1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 26 квітня 2007 р. N 238-р
Київ
Про затвердження заходів щодо виконання у 2007 році Плану дій Україна - ЄС
1. Затвердити заходи щодо виконання у 2007 році Плану дій Україна - ЄС (далі - заходи), що додаються.
2. Здійснення заходів проводиться за рахунок коштів, передбачених з цією метою у державному і місцевих бюджетах, та інших джерел.
3. Органам виконавчої влади, відповідальним за здійснення заходів, забезпечити:
супроводження розгляду Верховною Радою України проектів законів, розроблення яких передбачено заходами;
інформування щокварталу до 10 числа наступного місяця Кабінету Міністрів України про результативність роботи;
регулярне інформування громадськості про хід виконання Плану дій Україна - ЄС.
4. Українській частині Комітету з питань співробітництва між Україною та Європейськими Співтовариствами (Європейським Союзом) та відповідних підкомітетів забезпечити розгляд до 15 липня 2007 р. та 20 січня 2008 р. результатів виконання у 2007 році Плану дій Україна - ЄС.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 52
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 26 квітня 2007 р. N 238-р
ЗАХОДИ
щодо виконання у 2007 році Плану дій Україна - ЄС
( 994_693 )
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| Зміст Плану дій | Найменування заходу | Відповідальні за | Строк |Програми (проекти)|
|Україна - ЄС ( 994_693 )| | виконання |виконання| міжнародної |
| | | | | технічної |
| | | | | допомоги, що |
| | | | | передбачають |
| | | | | підтримку |
| | | | | виконання Плану |
| | | | | дій Україна - ЄС |
| | | | | ( 994_693 ) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.1. Політичний діалог та реформування |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Демократія, верховенство права, права людини та основні свободи |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Посилення стабільності та ефективності інституцій, що забезпечують демократію та верховенство|
| права |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1. Забезпечити |вивчення питання щодо|Центральна виборча |протягом | |
|проведення подальших |можливості |комісія |року | |
|законодавчих реформ |кодифікації |(за згодою) | | |
|відповідно до |законодавства про |Мін'юст | | |
|міжнародних стандартів |вибори з урахуванням | | | |
| |міжнародного досвіду | | | |
| |та перспектив його | | | |
| |розвитку | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |вжиття заходів для |Центральна виборча | -"- |Національна |
| |створення державного |комісія (за згодою) | |програма дій Тасіс|
| |реєстру виборців | | |2005 року (проект |
| | | | |"Належне управ- |
| | | | |ління. Підтримка |
| | | | |засобів масової |
| | | | |інформації та |
| | | | |підтримка виборчої|
| | | | |реформи") |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|2. Продовжити проведення|забезпечення | | | |
|адміністративної реформи|супроводження | | | |
|та посилювати місцеве |розгляду Верховною | | | |
|самоврядування шляхом |Радою України | | | |
|запровадження |проектів Законів | | | |
|відповідного |України: | | | |
|законодавства згідно із |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|стандартами Європейської|Про внесення змін до |Мін'юст |протягом | |
|хартії місцевого |Конституції України | |року | |
|самоврядування |(щодо удосконалення | | | |
| |системи місцевого | | | |
| |самоврядування) | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |Про нормативно- | -"- | -"- | |
| |правові акти | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |доопрацювання та | | | |
| |забезпечення | | | |
| |супроводження | | | |
| |розгляду Верховною | | | |
| |Радою України | | | |
| |проектів: | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |Закону України "Про |Головдержслужба | -"- | |
| |державну службу" | | | |
| |(нова редакція) | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |Адміністративно- |Мін'юст |протягом | |
| |процедурного кодексу | |року | |
| |України | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |розроблення проекту | -"- |березень | |
| |Закону України "Про | | | |
| |міністерства та інші | | | |
| |центральні органи | | | |
| |виконавчої влади" | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2. Подальше проведення судової та правової реформ для забезпечення незалежності |
| судової влади та зміцнення її адміністративної дієздатності, а також забезпечення |
| неупередженості та ефективності діяльності органів прокуратури |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|3. Забезпечити |розроблення проекту | -"- |протягом | |
|реалізацію змін, |Кодексу України про | |року | |
|внесених до Цивільного |адміністративні | | | |
| ( 435-15 ), |проступки | | | |
|Кримінального | | | | |
| ( 2341-14 ) | | | | |
|кодексів України | | | | |
|та Кодексу України про | | | | |
|адміністративні | | | | |
|правопорушення | | | | |
| ( 80731-10, 80732-10 ) | | | | |
|відповідних | | | | |
|процесуальних кодексів | | | | |
|згідно з нормами ЄС | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|4. Продовжити |вжиття заходів з |Мін'юст | -"- |Національна |
|реформування системи |метою укладення Угоди|МЗС | |програма дій Тасіс|
|органів прокуратури |про співробітництво |Генеральна | |2005 року (проект |
|згідно з відповідним |між Україною та |прокуратура України | |"Прозорість, |
|планом дій |Європейською |(за згодою) | |незалежність та |
|Ради Європи (за |організацією з питань| | |ефективність |
|підтримки Спільної |юстиції | | |судової системи") |
|програми Європейської |---------------------+--------------------+---------| |
|Комісії та Ради |розроблення проекту |Мін'юст |серпень | |
|Європи). Звернути увагу |Закону України "Про |Генеральна | | |
|на недоліки, виявлені |прокуратуру" (нова |прокуратура України | | |
|у роботі правоохоронних |редакція) (з |(за згодою) | | |
|органів та органів |урахуванням висновків| | | |
|прокуратури |Венеціанської | | | |
| |Комісії) | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|5. Завершити |доопрацювання та |Мін'юст |протягом |Національна |
|реформування судової |забезпечення | |року |програм дій Тасіс |
|системи з метою |супроводження | | |2005 року (проект |
|забезпечення |розгляду Верховною | | |"Прозорість, |
|незалежності, |Радою України | | |незалежність та |
|неупередженості та |проектів Законів | | |ефективність |
|ефективності |України: | | |судової системи") |
|судової влади | | | | |
| |Про внесення змін до | | | |
| |Закону України "Про | | | |
| |судоустрій України" | | | |
| | | | | |
| |Про внесення змін до | | | |
| |Закону України "Про | | | |
| |статус суддів" | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|6. Ефективно виконувати |сприяння підвищенню |Мін'юст | -"- |Національна |
|рішення Європейського |кваліфікації суддів, |Державна судова | |програма дій Тасіс|
|суду з прав людини. |працівників органів |адміністрація | |2003 року (проект |
|Підвищити ефективність |прокуратури, право- |МВС | |"Підвищення |
|навчання суддів, |охоронних органів, |Генеральна | |ефективності |
|прокурорів та посадових |органів і установ |прокуратура України | |судової системи") |
|осіб органів виконавчої |виконання покарань у |(за згодою) | |Програма ЄС |
|влади, інших державних |сфері захисту прав | | |"Фундаментальні |
|органів, діяльність яких|людини | | |права та юстиція" |
|пов'язана із | | | | |
|судочинством, зокрема | | | | |
|правоохоронних органів, | | | | |
|органів і установ | | | | |
|виконання покарань, з | | | | |
|питань захисту прав | | | | |
|людини (за підтримки | | | | |
|Спільної програми | | | | |
|Європейської Комісії та | | | | |
|Ради Європи) | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3. Забезпечення ефективності боротьби з корупцією |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|7. Приєднатися до Групи |розроблення проекту |МВС |квітень |Національна |
|держав Ради Європи проти|плану дій щодо |Мін'юст | |програма дій Тасіс|
|корупції (GRECO) та |реалізації Концепції | | |2004 року (проект |
|виконати відповідні |подолання корупції в | | |"Сприяння |
|рекомендації, у тому |Україні "На шляху до | | |ефективному |
|числі щодо перегляду |доброчесності" | | |державному |
|Національної програми | | | |управлінню через |
|боротьби з корупцією | | | |протидію та |
| | | | |профілактику |
| | | | |проявів корупції")|
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|8. Сприяти прозорості та|забезпечення |Мін'юст |протягом |Національна |
|підзвітності органів |супроводження | |року |програма дій Тасіс|
|державного управління, |розгляду Верховною | | |2005 року (проект |
|зокрема шляхом |Радою України | | |"Належне управ- |
|реформування інституту |проектів Законів | | |ління. Реформа |
|державної служби на |України: | | |державної служби")|
|основі європейських | | | | |
|стандартів |Про засади | | | |
| |запобігання та | | | |
| |протидії корупції | | | |
| | | | | |
| |Про відповідальність | | | |
| |юридичних осіб за | | | |
| |вчинення корупційних | | | |
| |правопорушень | | | |
| | | | | |
| |Про внесення змін до | | | |
| |деяких законодавчих | | | |
| |актів щодо | | | |
| |відповідальності за | | | |
| |корупційні | | | |
| |правопорушення | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|4. Забезпечення захисту прав людини та основних свобод відповідно до європейських та міжнародних|
| стандартів |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|9. Сприяти дотриманню і |доопрацювання та |МЗС | -"- | |
|забезпеченню виконання |забезпечення |Мін'юст | | |
|основних конвенцій та |супроводження | | | |
|відповідних |розгляду Верховною | | | |
|факультативних |Радою України | | | |
|протоколів ООН і |проектів Законів | | | |
|Ради Європи (зокрема |України: | | | |
|підписати та | | | | |
|ратифікувати |Про ратифікацію | | | |
|CCPR-OP2-DP, |Конвенції про захист | | | |
|CAT - Declar.Art.21, |осіб у зв'язку з | | | |
|Declar.Art.22, CAT-OP, |автоматизованою | | | |
|MWC, 1951 CSR, |обробкою персональних| | | |
|1967 CSR-Prot. та |даних та Додаткового | | | |
|CEDAW-OP і |протоколу до неї | | | |
|CRC-OP-AC) | | | | |
| |Про ратифікацію | | | |
| |Європейської | | | |
| |конвенції про | | | |
| |відшкодування збитків| | | |
| |жертвам насильницьких| | | |
| |злочинів | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |розроблення проектів | | | |
| |Законів України: | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |Про приєднання |Мін'юст |протягом | |
| |України до Конвенції |МЗС |року | |
| |про міжнародний | | | |
| |захист повнолітніх | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |Про безоплатну |Мін'юст |квітень | |
| |правову допомогу | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 5. Забезпечення розвитку громадянського суспільства |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|10. Забезпечити |розроблення проектів | | |Національна |
|реалізацію права на |Законів України: | | |програма дій Тасіс|
|свободу об'єднань та |---------------------+--------------------+---------|2003 року (проект |
|залучення громадян до |Про внесення змін до |Мін'юст |квітень |"Зміцнення засад |
|участі в управлінні |Закону України "Про | | |громадянського |
|державними справами, |об'єднання громадян" | | |суспільства") |
|зокрема через |(нова редакція) | | |Національна |
|організації |---------------------+--------------------+---------|програма дій Тасіс|
|громадянського |Про участь | -"- |березень |2004 року (проект |
|суспільства |громадськості у | | |"Підвищення |
| |формуванні та | | |ефективності |
| |реалізації державної | | |діяльності |
| |політики, вирішенні | | |неурядових |
| |питань місцевого | | |організацій |
| |значення та її доступ| | |споживачів та |
| |до інформації, що | | |розвиток мереж |
| |знаходиться в органах| | |недержавних |
| |державної влади, | | |організацій") |
| |органах місцевого | | | |
| |самоврядування | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 6. Забезпечення свободи засобів масової інформації та свободи висловлювань |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|11. Покращувати |доопрацювання та | | |Національна |
|законодавчі та |забезпечення | | |програма дій Тасіс|
|адміністративні умови |супроводження | | |2005 року (проект |
|для забезпечення свободи|розгляду Верховною | | |"Належне |
|засобів масової |Радою України | | |управління. |
|інформації з урахуванням|проектів Законів | | |Підтримка засобів |
|відповідних рекомендацій|України: | | |масової інформації|
|Ради Європи. Забезпечити|---------------------+--------------------+---------|та підтримка |
|дотримання принципу |Про інформацію (нова |Мін'юст |протягом |виборчої реформи")|
|свободи засобів масової |редакція) |Держкомтелерадіо |року |Національна |
|інформації, зокрема щодо|---------------------+--------------------+---------|програма дій Тасіс|
|захисту прав журналістів|Про захист |Держкомтелерадіо | -"- |2003 року (проект |
| |професійної |Мін'юст | |"Розвиток |
| |діяльності | | |професійних |
| |журналістів | | |навичок у сфері |
| |---------------------+--------------------+---------|засобів масової |
| |Про внесення змін до | -"- | -"- |інформації") |
| |Закону України "Про | | |Програма Агентства|
| |систему Суспільного | | |США з міжнародного|
| |телебачення і | | |розвитку |
| |радіомовлення | | |(проект "Зміцнення|
| |України" (нова | | |незалежності |
| |редакція) | | |засобів масової |
| |---------------------+--------------------+---------|інформації в |
| |Про внесення змін до |Мін'юст |протягом |Україні") |
| |деяких законів |Держкомтелерадіо |року | |
| |України щодо | | | |
| |забезпечення | | | |
| |прозорості відносин | | | |
| |власності стосовно | | | |
| |засобів масової | | | |
| |інформації | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 7. Забезпечення захисту прав осіб, які належать до національних меншин |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|12. Продовжити |розроблення з |Держкомнацміграції | -"- | |
|діяльність, спрямовану |урахуванням висновків|Мін'юст | | |
|на дієвий захист прав |Венеціанської Комісії| | | |
|осіб, що належать до |проекту Закону | | | |
|національних меншин, і |України "Про | | | |
|на створення відповідної|національні меншини" | | | |
|законодавчої бази на |(нова редакція) | | | |
|основі європейських | | | | |
|стандартів. | | | | |
|Продовжити тісну | | | | |
|співпрацю між органами | | | | |
|державної влади та | | | | |
|представниками | | | | |
|національних меншин | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 8. Запобігання неналежному поводженню з людьми та застосуванню тортур |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|13. Забезпечити подальше|вжиття заходів, |Державний | -"- | |
|удосконалення |спрямованих на |департамент з питань| | |
|законодавчої бази та |поліпшення умов |виконання покарань | | |
|поліпшення роботи у |тримання засуджених |МВС | | |
|сфері тримання під |та осіб, взятих під | | | |
|вартою, зокрема |варту, зокрема: | | | |
|досудового тримання під | | | | |
|вартою, з метою |поліпшення медико- | | | |
|ефективного розв'язання |санітарного та | | | |
|проблеми незаконного |побутового | | | |
|тримання під вартою, |забезпечення, | | | |
|поліпшення умов |зміцнення | | | |
|перебування під вартою |матеріальної бази | | | |
|та неналежного |Державної | | | |
|поводження |кримінально- | | | |
|працівників |виконавчої служби | | | |
|правоохоронних органів | | | | |
|із затриманими; |створення додаткових | | | |
|забезпечити навчання |місць для тримання | | | |
|працівників |засуджених та осіб, | | | |
|з відповідних питань. |взятих під варту | | | |
|Забезпечити виконання |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|рекомендацій |забезпечення |Мін'юст |протягом | |
|Європейського комітету |супроводження | |року | |
|щодо запобігання |розгляду Верховною | | | |
|тортурам. Посилити |Радою України проекту| | | |
|навчання міліції у сфері|Закону України "Про | | | |
|захисту прав людини |внесення змін до | | | |
| |Кримінально- | | | |
| |процесуального, | | | |
| |Кримінального та | | | |
| |Кримінально- | | | |
| |виконавчого кодексів | | | |
| |України" | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 9. Забезпечення рівноправності |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|14. Продовжити роботу із|вжиття заходів для |Мінсім'ямолодьспорт | -"- | |
|забезпечення рівності |виконання Державної | | | |
|чоловіків |програми з | | | |
|і жінок у суспільному та|утвердження гендерної| | | |
|економічному житті |рівності | | | |
| |в українському | | | |
| |суспільстві на період| | | |
| |до 2010 року | | | |
| | ( 1834-2006-п ) | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 10. Забезпечення захисту прав дитини |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|15. Упроваджувати |забезпечення | | | |
|рекомендації Комітету |супроводження | | | |
|ООН з прав дитини |розгляду Верховною | | | |
|2002 року. Забезпечити |Радою України | | | |
|повне дотримання |проектів Законів | | | |
|стандартів ювенальної |України: | | | |
|юстиції згідно з |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|міжнародними |Про приєднання |Мін'юст |протягом | |
|стандартами. |України до Конвенції |Мінсім'ямолодьспорт |року | |
|Обмінюватися |про захист дітей та | | | |
|інформацією щодо |співробітництво з | | | |
|результатів |питань міждержавного | | | |
|імплементації в ЄС та |усиновлення | | | |
|Україні положень |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|конвенцій ООН і Гаазьких|Про внесення змін до | -"- | -"- | |
|конвенцій про захист |деяких законодавчих | | | |
|прав дитини |актів України у | | | |
| |зв'язку з приєднанням| | | |
| |до Конвенції про | | | |
| |захист дітей та | | | |
| |співробітництво з | | | |
| |питань міждержавного | | | |
| |усиновлення | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |Про Загальнодержавну |Мінсім'ямолодьспорт | -"- | |
| |програму | | | |
| |"Національний план | | | |
| |дій щодо реалізації | | | |
| |Конвенції ООН про | | | |
| |права дитини на | | | |
| |період до 2016 року" | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 11. Забезпечення захисту прав профспілок та дотримання основних стандартів у сфері праці |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|16. Продовжити роботу із|забезпечення |Мінпраці |протягом | |
|забезпечення захисту |супроводження | |року | |
|прав профспілок та |розгляду Верховною | | | |
|дотримання основних |Радою України проекту| | | |
|стандартів у сфері |Трудового кодексу | | | |
|праці на основі |України | | | |
|європейських стандартів |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|та відповідно |доопрацювання та | -"- | -"- |Програма Уряду ФРН|
|до конвенцій, укладених |забезпечення | | |(проект |
|у рамках Міжнародної |супроводження | | |"Консолідація |
|організації праці |розгляду Верховною | | |правових та |
| |Радою України проекту| | |інституційних |
| |Закону України "Про | | |засад соціального |
| |соціальний діалог в | | |діалогу в |
| |Україні" | | |Україні") |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 12. Забезпечення міжнародного правосуддя |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|17. Посилити |доопрацювання та |Мін'юст | -"- |Національна |
|співробітництво з метою |забезпечення |МЗС | |програма дій Тасіс|
|сприяння міжнародному |супроводження | | |2004 року (проект |
|правосуддю та |розгляду Верховною | | |"Міжнародне |
|запобіганню уникненню |Радою України проекту| | |співробітництво з |
|відповідальності, у тому|Закону України "Про | | |судовими та |
|числі шляхом подальшої |внесення змін до | | |правоохоронними |
|підтримки Міжнародного |статті 124 | | |органами у |
|кримінального суду та |Конституції України" | | |кримінальних |
|запровадження |(що необхідні для | | |справах") |
|консультативного |ратифікації Римського| | | |
|механізму щодо |статуту Міжнародного | | | |
|діяльності та |кримінального суду) | | | |
|функціонування |---------------------+--------------------+---------| |
|Міжнародного |вжиття заходів для |Мін'юст |протягом | |
|кримінального суду. |ратифікації Римського|МЗС |року | |
|Започаткувати тісне |статуту Міжнародного |МВС | | |
|співробітництво |кримінального суду | | | |
|з метою розроблення | ( 995_588 ) | | | |
|законопроектів, | | | | |
|необхідних для | | | | |
|ратифікації Римського | | | | |
|статуту Міжнародного | | | | |
|кримінального суду | | | | |
| ( 995_588 ) | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Регіональні та міжнародні питання, співробітництво у сфері зовнішньої політики та |
| політики безпеки, нерозповсюдження зброї масового знищення та роззброєння, запобігання |
| конфліктам та врегулювання кризових ситуацій |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 13. Подальше посилення та зосередження політичного діалогу і співробітництва |
| на питаннях зовнішньої політики та політики безпеки |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|18. Удосконалити методи |продовження практики |МЗС | -"- | |
|роботи у визначених |приєднання України до| | | |
|форматах ведення |заяв і спільних | | | |
|політичного діалогу, у |позицій ЄС у сфері | | | |
|тому числі шляхом |Спільної зовнішньої | | | |
|підвищення ефективності |політики та політики | | | |
|виконання відповідних |безпеки | | | |
|програм | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|19. Співпрацювати з ЄС |проведення |МЗС |протягом |Програма ЄС |
|щодо забезпечення більш |консультацій з ЄС в |Міноборони |року |"Швидке |
|ефективної роботи |рамках Спільної | | |реагування" |
|багатосторонніх |зовнішньої політики | | | |
|інституцій та дотримання|та політики безпеки і| | | |
|вимог конвенцій з метою |Європейської політики| | | |
|посилення глобального |безпеки і оборони | | | |
|управління, координації |---------------------+--------------------+---------| |
|у боротьбі із загрозами |започаткування |Міноборони | -"- | |
|у сфері безпеки та |співпраці у сфері | | | |
|розв'язання пов'язаних з|Європейської політики| | | |
|цим проблем. Продовжити |безпеки і оборони між| | | |
|діалог щодо |Міноборони та | | | |
|імплементації |Європейським | | | |
|Європейської стратегії |оборонним агентством,| | | |
|безпеки. Розвивати |Інститутом | | | |
|можливості для |досліджень безпеки, | | | |
|проведення поглиблених |Військовим штабом | | | |
|консультацій між |ЄС, Об'єднаним | | | |
|Україною і ЄС щодо |ситуаційним центром | | | |
|врегулювання кризових |ЄС | | | |
|ситуацій | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 14. Посилення співробітництва у вирішенні регіональних та міжнародних питань, |
| запобіганні конфліктам і врегулюванні кризових ситуацій |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|20. Продовжувати |забезпечення |МЗС | -"- | |
|докладання Україною |регулярного обміну | | | |
|конструктивних зусиль як|інформацією та | | | |
|посередником у процесі |співробітництва з | | | |
|врегулювання |Офісом Спеціального | | | |
|Придністровського |представника ЄС в | | | |
|конфлікту. Подальше |Республіці Молдова | | | |
|залучення ЄС до |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|підтримки ОБСЄ та |забезпечення |Адміністрація |протягом |Національна |
|посередників, у тому |виконання Меморандуму|Держприкордонслужби |року |програма дій Тасіс|
|числі України, у процесі|про взаєморозуміння |Держмитслужба | |2004 року (проект |
|врегулювання |між Урядом України, |МЗС | |"Підтримка у |
|Придністровського |Урядом Республіки | | |здійсненні |
|конфлікту. Розвивати |Молдова та | | |прикордонного |
|співробітництво з |Європейською Комісією| | |контролю вздовж |
|Республікою Молдова у |щодо Місії | | |придністровської |
|вирішенні прикордонних |Європейської Комісії | | |ділянки кордону з |
|питань на усій |з надання допомоги в | | |Молдовою") |
|протяжності |питаннях кордону в | | |Регіональна |
|українсько-молдовського |Україні та Республіці| | |програма дій Тасіс|
|кордону, включаючи |Молдова | | |2005 року (проект |
|ефективний обмін |---------------------+--------------------+---------|"Надання підтримки|
|інформацією щодо потоків|забезпечення обміну |Держмитслужба | -"- |прикордонному |
|товарів і людей, які |інформацією з |МЗС | |співробітництву |
|перетинають спільний |відповідними органами| | |між Україною та |
|кордон. Брати активну |Республіки Молдова | | |Молдовою") |
|участь у проведенні та |згідно з Протоколом | | | |
|практичній реалізації |між Державною митною | | | |
|результатів тристоронніх|службою України та | | | |
|експертних консультацій |Митною службою | | | |
|за участю України, |Республіки Молдова | | | |
|Республіки Молдова та |про організацію | | | |
|Європейської Комісії |попереднього обміну | | | |
| |інформацією про | | | |
| |товари та транспортні| | | |
| |засоби, переміщувані | | | |
| |через державний | | | |
| |кордон України та | | | |
| |Республіки Молдова | | | |
| | ( 498_110 ) | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |реалізація проекту |Адміністрація |протягом |Національна |
| |"Покращення |Держприкордонслужби |року |програма дій Тасіс|
| |прикордонного |Держмитслужба | |2003 року (проект |
| |менеджменту |МЗС | |"Покращення |
| |на українсько- | | |прикордонного |
| |молдовському кордоні | | |менеджменту |
| |- BOMMOLUK-1" | | |на українсько- |
| | | | |молдовському |
| | | | |кордоні - |
| | | | |BOMMOLUK-1") |
| | | | |Національна |
| | | | |програма дій Тасіс|
| | | | |2004 року (проект |
| | | | |"Підтримка у |
| | | | |здійсненні |
| | | | |прикордонного |
| | | | |контролю вздовж |
| | | | |придністровської |
| | | | |ділянки кордону з |
| | | | |Молдовою") |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |забезпечення |Адміністрація | -"- |Регіональна |
| |співпраці з |Держприкордонслужби | |програма дій Тасіс|
| |відповідними органами|Держмитслужба | |2005 року (проект |
| |Республіки Молдова | | |"Надання підтримки|
| |щодо здійснення | | |прикордонному |
| |спільного контролю в | | |співробітництву |
| |пунктах пропуску | | |між Україною та |
| |через державний | | |Молдовою") |
| |кордон | | | |
| |---------------------+--------------------+---------| |
| |продовження |МЗС |протягом | |
| |демаркації |Адміністрація |року | |
| |українсько- |Держприкордонслужби | | |
| |молдовського | | | |
| |державного кордону | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|21. Забезпечити подальшу|підготовка пропозицій|МЗС |червень | |
|участь України у |до плану подальшої |Міноборони | | |
|Поліцейській місії ЄС |участі Збройних Сил | | | |
|в Боснії і Герцеговині |України в миротворчих| | | |
|та у Поліцейській |місіях ЄС в Косово, | | | |
|місії ЄС у Республіці |Сербії і Чорногорії, | | | |
|Македонія. Спільно |Македонії | | | |
|визначити можливості для|---------------------+--------------------+---------+------------------|
|участі України у |проведення |Міноборони |протягом | |
|подальших операціях |консультацій між |МЗС |року | |
|у рамках Європейської |Україною та ЄС щодо | | | |
|політики безпеки і |участі Збройних Сил | | | |
|оборони. Надалі |України у | | | |
|застосовувати |врегулюванні кризових| | | |
|"Севільський |ситуацій | | | |
|механізм" консультацій |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|та співробітництва між |продовження процесу |Міноборони |протягом | |
|ЄС та Україною в |формування |МЗС |року | |
|операціях ЄС із |українсько-польсько- | | | |
|врегулювання кризових |литовського | | | |
|ситуацій, включаючи |батальйону для | | | |
|участь України у |виконання спільних | | | |
|відповідних навчаннях з |завдань у рамках | | | |
|врегулювання кризових |операцій ЄС | | | |
|ситуацій | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|22. Продовжити |вжиття заходів для |МЗС | -"- | |
|консультації щодо |відновлення |Міноборони | | |
|можливого використання |двосторонніх |Мінпромполітики | | |
|ЄС можливостей України у|консультацій з питань| | | |
|сфері авіатранспортних |використання ЄС | | | |
|перевезень на далекі |можливостей України у| | | |
|відстані |сфері | | | |
| |авіатранспортних | | | |
| |перевезень на далекі | | | |
| |відстані | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|23. Завершити переговори|забезпечення |МЗС | -"- | |
|щодо укладення Угоди між|супроводження | | | |
|Україною та ЄС про |розгляду Верховною | | | |
|визначення загальної |Радою України проекту| | | |
|схеми участі України |Закону України "Про | | | |
|в операціях ЄС із |ратифікацію Угоди між| | | |
|врегулювання кризових |Європейським Союзом і| | | |
|ситуацій ( 994_648 ) |Україною про | | | |
|(правові та фінансові |визначення загальної | | | |
|умови можливої участі |схеми участі України | | | |
|України в операціях ЄС) |в операціях | | | |
| |Європейського Союзу | | | |
| |із врегулювання криз"| | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|15. Подальший розвиток співпраці з подолання спільних загроз у сфері безпеки, включаючи боротьбу|
|з тероризмом, нерозповсюдження зброї масового знищення і боротьбу з нелегальним експортом зброї |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|24. Впроваджувати |доопрацювання та | | |Національна |
|стандарти, які містяться|забезпечення | | |програма дій Тасіс|
|у рекомендаціях ФАТФ, |супроводження | | |2005 року (проект |
|щодо боротьби з |розгляду Верховною | | |"Правосуддя, |
|фінансуванням тероризму.|Радою України | | |безпека та |
|Забезпечувати |проектів Законів | | |свобода: |
|дотримання прав людини у|України: | | |прикордонний |
|боротьбі з тероризмом |---------------------+--------------------+---------|менеджмент та MOLI|
| |Про внесення змін до |Держфінмоніторинг |протягом |(боротьба з |
| |Закону України "Про | |року |відмиванням |
| |запобігання та | | |грошей)") |
| |протидію легалізації | | | |
| |(відмиванню) доходів,| | | |
| |одержаних злочинним | | | |
| |шляхом" | | | |
| |---------------------+--------------------+---------| |
| |Про ратифікацію |МЗС | -"- | |
| |Конвенції Ради Європи|Мін'юст | | |
| |про відмивання, | | | |
| |пошук, арешт та | | | |
| |конфіскацію доходів, | | | |
| |одержаних злочинним | | | |
| |шляхом, та про | | | |
| |фінансування | | | |
| |тероризму | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|25. Забезпечити |вжиття заходів для |МЗС | -"- | |
|врахування Україною |приведення |Держекспортконтроль | | |
|змісту та принципів |національної практики|Мінпромполітики | | |
|Кодексу поведінки ЄС |експорту озброєння у |Міноборони | | |
|щодо |відповідність з |СБУ | | |
|експорту озброєнь. |положеннями Кодексу | | | |
|Надалі розвивати |поведінки ЄС | | | |
|співробітництво у | | | | |
|боротьбі з незаконною | | | | |
|торгівлею зброєю та | | | | |
|ядерними матеріалами | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|26. Надалі |вжиття заходів для |Держекспортконтроль |протягом | |
|вдосконалювати систему |удосконалення системи|МЗС |року | |
|державного експортного |державного контролю |Держмитслужба | | |
|контролю, яка забезпечує|за міжнародними | | | |
|нагляд за експортом та |передачами товарів | | | |
|транзитом товарів, |військового | | | |
|пов'язаних із зброєю |призначення та | | | |
|масового знищення, |подвійного | | | |
|включаючи контроль за |використання | | | |
|технологіями подвійного | | | | |
|використання щодо | | | | |
|кінцевого використання | | | | |
|зброї масового знищення | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|27. Вжити заходів для |вжиття заходів для |Міноборони | -"- |Програма ЄС |
|ратифікації Україною |реалізації проекту |МНС | |"Знищення проти- |
|Конвенції про заборону |"Знищення протипіхот-|МЗС | |піхотних мін типу |
|використання, |них мін типу ПФМ-1 в | | |ПФМ-1 в Україні" |
|накопичення запасів, |Україні" | | | |
|виробництва та |---------------------+--------------------+---------| |
|передачі протипіхотних |проведення | -"- | -"- | |
|мін та їх знищення; |переговорів з | | | |
|спільно боротися із |Європейською Стороною| | | |
|загрозами для безпеки |щодо надання з боку | | | |
|та здоров'я людини, |ЄС допомоги для | | | |
|безпеки навколишнього |реалізації проектів | | | |
|середовища, які |знищення та | | | |
|виникають у зв'язку з |утилізації запасів | | | |
|наявністю складів |непридатних | | | |
|застарілих боєприпасів, |боєприпасів, | | | |
|зокрема протипіхотних |надлишкового | | | |
|мін |озброєння та | | | |
| |стрілецької зброї | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.2. Економічні та соціальні реформи і розвиток |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Функціонуюча ринкова економіка |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2. Подальше наближення законодавства України до законодавства ЄС, забезпечення його ефективної |
| імплементації |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|28. Реалізувати |забезпечення |Мін'юст |протягом | |
|стратегію адаптації |реалізації плану |інші центральні |року | |
|законодавства в |заходів щодо |органи виконавчої | | |
|пріоритетних сферах, |виконання у 2007 році|влади | | |
|визначених у статті 51 |Загальнодержавної | | | |
|Угоди про партнерство та|програми адаптації | | | |
|співробітництво між |законодавства України| | | |
|Україною та ЄС |до законодавства | | | |
| ( 998_012 ) |Європейського Союзу | | | |
|включаючи підвищення | ( 90-2007-р ) | | | |
|якості та забезпечення | | | | |
|послідовності | | | | |
|законопроектної роботи. | | | | |
|Завершити спільну | | | | |
|роботу з підготовки | | | | |
|плану-графіка та | | | | |
|визначення пріоритетів | | | | |
|для моніторингу і | | | | |
|сприяння його виконанню | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|29. Усунути протиріччя |забезпечення |Мін'юст |протягом | |
|між Господарським |супроводження | |року | |
| ( 436-15 ) і |розгляду Верховною | | | |
|Цивільним ( 435-15 ) |Радою України проекту| | | |
|кодексами України |Закону України "Про | | | |
| |внесення змін до | | | |
| |Господарського | | | |
| |кодексу України" | | | |
| |(щодо приведення його| | | |
| |норм у відповідність | | | |
| |з нормами Цивільного | | | |
| |кодексу України) | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3. Покращення інвестиційного клімату, включаючи забезпечення прозорості, передбачуваності |
| та спрощення механізму його регулювання і застосування |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|30. Провести |проведення |Держпідприємництво | -"- | |
|консультації з |консультацій, | | | |
|національними та |засідань за круглим | | | |
|іноземними суб'єктами |столом з питань | | | |
|господарської діяльності|реалізації державної | | | |
|щодо розроблення робочої|регуляторної політики| | | |
|програми подальшого |за участю українських| | | |
|здійснення регуляторної |та іноземних | | | |
|реформи, спрямованої |суб'єктів | | | |
|на зменшення |господарської | | | |
|адміністративних |діяльності | | | |
|бар'єрів у розвитку |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|бізнесу. Забезпечити |участь у міжнародних |Держінвестицій | -"- | |
|однакове застосування |заходах з метою | | | |
|регуляторних норм в |поширення інформації | | | |
|Україні на |про інвестиційні | | | |
|центральному та |можливості України | | | |
|регіональному рівні. |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|Запровадити систему |участь у забезпеченні|Держінвестицій |протягом | |
|оцінки впливу |підготовки та | |року | |
|регуляторних заходів, |навчання фахівців | | | |
|консультацій із |органів виконавчої | | | |
|заінтересованими |влади у сфері | | | |
|сторонами, попереднього |управління | | | |
|інформування суб'єктів |інвестиційною та | | | |
|господарської діяльності|інноваційною | | | |
|про нормативні зміни з |діяльністю | | | |
|метою забезпечення | | | | |
|прозорих умов | | | | |
|(передбачуваності | | | | |
|регуляторного | | | | |
|середовища) | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Монетарна та фіскальна політика, політика обмінного курсу |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 4. Закріпити прогрес у реалізації політики макроекономічної стабілізації та зростання |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|31. Посилити |забезпечення |Національний банк | -"- | |
|незалежність |супроводження |(за згодою) | | |
|Національного банку, в |розгляду Верховною | | | |
|разі необхідності внести|Радою України проекту| | | |
|зміни до Закону України |Закону України "Про | | | |
|"Про Національний банк |внесення змін до | | | |
|України" ( 679-14 ) |Закону України "Про | | | |
|з метою приведення його |Національний банк | | | |
|у відповідність із |України" | | | |
|стандартами ЄС | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|32. Зміцнити |доопрацювання та |Мінпраці |протягом |Національна |
|стабільність фіскальної |забезпечення |Мінекономіки |року |програма дій Тасіс|
|системи, у тому числі |супроводження |Мінфін | |2003 року (проект |
|шляхом проведення |розгляду Верховною |Пенсійний фонд | |"Податкова |
|податкової реформи та |Радою України проекту| | |реформа") |
|виконання заходів |Закону України "Про | | | |
|середньострокового |запровадження | | | |
|характеру в пенсійній |накопичувальної | | | |
|системі |системи | | | |
| |загальнообов'язкового| | | |
| |державного пенсійного| | | |
| |страхування та | | | |
| |внесення змін до | | | |
| |деяких законодавчих | | | |
| |актів України" | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Структурні реформи |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 5. Здійснення послідовної та довгострокової програми структурної реформи з метою |
| подальшого зміцнення функціонування ринкової економіки |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|33. Забезпечити |розроблення проектів |Фонд державного | -"- | |
|виконання програми |Законів України: |майна | | |
|приватизації, включаючи | | | | |
|приватизацію великих |Про Державну програму| | | |
|підприємств, та |приватизації на | | | |
|підвищити прозорість |2007-2009 роки | | | |
|процесу приватизації | | | | |
| |Про внесення змін до | | | |
| |деяких законодавчих | | | |
| |актів з питань | | | |
| |приватизації | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|34. Розвивати внутрішній|доопрацювання та |Державна комісія з |протягом | |
|ринок цінних паперів, |забезпечення |цінних паперів та |року | |
|вдосконалювати |супроводження |фондового ринку | | |
|регуляторну та наглядову|розгляду Верховною |Держінвестицій | | |
|системи для |Радою України | | | |
|небанківських фінансових|проектів Законів | | | |
|установ |України: | | | |
| | | | | |
| |Про похідні | | | |
| |(деривативи) | | | |
| | | | | |
| |Про систему | | | |
| |депозитарного обліку | | | |
| |цінних паперів в | | | |
| |Україні | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|35. Прийняти закон про |забезпечення |Державна комісія з | -"- | |
|акціонерні товариства в |супроводження |цінних паперів та | | |
|новій редакції з чітким |розгляду Верховною |фондового ринку | | |
|визначенням |Радою України проекту| | | |
|відповідальності |Закону України "Про | | | |
|керівників, менеджерів, |акціонерні | | | |
|зборів акціонерів, |товариства" | | | |
|посилення вимог | | | | |
|стосовно розголошення | | | | |
|інформації, підвищення | | | | |
|рівня захисту прав | | | | |
|дрібних акціонерів | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|36. Прийняти акти |забезпечення |Мінприроди | -"- | |
|законодавства, необхідні|супроводження |Державне агентство | | |
|для ефективного |розгляду Верховною |земельних ресурсів | | |
|застосування Земельного |Радою України проекту| | | |
|кодексу України |Закону України "Про | | | |
| ( 2768-14 ). |ринок земель" | | | |
|Скасувати обмеження, |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|встановлені статтею 82 |доопрацювання та |Мінприроди |протягом | |
|Земельного кодексу |забезпечення |Державне агентство |року | |
|України ( 2768-14 ), |супроводження |земельних ресурсів | | |
|на володіння |розгляду Верховною | | | |
|земельними ділянками |Радою України проекту| | | |
|несільськогосподарського|Закону України "Про | | | |
|призначення українськими|внесення змін до | | | |
|юридичними особами з |статті 82 Земельного | | | |
|часткою іноземного |кодексу України" | | | |
|капіталу, включаючи ті, | | | | |
|в яких іноземний | | | | |
|капітал становить | | | | |
|100 відсотків | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Соціальна сфера, зайнятість, зниження рівня бідності |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 6. Посилення діалогу та співробітництва з соціальних питань (як передбачено в статті 1 УПС |
| ( 998_012 ); забезпечення наближення стандартів України до стандартів та практики ЄС у сфері |
| зайнятості та соціальної політики |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|37. Здійснювати |забезпечення |Мінпраці | -"- | |
|моніторинг відповідних |створення нових | | | |
|законодавчих і |робочих місць в | | | |
|політичних змін |рамках реалізації | | | |
| |Основних напрямів | | | |
| |проведення державної | | | |
| |політики зайнятості | | | |
| |на період до | | | |
| |2009 року | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|7. Запровадження ефективних заходів щодо зниження рівня бідності та підвищення рівня зайнятості,|
| спрямованих на істотне зменшення кількості населення, що перебуває за межею бідності, та |
| посилення соціальної інтеграції, включаючи стабілізацію системи освіти, охорони здоров'я та |
| інших соціальних послуг для всіх верств населення |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| |розроблення проекту |Мінпраці |грудень | |
| |заходів щодо | | | |
| |реалізації у | | | |
| |2008 році Стратегії | | | |
| |подолання бідності | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Регіональний розвиток |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 8. Зменшення розриву між рівнем розвитку регіонів та збільшення можливостей для місцевого |
| розвитку |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|38. Запровадити |забезпечення |Мінекономіки |протягом | |
|стратегічне планування |супроводження | |року | |
|на державному та |розгляду Верховною | | | |
|регіональному рівні в |Радою України проекту| | | |
|Україні, розробити |Закону України "Про | | | |
|проект Державної |внесення змін до | | | |
|стратегії регіонального |Закону України "Про | | | |
|розвитку до 2015 року та|стимулювання розвитку| | | |
|створити нормативно- |регіонів" (щодо | | | |
|правову базу для |вдосконалення | | | |
|стимулювання розвитку |критеріїв, за якими | | | |
|регіонів, включаючи |території | | | |
|депресивні території |визначаються як | | | |
| |депресивні) | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |реалізація Державної |Мінекономіки | -"- | |
| |стратегії |інші центральні | | |
| |регіонального |та місцеві органи | | |
| |розвитку на період до|виконавчої влади | | |
| |2015 року | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Сталий розвиток |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 9. Сприяння сталому розвитку |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|39. Вжити заходів щодо |вивчення досвіду |Мінекономіки |протягом |Національна |
|завершення створення |держав - членів ЄС |Мінприроди |року |програма дій Тасіс|
|адміністративних |щодо розроблення і |Мінфін | |2004 року (проект |
|структур і процедур для |прийняття |Національна академія| |"Сталий місцевий |
|забезпечення |стратегічних |наук | |розвиток") |
|стратегічного планування|документів з питань | | |Національна |
|сталого розвитку та |сталого розвитку | | |програма дій Тасіс|
|узгодженості дій між | | | |2005 року (проект |
|відповідними сторонами. | | | |"Сталий місцевий |
|Завершити розроблення | | | |розвиток - |
|та прийняти державну | | | |проведення робіт")|
|стратегію сталого | | | | |
|розвитку та вжити | | | | |
|заходів для забезпечення| | | | |
|її реалізації. Вжити | | | | |
|заходів для виконання | | | | |
|довгострокової | | | | |
|стратегії. Вжити заходів| | | | |
|для забезпечення | | | | |
|вирішення питань захисту| | | | |
|навколишнього природного| | | | |
|середовища в процесі | | | | |
|реалізації державної | | | | |
|політики в інших сферах,| | | | |
|зокрема промисловості, | | | | |
|енергетики, транспорту, | | | | |
|регіонального розвитку | | | | |
|та сільського | | | | |
|господарства | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.3. Торгівля, ринкові та регуляторні реформи |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|40. Провести протягом |проведення оцінки |Мінекономіки |протягом | |
|2005 року першу оцінку |економічного впливу |інші центральні та |року | |
|впливу розширення ЄС на |набуття Болгарією та |місцеві органи | | |
|торгівлю між ЄС та |Румунією членства в |виконавчої влади | | |
|Україною та в подальшому|ЄС на торговельні | | | |
|проводити відповідні |відносини між | | | |
|оцінки на регулярній |Україною та ЄС | | | |
|основі за домовленістю |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |вжиття заходів з |МЗС | -"- | |
| |метою мінімізації |інші центральні та | | |
| |можливих негативних |місцеві органи | | |
| |наслідків набуття |виконавчої влади | | |
| |Болгарією та Румунією| | | |
| |членства в ЄС | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.3.1. Рух товарів |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Торговельні відносини |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. Імплементація у повному обсязі зобов'язань у сфері торгівлі товарами за УПС ( 998_012 ) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|41. Поступова |вжиття заходів для |Мінекономіки | -"- | |
|лібералізація торгівлі |укладення Угоди між |Мінпромполітики | | |
|сталеливарними виробами |Урядом України та ЄС | | | |
|та поступове скасування |про торгівлю деякими | | | |
|експортного мита на |сталеливарними | | | |
|брухт чорних металів |виробами ( 994_587 ) | | | |
|відповідно до | | | | |
|двосторонньої угоди між | | | | |
|Україною та ЄС про | | | | |
|торгівлю деякими | | | | |
|сталеливарними виробами | | | | |
|до повної лібералізації | | | | |
|після набуття Україною | | | | |
|членства в СОТ | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2. Вступ до СОТ |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|42. Виконувати |проведення |Мінекономіки |протягом | |
|двосторонні зобов'язання|двосторонніх | |року | |
|та вимоги СОТ. Вирішити |консультацій з | | | |
|окремі питання |державами - членами | | | |
|нетарифних заходів, |Робочої групи з | | | |
|визначених Європейською |розгляду заявки | | | |
|Комісією, у тому числі |України про вступ до | | | |
|шляхом виконання |СОТ | | | |
|зобов'язань, що | | | | |
|містяться у звіті | | | | |
|Робочої групи з розгляду| | | | |
|заявки України про вступ| | | | |
|до СОТ | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3. Прискорення проведення необхідних адміністративних та макроекономічних реформ, |
| передбачених УПС ( 998_012 ) (розділи 2.2 і 2.3 Плану дій ( 994_693 ). Відповідно до статті 4 |
| УПС ( 998_012 ) та з урахуванням позитивних результатів проведення економічних реформ і |
|виконання зобов'язань за УПС ( 998_012 ) розгляд питання економічних передумов створення зони |
| вільної торгівлі після вступу України до СОТ |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|43. Провести перегляд |вжиття заходів для | -"- | -"- | |
|результатів спільного |проведення | | | |
|дослідження економічних |переговорів про | | | |
|передумов укладення |створення зони | | | |
|угоди про створення зони|вільної торгівлі між | | | |
|вільної торгівлі між |Україною та ЄС | | | |
|Україною та ЄС | | | | |
|(1999 рік); розгляд | | | | |
|результатів виконання | | | | |
|пріоритетних заходів | | | | |
|(липень 2002 р.). | | | | |
|Провести після | | | | |
|здійснення перегляду | | | | |
|консультації щодо | | | | |
|узгодження подальших дій| | | | |
|обох сторін та визначити| | | | |
|пріоритети для | | | | |
|поглиблення торговельно-| | | | |
|економічних відносин між| | | | |
|Україною та ЄС | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Митна справа |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 4. Розроблення та імплементація митного законодавства, що відповідає міжнародним стандартам та |
| стандартам ЄС |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|44. Завершити приведення|продовження роботи з |Мінекономіки |протягом |Програма ЄС |
|Митного кодексу України |приведення Митного |Держмитслужба |року |"Митниця - 2013" |
| ( 92-15 ) у відповід- |тарифу України у | | | |
|ність з міжнародними |відповідність з | | | |
|стандартами, у тому |Гармонізованою | | | |
|числі угодами СОТ. |системою опису та | | | |
|Подальший перегляд |кодування товарів і | | | |
|Митного кодексу |Комбінованою | | | |
| ( 92-15 ) |номенклатурою ЄС | | | |
|з урахуванням положень | | | | |
|законодавства ЄС і | | | | |
|раніше наданих | | | | |
|рекомендацій. Створити | | | | |
|та постійно оновлювати | | | | |
|гармонізовану систему | | | | |
|опису та кодування | | | | |
|товарів з метою | | | | |
|подальшого наближення до| | | | |
|Комбінованої | | | | |
|номенклатури ЄС, як це | | | | |
|передбачено УПС | | | | |
| ( 998_012 ) | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 5. Удосконалити порядок функціонування митниці, спростити та |
| удосконалити митні процедури на кордонах і всередині держави |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|45. Започаткувати |вжиття заходів з |Держмитслужба |протягом | |
|механізм постійного |метою: | |року | |
|інформування та надання | | | | |
|консультацій суб'єктам |набуття Центральним | | | |
|зовнішньоекономічної |митним управлінням | | | |
|діяльності щодо |лабораторних | | | |
|законодавства та |досліджень та | | | |
|процедур здійснення |експертної роботи | | | |
|експортних та імпортних |Держмитслужби | | | |
|операцій. Прийняти та |членства в | | | |
|впровадити Політику |Європейській | | | |
|митної етики |асоціації експертних | | | |
|на основі визнаних в |установ | | | |
|світі стандартів | | | | |
|(Арушська Декларація). |забезпечення | | | |
|Забезпечити підвищення |акредитації митних | | | |
|кваліфікації працівників|лабораторій згідно із| | | |
|митної служби, посилити |стандартом ISO 17025 | | | |
|комп'ютеризацію | | | | |
|митної служби, | | | | |
|модернізувати митні | | | | |
|лабораторії | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Стандарти, технічне регулювання та оцінка відповідності |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 6. Продовження приведення регуляторної та адміністративної практики України |
| у відповідність з міжнародною та існуючою в ЄС практикою, підготовка України |
| до участі у внутрішньому ринку ЄС в окремих пріоритетних галузях промисловості |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|46. Спільно визначити |вжиття заходів для |Держспоживстандарт |протягом |Національна |
|пріоритетні сфери для |приєднання України до|інші центральні |року |програма дій Тасіс|
|приведення їх у |Угоди про оцінку |органи виконавчої | |2005 року (проект |
|відповідність з |відповідності та |влади | |"Норми та |
|міжнародною та існуючою |прийнятності | | |стандарти") |
|в ЄС регуляторною |промислових товарів | | | |
|практикою і можливого | | | | |
|приєднання до Угоди про | | | | |
|оцінку відповідності та | | | | |
|прийнятності промислових| | | | |
|товарів (ACAA), зокрема | | | | |
|шляхом проведення | | | | |
|консультацій з | | | | |
|виробниками та | | | | |
|експортерами | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|47. Гармонізувати |забезпечення |Міністерство |протягом | |
|необхідне рамкове та |супроводження |регіонального |року | |
|секторальне |розгляду Верховною |розвитку | | |
|законодавство у |Радою України проекту|та будівництва | | |
|пріоритетних сферах із |Закону України "Про | | | |
|системою технічного |нормування у | | | |
|регулювання ЄС. |будівництві" | | | |
|Продовжити перегляд |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|існуючих в Україні |реалізація Концепції |Держспоживстандарт | -"- | |
|стандартів із |розвитку технічного | | | |
|забезпеченням |регулювання та | | | |
|їх гармонізації з |споживчої політики у | | | |
|міжнародними та |2006-2010 роках | | | |
|європейськими | ( 267-2006-р ) | | | |
|стандартами, сприяти їх |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|добровільному |розроблення технічних|Держспоживстандарт | -"- | |
|застосуванню. |регламентів, що |Мінпромполітики | | |
|Удосконалити |базуються на |МОЗ | | |
|інституційне |положеннях директив |Мінтрансзв'язку | | |
|забезпечення сфери |ЄС щодо косметичних |Мінприроди | | |
|стандартизації, |виробів (76/768/ЄЕС),|МНС | | |
|акредитації, оцінки |екологічних | | | |
|відповідності, |критеріїв для | | | |
|метрології та |текстильних | | | |
|дослідження ринку із |матеріалів | | | |
|забезпеченням у міру |(2002/371/ЄС), | | | |
|можливості інтеграції |електромагнітної | | | |
|інституцій України в |сумісності | | | |
|європейські та |(2004/108/ЄС), послуг| | | |
|міжнародні структури. |з перевезення | | | |
|Продовжити перегляд |пасажирів та вантажів| | | |
|інституційної структури |залізничним трансп. | | | |
|з метою запобігання | (95/18/ЄС) | | | |
|концентрації функцій в | ( 994_952 ), заборони| | | |
|рамках однієї інституції|використання деяких | | | |
|та виникненню |небезпечних речовин в| | | |
|пов'язаних з цим |електричному та | | | |
|конфліктів інтересів |електронному | | | |
| |обладнанні | | | |
| |(2002/95/ЄС), послуг | | | |
| |виконавця технічного | | | |
| |обслуговування і | | | |
| |ремонту колісних | | | |
| |транспортних засобів | | | |
| |та їх складових | | | |
| |(2000/30/ЄС) | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |забезпечення |Держспоживстандарт |протягом | |
| |прийняття |інші центральні та |року | |
| |національних |місцеві органи | | |
| |стандартів |виконавчої влади | | |
| |(щонайменше 800), | | | |
| |гармонізованих з | | | |
| |міжнародними та | | | |
| |європейськими нормами| | | |
| |і правилами | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|48. Привести національне|забезпечення | -"- | -"- | |
|законодавство з питань |подальшого перегляду | | | |
|відповідальності за |переліку продукції, | | | |
|дефектну продукцію та |що підлягає | | | |
|загальну безпеку |обов'язковій | | | |
|продукції у |сертифікації в | | | |
|відповідність із |Україні, з метою | | | |
|законодавством ЄС. |вилучення з нього | | | |
|Поступово спростити |продукції, вимоги до | | | |
|процедури оцінки |якої встановлені | | | |
|відповідності |технічними | | | |
|промислових товарів |регламентами, | | | |
|згідно з вимогами |поетапного поширення | | | |
|технічних регламентів |практики декларування| | | |
|(директив ЄС) з метою |відповідності | | | |
|запобігання обов'язковій|виробником або | | | |
|сертифікації товарів з |імпортером такої | | | |
|низьким рівнем ризику та|продукції | | | |
|багаторазовим перевіркам| | | | |
|товарів. На основі | | | | |
|досвіду держав - членів | | | | |
|ЄС зміцнити та розвинути| | | | |
|спроможності українських| | | | |
|інституцій у сфері | | | | |
|ринкового нагляду | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Санітарні та фітосанітарні заходи |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 8. Підвищення рівня безпеки продуктів харчування для споживачів та спрощення торгівлі |
| шляхом проведення реформ та модернізації санітарної і фітосанітарної сфери |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|49. Набуття членства у |забезпечення участі |МОЗ Мінагрополітики |протягом | |
|Комісії з Кодексу |України у роботі | |року | |
|Аліментаріус (Codex |Комісії з Кодексу | | | |
|Alimentarius |Аліментаріус | | | |
|Commission) та |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|приєднання до |продовження | -"- | -"- |Програма ЄС |
|міжнародної Конвенції |розроблення науково | | |(проект "Захист |
|про захист рослин |обґрунтованих | | |прав споживачів") |
| ( 995_805 ). |нормативів вмісту | | | |
|Провести порівняльну |гормонів та | | | |
|оцінку системи |антибіотиків у | | | |
|санітарного та |харчових продуктах | | | |
|фітосанітарного контролю|тваринного походження| | | |
|в Україні та ЄС. |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|Здійснити перегляд |вжиття заходів для: | | | |
|заходів, які необхідно |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|вжити для поступової |переоснащення |МОЗ |протягом |Програма ЄС |
|гармонізації |лабораторій державної| |року |(проект "Захист |
|національного |санітарно- | | |прав споживачів") |
|законодавства із |епідеміологічної | | | |
|законодавством ЄС у |служби, в яких | | | |
|сфері санітарного і |здійснюється контроль| | | |
|фітосанітарного |за безпекою харчових | | | |
|контролю та відповідних |продуктів | | | |
|інституцій, із |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|складенням графіків та |підготовки і | -"- | -"- | |
|визначенням механізму |стажування | | | |
|фінансування. Прискорити|спеціалістів | | | |
|проведення реформ в цій |державної санітарно- | | | |
|сфері (наприклад |епідеміологічної | | | |
|чіткий розподіл |служби | | | |
|повноважень між окремими|---------------------+--------------------+---------+------------------|
|інституціями відповідно |удосконалення |Мінагрополітики | -"- |Програма ЄС |
|до Директиви про |державного управління| | |(проект "Захист |
|заборону речовин |у сфері карантину та | | |прав споживачів") |
|(96/22/ЄЕС) та Директиви|захисту рослин | | | |
|про моніторинг |(об'єднання Державної| | | |
|залишкових речовин |служби з карантину | | | |
|(96/23/ЄЕС). Провести |рослин та Головної | | | |
|порівняльний аналіз |державної інспекції | | | |
|законодавства ЄС та |захисту рослин у | | | |
|України у сфері гігієни |єдиний орган) | | | |
|продуктів харчування, у |---------------------+--------------------+---------+------------------|
|тому числі обробки |підготовка та подання| -"- |квітень | |
|харчових продуктів. У |для розгляду | | | |
|разі потреби розробити |Генеральному | | | |
|заходи щодо гармонізації|директоратові | | | |
|законодавства з цих |Європейської Комісії | | | |
|питань, а також план їх |з питань охорони | | | |
|фінансування. |здоров'я та захисту | | | |
|Забезпечити прогрес у |прав споживачів | | | |
|наближенні до |щорічних планів | | | |
|законодавства ЄС у сфері|державного | | | |
|відстеження харчового |моніторингу | | | |
|ланцюга "від поля до |залишкових кількостей| | | |
|столу"; загальних |ветеринарних | | | |
|принципів та вимог до |препаратів та інших | | | |
|безпеки продуктів |забруднювачів у живих| | | |
|харчування (Регламент |тваринах і | | | |
|178/2002/ЄС) |необроблених харчових| | | |
| ( 984_005-02 ); |продуктах тваринного | | | |
|ефективно |походження | | | |
|впровадити систему | | | | |
|Hazard Analysis Critical|---------------------+--------------------+---------+------------------|
|Control Point на |впровадження системи |Мінагрополітики |протягом |Програма ЄС |
|підприємствах та в |забезпечення безпеки |МОЗ |року |(проект "Захист |
|органах контролю, |(НАССР) на | | |прав споживачів") |
|включаючи галузь |рибопереробних, | | | |
|рибного господарства |молокопереробних та | | | |
| |м'ясопереробних | | | |
| |підприємствах | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |створення |Мінагрополітики |протягом | |
| |референс-лабораторії |МОЗ |року | |
| |діагностики пташиного| | | |
| |грипу на базі | | | |
| |Центральної державної| | | |
| |лабораторії | | | |
| |ветеринарної | | | |
| |медицини, | | | |
| |забезпечення її | | | |
| |оснащення та | | | |
| |проведення | | | |
| |акредитації згідно із| | | |
| |стандартом | | | |
| |ISO/IEC 17025 | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |забезпечення |Мінагрополітики | -"- |Програма ЄС |
| |підвищення | | |(проект "Захист |
| |діагностичної та | | |прав споживачів") |
| |аналітичної | | | |
| |спроможності | | | |
| |Центральної науково- | | | |
| |дослідної карантинної| | | |
| |лабораторії та | | | |
| |зональних карантинних| | | |
| |лабораторій для | | | |
| |підготовки їх до | | | |
| |проведення поетапної | | | |
| |акредитації згідно із| | | |
| |стандартом | | | |
| |ISO/IEC 17025 | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|50. Забезпечити |вжиття заходів для | -"- | -"- | |
|проведення перевірки |укладення угоди між | | | |
|мережі державних |Державним | | | |
|лабораторій та визначити|департаментом | | | |
|державні метрологічні |ветеринарної медицини| | | |
|лабораторії у санітарній|і Генеральним | | | |
|та фітосанітарній сфері,|Директоратом | | | |
|звернувши особливу |Європейської Комісії | | | |
|увагу на забезпечення їх|з питань охорони | | | |
|необхідним обладнанням |здоров'я та захисту | | | |
|та інформацією про |прав споживачів про | | | |
|методи аналізу |співробітництво у | | | |
|(тестування залишків), а|сфері ветеринарії | | | |
|також підготовку їх до | | | | |
|акредитації відповідно | | | | |
|до стандартів ISO. За | | | | |
|результатами разом з ЄС | | | | |
|визначити кроки щодо | | | | |
|укладення угод у сфері | | | | |
|санітарії та | | | | |
|фітосанітарії | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.3.2. Право щодо заснування компаній, законодавство щодо діяльності компаній та послуг |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Заснування компаній та законодавство про компанії |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. Повна імплементація частини IV розділу II УПС ( 998_012 ) і, зокрема, принципів режиму |
| найбільшого сприяння та національного режиму (умови, що впливають на заснування та діяльність |
| компаній) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|51. Створити відповідні |доопрацювання та |Мінекономіки |протягом | |
|умови для провадження |забезпечення |Мінфін |року | |
|діяльності компаній, |супроводження |Мін'юст | | |
|зокрема прийняти акти |розгляду Верховною | | | |
|законодавства з питань |Радою України проекту| | | |
|конкуренції та |Закону України | | | |
|банкрутства і |"Про внесення змін до| | | |
|забезпечити дотримання |Закону України "Про | | | |
|їх вимог. Завершити |відновлення | | | |
|перегляд Україною свого |платоспроможності | | | |
|національного |боржника або визнання| | | |
|законодавства з метою |його банкрутом" | | | |
|визначення бар'єрів для | | | | |
|заснування компаній з | | | | |
|метою їх скасування | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|52. Поступово усунути |розроблення проектів |Держпідприємництво |протягом |Національна |
|обмеження щодо |нормативно-правових |інші центральні |року |програма дій |
|заснування компаній |актів з питань |органи виконавчої | |2003 року (проект |
| |спрощення порядку |влади | |"Подолання |
| |отримання документів | | |регулятивних і |
| |дозвільного характеру| | |адміністративних |
| | | | |бар'єрів на шляху |
| | | | |до розвитку малих |
| | | | |та середніх |
| | | | |підприємств і |
| | | | |новостворених |
| | | | |підприємств") |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Послуги |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2. Поступове усунення обмежень, що сприятиме обміну послугами між ЄС та Україною в окремих |
| галузях, згідно із зобов'язаннями, які містяться в частині IV розділу III УПС ( 998_012 ) |
| (надання транскордонних послуг) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|53. Забезпечити |розроблення проекту |Державна комісія з |червень | |
|ефективну імплементацію |Закону України "Про |регулювання ринків | | |
|законодавства, що |страхування" (нова |фінансових послуг | | |
|визначає базові принципи|редакція) | | | |
|недискримінації | | | | |
|------------------------+---------------------+--------------------+---------+------------------|
|54. Запровадити та |доопрацювання та |Національний банк |протягом | |
|забезпечити ефективність|забезпечення |(за згодою) |року | |
|функціонування системи |супроводження | | | |
|пруденційного |розгляду Верховною | | | |
|регулювання та нагляду |Радою України | | | |
|за фінансовими ринками |проектів Законів | | | |
|відповідно до існуючої в|України: | | | |
|ЄС. Забезпечити | | | | |
|ефективну діяльність |Про внесення змін до | | | |
|незалежних та |Закону України "Про | | | |
|компетентних установ |банки і банківську | | | |
|нагляду відповідно до |діяльність" (щодо | | | |
|міжнародних стандартів |корпоративного | | | |
| |управління та | | | |
| |консолідованого | | | |
| |нагляду) | | | |
| | | | | |
| |Про внесення змін до | | | |
| |деяких законів | | | |
| |України (щодо | | | |
| |регулювання | | | |
| |діяльності банків) | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |розбудова системи |Державна комісія з |протягом | |
| |пруденційного нагляду|цінних паперів та |року | |
| |на ринку цінних |фондового ринку | | |
| |паперів | | | |
| |---------------------+--------------------+---------+------------------|
| |створення |Державна комісія з | -"- |Програма Агентства|
| |автоматизованої |регулювання ринків | |США з міжнародного|
| |системи прийому, |фінансових послуг | |розвитку (проект |
| |обробки та аналізу | | |"Розвиток ринків |
| |звітності недержавних| | |капіталу") |
| |пенсійних фондів та | | | |
| |адміністраторів | | | |
| |недержавних пенсійних| | | |
| |фондів | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.3.3. Рух капіталу та поточні платежі |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. Повна імплементація зобов'язань відповідно до частини V УПС ( 998_012 ) (поточні платежі |
| та капітал) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|55. Забезпечити вільний |розроблення проекту |Мін'юст | -"- | |
|рух капіталу, |Закону України "Про |Мінекономіки | | |
|пов'язаного з прямими |систему валютного |Національний банк | | |
|та іншими видами |регулювання і |(за згодою) | | |
|інвестицій, здійсненими |валютного контролю" |Мінфін | | |
|відповідно до положень | |Держінвестицій | | |
|про заснування компаній | | | | |
|(розділ II, частина IV) | | | | |
|та забезпечити | | | | |
|застосування положень | | | | |
|статті 48.3 УПС | | | | |
| ( 998_012 ) щодо | | | | |
|непогіршення умов | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.3.4. Переміщення людей, у тому числі переміщення працівників |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Недискримінаційне ставлення до працівників-мігрантів (працевлаштування та умови праці) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. Виконання у повному обсязі положень статті 24 УПС ( 998_012 ) (Умови праці) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|56. Забезпечити |вжити заходів для |Мінпраці |протягом | |
|виконання у повному |ратифікації |МЗС |року | |
|обсязі положень статті |Європейської | | | |
|24 УПС ( 998_012 ) |конвенції про | | | |
|шляхом скасування |правовий статус | | | |
|усіх дискримінаційних |працівників-мігрантів| | | |
|заходів щодо умов та | ( 994_307 ) | | | |
|оплати праці або | | | | |
|звільнення, що | | | | |
|застосовуються до | | | | |
|працівників-мігрантів за| | | | |
|ознакою громадянства | | | | |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| Координація систем соціального забезпечення |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2. Виконання у повному обсязі положень УПС ( 998_012 ) щодо координації соціального |
| забезпечення (статті 25 та 26 УПС ( 998_012 ) |
|------------------------------------------------------------------------------------------------|
|57. Продовжити процес |проведення |Мінпраці | -"- | |
|укладання угод з |переговорів щодо | | | |
|державами - членами ЄС |укладення міжнародних| | | |
|про повне застосування |договорів з питань | | | |
|положень щодо |соціального | | | |
|координації соціального |забезпечення з | | | |
|забезпечення, які |Естонською | | | |
|визначені статтею 25 УПС|Республікою, | | | |
| ( 998_012 ) |Угорською | | | |

................
Перейти до повного тексту