1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Н А К А З
06.08.2010 N 557
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 22 від 17.02.2011 )
Щодо введення в дію актів інспекторських перевірок експлуатантів
На підставі пункту 3 "Основні завдання Державіаадміністрації" та пункту 4 "Покладені на Державіаадміністрацію завдання" Положення про Державну авіаційну адміністрацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 2 листопада 2006 року N 1526, Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, глави 2 Частини 4 "Руководства по процедурам эксплуатационной инспекции, сертификации и постоянного надзора IKAO" (рос.) - Doc 8335, AN/879 та відповідно до п. 7.1.1 Правил сертифікації експлуатантів, затверджених наказом Державіаслужби від 20.09.2005 року N 684 та зареєстрованих в Мін'юсті 22.12.2005 за N 1545/11825, і змін до Правил сертифікації експлуатантів, затверджених наказами Мінтрансзв'язку від 21.06.2007 N 543 і від 14.06.2010 N 352 та зареєстрованих в Мін'юсті 25.06.07 за N 725/13992 та 07.07.2010 за N 478/17773 відповідно,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми актів інспекторських перевірок:
- базових об'єктів (BSE, BSZ, BSM);
- маршруту (RTE, RTZ);
- перону (APE(SANA), APZ);
- пасажирського салону (RTP);
- вантажної кабіни (RTC);
- бланку інспекторського розпорядження;
- та таблиця визначення категорій недоліків (додаються).
2. Недоліки, виявлені при виконанні інспекторської перевірки, заносити в інспекторське розпорядження.
3. Акти інспекторських перевірок оформляються в двох екземплярах та повинні бути зареєстровані в журналі обліку актів інспектування управління інспекції.
4. Інспекторські розпорядження оформляються в двох екземплярах, додаються до акта інспекторської перевірки та повинні мати реєстраційний номер відповідного акта. Недоліки, виявленні при інспекціях, класифікуються як:
I категорія (термін усунення 60 діб) - незначні;
II категорія (термін усунення 30 діб) - суттєві;
III категорія (термін усунення до вильоту (ДВ)) - критичні.
При проведенні інспекції базових об'єктів (BSE, BSM, BSZ) критичні недоліки це ті, що потребують негайних корегуючих дій або вирішення питання на постійно діючій сертифікаційній комісії.
5. Після закінчення інспекторської перевірки інспектором Державіаадміністрації, один екземпляр акта та інспекторського розпорядження направляється до управління інспекції або в разі проведення інспектування інспектором з льотної придатності до управління з євроінтеграції та загальних питань експлуатації авіаційної техніки, другий екземпляр надається експлуатанту.
6. Контроль обліку та реєстрації актів покласти на відділ аналізу, статистики та координації роботи регіональних інспекцій управління інспекції та відділ інспектування організацій з технічного обслуговування та експлуатантів.
7. Інспекторам при проведенні сертифікаційних та позапланових перевірок використовувати акти базових перевірок та перевірок перону відповідно до програми перевірки та заносити дані до програмного комплексу Єдиної інформаційної системи Державіаадміністрації.
8. Інспекторам управління з євроінтеграції та загальних питань експлуатації авіаційної техніки попередні форми актів базових об'єктів з 10.08.2010 року не використовувати при перевірках.
9. Інспекторам після інспекційної перевірки, на протязі 7 робочих днів вносити результати перевірки до програмного комплексу Єдиної інформаційної системи Державіаадміністрації.
10. Інспекторам здійснювати контроль виконання експлуатантом інспекторського розпорядження за допомогою програмного комплексу Єдиної інформаційної системи Державіаадміністрації та шляхом проведення інспекцій щодо контролю усунення недоліків за необхідністю.
11. Наказ та зразки інспекторських актів розмістити на сайті Державіаадміністрації.
12. Наказ Державіаадміністрації N 475 від 16.08.2007 "Щодо введення в дію актів інспекторських перевірок експлуатантів" визнати таким, що втратив чинність.
13. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державіаадміністрації Гречка О.В.
Заступник Міністра транспорту
та зв'язку України - Голова
Державіаадміністрації


А.А.Колісник
Додаток
до наказу
06.08.2010 N 557
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSE N
ІНСПЕКЦІЇ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|-----------------+---------------+---------------+--------------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Організаційна структура | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Система перевірки якості АК, | | |
|проведення аудитів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Виконання процедури узгодження | | |
|керівного складу АК | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Посадові інструкції | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Керівництво з виконання польотів (КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Внесення поправок у КВП | | |
|(відповідальна особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(AFM, OM), QRH (відповідальна особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Отримання та внесення поправок MEL, MMEL| | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Затвердження та виконання MEL | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Внесення поправок у документи | | |
|аеронавігаційної інформації | | |
|(відповідальна особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Розповсюдження інформації, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Процедура визначення метеомінімумів, | | |
|доведення до льотного складу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Планування і управління польотами, | | |
|сертифікація задіяного персоналу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Контроль, аналіз і зберігання | | |
|звітів, документів стосовно польотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Виконання програми контролю | | |
|польотних даних (FDM) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Наявність штурманських розрахунків | | |
|польоту, палеток "ЗЛІТ-ПОСАДКА" | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Облік робочого, льотного часу і | | |
|часу відпочинку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Дотримання норми льотного, робочого | | |
|часу і часу відпочинку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Проведення всіх видів | | |
|інспекторських перевірок | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Правила включення в завдання на | | |
|політ інспекторів ДАА | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Проведення періодичної підготовки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Лінійні перевірки членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Кваліфікаційні перевірки членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Проведення тренувань по діях при | | |
|втраті працездатності ЛС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Проведення тренувань по наданню | | |
|першої медичної допомоги | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|34. Наявність переліку класифікації | | |
|аеродромів та маршрутів ("A", "B", "C") | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|35. Провезення по трасах та на аеродроми | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|36. Відновлення кваліфікації після | | |
|перерви в польотах | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|37. Готовність екіпажів до виконання заходів| | |
|на посадку згідно призначеного мінімуму | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|38. Перевезення небезпечних вантажів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|39. Перевезення озброєння та | | |
|військового обладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|40. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|41. Проведення узгоджень екіпажів, які | | |
|направляються в довгострокові відрядження | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|42. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. | |П.І.Б. | |
|ПРЕДСТАВНИКА | |ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------+---------------+-----------+------------------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSZ N
ІНСПЕКЦІЇ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|-----------------+---------------+---------------+--------------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Організаційна структура | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Система перевірки якості АК, проведення | | |
|аудитів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Виконання процедури узгодження керівного | | |
|складу АК | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Посадові інструкції | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Керівництво з виконання польотів (КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Внесення поправок до КВП (відповідальна | | |
|особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(відповідальна особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Проведення розборів польотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Проведення днів безпеки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Внесення поправок у документах | | |
|аеронавігаційної інформації (відповідальна | | |
|особа) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Розповсюдження інформації з БП, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Контроль, аналіз і зберігання звітів, | | |
|документів відносно польотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Виконання програми контролю польотних | | |
|даних (FDM) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Наявність договорів обов'язкового | | |
|страхування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Облік робочого, льотного часу і часу | | |
|відпочинку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Наявність ліцензії на вид авіаційної | | |
|діяльності | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Наявність наказу по підприємству про | | |
|допуск персоналу до роботи з ПММ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Наявність інструкції з організації та | | |
|керівництва польотами на види робіт та АХР | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу до | | |
|виду робіт | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Проведення періодичної підготовки (КПК) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Виконання контрольно-випробувального | | |
|польоту (з с/г апаратурою та G злітним max) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Проведення тренувань по видах робіт та | | |
|АХР | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Проведення тренувань по діях при втраті | | |
|працездатності ЛС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Проведення тренувань по наданню першої | | |
|медичної допомоги | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Наявність у екіпажів ПС засобів зв'язку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Кваліфікаційні перевірки членів екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|34. Відновлення кваліфікації після перерви в| | |
|польотах | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|35. Готовність екіпажів до виконання | | |
|польотів згідно призначеного мінімуму | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|36. Наявність графіка перевірки екіпажів на | | |
|тимчасових аеродромах | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|37. Наявність інструкцій на випадок АНВ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|38. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|39. Наявність плану заходів на випадок | | |
|аварійної ситуації з власним ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|40. Наявність інструкції щодо організації й | | |
|проведення пошукових та аварійно-рятувальних| | |
|робіт | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|41. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. | |П.І.Б. | |
|ПРЕДСТАВНИКА | |ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------+---------------+-----------+------------------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSM N
ПЕРЕВІРКА БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ ЕКСПЛУАТАНТА З ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|-----------------+---------------+---------------+--------------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|----------------------------------------------------------------|
| Загальні положення |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Корпоративне зобов'язання експлуатанта | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Загальна |склад парку повітряних | | |
|інформація: |судів - тип експлуатації | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |місцезнаходження лінійних | | |
| |станцій | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|3. Персонал з |відповідальний керівник | | |
|регулювання |--------------------------+----------+--------|
|технічного |призначена посадова особа | | |
|обслуговування: |--------------------------+----------+--------|
| |координація щодо ТО | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |обов'язки і | | |
| |відповідальність | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |організаційна | | |
| |структура (-и) | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |людські ресурси та | | |
| |політика щодо підготовки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Процедура повідомлення | | |
|Державіаадміністрації про зміни щодо | | |
|домовленостей з ТО місцезнаходження/ | | |
|персоналу/ діяльності/ схвалення | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Процедури внесення змін до Керівництва | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Технічне обслуговування експлуатанта |
|----------------------------------------------------------------|
|6. Використання технічного бортового | | |
|журналу ПС і застосування MEL | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Програма технічного обслуговування ПС - | | |
|розроблення і внесення змін | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Записи щодо нальоту та технічного | | |
|обслуговування, відповідальність, | | |
|зберігання, доступ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Виконання і контроль директив льотної | | |
|придатності | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Аналіз ефективності програми технічного | | |
|обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Політика щодо виконання необов'язкових | | |
|модифікацій | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Стандарти щодо виконання головних | | |
|модифікації | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Звіти про |аналіз | | |
|дефекти: |--------------------------+----------+--------|
| |зв'язок з виробниками і | | |
| |регуляторними органами | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |політика щодо відкладених | | |
| |дефектів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Інженерна діяльність | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Програми |планер | | |
|надійності: |--------------------------+----------+--------|
| |силова установка | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |компоненти | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|16. Огляд перед |підготовка повітряного | | |
|вильотом: |судна до польоту | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |субпідрядні функції з | | |
| |наземного обслуговування | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |надійність кріплення при | | |
| |завантаженні вантажу і | | |
| |багажу | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |контроль заправки, | | |
| |кількість/якість | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |контроль забруднення | | |
| |снігом, льодом, пилом та | | |
| |піском відповідно до | | |
| |схваленого стандарту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Зважування повітряного судна | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Процедура проведення обльотів | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Система якості |
|----------------------------------------------------------------|
|20. Політика з якості щодо ТО, план та | | |
|процедури аудитів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Моніторинг діяльності з регулювання ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Моніторинг ефективності програми | | |
|технічного обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Моніторинг |ПС | | |
|виконання всього |--------------------------+----------+--------|
|обсягу ТО |двигунів | | |
|відповідно |--------------------------+----------+--------|
|схваленою згідно |компонентів | | |
|з правилами | | | |
|сертифікації | | | |
|організацій з ТО | | | |
|АТ організацією: | | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Моніторинг виконання всього обсягу | | |
|договірного ТО відповідно до договору, | | |
|включаючи субпідрядників, яких залучає | | |
|підрядник з ТО | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Договірне технічне обслуговування |
|----------------------------------------------------------------|
|25. Персонал з якості | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Процедура вибору підрядника з ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Детальний перелік підрядників з ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Важливі технічні процедури, визначені в | | |
|договорі (договорах) з ТО | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Виконання ТО у базових, проміжних та | | |
|закордонних аеропортах | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Схвалення головних ремонтів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Виконання програми контролю за роботою | | |
|бортових реєстраторів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Виконання польотів підвищеної дальності | | |
|на літаках з двома двигунами ETOPS | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Усунення невідповідностей, виявлених | | |
|попередніми перевірками | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. | |П.І.Б. | |
|ПРЕДСТАВНИКА А/К | |ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------+---------------+-----------+------------------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTE N
ІНСПЕКЦІЇ НА МАРШРУТІ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Б/інженер | |Рейс N | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Старший б/провідник| |Тип ПС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Дата/ час | |Дата/час | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Диспетчерське ухвалення (брифінг) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Польотна документація | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Бортова документація | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. ЗАВАНТАЖЕННЯ В|Злітна/посадкова маса, | | |
|МЕЖАХ |маса без пального | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|8. ВІДПОВІДНІ |Багажу екіпажу | | |
|НОРМИ ЩОДО |--------------------------+----------+--------|
| |Навігаційного обладнання | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |Аварійного та рятувального| | |
| |обладнання | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |Надувних рятувальних | | |
| |плотів/ трапів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Необхідний запас пального | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|10. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Розрахунок та витримування злітних | | |
|швидкостей V1, VR, V2 | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Дотримування схеми виходу після зльоту | | |
|(SID) і виконання процедур зменшення шуму на| | |
|місцевості (якщо вони передбачені) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Стеження за зміною абсолютної висоти | | |
|польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ НА ЕШЕЛОНІ |
|----------------------------------------------------------------|
|14. Дотримання МЕА | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Виконання вказівок диспетчера (контроль | | |
|радіообміну) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Навігація (комплексне використання всіх | | |
|засобів) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Правила польотів в зоні очікування (при | | |
|їх виконанні) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Реєстрація витрат пального під час | | |
|польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|19. Передпосадкова підготовка | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Конфігурація ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Витримування заданих швидкостей | | |
|(розрахунок) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Загальна маса ПС на посадці | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Дотримування схеми підходу (STAR) і | | |
|схеми заходу на посадку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Вихід на друге коло (якщо виконується) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|25. Свідоцтва, медичні сертифікати / | | |
|фактичний фізичний стан | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Координація дій екіпажу (CRM) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Реєстрація в бортовому журналі технічних| | |
|несправностей ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи| | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. | |П.І.Б. | |
|КПС | |ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------+---------------+-----------+------------------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTZ N
ІНСПЕКЦІЇ НА МАРШРУТІ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Персонал IAC | |Рейс N | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
| | |Тип ПС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Дата / час | |Дата / час | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Диспетчерське ухвалення, наявність | | |
|дозволу на роботу в приграничній смузі | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Польотна документація (завдання, | | |
|аеронавігаційна інформація та інше) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Бортова документація (згідно Переліку | | |
|документації, що повинна знаходитись на | | |
|борту ПС) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Необхідний запас пального | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в Завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. ЗАВАНТАЖЕННЯ В|Злітна/посадкова маса, | | |
|МЕЖАХ |маса без пального | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|9. ВІДПОВІДНІ |Медичної аптечки | | |
|НОРМИ ЩОДО |--------------------------+----------+--------|
| |Навігаційного обладнання | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |Аварійного та рятувального| | |
| |обладнання | | |
| |--------------------------+----------+--------|
| |Надувних рятувальних | | |
| |плотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Обладнання міста стоянки протипожежними | | |
|засобами | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|11. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Запис диспетчерських ухвалень та їх | | |
|виконання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Порядок вибору направлення та методу | | |
|зльоту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Зліт | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Стеження за зміною абсолютної висоти | | |
|польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ ПО МАРШРУТУ |
|----------------------------------------------------------------|
|16. Виконання технології роботи екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Виконання вказівок диспетчера | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Навігація (комплексне використання всіх | | |
|засобів, в т.ч. візуальне орієнтування) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Ведення візуальної та радіообачливості | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Аналіз метеообставин в польоті | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Реєстрація витрат пального під час | | |
|польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|22. Правильність вибору напрямку та методу | | |
|заходу на посадку | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Конфігурація ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Витримування заданих швидкостей | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Загальна маса ПС на посадці | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Посадка | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27 Вихід на друге коло (у разі виконання) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|28. Свідоцтва, медичні сертифікати / | | |
|фактичний фізичний стан | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Координація дій екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Реєстрація в бортовому журналі технічних| | |
|несправностей ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи| | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. | |П.І.Б. | |
|КПС | |ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------+---------------+-----------+------------------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APE(SANA) N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Пункт призначення | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Бригада тех.супроводу| |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|Кабіна екіпажу: |1. Загальний стан | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |2. Аварійні виходи | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |3. Обладнання | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Документи: |4. Керівництва | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |5. Чек-листи | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |6. Радіонавігаційні мапи | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |7. Перелік мінімального | | |
| |обладнання / MEL | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |8. Свідоцтво реєстрації | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |9. Сертифікат по шуму | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |10. Сертифікат | | |
| |експлуатанта / АОС | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |11. Дозвіл на | | |
| |бортові радіостанції | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |12. Сертифікат | | |
| |льотної придатності | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Польотні |13. Оперативний план | | |
|документи: |польоту | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |14. Загрузка та | | |
| |центрування | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Аварійно- |15. Ручні вогнегасники | | |
|рятувальне | | | |
|обладнання: | | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |16. Рятувальні | | |
| |жилети/плав, засоби | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |17. Прив'язні системи | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |18. Кисневе обладнання | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |19. Бортові ліхтарики | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Екіпаж: |20. Свідоцтва екіпажу | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |21. Бортовий журнал/ | | |
| |технічний журнал | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |22. Сертифікат передачі до| | |
| |експлуатації /виконання ТО| | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |23. Повідомлення о | | |
| |дефектах та відкладені | | |
| |дефекти | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |24. Передпольотний огляд | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Безпека/ салон: |25. Загальний внутрішній | | |
| |стан | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |26. Крісла бортпровідників| | |
| |та зона відпочинку екіпажу| | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |27. Медична аптечка, | | |
| |комплект невідклад. | | |
| |медичної допомоги | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |28. Ручні вогнегасники | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |29. Рятувальні жилети/ | | |
| |плав. засоби | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |30. Прив'язні ремені | | |
| |пасажирських крісел | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |31. Аварійні виходи, | | |
| |освітлення, маркування, | | |
| |світлове табло | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |32. Надувні трапи, плоти | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |33. Кисневе забезпечення | | |
| |(б/провідників та | | |
| |пасажирів) | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |34. Інструкції з безпеки | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |35. Достатня кількість | | |
| |членів кабінного екіпажу | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |36. Доступ до аварійних | | |
| |виходів | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |37. Безпечне розміщення | | |
| |багажу пасажирів | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |38. Достатня кількість | | |
| |крісел | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Стан повітряного |39. Загальний зовнішній | | |
|судна: |стан | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |40. Двері та люки | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |41.Органи керування | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |42. Колеса, пневматики, | | |
| |гальма | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |43. Шасі | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |44. Ніша шасі | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |45. Повітрозабірник та | | |
| |сопло | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |46. Лопатки вентилятора | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |47. Повітряні гвинти | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |48. Видимі сліди ремонту | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |49. Видимі | | |
| |невідремонтовані | | |
| |пошкодження | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |50. Підтікання | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Вантаж: |51. Загальний стан | | |
| |вантажної кабіни | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |52. Небезпечні вантажі | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
| |53. Закріплення вантажу на| | |
| |борту | | |
|-----------------+--------------------------+----------+--------|
|Загальне: |54. Додаткові зауваження | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. | |П.І.Б. | |
|КПС | |ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------+---------------+-----------+------------------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APZ N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Бортовий запас | |
| | |пального | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Другий пілот | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Обслуговуючий ІТС | |Вид робіт | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО|НЕДОЛІКИ|
|--------------------------------------------+----------+--------|
|1. Наявність заявки та диспетчерського | | |
|дозволу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|2. Метеорологічна інформація | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|3. Підготовка польотної документації | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|4. Свідоцтва, кваліфікаційні відмітки, | | |
|кваліфікаційна відповідність, мед. | | |
|свідоцтва | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|5. Робочий час | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|6. Зовнішній вигляд, відповідність уніформи,| | |
|наявність засобів захисту | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|7. Наявність в завданні на політ дозволу на | | |
|виконання польотів за фактичною погодою | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|8. Розрахунок польотної маси та центрування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|9. Порядок наземного обслуговування | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|10. Виконання процедури заправки пальним | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|11. Наявність потрібної кількості пального | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|12. Наявність переліку документації, що | | |
|повинна знаходитись на борту ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|13. Керівництво з виконання польотів (КВП) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|14. Керівництво з технічного обслуговування | | |
|(КРТО) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|15. Керівництво з льотної експлуатації (КЛЕ)| | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|16. Бортовий журнал (прийом-передача ПС, | | |
|вага ПС з встановленим обладнанням, | | |
|перевірки ІТС) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|17. Карти, схеми, аеронавігаційна інформація| | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|18. Штурманський розрахунок польоту, палетка| | |
|зліт/посадка | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|19. Контрольні переліки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|20. Реєстраційне посвідчення ПС | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|21. Наявність чинного посвідчення | | |
|придатності ПС до польотів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|22. Дозвіл на бортові радіостанції | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|23. Наявність чинного сертифіката з шуму на | | |
|місцевості (при необхідності) | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|24. Копії АОС та СЕП до нього, ліцензії на | | |
|вид робіт | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|25. Ведення санітарного журналу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|26. Наявність чинних страхових документів | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|27. Наявність інструкції на виконання | | |
|польотів з тимчасового майданчика | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|28. Наявність дозволу на роботу в | | |
|приграничній смузі | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|29. Наявність акта перевірки працездатності | | |
|с/г апаратури | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|30. Наявність інструкції з організації та | | |
|керівництва польотами до видів робіт та АХР | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|31. Наявність інструкції на випадок АНВ | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|32. Наявність засобів зв'язку у екіпажу | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|33. Комплекти першої медичної допомоги / | | |
|медичні аптечки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|34. Вогнегасники | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|35. Рятувальне устаткування та | | |
|радіообладнання | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|36. Можливість вільного доступу до аварійних| | |
|виходів / люків | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|37. Крісла та прив'язні ремені безпеки | | |
|--------------------------------------------+----------+--------|
|38. Організація охорони ПС (журнал прийому- | | |
|передачі ПС під охорону, пломбування ПС, | | |
|блокування органів керування ПС, наявність | | |
|угод про охорону) | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. | |П.І.Б. | |
|КПС | |ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------+---------------+-----------+------------------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTP N
ІНСПЕКЦІЇ ПАСАЖИРСЬКОГО САЛОНУ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Старший б/провідник | |
|-------------------+-------------+---------------------+--------|

................
Перейти до повного тексту