- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Н А К А З
Про організацію інспекторських перевірок експлуатантів та організацій з ТО
Відповідно до пунктів 3, 4 Положення про Державну авіаційну адміністрацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 02.11.2006
N 1526, пункту 7.1 Правил сертифікації експлуатантів, затверджених наказом Державіаслужби від 20.09.2005 року
N 684, зареєстрованих в Мін'юсті 22.12.2005 за N 1545/11825 (зі змінами, внесеними Мінтрансзв'язку від 21.06.2007
N 543, від 14.06.2010
N 352 і від 05.07.2010
N 430, зареєстрованих у Мін'юсті 25.06.2007 за N 725/13992, 07.07.2010 за N 478/17773 та 22.07.2010 за N 558/17853 відповідно), пунктом 6.1 Правил сертифікації організацій з технічного обслуговування авіаційної техніки, затверджених наказом Мінтрансу від 29.05.1998
N 205, зареєстрованих у Мін'юсті 02.09.1998 за N 547/2987 (зі змінами, внесеними наказами Мінтрансу від 09.01.2001
N 2 та Мінтрансзв'язку від 20.04.2010
N 209, зареєстрованими у Мін'юсті 23.01.2001 за N 60/5251 та 02.08.2010 за N 591/17886 відповідно), Положення про державного інспектора з авіаційного нагляду у Державній авіаційній адміністрації, затвердженого наказом Мінтрансзв'язку від 09.02.2010
N 68, зареєстрованого в Мін'юсті 26.04.2010 за N 307/17602,
Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, Додатка 6 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, глави 2 Частини 4, - "Руководства по процедурам эксплуатационной инспекции, сертификации и постоянного надзора ІКАО" (рос.) - Doc 8335, AN/879
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Форми актів інспекторських перевірок:
- базових об'єктів (BSE, BSZ, BSN);
- маршруту (RTE, RTZ);
- перону (APE(SANA), AFE(NONCAT);
- пасажирського салону (RTP);
- вантажної кабіни (RTC);
- організації з ТО (MOA).
Таблицю визначення категорій недоліків.
2. Установити, що:
2.1. З 01.02.2011 не використовується при перевірках форма актів перону (ЗАНГ).
2.2. Недоліки, виявлені при інспекціях перону, маршруту, вантажної кабіни та пасажирського салону, класифікуються як:
I категорія (термін усунення 60 діб) - незначні;
II категорія (термін усунення 30 діб) - суттєві;
III категорія (термін усунення до вильоту (ДВ)) - критичні.
При проведенні інспекції базових об'єктів (BSE, BSM, BSZ) та інспекторських перевірок організацій з ТО (MOA) недоліки класифікуються як:
недоліки переліку 1 - це ті, що потребують негайних корегуючих дій або вирішення питання на постійно діючій сертифікаційній комісії;
недоліки переліку 2 - це ті, що потребують усунення в термін, встановлений Державіаадміністрацією, але не більше трьох місяців.
2.3. Зміст недоліків, зафіксованих в акті інспекторської перевірки, їх категорії та терміни усунення зазначаються в інспекторському розпорядженні. Форма інспекторського розпорядження наведена у додатку до цього наказу.
2.4. Інспекторські розпорядження оформлюються у двох екземплярах, додаються до акта інспекторської перевірки та повинні мати реєстраційний номер відповідного акта перевірки.
3. Державним інспекторам Державіаадміністрації:
3.1. Оформлювати акт інспекторської перевірки у двох екземплярах, один з яких направляти до управління інспекції або до управління підтримання льотної придатності ПС в залежності від типу акта перевірки, а другий екземпляр направляти експлуатанту та/або організації з ТО.
3.2. Реєструвати акти інспекторських перевірок у журналі обліку актів інспектування управління інспекції або управління підтримання льотної придатності в залежності від типу акта перевірки.
3.3. Протягом 7 робочих днів після проведення інспекційної перевірки вносити результати перевірки до програмного комплексу Єдиної інформаційної системи Державіаадміністрації.
3.4. При проведенні сертифікаційних, позапланових перевірок, перевірок представництв експлуатантів, повітряні судна яких тимчасово базуються за межами України, та перевірок лінійних та зовнішніх станцій організацій з ТО використовувати акти базових перевірок, перевірок перону та інспекторських перевірок організацій з ТО відповідно до програми перевірки та заносити дані до програмного комплексу Єдиної інформаційної системи Державіаадміністрації.
3.5. Забезпечувати перевірки згідно з усіма пунктами актів перевірки (BSE, BSM, BSZ та MOA) продовж міжсертифікаційного періоду.
3.6. Здійснювати контроль за виконанням експлуатантом або організацією з ТО інспекторського розпорядження за допомогою програмного комплексу Єдиної інформаційної системи Державіаадміністрації та шляхом проведення інспекцій щодо контролю усунення недоліків: за необхідністю.
4. Державним інспекторам управління підтримання льотної придатності ПС:
4.1. Проводити інспекційні перевірки організацій з ТО та використовувати форми актів інспекторських перевірок організацій з ТО з 01.02.2011.
4.2. Проводити інспекційну перевірку організації з ТО у складі експлуатанта, при перевірках базових об'єктів експлуатанта з забезпечення ТО.
4.3. Акти інспекторських перевірок направляти для зберігання до відділу сертифікації організацій з ТО ПС.
5. Управлінню інспекції розмістити цей наказ на веб-сайті Державіаадміністрації.
6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державіаадміністрації
N 557 від 06.08.2010 "Щодо введення в дію актів інспекторських перевірок експлуатантів".
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державіаадміністрації Гречка О.В.
Заступник Міністра транспорту та зв'язку України - Голова Державіаадміністрації | А.А.Колісник |
Додаток
до наказу
17.01.2011 N 22
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSE N
ІНСПЕКЦІЇ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+----------------------+-------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Організаційна структура | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Система перевірки якості АК, проведення | | |
|аудитів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Виконання процедури узгодження керівного | | |
|складу АК | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Посадові інструкції | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Керівництво з виконання польотів (КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Внесення поправок у КВП (відповідальна | | |
|особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ (AFM,| | |
|OM), QRH (відповідальна особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Отримання та внесення поправок MEL, MMEL| | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Затвердження та виконання MEL | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Внесення поправок у документи | | |
|аеронавігаційної інформації (відповідальна | | |
|особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Розповсюдження інформації, додаткових | | |
|інструкцій | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Процедура визначення метеомінімумів, | | |
|доведення до льотного складу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Планування і управління польотами, | | |
|сертифікація задіяного персоналу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Контроль, аналіз і зберігання звітів, | | |
|документів стосовно польотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Виконання програми контролю польотних | | |
|даних (FDM) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Наявність штурманських розрахунків | | |
|польоту, палеток "ЗЛІТ-ПОСАДКА" | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Облік робочого, льотного часу і часу | | |
|відпочинку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Дотримання норми льотного, робочого часу| | |
|і часу відпочинку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Проведення всіх видів інспекторських | | |
|перевірок | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Правила включення в завдання на політ | | |
|інспекторів ДАА | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Проведення періодичної підготовки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Лінійні перевірки членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Кваліфікаційні перевірки членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Проведення тренувань по діям при втраті | | |
|працездатності ЛС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Проведення тренувань по наданню першої | | |
|медичної допомоги | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|34. Наявність переліку класифікації | | |
|аеродромів та маршрутів ("A", "B", "C") | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|35. Провезення по трасам та на аеродроми | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|36. Відновлення кваліфікації після перерви в| | |
|польотах | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|37. Готовність екіпажів до виконання заходів| | |
|на посадку згідно призначеного мінімуму | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|38. Перевезення небезпечних вантажів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|39. Перевезення озброєння та військового | | |
|обладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|40. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|41. Проведення узгоджень екіпажів, які | | |
|направляються в довгострокові відрядження | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|42. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
ПОСАДА ТА П.І.Б. П.І.Б. ІНСПЕКТОРА
ПРЕДСТАВНИКА
ПІДПИС ПІДПИС
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APZ N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------+------------+-----------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------+------------+-----------------------+--------|
|Рейс N | |Бортовий запас пального| |
|------------------+------------+-----------------------+--------|
|Командир ПС | |Другий пілот | |
|------------------+------------+-----------------------+--------|
|Обслуговуючий ІТС | |Вид робіт | |
|------------------+------------+-----------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------+------------+-----------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Наявність заявки та диспетчерського | | |
|дозволу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Метеорологічна інформація | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Підготовка польотної документації | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Свідоцтва, кваліфікаційні відмітки, | | |
|кваліфікаційна відповідність, мед. | | |
|свідоцтва | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Робочий час | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи,| | |
|наявність засобів захисту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Наявність в завданні на політ дозволу на | | |
|виконання польотів за фактичною погодою | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Розрахунок польотної маси та центрування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Порядок наземного обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Виконання процедури заправки пальним | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Наявність потрібної кількості пального | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Наявність переліку документації, що | | |
|повинна знаходитись на борту ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Керівництво з виконання польотів (КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Керівництво з технічного обслуговування | | |
|(КРТО) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Керівництво з льотної експлуатації (КЛЕ)| | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Бортовий журнал (прийом-передача ПС, | | |
|вага ПС з встановленим обладнанням, | | |
|перевірки ІТС) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Карти, схеми, аеронавігаційна інформація| | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Штурманський розрахунок польоту, палетка| | |
|зліт/посадка | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Контрольні переліки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Реєстраційне посвідчення ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Наявність чинного посвідчення | | |
|придатності ПС до польотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Дозвіл на бортові радіостанції | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Наявність чинного сертифікату з шуму на | | |
|місцевості (при необхідності) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Копії АОС та СЕП до нього, ліцензії на | | |
|вид робіт. | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Ведення санітарного журналу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Наявність чинних страхових документів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Наявність інструкції на виконання | | |
|польотів з тимчасового майданчика | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Наявність дозволу на роботу в | | |
|приграничній смузі | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Наявність акта перевірки працездатності | | |
|с/г апаратури | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Наявність інструкції з організації та | | |
|керівництва польотами до видів робіт та АХР | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Наявність інструкції на випадок АНВ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Наявність засобів зв'язку у екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Комплекти першої медичної допомоги / | | |
|медичні аптечки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|34. Вогнегасники | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|35. Рятувальне устаткування та | | |
|радіообладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|36. Можливість вільного доступу до аварійних| | |
|виходів/люків | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|37. Крісла та прив'язні ремені безпеки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|38. Організація охорони ПС (журнал | | |
|прийому-передачі ПС під охорону, пломбування| | |
|ПС, блокування органів керування ПС, | | |
|наявність угод про охорону) | | |
------------------------------------------------------------------
П.І.Б. КПС П.І.Б. ІНСПЕКТОРА
ПІДПИС ПІДПИС
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSM N
ПЕРЕВІРКА БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ ЕКСПЛУАТАНТА З ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|-------------------+------------+----------------+--------------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |Перевірено|Недоліки|
|--------------------------------------------+----------+--------|
| Загальні положення | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Корпоративне зобов'язання | | |
|експлуатанта | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Загальна інформація: склад парку | | |
|повітряних судів - тип експлуатації | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Загальна інформація: місцезнаходження | | |
|лінійних станцій | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Персонал з регулювання ТО: | | |
|відповідальний керівник | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Персонал з регулювання ТО: призначена | | |
|посадова особа | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Персонал з регулювання ТО: | | |
|координація щодо ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Персонал з регулювання ТО: обов'язки | | |
|і відповідальність | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Персонал з регулювання ТО: | | |
|організаційна структура (-и) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Персонал з регулювання ТО: людські | | |
|ресурси та політика щодо підготовки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Процедура повідомлення | | |
|Державіаадміністрації про зміни щодо | | |
|домовленостей з ТО місцезнаходження / | | |
|персоналу / діяльності / схвалення | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Процедури внесення змін до | | |
|Керівництва | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| Технічне обслуговування експлуатанта | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Використання технічного бортового | | |
|журналу ПС і застосування MEL | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Програма технічного обслуговування | | |
|ПС - розроблення і внесення змін | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Записи щодо нальоту та технічного | | |
|обслуговування, відповідальність, | | |
|зберігання, доступ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Виконання і контроль директив | | |
|льотної придатності | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Аналіз ефективності програми | | |
|технічного обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Політика щодо виконання | | |
|необов'язкових модифікацій | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Стандарти щодо виконання головних | | |
|модифікації | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Звіти про дефекти: аналіз | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Звіти про дефекти: зв'язок з | | |
|виробниками і регуляторними органами | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Звіти про дефекти: політика щодо | | |
|відкладених дефектів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Інженерна діяльність | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Програми надійності: планер, силова | | |
|установка, компоненти | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Огляд перед вильотом: підготовка | | |
|повітряного судна до польоту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Огляд перед вильотом: субпідрядні | | |
|функції з наземного обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Огляд перед вильотом: надійність | | |
|кріплення при завантаженні вантажу і | | |
|багажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Огляд перед вильотом: контроль | | |
|заправки, кількість/якість | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Огляд перед вильотом: контроль | | |
|забруднення снігом, льодом, пилом та | | |
|піском відповідно до схваленого | | |
|стандарту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Зважування повітряного судна | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Процедура проведення обльотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| Система якості | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Політика з якості щодо ТО, план та | | |
|процедури аудитів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Моніторинг діяльності з регулювання | | |
|ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Моніторинг ефективності програми | | |
|технічного обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|34. Моніторинг виконання всього обсягу | | |
|ТО відповідною схваленою згідно з | | |
|правилами сертифікації організацій з ТО | | |
|АТ організацією: ПС, двигунів, | | |
|компонентів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|35. Персонал з якості | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| Договірне технічне обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|36. Процедура вибору підрядника з ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|37. Детальний перелік підрядників з ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|38. Важливі технічні процедури, | | |
|визначені в договорі (договорах) з ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| Додаткові вимоги | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|39. Виконання ТО у базових, проміжних та | | |
|закордонних аеропортах | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|40. Схвалення головних ремонтів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|41. Виконання польотів підвищеної | | |
|дальності на літаках з двома двигунами | | |
|ETOPS | | |
------------------------------------------------------------------
ПОСАДА ТА П.І.Б. П.І.Б. ІНСПЕКТОРА ДАА
ПРЕДСТАВНИКА А/К
ПІДПИС ПІДПИС
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTE N
ІНСПЕКЦІЇ НА МАРШРУТІ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|--------------------+---------+---------------------+-----------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|--------------------+---------+---------------------+-----------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|--------------------+---------+---------------------+-----------|
|Б/інженер | |Рейс N | |
|--------------------+---------+---------------------+-----------|
|Старший б/провідник | |Тип ПС | |
|--------------------+---------+---------------------+-----------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|--------------------+---------+---------------------+-----------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|--------------------+---------+---------------------+-----------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Диспетчерське ухвалення (брифінг) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Польотна документація | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Бортова документація | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в завданні на політ | | |
|відповідно до варіанта (компоновки) ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Завантаження в межах: злітна/посадкова | | |
|маса, маса без пального | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Завантаження в межах: центрування ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Відповідні норми щодо: багажу екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Відповідні норми щодо: Навігаційного | | |
|обладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Відповідні норми щодо: аварійного та | | |
|рятувального обладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Відповідні норми щодо: надувних | | |
|рятувальних плотів/трапів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Необхідний запас пального | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ЗЛІТ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Розрахунок та витримування злітних | | |
|швидкостей V1, VR, V2 | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Дотримування схеми виходу після зльоту | | |
|(SID) і виконання процедур зменшення шуму на| | |
|місцевості (якщо вони передбачені) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Стеження за зміною абсолютної висоти | | |
|польоту (в наборі висоти) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ПОЛІТ НА ЕШЕЛОНІ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Дотримання МЕА | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Виконання вказівок диспетчера (контроль | | |
|радіообміну) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Навігація (комплексне використання всіх | | |
|засобів) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Правила польотів в зоні очікування (при | | |
|їх виконанні) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Реєстрація витрат пального під час | | |
|польоту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Передпосадкова підготовка | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Конфігурація ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Витримування заданих швидкостей | | |
|(розрахунок) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Загальна маса ПС на посадці | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Дотримання схеми підходу (STAR) і схеми | | |
|заходу на посадку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Вихід на друге коло (якщо виконується) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ЕКІПАЖ ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Свідоцтва, медичні сертифікати / | | |
|фактичний фізичний стан | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Координація дій екіпажу (CRM) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Реєстрація в бортовому журналі технічних| | |
|несправностей ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи| | |
------------------------------------------------------------------
П.І.Б. КПС П.І.Б. ІНСПЕКТОРА
ПІДПИС ПІДПИС
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTZ N
ІНСПЕКЦІЯ НА МАРШРУТІ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|-----------------+----------+----------------------+------------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|-----------------+----------+----------------------+------------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|-----------------+----------+----------------------+------------|
|Персонал IAC | |Рейс N | |
|-----------------+----------+----------------------+------------|
| | |Тип ПС | |
|-----------------+----------+----------------------+------------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|-----------------+----------+----------------------+------------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|-----------------+----------+----------------------+------------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Диспетчерське ухвалення, наявність | | |
|дозволу на роботу в приграничній смузі | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Польотна документація (завдання, | | |
|аеронавігаційна інформація та інше) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Бортова документація (згідно Переліку | | |
|документації, що повинна знаходитись на | | |
|борту ПС) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Необхідний запас пального | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування, запису в Завданні на політ | | |
|відповідно варіанта (компоновки) ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. ЗАВАНТАЖЕННЯ В МЕЖАХ Злітна/посадкова | | |
|маса, маса без пального | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. ЗАВАНТАЖЕННЯ В МЕЖАХ Центрування ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЩОДО Медична аптечка | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЩОДО Навігаційне | | |
|обладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЩОДО Аварійного та | | |
|рятувального обладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЩОДО Надувних | | |
|рятувальних плотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Обладнання міста стоянки | | |
|протипожежними засобами | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ЗЛІТ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Запис диспетчерських ухвалень та їх | | |
|виконання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Порядок вибору направлення та методу | | |
|зльоту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Зліт | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Стеження за зміною абсолютної висоти | | |
|польоту (в наборі висоти) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ПОЛІТ ПО МАРШРУТУ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Виконання технології роботи екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Виконання вказівок диспетчера | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Навігація (комплексне використання | | |
|всіх засобів, в т. ч. візуальне | | |
|орієнтування) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Ведення візуальної та радіообачливості | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Аналіз метеообставин в польоті | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Реєстрація витрат пального під час | | |
|польоту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Правильність вибору напрямку та методу | | |
|заходу на посадку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Конфігурація ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Витримування заданих швидкостей | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Загальна маса ПС на посадці | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Посадка | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Вихід на друге коло (у разі виконання) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
| ЕКІПАЖ ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Свідоцтва, медичні сертифікати / | | |
|фактичний фізичний стан | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Координація дій екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|34. Реєстрація в бортовому журналі | | |
|технічних несправностей ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|35. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
П.І.Б. КПС П.І.Б. ІНСПЕКТОРА
ПІДПИС ПІДПИС
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APE(SANA) N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Рейс N | |Пункт призначення | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Командир ПС | |Бригада тех. | |
| | |супроводу | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|Кабіна екіпажу: |1. Загальний стан | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |2. Аварійні виходи | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |3. Обладнання | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Документи: |4. Керівництва | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |5. Чек-листи | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |6. Радіонавігаційні | | |
| |мапи | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |7. Перелік | | |
| |мінімального | | |
| |обладнання / MEL | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |8. Свідоцтво | | |
| |реєстрації | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |9. Сертифікат по шуму | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |10. Сертифікат | | |
| |експлуатанта / АОС | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |11. Дозвіл на бортові | | |
| |радіостанції | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |12. Сертифікат льотної| | |
| |придатності | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Польотні |13. Оперативний план | | |
|документи: |польоту | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |14. Загрузка та | | |
| |центрування | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Аварійно- |15. Ручні вогнегасники| | |
|рятувальне | | | |
|обладнання: | | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |16. Рятувальні жилети | | |
| |/ плав. засоби | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |17. Прив'язні системи | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |18. Кисневе обладнання| | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |19. Бортові ліхтарики | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Екіпаж: |20. Свідоцтва екіпажу | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |21. Бортовий журнал / | | |
| |технічний журнал | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |22. Сертифікат | | |
| |передачі до | | |
| |експлуатації / | | |
| |виконання ТО | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |23. Повідомлення про | | |
| |дефекти та відкладені | | |
| |дефекти | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |24. Перед польотний | | |
| |огляд | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Безпека/ |25. Загальний | | |
|салон: |внутрішній стан | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |26. Крісла | | |
| |бортпровідників та | | |
| |зона відпочинку | | |
| |екіпажу | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |27. Медична аптечка, | | |
| |комплект не відклад, | | |
| |медичної допомоги | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |28. Ручні вогнегасники| | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |29. Рятувальні жилети | | |
| |/ плав. засоби | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |30. Прив'язні ремені | | |
| |пасажирських крісел | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |31. Аварійні виходи, | | |
| |освітлення, | | |
| |маркування, світлове | | |
| |табло | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |32. Надувні трапи, | | |
| |плоти | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |33. Кисневе | | |
| |забезпечення | | |
| |(б/провідників та | | |
| |пасажирів) | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |34. Інструкції з | | |
| |безпеки | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |35. Достатня кількість| | |
| |членів кабінного | | |
| |екіпажу | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |36. Доступ до | | |
| |аварійних виходів | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |37. Безпечне | | |
| |розміщення багажу | | |
| |пасажирів | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |38. Достатня кількість| | |
| |крісел | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Стан |39. Загальний | | |
|повітряного |зовнішній стан | | |
|судна: | | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |40. Двері та люки | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |41. Органи керування | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |42. Колеса, пневматики| | |
| |гальма | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |43. Шасі | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |44. Ніша шасі | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |45. Повітрозабірник та| | |
| |сопло | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |46. Лопатки | | |
| |вентилятора | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |47. Повітряні гвинти | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |48. Видимі сліди | | |
| |ремонту | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |49. Видимі не | | |
| |відремонтовані | | |
| |пошкодження | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |50. Підтікання | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Вантаж: |51. Загальний стан | | |
| |вантажної кабіни | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |52. Небезпечні вантажі| | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
| |53. Закріплення | | |
| |вантажу на борту | | |
|---------------------+----------------------+----------+--------|
|Загальне: |54. Додаткові | | |
| |зауваження | | |
------------------------------------------------------------------
П.І.Б. КПС П.І.Б. ІНСПЕКТОРА
ПІДПИС ПІДПИС
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APE(NONCAT) N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Рейс N | |Вид робіт | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Командир ПС | |Обслуговуючий ІТС | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|---------------------+---------+---------------------+----------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |Перевірено|Недоліки|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Загальний стан | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Сертифікат експлуатанта / АОС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Свідоцтво реєстрації ПС | | |
................Перейти до повного тексту