1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Н А К А З
05.11.2008 N 756
Про внесення змін до наказу Державіаадміністрації N 475 від 16.08.2007
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Державної авіаційної адміністрації N 475 від 16.08.2007, до якого вносились зміни )
З метою вдосконалення критеріїв оцінки рівня безпеки польотів експлуатантів України та підвищення ефективності роботи інспекторського складу Державіаадміністрації,
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до наказу Державіаадміністрації N 475 від 16.08.2007:
1.1 Пункт 1 викласти в наступній редакції:
Затвердити акти інспекторських перевірок:
- базових об'єктів (BSE, BSZ, BSI);
- маршруту (RTE, RTZ);
- перону (APE, APZ, API);
- пасажирського салону (RTP);
- вантажної кабіни (RTC);
- бланку інспекторського розпорядження;
- таблиця визначення категорій невідповідностей,
із змінами у відповідності з Додатком 1 (19 сторінок) до цього наказу.
1.2 Пункт 2 викласти в наступний редакції:
Недоліки та невідповідності виявлені при виконанні інспекторської перевірки заносити в інспекторське розпорядження.
1.3 Пункт 3 викласти в наступний редакції:
Акти інспекторських перевірок оформляються в трьох екземплярах та повинні бути зареєстровані в журналі обліку актів інспектування управління інспекції.
1.4 Пункт 4 викласти в наступний редакції:
Інспекторські розпорядження оформляються в трьох екземплярах, додаються до акта інспекторської перевірки та повинні мати реєстраційний номер відповідного акта.
Зауваження та невідповідності, виявленні при перевірках поділяються:
I категорія (термін усунення 30 діб) - незначні.
II категорія (термін усунення 10 діб) - суттєві.
III категорія (термін усунення до вильоту (ДВ), а при проведенні інспекції базових об'єктів потребує негайних корегуючи дій або вирішення питання на постійно діючій сертифікаційній комісії) - критичні.
1.5 Пункт 5 викласти в наступний редакції:
Після закінчення інспекторської перевірки інспектором Державіаадміністрації, один екземпляр акта та інспекторського розпорядження направляється до управління інспекції, другий екземпляр надається експлуатанту, третій екземпляр залишається у інспектора для контролю виконання експлуатантом інспекторського розпорядження.
1.6 Пункт 7 викласти в наступний редакції:
Контроль обліку та реєстрації актів покласти на відділ аналізу, статистики та координації роботи регіональних інспекцій управління інспекції.
1.7 Пункт 9 вважати таким, що втратив чинність.
1.8 Пункт 10 викласти в наступний редакції:
Попередні форми актів, якими користувалися інспектори управління інспекції та відділу інженерної інспекції організації з ТО, з моменту підписання цього наказу, вважати такими, що втратили чинність.
2. Зміни до наказу та зразки інспекторських актів розмістити на сайті Державіаадміністрації.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника голови Державіаадміністрації Овчинникова О.В.
Заступник Міністра
транспорту та зв'язку
України - голова
Державної авіаційної
адміністрації




О.М.Давидов
Додаток 1
до наказу
Державіаадміністрації
05.11.2008 N 756
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSE N
ІНСПЕКЦІЇ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Організаційна структура | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Система перевірки якості АК, | | |
|проведення аудитів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП)| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Виконання процедури узгодження | | |
|керівного складу АК | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Посадові інструкції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Внесення поправок у КВП | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(AFM, OM), QRH (відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Отримання та внесення поправок MEL, | | |
|MMEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Затвердження та виконання MEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Внесення поправок у документи | | |
|аеронавігаційної інформації | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Розповсюдження інформації, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Процедура визначення метеомінімумів,| | |
|доведення до льотного складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Планування і управління польотами, | | |
|сертифікація задіяного персоналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Контроль, аналіз і зберігання | | |
|звітів, документів стосовно польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Виконання програми контролю | | |
|польотних даних (FDM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність штурманських розрахунків | | |
|польоту, палеток "ЗЛІТ-ПОСАДКА" | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Облік робочого, льотного часу і часу| | |
|відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Дотримання норми льотного, робочого | | |
|часу і часу відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Проведення всіх видів інспекторських| | |
|перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Правила включення в завдання на | | |
|політ інспекторів ДАА | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Проведення періодичної підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Лінійні перевірки членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Кваліфікаційні перевірки членів | | |
|екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Проведення тренувань по діям при | | |
|втраті працездатності ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Проведення тренувань по наданню | | |
|першої медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Наявність переліку класифікації | | |
|аеродромів та маршрутів ("А", "В", "С") | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Провезення по трасам та на аеродроми| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Відновлення кваліфікації після | | |
|перерви в польотах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Готовність екіпажів до виконання | | |
|заходів на посадку згідно призначеного | | |
|мінімуму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Перевезення небезпечних вантажів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Перевезення озброєння та військового| | |
|обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Проведення узгоджень екіпажів, які | | |
|направляються в довгострокові | | |
|відрядження | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|42. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSE N
ІНСПЕКЦІЇ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Організаційна структура | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Оснащеність базових об'єктів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Система перевірки якості АК, | | |
|проведення аудитів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. План заходів на поточний рік, місяць | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура льотної служби (згідно КВП)| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Виконання процедури узгодження | | |
|керівного складу АК | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Укомплектованість кадрами АК і ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Посадові інструкції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Фаховий рівень командно-льотного та | | |
|інструкторського складу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Внесення поправок до КВП | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Отримання та внесення поправок КЛЕ | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Проведення розборів польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Проведення днів безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Внесення поправок у документах | | |
|аеронавігаційної інформації | | |
|(відповідальна особа) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Розповсюдження інформації з БП, | | |
|додаткових інструкцій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Контроль, аналіз і зберігання | | |
|звітів, документів відносно польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Виконання програми контролю | | |
|польотних даних (FDM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Наявність договорів обов'язкового | | |
|страхування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Облік робочого, льотного часу і часу| | |
|відпочинку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність ліцензії на вид авіаційної| | |
|діяльності | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Наявність наказу по підприємству про| | |
|допуск персоналу до роботи з ПММ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Наявність інструкції з організації | | |
|та керівництва польотами на види робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Свідоцтва і кваліфікаційні відмітки | | |
|членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Проведення первинної | | |
|підготовки/перепідготовки членів екіпажу| | |
|до виду робіт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Проведення періодичної підготовки | | |
|(КПК) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Проведення аварійно-рятувальної | | |
|підготовки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Виконання контрольно-випробувального| | |
|польоту (з с/г апаратурою та G злітним | | |
|max) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Проведення тренувань по видам робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Проведення тренувань по діям при | | |
|втраті працездатності ЛС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Проведення тренувань по наданню | | |
|першої медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Наявність у екіпажів ПС засобів | | |
|зв'язку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Кваліфікаційні перевірки членів | | |
|екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Відновлення кваліфікації після | | |
|перерви в польотах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Готовність екіпажів до виконання | | |
|польотів згідно призначеного мінімуму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Наявність графіка перевірки екіпажів| | |
|на тимчасових аеродромах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Наявність інструкцій на випадок АНВ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Реєстрація повідомлень з безпеки | | |
|польотів/інцидентів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Наявність плану заходів на випадок | | |
|аварійної ситуації з власним ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Наявність інструкції щодо | | |
|організації й проведення пошукових та | | |
|аварійно-рятувальних робіт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Наявність програм по забезпеченню | | |
|безпеки польотів | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APE N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Бригада | |
| | |тех. супроводу | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| КАБІНА ЕКІПАЖУ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Загальний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Аварійні виходи | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Встановлене обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Керівництва (КВП, КЛЕ) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Карти контрольних перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Збірник аеронавігаційної інформації, | | |
|РНК, бази навігаційних даних | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Таблиці контрольних перевірок | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Свідоцтво про реєстрацію ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Сертифікат по шуму на місцевості | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Сертифікат експлуатанта (СЕП), | | |
|страхові поліси | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Дозвіл на бортові радіостанції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Сертифікат льотної придатності ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Підготовка до польоту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Польотна документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Ручні вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Рятувальні жилети та плав. засоби | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Прив'язні системи екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Кисневе обладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Аварійні ліхтарики екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Свідоцтва членів екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Б/журнал ПС (технічний) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Карта наряд виконання ТО | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. MEL | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Перед польотні процедури | | |
|----------------------------------------------------------------|
| БЕЗПЕКА. ПАСАЖИРСЬКИЙ САЛОН |
|----------------------------------------------------------------|
|25. Загальний внутрішній стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Робочі місця/зона відпочинку екіпажу| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Медичні аптечки. Комплект | | |
|невідкладної медичної допомоги | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Ручні вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Рятувальні жилети та плав. засоби | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Крісла пасажирів. Ремені безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Аварійні виходи, освітлення, | | |
|маркування, світове табло | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Надувні трапи, плоти. ELT | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Кисневе обладнання (б/провідників та| | |
|пасажирів) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Інструкції з безпеки для пасажирів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Кількість членів кабінного екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Доступ до аварійних виходів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Безпечне розміщення багажу пасажирів| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Кількість крісел | | |
|----------------------------------------------------------------|
| СТАН ПОВІТРЯНОГО СУДНА |
|----------------------------------------------------------------|
|39. Загальний зовнішній стан. | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Двері та люки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Органи керування ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|42. Колеса, пневматики, тормоза | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|43. Шасі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|44. Ніша шасі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|45. Силові установки та пілони | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|46. Лопаті першого контуру компресора | | |
|(вентилятора) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|47. Повітряні гвинти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|48. Видимі сліди ремонту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|49. Видимі не відремонтовані пошкодження| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|50. Течії палива, мастил спец. рідин | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ВАНТАЖ |
|----------------------------------------------------------------|
|51. Загальний стан вантажної кабіни, | | |
|багажних відсіків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|52. Небезпечні вантажі виконання | | |
|процедур, пов'язаних з їх перевезенням | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|53. Розміщення та кріплення вантажу на | | |
|борту ПС | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|ПОСАДА ТА П.І.Б. ПРЕДСТАВНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-------------------------------+----+----------------------+----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ APZ N
ІНСПЕКЦІЇ ПЕРОНУ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Бортовий запас | |
| | |пального | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Другий пілот | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Обслуговуючий ІТС | |Вид робіт | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата проведення | |Наліт після | |
|останнього ТО | |останнього ТО | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місце проведення | |Дата інспекції | |
|інспекції | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Наявність заявки та диспетчерського | | |
|дозволу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Метеорологічна інформація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка польотної документації | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Свідоцтва, кваліфікаційні відмітки, | | |
|кваліфікаційна відповідність, мед. | | |
|свідоцтва | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Робочий час | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи, наявність засобів захисту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Наявність в завданні на політ дозволу| | |
|на виконання польотів за фактичною | | |
|погодою | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Розрахунок польотної маси та | | |
|центрування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Порядок наземного обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Виконання процедури заправки | | |
|пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Наявність потрібної кількості | | |
|пального | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Наявність переліку документації, що | | |
|повинна знаходитись на борту ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Керівництво з виконання польотів | | |
|(КВП) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Керівництво з технічного | | |
|обслуговування (КРТО) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Керівництво з льотної експлуатації | | |
|(КЛЕ) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Бортовий журнал (прийом-передача ПС,| | |
|вага ПС з встановленим обладнанням, | | |
|перевірки ІТС) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Карти, схеми, аеронавігаційна | | |
|інформація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Штурманський розрахунок польоту, | | |
|палетка зліт/посадка | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Контрольні переліки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Реєстраційне посвідчення ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Наявність чинного посвідчення | | |
|придатності ПС до польотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Дозвіл на бортові радіостанції | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Наявність чинного сертифікату з шуму| | |
|на місцевості (при необхідності) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Копії АОС та СЕП до нього, ліцензії | | |
|на вид робіт. | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Ведення санітарного журналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Наявність чинних страхових | | |
|документів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Наявність інструкції на виконання | | |
|польотів з тимчасового майданчика | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Наявність дозволу на роботу в | | |
|приграничній смузі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Наявність акту перевірки | | |
|працездатності с/г апаратури | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Наявність інструкції з організації | | |
|та керівництва польотами до видів робіт | | |
|та АХР | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Наявність інструкції на випадок АНВ | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Наявність засобів зв'язку у екіпажу,| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|34. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Рятувальне устаткування та | | |
|радіообладнання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Можливість вільного доступу до | | |
|аварійних виходів/люків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|37. Крісла та прив'язні ремені безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Організація охорони ПС (журнал | | |
|прийому-передачі ПС під охорону, | | |
|пломбування ПС, блокування органів | | |
|керування ПС, наявність угод про | | |
|охорону) | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTE N
ІНСПЕКЦІЇ НА МАРШРУТІ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Б/інженер | |Рейс N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Старший б/провідник | |Тип ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Диспетчерське ухвалення (брифінг) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Польотна документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Бортова документація | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Завантаження |Злітна/посадкова| | |
|в межах |маса, маса без | | |
| |пального | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------------+----------------+-----------+-----------|
|8. ВІДПОВІДНІ |Багажу екіпажу | | |
|НОРМИ ЩОДО |----------------+-----------+-----------|
| |Навігаційного | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Аварійного та | | |
| |рятувального | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Надувних | | |
| |рятувальних | | |
| |плотів/трапів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Необхідний запас | | |
|пального | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|10. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Розрахунок та витримування | | |
|злітних швидкостей V1, VR, V2 | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Дотримування схеми виходу після | | |
|зльоту (SID) і виконання процедур | | |
|зменшення шуму на місцевості | | |
|(якщо вони передбачені) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Стеження за зміною абсолютної | | |
|висоти польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ НА ЕШЕЛОНІ |
|----------------------------------------------------------------|
|14. Дотримання MEA | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Виконання вказівок диспетчера | | |
|(контроль радіообміну) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Навігація (комплексне використання | | |
|всіх засобів) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Правила польотів в зоні очікування | | |
|(при їх виконанні) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Реєстрація витрат пального | | |
|під час польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|19. Перед посадкова підготовка | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Конфігурація ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Витримування заданих швидкостей | | |
|(розрахунок) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Загальна маса ПС на посадці | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Дотримування схеми | | | |
|підходу (STAR) і | | | |
|схеми заходу на посадку| | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Вихід на друге коло | | |
|(якщо виконується) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|25. Свідоцтва, медичні | | |
|сертифікати/фактичний фізичний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Координація дій екіпажу (CRM) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Реєстрація в бортовому журналі | | |
|технічних несправностей ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTZ N
ІНСПЕКЦІЇ НА МАРШРУТІ (ЗАНГ)
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Дата інспекції | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Другий пілот | |Реєстраційний N ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Персонал ІАС | |Рейс N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
| | |Тип ПС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Дата/час | |Дата/час | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Маршрут польоту | |Загальний льотний час| |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| ПЕРЕД ПОЛЬОТОМ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Аналіз метеорологічних та | | |
|аеронавігаційних обставин | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Диспетчерське ухвалення, наявність | | |
|дозволу на роботу в приграничній смузі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Підготовка ПС до вильоту (виконання | | |
|процедур), заправка пальним | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Польотна документація (завдання, | | |
|аеронавігаційна інформація та інше) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Бортова документація (згідно Переліку| | |
|документації, що повинна знаходитись | | |
|на борту ПС) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Необхідний запас пального | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Відповідність фактичної маси та | | |
|центрування запису в Завданні на політ | | |
|відповідно варіанту (компоновці) ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Завантаження в |Злітна/посадкова| | |
|межах |маса, маса без | | |
| |пального | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Центрування ПС | | |
|-----------------------+----------------+-----------+-----------|
|9. ВІДПОВІДНІ НОРМИ |Медична аптечка | | |
|ЩОДО |----------------+-----------+-----------|
| |Навігаційного | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Аварійного та | | |
| |рятувального | | |
| |обладнання | | |
| |----------------+-----------+-----------|
| |Надувних | | |
| |рятувальних | | |
| |плотів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Обладнання міста стоянки | | |
|протипожежними засобами | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗЛІТ |
|----------------------------------------------------------------|
|11. Порядок дій (екіпажу, наземного | | |
|персоналу) під час запуску двигунів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Запис диспетчерських ухвалень | | |
|та їх виконання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Порядок вибору направлення та | | |
|методу зльоту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Зліт | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Стеження за зміною абсолютної | | |
|висоти польоту (в наборі висоти) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПОЛІТ ПО МАРШРУТУ |
|----------------------------------------------------------------|
|16. Виконання технології роботи екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Виконання вказівок диспетчера | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Навігація (комплексне використання | | |
|всіх засобів, т.ч. візуальне | | |
|орієнтування) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Ведення візуальної та радіо | | |
|обачливості | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Аналіз метеообставин в польоті | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Реєстрація витрат пального під час | | |
|польоту | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЗАХІД НА ПОСАДКУ ТА ПОСАДКА |
|----------------------------------------------------------------|
|22. Правильність вибору напрямку та | | |
|методу заходу на посадку | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Конфігурація ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Витримування заданих швидкостей | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Загальна маса ПС на посадці | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Посадка | | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Вихід на друге коло (у разі | | |
|виконання) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ЕКІПАЖ ПС |
|----------------------------------------------------------------|
|28. Свідоцтва, медичні | | |
|сертифікати/фактичний фізичний стан | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Координація дій екіпажу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|30. Реєстрація в бортовому журналі | | |
|технічних несправностей ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. КПС | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|------------------+---------+-------------------------+---------|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTP N
ІНСПЕКЦІЇ ПАСАЖИРСЬКОГО САЛОНУ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Старший б/провідник | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
| АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНЕ УСТАТКУВАННЯ |
|----------------------------------------------------------------|
|1. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Портативні кисневі балони/маски | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Мегафони, сокири, ліхтарики | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Аварійні виходи | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Евакуаційні трапи/плоти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Рятувальні жилети (дитячі та резервні| | |
|включно) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Аварійне освічення/світлова смуга | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Протидимні захисні засоби, детектори | | |
|диму | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Гучномовний зв'язок, внутрішній | | |
|переговорний устрій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Крісла, прив'язні системи | | |
|б/провідників | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Інструкції з безпеки для пасажирів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Пасажирські крісла, рятувальні | | |
|жилети | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Індивідуальне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Кнопки виклику б/провідників | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Написи, табло "Не палити", | | |
|"Поверніться на своє місце" в туалетах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Табло "Не палити", "Пристебніть | | |
|ремені безпеки" в пасажирському салоні | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Основне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Бортова кухня | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Відсіки для зберігання; | | |
|пристосування для кріплення візків | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Справність кухонного устаткування | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПІДГОТОВКА Б/ПРОВІДНИКІВ ДО ВИКОНАННЯ РЕЙСУ |
|----------------------------------------------------------------|
|22. Дійсність свідоцтва та | | |
|кваліфікаційних відміток | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Перевірка на АБ, заходи попередження| | |
|актів незаконного втручання | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Робота по контрольних листах | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Зовнішній вид, відповідність | | |
|уніформи | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ІНСТРУКТАЖ ПАСАЖИРІВ |
|----------------------------------------------------------------|
|26. Необхідна інформація, інструктаж по | | |
|використанню аварійних виходів, жилетів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Демонстрація користуванням кисневими| | |
|приладами | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|28. Користування прив'язними ременями | | |
|безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|29. Чіткість оголошень через систему | | |
|загального оповіщення | | |
|----------------------------------------------------------------|
| ПІДГОТОВКА ПАСАЖИРСЬКОГО САЛОНУ ДО ЗЛЬОТУ ТА ПОСАДКИ |
|----------------------------------------------------------------|
|30. Доповіді про готовність до зльоту та| | |
|посадки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|31. Дотримання правил закриття/відкриття| | |
|дверей | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|32. Користування прив'язною системою | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|33. Місцезнаходження б/провідників під | | |
|час зльоту/посадки | | |
|----------------------------------------------------------------|
|КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПАСАЖИРАМИ ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РЕЙСУ |
|----------------------------------------------------------------|
|34. Розміщення ручної поклажі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|35. Дотримання правил куріння на борту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|36. Заходи безпеки на борту при | | |
|проходженні турбулентних ділянок | | |
|----------------------------------------------------------------|
| СЕРВІС НА БОРТУ |
|----------------------------------------------------------------|
|37. Контроль посадки та висадки | | |
|пасажирів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|38. Розміщення пасажирів з дітьми, | | |
|хворих, інвалідів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|39. Обслуговування пасажирів напоями, | | |
|бортовим харчуванням | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|40. Реакція б/провідників на виклик з | | |
|салону | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|41. Надання медичної допомоги (при | | |
|виникненні такої ситуації) | | |
|----------------------------------------------------------------|
| КООРДИНАЦІЯ ДІЙ ЕКІПАЖА |
|----------------------------------------------------------------|
|42. Доповіді |готовність бригади | | |
|старшого |до рейсу | | |
|б/провідника КПС |-------------------+-----------+-----------|
| |дотримання дозволу | | |
| |у КПС на початок | | |
| |посадки пасажирів | | |
| |-------------------+-----------+-----------|
| |наявність пасажирів| | |
| |і документів на | | |
| |борту, отримання | | |
| |дозволу на закриття| | |
| |дверей | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І. Б. СТ. Б/ПРОВІДНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|-----------------------------+------+---------------------+-----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ RTC N
ІНСПЕКЦІЇ ВАНТАЖНОЇ КАБІНИ ПС
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |N АОС | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Тип ПС | |Реєстраційний N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Командир ПС | |Старший б/оператор | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Пункт вильоту | |Пункт призначення | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Рейс N | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Вогнегасники | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Комплекти першої медичної | | |
|допомоги/медичні аптечки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Стаціонарне кисневе устаткування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Портативні кисневі балони/маски | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Димозахисні маски | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Мегафони | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Аварійні виходи/евакуаційні | | |
|трапи/аварійні канати | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Маркування аварійних виходів, | | |
|світлові табло | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Аварійне освітлення | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Штатні ліхтарі | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Рятувальні жилети | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Плоти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Сокири | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|14. Світлові табло "Не палити", "Вихід",| | |
|"Прив'язні ремені" | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|15. Сидіння та ремені безпеки | | |
|б/операторів та супроводжуючих | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|16. Захисні пристрої для скла | | |
|ілюмінаторів вантажної кабіни | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|17. Засоби для швартування вантажу | | |
|(вузли, сітки, упори та ін.) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|18. Засоби для механізації завантаження | | |
|(кран-балка, лебідка та ін.) | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|19. Дотримання правил розміщення та | | |
|кріплення вантажу у вантажній кабіні | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|20. Внутрішній переговорний устрій | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|21. Дотримання правил техніки безпеки | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|22. Закріплення обладнання, яке не | | |
|використовується | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|23. Перевірка на відсутність сторонніх | | |
|предметів на борту | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|24. Дійсність свідоцтв та | | |
|кваліфікаційних відміток | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|25. Дотримання аварійних процедур | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|26. Правила перевезення небезпечних | | |
|вантажів | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|27. Зовнішній вигляд, відповідність | | |
|уніформи | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|П.І.Б. СТ. Б/ПРОВІДНИКА | |П.І.Б. ІНСПЕКТОРА | |
|----------------------------+------+----------------------+-----|
|ПІДПИС | |ПІДПИС | |
------------------------------------------------------------------
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
АКТ BSI N
ПРОВЕДЕННЯ ІНСПЕКТУВАННЯ ІНЖЕНЕРНО-АВІАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЛЬОТІВ
ІНСПЕКЦІЯ БАЗОВИХ ОБ'ЄКТІВ
------------------------------------------------------------------
|Експлуатант | |АОС N | |
|------------------------+--------+---------------------+--------|
|Місцезнаходження | |Дата інспекції | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| |ПЕРЕВІРЕНО |ЗАУВАЖЕННЯ |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|1. Наявність схваленого КРТО | | |
|експлуатанта | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|2. Наявність схваленої програми ТО ПС | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|3. Програма підготовки персоналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|4. Положення про ІАС та посадові | | |
|інструкції ІТП | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|5. Структура ІАС, відповідність | | |
|кваліфікації та кількості персоналу | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|6. Наявність особових справ ІТП | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|7. Повідомлення в ДАА про зміни в ТО | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|8. Надання звітів про дефекти | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|9. Контроль за веденням та внесенням | | |
|змін в КРТО та узгодження в ДАА | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|10. Організація ПТО ПС, відповідність | | |
|вимогам Програми ТО | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|11. Сезонне обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|12. Спеціальне обслуговування | | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|
|13. Обслуговування під час зберігання ПС| | |
|----------------------------------------+-----------+-----------|

................
Перейти до повного тексту