1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Н А К А З
16.08.2007 N 475
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної авіаційної адміністрації N 557 від 06.08.2010 )
Щодо введення в дію актів інспекторських перевірок експлуатантів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 N 119 від 16.02.2010 )
На підставі пункту 3 "Основні завдання Державіаадміністрації" та пункту 4 "Покладені на Державіаадміністрацію завдання" Положення про Державну авіаційну адміністрацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 2 листопада 2006 року N 1526, Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, п. 9.6 "Руководства по процедурам эксплуатационной инспекции, сертификации и постоянного надзора ІКАО (док. 8335/879)" та відповідно до п. 7.1.1 Правил сертифікації експлуатантів, затверджених наказом Державіаслужби від 20.09.2005 року N 684 та зареєстрованих в Мін'юсті 22.12.2005 року за N 1545/11825,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити акти інспекторських перевірок:
- базових об'єктів (BSE, BSZ, BSI);
- маршруту (RTE, RTZ);
- перону (APE (SANA), APZ);
- пасажирського салону (RTP);
- вантажної кабіни (RTC);
- бланку інспекторського розпорядження;
- таблиця визначення категорій невідповідностей,
із змінами у відповідності з Додатком 1 (19 сторінок) до цього наказу.
( Пункт 1 в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008; із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної авіаційної адміністрації N 119від 16.02.2010 )
2. Недоліки та невідповідності виявлені при виконанні інспекторської перевірки заносити в інспекторське розпорядження.
( Пункт 2 в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 )
3. Акти інспекторських перевірок оформляються в трьох екземплярах та повинні бути зареєстровані в журналі обліку актів інспектування управління інспекції.
( Пункт 3 в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 )
4. Інспекторські розпорядження оформляються в трьох екземплярах, додаються до акта інспекторської перевірки та повинні мати реєстраційний номер відповідного акта.
Зауваження та невідповідності, виявленні при перевірках поділяються:
I категорія (термін усунення 30 діб) - незначні.
II категорія (термін усунення 10 діб) - суттєві.
III категорія (термін усунення до вильоту (ДВ), а при проведенні інспекції базових об'єктів потребує негайних корегуючи дій або вирішення питання на постійно діючій сертифікаційній комісії) - критичні.
( Пункт 4 в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 )
5. Після закінчення інспекторської перевірки інспектором Державіаадміністрації, один екземпляр акта та інспекторського розпорядження направляється до управління інспекції, другий екземпляр надається експлуатанту, третій екземпляр залишається у інспектора для контролю виконання експлуатантом інспекторського розпорядження.
( Пункт 5 в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 )
6. Інспекторську перевірку вважати завершеною, коли від експлуатанта надано доказову документацію про усунення виявлених недоліків. В разі неповноти та недостатності доказових документів щодо усунення цих недоліків інспектор повинен запевнитись в усуненні недоліків на місці через відповідну перевірку.
7. Контроль обліку та реєстрації актів покласти на відділ аналізу, статистики та координації роботи регіональних інспекцій управління інспекції.
( Пункт 7 в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 )
8. Забезпечення інспекторів бланками актів інспекційних перевірок та бланками інспекторських розпоряджень покласти на начальника управління справами Державіаадміністрації.
( Пункт 9 втратив чинність на підставі Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 )
10. Попередні форми актів, якими користувалися інспектори управління інспекції та відділу інженерної інспекції організації з ТО, з моменту підписання цього наказу, вважати такими, що втратили чинність.
( Пункт 10 в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 756 від 05.11.2008 )
11. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Державіаадміністрації Ігнат'єва О.М.
Заступник Міністра транспорту
та зв'язку - Голова
Державіаадміністрації


А.А.Колісник
Додаток
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSE N
ІНСПЕКЦІЇ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Організаційна структура | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Система перевірки якості АК, | | |
|проведення аудитів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП)| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Виконання процедури узгодження | | |
|керівного складу АК | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Посадові інструкції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Внесення поправок у КВП | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(AFM, OM), QRH (відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Отримання та внесення поправок MEL, | | |
|MMEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Затвердження та виконання MEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Внесення поправок у документи | | |
|аеронавігаційної інформації | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Розповсюдження інформації, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Процедура визначення метеомінімумів,| | |
|доведення до льотного складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Планування і управління польотами, | | |
|сертифікація задіяного персоналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Контроль, аналіз і зберігання | | |
|звітів, документів стосовно польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Виконання програми контролю | | |
|польотних даних (FDM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність штурманських розрахунків | | |
|польоту, палеток "ЗЛІТ-ПОСАДКА" | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Облік робочого, льотного часу і часу| | |
|відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Дотримання норми льотного, робочого | | |
|часу і часу відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Проведення всіх видів інспекторських| | |
|перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Правила включення в завдання на | | |
|політ інспекторів ДАА | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Проведення періодичної підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Лінійні перевірки членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Кваліфікаційні перевірки членів | | |
|екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Проведення тренувань по діям при | | |
|втраті працездатності ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Проведення тренувань по наданню | | |
|першої медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Наявність переліку класифікації | | |
|аеродромів та маршрутів ("А", "В", "С") | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Провезення по трасам та на аеродроми| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Відновлення кваліфікації після | | |
|перерви в польотах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Готовність екіпажів до виконання | | |
|заходів на посадку згідно призначеного | | |
|мінімуму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Перевезення небезпечних вантажів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Перевезення озброєння та військового| | |
|обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Проведення узгоджень екіпажів, які | | |
|направляються в довгострокові | | |
|відрядження | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|42. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSE N
ІНСПЕКЦІЇ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Організаційна структура | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Система перевірки якості АК, | | |
|проведення аудитів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП)| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Виконання процедури узгодження | | |
|керівного складу АК | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Посадові інструкції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Внесення поправок до КВП | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Проведення розборів польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Проведення днів безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Внесення поправок у документах | | |
|аеронавігаційної інформації | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Розповсюдження інформації з БП, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Контроль, аналіз і зберігання | | |
|звітів, документів відносно польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Виконання програми контролю | | |
|польотних даних (FDM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Наявність договорів обов'язкового | | |
|страхування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Облік робочого, льотного часу і часу| | |
|відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність ліцензії на вид авіаційної| | |
|діяльності | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Наявність наказу по підприємству про| | |
|допуск персоналу до роботи з ПММ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Наявність інструкції з організації | | |
|та керівництва польотами на види робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу| | |
|до виду робіт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Проведення періодичної підготовки | | |
|(КПК) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Виконання контрольно-випробувального| | |
|польоту (з с/г апаратурою та G злітним | | |
|max) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Проведення тренувань по видам робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Проведення тренувань по діям при | | |
|втраті працездатності ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Проведення тренувань по наданню | | |
|першої медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Наявність у екіпажів ПС засобів | | |
|зв'язку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Кваліфікаційні перевірки членів | | |
|екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Відновлення кваліфікації після | | |
|перерви в польотах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Готовність екіпажів до виконання | | |
|польотів згідно призначеного мінімуму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Наявність графіка перевірки екіпажів| | |
|на тимчасових аеродромах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Наявність інструкцій на випадок АНВ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Наявність плану заходів на випадок | | |
|аварійної ситуації з власним ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Наявність інструкції щодо | | |
|організації й проведення пошукових та | | |
|аварійно-рятувальних робіт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APE (SANA) N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Бригада | |
| | |тех. супроводу | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| | |ПЕРЕВІРЕНО|ЗАУВАЖЕННЯ|
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Кабіна екіпажу: |1. Загальний стан | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |2. Аварійні виходи | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |3. Обладнання | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Документи: |4. Керівництва | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |5. Чек-листи | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |6. Радіонавігаційні | | |
| |мапи | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |7. Перелік | | |
| |мінімального | | |
| |обладнання/MEL | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |8. Свідоцтво | | |
| |реєстрації | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |9. Сертифікат по шуму | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |10. Сертифікат | | |
| |експлуатанта/АОС | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |11. Дозвіл на бортові | | |
| |радіостанції | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |12. Сертифікат льотної| | |
| |придатності | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Польотні документи:|13. Оперативний план | | |
| |польоту | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |14. Загрузка та | | |
| |центрування | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Аварійно-рятувальне|15. Ручні вогнегасники| | |
|обладнання: |----------------------+----------+----------|
| |16. Рятувальні | | |
| |жилети/плав. засоби | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |17. Прив'язні системи | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |18. Кисневе обладнання| | |
| |----------------------+----------+----------|
| |19. Бортові ліхтарики | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Екіпаж: |20. Свідоцтва екіпажу | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |21. Бортовий | | |
| |журнал/технічний | | |
| |журнал | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |22. Сертифікат | | |
| |передачі до | | |
| |експлуатації/виконання| | |
| |ТО | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |23. Повідомлення о | | |
| |дефектах та відкладені| | |
| |дефекти | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |24. Перед польотний | | |
| |огляд | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Безпека/салон: |25. Загальний | | |
| |внутрішній стан | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |26. Крісла | | |
| |бортпровідників та | | |
| |зона відпочинку | | |
| |екіпажу | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |27. Медична аптечка, | | |
| |комплект невідклад. | | |
| |медичної допомоги | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |28. Ручні вогнегасники| | |
| |----------------------+----------+----------|
| |29. Рятувальні | | |
| |жилети/плав. засоби | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |30. Прив'язні ремені | | |
| |пасажирських крісел | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |31. Аварійні виходи, | | |
| |освітлення, | | |
| |маркування, світове | | |
| |табло | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |32. Надувні трапи, | | |
| |плоти | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |33. Кисневе | | |
| |забезпечення | | |
| |(б/провідників та | | |
| |пасажирів) | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |34. Інструкції з | | |
| |безпеки | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |35. Достатня кількість| | |
| |членів кабінного | | |
| |екіпажу | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |36. Доступ до | | |
| |аварійних виходів | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |37. Безпечне | | |
| |розміщення багажу | | |
| |пасажирів | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |38. Достатня кількість| | |
| |крісел | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Стан повітряного |39. Загальний | | |
|судна: |зовнішній стан | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |40. Двері та люки | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |41. Органи керування | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |42. Колеса, | | |
| |пневматики, гальма | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |43. Шасі | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |44. Ніша шасі | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |45. Повітрозабірник та| | |
| |сопло | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |46. Лопатки | | |
| |вентилятора | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |47. Повітряні гвинти | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |48. Видимі сліди | | |
| |ремонту | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |49. Видимі не | | |
| |відремонтовані | | |
| |пошкодження | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |50. Підтікання | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Вантаж: |51. Загальний стан | | |
| |вантажної кабіни | | |
| |----------------------+----------+----------|
| |52. Небезпечні вантажі| | |
| |----------------------+----------+----------|
| |53. Безпека вантажу на| | |
| |борту | | |
|-------------------+----------------------+----------+----------|
|Загальне: |54. Додаткові | | |
| |зауваження | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| П.І.Б. КПС | | П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|----------------+------------+---------------------+------------|
| Підпис | | Підпис | |
------------------------------------------------------------------
ІНСПЕКЦІЯ ПЕРОНУ APE (SANA)
------------------------------------------------------------------
|1. Загальний стан | I-II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|2. Аварійні виходи | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|3. Обладнання | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|4. Керівництва | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|5. Чек-листи | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|6. Радіонавігаційні мапи | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|7. Перелік мінімального обладнання/MEL | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|8. Свідоцтво реєстрації | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|9. Сертифікат по шуму | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|10. Сертифікат експлуатанта/АОС | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|11. Дозвіл на бортові радіостанції | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|12. Сертифікат льотної придатності | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|13. Оперативний план польоту | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|14. Загрузка та центрування | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|15. Ручні вогнегасники | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|16. Рятувальні жилети/плав засоби | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|17. Прив'язні системи | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|18. Кисневе обладнання | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|19. Бортові ліхтарики | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|20. Свідоцтва екіпажу | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|21. Бортовий журнал/технічний журнал | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|22. Сертифікат передачі до експлуатації/виконання ТО | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|23. Повідомлення о дефектах та відкладені дефекти | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|24. Перед польотний огляд | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|25. Загальний внутрішній стан | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|26. Крісла бортпровідників та зона відпочинку екіпажу| III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|27. Медична аптечка, комплект невідкладної медичної. | III |
|допомоги | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|28. Ручні вогнегасники | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|29. Рятувальні жилети/плав. засоби | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|30. Прив'язні ремені пасажирських крісел | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|31. Аварійні виходи, освітлення, маркування, світове | III |
|табло | |
|-----------------------------------------------------+----------|
|32. Надувні трапи, плоти | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|33. Кисневе забезпечення (б/провідників та пасажирів)| III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|34. Інструкції з безпеки | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|35. Достатня кількість членів кабінного екіпажу | II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|36. Доступ до аварійних виходів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|37. Безпечне розміщення багажу пасажирів | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|38. Достатня кількість крісел | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|39. Загальний зовнішній стан | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|40. Двері та люки | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|41. Органи керування | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|42. Колеса, пневматики, гальма | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|43. Шасі | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|44. Ніша шасі | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|45. Повітрозабірник та сопло | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|46. Лопатки вентилятора | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|47. Повітряні гвинти | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|48. Видимі сліди ремонту | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|49. Видимі не відремонтовані пошкодження | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|50. Підтікання | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|51. Загальний стан вантажної кабіни | I-II |
|-----------------------------------------------------+----------|
|52. Небезпечні вантажі | II-III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|53. Безпека вантажу на борту | III |
|-----------------------------------------------------+----------|
|54. Додаткові зауваження | I |
------------------------------------------------------------------
( Розділ в редакції Наказу Державної авіаційної адміністрації N 119 від 16.02.2010 )
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APZ N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Бортовий запас | |
| | |пального | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Другий пілот | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Обслуговуючий ІТС | |Вид робіт | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Наявність заявки та диспетчерського | | |
|дозволу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Метеорологічна інформація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка польотної документації | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Свідоцтва, кваліфікаційні відмітки, | | |
|кваліфікаційна відповідність, мед. | | |
|свідоцтва | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Робочий час | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи, наявність засобів захисту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Наявність в завданні на політ дозволу| | |
|на виконання польотів за фактичною | | |
|погодою | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Розрахунок польотної маси та | | |
|центрування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Порядок наземного обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Виконання процедури заправки | | |
|пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Наявність потрібної кількості | | |
|пального | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Наявність переліку документації, що | | |
|повинна знаходитись на борту ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Керівництво з технічного | | |
|обслуговування (КРТО) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Керівництво з льотної експлуатації | | |
|(КЛЕ) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Бортовий журнал (прийом-передача ПС,| | |
|вага ПС з встановленим обладнанням, | | |
|перевірки ІТС) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Карти, схеми, аеронавігаційна | | |
|інформація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Штурманський розрахунок польоту, | | |
|палетка зліт/посадка | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Контрольні переліки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Реєстраційне посвідчення ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність чинного посвідчення | | |
|придатності ПС до польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Дозвіл на бортові радіостанції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Наявність чинного сертифікату з шуму| | |
|на місцевості (при необхідності) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Копії АОС та СЕП до нього, ліцензії | | |
|на вид робіт. | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Ведення санітарного журналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Наявність чинних страхових | | |
|документів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Наявність інструкції на виконання | | |
|польотів з тимчасового майданчика | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Наявність дозволу на роботу в | | |
|приграничній смузі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Наявність акту перевірки | | |
|працездатності с/г апаратури | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Наявність інструкції з організації | | |
|та керівництва польотами до видів робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Наявність інструкції на випадок АНВ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Наявність засобів зв'язку у екіпажу,| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Рятувальне устаткування та | | |
|радіообладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Можливість вільного доступу до | | |
|аварійних виходів/люків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Крісла та прив'язні ремені безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Організація охорони ПС (журнал | | |
|прийому-передачі ПС під охорону, | | |
|пломбування ПС, блокування органів | | |
|керування ПС, наявність угод про | | |
|охорону) | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTE N
ІНСПЕКЦІЇ НА МАРШРУТІ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Б/інженер | |Рейс N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Старший б/провідник | |Тип ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Диспетчерське ухвалення (брифінг) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Польотна документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Бортова документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Завантаження |Злітна/посадкова| | |
|в межах |маса, маса без | | |
| |пального | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------------+----------------+-----------+-----------|
|8. ВІДПОВІДНІ |Багажу екіпажу | | |
|НОРМИ ЩОДО |----------------+-----------+-----------|
| |Навігаційного | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Аварійного та | | |
| |рятувального | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Надувних | | |
| |рятувальних | | |
| |плотів/трапів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Необхідний запас | | |
|пального | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|10. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Розрахунок та витримування | | |
|злітних швидкостей V1, VR, V2 | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Дотримування схеми виходу після | | |
|зльоту (SID) і виконання процедур | | |
|зменшення шуму на місцевості | | |
|(якщо вони передбачені) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Стеження за зміною абсолютної | | |
|висоти польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ НА ЕШЕЛОНІ |
|----------------------------------------------------------------|
|14. Дотримання MEA | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Виконання вказівок диспетчера | | |
|(контроль радіообміну) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Навігація (комплексне використання | | |
|всіх засобів) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Правила польотів в зоні очікування | | |
|(при їх виконанні) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Реєстрація витрат пального | | |
|під час польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|19. Перед посадкова підготовка | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Конфігурація ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Витримування заданих швидкостей | | |
|(розрахунок) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Загальна маса ПС на посадці | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Дотримування схеми | | | |
|підходу (STAR) і | | | |
|схеми заходу на посадку| | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Вихід на друге коло | | |
|(якщо виконується) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|25. Свідоцтва, медичні | | |
|сертифікати/фактичний фізичний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Координація дій екіпажу (CRM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Реєстрація в бортовому журналі | | |
|технічних несправностей ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTZ N
ІНСПЕКЦІЇ НА МАРШРУТІ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Персонал ІАС | |Рейс N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
| | |Тип ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Диспетчерське ухвалення, наявність | | |
|дозволу на роботу в приграничній смузі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Польотна документація (завдання, | | |
|аеронавігаційна інформація та інше) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Бортова документація (згідно Переліку| | |
|документації, що повинна знаходитись | | |
|на борту ПС) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Необхідний запас пального | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в Завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Завантаження в |Злітна/посадкова| | |
|межах |маса, маса без | | |
| |пального | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------------+----------------+-----------+-----------|
|9. ВІДПОВІДНІ НОРМИ |Медична аптечка | | |
|ЩОДО |----------------+-----------+-----------|
| |Навігаційного | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Аварійного та | | |
| |рятувального | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Надувних | | |
| |рятувальних | | |
| |плотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Обладнання міста стоянки | | |
|протипожежними засобами | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|11. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Запис диспетчерських ухвалень | | |
|та їх виконання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Порядок вибору направлення та | | |
|методу зльоту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Зліт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Стеження за зміною абсолютної | | |
|висоти польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ ПО МАРШРУТУ |
|----------------------------------------------------------------|
|16. Виконання технології роботи екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Виконання вказівок диспетчера | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Навігація (комплексне використання | | |
|всіх засобів, т.ч. візуальне | | |
|орієнтування) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Ведення візуальної та радіо | | |
|обачливості | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Аналіз метеообставин в польоті | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Реєстрація витрат пального під час | | |
|польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|22. Правильність вибору напрямку та | | |
|методу заходу на посадку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Конфігурація ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Витримування заданих швидкостей | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Загальна маса ПС на посадці | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Посадка | | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Вихід на друге коло (у разі | | |
|виконання) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|28. Свідоцтва, медичні | | |
|сертифікати/фактичний фізичний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Координація дій екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Реєстрація в бортовому журналі | | |
|технічних несправностей ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTP N
ІНСПЕКЦІЇ ПАСАЖИРСЬКОГО САЛОНУ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Старший б/провідник | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Портативні кисневі балони/маски | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Мегафони, сокири, ліхтарики | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Аварійні виходи | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Евакуаційні трапи/плоти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Рятувальні жилети (дитячі та резервні| | |
|включно) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Аварійне освічення/світлова смуга | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Протидимні захисні засоби, детектори | | |
|диму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Гучномовний зв'язок, внутрішній | | |
|переговорний устрій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Крісла, прив'язні системи | | |
|б/провідників | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Інструкції з безпеки для пасажирів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Пасажирські крісла, рятувальні | | |
|жилети | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Індивідуальне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Кнопки виклику б/провідників | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Написи, табло "Не палити", | | |
|"Поверніться на своє місце" в туалетах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Табло "Не палити", "Пристебніть | | |
|ремені безпеки" в пасажирському салоні | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Основне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Бортова кухня | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Відсіки для зберігання; | | |
|пристосування для кріплення візків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Справність кухонного устаткування | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПІДГОТОВКА Б/ПРОВІДНИКІВ ДО ВИКОНАННЯ РЕЙСУ |
|----------------------------------------------------------------|
|22. Дійсність свідоцтва та | | |
|кваліфікаційних відміток | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Перевірка на АБ, заходи попередження| | |
|актів незаконного втручання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Робота по контрольних листах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Зовнішній вид, відповідність | | |
|уніформи | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСТРУКТАЖ ПАСАЖИРІВ |
|----------------------------------------------------------------|
|26. Необхідна інформація, інструктаж по | | |
|використанню аварійних виходів, жилетів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Демонстрація користуванням кисневими| | |
|приладами | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Користування прив'язними ременями | | |
|безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Чіткість оголошень через систему | | |
|загального оповіщення | | |
|----------------------------------------------------------------|

................
Перейти до повного тексту