1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 7 березня 2007 р. N 90-р
Київ
Про затвердження плану заходів щодо виконання у 2007 році Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу
1. Затвердити план заходів щодо виконання у 2007 році Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу (далі - план заходів), що додається.
2. Центральним органам виконавчої влади забезпечити виконання плану заходів за рахунок коштів, передбачених з цією метою у Державному бюджеті України на 2007 рік, а також інших джерел.
3. Мін'юсту проводити постійний моніторинг виконання плану заходів і до 15 липня 2007 р. та 20 січня 2008 р. поінформувати Координаційну раду з адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу про результати роботи.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 52
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 7 березня 2007 р. N 90-р
ПЛАН
заходів щодо виконання у 2007 році Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу
( 1629-15 )
I. Розроблення проектів нормативно-правових актів
-------------------------------------------------------------------------------------
| Сфера acquis | Джерела acquis | Найменування заходу | Відповідальні за |
|communautaire, | communautaire, що | | виконання |
| в якій | регулюють | | |
| здійснюється | правовідносини у | | |
| адаптація | відповідній сфері | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|1. Митне право | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Регламент Ради ЄС від|підготовка проекту |Держмитслужба |
|регулювання |12 жовтня 1992 р. |Закону України "Про |Держпідприємництво |
|митного |N 2913/92/ЄЕС про |внесення змін до | |
|контролю |впровадження Митного |статті 90 Митного | |
| |кодексу |кодексу України" | |
| |Співтовариства | | |
| | | | |
| |Міжнародна конвенція | | |
| |про спрощення та | | |
| |гармонізацію митних | | |
| |процедур ( 995_643 ) | | |
| |1973 року (в редакції| | |
| |1999 року) | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|2. Банківське | | | |
|право | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |підготовка проекту |Національний банк |
|регулювання |Європейського |Закону України "Про |(за згодою) |
|банківського |парламенту та Ради ЄС|внесення змін до |Державна комісія з |
|нагляду |від 14 червня 2006 р.|Закону України "Про |цінних паперів та |
| |N 2006/48/ЄС про |банки і банківську |фондового ринку |
| |започаткування та |діяльність" (щодо | |
| |провадження |корпоративного | |
| |економічної |управління та | |
| |діяльності кредитних |консолідованого | |
| |установ |нагляду) | |
| | | | |
| |Директива | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 14 червня 2006 р.| | |
| |N 2006/49/ЄС про | | |
| |достатність основного| | |
| |капіталу | | |
| |інвестиційних | | |
| |компаній і кредитних | | |
| |установ | | |
| | | | |
| |Директива | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 16 грудня 2002 р.| | |
| |N 2002/87/ЄС про | | |
| | ( 984_012-02 ) | | |
| |додатковий нагляд за | | |
| |кредитними | | |
| |установами, | | |
| |страховими | | |
| |підприємствами та | | |
| |інвестиційними | | |
| |фірмами у фінансовому| | |
| |конгломераті, | | |
| |внесення поправок до | | |
| |директив Ради ЄС від | | |
| |24 липня 1973 р. | | |
| |N 73/239/ЄЕС | | |
| | ( 994_281 ), від | | |
| |5 березня 1979 р. | | |
| |N 79/267/ЄЕС | | |
| | ( 994_286 ), від | | |
| |18 червня 1992 р. | | |
| |N 92/49/ЄЕС | | |
| | ( 994_290 ), від | | |
| |10 листопада 1992 р. | | |
| |N 92/96/ЄЕС | | |
| | ( 994_186 ), від | | |
| |15 березня 1993 р. | | |
| |N 93/6/ЄЕС | | |
| | ( 994_480 ) і від | | |
| |10 травня 1993 р. | | |
| |N 93/22/ЄЕС | | |
| | ( 994_187 ), директив| | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 27 жовтня 1998 р.| | |
| |N 98/78/ЄС | | |
| | ( 994_292 ) і від | | |
| |20 березня 2000 р. | | |
| |N 2000/12/ЄС | | |
| | ( 994_277 ) | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|3. | | | |
|Бухгалтерський | | | |
|облік компаній | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|застосування |Міжнародний стандарт |підготовка проекту |Мінфін |
|міжнародних |фінансової |Положення (стандарту) | |
|стандартів |звітності 3 |бухгалтерського обліку| |
|бухгалтерського|"Об'єднання бізнесу",|"Необоротні активи, | |
|обліку та |Міжнародний стандарт |утримувані для | |
|фінансової |фінансової |продажу, та припинення| |
|звітності |звітності 5 |діяльності"; внесення | |
| |"Непоточні активи, |змін до Положення | |
| |утримувані для |(стандарту) | |
| |продажу, та |бухгалтерського обліку| |
| |припинення |7 "Основні засоби" | |
| |діяльності", | ( z0288-00 ) та | |
| |Міжнародний стандарт |Положення (стандарту) | |
| |бухгалтерського |бухгалтерського обліку| |
| |обліку 16 "Основні |19 "Об'єднання | |
| |засоби" |підприємств" | |
| | | ( z0499-99 ); | |
| | |розроблення | |
| | |відповідних методичних| |
| | |рекомендацій | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Регламент |підготовка проекту |Мінфін |
| |Європейської Комісії |Закону України "Про |Державна комісія з |
| |від 29 вересня |внесення змін до |цінних паперів та |
| |2003 р. |Закону України "Про |фондового ринку |
| |N 1725/2003/ЄС про |бухгалтерський облік | |
| |приведення деяких |та фінансову звітність| |
| |стандартів |в Україні" (щодо | |
| |бухгалтерського |застосування | |
| |обліку у |міжнародних стандартів| |
| |відповідність з |фінансової звітності | |
| |регламентом |емітентами цінних | |
| |Європейського |паперів та фінансовими| |
| |парламенту та Ради ЄС|установами) | |
| |від 19 липня 2002 р. | | |
| |N 1606/2002/ЄС про | | |
| |застосування | | |
| |міжнародних | | |
| |стандартів | | |
| |бухгалтерського | | |
| |обліку | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Регламент |підготовка плану |Мінфін |
| |Європейського |заходів щодо створення| |
| |парламенту та Ради ЄС|інформаційного | |
| |від 19 липня 2002 р. |середовища для | |
| |N 1606/2002/ЄС про |запровадження | |
| |застосування |міжнародних стандартів| |
| |міжнародних |бухгалтерського обліку| |
| |стандартів |та фінансової | |
| |бухгалтерського |звітності | |
| |обліку | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|4. Податкове | | | |
|законодавство | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива Ради ЄС від|доопрацювання проекту |Мінфін |
|регулювання |19 жовтня 1992 р. |Податкового кодексу |Державна податкова |
|акцизних |N 92/79/ЄЕС |України |адміністрація |
|зборів, прямого| ( 994_368 ) про | |Мінекономіки |
|оподаткування, |адаптацію податків на| | |
|податку на |сигарети | | |
|додану вартість| | | |
|та уніфікація |Директива Ради ЄС від| | |
|норм стосовно |19 жовтня 1992 р. | | |
|адміністрування|N 92/80/ЄЕС | | |
|податку на | ( 994_369 ) про | | |
|додану вартість|адаптацію податків на| | |
|у різних |тютюнові вироби, інші| | |
|секторах |ніж сигарети | | |
|економіки | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |27 жовтня 2003 р. | | |
| |N 2003/96/ЄС | | |
| | ( 984_015-03 ) | | |
| |про реструктуризацію | | |
| |системи | | |
| |Співтовариства щодо | | |
| |оподаткування | | |
| |енергопродуктів та | | |
| |електроенергії | | |
| | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |19 жовтня 1992 р. | | |
| |N 92/84/ЄЕС | | |
| | ( 994_431 ) про | | |
| |адаптацію ставок | | |
| |акцизного збору на | | |
| |спирт та алкогольні | | |
| |напої | | |
| | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |25 лютого 1992 р. | | |
| |N 92/12/ЄЕС | | |
| | ( 994_361 ) про | | |
| |загальний режим | | |
| |зберігання | | |
| |підакцизних товарів, | | |
| |їх переміщення та | | |
| |моніторинг | | |
| | | | |
| |Шоста директива Ради | | |
| |ЄС від 17 травня | | |
| |1977 р. N 77/88/ЄЕС | | |
| |про наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів ЄС | | |
| |щодо норм і принципів| | |
| |справляння податку на| | |
| |додану вартість | | |
| | | | |
| |Тринадцята директива | | |
| |Ради ЄС від | | |
| |17 листопада 1986 р. | | |
| |N 86/560/ЄЕС | | |
| | ( 994_365 ) про | | |
| |наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів ЄС | | |
| |щодо податків з | | |
| |обороту (правила | | |
| |відшкодування податку| | |
| |на додану вартість | | |
| |його платникам, що не| | |
| |мають постійного | | |
| |місця провадження | | |
| |підприємницької | | |
| |діяльності) | | |
| | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |28 березня 1983 р. | | |
| |N 83/181/ЄЕС | | |
| | ( 994_346 ) про | | |
| |визначення сфери дії | | |
| |статті 14 (1) (d) | | |
| |директиви Ради ЄС | | |
| |N 77/388/ЄЕС про | | |
| |звільнення від | | |
| |податку на додану | | |
| |вартість операцій з | | |
| |імпорту деяких | | |
| |товарів ( 994_344 ) | | |
| | | | |
| |Восьма директива Ради| | |
| |ЄС від 6 грудня | | |
| |1979 р. | | |
| |N 79/1072/ЄЕС про | | |
| |відшкодування податку| | |
| |на додану вартість | | |
| |його платникам, що не| | |
| |мають постійного | | |
| |місця провадження | | |
| |підприємницької | | |
| |діяльності | | |
| | | | |
| |Перша директива Ради | | |
| |ЄС від 11 квітня | | |
| |1967 р. N 67/227/ЄЕС | | |
| | ( 994_201 ) про | | |
| |наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів ЄС | | |
| |щодо податку з | | |
| |обороту | | |
| | | | |
| |Рекомендація | | |
| |Європейської Комісії | | |
| |від 25 травня 1994 р.| | |
| |N 94/390/ЄС про | | |
| |оподаткування малих | | |
| |та середніх | | |
| |підприємств | | |
| | ( 994_970 ) | | |
| | | | |
| |Рекомендація | | |
| |Європейської Комісії | | |
| |від 7 грудня 1994 р. | | |
| |N 94/1069/ЄС про | | |
| |переведення на | | |
| |спрощену систему | | |
| |оподаткування малих | | |
| |та середніх | | |
| |підприємств | | |
| | | | |
| |Рекомендація | | |
| |Європейської Комісії | | |
| |від 3 квітня 1996 р. | | |
| |N 96/280/ЄС про | | |
| |визначення малих та | | |
| |середніх підприємств | | |
| | ( 994_a07 ) | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |23 липня 1990 р. | | |
| |N 90/434/ЄЕС | | |
| | ( 994_451 ) про | | |
| |спільну систему | | |
| |оподаткування, що | | |
| |застосовується у разі| | |
| |злиття, поділу, | | |
| |переведення активів | | |
| |та обміну акціями, | | |
| |якщо акціонерні | | |
| |товариства | | |
| |перебувають в межах | | |
| |юрисдикції різних | | |
| |держав - членів ЄС | | |
| | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |23 липня 1990 р. | | |
| |N 90/435/ЄЕС | | |
| | ( 994_358 ) про | | |
| |спільну систему | | |
| |оподаткування, що | | |
| |застосовується до | | |
| |материнських та | | |
| |дочірніх компаній, | | |
| |які перебувають в | | |
| |межах юрисдикції | | |
| |різних держав - | | |
| |членів ЄС | | |
| | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |3 червня 2003 р. | | |
| |N 2003/48/ЄЕС про | | |
| |оподаткування | | |
| |прибутку за вкладами | | |
| |у формі процентів | | |
| | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |3 червня 2003 р. | | |
| |N 2003/49/ЄЕС | | |
| | ( 984_016-03 ) про | | |
| |загальну систему | | |
| |оподаткування | | |
| |дивідендів та роялті | | |
| |афілійованих | | |
| |компаній, які є | | |
| |резидентами різних | | |
| |держав - членів ЄС | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|5. Охорона | | | |
|праці | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |підготовка проекту |Мінпраці |
|регулювання |Європейського |Закону України "Про | |
|вимог безпеки |парламенту та Ради ЄС|захист грошових вимог | |
|на виробництві |від 23 вересня |працівників у разі | |
| |2002 р. |банкрутства | |
| |N 2002/74/ЄС |роботодавця" | |
| | ( 994_658 ) про | | |
| |внесення змін до | | |
| |директиви Ради ЄС від| | |
| |20 жовтня 1980 р. | | |
| |N 80/987/ЄЕС | | |
| | ( 994_654 ) про | | |
| |адаптацію | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів ЄС | | |
| |щодо захисту | | |
| |працівників у | | |
| |разі банкрутства | | |
| |роботодавця | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Держгірпромнагляд |
| |12 червня 1989 р. |нормативно-правового |МНС |
| |N 89/391/ЄЕС про |акта з визначення |МОЗ |
| |запровадження заходів|загальних вимог |Мінпраці |
| |щодо заохочення |стосовно забезпечення | |
| |підвищення безпеки та|роботодавцями охорони | |
| |охорони здоров'я |праці працівників | |
| |працівників на роботі| | |
| | ( 994_b23 ) | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |30 листопада | | |
| |1989 р. N 89/654/ЄЕС | | |
| |про мінімальні вимоги| | |
| |до безпеки та охорони| | |
| |здоров'я робочих | | |
| |місць (перша | | |
| |індивідуальна | | |
| |директива у значенні | | |
| |статті 16 (1) | | |
| |директиви Ради ЄС від| | |
| |12 червня 1989 р. | | |
| |N 89/391/ЄЕС ) | | |
| | ( 994_b23 ) | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |30 листопада | | |
| |1989 р. N 89/655/ЄЕС | | |
| |про мінімальні вимоги| | |
| |до безпеки та охорони| | |
| |здоров'я при | | |
| |використанні | | |
| |працівниками робочого| | |
| |обладнання на роботі | | |
| |(друга індивідуальна | | |
| |директива у значенні | | |
| |статті 16 (1) | | |
| |директиви Ради ЄС від| | |
| |12 червня 1989 р. | | |
| |N 89/391/ЄЕС) | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|6.Фінансові | | | |
|послуги | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |підготовка проекту |Державна комісія з |
|регулювання |Європейського |Закону України "Про |регулювання ринків |
|діяльності |парламенту та Ради ЄС|внесення змін до |фінансових послуг |
|кредитних |від 20 березня |деяких законодавчих |Національний банк |
|установ |2000 р. |актів України" (щодо |(за згодою) |
| |N 2000/12/ЄС |здійснення нагляду за |Мін'юст |
| | ( 994_277 ) про |фінансовими установами|Державна комісія з |
| |започаткування та |на консолідованій |цінних паперів та |
| |подальше провадження |основі) |фондового ринку |
| |діяльності кредитних | | |
| |установ | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |підготовка проекту |Державна комісія з |
|регулювання |Європейського |Закону України "Про |цінних паперів та |
|фондового ринку|парламенту та Ради ЄС|фонд гарантування |фондового ринку |
| |від 3 березня 1997 р.|інвестицій" |Мінекономіки |
| |N 97/9/ЄС про схеми | |Мінфін |
| |компенсації | |Національний банк |
| |інвесторам | |(за згодою) |
| | ( 984_003-97 ) | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |підготовка проекту |Державна комісія з |
|регулювання |Європейського |Закону України "Про |цінних паперів та |
|фінансових |парламенту та Ради ЄС|спеціальні |фондового ринку |
|трансакцій |від 19 травня 1998 р.|авторизовані системи |Національний банк |
| |N 98/26/ЄС |розрахунків" (щодо |(за згодою) |
| | ( 994_455 ) про |захисту фінансових |Мінекономіки |
| |остаточні |трансакцій від |Державна комісія з |
| |домовленості щодо |системних ризиків, |регулювання ринків |
| |розрахунків у |зокрема від ризиків |фінансових послуг |
| |платіжних системах і |неплатоспроможності | |
| |системах розрахунків |або банкрутства | |
| |за цінними паперами |контрагента) | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |доопрацювання проекту |Державна комісія з |
|регулювання |Європейського |Закону України "Про |регулювання ринків |
|страхування |парламенту та Ради ЄС|страхування" |фінансових послуг |
| |від 5 листопада | |Мінекономіки |
| |2002 р. | |Мінфін |
| |N 2002/83/ЄС про | |Мін'юст |
| |страхування життя | |Держпідприємництво |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Перша директива Ради |доопрацювання проекту | -"- |
| |ЄС від 24 липня |Закону України "Про | |
| |1973 р. N 73/239/ЄЕС |внесення змін до | |
| | ( 994_281 ) про |деяких законодавчих | |
| |узгодження законів, |актів" (щодо | |
| |підзаконних та |черговості вимог | |
| |адміністративних |страхувальників у разі| |
| |положень стосовно |ліквідації страховика)| |
| |започаткування та | | |
| |провадження | | |
| |діяльності прямого | | |
| |страхування, іншого | | |
| |ніж життя | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|7. Охорона | | | |
|здоров'я та | | | |
|життя людей, | | | |
|тварин і | | | |
|рослин | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Рішення Ради ЄС від |підготовка проекту |Мінагрополітики |
|регулювання |23 жовтня 2000 р. |постанови Кабінету | |
|загальної |N 2000/678/ЄС про |Міністрів України "Про| |
|безпеки |встановлення |створення Єдиного | |
|продукції |детальних правил |державного реєстру | |
| |реєстрації у |тварин та господарств"| |
| |внутрішніх базах | | |
| |даних підприємств, що| | |
| |розводять свиней, | | |
| |згідно з директивою | | |
| |Ради ЄС від 26 червня| | |
| |1964 р. N 64/432/ЄЕС | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Регламент |підготовка проектів | -"- |
| |Європейського |нормативно-правових | |
| |парламенту та Ради ЄС|актів щодо | |
| |від 22 вересня |затвердження порядку | |
| |2003 р. |визначення залишкової | |
| |N 1831/2003/ЄС про |кількості ветеринарних| |
| |домішки у кормах для |препаратів та | |
| |тварин |забруднювачів у кормах| |
| | |для тварин | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |23 листопада 1970 р. | | |
| |N 70/524/ЄЕС про | | |
| |домішки у кормах | | |
| | | | |
| |Директива | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 7 травня 2002 р. | | |
| |N 2002/32/ЄС про | | |
| |небажані речовини у | | |
| |кормах для тварин, з | | |
| |останніми змінами, | | |
| |внесеними директивою | | |
| |Європейської Комісії | | |
| |від 27 січня 2005 р. | | |
| |N 2005/8/ЄС | | |
| | | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |30 червня 1982 р. | | |
| |N 82/471/ЄЕС про | | |
| |певні продукти у | | |
| |кормах для тварин, з | | |
| |останніми змінами, | | |
| |внесеними директивою | | |
| |Європейської Комісії | | |
| |від 23 грудня 2004 р.| | |
| |N 2004/116/ЄС | | |
| | | | |
| |Регламент | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 12 січня 2005 р. | | |
| |N 183/2005/ЄС про | | |
| |встановлення | | |
| |гігієнічних вимог до | | |
| |кормів ( 994_b40 ) | | |
| | | | |
| |Рішення Європейської | | |
| |Комісії від 1 березня| | |
| |2004 р. N 2004/217/ЄС| | |
| |про встановлення | | |
| |переліку заборонених | | |
| |матеріалів у сфері | | |
| |харчування тварин | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінагрополітики |
| |27 листопада 1992 р. |Закону України "Про |Мінекономіки |
| |N 92/102/ЄЕС про |ідентифікацію і |Мінфін |
| |ідентифікацію та |реєстрацію тварин та |Мін'юст |
| |реєстрацію тварин |маркування продуктів |Держпідприємництво |
| | |тваринного походження"|Держспоживстандарт |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |26 червня 1964 р. | | |
| |N 64/432/ЄЕС про | | |
| |захворювання тварин, | | |
| |що впливають на | | |
| |торгівлю великою | | |
| |рогатою худобою та | | |
| |свинями в межах | | |
| |Співтовариства | | |
| | | | |
| |Постанова | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 17 липня 2000 р. | | |
| |N 1760/2000/ЄС про | | |
| |створення системи | | |
| |ідентифікації і | | |
| |реєстрації великої | | |
| |рогатої худоби, | | |
| |маркування яловичини | | |
| |і продуктів з | | |
| |яловичини та | | |
| |скасування регламенту| | |
| |Ради ЄС від 21 квітня| | |
| |1997 р. N 820/97/ЄС | | |
| | | | |
| |Постанова | | |
| |Європейської Комісії | | |
| |від 29 грудня 1997 р.| | |
| |N 2629/97/ЄС про | | |
| |встановлення | | |
| |детальних правил для | | |
| |імплементації | | |
| |регламенту Ради ЄС | | |
| |від 21 квітня 1997 р.| | |
| |N 820/97/ЄС в | | |
| |частині застосування | | |
| |вушних бирок, ведення| | |
| |реєстрів та паспортів| | |
| |в рамках системи | | |
| |ідентифікації та | | |
| |реєстрації великої | | |
| |рогатої худоби | | |
| | | | |
| |Постанова Ради ЄС від| | |
| |17 грудня 2003 р. | | |
| |N 21/2004/ЄС | | |
| | ( 984_004-04 ) | | |
| |про створення системи| | |
| |ідентифікації та | | |
| |реєстрації овець і | | |
| |кіз, внесення змін до| | |
| |постанови Ради ЄС від| | |
| |29 вересня 2003 р. | | |
| |N 1782/2003/ЄС, | | |
| |директив Ради ЄС від | | |
| |27 листопада 1992 р. | | |
| |N 92/102/ЄЕС і від | | |
| |26 червня 1964 р. | | |
| |N 64/432/ЄЕС | | |
| | | | |
| |Рішення Європейської | | |
| |Комісії від 20 жовтня| | |
| |1993 р. N 93/623/ЄЕС | | |
| |про встановлення | | |
| |ідентифікаційного | | |
| |документа (паспорта) | | |
| |для зареєстрованих | | |
| |коней | | |
| | | | |
| |Рішення Європейської | | |
| |Комісії від 22 грудня| | |
| |1999 р. N 2000/68/ЄС | | |
| |про внесення змін до | | |
| |рішення Європейської | | |
| |Комісії від 20 жовтня| | |
| |1993 р. N 93/623/ЄЕС | | |
| |і запровадження | | |
| |ідентифікації коней, | | |
| |призначених для | | |
| |розведення та ведення| | |
| |господарства | | |
| | | | |
| |Рішення Європейської | | |
| |Комісії від 23 жовтня| | |
| |2000 р. N 2000/678/ЄС| | |
| |про встановлення | | |
| |детальних правил | | |
| |реєстрації | | |
| |господарств, що | | |
| |займаються | | |
| |розведенням свиней, в| | |
| |національних базах | | |
| |даних, як передбачено| | |
| |директивою Ради ЄС | | |
| |від 26 червня 1964 р.| | |
| |N 64/432/ЄЕС | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|8. Захист | | | |
|довкілля | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
| |Європейська |підготовка проекту |Мінприроди |
| |ландшафтна конвенція,|Закону України "Про | |
| |відкрита для |ландшафти" | |
| |підписання 20 жовтня | | |
| |2000 р. ( 994_154 ) | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|внесення змін до |Мінприроди |
| |4 травня 1976 р. |Методики розрахунку |МОЗ |
| |N 76/464/ЄЕС про |розмірів відшкодування| |
| |забруднення деякими |збитків, заподіяних | |
| |небезпечними |державі внаслідок | |
| |речовинами, що |порушення | |
| |потрапляють до |законодавства про | |
| |водного середовища |охорону та раціональне| |
| |Співтовариства |використання водних | |
| | ( 994_964 ) |ресурсів, затвердженої| |
| | |наказом Мінекобезпеки | |
| | |від 18 травня 1995 р. | |
| | | N 37 | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінприроди |
|регулювання |16 грудня 1994 р. |нормативно-правового |МОЗ |
|екологічної | N 94/67/ЄС|акта з урегулювання |МНС |
|безпеки та |про спалення |питання щодо спалення | |
|поводження з |небезпечних |небезпечних відходів | |
|небезпечними |відходів | | |
|відходами, |Директива | | |
|збереження |Європейського | | |
|біорізноманіття|парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 23 жовтня 2001 р.| | |
| |N 2001/80/ЄС про | | |
| |обмеження викидів | | |
| |деяких забруднювачів | | |
| |у повітря великими | | |
| |спалювальними | | |
| |підприємствами | | |
| | ( 994_913 ) | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |24 вересня 1996 р. | | |
| |N 96/61/ЄС | | |
| | ( 994_497 ) про | | |
| |комплексне | | |
| |запобігання та | | |
| |контроль над | | |
| |забрудненням | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінприроди |
| |20 грудня 1994 р. |постанови Кабінету |Держпідприємництво |
| |N 94/62/ЄС про |Міністрів України "Про|МОЗ |
| |пакування та відходи |внесення змін до | |
| |з пакування |постанови Кабінету | |
| | ( 994_b05 ) |Міністрів України від | |
| | |26 липня 2001 р. | |
| | |N 915" | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |підготовка проекту |Мінприроди |
|регулювання |Європейського |нормативно-правового |МОЗ |
|захисту |парламенту та Ради ЄС|акта щодо захисту |Мінпромполітики |
|навколишнього |від 25 червня 2002 р.|населення від шуму | |
|середовища від |N 2002/49/ЄС про | | |
|шумових викидів|оцінку та керування | | |
| |процесами, | | |
| |пов'язаними із шумом | | |
| |з навколишнього | | |
| |природного | | |
| |середовища - | | |
| |декларація | | |
| |Європейської Комісії | | |
| |на засіданні | | |
| |погоджувального | | |
| |комітету щодо | | |
| |зазначеної директиви | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінтрансзв'язку |
| |6 лютого 1970 р. |нормативно-правового |Мінприроди |
| |N 70/157/ЄЕС про |акта щодо захисту від | |
| |наближення |шумового забруднення, | |
| |законодавства |спричиненого | |
| |держав - членів з |транспортними засобами| |
| |питань допустимих | | |
| |рівнів звуку та | | |
| |вихлопних | | |
| |систем автомобілів | | |
| | ( 987_001-70 ) | | |
| | | | |
| |Директива | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 8 березня 2000 р.| | |
| |N 2000/14/ЄС | | |
| | ( 984_025-00 ) | | |
| |про наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів з | | |
| |питань шумових | | |
| |викидів у | | |
| |навколишнє середовище| | |
| |від устатковання, що | | |
| |використовується поза| | |
| |приміщеннями | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива Ради ЄС від|підготовка проектів |Мінприроди |
|регулювання |12 лютого 2002 р. |нормативно-правових | |
|захисту |N 2002/3/ЄС про озон |актів з питань | |
|атмосферного |в атмосферному |установлення контролю | |
|повітря від |повітрі |за рівнем озону в | |
|забруднення | |повітрі та обмеження | |
| | |викидів в повітря | |
| | |великими переробними | |
| | |підприємствами | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |МОЗ |
|регулювання |8 грудня 1975 р. |нормативно-правового |Мінприроди |
|захисту водних |N 76/160/ЄЕС про |акта щодо визначення | |
|ресурсів від |якість води, |якості води в зонах, | |
|забруднення |призначеної для |призначених для | |
| |купання |купання | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мін'юст |
| |17 грудня 1979 р. |нормативно-правового |Мінприроди |
| |N 80/68/ЄЕС про |акта щодо захисту |Держводгосп |
| |захист ґрунтових вод |ґрунтових вод |Мінпромполітики |
| |від забруднення | |Мінпаливенерго |
| |деякими небезпечними | |МНС |
| |речовинами ( 994_904 )| | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|екологічна |Кіотський протокол до|підготовка проекту |Мінприроди |
|безпека та |Рамкової конвенції |Закону України "Про |Мін'юст |
|поводження з |Організації |регулювання обсягів | |
|небезпечними |Об'єднаних Націй про |викиду та поглинання | |
|відходами, |зміну клімату |парникових газів" | |
|збереження | ( 995_801 ) | | |
|біорізноманіття| | | |
| |Директива Ради ЄС від| | |
| |28 червня 1984 р. | | |
| |N 84/360/ЄЕС про | | |
| |боротьбу із | | |
| |забрудненням повітря | | |
| |промисловими | | |
| |підприємствами | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінприроди |
| |2 квітня 1979 р. |нормативно-правового |Держлісгосп |
| |N 79/409/ЄЕС про |акта щодо збереження | |
| |збереження диких |диких птахів | |
| |птахів | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|моніторинг та |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінприроди |
|звітування щодо|27 вересня 1996 р. |національного плану |Мінекономіки |
|обсягу |N 96/62/ЄС |розподілу дозволів на |Мінфін |
|антропогенних | ( 994_498 ) про |антропогенні викиди із|Мінпаливенерго |
|викидів |поводження з |джерел парникових |Мінпромполітики |
|парникових |атмосферним повітрям |газів |Мінагрополітики |
|газів |та оцінку його якості| |Мінтрансзв'язку |
| | | |Мін'юст |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|9. Захист прав | | | |
|споживачів | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Держспоживстандарт |
|регулювання |25 травня 1999 р. |Закону України "Про |Держпідприємництво |
|безпеки |N 9/44/ЄС про деякі |внесення змін до | |
|споживачів |особливості продажу |Закону України "Про | |
| |споживчих товарів і |захист прав | |
| |пов'язаних з цим |споживачів" (щодо | |
| |гарантій |визначення поняття | |
| | |"істотний недолік" та | |
| |Директива Ради ЄС від|встановлення прав | |
| |25 липня 1985 р. |споживачів у разі | |
| |N 85/374/ЄЕС |виявлення | |
| | ( 994_348 ) про |невідповідності якості| |
| |наближення законів, |товару) | |
| |підзаконних та | | |
| |адміністративних | | |
| |положень держав - | | |
| |членів щодо | | |
| |відповідальності за | | |
| |недоброякісну | | |
| |продукцію | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мін'юст |
|регулювання |13 червня 1990 р. |Закону України "Про |МКТ |
|якості послуг у|N 90/314/ЄЕС про |внесення змін до |Мінекономіки |
|сфері туризму |комплексний туризм, |статті 20 Закону |Держспоживстандарт |
| |відпочинок та тури |України "Про туризм" |Держпідприємництво |
| | |(щодо інформування | |
| | |споживача туристичних | |
| | |послуг) | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|10. Технічні | | | |
|правила і | | | |
|стандарти | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|розроблення | |підготовка технічних | |
|технічних | |регламентів: | |
|регламентів | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- вимірювальних |Держспоживстандарт |
| |Європейського |приладів | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 31 березня | | |
| |2004 р. | | |
| |N 2004/22/ЄС про | | |
| |введення в обіг | | |
| |засобів вимірювальної| | |
| |техніки та | | |
| |запровадження | | |
| |процедури оцінки | | |
| |відповідності | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- колісних |Мінагрополітики |
| |4 травня 1974 р. |сільськогосподарських |Мінекономіки |
| |N 74/151/ЄЕС про |та лісогосподарських |Держспоживстандарт |
| |наближення |тракторів |Мінпромполітики |
| |законодавства | |Держкомлісгосп |
| |держав - членів | | |
| |стосовно вимог | | |
| |до запасних частин | | |
| |колісних | | |
| |сільськогосподарських| | |
| |та лісогосподарських | | |
| |тракторів | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- типу | -"- |
| |Європейського |сільськогосподарських | |
| |парламенту та Ради ЄС|та лісогосподарських | |
| |від 26 травня 2003 р.|тракторів, причепів до| |
| |N 2003/37/ЄС про |них і змінних | |
| |затвердження типу |причіпних механізмів | |
| |сільськогосподарських| | |
| |та лісогосподарських | | |
| |тракторів, причепів | | |
| |до них і змінних | | |
| |причепних механізмів,| | |
| |включаючи системи, | | |
| |деталі та окремі | | |
| |технічні вузли, а | | |
| |також скасування | | |
| |директиви Ради ЄС від| | |
| |4 березня 1974 р. | | |
| |N 74/150/ЄЕС | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- рівня шуму, |Мінагрополітики |
| |29 березня 1977 р. |утворюваного |Мінпромполітики |
| |N 77/311/ЄЕС про |сільськогосподарськими|Мінекономіки |
| |наближення |та лісогосподарськими |МОЗ |
| |законодавства держав-|тракторами |Держспоживстандарт |
| |членів, що стосується| | |
| |рівня шуму, який діє | | |
| |на водіїв колісних | | |
| |сільськогосподарських| | |
| |або лісогосподарських| | |
| |тракторів | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- косметичних виробів |Мінпромполітики |
| |26 липня 1976 р. | |МОЗ |
| |N 76/768/ЄЕС про | |Держспоживстандарт |
| |наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів щодо | | |
| |косметичних виробів | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- пересувного |Мінпромполітики |
| |29 квітня 1999 р. |обладнання, що працює |Держспоживстандарт |
| |N 1999/36/ЄС про |під тиском | |
| |пересувне обладнання,| | |
| |що працює під тиском | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- канатних доріг для |МНС |
| |Європейського |перевезення пасажирів |Держспоживстандарт |
| |парламенту та Ради ЄС| |Держгірпромнагляд |
| |від 20 березня | | |
| |2000 р. | | |
| |N 2000/9/ЄС про | | |
| |будівництво канатних | | |
| |доріг, призначених | | |
| |для перевезення | | |
| |пасажирів | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- мийних засобів |Мінпромполітики |
| |24 липня 1973 р. | |Держспоживстандарт |
| |N 73/404/ЄЕС про | | |
| |наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів щодо | | |
| |мийних засобів | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Рішення Європейської |- екологічних | -"- |
| |Комісії від 15 травня|критеріїв для | |
| |2002 р. N 2002/371/ЄС|текстильних матеріалів| |
| |про встановлення | | |
| |екологічних критеріїв| | |
| |для маркування | | |
| |текстильної продукції| | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- електромагнітної | -"- |
| |Європейського |сумісності | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 15 грудня 2004 р.| | |
| |N 2004/108/ЄС про | | |
| |наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів щодо | | |
| |електромагнітної | | |
| |сумісності і | | |
| |скасування директиви | | |
| |Ради ЄС від 3 травня | | |
| |1989 р. | | |
| |N 89/336/ЄЕС | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- заборони | Мінпромполітики |
| |Європейського |використання деяких | Держспоживстандарт |
| |парламенту та Ради ЄС|небезпечних речовин в | |
| |від 27 січня 2003 р. |електричному та | |
| |N 2002/95/ЄС про |електронному | |
| |заборону використання|обладнанні | |
| |деяких небезпечних | | |
| |речовин в | | |
| |електричному і | | |
| |електронному | | |
| |обладнанні | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- споживання | -"- |
| |Європейської Комісії |електроенергії | |
| |від 27 січня 1998 р. |побутовими | |
| |N 98/11/ЄС про |електричними лампами | |
| |споживання | | |
| |електроенергії | | |
| |побутовими | | |
| |електричними лампами | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- назв та правил | -"- |
| |Європейського |маркування текстильних| |
| |парламенту та Ради ЄС|матеріалів | |
| |від 16 грудня 1996 р.| | |
| |N 96/74/ЄС про назви | | |
| |і правила маркування | | |
| |текстильних | | |
| |матеріалів | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- вибухових речовин |МНС |
| |5 квітня 1993 р. |цивільного |Мінекономіки |
| |N 93/15/ЄЕС про |призначення |Мінпромполітики |
| |гармонізацію положень| |Держспоживстандарт |
| |з допуску на ринок та| | |
| |нагляду за | | |
| |використанням | | |
| |вибухових речовин | | |
| |цивільного | | |
| |призначення | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- прогулянкових суден |Мінтрансзв'язку |
| |Європейського | |Держспоживстандарт |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 16 червня 1994 р.| | |
| |N 94/25/ЄС про | | |
| |наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів | | |
| |стосовно | | |
| |суден для прогулянок | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- морського обладнання|Мінтрансзв'язку |
| |20 грудня 1996 р. | |Держспоживстандарт |
| |N 96/98/ЄС про | |Мінпромполітики |
| |суднове обладнання | |Мінагрополітики |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- медичних виробів |Держспоживстандарт |
| |14 червня 1993 р. | |МОЗ |
| |N 93/42/ЄЕС про | |Мінпромполітики |
| |медичні пристрої | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|- активних медичних |Держспоживстандарт |
| |20 червня 1990 р. |виробів, що |МОЗ |
| |N 90/385/ЄЕС про |імплантуються | |
| |наближення |пацієнтам | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів | | |
| |стосовно | | |
| |активних медичних | | |
| |виробів, що | | |
| |імплантуються | | |
| |пацієнтам | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- медичних виробів для| -"- |
| |Європейського |лабораторної | |
| |парламенту та Ради ЄС|діагностики in vitro | |
| |від 27 жовтня 1998 р.|(у пробірці) | |
| |N 98/79/ЄЕС про | | |
| |засоби медичної | | |
| |техніки для | | |
| |діагностики in vitro | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |- обладнання та систем|МНС |
| |Європейського |захисту, призначених |Мінпромполітики |
| |парламенту та Ради ЄС|для застосування у |Держспоживстандарт |
| |від 23 березня |вибухонебезпечних | |
| |1994 р. |атмосферах | |
| |N 94/9/ЄС про | | |
| |пристрої та захисні | | |
| |системи для | | |
| |застосування в | | |
| |потенційно | | |
| |вибухонебезпечних | | |
| |атмосферах | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|маркування |Директива |- правил маркування |Держспоживстандарт |
|продукції |Європейського |продуктів харчування |МОЗ |
| |парламенту та Ради ЄС| |Мінагрополітики |
| |від 20 березня | | |
| |2000 р. | | |
| |N 2000/13/ЄС про | | |
| |наближення | | |
| |законодавства | | |
| |держав - членів щодо | | |
| |маркування, | | |
| |презентації та | | |
| |реклами продуктів | | |
| |харчування | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|11. Енергетика,| | | |
|включаючи | | | |
|ядерну | | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Директива |підготовка проекту |Мінпаливенерго |
|регулювання |Європейського |нормативно-правового |НКРЕ |
|діяльності |парламенту та Ради ЄС|акта щодо | |
|електро- |від 26 червня 2003 р.|вдосконалення | |
|енергетичного |N 2003/54/ЄС |процедури будівництва | |
|комплексу | ( 994_571 ) про |генеруючих потужностей| |
| |спільні правила для | | |
| |внутрішнього ринку | | |
| |електроенергії, що | | |
| |скасовує директиву | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 19 грудня 1996 р.| | |
| |N 96/92/ЄС | | |
| | ( 994_197 ) | | |
| | | | |
| |Директива | | |
| |Європейського | | |
| |парламенту та Ради ЄС| | |
| |від 18 січня 2006 р. | | |
| |N 2005/89/ЄС про | | |
| |забезпечення | | |
| |безпеки постачання | | |
| |електричної енергії | | |
| |та інвестиції в | | |
| |інфраструктуру | | |
|---------------+---------------------+----------------------+----------------------|
|правове |Постанова Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінвуглепром |
|регулювання |23 липня 2002 р. |Закону України "Про |Мінекономіки |
|діяльності |N 1407/2002/ЄС про |особливості державної |Мінфін |
|вугільної |надання державної |підтримки вугільної |Мін'юст |
|промисловості |допомоги вугільній |промисловості" | |
| |промисловості | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Рішення вищого органу|підготовка проекту |Мінвуглепром |
| |Європейського |Закону України про |Мінекономіки |
| |співтовариства |особливості |Мінфін |
| |вугілля та сталі від |приватизації |Мін'юст |
| |16 листопада 1966 р. |підприємств |Фонд державного майна |
| |N 22/66 про |вугільної галузі | |
| |інформацію, що має | | |
| |надаватися | | |
| |підприємствами про їх| | |
| |інвестиції | | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива Ради ЄС від|підготовка проекту |Мінпаливенерго |
| |26 квітня 2004 р. |нормативно-правового | |
| |N 2004/67/ЄС про |акта щодо створення | |
| |заходи із |умов для реагування на| |
| |забезпечення |ситуацію надзвичайного| |
| |постачання природного|характеру, | |
| |газу |забезпечення газом | |
| | |побутових споживачів | |
| | |та гарантій | |
| | |газопостачання | |
| |---------------------+----------------------+----------------------|
| |Директива |підготовка проекту |Мінпаливенерго |

................
Перейти до повного тексту