- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо процедури видачі рекомендації для отримання сертифіката льотної придатності або обмеженого сертифіката льотної придатності та сертифіката перегляду льотної придатності
Відповідно до
Повітряного кодексу України,
Закону України "Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу", та з метою виконання вимог статті M.A.901
Правил з підтримання льотної придатності (Part-M) , затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 10 лютого 2012 року № 85, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2012 року за № 333/20646 (далі - Part-M), та статті 21.A.174
Авіаційних правил України, Частина 21 "Сертифікація повітряних суден, пов'язаних з ними виробів, компонентів та обладнання, а також організацій розробника та виробника" АПУ-21 (Part-21) , затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 17 січня 2014 року № 27, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 6 лютого 2014 року за № 240/25017 (далі - Part-21),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо процедури видачі рекомендації для отримання сертифіката льотної придатності або обмеженого сертифіката льотної придатності та сертифіката перегляду льотної придатності, що додаються.
2. Департаменту льотної придатності забезпечити:
2.1. Розробку Методичних рекомендацій щодо схвалення організацій з управління підтриманням льотної придатності на проведення переглядів льотної придатності, як зазначено у статті M.A.710
Part-M до 15.03.2015.
2.2. Перегляд льотної придатності повітряних суден, внесених до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, відповідно до вимог Підчастини I
Part-M .
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Е.В. Дьоміна.
Голова Державної авіаційної служби України |
А.А. Колісник |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державіаслужби
України
14.03.2014 № 216
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо процедури видачі рекомендації для отримання сертифіката льотної придатності або обмеженого сертифіката льотної придатності та сертифіката перегляду льотної придатності
1. Загальні положення
1.2. Ці Методичні рекомендації застосовні до власників/експлуатантів повітряних суден, внесених до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, що мають намір отримати сертифікат льотної придатності або обмежений сертифікат льотної придатності та сертифікат перегляду льотної придатності відповідно до вимог
Глави H Part-21.
1.3. Ці Методичні рекомендації мають виключно рекомендаційний характер для всіх організацій з управління підтриманням льотної придатності.
1.6. У тексті цих Методичних рекомендацій посилання на EASA Form 15a та EASA Form 25 вважати посиланнями на додатки 3
Part-M та 6 до
Part-21 , відповідно EASA Form 15a є прикладом форми сертифіката перегляду льотної придатності, а EASA Form 25 є прикладом форми сертифіката льотної придатності, що видаються уповноваженим органом з питань цивільної авіації (далі - компетентний орган).
2. Вимоги до рекомендації
2.1. Рекомендація для видачі сертифіката льотної придатності або обмеженого сертифіката льотної придатності та сертифіката перегляду льотної придатності
Рекомендація може видаватися персоналом схваленої організації з управління підтриманням льотної придатності або персоналом, передбаченим розділом 5 цих Методичних рекомендацій.
Рекомендація видається за умови проведення персоналом, зазначеним вище, інспекції повітряного судна та перевірки документації повітряного судна. Інспекція повітряного судна може бути проведена у період, що не перевищує 90 днів до закінчення строку дії сертифіката льотної придатності, сертифіката перегляду льотної придатності або дозволу на виконання польотів. Проведення інспекції повітряного судна у цей період дозволить не втручатися в процес експлуатації повітряного судна та запланувати проведення інспекції під час планового технічного обслуговування.
Після видачі рекомендації організація з управління підтриманням льотної придатності на забезпечення вимог
M.A.901(c) ,
M.A.901(d) може надсилати рекомендацію до компетентного органу та може присвоїти їй номер наступним чином - UR-ZZZ.XXXX.MG.2014, де:
- "UR" - Державний знак повітряного судна;
- "ZZZ" - Реєстраційний знак повітряного судна
- "XXXX" - номер сертифіката організації з управління підтримання льотної придатності;
- "MG" - підтвердження того, що рекомендацію видає схвалена організація;
- "2014" рік рекомендації.
Приклад: UR-ABC.0738.MG.2014
Організації з управління підтриманням льотної придатності, що управляє підтриманням льотної придатності даного повітряного судна, рекомендовано зберігати копію рекомендації в спеціальному фолдері в своєму офісі.
Для видачі рекомендації пропонується використовувати форму зазначену у додатку 1 до цих Методичних рекомендацій. Форма рекомендації містить наступну інформацію:
1) Загальна інформація:
а) дані про організацію з управління підтриманням льотної придатності;
б) загальна інформація про власника/експлуатанта;
в) дата та місце, де може бути проведена інспекція повітряного судна компетентним органом;
г) дата та місце, де може бути проведена перевірка документації повітряного судна компетентним органом.
2) Дані ПС:
а) реєстраційний знак повітряного судна;
б) тип, виробник, серійний номер;
в) номер крайньої ревізії керівництва з льотної експлуатації;
г) номер крайньої ревізії програми ТО;
д) інформація про зважування та центрування.
3) Документація, що може подається разом з рекомендацією:
а) копія реєстраційного свідоцтва повітряного судна;
б) заява власника/експлуатанта на видачу нового сертифіката перегляду льотної придатності;
в) звіт про виконання інспекції повітряного судна;
г) звіт про виконання перевірки документації повітряного судна.
4) Статуси повітряного судна:
а) статуси щодо нальоту та циклів;
б) перелік персоналу чи організацій, що виконували управління підтриманням льотної придатності, технічного обслуговування повітряного судна та його компонентів з часу крайнього перегляду льотної придатності.
5) Інспектування повітряного судна:
а) чіткий перелік напрямів, що перевірялися, та їх статус.
6) Недоліки:
а) перелік недоліків, виявлених під час інспекції повітряного судна та перевірки документації, а також виконані коригуючі дії оформлюються відповідно до додатка 2.
7) Заява, підписана персоналом, відповідальним за рекомендації, для підтвердження відповідності повітряного судна на момент рекомендації:
а) директивам льотної придатності;
б) карті даних сертифіката типу;
в) програмі ТО;
г) строкам заміни компонентів з обмеженим ресурсом;
д) відповідності звіту про зважування діючій конфігурації повітряного судна;
е) вимогам
Part-21 щодо модифікацій та ремонтів;
є) крайній ревізії керівництва з льотної експлуатації, включаючи всі зміни та доповнення;
Ця заява також може включати підтвердження виконання всіх форм ТО відповідно схваленими організаціями з ТО та передачу ПС до експлуатації відповідно до вимог
Part-M .
Рекомендацію може бути підписано лише після того, як ПС було передано до експлуатації після можливої форми ТО, що проводилась протягом процесу інспекції повітряного судна.
................Перейти до повного тексту