- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Закон України
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про Державний бюджет України на 2013 рік
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 5-6, ст.60)
( Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 164-VII від 04.04.2013, ВВР, 2014, № 11, ст.129
№ 176-VII від 04.04.2013, ВВР, 2014, № 10, ст.111
№ 181-VII від 04.04.2013, ВВР, 2014, № 11, ст.130
№ 283-VII від 21.05.2013, ВВР, 2014, № 12, ст.180
№ 381-VII від 02.07.2013, ВВР, 2014, № 15, ст.325
№ 391-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 17, ст.589
№ 392-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 17, ст.590
№ 393-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 17, ст.591
№ 394-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 17, ст.592
№ 395-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 18-19, ст.691
№ 396-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 18-19, ст.692
№ 397-VII від 04.07.2013, ВВР, 2014, № 18-19, ст.693
№ 624-VII від 08.10.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.766
№ 625-VII від 08.10.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.767
№ 638-VII від 10.10.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.769
№ 658-VII від 24.10.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.779
№ 692-VII від 19.11.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.791
№ 710-VII від 21.11.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.795
№ 715-VII від 19.12.2013, ВВР, 2014, № 22, ст.799 )
Стаття 1. Визначити на 2013 рік:
доходи Державного бюджету України у сумі 351.164.635,3 тис. гривень, у тому числі доходи загального фонду Державного бюджету України - у сумі 304.481.410,3 тис. гривень та доходи спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 46.683.225 тис. гривень, згідно з додатком № 1 до цього Закону;
( Абзац другий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 181-VII від 04.04.2013,
№ 283-VII від 21.05.2013,
№ 381-VII від 02.07.2013,
№ 392-VII від 04.07.2013,
№ 393-VII від 04.07.2013,
№ 395-VII від 04.07.2013,
№ 397-VII від 04.07.2013,
№ 624-VII від 08.10.2013,
№ 710-VII від 21.11.2013,
№ 715-VII від 19.12.2013 )
видатки Державного бюджету України у сумі 419.843.834,9 тис. гривень, у тому числі видатки загального фонду Державного бюджету України - у сумі 372.282.634,5 тис. гривень та видатки спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 47.561.200,4 тис. гривень;
повернення кредитів до Державного бюджету України у сумі 12.100.105,7 тис. гривень, у тому числі повернення кредитів до загального фонду Державного бюджету України - у сумі 4.208.533,1 тис. гривень та повернення кредитів до спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 7.891.572,6 тис. гривень;
надання кредитів з Державного бюджету України у сумі 13.401.689,1 тис. гривень, у тому числі надання кредитів із загального фонду Державного бюджету України - у сумі 337.783,8 тис. гривень та надання кредитів із спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 13.063.905,3 тис. гривень;
граничний обсяг дефіциту Державного бюджету України у сумі 69.980.783 тис. гривень, у тому числі граничний обсяг дефіциту загального фонду Державного бюджету України - у сумі 63.930.474,9 тис. гривень та граничний обсяг дефіциту спеціального фонду Державного бюджету України - у сумі 6.050.308,1 тис. гривень, згідно з додатком № 2 до цього Закону;
оборотний залишок бюджетних коштів у розмірі до двох відсотків видатків загального фонду Державного бюджету України, визначених цією статтею.
Стаття 2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів Державного бюджету України на 2013 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, розподіл видатків на централізовані заходи між адміністративно-територіальними одиницями, розподіл видатків на здійснення правосуддя в розрізі місцевих та апеляційних судів згідно з додатками № 3, № 4, № 5 і № 8 до цього Закону.
Стаття 3. Затвердити на 2013 рік:
міжбюджетні трансферти згідно з додатками № 6, № 7 та № 10 до цього Закону;
нормативи щоденних відрахувань для перерахування дотації вирівнювання з державного бюджету місцевим бюджетам та коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів, згідно з додатком № 6 до цього Закону, а також нормативи щодекадних відрахувань від доходів спеціального фонду державного бюджету, які є джерелом надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, згідно з додатком № 10 до цього Закону.
Стаття 4. Затвердити перелік кредитів (позик), що залучаються державою до спеціального фонду Державного бюджету України у 2013 році від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій для реалізації інвестиційних програм (проектів) згідно з додатком № 9 до цього Закону.
Стаття 5. Визначити на 31 грудня 2013 року граничний обсяг державного боргу в сумі 502.480.767 тис. гривень.
Стаття 6. Установити, що у 2013 році державні гарантії можуть надаватися в обсязі до 50.000.000 тис. гривень:
1) за рішенням Кабінету Міністрів України для забезпечення повного або часткового виконання боргових зобов’язань за запозиченнями суб’єктів господарювання - резидентів України державного сектору економіки для кредитування проектів інвестиційного характеру на об’єктах, що мають загальнодержавне значення, у тому числі за такими можливими напрямами:
за зобов’язаннями Державного агентства автомобільних доріг України;
за зобов’язаннями публічного акціонерного товариства "Український банк реконструкції та розвитку;
за запозиченнями Державної іпотечної установи;
за зобов’язаннями суб’єктів господарювання, об’єкти державної власності яких належать до сфери управління Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами України, які здійснюють реалізацію національних проектів;
для фінансування інвестиційних, інноваційних, інфраструктурних та інших проектів розвитку, які мають стратегічне значення та реалізація яких сприятиме розвитку економіки України, в тому числі експортоорієнтованих і енергозберігаючих проектів;
для реалізації проекту будівництва мостового переходу через річку Дніпро в м. Запоріжжі.
Умови надання державних гарантій встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Державне агентство автомобільних доріг України звільняється від зобов’язання надавати майнове або інше забезпечення виконання зобов’язань за державними гарантіями та вносити плату за надання державних гарантій;
2) на підставі міжнародних договорів України за такими можливими напрямами: фінансування інвестиційних, інноваційних, інфраструктурних та інших проектів розвитку, які мають стратегічне значення та реалізація яких сприятиме розвитку економіки України;
3) за рішенням Кабінету Міністрів України для забезпечення виконання зобов’язань головних розпорядників бюджетних коштів, що виникають при залученні ними коштів для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень.
Умови надання державних гарантій встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Головні розпорядники бюджетних коштів за рішенням Кабінету Міністрів України можуть звільнятися від зобов’язання надавати майнове або інше забезпечення виконання зобов’язань за державними гарантіями та вносити плату за надання державних гарантій;
4) за рішенням Кабінету Міністрів України для забезпечення виконання зобов’язань Державного концерну "Укроборонпром".
Умови надання державних гарантій встановлюються Кабінетом Міністрів України;
5) за рішенням Кабінету Міністрів України для забезпечення виконання зобов’язань публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України".
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" звільняється від зобов’язання надавати майнове або інше забезпечення виконання зобов’язань за наданими у 2013 році державними гарантіями та вносити плату за надання таких державних гарантій.
Умови надання державних гарантій встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Стаття 7. Установити у 2013 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня - 1108 гривень, з 1 грудня - 1176 гривень та для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня - 972 гривні, з 1 грудня - 1032 гривні;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня - 1210 гривень, з 1 грудня - 1286 гривень;
працездатних осіб: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня - 894 гривні, з 1 грудня - 949 гривень.
Стаття 8. Установити у 2013 році мінімальну заробітну плату:
у місячному розмірі: з 1 січня - 1147 гривень, з 1 грудня - 1218 гривень;
у погодинному розмірі: з 1 січня - 6,88 гривні, з 1 грудня - 7,3 гривні.
Стаття 9. Установити, що у 2013 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги відповідно до
Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям" у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21 відсоток, для дітей - 75 відсотків, для осіб, які втратили працездатність, та інвалідів - 100 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.
Розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2013 році не може бути більше ніж 75 відсотків від рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї.
Рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дитячих дошкільних закладах відповідно до
Закону України "Про дошкільну освіту" у 2013 році збільшується відповідно до зростання прожиткового мінімуму.
Стаття 10. Установити, що у загальному фонді Державного бюджету України на 2013 рік:
до доходів належать надходження, визначені частиною другою статті
29 Бюджетного кодексу України, а також збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства;
джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті
15 Бюджетного кодексу України щодо державного бюджету (крім надходжень, визначених статтею 12 цього Закону);
Стаття 11. Установити, що джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України на 2013 рік у частині доходів є надходження, визначені частиною третьою статті
29 Бюджетного кодексу України (крім плати за надання адміністративних послуг, що зараховується до загального фонду Державного бюджету України (крім плати за документи на придбання, перевезення, зберігання і носіння зброї, плати за номерні знаки транспортних засобів, які підлягають державній реєстрації, плати за документи, оформлення і видача яких здійснюються із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру, передбачені
Законом України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус", а також плати за документи, оформлення і видача яких здійснюються згідно із
Законом України "Про дорожній рух"), а також такі надходження:
1) надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на прибуток підприємств, що сплачується підприємствами електроенергетичної, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення, та нараховані суми податку на прибуток таких підприємств, які виникають після проведення розрахунків по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, визначеній пунктом 1 статті 14 цього Закону;
2) надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на додану вартість, що сплачується підприємствами електроенергетичної, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення, та нараховані суми податку на додану вартість, які виникають після проведення розрахунків по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, визначеній пунктом 1 статті 14 цього Закону, у таких підприємств і Державного агентства резерву України;
3) надходження від погашення перед Державним агентством резерву України заборгованості публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" за отриманий природний газ, а також заборгованості та зобов’язань енергогенеруючих компаній за отримане у 1997-2000 роках згідно з рішеннями Кабінету Міністрів України органічне паливо (включаючи зобов’язання з податку на додану вартість, що виникають за результатами проведення таких розрахунків, та із сплати штрафних санкцій і відсотків за користування ресурсами);
4) 40 відсотків податку на додану вартість, що відповідно до закону сплачується юридичними особами при здійсненні ними операцій з постачання власної виробленої продукції (молока, молочної сировини, молочних продуктів, м’яса, м’ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин (шкур, субпродуктів, м’ясо-кісткового борошна), виготовленої з поставлених молока або м’яса в живій вазі сільськогосподарськими підприємствами, іншими юридичними і фізичними особами, у тому числі фізичними особами - підприємцями, які самостійно вирощують, розводять, відгодовують продукцію тваринництва;
6) надходження від погашення заборгованості, в тому числі реструктуризованої або розстроченої (відстроченої), підприємств електроенергетичної, вугільної галузей, підприємств, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення із сплати частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону, та дивідендів (доходу), нарахованих на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність (включаючи заборгованість із сплати дивідендів (без урахування пені, яка сплачується до загального фонду державного бюджету), нарахованих за результатами діяльності 2012 року);
7) відрахування коштів, отриманих від проведення державних лотерей в Україні;
8) штрафні санкції за порушення законодавства з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів;
9) кошти від сплати інвалідами часткової вартості автомобілів та кошти від реалізації автомобілів, повернутих інвалідами;
11) надходження до Фонду соціального захисту інвалідів;
12) плата за одержання інформації з державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України та центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Стаття 12. Установити, що джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України на 2013 рік у частині фінансування є надходження, визначені частиною третьою статті
15 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження:
1) залишок коштів, джерелом формування яких були надходження в рамках програм допомоги Європейського Союзу;
3) залишок коштів у сумі 48.267,8 тис. гривень, джерелом формування яких були надходження екологічного податку, що справляється за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) та/або тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк;
4) залишок коштів, джерелом формування яких були надходження збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, які надійшли у минулі періоди.
Стаття 13. Установити, що джерелами формування спеціального фонду Державного бюджету України на 2013 рік у частині кредитування є надходження, визначені частиною третьою статті
30 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження:
1) повернення бюджетних позичок, наданих на закупівлю сільськогосподарської продукції за державним замовленням (контрактом) 1994-1997 років;
2) повернення коштів у частині відшкодування вартості сільськогосподарської техніки, переданої суб’єктам господарювання на умовах фінансового лізингу;
3) кошти, що надійдуть у рахунок погашення заборгованості за кредитами, залученими державою або під державні гарантії і наданими для закупівлі сільськогосподарської техніки іноземного виробництва, переданої сільськогосподарським товаровиробникам та іншим суб’єктам господарювання;
4) повернення коштів, наданих Міністерству аграрної політики та продовольства України для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі на умовах фінансового лізингу, а також закупівлі племінних нетелів та корів, вітчизняної техніки і обладнання для агропромислового комплексу, з наступною їх реалізацією сільськогосподарським підприємствам на умовах фінансового лізингу;
................Перейти до повного тексту