1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI сесія VI скликання
РІШЕННЯ
28.10.2010 N 176/4988
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 97/9154 від 28.02.2013 )
Про деякі питання організаційної єдності з видачі ордерів на розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм)
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 11/6227 від 13.09.2011 N 36/6252 від 22.09.2011 N 63/9120 від 28.02.2013 )
Відповідно до Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про планування і забудову територій", "Про основи містобудування", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.94 N 198, Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради "Про запровадження принципу організаційної єдності з видачі дозволів на розміщення тимчасових споруд у м. Києві" від 21.05.2009 N 462/1518 , Правил благоустрою міста Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051, з метою впровадження Програми економічних реформ в Україні на 2010 - 2014 роки Президента України, вирішення соціальних проблем і забезпечення реалізації конституційного права громадян на підприємницьку діяльність, усунення дублюючих дозвільних процедур та недоліків щодо землекористування під час розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм), спрощення державного регулювання та контролю, запровадження принципів прозорості та рівності сторін в дозвільних процедурах, поліпшення умов здійснення підприємницької діяльності на території міста Києва, комплексного упорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території міста, встановлення контролю та нагляду за їх розміщенням та забезпечення належного благоустрою міста Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Визначити Головне управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) органом у м. Києві, який правомочний видавати ордери на розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) і який відповідає за розробку та виконання єдиної політики у сфері впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
2. Головному управлінню містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
2.1. До 15 грудня 2010 року розробити та підготувати на розгляд комісій Київської міської ради проекти рішень щодо реалізації науково-обґрунтованих загальноміських норм кількісного забезпечення населення тимчасовими спорудами (малими архітектурними формами) з урахуванням функціонального призначення з метою розвитку цієї сфери міста відповідно до статусу столиці України.
2.2. Підготувати до 1 грудня 2010 року належним чином оформлені матеріали інвентаризації всіх наявних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві. Інформацію про інвентаризацію всіх наявних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві надати єдиному оператору з розміщення тимчасових споруд для створення і формування електронної бази даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в м. Києві.
2.3. За результатами інвентаризації не пізніше 15 грудня 2010 року: забезпечити проведення обговорення результатів інвентаризації за участю представників профільних комісій Київської міської ради з метою розробки та затвердження плану реформування встановлення тимчасових споруд, до якого мають увійти пропозиції для звернення Київської міської державної адміністрації до Міністерства регіонального розвитку та будівництва з ініціативою щодо розробки (доробки) Державних будівельних норм, які встановлюють комплекс якісних та кількісних показників і вимог, що регламентують відносини у сфері встановлення тимчасових споруд та внесення змін до відповідних наказів, що регулюють порядок розміщення тимчасових споруд; забезпечити звернення з ініціативою щодо внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України, які регулюють порядок розміщення тимчасових споруд та з ініціативою щодо внесення змін до відповідних законів України.
2.4. Залучити шляхом звернення Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до комунальної організації, на яку покладено функції головної проектної комунальної організації з розробки, коригування Генерального плану розвитку міста Києва та моніторингу його реалізації, органів МВС України в м. Києві, МНС України в м. Києві, СЕС у м. Києві, ВАТ "АК "Київводоканал", АЕК "Київенерго", філіал "Теплові мережі Київенерго" АЕК "Київенерго", КП електромереж зовнішнього освітлення м. Києва "Київміськсвітло", ВАТ "Київгаз", ВАТ "Укртелеком", УДАІ ГУ МВС України в м. Києві, КК "Київавтодор" до співпраці в частині сприяння впровадженню Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, затвердженого цим рішенням, запровадженню бази даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в м. Києві та уніфікації дозвільних процедур на базі єдиного веб-порталу.
2.5. До 15 листопада 2010 року розробити та підготувати на розгляд Київської міської ради проект Порядку визначення вартості особистого земельного сервітуту та пропозиції щодо визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва при встановленні тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території міста Києва.
3. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в тижневий термін надати Головному управлінню містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повну інформацію про кількість належних чином зареєстрованих договорів оренди земельних ділянок для розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
4. Головному управлінню контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
4.1. До 15 листопада 2010 року провести інвентаризацію розміщених тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
4.2. До 20 листопада 2010 року надати результати інвентаризації Головному управлінню містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Єдиному оператору з розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві.
5. Визначити Єдиним оператором з розміщення тимчасових споруд (ТС) у м. Києві комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київсистемоменеджмент".
( Пункт 5 в редакції Рішення Київміськради N 36/6252 від 22.09.2011 )
6. До 15 листопада 2010 року Єдиному оператору з розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві розробити та затвердити Положення про електронну базу даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в м. Києві, в якому передбачити створення єдиного веб-порталу для всіх районів, служб м. Києва, які беруть участь у регулюванні відносин щодо розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
7. Власникам (користувачам) тимчасових споруд (малих архітектурних форм) взяти участь у проведенні інвентаризації тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
8. Внести зміни до Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 21.05.2009 N 462/1518 , виклавши його в редакції згідно з додатком N 1 до цього рішення.
9. Пункт 5 рішення Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051 "Про Правила благоустрою міста Києва" викласти у такій редакції:
"5. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) відповідно до вимог законодавства та цих Правил розробити та затвердити в установленому порядку Схеми розміщення зовнішньої реклами, вуличного освітлення, архітектурно-декоративного підсвічування об'єктів благоустрою, садово-паркового оформлення території, а також інших елементів благоустрою у місті Києві".
10. У Правила благоустрою міста Києва , затверджені рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051 (із змінами і доповненнями), внести такі зміни:
10.1. У тексті Правил благоустрою міста Києва слова "Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища" у всіх відмінках замінити словами "Головне управління містобудування та архітектури" у відповідних відмінках.
10.2. Після абзацу 14 розділу I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ додати такі абзаци:
"Єдиний оператор з розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві - суб'єкт, визначений рішенням Київської міської ради та уповноважений здійснювати дії щодо підготовки документів для отримання Ордера на розміщення тимчасової споруди, утримання та ведення бази даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) та інші дії, визначені Положенням про порядок розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві.
База даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) - автоматизована багатокористувацька система, яка містить сукупність даних про кількісні та якісні характеристики, типи та функціональне призначення тимчасових споруд (малих архітектурних форм), встановлених Комплексною схемою розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм)".
10.3. Абзац перший підпункту 13.1.1 після слів "правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.94 N 198" доповнити словами "Положенням про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві , затвердженим у встановленому порядку Київською міською радою".
10.4. Абзац другий підпункту 13.1.1 виключити.
10.5. Підпункт 13.2.1 викласти у такій редакції:
"13.2.1. Розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд під час проведення ярмаркових, загальноміських або державних заходів здійснюється відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в яких обов'язково передбачаються заходи щодо запобігання пошкодженню об'єктів благоустрою, укладання угод на вивезення відходів, забезпечення контролю за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій, своєчасного вивезення вмісту контейнерів та урн для сміття, належного утримання туалетів і біотуалетів. Розміщення об'єктів сезонної торгівлі здійснюється відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за спільним поданням Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головного управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
10.6. Підпункт 13.2.4 після слів "тимчасової споруди згідно з паспортом" доповнити словами "прив'язки тимчасової споруди (малої архітектурної форми)".
10.7. Абзац перший підпункту 13.2.5 доповнити реченням такого змісту:
"Відповідною, оформленою в установленому порядку, дозвільною документацією для розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) є Ордер на розміщення тимчасової споруди (в тому числі тимчасовий), виданий Головним управлінням містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
10.8. Підпункт 13.2.6 викласти у такій редакції:
"13.2.6. Всі тимчасові споруди (малі архітектурні форми) розміщуються з дотриманням обмежень, встановлених Положенням про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві , затвердженого у встановленому порядку Київською міською радою".
10.9. Підпункт 13.3.3 викласти у такій редакції:
"13.3.3. Демонтаж самовільно встановлених малих архітектурних форм та тимчасових споруд здійснюється в нижченаведеному порядку.
У разі виявлення самовільно встановленої тимчасової споруди (малої архітектурної форми) Головним управлінням контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вноситься припис його власнику з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу у семиденний термін.
Власник самовільно встановленої тимчасової споруди (малої архітектурної форми) протягом семи днів з дня внесення припису може звернутися до Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з ініціативою усунути виявлені порушення та привести дозвільну документацію для розміщення тимчасової споруди (малої архітектурної форми) у відповідність до Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві , затвердженого у встановленому порядку Київською міською радою.
У разі відсутності суперечностей з містобудівною ситуацією, при можливості надання Ордера на розміщення тимчасової споруди (малої архітектурної форми), за відповідності тимчасової споруди (малої архітектурної форми) та існуючих умов її розміщення вимогам Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві Головне управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) приймає від такого власника документи, що підтверджують наміри із зазначенням конкретних термінів усунення порушень, та ставить на одному екземплярі заявника відмітку.
Екземпляр звернення з відміткою Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подається до Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Такий документ з відміткою Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є підставою для разового продовження терміну на усунення порушень шляхом демонтажу до 28 (двадцяти восьми) днів, починаючи з дня внесення припису Головним управлінням контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Продовження терміну усунення порушень шляхом демонтажу на підставі відмітки Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по кожній окремій тимчасовій споруді (малій архітектурній формі) допускається не більше одного разу на додаткових 15 днів.
Комісія у складі представників Головного управління контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунального підприємства "Київблагоустрій", представника міліції (за згодою), особи, яка здійснила самовільне встановлення малих архітектурних форм та тимчасових споруд (у разі її присутності), складає акт зовнішнього огляду (акт демонтажу) тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у трьох примірниках, який містить такі дані:
- дата, час, адреса розташування тимчасових споруд (малих архітектурних форм) і підстави для їх демонтажу;
- прізвище, ім'я, по батькові та посади членів, комісії;
- посаду, місце роботи, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка бере участь у демонтажі та перевезенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм);
- опис тимчасових споруд (малих архітектурних форм) (геометричні параметри, матеріал, наявність підключення до мереж електро- та водопостачання), перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень з обов'язковою фотофіксацією з усіх боків;
- номер виданого Ордера на розміщення тимчасової споруди (в тому числі тимчасовий) (при наявності), термін його дії;
- прізвище, ім'я, по батькові або найменування, місце проживання або місцезнаходження власника (користувача) тимчасової споруди (малої архітектурної форми).
Представник Головного управління контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який входить до складу комісії з демонтажу протягом трьох днів з моменту складення акта зовнішнього огляду (акта демонтажу) повідомляє про складання акта Головному управлінню містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Єдиному оператору з розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві".
10.10. Підпункт 13.3.4 доповнити абзацом другим такого змісту:
"Відповідальність згідно з законодавством за збереження та неушкодженість тимчасових споруд (малих архітектурних форм) та всього майна, що знаходиться у таких малих архітектурних формах (тимчасових спорудах) при їх демонтажі, транспортуванні до спеціально обладнаних майданчиків та зберіганні несе Головне управління контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
10.11. У підпункті 13.3.5 слова "видаються власнику або його представнику" замінити словами "повертаються власнику або його представнику на підставі акта приймання-передачі".
10.12. Підпункт 15.2.10 доповнити абзацом такого змісту:
"- встановлення тимчасових споруд (малих архітектурних форм)".
10.13. Підпункт 15.3.5 виключити.
10.14. Підпункт 20.2.1 доповнити абзацом п'ятим та шостим такого змісту:
"У разі виявлення тимчасової споруди (малої архітектурної форми), встановлений (або невстановлений) власник (користувач) якої створив причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис з дотриманням вимог цього Положення. У такому випадку одна копія припису наклеюється на тимчасову споруду (малу архітектурну форму) поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності) або на фронтальній частині такої тимчасової споруди (малої архітектурної форми), а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу), надсилається власникові тимчасової споруди (малої архітектурної форми) поштою (цінним листом з описом вкладення) за адресою, зазначеною в Ордері на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності). Посадова особа, яка винесла припис, здійснює фотофіксацію наклеєного припису поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (малої архітектурної форми) у випадку його наявності або на фронтальній частині тимчасової споруди (малої архітектурної форми). При цьому щонайменше на одній з фотографій має бути чітко та розбірливо видно інформацію про номер та дату складення припису.
Матеріали фотофіксації долучаються до припису, про що в приписі робиться відповідний запис, а власник (користувач) тимчасової споруди (малої архітектурної форми) вважається повідомленим про винесення припису належним чином.
Тимчасова споруда (мала архітектурна форма), власник (користувач) якої не встановлений, вважається знахідкою. Посадова особа контролюючого органу, яка знайшла таку тимчасову споруду (малу архітектурну форму), повідомляє про знахідку міліцію протягом трьох днів з моменту виявлення такої споруди.
Якщо протягом шести місяців з моменту повідомлення міліції про тимчасову споруду (малу архітектурну форму), власник (користувач) якої не встановлений, не буде встановлено власника (користувача) або власник (користувач) не заявить про свої права в міліцію або до контролюючого органу, посадова особа якого знайшла тимчасову споруду (малу архітектурну форму), виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) набуває право власності на таку споруду.
Якщо протягом шести місяців з моменту повідомлення міліції про тимчасову споруду (малу архітектурну форму), власник (користувач) якої вважається не встановленим, буде встановлено власника (користувача) або власник (користувач) заявить про свої права в міліцію або до контролюючого органу, посадова особа якого знайшла тимчасову споруду (малу архітектурну форму), така тимчасова споруда повертається власнику (користувачу).
Власник (користувач) знайденої тимчасової споруди (малої архітектурної форми) відшкодовує необхідні витрати, пов'язані із знахідкою (зберігання, транспортування, розшук власника тощо), та сплачує на користь виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) винагороду за знахідку в розмірі двадцяти відсотків вартості тимчасової споруди (малої архітектурної форми)".
10.15. Підпункт 20.2.2 доповнити абзацами десятим та одинадцятим такого змісту:
"У разі вчинення правопорушень невстановленим власником (користувачем) тимчасової споруди (малої архітектурної форми) або встановленим, проте відсутнім під час складення протоколу, одна копія протоколу про адміністративне правопорушення наклеюється на тимчасову споруду (малу архітектурну форму) поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності) або на фронтальній частині такої тимчасової споруди (малої архітектурної форми), а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу), надсилається власникові тимчасової споруди (малої архітектурної форми) поштою (цінним листом з описом вкладення) за адресою, зазначеною в Ордері на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності). Посадова особа, яка склала протокол про адміністративне правопорушення, здійснює фотофіксацію наклеєного протоколу поряд з Ордером на розміщення тимчасової споруди (у разі його наявності) або на фронтальній частині тимчасової споруди (малої архітектурної форми). При цьому щонайменше на одній з фотографій має бути чітко та розбірливо видно інформацію про номер та дату складення протоколу.
Матеріали фотофіксації долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення, про що в протоколі робиться відповідний запис, а власник (користувач) тимчасової споруди (малої архітектурної форми), що порушив вимоги цих Правил, вважається повідомленим про складення протоколу належним чином".
10.16. Підпункт 20.2.3 доповнити абзацом другим такого змісту:
"У разі складення протоколу щодо власника (користувача) тимчасової споруди (малої архітектурної форми) копія такого протоколу протягом п'ятиденного терміну надсилається до відома Єдиному оператору з розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві або електронна копія протоколу вноситься до Бази даних розміщених тимчасових споруд (малих архітектурних форм) через термінальний доступ, який надається оператором такої бази даних відповідно до Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві . Термінальний доступ до Бази даних розміщених тимчасових споруд (малих архітектурних форм) надається для посадових осіб Головного управління контролю за благоустроєм міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та відділів контролю за благоустроєм районних у місті Києві державних адміністрацій".
10.17. Підпункт 20.2.10 доповнити абзацом другим такого змісту:
"Заходи щодо проведення демонтажу самовільно встановлених тимчасових споруд (малих архітектурних форм) можуть здійснюватися крім зазначених вище заявників, в тому числі на підставі заявок Головного управління містобудування та архітектури".
10.18. Підпункт 20.2.11 після слів "триденний термін" доповнити словами "(для тимчасових споруд (малих архітектурних форм) - семиденний термін)".
10.19. Підпункт 20.2.11 доповнити абзацом другим такого змісту:
"Внесення припису з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу та демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм) здійснюється у порядку, передбаченому розділом XIII цих Правил з дотриманням Положення про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, затвердженого у встановленому порядку Київською міською радою".
11. Викласти додаток N 2 до рішення Київради від 25.12.2008 N 1051/1051 "Про Правила благоустрою міста Києва" в новій редакції згідно з додатком N 2 до цього рішення.
( Пункт 12 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 63/9120 від 28.02.2013 ) ( Пункт 13 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 63/9120 від 28.02.2013 ) ( Пункт 14 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 63/9120 від 28.02.2013 )
15. У Положення про Головне управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затверджене рішенням Київської міської ради від 10.07.2003 N 584/744 , внести такі зміни:
15.1. У пункті 6.8 Положення слово "дозволи" замінити словом "ордери".
15.2. У тексті Положення слова "Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища" замінити словами "Головне управління містобудування та архітектури" у відповідних відмінках.
( Пункт 16 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 11/6227 від 13.09.2011 ) ( Пункт 17 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 63/9120 від 28.02.2013 )
18. У Правила торгівлі на ринках, які є додатком до Правил благоустрою міста Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051 (із змінами і доповненнями), внести такі зміни:
18.1. У тексті Правил слова "Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища" замінити словами "Головне управління містобудування та архітектури" у відповідних відмінках.
18.2. В абзаці 2 пункту 2 слово "дозволу" замінити на слово "ордера".
18.3. В абзаці 3 пункту 7 слово "дозволу" замінити на слово "ордера".
18.4. В абзаці 3 пункту 7 слова "відповідно до рішення Київської міської ради від 27.11.2008 N 657/657 "Про розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд у м. Києві" виключити.
19. Це рішення офіційно оприлюднити у газеті Київської міської ради "Хрещатик".
20. Встановити, що це рішення набуває чинності з дня його офіційного опублікування.
21. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.
Київський міський голова Л. Черновецький
Додаток N 1
до рішення Київської міської ради
28.10.2010 N 176/4988
Положення
про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Положення про порядок розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві (далі - Положення) розроблене відповідно до Земельного кодексу України, законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про основи містобудування", "Про планування і забудову територій", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про благоустрій населених пунктів", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року N 198, указів Президента України від 28.04.2007 N 363/2007 "Про деякі заходи щодо вдосконалення регулювання підприємницької діяльності" та від 03.09.2007 N 816/2007 "Про Концепцію вдосконалення державного регулювання господарської діяльності", рішень Київради від 27.01.2005 N 11/2587 "Про Правила забудови м. Києва", від 16.06.2005 N 439/3015 "Про врахування громадських інтересів та захист прав громадян при проведенні містобудівної діяльності в м. Києві", Програми економічних реформ в Україні на 2010 - 2014 роки Президента України і спрямоване на створення та підтримку безпечних умов для життя та здоров'я людини, забезпечення раціонального використання природних ресурсів, удосконалення соціальної, виробничої, транспортної, інженерної інфраструктури міста, поліпшення умов проживання, відпочинку та оздоровлення населення, охорону довкілля, збереження і збагачення культурної спадщини та історичного середовища, з метою визначення концептуальних та принципових засад розвитку, планування потреб міста, врахування законних інтересів фізичних та юридичних осіб, створення та підтримання повноцінного життєвого середовища шляхом запровадження чітких правил та процедур при розміщенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
1.2. Метою та завданнями цього Положення є:
- запровадження єдиних, спрощених, чітких процедур при розміщенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм);
- обов'язковість вирішення земельних питань при розміщенні тимчасових споруд (малих архітектурних форм);
- упорядкування загальної політики міста щодо розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) їх функціональність, кількість, суспільне значення та оновлення;
- створення передумов для можливості скерованого, прогнозованого розвитку міста за допомогою єдиної електронної бази даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві;
- поліпшення умов проживання, відпочинку та оздоровлення населення;
- планування потреб міста;
- застосування механізмів впливу на розвиток об'єктів інфраструктури міста;
- запровадження принципу "єдиного вікна".
1.3. Це Положення визначає основні вимоги щодо розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві.
2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
2.1. Тимчасова споруда (мала архітектурна форма) (далі за текстом - ТС) - невелика одноповерхова споруда висотою не більше чотирьох метрів, що призначена для проведення господарської, комерційної діяльності, або соціально-побутового призначення, яка зводиться із полегшених конструкцій та встановлюється тимчасово без улаштування заглиблених фундаментів (торговельний кіоск, торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності).
Чинність цього Положення не поширюється на такі тимчасові споруди (малі архітектурні форми):
1) альтанки, павільйони, навіси, крім тих, які призначені для проведення господарської, комерційної діяльності;
2) об'єкти сезонної торгівлі;
3) паркові арки (аркади) і колони (колонади);
4) декоративні фонтани і басейни, штучні паркові водоспади, бювети;
5) садово-паркове освітлення, ліхтарі;
6) сходи, балюстради;
7) паркові мостики;
8) устаткування дитячих ігрових майданчиків;
9) павільйони зупинок громадського транспорту, крім тих, які призначені для проведення господарської, комерційної діяльності;
10) огорожі, ворота, грати;
11) знаки, геральдичні логотипи адмінодиниць (пам'ятні, адміністративних одиниць тощо).
2.2. Єдина електронна база даних тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в м. Києві (далі за текстом - БД ТС) - єдина інформаційно-автоматизована система одержання, зберігання, використання та вільного розповсюдження інформації (даних) про місце розташування, термін розміщення, функціональне призначення ТС, ордерів на розміщення ТС і термінів їх дії, а також гарантування права власників ТС на їх розміщення.
2.3. Висновок щодо можливості розміщення ТС (далі за текстом - Висновок) - документ, виданий Головним управлінням містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління містобудування), в якому визначені умови розміщення ТС.
2.4. Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості укладення договору особистого сервітуту (при намірі укласти такий договір) - документ, виданий Головним управлінням містобудування, в якому визначені умови розміщення ТС, адреса ТС та який є підставою для розробки документації для укладення договору особистого сервітуту.
2.5. Декларація про наміри - документ, який підписує заявник, засвідчуючи свої наміри щодо усунення недоліків з дозвільною документацією, приведення у відповідність до вимог законодавства матеріально-технічної бази при встановленні ТС, а також обов'язкового вчинення належних дій, що забезпечать вирішення питання земельного характеру щодо розміщення ТС в термін 6 місяців, та щодо отримання дозволу Київської міської ради на розробку землевпорядної документації протягом 28 днів.
2.6. Ордер на розміщення ТС - документ за формою згідно з додатком N 1 до цього Положення, виданий Головним управлінням містобудування, який надає право заявнику на розміщення ТС на термін, визначений цим ордером.
2.7. Заявник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити або привести існуючу ТС у відповідність до цього Положення.
2.8. Власник ТС - особа, яка використовує ТС для провадження господарської діяльності та якій така ТС належить на праві власності або праві користування (в тому числі балансоутримувач).
2.9. Земельно-кадастрова інформація - дані в електронному вигляді, розроблені для внесення до земельного кадастру, які містять текстові та графічні матеріали, кадастровий номер земельної ділянки та каталоги географічних координат, необхідні для внесення до БД ТС.
2.10. Комплексна схема розміщення ТС (далі за текстом - КС) - текстові та графічні матеріали з розміщення ТС, які є містобудівною документацією у м. Києві у частині розміщення ТС, та визначають умови безпеки мешкання (пересування) населення, забезпечення необхідних санітарно-гігієнічних норм, екологічних вимог, раціонального визначення меж землекористування, охорону історико-культурної спадщини, принципові підходи щодо розміщення ТС, призначеної для господарчого та побутового обслуговування населення, побудованої з урахуванням існуючих містобудівних обмежень. Видача дозволів, ордерів, висновків, погоджень та інших вихідних даних для розміщення, погодження, продовження розміщення ТС, що надаються Головним управлінням містобудування, проводиться за умови відповідності Комплексній схемі розміщення ТС.
2.11. Паспорт прив'язки ТС (далі за текстом - Паспорт прив'язки) - документ, що включає план прив'язки ТС на чинній топографо-геодезичній основі М 1:500, черговий кадастровий план земельної ділянки, каталог графічних координат, текстові та графічні матеріали щодо архітектурно-планувального, колористичного вирішення, інженерного забезпечення об'єкта та схему благоустрою прилеглої території.
2.12. Особистий земельний сервітут - право конкретно визначеної особи на обмежене платне користування чужою земельною ділянкою для розміщення ТС, яке виникає на підставі договору особистого сервітуту, укладеного в порядку, визначеному законодавством, та за типовою формою згідно з додатком N 3 до цього Положення.
2.13. Тимчасовий ордер на розміщення ТС - документ за формою згідно з додатком N 2 до цього Положення, виданий Головним управлінням містобудування у випадках виключного характеру, передбачених цим Положенням, на термін 6 місяців з можливістю подовження на 6 місяців не більше одного разу.
2.14. Єдиний оператор з розміщення ТС (далі за текстом - Єдиний оператор) - суб'єкт, визначений рішенням Київської міської ради та уповноважений здійснювати встановлені цим Положенням дії щодо підготовки документів для отримання Ордера на розміщення ТС, застосовуючи принцип організаційної єдності під час реалізації дозвільних процедур, інших дій, визначених цим Положенням, в тому числі утримання та ведення БД ТС (створення, супроводження програмного забезпечення БД ТС, технічне і технологічне забезпечення, збереження та захист даних, що в ній містяться).
3. БАЗА ДАНИХ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД
3.1. БД ТС організована за певними правилами (методами), що передбачають загальні принципи опису, зберігання і управління даними, незалежно від прикладних програм обробки даних комплексної схеми.
3.2. Завданням БД ТС, яка за обсягом та основними характеристиками має складати окрему частину містобудівного кадастру, відповідно до положень ДБН Б. 1-1-93 "Порядок створення і ведення містобудівних кадастрів населених пунктів", є забезпечення консолідації даних щодо існуючих та проектованих ТС, захист прав добросовісних власників ТС, запровадження дієвих механізмів впливу на об'єкти містобудування, що доповнює основне завдання Генерального плану в частині прогнозування розвитку.
3.3. БД ТС містить в собі Комплексну схему розміщення ТС як складову.
3.4. БД ТС складається з:
3.4.1. Графічної частини з зазначеними обмеженнями на розміщення ТС.
3.4.2. Земельно-кадастрової інформації щодо розміщення ТС.
3.4.3. Інформаційно-пошукового порталу з багаторівневим доступом усіх зацікавлених користувачів.
3.4.4. Інформаційного банку даних щодо стадій проходження документів;
3.4.5. Системи різностороннього обміну інформацією під час впровадження контролю за дотриманням законності всіма учасниками в процесі експлуатації ТС.
3.5. Робота БД ТС, обмін інформацією, заповнення інформацією, додаткові сервіси, користувацькі можливості, умови роботи, а також правила роботи БД ТС регулюється Інструкцією щодо роботи БД ТС, яка затверджується розпорядженням Київської міської державної адміністрації (далі - Інструкція про БД ТС).
3.6. На правовідносини, що виникають під час роботи з БД ТС, поширюються закони України "Про захист персональних даних" та "Про електронні документи та електронний документообіг".
3.7. Номер Ордера на розміщення ТС є порядковим номером ТС в БД ТС у м. Києві.
4. ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД
4.1. Ордер на розміщення ТС є документом, який підтверджує дотримання законних підстав та виконання умов щодо розміщення ТС.
4.2. ТС не може бути демонтована за наявності чинного Ордера на розміщення ТС, крім випадків передбачених цим Положенням.
4.3. Ордер на розміщення ТС може бути відкликаний за вичерпних підстав, передбачених цим Положенням.
4.4. Підставами для видачі Ордера є:
4.4.1. Вирішення питання земельного та майново-правового характеру в установленому законодавством порядку (право власності, право постійного користування, право обмеженого користування (сервітут), право оренди землі тощо).
4.4.2. Відповідність містобудівній ситуації (обмеженням щодо розміщення ТС, ДБН, відповідність КС), терміну дії дозвільної документації.
4.4.3. Дотримання обмежень, встановлених Висновками.
4.4.4. Відповідність місця розташування ТС визначеному дозвільними документами.
4.4.5. Внесення даних щодо ТС до БД ТС на основі земельно-кадастрової інформації та Паспорту прив'язки ТС.
4.5. Заявник має право вибору способу отримання Ордера на розміщення ТС, зокрема:
4.5.1. Оформити у встановленому законом порядку право на земельну ділянку та звернутися до Головного управління містобудування за отриманням Ордера на розміщення ТС.
4.5.2. Звернутися з метою оформлення дозвільної документації, в тому числі Ордера на розміщення ТС, до Єдиного оператора, одним із завдань якого є впровадження принципу організаційної єдності та сприяння спрощенню дозвільних процедур.
5. ОРДЕР НА РОЗМІЩЕННЯ ТС
5.1. Отримання Ордера на розміщення ТС.
5.1.1. Заявник, який має намір встановити ТС, звертається до Головного управління містобудування з відповідною заявою щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС із зазначенням інформації про функціональне призначення, розмір, бажане місце розташування ТС, спосіб вирішення земельного питання для розміщення ТС.
5.1.2. До заяви додаються такі документи:
- витяг з ЄДРПОУ;
- копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку (за наявності);
- панорамна фотофіксація навколишнього середовища на електронному носії;
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС та площі земельної ділянки, потрібної для розміщення ТС;
- паспорт прив'язки.
5.1.3. За наявності всіх необхідних документів Головне управління містобудування реєструє подану заяву із зазначенням дати та часу її подачі.
5.1.4. Протягом п'яти робочих днів Головне управління містобудування вивчає надані матеріали та надає Висновок щодо можливості розміщення ТС або відмовляє у його видачі. В разі надання Висновку Головне управління містобудування погоджує Паспорт прив'язки або надає вмотивовану відмову в його погодженні.
5.1.5. Для заявників, що бажають укласти договір особистого сервітуту, Головне управління містобудування протягом 10 робочих днів надає Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості укладення договору особистого сервітуту та погоджує Паспорт прив'язки або надає вмотивовану відмову в його погодженні.
5.1.6. Термін дії договору особистого сервітуту погоджує постійна комісія Київської міської ради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури.
5.1.7. Головне управління містобудування відмовляє у видачі Висновку із зазначенням причини на таких підставах:
- подання неповного пакета документів;
- неможливість встановлення ТС у певному місці через наявні обмеження;
- наявність раніше поданої заяви іншої особи щодо розміщення ТС в цьому ж місці;
- неможливість вирішення земельного питання для розміщення ТС. Відмова у видачі Висновку з інших підстав не допускається.
5.1.8. За наявності кількох заявників на одне місце розташування ТС надання Висновку проводиться відповідно до цього Положення.
5.1.9. Для отримання Ордера на розміщення ТС заявник подає до Головного управління містобудування:
- документи, що підтверджують виконання умов висновку;
- документи, що підтверджують вирішення питання земельного та майново-правового характеру;
- довідку про сплату пайового внеску, видану Головним управлінням економіки та інвестицій відповідно до Порядку визначення розмірів пайової участі (внесків) інвесторів у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва при встановленні тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території міста Києва;
- документ, що підтверджує внесення земельно-кадастрової інформації до БД ТС, виданий в порядку, передбаченому Інструкцією про БД ТС.
5.1.10. Протягом п'яти робочих днів Головне управління містобудування видає Ордер на розміщення ТС або відмовляє у його видачі.
5.1.11. Головне управління містобудування відмовляє у видачі Ордера на розміщення ТС із зазначенням причини на таких підставах:
- подання неповного пакета документів;
- невиконання або неповне виконання умов Висновку;
- виявлення недостовірної інформації, що надавалась для отримання Ордера на розміщення ТС.
5.1.12. Оригінал Ордера на розміщення ТС має бути розміщений на фронтальній частині ТС в доступному для прочитання місці.
5.2. Подовження Ордера на розміщення ТС.
5.2.1. Подовження Ордера на розміщення ТС відбувається шляхом заміни виданого бланку Ордера на розміщення ТС, при цьому номер такого Ордера залишається незмінним, а змінюється лише термін дії.
5.2.2. Для подовження Ордера на розміщення ТС власник ТС, термін дії Ордера на розміщення ТС якого закінчується або вже закінчився, не пізніше одного місяця звертається до Головного управління містобудування з заявою про його подовження.
5.2.3. Протягом п'яти робочих днів з дня отримання заяви Головне управління містобудування подовжує Ордер на розміщення ТС або відмовляє у його подовженні.
5.2.4. У разі якщо минає один місяць після закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС, подовження такого Ордера не здійснюється. В такому випадку власник ТС отримує Ордер на розміщення ТС у порядку, встановленому цим Положенням.
5.2.5. Підставами для відмови у подовженні Ордера на розміщення ТС є:
5.2.5.1. Відсутність або припинення прав на земельну ділянку.
5.2.5.2. Невиконання умов на розміщення ТС.
5.2.5.3. Зміна містобудівної ситуації.
5.2.5.4. Неподання документів, що підтверджують сплату за договором особистого сервітуту (в разі укладення договору).
5.2.6. У разі зміни містобудівної ситуації Головне управління містобудування за три місяці повідомляє власника ТС про таку зміну. За цей час власник ТС має право змінити місце розташування ТС в загальному порядку або привести його у відповідність до нових умов. У разі зміни місця розташування ТС Головне управління містобудування надає Тимчасовий ордер на розміщення ТС в іншому місці за пропозицією власника ТС. Надання Тимчасового ордера на розміщення ТС не звільняє заявника від необхідності вирішення земельних питань.
5.3. Відкликання Ордера на розміщення ТС.
5.3.1. У разі зміни містобудівної ситуації, що призвела до неможливості подовження розміщення ТС, Головне управління містобудування має право відкликати виданий Ордер на розміщення ТС.
5.3.2. За відсутності заборгованості по договору особистого сервітуту відкликання Ордера на розміщення ТС не дозволяється, крім випадків, передбачених цим Положенням.
5.3.3. Винятковими підставами для відкликання Ордера на розміщення ТС є:
- необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за три місяці;
- необхідність проведення позапланових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за один місяць;
- необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження;
- проведення капітального будівництва на земельній ділянці, де розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за три місяці;
- заборгованість з оплати за землю (земельний податок, плата за договором) більше двох місяців;
- складення протягом одного місяця трьох протоколів про адміністративне правопорушення за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення;
- недотримання умов розміщення ТС;
- неусунення недоліків за повторним приписом посадових осіб повноважних державних органів або органів місцевого самоврядування;
- невстановлення ТС протягом трьох місяців з моменту отримання Ордера на його розміщення;
- порушення власником ТС рішень Київської міської ради "Про заходи щодо впорядкування тютюнокуріння в м. Києві" від 18.09.2008 N 246/246 , "Про впорядкування продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів в міській торговельній мережі" від 25.12.2008 N 929/929 , "Про затвердження Міської комплексної програми протидії зловживанню алкоголем та розповсюдженню наркотиків у м. Києві на 2009 - 2013 рр". від 09.07.2009 N 769/1825 , "Про заборону продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів, розміщення комп'ютерних та інтернет-клубів на території закладів охорони здоров'я комунальної власності в м. Києві" від 09.07.2009 N 770/1826 ;
- надання недостовірної інформації під час отримання Ордера на розміщення ТС.
5.3.4. За можливості наступного поновлення відкликаного Ордера на розміщення ТС на час відкликання такого Ордера заявнику видається Тимчасовий ордер на розміщення ТС за погодженим з ним місцем розташування.
5.4. Тимчасовий ордер.
5.4.1. Видача Тимчасового ордера на розміщення ТС здійснюється Головним управлінням містобудування.
5.4.2. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається на термін 6 місяців з можливістю подовження на 6 місяців не більше одного разу.
5.4.3. Врегулювання правовідносин щодо розміщення ТС - з використанням Тимчасового ордера на розміщення ТС є необхідною мірою і не може використовуватися окрім випадків виключного характеру та більше ніж один раз (з можливістю разового подовження). При подовженні терміну дії Тимчасового ордера на розміщення ТС мають бути вивчені підстави для такого подовження та встановлені факти, що заважали приведенню дозвільної документації до належного стану.
5.4.4. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається з обов'язковим наданням декларації про наміри.
5.4.5. Підставою для отримання Тимчасового ордера на розміщення ТС є заява заявника із зазначенням підстави надання такого ордера.
5.4.6. Тимчасовий ордер на розміщення ТС видається у таких випадках:
- зміна містобудівної документації, місцевих правил забудови, державних будівельних норм, зміна у розташуванні інженерних мереж, будинків і споруд, що унеможливлює розташування ТС у певному місці, за умови чинності Ордера на розміщення ТС - на період до закінчення терміну дії такого Ордера;
- проведення ремонтних робіт - на період проведення таких робіт;
- заміна місця розташування через виявлення недоліків (неточностей) при видачі Ордера на розміщення ТС з причин, що не залежать від заявника та у випадку зміни умов розміщення ТС, ДБН, які регламентують розміщення ТС, - на період до закінчення терміну дії такого Ордера.
5.5. Заміна втраченого, пошкодженого Ордера на розміщення ТС. Внесення змін, уточнень до Ордера на розміщення ТС.
5.5.1. Заміна втраченого, пошкодженого Ордера на розміщення ТС проводиться безкоштовно у термін не більше трьох робочих днів.
5.5.2. Внесення змін, уточнень до Ордера на розміщення ТС здійснюється шляхом заміни бланку Ордера.
5.5.3. Видача нового Ордера на розміщення ТС здійснюється на підставі заяви із зазначенням обставин, що стали причиною для видачі нового Ордера на розміщення ТС.
5.5.4. Заміна Ордера на розміщення ТС не призводить до зміни номера Ордера на розміщення ТС.
5.5.5. Будь-які виправлення, дописки, уточнення в Ордері на розміщення ТС не допускаються. Самостійне внесення змін, доповнень, уточнень та дописок до Ордера на розміщення ТС вважається підробкою та карається відповідно до законодавства.
5.6. Право пріоритету.
5.6.1. Власники ТС, які отримали Ордер на розміщення ТС, мають пріоритетне право під час подовження Ордера на розміщення ТС в порядку, передбаченому цим Положенням. Пріоритетне право такого власника ТС зберігається протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС та закінчується за один місяць до закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС, виданого на відповідну ТС.
5.6.2. При закінченні у власника ТС пріоритетного права розгляд поданих заяв на розміщення ТС здійснюється у загальному порядку, передбаченому цим Положенням.
5.6.3. У разі передоплати власником ТС за договором особистого сервітуту не менше ніж за три місяці пріоритетне право таких власників ТС зберігається протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС та протягом трьох місяців з дати закінчення терміну дії Ордера на розміщення ТС.
5.6.4. У випадку надходження двох і більше заяв щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС пріоритетне право має той із заявників, який раніше зареєстрував заяву, подану до Головного управління містобудування з повним комплектом необхідних документів.
5.6.5. Заяви щодо можливості отримати Ордер на розміщення ТС приймаються за умови закінчення пріоритетного права власника встановленої ТС на відповідне місце.
5.6.6. Інформація щодо поданих заяв, закінчення терміну дії виданих Ордерів на розміщення ТС, пріоритетних прав є публічною інформацією, яка оприлюднюється у БД ТС відповідно до Інструкції про БД ТС.
6. ВСТАНОВЛЕННЯ ТС
6.1. Єдиним документом, необхідним для встановлення ТС, є Ордер на розміщення ТС.
6.2. Встановлення ТС має відбуватися без облаштування заглибленого фундамента.
6.3. Під час встановлення ТС мають бути дотримані усі умови, зазначені у паспорті прив'язки, та ті, що були додатково визначені під час погодження з відповідними органами, установами, організаціями.
6.4. Під час встановлення ТС мають бути вжиті належні заходи безпеки.
6.5. Заявник (власник ТС) на підставі отриманого Ордера на розміщення ТС укладає договір (угоду) на проведення робіт, з встановлення ТС з підприємством, установою або організацією, що має ліцензію на проведення такого виду робіт.
6.6. Встановлення ТС має бути вчинено відповідно до землевпорядної документації, з дотриманням межових знаків наданої земельної ділянки та паспорта прив'язки, про що складається акт за участю особи, яка провела встановлення ТС. Така особа посвідчує складений акт. Протягом 10 днів з моменту складення акта, заявник (власник ТС) подає копію останнього до Єдиного оператора. Відповідальність за правильність встановлення ТС несе особа, що посвідчила акт. Відсутність акта є підставою для винесення припису про усунення недоліків при встановленні ТС.
6.7. ВАТ "АК "Київводоканал" та АЕК "Київенерго" проводять підключення ТС до інженерних мереж (водо- та енергопостачання) виключно за наявності Ордера на розміщення ТС.
6.8. Розміщення ТС за відсутності правовстановлюючих документів на земельну ділянку є самовільним зайняттям земельної ділянки та спричиняє наслідки, передбачені Земельним кодексом України, Кримінальним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, цим Положенням та Правилами благоустрою м. Києва .
6.9. Якщо особа, що самовільно встановила ТС, не провела демонтаж у визначений термін, демонтаж такої ТС здійснюється в порядку, встановленому цим Положенням та Правилами благоустрою м. Києва .
6.10. Особа, яка здійснила або здійснює самочинне встановлення ТС, не набуває права власності на них.
6.11. Поряд з ТС може бути розміщене холодильне та інше обладнання (за винятком столів та стільців) загальною площею не більше 25 відсотків площі ТС у межах земельної ділянки, що надана для встановлення ТС.
7. БЛАГОУСТРІЙ ТС
7.1. Власник ТС є відповідальним за утримання ТС у належному експлуатаційному та санітарно-технічному стані.
7.2. Роботи з благоустрою прилеглих до ТС територій є обов'язковим заходом при розміщенні ТС та виконуються відповідно до паспорта прив'язки ТС та Комплексної схеми.
7.3. Власник ТС обов'язково повинен передбачити заходи щодо запобігання пошкодженню об'єктів благоустрою, укладення угод на вивезення відходів, забезпечення контролю за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій, забезпечення догляду за газонами та зеленими насадженнями, якщо такі є на закріпленій території, своєчасне вивезення вмісту належних власникові ТС контейнерів та урн для сміття.
7.4. До ТС має бути передбачений зручний під'їзд автотранспорту для розвантаження або навантаження товарів, що не створює перешкод для проходу пішоходів, посадки та висадки пасажирів міського пасажирського транспорту.
7.5. Благоустрій ТС здійснюється з урахуванням вимог використання цієї території відповідно до затвердженої містобудівної документації, Правил забудови м. Києва , Правил благоустрою м. Києва , цього Положення, а також установлених державних стандартів, норм і правил.
7.6. Власники ТС зобов'язані проводити (за необхідності, але не менше одного разу на рік) відновлення зовнішнього вигляду ТС згідно з паспортом прив'язки ТС.
7.7. ТС, які розміщені (встановлені) без відповідної, оформленої в установленому порядку дозвільної документації, з відхиленням від паспорта прив'язки, вважаються самочинно розміщеними ТС і підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення, у терміни, визначені в приписі посадової особи контролюючого органу.
7.8. Власники (користувачі) ТС зобов'язані проводити благоустрій закріпленої та прилеглої до ТС території протягом всього терміну дії Ордера на розміщення ТС. До прилеглої території відноситься територія навколо ТС на відстані 10 метрів від кожної крайньої точки ТС, прохід (доріжка, тротуар тощо) спеціально створений для доступу до ТС. Закріплена територія ТС визначається в дозвільній документації на розміщення ТС.
7.9. Благоустроєм ТС вважається проведення робіт з улаштування (відновлення) твердого покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення, розміщення контейнерів та урн для сміття, збереження та відновлення зовнішнього вигляду ТС відповідно до умов паспорта прив'язки на таку ТС, а також здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення технічного і санітарного стану території, пополіпшення комфортності мешкання жителів та гостей міста Києва.
7.10. Роботи з благоустрою ТС, які проводяться над або під інженерними мережами та технічними засобами телекомунікації, виконуються з дотриманням умов та нормативів щодо їх безпечної експлуатації.
7.11. На прилеглій до ТС території забороняється:
7.11.1. Складувати тару, матеріали, різні конструкції та відходи на дахах ТС і прилеглих територіях.
7.11.2. Закопувати будь-які будівельні відходи та складувати будівельні матеріали, конструкції, обладнання.
7.11.3. Розміщувати або звалювати не в спеціально відведених для цього місцях відходи, сміття, траву, гілки, деревину, листя та сніг.
7.11.4. Посипати тротуари, доріжки, прогулянкові стежки та інші тверді покриття хімічними препаратами, не дозволеними для такого використання.
7.11.5. Влаштовувати місця для відпочинку, встановлювати намети не в спеціально відведених місцях.
7.11.6. Викидати соляні суміші на території зелених насаджень під час зимового прибирання вулиць, доріжок тощо.
8. КОНТРОЛЬ ЗА УТРИМАННЯМ ТА РОЗМІЩЕННЯМ ТС
8.1. Контроль за дотриманням вимог, встановлених законодавством по благоустрою ТС, здійснюють Головне управління контролю за благоустроєм виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління контролю за благоустроєм), управління (відділи) контролю за благоустроєм районних у м. Києві державних адміністрацій в межах відповідно наданих повноважень.
8.2. Контроль за дотриманням власниками ТС вимог Правил благоустрою здійснює Головне управління контролю за благоустроєм та/або його структурні підрозділи та управління (відділи) контролю за благоустроєм районних у м. Києві державних адміністрацій (у разі їх створення).

................
Перейти до повного тексту