1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія VI скликання
РІШЕННЯ
22.09.2011 N 36/6252
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 97/9154 від 28.02.2013 )
Про внесення змін та доповнень до рішення Київської міської ради від 21.05.2009 N 462/1518
Відповідно до Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, законів України "Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих посадовими особами місцевого самоврядування", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про регулювання містобудівної діяльності", "Про столицю України - місто-герой Київ", з метою забезпечення вирішення питань з встановлення сервітуту (права на обмежене користування земельними ділянками) Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 21.05.2009 N 462/1518 "Про запровадження принципів організаційної єдності видачі дозволів на розміщення тимчасових споруд":
1.1. У преамбулі рішення слова та цифри "Правил забудови міста Києва , затверджених рішенням Київської міської ради від 27.01.2005 N 11/2587" виключити.
2. У Положенні про порядок розміщення тимчасових споруд у м. Києві, затвердженому рішенням Київради від 21.05.2009 N 462/1518 "Про запровадження принципів організаційної єдності видачі дозволів на розміщення тимчасових споруд" (зі змінами та доповненнями):
2.1. Слова "Про планування і забудову території" замінити словами "Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
2.2. Слова "Тимчасова споруда (мала архітектурна форма)" замінити словами "Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності" у відповідних відмінках.
2.3. Підпункт 2.1 пункту 2 викласти у такій редакції:
"2.1. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для проведення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту".
2.4. Підпункт 2.3 пункту 2 викласти у такій редакції:
"2.3. Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту) - документ, виданий Головним управлінням містобудування та архітектури, в якому визначені умови розміщення ТС, адреса ТС та який є підставою для розробки документації для встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту)".
2.5. Підпункт 2.5 пункту 2 викласти в такій редакції:
"2.5. Декларація про наміри - документ, який підписується та подається заявником до Головного управління містобудування та архітектури, що засвідчує наміри замовника усунути недоліки щодо дозвільної документації на розміщення тимчасової споруди для отримання відмітки з метою продовження терміну на усунення зазначених у приписі Головного управління контролю за благоустроєм недоліків до трьох днів з моменту реєстрації декларації".
2.6. Підпункт 2.6 пункту 2 викласти в такій редакції:
"2.6. Ордер на розміщення ТС - контрольний документ, за формою згідно з додатком N 1 до цього Положення, яким визначається функціональне призначення ТС та який засвідчує внесення даних про тимчасову споруду в базу даних тимчасових споруд".
2.7. У підпункті 2.14 пункту 2 слова "дозвільних процедур, інших" виключити.
2.8. Пункт 2 доповнити підпунктами 2.15, 2.16 та 2.17 такого змісту:
"2.15. Дозвільний центр - робочий орган Київської міської державної адміністрації, в якому представники місцевих дозвільних органів та державний адміністратор діє за принципом організаційної єдності щодо видачі документів дозвільного характеру, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру.
2.16. Принцип організаційної єдності - принцип, згідно з яким видача документів дозвільного характеру (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) суб'єктам господарювання здійснюється в дозвільному центрі шляхом взаємодії представників дозвільних органів, що забезпечується державним адміністратором у порядку, встановленому Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
2.17. Паспорт вулиці - документ, який включає інформацію про інженерно-транспортну інфраструктуру, об'єкти будівництва, благоустрій території, дані моніторингу з планом робіт та іншу інформацію, яка має вноситися до містобудівного кадастру, щодо використання відповідного проспекту, вулиці, площі, бульвару, провулку міста Києва, визначає та регламентує питання розміщення елементів благоустрою, в тому числі схему розміщення тимчасових споруд (ТС)".
2.9. У підпункті 3.5 пункту 3 слова "Інструкцією, щодо роботи БД ТС, яка затверджується розпорядженням Київської міської державної адміністрації (далі - Інструкція про БД ТС)" замінити словами "Положенням про електронну базу даних тимчасових споруд в м. Києві (далі - Положення про БД ТС)".
2.10. У підпункті 4.1 пункту 4 слова "документом, який" замінити словами "документом, який дає право на розміщення та"
2.11. Пункт 4 доповнити підпунктами 4.6 та 4.7 такого змісту:
"4.6. У разі проведення Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційного конкурсу щодо розміщення зупинкових комплексів та плавзасобів, що розміщуються стаціонарно для здійснення підприємницької діяльності, з метою визначення переможців Головне управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погоджує та видає відповідну документацію на розміщення цих об'єктів.
4.7. У разі затвердження паспорта вулиці розташування тимчасових споруд здійснюється відповідно до схеми розміщення тимчасових споруд, яка є складовою цього паспорта".
2.12. Підпункт 5.1.1 пункту 5 викласти в такій редакції:
"5.1.1. Заявник, який має намір встановити ТС, звертається в дозвільний центр до державного адміністратора із заявою до Головного управління містобудування та архітектури щодо можливості отримання Ордера на розміщення ТС із зазначенням інформації про функціональне призначення, розміри, бажане місце розташування ТС, спосіб вирішення земельного питання для розміщення ТС".
2.13. Підпункт 5.1.5 пункту 5 викласти в такій редакції:
"5.1.5. Для заявників, що бажають встановити сервітут (укласти договір особистого сервітуту), Головне управління містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів надає Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту).
Висновок щодо можливості розміщення ТС та можливості встановлення сервітуту (укладення договору особистого сервітуту) надається для ТС, що передбачені схемою розміщення ТС, затвердженої відповідним паспортом вулиці".
2.14. В абзаці першому підпункту 5.1.9 пункту 5 слова "подає до Головного управління містобудування" замінити на слова "подає в дозвільний центр до державного адміністратора".
2.15. В абзаці п'ятому підпункту 5.1.9 пункту 5 слово "Інструкцією" замінити словом "Положенням";
2.16. Пункт 5 доповнити підпунктом 5.1.13 в такій редакції:
"5.1.13. Всі ордери (тимчасові ордери) на розміщення тимчасових споруд реєструються у журналі реєстрації видачі ордерів".

................
Перейти до повного тексту