1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.08.2006 N 684
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної митної служби N 398 від 29.04.2009 )
Про затвердження Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби України
З метою впорядкування роботи телефону довіри Держмитслужби України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби України (далі - Порядок), що додається.
2. Начальникам структурних підрозділів Державної митної служби України, начальникам митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій забезпечити неухильне виконання вимог Порядку.
3. Уважати таким, що втратив чинність, наказ Держмитслужби України від 25.03.05 N 210 "Про забезпечення роботи "Служби довіри" в центральному апараті Держмитслужби України".
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова Служби О.Б.Єгоров
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної
митної служби України
від 10.08.2006 N 684
ПОРЯДОК
роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби України
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Законів України від 05.10.95 N 356/95-ВР "Про боротьбу з корупцією", від 02.10.96 N 393/96 "Про звернення громадян", Указу Президента України від 13.08.02 N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", Положення про профілактику правопорушень, пов'язаних із здійсненням службової діяльності працівниками митної служби України, затвердженого наказом Держмитслужби України від 24.05.04. N 380 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.07.04 за N 875/9474, Порядку проведення службових розслідувань у митних органах України, затвердженого наказом Держмитслужби України від 29.07.02 N 408 i зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.08.02 за N 665/6953, Положення про Департамент внутрішньої безпеки Державної митної служби України та підрозділи внутрішньої безпеки митної служби, затвердженого наказом Держмитслужби України від 10.06.05 N 511, Інструкції з діловодства в митній службі України, затвердженої наказом Держмитслужби України від 28.12.02 N 747, Порядку розгляду звернень громадян у Держмитслужбі України, інших митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях, затвердженого наказом Держмитслужби України від 10.08.04 N 584, Інструкції про порядок проведення комплексних i тематичних перевірок митних органів з питань оперативно-службової діяльності, затвердженої наказом Держмитслужби України від 06.08.03 N 526.
1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб митної служби при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних i юридичних осіб (далі - заявник) за багатоканальним телефоном довіри Держмитслужби України (далі - телефон довіри), при оперативному реагуванні на повідомлення про можливі неправомірні діяння посадових осіб митної служби при здійсненні ними митного контролю й митного оформлення предметів, про створення посадовими особами митної служби штучних перешкод особам, а також при усуненні причин i умов, що сприяли неправомірним діянням з боку посадових осіб митної служби, при ліквідації негативних наслідків цих діянь.
1.3. За телефоном довіри не надаються консультації з питань митної справи.
1.4. Телефон довіри працює цілодобово. Звітна доба починається й закінчується о 8.00.
1.5. За телефоном довіри приймаються повідомлення про:
а) можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних діянь з боку працівників митної служби;
б) затримки здійснення митного контролю й митного оформлення предметів, у тому числі про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осіб митної служби;
в) замах на контрабанду й порушення митних правил;
г) черги в пунктах пропуску через державний кордон України; а також
ґ) пропозиції (зауваження) щодо організації роботи митних органів, спеціалізованих митних установ i організацій (далі - митні органи) тощо.
1.6. Не допускається розголошення відомостей про заявників й повідомленої ними за телефоном довіри інформації особам, які не мають відношення до вирішення справи.
2. Прийняття, облік i опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри
2.1. Прийняття, облік i опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри (далі - повідомлення), узагальнення інформації про результати проведених за цими повідомленнями перевірок, розслідувань i вжиті митними органами заходи реагування здійснюються посадовими особами інформаційного відділу Департаменту внутрішньої безпеки Держмитслужби України (далі - відділ) згідно з графіком, який затверджується директором Департаменту внутрішньої безпеки Держмитслужби України (далі - Департамент) або особою, що його заміщує.
2.2. До прийняття, обліку й опрацювання повідомлень у нічний час, святкові й вихідні дні може бути залучений оперативний черговий Держмитслужби України, який діє відповідно до цього Порядку.
2.3. Інформація про отримані протягом звітної доби повідомлення вноситься посадовими особами відділу та оперативним черговим до довідки про надходження повідомлень за телефоном довіри Держмитслужби України (далі - Довідка), форму якої наведено в додатку 1 до цього Порядку.
Довідка, складена оперативним черговим Держмитслужби України, передається до відділу до 08:00.
Інформація про повідомлення з питань, що не входять до компетенції митної служби, i про звернення з метою отримання консультації з питань митної справи до Довідки не вноситься.
2.4. Довідки реєструються посадовими особами відділу в окремому журналі, форму якого наведено в додатку 2 до цього Порядку, i зберігаються в окремій справі відділу.
2.5. Довідки щоранку надаються начальником відділу або особою, що його заміщує, директорові Департаменту або особі, що його заміщає, для попереднього розгляду й прийняття рішень.
Найбільш важлива інформація та результати її перевірки доповідаються директором Департаменту Голові Служби або особі, що його заміщує.
2.6. Посадові особи Держмитслужби України, визначені в пунктах 2.1, 2.2 цього Порядку (далі - уповноважена особа Держмитслужби України), при прийнятті повідомлень, зазначених у пункті 1.5 цього Порядку, пропонують заявникові надати:
- інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, громадянство фізичної особи; реквізити юридичної особи; контактний телефон тощо);
- максимально деталізовану інформацію (про місце події, назву митного органу, його підрозділу, прізвище, ім'я посадової особи митної служби, номер її представницької картки, конкретні обставини, дії посадових осіб митної служби, що оскаржуються) по суті подій, що стали причиною звернення за телефоном довіри;
- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.
2.7. Уповноважена особа Держмитслужби України має право зв'язатися в разі потреби із заявником для уточнення інформації.
2.8. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення.
2.9. Уповноважена особа Держмитслужби України повинна роз'яснити заявникові вимоги Закону України "Про звернення громадян" до звернень громадян.

................
Перейти до повного тексту