1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.02.2013 № 230
Про затвердження Плану діяльності Фонду державного майна України на 2013 - 2015 роки
З метою реалізації положень Бюджетного кодексу України від 8 липня 2010 року № 2456-VI , відповідно до Методичних рекомендацій щодо розроблення планів діяльності головних розпорядників бюджетних коштів (за бюджетними призначеннями, визначеними Законом про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період) на плановий та два бюджетні періоди, що настають за плановим, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25 липня 2012 року № 869 , та з урахуванням службової записки Департаменту координації розробки та виконання програмних документів, оцінки та розпорядження об'єктами державної власності від 22 лютого 2013 року № 5-40
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити План діяльності Фонду державного майна України на 2013 - 2015 роки (далі - стратегічний план), що додається.
2. Першому заступнику Голови Фонду, заступникам Голови Фонду, керівникам структурних підрозділів забезпечити виконання стратегічного плану та проведення аналізу досягнутих результатів.
3. Департаменту координації розробки та виконання програмних документів, оцінки та розпорядження об'єктами державної власності забезпечити організацію роботи відповідно до Порядку розроблення і виконання планів діяльності Фонду державного майна України на плановий та два бюджетні періоди, що настають за плановим , затвердженого наказом Фонду від 19 грудня 2012 року № 4008, щодо коригування стратегічного плану Фонду та моніторингу його виконання.
4. Управлінню взаємодії з Верховною Радою України та комунікаційного забезпечення розміщувати матеріали, зазначені у пунктах 1 та 3 цього наказу, на веб-сторінці Фонду державного майна України.
5. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Фонду державного майна України від 23 серпня 2012 року № 3370 "Про затвердження Плану діяльності Фонду державного майна України на 2013 - 2015 роки".
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Фонду О. Рябченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
22.02.2013 № 230
ПЛАН
діяльності Фонду державного майна України на 2013 - 2015 роки
1. Місія Фонду державного майна України
Реалізація державної політики відповідно до рішень вищих органів державної влади у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, управління об'єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об'єктів державної власності, які належать до сфери управління Фонду державного майна України (далі - Фонд), а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності.
2. Аналіз поточної ситуації у сфері діяльності Фонду державного майна України
Основні стратегічні цілі та завдання Фонду визначені законами України "Про Фонд державного майна України" , "Про Державну програму приватизації" , про Державний бюджет України на відповідний рік, іншими актами законодавства, положеннями Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава" , щорічним посланням Президента України до Верховної Ради України про внутрішнє і зовнішнє становище України, а також іншими рішеннями вищих органів влади щодо впровадження реформ.
Згідно із Законом України від 13 січня 2012 р. № 4335-VI "Про Державну програму приватизації" метою Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки (далі - Програма) є сприяння оптимізації частки державного сектору економіки в умовах ринку, підвищення ефективності економіки та посилення її конкурентоспроможності. Програма виконується у три послідовні етапи: I етап - I півріччя 2012 року; другий етап - II півріччя 2012 року - 2013 рік; третій етап - до кінця 2014 року.
Програмою встановлено, що завдання першого етапу (I півріччя 2012 року) полягали в оновленні нормативно-правової бази з питань приватизації та підготовці переліків та самих об'єктів до приватизації у 2013 році. Під час другого етапу (II півріччя 2012 року - 2013 рік) необхідно завершити продаж об'єктів малої і масової приватизації та об'єктів, приватизація яких розпочалася до набрання чинності Програмою.
У процесі реалізації цих програмних документів головні зусилля Фонду були сконцентровані на таких важливих напрямках:
- удосконалення приватизаційного законодавства та завершення правового врегулювання діяльності Фонду державного майна;
- активізація процесів приватизації;
- підвищення ефективності управління державним майном.
У лютому 2012 року набрали чинності закони України від 13 січня 2012 р. № 4335-VI "Про Державну програму приватизації", від 13 січня 2012 р. № 4336-VI "Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки".
9 грудня 2011 року Верховна Рада України прийняла Закон України "Про Фонд державного майна України" , в якому чітко визначені місце, повноваження, завдання та функції Фонду у сучасних умовах реформування економіки.
Прийняті закони створили необхідні умови для завершення приватизації як широкомасштабного соціально-економічного проекту трансформації державної власності, удосконалення процедур приватизації, забезпечення її відкритості та прозорості, спрощення та прискорення цих процесів з метою оптимізації частки державного сектору економіки до рівня розвинених країн Європи.
Для впровадження в дію законів з питань приватизації проведена ґрунтовна робота з оновлення та вдосконалення відповідної нормативно-правової бази, підготовки підзаконних актів, які регулюють механізми проведення приватизації. У результаті Фондом підготовлено 41 нормативно-правовий документ: 7 постанов Кабінету Міністрів України, 34 накази Фонду та спільні документи Фонду з іншими центральними органами виконавчої влади.
Крім цього, з метою реалізації Закону України "Про Фонд державного майна України" розроблено 2 постанови Кабінету Міністрів України та 9 наказів Фонду державного майна України.
Завдяки вжитим заходам протягом 2012 року спостерігалася активізація приватизаційних процесів.
Зокрема, Фондом протягом звітного періоду запропоновано до продажу на конкурсах 54 пакети акцій акціонерних товариств (далі - АТ) загальною початковою вартістю 2,255 млрд.грн. За результатами проведених конкурсів укладено 30 договорів купівлі-продажу пакетів акцій АТ на загальну суму 5,725 млрд.грн. Всі без винятку пакети акцій були продані з перевищенням ціни продажу над початковою. Загальна сума перевищення за укладеними договорами становить майже 200 млн.грн. Причому, у 2012 році продано понад 55% із запропонованих до продажу пакетів акцій. Результативним був кожен другий конкурс. Це найвищий показник за всі роки приватизації.
Крім того, на постійній основі забезпечено інформування інвесторів та громадськості про плани органів приватизації щодо продажу об'єктів. Фондом започатковано on-line трансляції продажу пакетів акцій на конкурсах. Вдалося продати об'єкти, які довго не продавалися.
На фондових біржах у звітному періоді пропонувалося до продажу 115 пакетів акцій 109 АТ загальною номінальною вартістю 889,417 млн.грн. За підсумками торгів протягом 2012 року на фондових біржах продано 37 пакетів акцій загальною вартістю за укладеними контрактами 118,622 млн.грн.
Основними причинами, що стримували процес приватизації об'єктів державної власності груп А, Д та Ж у 2012 році, у тому числі разом із земельними ділянками, були:
- відсутність попиту на більшість з цих об'єктів, їх інвестиційна непривабливість, оскільки органи, уповноважені управляти державним майном, пропонують до приватизації, переважно, непривабливі об'єкти;
- складність та довготривалість процедури виготовлення, погодження та затвердження документації із землеустрою; відсутність заяв на конкурс з залучення виконавців робіт із землеустрою; відмова у виготовленні технічної документації із землеустрою на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт приватизації; неможливість виділення земельної ділянки (земельна ділянка знаходиться в зоні зелених насаджень спеціального призначення, що потребує внесення змін до генерального плану міста; об'єкт розташований на межі земель, які знаходяться в загальному користуванні (проходить дорога), та серед земель приватної власності).
Законом України "Про Державний бюджет України на 2012 рік" встановлено планове завдання з надходження коштів від приватизації державного майна до державного бюджету обсягом 10,0 млрд.грн.
За 2012 рік від приватизації державного майна та інших надходжень, безпосередньо пов'язаних з процесом приватизації, надійшло та перераховано до державного бюджету 6,763 млрд.грн.
Виконання завдань з надходження коштів насамперед залежить від передачі, в достатніх обсягах, уповноваженими органами управління до Фонду об'єктів на приватизацію, але ситуація, що склалася навколо цього питання, є вкрай критичною. Деякі органи управління не тільки не надають пропозицій щодо нових об'єктів приватизації, а й відкликають раніше надані пропозиції.
Крім того, протягом останніх років уповноважені органи управління не надають Фонду пропозицій щодо передприватизаційної підготовки підприємств, метою якої є підвищення вартості об'єктів приватизації, їх інвестиційної привабливості та ліквідності, забезпечення конкурентного середовища, запобігання монополізації товарних ринків.
Таке ставлення уповноважених органів управління не дозволило в повному обсязі забезпечити надходження коштів від приватизації до Державного бюджету у 2012 році та ставить під загрозу їх виконання у 2013 та 2014 роках.
Враховуючи ситуацію, що склалася, Фонд неодноразово звертався до Кабінету Міністрів України щодо спонукання відповідних уповноважених органів управління надавати Фондові пропозиції з передачі об'єктів на приватизацію з метою додаткових надходжень до Державного бюджету в 2012 році та виконання річних планів у 2013 - 2014 роках та до Міністра фінансів України з проханням підтримати звернення Фонду до Кабінету Міністрів України із зазначеного питання. Фонд ініціював у серпні 2012 року звернення до Прем'єр-міністра України щодо надання відповідними уповноваженими органами управління Фонду пропозицій з формування переліку об'єктів, що належать до групи Г.
Відповідно до індикативних показників доходів загального фонду Державного бюджету України на 2012 рік, розробленого Міністерством фінансів України, планове завдання з надходження дивідендів (доходу), нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, які є у державній власності, на 2012 рік становить 276,059 млн.грн.
Згідно з інформацією, наданою Державною казначейською службою України, станом на 29.12.2012 до бюджету перераховано дивіденди, нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, які є у державній власності, загальною сумою 575,307 млн.грн., що становить 208,4% планового завдання.
Перевиконання планових показників надходження дивідендів до державного бюджету в поточному році відбулося завдяки:
- значному посиленню контролю з боку Фонду як органу, що здійснює контроль за правильністю та своєчасністю надходження дивідендів до державного бюджету, за прийняттям рішення про нарахування та сплатою суб'єктами господарювання дивідендів та здійснення низки заходів для забезпечення виконання суб'єктами господарювання статті 11 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" в частині зобов'язання щодо сплати господарськими товариствами, 50 і більше відсотків акцій (часток, паїв) яких перебувають у статутних капіталах господарських товариств або частка держави в яких становить 100 відсотків, дивідендів до державного бюджету;
- ухваленню та реалізації правильних та виважених управлінських рішень, в тому числі наглядовими радами товариств і загальними зборами акціонерів, постійній співпраці з менеджментом товариств;
- отриманню основними платниками дивідендів значного чистого прибутку (ПАТ "Одеський припортовий завод", ВАТ "Турбоатом", ВАТ "Дніпроенерго", ПАТ "Луганськгаз", ПАТ "Дніпропетровськгаз", ПАТ "Західенерго", ПАТ "Миколаївобленерго", ПАТ "Дніпрообленерго" тощо).
З метою підвищення ефективності управління корпоративними правами держави Фонд протягом 2011 - 2012 років оновив склад органів управління акціонерних товариств, залучивши до роботи фахівців високого професійного рівня, які пройшли навчання відповідного напрямку та мають сертифікат на здійснення функцій з управління корпоративними правами держави.
Наглядові ради в акціонерних товариствах, функції з управління якими належать органам приватизації (крім тих, які перебувають у стадії санації чи ліквідації), сформовані у повному складі. Протягом 2011 - 2012 років було оновлено склад 28 наглядових рад акціонерних товариств (які перебувають в управлінні центрального апарату Фонду), з державною часткою у статутному капіталі понад 50%.
Основна проблема реалізації державної політики щодо управління об'єктами державної власності у сфері діяльності Фонду - забезпечення участі Фонду у проведенні загальних зборів акціонерів товариств, що не узгодили свою діяльність із вимогами законів України "Про акціонерні товариства" та "Про холдингові компанії в Україні" .
Основні фактори, що не дозволили акціонерним товариствам, у статутних капіталах яких є державна частка, узгодити свою діяльність у 2012 році із вимогами Закону України "Про акціонерні товариства":
відсутність грошових коштів на організацію та проведення зборів;
введення процедури санації акціонерних товариств, стосовно яких відбувається провадження справи про банкрутство;
блокування іншими акціонерами рішення про узгодження діяльності товариств із вимогами законодавства на загальних зборах внаслідок відсутності вирішального впливу Фонду як власника корпоративних прав держави;
зволікання керівництва товариств внаслідок відсутності вирішального впливу Фонду державного майна як власника корпоративних прав держави.
Крім цього, станом на 31.12.2012 Фондом забезпечено надходження коштів до державного бюджету від оренди державного майна у сумі 1060,33 млн.грн., що становить 127,2% річного планового завдання (планове завдання - 830 млн.грн.).
Виконання планових показників відбулося, у тому числі за рахунок погашення заборгованості з орендної плати за минулі роки у розмірі 15,905 млн.грн. та сплати орендної плати ПрАТ "Кримський Титан" за минулі періоди відповідно до мирових угод, затверджених ухвалами господарського суду м. Києва від 24.01.2012 по справах № 30/187 та № 30/186, у розмірі 63,2 млн.грн.
У минулому році в процесі приватизації державного майна системного характеру набули проблемні питання, пов'язані з невиконанням уповноваженими органами управління вимог Указу Президента України від 19 березня 2002 року № 267 "Про організаційні заходи з підготовки об'єктів права державної власності до приватизації" в частині ненадання пропозицій щодо проведення передприватизаційної підготовки, а також невирішення питання стосовно передачі функцій управління майном підприємств агропромислового комплексу.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" встановлено планове завдання з надходження коштів від приватизації державного майна до державного бюджету обсягом 10,9 млрд.грн., надходження від орендної плати за користування державним майном заплановано в обсязі 835 млн.грн.
Відповідно до Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ Фондом забезпечено видання нормативно-правових актів, передбачених законами України "Про Державну програму приватизації" та "Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки" , створена повна і взаємоузгоджена нормативно-правова база реалізації завдань, встановлених Фонду в межах його компетенції.
Таким чином, Фондом у 2011 - 2012 роках, в межах своєї компетенції, створено передумови досягнення у 2013 - 2015, як і в 2011 - 2012 роках, планових показників щодо надходження коштів до державного бюджету, а також стратегічних цілей та завдань відповідно до рішень вищих органів влади.
У результаті реформ, започаткованих Президентом України, у державній власності мають залишитися лише ті об'єкти, які забезпечують виконання державою своїх основних функцій і гарантують національну й економічну безпеку.
Однак, на сьогодні, не ухвалено змін до переліку об'єктів, заборонених до приватизації. У чинному переліку заборонених міститься 1492 об'єкти. У відповідному законопроекті про внесення змін до переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації, який в черговий раз опрацьовується органами виконавчої влади, пропонується заборонити до приватизації 299 об'єктів. До речі, відповідно до завдань Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження реформ, перелік заборонених до приватизації об'єктів мав бути скороченим відповідно до внесених змін до приватизаційного законодавства, яке значно звузило перелік критеріїв віднесення об'єктів до заборонених до приватизації.
Практика свідчить про недоцільність збереження у державній власності такої кількості об'єктів.
Ухвалення найближчим часом цього законопроекту є критично важливим для активізації процесу приватизації.
3. Стратегічні цілі, завдання та показники результатів їх виконання
3.1. Взаємозв'язок стратегічних цілей із пріоритетами розвитку країни
Код та назва напряму державної політики Код та назва стратегічної цілі Пріоритети розвитку країни Назва нормативно- правового акта, стратегічного, програмного документа Шляхи реалізації стратегічної цілі у плановому періоді
1 2 3 4 5
01 Загальнодержавні функції 011 Завершення приватизації як масштабного соціально-економічного проекту трансформації державної власності. Оптимізація частки державного сектору економіки. Забезпечення надходжень протягом дії Програми
до державного бюджету коштів від продажу та управління державним майном у розмірі 40 - 60 млрд.грн., зокрема у 2013 році - 10,9 млрд.грн., у 2014 році - 17 млрд.грн. та у 2015 році - 10 млрд.грн.
"ПРИВАТИЗАЦІЯ Й УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЮ ВЛАСНІСТЮ III етап (до кінця 2014 р.): - завершення приватизації як масштабного соціально-економічного проекту трансформації державної власності;" Програма економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава"
Виконання структурними підрозділами, регіональними відділеннями та представництвами Фонду рішень органів влади зі стратегічних питань економіки та заходів щодо їх реалізації, розроблення проектів нормативно-правових актів, забезпечення планових надходжень до державного бюджету коштів від продажу та управління державним майном
"4. Метою Програми є сприяння оптимізації частки державного сектору економіки в умовах ринку, підвищення ефективності економіки та посилення її конкурентоспроможності. 14. Виконання Програми дасть змогу: завершити широкомасштабний процес трансформації відносин власності та оптимізувати державний сектор; створити умови для приватизації об'єктів державної власності, подальше перебування яких у державній власності є економічно недоцільним; сприяти забезпеченню економічного зростання;" "16. Прогнозний обсяг надходжень протягом дії Програми до Державного бюджету України коштів від продажу та управління державним майном становить 40 - 60 млрд. гривень." Закон України від 13 січня 2012 року № 4335-VI
"Про Державну програму приватизації"
"Індикативні прогнозні показники фінансування державного бюджету на 2013 і 2014 роки Найменування показника: Надходження від приватизації державного майна (млрд. гривень) 2013 рік - 10,9 2014 рік -17" Постанова Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 року № 318
"Про схвалення Прогнозу Державного бюджету України на 2013 і 2014 роки"
01 Загальнодержавні функції 012 Удосконалення управління державною власністю "Стаття 4. Основні завдання Фонду державного майна України 1. До основних завдань Фонду державного майна України належать: 1) реалізація державної політики у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності; управління об'єктами державної власності, зокрема корпоративними правами держави у статутних капіталах господарських товариств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію та затверджено план приватизації або план розміщення акцій; товариств, утворених у процесі перетворення (у тому числі шляхом корпоратизації) державних підприємств, що належать до сфери його управління, а також товариств, утворених за участю Фонду державного майна України;" Закон України від 9 грудня 2011 року № 4107-VI
"Про Фонд державного майна України"
Реалізація відповідно до рішень вищих органів влади державної політики у сфері оренди, використання та відчуження державного майна, управління об'єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об'єктів державної власності, що належать до сфери управління Фонду Удосконалення процесу фінансового планування діяльності господарських товариств, в статутних капіталах яких більше 50% акцій належать державі та які належать до сфери управління Фонду
"ПРИВАТИЗАЦІЯ Й УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЮ ВЛАСНІСТЮ Цілі та завдання Цілями реформи є досягнення оптимальної частки держвласності в економіці шляхом приватизації й забезпечення ефективного управління цією держвласністю." Програма економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава"
Укладення нових та супроводження раніше укладених договорів оренди державного майна Проведення інвентаризації об'єктів нерухомості, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації
01 Загальнодержавні функції 013 Удосконалення методичного забезпечення та державного регулювання у сфері оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності "Стаття 4. Основні завдання Фонду державного майна України 1. До основних завдань Фонду державного майна України належать: 6) державне регулювання у сфері оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності;" Закон України від 9 грудня 2011 року № 4107-VI "Про Фонд державного майна України" Забезпечення проведення оцінки об'єктів приватизації та оренди Вдосконалення методичного забезпечення оцінки та оціночної діяльності
"Стаття 24. Орган державної влади, який здійснює державне регулювання оціночної діяльності Органом державної влади, який здійснює державне регулювання оціночної діяльності в Україні, є Фонд державного майна України." Закон України від 12 липня 2001 року № 2658-III
"Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" із змінами і доповненнями
01 Загальнодержавні функції 014 Подальше посилення прозорості та відкритості діяльності Фонду у процесі вироблення та реалізації державної політики у сфері діяльності Фонду, сприяння розвитку громадянського суспільства, реалізація державної кадрової політики в єдиній системі державних органів приватизації "Стаття 2. Принципи діяльності Фонду державного майна України 1. Фонд державного майна України діє за принципом єдиноначальності. Діяльність Фонду державного майна України ґрунтується на принципах верховенства права, законності, безперервності, відкритості, прозорості та відповідальності." Закон України від 9 грудня 2011 року № 4107-VI
"Про Фонд державного майна України"
Інформування громадськості та заінтересованих ділових кіл щодо процесів приватизації та реформування відносин власності, видання офіційних друкованих видань ФДМУ, удосконалення роботи із ЗМІ та висвітлення діяльності органів приватизації на офіційному веб-сайті Фонду Організація регуляторної діяльності у Фонді Організація роботи щодо забезпечення надання адміністративних послуг Розвиток кадрового потенціалу
"Вступне слово Президента України Віктора Януковича. ... зміцнення основ української державності й демократичних механізмів в управлінні суспільством набули критичного значення не лише з огляду на продовження курсу перетворень, а й для забезпечення національної безпеки." Щорічне послання Президента України до Верховної Ради України "Про внутрішнє та зовнішнє становище України в 2012 році"
"2.2. Адміністративна реформа в Україні: на шляху до європейських стандартів публічного управління Проекти урядових рішень, які зачіпають інтереси суспільства чи окремих його груп, мають проходити стадію громадського обговорення з чіткими правовими наслідками розгляду пропозицій громадськості."
"Одним із основних напрямів політики нової української влади на сьогодні є розвиток і залучення громадянського суспільства до процесу вироблення та реалізації державного курсу, адже успіх реформ неможливий без громадської консолідації та широкої суспільної підтримки. Шлях до цього пролягає через подальше зростання відкритості публічної політики й державного управління для безпосередньої участі в них громадян і громадських об'єднань." Указ Президента України від 24.03.2012 № 212/2012
"Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та першочергові заходи щодо її реалізації"
"12. Для підвищення рівня привабливості приватизації для інвесторів і створення позитивного іміджу приватизації в Україні та світі передбачається забезпечити: прозорість і публічність прийняття рішень, визначення способу та умов приватизації, а також усіх процедур з підготовки та продажу об'єктів, що сприятиме запобіганню корупції; провадження інформаційно-пропагандистської та рекламної діяльності з питань приватизації, проведення громадських слухань, висвітлення громадських слухань, висвітлення приватизаційних процесів шляхом оприлюднення відповідних відомостей у засобах масової інформації." Закон України від 13 січня 2012 року № 4335-VI
"Про Державну програму приватизації"
"V. Основні напрями реалізації Національної антикорупційної стратегії 3) забезпечення доброчесності на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування: а) системне вдосконалення державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, зокрема, в частині процедури конкурсного добору кандидатів (механізму визначення переможця), розстановки кадрів, проходження державної служби, служби в органах місцевого самоврядування" Указ Президента України від 21.10.2011 № 1001/2011
"Про Національну антикорупційну стратегію на 2011 - 2015 роки"
3.2. Завдання, спрямовані на досягнення стратегічних цілей, та показники результатів їх виконання
Завдання Найменування показника результату виконання завдання Одиниця виміру Джерело інформації Плановий період Необхідний фінансовий ресурс для відповідногопоказника результату виконання завдання (грн.) 2013 рік (проект)
2013 рік (проект) 2014 рік (прогноз) 2015 рік (прогноз)
1 2 3 4 5 6 7 8
011. Завершення приватизації як масштабного соціально-економічного проекту трансформації державної власності. Оптимізація частки державного сектору економіки. Забезпечення надходжень протягом дії Програми
до Державного бюджету України коштів від продажу та управління державним майном у розмірі 40 - 60 млрд.грн., зокрема у 2013 році - 10,9 млрд.грн., у 2014 році - 17 млрд.грн. та у 2015 році - 10 млрд.грн.
0111. Складання Переліку (плану-графіка) об'єктів, які підлягають підготовці до продажу у відповідному році (відп. - Є. Іванов) Кількість наказів (відп. - А. Мангул) од. Накази ФДМУ (Переліки) 1 1 1 У межах затвердженого фонду оплати праці
0112. Складання Переліку (плану-графіка) об'єктів, які підлягають продажу у відповідному році (відп. - Є. Іванов) Орієнтовний перелік та накази ФДМУ (відп. - А. Мангул) од. Накази ФДМУ (Переліки) 1 1 1 У межах затвердженого фонду оплати праці
0113. Скорочення кількості об'єктів, які знаходяться в Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації (відп. - Є. Іванов) Погоджені проекти законів про внесення змін та доповнень до Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації Кількість законопроектів (відп. - А. Мангул) од. Закон України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації"
У разі надходження законопроектів на розгляд ФДМУ У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість об'єктів, які планується вивести з Переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації (відп. - А. Мангул) од. Закон України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" Відповідно до рішень вищих органів влади У межах затвердженого фонду оплати праці
0114. Моніторинг фактичного надходження коштів від приватизації державного майна (відп. - Є. Іванов) Кошти, які надійшли від приватизації державного майна (відп. - А. Мангул) млн.грн. Закони України про Державний бюджет України на відповідний рік, дані внутрішнього відомчого обліку 10900,00 17000,00 10000,00 У межах затвердженого фонду оплати праці
0115. Продаж пакетів акцій об'єктів груп В, Г за участю ЦА ФДМУ: (відп. - І. Миронюк) Кількість приватизованих об'єктів (відп. - І. Білоцерковець) од. Дані внутрішнього відомчого обліку Здійснення продажу пакетів акцій у планових періодах згідно із затвердженими Переліками об'єктів груп В, Г, які підлягають до продажу у відповідному періоді У межах затвердженого фонду оплати праці
- укладення угод щодо проведення екологічного аудиту об'єктів приватизації у випадках, передбачених законодавством Кількість угод (відп. - І. Білоцерковець) од. Дані внутрішнього відомчого обліку Здійснення екологічного аудиту для об'єктів згідно із затвердженими Переліками об'єктів груп В, Г, які підлягають до продажу у відповідному періоді У межах затвердженого кошторису
- укладення договорів про надання послуг ліцитатора. Кількість актів виконаних робіт (відп. - І. Білоцерковець) од. Дані внутрішнього відомчого обліку Проведення конкурсів у планових періодах згідно із затвердженими Переліками об'єктів груп В, Г, які підлягають до продажу у відповідному періоді У межах затвердженого кошторису
0116. Організація проведення передприватизаційної підготовки підприємств груп В, Г. (відп. - Є. Іванов) Складання планів-графіків передприватизаційної підготовки підприємств груп В, Г (відп. - А. Мангул) од. Дані внутрішнього відомчого обліку Відповідно до пп. "в" п. 2 Указу Президента України "Про організаційні заходи з підготовки об'єктів права державної власності до приватизації" від 19.03.2002 № 267/2002
уповноважені органи управління повинні до 1 березня поточного року надавати Фонду державного майна України проекти планів-графіків передприватизаційної підготовки об'єктів права державної власності. Включення підприємств до плану-графіка передприватизаційної підготовки у планових періодах здійснюватиметься Фондом державного майна на підставі пропозицій відповідних уповноважених органів управління та державних органів приватизації, а також потенційних покупців (інвесторів), що вважаються такими відповідно до статті 8 Закону України "Про приватизацію державного майна"
У межах затвердженого фонду оплати праці
0117. Здійснення підготовки єдиних майнових комплексів державних підприємств до продажу, згідно з переліками об'єктів груп В, Г, які підлягають підготовці до продажу у відповідному році. (відп. - Є. Іванов) Робота з підготовки єдиних майнових комплексів державних підприємств до продажу (відп.- А.Мангул) од. Дані внутрішнього відомчого обліку Підготовка до продажу єдиних майнових комплексів державних підприємств у планових періодах здійснюватиметься згідно з затвердженими Переліками об'єктів груп В, Г, які підлягатимуть підготовці до продажу у відповідному періоді У межах затвердженого кошторису
0118. Забезпечення виконання бюджетного завдання з надходження коштів від приватизації державного майна (відп. - Є. Іванов) Участь у забезпеченні виконання бюджетного завдання з надходження коштів від приватизації державного майна (орієнтовна сума надходжень від приватизації об'єктів груп В, Г) (відп. - А. Мангул) тис.грн Дані внутрішнього відомчого обліку Участь у забезпеченні виконання бюджетного завдання з надходження коштів від приватизації державного майна братиметься згідно з затвердженими Переліками об'єктів груп В, Г, які підлягатимуть підготовці до продажу ЦА ФДМУ у відповідному періоді У межах затвердженого фонду оплати праці
0119. Продаж об'єктів групи А (відп. - І. Миронюк) Кількість приватизованих об'єктів (в т.ч. разом із земельними ділянками) (відп. - Т. Буртняк) од. Статистичні дані 180 (67) 132 (49) 122 (44) У межах затвердженого кошторису
Прогноз надходження коштів (в т.ч. від продажу земельних ділянок) (відп. - Т. Буртняк) тис.грн Статистичні дані 34326,55 28809,0 26797,0 У межах затвердженого фонду оплати праці
01110. Продаж об'єктів групи Д (відп. - І. Миронюк) Кількість приватизованих об'єктів (в т.ч. разом із земельними ділянками) (відп. - Т. Буртняк) од. Статистичні дані 65 (56) 57 (52) 48 (41) У межах затвердженого кошторису
Прогноз надходження коштів (в т.ч. від продажу земельних ділянок) (відп. - Т. Буртняк) тис.грн Статистичні дані 10557,4 7112,0 5250,0 У межах затвердженого фонду оплати праці
01111. Продаж об'єктів групи Ж (відп. - І. Миронюк) Кількість приватизованих об'єктів (в т.ч. разом із земельними ділянками) (відп. - Т. Буртняк) од. Статистичні дані 20 (7) 18 (8) 15 (8) У межах затвердженого кошторису
Прогноз надходження коштів (в т.ч. від продажу земельних ділянок) (відп. - Т. Буртняк) тис.грн Статистичні дані 3488,0 2160,0 2065,0 У межах затвердженого фонду оплати праці
01112. Продаж ЄМК груп В, Г (відп. - І. Миронюк) Кількість приватизованих об'єктів (в т.ч. разом із земельними ділянками) (відп. - Т. Буртняк) од. Статистичні дані 2 2 2 У межах затвердженого кошторису
Прогноз надходження коштів (в т.ч. від продажу земельних ділянок) (відп. - Т. Буртняк) тис.грн Статистичні дані 20000,0 30000,0 30000,0 У межах затвердженого фонду оплати праці
01113. Проведення аналізу результатів продажу об'єктів груп А, Д, Ж та здійснення контролю за ходом їх приватизації (відп. - І. Миронюк) Кількість приватизованих об'єктів (в т.ч. разом із земельними ділянками) (відп. - Т. Буртняк) од. Статистичні дані 265 (130) 210 (109) 188 (93) У межах затвердженого фонду оплати праці
Прогноз надходження коштів (в т.ч. від продажу земельних ділянок) (відп. - Т. Буртняк) тис.грн. Статистичні дані 48371,75 68111,0 640162,0 У межах затвердженого фонду оплати праці
01114. Продаж об'єктів групи Е за участю центрального апарату Фонду (відп. - Є. Іванов) Складання переліку об'єктів групи Е, які підлягають приватизації у відповідному році (відп. - Є. Асташев) од. Накази ФДМУ 1 1 1 У межах затвердженого фонду оплати праці
Прогноз надходження коштів (відп. - Є. Асташев) млн.грн. Статистичні дані 10,0 10,0 10,0 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість приватизованих об'єктів (відп. - Є. Асташев) од. Статистичні дані 35 20 15 У межах затвердженого кошторису
Укладання договорів з уповноваженою особою (ліцитатором) для проведення аукціонів з продажу (відп. - Є. Асташев) од. Статистичні дані 10 10 10 У межах затвердженого кошторису
Укладання договорів з уповноваженою особою для проведення обов'язкового екологічного аудиту при приватизації (відп. - Є. Асташев) од. Статистичні дані 3 3 3 У межах затвердженого кошторису
Продаж об'єктів групи Е за участю регіональних відділень Фонду (відп. - І. Миронюк) Прогноз надходження коштів (відп. - Т. Буртняк) тис.грн Дані внутрішнього відомчого обліку 1133,6 30,0 50,0 У межах затвердженого фонду оплати праці
01115. Залучення виконавців робіт із землеустрою (відп. - Є. Іванов) Кількість актів приймання-передачі робіт із землеустрою (відп. - О. Дудкін, РВ Фонду) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 130 109 93 У межах затвердженого фонду оплати праці
01116. Контроль за діяльністю регіональних відділень та представництв ФДМУ (відп. - Є. Іванов) Кількість проведених щомісячних рейтингових оцінювань діяльності регіональних відділень (відп. - О. Дудкін) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 12 12 12 У межах затвердженого фонду оплати праці
012. Удосконалення управління державною власністю.
0121. Робота з єдиними майновими комплексами державних підприємств, переданими до сфери управління державних органів приватизації у зв'язку з прийняттям рішення про їх приватизацію (відп. - Є. Іванов) Передача єдиних майнових комплексів державних підприємств, установ, організацій, їх структурних підрозділів (ЄМК) до сфери управління державних органів приватизації у зв'язку з прийняттям рішення про їх приватизацію (відп. - А. Мангул) од. Дані внутрішнього відомчого обліку Приймання функцій управління єдиними майновими комплексами державних підприємств у планових періодах здійснюватиметься після прийняття рішення про приватизацію державного майна. У межах затвердженого фонду оплати праці
Укладання контрактів та додаткових угод до контрактів з керівниками державних підприємств та здійснення контролю за їх виконанням (відп. - А. Мангул) од. Дані внутрішнього відомчого обліку У планових періодах здійснюється робота з керівниками державних підприємств, функції управління майном яких передані до сфери управління ФДМУ у зв'язку з прийняттям рішення про їх приватизацію. У межах затвердженого фонду оплати праці
Затвердження річних фінансових планів державних підприємств та здійснення контролю за їх виконанням у встановленому порядку (відп. - А. Мангул) од. Дані внутрішнього відомчого обліку У планових періодах здійснюється робота з затвердження річних фінансових планів на наступний плановий період державних підприємств, функції управління майном яких передані до сфери управління ФДМУ у зв'язку з прийняттям рішення про їх приватизацію. У межах затвердженого фонду оплати праці
0122. Організація управління корпоративними правами держави, що перебувають у сфері управління Фонду (відп. - Є. Іванов) Кількість підготовлених завдань на голосування представникам держави для участі у проведенні загальних зборів (відп. - А. Сачівко) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 60 60 60 У межах затвердженого фонду оплати праці
0123. Забезпечення участі представників держави у загальних зборах акціонерів (відп. - Є. Іванов) Кількість відряджень (відп. - А. Сачівко) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 10 10 10 У межах затвердженого кошторису
0124. Організація роботи органів управління акціонерних товариств, що належать до сфери управління Фонду (відп. - Є. Іванов) Кількість проведених наглядових рад (відп. - А. Сачівко) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 220 200 180 У межах затвердженого фонду оплати праці
0125. Забезпечення участі представників держави у засіданнях наглядових рад акціонерних товариств Кількість відряджень (відп. - А. Сачівко) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 12 16 14 У межах затвердженого кошторису
0126. Проведення засідань Комісії з проведення фінансово-економічного аналізу господарської діяльності акціонерних товариств Кількість проведених засідань (відп. - А. Сачівко) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 4 4 4 У межах затвердженого фонду оплати праці
0127. Проведення засідань тимчасової Комісії Фонду з питань погашення заборгованості з заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат Кількість проведених засідань (відп. - А. Сачівко) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 12 12 12 У межах затвердженого фонду оплати праці
0128. Організація ведення Реєстру корпоративних прав держави (відп. - Є. Іванов) Моніторинг корпоративних прав держави (відп. - А. Сачівко) Щотижнево Щотижневе розміщення інформації на WEB-сайті Фонду У межах затвердженого кошторису
0129. Участь у виконанні бюджетного завдання з надходження дивідендів, нарахованих на акції (паї, частки) господарських товариств, які є у державній власності, до державного бюджету по господарських товариствах, що належать до сфери управління Фонду (відп. - Є. Іванов) Прогноз надходження дивідендів, нарахованих на акції (паї, частки) господарських товариств, які є у державній власності, до державного бюджету по господарських товариствах, що належать до сфери управління Фонду (відп. - В. Кальніченко) тис.грн Фінансові плани 68816,60 70000,0 70000,0 У межах затвердженого кошторису
01210. Забезпечення процесу фінансового планування діяльності господарських товариств, в статутних капіталах яких більше 50% акцій належать державі та які належать до сфери управління Фонду (відп. - Є. Іванов) Кількість погоджених/ затверджених фінансових планів (відп. - В. Кальніченко) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 49 щороку-**
__________ -** - у зв'язку з перманентним процесом приватизації кількість товариств, що належать до сфери управління Фонду, буде змінюватися та, відповідно, буде зменшуватися кількість фінпланів, що будуть підлягати погодженню/затвердженню Фондом
У межах затвердженого кошторису
01211. Моніторинг та контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (відп. - І. Хотей) Кількість договорів купівлі-продажу державного майна (відп. - Ю. Нікітін) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 1697 1742 1782 У межах затвердженого кошторису
01212. Організація виконання бюджетного завдання із забезпечення надходження до державного бюджету орендної плати за державне майно (відп. - І. Хотей) Прогноз надходження коштів (відп. - В. Пількевич та регіональні відділення) млн.грн. Державне казначейство 835 млн.грн. 840 млн.грн. 845 млн.грн. У межах затвердженого фонду оплати праці
01213. Укладення нових та супроводження раніше укладених договорів оренди державного майна (відп. - І. Хотей) Кількість укладених договорів оренди (відп. - В. Пількевич та регіональні відділення) од. Дані внутрішнього відомчого обліку ЕТАП-оренда 20500 20700 20700 У межах затвердженого фонду оплати праці
01214. Методичне забезпечення розвитку орендних відносин (відп. - І. Хотей) Розробка та супроводження нормативно-правових актів од. Дані внутрішнього відомчого обліку - - - У межах затвердженого фонду оплати праці
01215. Організація контролю у сфері орендних відносин (відп. - І. Хотей) Кількість контрольних заходів (відп. - В. Пількевич та регіональні відділення) Здійснюється постійно відповідно до вимог наказу Фонду від 14.05.2012 № 655
, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 22 травня 2012 за № 809/21121
У межах затвердженого фонду оплати праці
01216. Забезпечення в межах, визначених законодавством, виконання функцій організатора продажу нерухомого майна державних унітарних підприємств (відп. - І. Хотей) кількість прийнятих рішень щодо надання згоди на відчуження нерухомого майна та початкова вартість такого майна (відп. - О. Мусієнко) од./тис.грн. Звіт за результатами відчуження та використання коштів, отриманих від продажу нерухомого майна - - - У межах затвердженого кошторису
01217. Підготовка проектів законодавчих актів, нормативно-правових та методичних документів з питань розпорядження об'єктами державної власності (відп. - І. Хотей) додержання строків розробки проектів актів законодавства (відп. - О. Мусієнко) - - - - - У межах затвердженого кошторису
01218. Прийняття управлінських рішень стосовно державного майна, що не увійшло до статутних капіталів господарських товариств (відп. - І. Хотей) кількість прийнятих управлінських рішень (відп. - О. Мусієнко) од. Звіти РВ 3300 3500 3500 У межах затвердженого фонду оплати праці
01219. Проведення інвентаризації об'єктів нерухомості, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації (відп. - І. Хотей) 100% об'єктів нерухомості, що використовуються ЧФ РФ, згідно з додатками 2 і 3 Угоди від 28.05.97 про параметри поділу Чорноморського флоту (відп. - О. Мусієнко) об'єкт нерухомості Акт інвентаризації; Угода від 28.05.97
про параметри поділу Чорноморськог о флоту; підсумковий зведений акт інвентаризації
4591 - - У межах затвердженого кошторису
01220. Закріплення об'єктів державної власності з врахуванням вимог Указу Президента України "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади"
(відп. - І. Хотей)
Кількість розпоряджень КМУ щодо закріплення об'єктів держ. власності (відп. - В. Пількевич) од. Сайт КМУ Відповідно до рішень вищих органів влади У межах затвердженого кошторису
01220. Організація роботи щодо передачі об'єктів права державної та комунальної власності (відп. - І. Хотей) Підготовка рішень щодо передачі (відп. - В. Пількевич та регіональні відділення) од. Дані внутрішнього відомчого обліку - - - У межах затвердженого фонду оплати праці
01221. Ведення обліку об'єктів державної власності (відп. - І. Хотей) Кількість об'єктів державної власності (державне майно), зарахованих у бюджетному періоді до Єдиного реєстру об'єктів державної власності (відп. - О. Синенко) од. Звіти державних органів влади 1100000 980000 960000 У межах затвердженого кошторису
013. Удосконалення методичного забезпечення та державного регулювання у сфері оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності
0131. Забезпечення проведення оцінки об'єктів приватизації та оренди (відп. - І. Хотей) Кількість звітів про оцінку майна та актів оцінки майна (відп. - М. Горяйнов) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 355 290 262 У межах затвердженого кошторису
Кількість звітів про оцінку майна та актів оцінки майна, які підлягають рецензуванню од. Дані внутрішнього відомчого обліку 4197 4242 4302 У межах затвердженого кошторису
Кількість відряджень од. Дані внутрішнього відомчого обліку 70 70 70 У межах затвердженого кошторису
0132. Вдосконалення методичного забезпечення оцінки та оціночної діяльності (відп. - І. Хотей) Кількість розроблених, прийнятих та впроваджених нормативно-правових актів з оцінки та оціночної діяльності на засадах міжнародних стандартів оцінки (відп. - М. Горяйнов) од. Дані внутрівідомчого обліку Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого фонду оплати праці
014. Подальше посилення прозорості та відкритості діяльності Фонду у процесі вироблення та реалізації державної політики у сфері діяльності Фонду, сприяння розвитку громадянського суспільства, реалізація державної кадрової політики в єдиній системі державних органів приватизації.
0141. Співробітництво з міжнародними організаціями з реалізації державної політики щодо об'єктів державної власності у сфері приватизації, відчуження, оренди, використання державного майна та управління корпоративними правами держави (відп. - І. Павлик)
Співробітництво з міжнародними організаціями, державними органами і неурядовими організаціями іноземних держав з питань, що належать до компетенції Фонду (відп. - Н. Путівська)
Забезпечення реалізації державної політики у сфері міжнародного розвитку та європейської інтеграції, виконання завдань щодо реалізації стратегії інтеграції України до Європейського Союзу та співробітництва з Організацією Північноатлантичного договору (НАТО) (відп. - Н. Путівська) од. Звіти КМУ, МЗС, ЦОВВ Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого кошторису
Поширення інформації про об'єкти приватизації у представництвах міжнародних організацій, посольствах з метою залучення потенційних покупців та інвесторів до процесу приватизації (відп. - Н. Путівська) од. Інформаційно-аналітичні матеріали Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого кошторису
Забезпечення участі представників Фонду у роботі спільних міждержавних та міжвідомчих комісій і комітетів, а також організації реалізації міжурядових домовленостей і положень міждержавних та міжвідомчих угод (відп. - Н. Путівська) од. Звіти Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого кошторису
Підготовка та проведення зустрічей керівництва Фонду з представниками міжнародних фінансових та донорських організацій, іноземних інвесторів тощо (відп. - Н. Путівська) од. Звіти про проведення зустрічі Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого кошторису
Організація залучення зовнішньої допомоги для вирішення нагальних проблем у сфері приватизації, оціночної діяльності та корпоративного управління (відп. - Н. Путівська) од. Підготовка пропозицій, моніторинг, звітність Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого кошторису
Виконання та моніторинг положень Порядку денного асоціації Україна - ЄС (відп. - Н. Путівська) од. Звіти КМУ, ЦОВВ Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого фонду оплати
Участь у межах компетенції ФДМУ у підготовці матеріалів для роботи України у Співдружності Незалежних Держав та співучасті у виконанні положень Угоди про формування Єдиного економічного простору
(відп. - Н. Путівська)
од. Інформаційно-аналітичні матеріали Відповідно до Плану роботи Фонду на 2013 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2014 рік Відповідно до Плану роботи Фонду на 2015 рік У межах затвердженого фонду оплати праці
Оформлення службових відряджень за кордон (відп. - В. Мельник) од. Звіт про результати відрядження 25 25 25 У межах затвердженого кошторису
Організація прийому іноземців у Фонді (відп. - В. Мельник) од. Звіт про роботу відділу 60 60 60 У межах затвердженого кошторису
Здійснення перекладів документів (відп. - В. Мельник) од. Акт виконаних робіт рахунок/фактура 50 50 50 У межах затвердженого кошторису
0142. Інформування громадськості та заінтересованих ділових кіл щодо процесів приватизації та реформування відносин власності, видання офіційних друкованих видань ФДМУ (відп. - І. Хотей) Висвітлення діяльності органів приватизації на офіційному веб-сайті Фонду (відп. - Т. Яцюк) од. Акт виконаних робіт рахунок/фактура 12 12 12 У межах затвердженого кошторису
Кількість виходів друком "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію" (відп. - Н. Путівська) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 12 разів на рік укр. та рос. мовою (24 номери) 12 разів на рік укр. та рос. мовою (24 номери) 12 разів на рік укр. та рос. мовою (24 номери) У межах затвердженого кошторису
Кількість виходів друком оперативної частини Бюлетеня - газети "Відомості приватизації" (відп. - Н. Путівська) од. Дані внутрішнього відомчого обліку щосереди протягом року (орієнтовно 50 номерів на рік) щосереди протягом року (орієнтовно 50 номерів на рік) щосереди протягом року (орієнтовно 50 номерів на рік)
Оперативне поширення "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію" та його оперативної частини - газети "Відомості приватизації" через міжнародну мережу Інформаційного агентства "Українські Новини" од. Дані внутрішнього відомчого обліку Бюлетень - 12 разів на рік укр. та рос. мовою (24 номери); газета - щосереди протягом року (орієнтовно 50 номерів на рік) Бюлетень - 12 разів на рік укр. та рос. мовою (24 номери); газета - щосереди протягом року (орієнтовно 50 номерів на рік) Бюлетень - 12 разів на рік укр. та рос. мовою (24 номери); газета - щосереди протягом року (орієнтовно 50 номерів на рік) У межах затвердженого фонду оплати праці
0143. Інформування громадськості щодо надходження коштів до Державного бюджету України від дивідендів на державну частку (відп. - А. Сачівко) Моніторинг надходження коштів до Державного бюджету України від приватизації та оренди державного майна, а також дивідендів на державну частку Щотижнево Щотижневе розміщення інформації на WEB-сайті Фонду У межах затвердженого фонду оплати праці
0144. Внутрішній аудит в органах приватизації (відп. - В. Штепура) Службові відрядження (відп. - В. Штепура) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 10 10 10 У межах затвердженого кошторису
Проведення навчань, семінарів та круглих столів (відп. - В. Штепура) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 3 3 3 У межах затвердженого кошторису
Укладання договорів про надання послуг і залучення фахівців для забезпечення виконання аудиторських завдань (відп. - В. Штепура) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 2 2 2 У межах затвердженого кошторису
Створення бази даних виконання аудиторських завдань (відп. - В. Штепура) од. Стандарти внутрішнього аудиту
затверджені наказом Мінфіну України від 04.10.2011 № 1247
1 - - У межах затвердженого кошторису
0145. Здійснення контролю дотримання законодавства по використанню та розпорядженню державним майном (відп. - В. Штепура) Службові відрядження (відп. - В. Штепура) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 43 43 43 У межах затвердженого кошторису
Проведення експертиз (відп. - В. Штепура) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 5 5 5
Укладання договорів про надання послуг і залучення фахівців для забезпечення виконання контрольних заходів (відп. - В. Штепура) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 5 5 5 У межах затвердженого кошторису
Отримання платних адміністративних послуг БТІ, із землеустрою, державних єдиних реєстрів тощо (відп. - В. Штепура) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 20 20 20 У межах затвердженого кошторису
0146. Організація регуляторної діяльності у Фонді (відп. - І. Хотей) Кількість регуляторних актів (відп. - Л. Салінська) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 35 30 25 У межах затвердженого фонду оплати праці
0147. Організація роботи щодо забезпечення надання адміністративних послуг (відп. - І. Хотей) Кількість наданих послуг (відп. - Л. Салінська) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 2000 1500 1500 У межах затвердженого фонду оплати праці
0148. Добір персоналу до системи державних органів приватизації, оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення (відп. - В. Мельник) Кількість прийнятих на державну службу (відп. - В. Мельник) осіб ЄДКС "Кадри" 25 25 25 У межах затвердженого фонду оплати праці
Оформлення наказів з особового складу (відп. - В. Мельник) од. ЄДКС "Кадри" 1300 1300 1300 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість звільнених (відп. - В. Мельник) осіб ЄДКС "Кадри" 70 70 70 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість поданих декларацій державними службовцями - працівниками єдиної системі державних органів приватизації (відп. - В. Мельник) од. Звіт до Нацдержслужби України 2681 2681 2681 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість довідок за результатами проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців єдиної системі державних органів приватизації (відп. - В. Мельник) од. Матеріали спеціальних перевірок 20 20 20 У межах затвердженого фонду оплати праці
0149. Організаційно-методичне забезпечення управління персоналом (відп. - В. Мельник) Переліки змін до штатного розпису (відп. - В. Мельник) од. Штатний розпис 12 12 12 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість засідань галузевої ради по роботі з кадрами (відп. - В. Мельник) од. Протоколи засідань 2 2 2 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість навчально-профілактичних заходів із запобігання і протидії проявам корупції (відп. - В. Мельник) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 3 3 3 У межах затвердженого фонду оплати праці
01410. Спрямування, координація, організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у регіональних відділеннях та представництвах Фонду (відп. - В. Мельник) Кількість призначених керівників регіональних відділень та представництв Фонду (відп. - В. Мельник) осіб Звітність регіональних відділень 2 2 2 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість штатних розписів регіональних відділень, представництв Фонду та змін до них (відп. - В. Мишкіна) од. Штатні розписи РВ 27 27 27 У межах затвердженого фонду оплати праці
01411. Розвиток кадрового потенціалу (відп. - В. Мельник) Кількість проведених семінарів (відп. - В. Мельник) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 9 9 9 У межах затвердженого кошторису
Кількість заключених договорів на навчання (відп. - В. Мельник) од. Договори на навчання 7 7 7 У межах затвердженого кошторису
Кількість осіб, що пройшли стажування (відп. - В. Мельник) осіб Накази про стажування 40 150 150 У межах затвердженого кошторису
01412. Супроводження та технічна підтримка системи автоматизованого документообігу та діловодства Фонду державного майна України (САДД ФДМУ) (відп. - О. Синенко) Укладено договорів щодо надання консультативних послуг з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інші од. Договір про закупівлю консультативних послуг з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інші 1 1 1 У межах затвердженого кошторису
01413. Забезпечення організації і проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти (відп. - Р. Федорова, комітет з конкурсних торгів ЦА ФДМУ) Забезпечення мобілізаційної роботи у Фонді, роботи з охорони праці та пожежної безпеки у ЦА ФДМУ (відп. - Р. Федорова) Конкурсна процедура (відп. - Р. Федорова, комітет з конкурсних торгів ЦА ФДМУ) од. Річний план державних закупівель комітету з конкурсних торгів ЦА ФДМУ 35 35 35 У межах затвердженого фонду оплати праці
Кількість договорів, додаткових угод та рахунків щодо забезпечення життєдіяльності ЦА ФДМУ (відп. - Р. Федорова) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 95 95 95 У межах затвердженого кошторису за КПКВК 6611010
Узагальнений звіт Фонду щодо стану мобілізаційної роботи (відп. - Р. Федорова) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 1 1 1 У межах затвердженого фонду оплати праці
Річний звіт про травматизм до Держкомстату України (відп. - Р. Федорова) од. Дані внутрішнього відомчого обліку 1 1 1 У межах затвердженого фонду оплати праці

................
Перейти до повного тексту