1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


02021R2306 - UA - 24.02.2022 - 001.001
Цей текст слугує суто засобом документування і не має юридичної сили. Установи Союзу не несуть жодної відповідальності за його зміст. Автентичні версії відповідних актів, включно з їхніми преамбулами, опубліковані в Офіційному віснику Європейського Союзу і доступні на EUR-Lex
(До Розділу V : Економічне та галузеве співробітництво
Глава 17 . Сільське господарство та розвиток сільських територій)
ДЕЛЕГОВАНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2021/2306
від 21 жовтня 2021 року
про доповнення Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2018/848 правилами щодо офіційного контролю стосовно відправлень органічних продуктів і продуктів перехідного періоду, призначених для імпортування до Союзу, і щодо сертифіката інспекції
(Текст стосується ЄЕП)
(ОВ L 461 27.12.2021, с. 13)
Зі змінами, внесеними: Офіційний вісник
сторінка дата
ДЕЛЕГОВАНИМ РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) 2022/760 від 8 квітня 2022 року L 139 13 18.05.2022
Із виправленнями, внесеними:



Виправленням, ОВ L 013, 20.01.2022, с. 76 (2021/2306)



Виправленням, ОВ L 068, 03.03.2022, с. 21 (2021/2306)
ДЕЛЕГОВАНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2021/2306
від 21 жовтня 2021 року
про доповнення Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2018/848 правилами щодо офіційного контролю стосовно відправлень органічних продуктів і продуктів перехідного періоду, призначених для імпортування до Союзу, і щодо сертифіката інспекції
(Текст стосується ЄЕП)
Стаття 1. Предмет
У цьому Регламенті встановлено правила щодо:
(a) верифікації в третіх країнах відправлень продуктів, призначених для введення в обіг в межах Союзу як органічних продуктів або продуктів перехідного періоду, і видачі сертифіката інспекції;
(b) офіційного контролю продуктів, які надходять до Союзу із третіх країн з метою введення в обіг у Союзі як органічних продуктів або продуктів перехідного періоду; і
(c) дій у випадках підозрюваної або виявленої невідповідності Регламенту (ЄС) 2018/848 , які зобов’язані виконувати компетентні органи, установи контролю та органи контролю у третіх країнах.
Стаття 2. Терміни та означення
Для цілей цього Регламенту застосовують такі терміни та означення:
(1) "відправлення" означає відправлення, у розумінні статті 3 пункт (37) Регламенту (ЄС) 2017/625 , продуктів, призначених для введення в обіг межах Союзу як органічних продуктів або продуктів перехідного періоду; проте у випадку органічних продуктів і продуктів перехідного періоду, звільнених від офіційного контролю в пункті прикордонного контролю згідно з Делегованим Регламентом (ЄС) 2021/2305 , цей термін означає кількість продуктів з одним або кількома кодами за Комбінованою номенклатурою (CN), на які поширюється єдиний сертифікат інспекції, які перевозять тим самим транспортним засобом і імпортують з тієї самої третьої країни;
(2) "пункт прикордонного контролю" означає пункт прикордонного контролю в розумінні статті 3 пункт (38) Регламенту (ЄС) 2017/625 ;
(3) "пункт випуску для вільного обігу" означає пункт випуску для вільного обігу, у якому здійснюють офіційний контроль звільнених від офіційного контролю в пунктах прикордонного контролю органічних продуктів і продуктів перехідного періоду згідно з Делегованим Регламентом (ЄС) 2021/2305 ;
(4) "пункт контролю" означає пункт контролю, відмінний від пункту прикордонного контролю в розумінні статті 53(1) пункт (a) Регламенту (ЄС) 2017/625 ;
(5) "перевірка документів" означає перевірку документів у розумінні статті 3 пункт (41) Регламенту (ЄС) 2017/625;
(6) "перевірка тотожності" означає перевірку тотожності у розумінні статті 3 пункт (42) Регламенту (ЄС) 2017/625;
(7) "фізична перевірка" означає фізичну перевірку в розумінні статті 3 пункт (43) Регламенту (ЄС) 2017/625;
(8) "кваліфікована електронна печатка" означає кваліфіковану електронну печатку в розумінні статті 3 пункт (27) Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 910/2014 (- 1).
Стаття 3. Верифікація у третій країні
1. Відповідна установа контролю або орган контролю, визнані згідно зі статтею 46 Регламенту (ЄС) 2018/848, верифікує відправлення відповідно до статті 16 Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) 2021/1698 (- 1).
2. Для цілей статей 48 і 57 Регламенту (ЄС) 2018/848 відповідна установа контролю або орган контролю верифікує відправлення на предмет відповідності вимогам, встановленим у Регламенті (ЄС) № 834/2007, і прийнятим як еквівалентні стандартам виробництва та заходам контролю. Така верифікація включає систематичну перевірку документів та, якщо це необхідно відповідно до оцінювання ризиків, фізичну перевірку, перш ніж відправлення залишить третю країну експорту або походження.
3. Для цілей параграфів 2-5 відповідна установа контролю або орган контролю є:
(a) установою контролю або органом контролю, зазначеними у статті 57 Регламенту (ЄС) 2018/848, визнаними для відповідних продуктів і для третьої країни, яка є країною походження продуктів або, у відповідних випадках, у якій здійснили останню операцію для цілей підготовки; або
(b) установою контролю або органом контролю, призначеними компетентним органом визнаної третьої країни, як зазначено у статті 48 Регламенту (ЄС) 2018/848, яка є країною походження продуктів або, у відповідних випадках, у якій здійснили останню операцію для цілей підготовки.
4. Верифікацію, зазначену в параграфі 2, здійснюють:
(a) установа контролю або орган контролю виробника або переробника відповідного продукту; або
(b) якщо оператор або група операторів, які здійснюють останню операцію для цілей підготовки в розумінні статті 3 пункт (44) Регламенту (ЄС) 2018/848, є відмінними від виробника або переробника продукту - установа контролю або орган контролю оператора або групи операторів, що здійснює останню операцію для цілей підготовки.
5. Перевірки документів, зазначені у параграфі 2, верифікують:
(a) простежуваність продуктів та інгредієнтів;
(b) що обсяг включених у відправлення продуктів узгоджується з перевірками матеріального балансу відповідних операторів згідно з оцінюванням, проведеними установою контролю або органом контролю;
(c) відповідні транспортні документи та комерційні документи (включно з рахунками-фактурами) на продукти;
(d) у випадку перероблених продуктів - що всі органічні інгредієнти таких продуктів вироблені операторами або групами операторів, сертифікованими в третій країні установою контролю або органом контролю, визнаними відповідно до статті 46 або зазначеними у статті 57 Регламенту (ЄС) 2018/848, або третьою країною, визнаною відповідно до статті 47 або 48 Регламенту (ЄС) 2018/848 , або вироблені й сертифіковані в Союзі відповідно до згаданого Регламенту.
Така перевірка документів ґрунтується на всіх відповідних документах, включно з сертифікатом операторів, зазначеним у статті 45(1) пункт (b)(i) Регламенту (ЄС) 2018/848 , протоколами інспектувань, планом виробництва відповідного продукту та документацією, яку ведуть оператори або групи операторів, наявними транспортними документами, комерційними та фінансовими документами та будь-якими іншими документами, які установа контролю або орган контролю вважає істотними.
Стаття 4. Видача сертифіката інспекції
1. Установа контролю або орган контролю, які верифікували відправлення відповідно до статті 3, видають сертифікат інспекції відповідно до статті 5 для кожного відправлення, перш ніж відправлення залишить третю країну експорту або походження.
2. Якщо установа контролю або орган контролю визнані відповідно до статті 46 Регламенту (ЄС) 2018/848, вони видають сертифікат інспекції для відправлень, що містять продукти високого ризику, зазначені у статті 8 Делегованого Регламенту (ЄС) 2021/1698, тільки якщо вони мають повну документацію щодо простежуваності та отримали та оцінили результати аналізів відібраних із відправлення зразків відповідно до статті 16(6) згаданого Делегованого Регламенту.
Стаття 5. Формат сертифіката інспекції й використання системи TRACES
1. Установа контролю або орган контролю видає в Системі контролю торгівлі та експертизи (TRACES) сертифікат інспекції за зразком і відповідно до приміток, викладених у додатку, та заповнює поля 1-18 цього сертифіката.
2. Видаючи сертифікат інспекції, орган контролю або установа контролю завантажує в систему TRACES всі підтвердні документи, в тому числі:
(a) результати проведеного аналізу або випробувань відібраних зразків, у відповідних випадках;
(b) комерційні та транспортні документи, такі як коносамент, рахунки-фактури, пакувальний лист і, у випадках, коли установа контролю або орган контролю були визнані згідно зі статтею 46 Регламенту (ЄС) 2018/848 - план транспортування, створений відповідно до статті 16(5) Делегованого Регламенту (ЄС) 2021/1698.
3. Сертифікат інспекції видають у системі TRACES і засвідчують кваліфікованою електронною печаткою.
У разі відсутності в момент видачі, інформацію щодо кількості паковань, зазначену в графі 13 сертифіката інспекції, інформацію, зазначену в графах 16 і 17 сертифіката інспекції, а також документи, зазначені в параграфі 2, включають у сертифікат інспекції або актуалізують у ньому в десятиденний строк з моменту його видачі, і в будь-якому разі до його верифікації та засвідчення компетентним органом відповідно до статті 6.
4. Сертифікат інспекції видають:
(a) офіційною мовою або однією з офіційних мов держави-члена пункту прикордонного контролю надходження до Союзу у випадку продуктів, які підлягають офіційному контролю в пунктах прикордонного контролю;
(b) офіційною мовою або однією з офіційних мов держави-члена, в якій відправлення має бути випущене для вільного обігу, у випадку продуктів, звільнених від офіційного контролю в пунктах прикордонного контролю згідно з Делегованим Регламентом (ЄС) 2021/2305 .
5. Як відступ від параграфа 4, держава-член може погодитися на оформлення сертифікатів іншою офіційною мовою Союзу і їх супроводження, за необхідності, засвідченим перекладом.
Стаття 6. Офіційний контроль відправлень
1. Компетентний орган у пункті прикордонного контролю або, відповідно, в пункті випуску для вільного обігу здійснює офіційний контроль відправлень для верифікації відповідності Регламенту (ЄС) 2018/848 , а саме:
(a) перевірку документів щодо всіх відправлень;
(b) перевірку тотожності, яку проводять вибірково; і
(c) фізичну перевірку, частота якої залежить від імовірності невідповідності Регламенту (ЄС) 2018/848 .
Перевірка документів включає перевірку сертифіката інспекції, всіх інших підтвердних документів, передбачених у статті 5, і, у відповідних випадках, результатів проведеного аналізу або випробувань відібраних зразків.
Якщо сертифікат інспекції потребує виключно технічного коригування або редагування, компетентний орган може допустити, щоб установа контролю або орган контролю, які видали сертифікат інспекції, актуалізували інформацію в системі TRACES шляхом заміни документа згідно з процедурою, доступною в системі TRACES, без внесення змін в інформацію в первинному сертифікаті щодо ідентифікації відправлення, його простежуваності та гарантій.
2. Для відправлень продуктів високого ризику, зазначених у статті 8 Делегованого Регламенту (ЄС) 2021/1698, компетентний орган, зазначений у параграфі 1 цієї статті, проводить систематичні перевірки тотожності та фізичні перевірки, відбирає принаймні один репрезентативний зразок відправлень і перевіряє документацію, зазначену в статті 16(6) згаданого Регламенту. Компетентний орган запроваджує процедуру відбору репрезентативних зразків із урахуванням категорії, кількості та пакування продукту.
3. Після верифікації згідно з параграфом 1 і, у відповідних випадках, з параграфом 2 компетентний орган ухвалює рішення щодо кожного відправлення. Рішення щодо відправлення записують у полі 30 сертифіката інспекції за зразком і відповідно до приміток, викладених у додатку, із зазначенням одного з таких формулювань:
(a) відправлення можна випустити для вільного обігу як органічне;
(b) відправлення можна випустити для вільного обігу як продукти перехідного періоду;
(c) відправлення можна випустити для вільного обігу як неорганічне;
(d) відправлення не можна випускати для вільного обігу;
(e) частину відправлення можна випустити для вільного обігу із витягом з сертифіката інспекції.
Компетентний орган засвічує сертифікат інспекції у системі TRACES кваліфікованою електронною печаткою.
4. До продуктів, які підлягають офіційному контролю в пунктах прикордонного контролю, застосовується таке:
(a) параграф 3 застосовується додатково до правил щодо використання Загального санітарного документа для ввезення (CHED) компетентними органами у пунктах прикордонного контролю відповідно до статті 56(3) пункту (b)(i) Регламенту (ЄС) 2017/625 і в пунктах контролю відповідно до Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) 2019/2123 (- 3) і правил щодо рішень стосовно відправлень, встановлених у статті 55 Регламенту (ЄС) 2017/625;
(b) перевірку документів, зазначену у параграфі 1 пункт (a), дозволено здійснювати на відстані від пунктів прикордонного контролю стосовно окремих органічних продуктів і продуктів перехідного періоду відповідно до статей 7 і 8 Делегованого Регламенту (ЄС) 2019/2123;
(c) перевірку тотожності та фізичну перевірку, зазначену у параграфі 1 пункти (b) та (c), дозволено здійснювати в пунктах контролю стосовно окремих органічних продуктів і продуктів перехідного періоду відповідно до статей 2-6 Делегованого Регламенту (ЄС) 2019/2123.
5. Рішення щодо відправлень, ухвалене відповідно до статті 55 Регламенту (ЄС) 2017/625, містить одне з тверджень, передбачених у першому підпараграфі параграфа 3 цієї статті. Якщо імпортер подав запит на застосування спеціальної митної процедури відповідно до статті 7(1) цього Регламенту, заповнивши графу 23 сертифіката інспекції, у рішенні щодо відправлень відповідно до статті 55 Регламенту (ЄС) 2017/625 зазначають застосовну митну процедуру.
Записане в сертифікаті інспекції рішення про те, що відправлення або його частину не можна випускати для вільного обігу, негайно повідомляють у системі TRACES відповідному компетентному органу, який здійснює офіційний контроль з метою верифікувати відповідність правилам, зазначеним у статті 1(2) пункти (a) - (h) та (j) Регламенту (ЄС) 2017/625 .
Якщо рішення, ухвалене в CHED відповідно до статті 55 Регламенту (ЄС) 2017/625, вказує, що відправлення не відповідає правилам, зазначеним у статті 1(2) згаданого Регламенту, компетентний орган у пункті прикордонного контролю інформує в системі TRACES компетентний орган, який ухвалив рішення відповідно до параграфа 3 цієї статті, щоб актуалізувати сертифікат інспекції. Крім цього, будь-який компетентний орган, який здійснює офіційний контроль, щоб верифікувати відповідність правилам, зазначеним у статті 1(2) пункти (a) - (h) та (j) Регламенту (ЄС) 2017/625 , надає в системі TRACES всю відповідну інформацію, зокрема результати лабораторного аналізу, компетентному органу, який ухвалив рішення згідно з параграфом 3 цієї статті, щоб у відповідних випадках актуалізувати сертифікат інспекції.
6. Якщо тільки частину відправлення випускають для вільного обігу, відправлення розділяють на окремі партії перед його випуском для вільного обігу. Для кожної з партій імпортер заповнює і подає в системі TRACES витяг із сертифіката інспекції відповідно до Імплементаційного Регламенту (ЄС) 2021/2307 . Компетентний орган держави-члена, у якій партія має бути випущена для вільного обігу, виконує верифікацію партії та засвідчує сертифікат інспекції в системі TRACES кваліфікованою електронною печаткою.
7. Для відправлень, які підлягають офіційному контролю в пунктах прикордонного контролю, як передбачено у параграфі 4, митні органи дозволяють випуск відправлення для вільного обігу тільки після представлення належним чином остаточно оформленого Загального санітарного документа для ввезення (CHED) відповідно до статті 57(2) пункт (b) Регламенту (ЄС) 2017/625 , і сертифіката інспекції, засвідченого відповідно до параграфа 6 цієї статті, в якому зазначено, що відправлення можна випустити для вільного обігу.
Якщо відправлення розділяють на окремі партії, митні органи вимагають представити належним чином остаточно оформлений Загальний санітарний документ для ввезення (CHED) відповідно до статті 57(2) пункт (b) Регламенту (ЄС) 2017/625, і витяг із сертифіката інспекції відповідно до Імплементаційного Регламенту (ЄС) 2021/2307 , у полі 12 якого зазначено, що партію можна випустити для вільного обігу.
Стаття 7. Спеціальні митні процедури
1. Якщо до відправлення застосовують процедуру митного складування або переробки на митній території, зазначені у статті 240(1) і статті 256(3) пункт (b) Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 952/2013 (- 4), і його піддають одній або кільком операціям підготовки, зазначеним у другому підпараграфі цього параграфа, компетентний орган верифікує відправлення відповідно до статті 6 цього Регламенту перед здійсненням першої операції оброблення. Імпортер зазначає в графі 23 сертифіката інспекції реєстраційний номер митної декларації, на підставі якої товари задекларовані для процедури митного складування або переробки на митній території.
Підготовка, зазначена у першому підпараграфі, обмежується такими типами операцій:
(a) пакування або зміна паковання; або
(b) нанесення, видалення та змінення етикеток у зв’язку з представленням методу органічного виробництва.
2. Після операцій підготовки, зазначених у параграфі 1, компетентний орган верифікує відправлення і засвідчує сертифікат інспекції відповідно до статті 6, перш ніж випускати відправлення для вільного обігу.
3. Перед випуском для вільного обігу відправлення може бути розділене на окремі партії під митним наглядом після верифікації та засвідчення сертифіката інспекції відповідно до статті 6. Для кожної з партій, які утворилися в результаті розділення, імпортер заповнює і подає в системі TRACES витяг із сертифіката інспекції відповідно до Імплементаційного Регламенту (ЄС) 2021/2307 .
4. Компетентний орган держави-члена, у якій партія має бути випущена для вільного обігу, виконує верифікацію партії відповідно до статті 6(1) і (2) та засвідчує витяг із сертифіката інспекції в системі TRACES кваліфікованою електронною печаткою.
5. Операції підготовки й розділення, зазначені в параграфах 1 і 3, здійснюють згідно з відповідними положеннями, встановленими у главах III й IV Регламенту (ЄС) 2018/848 .
Стаття 8. Надзвичайні заходи для системи TRACES на випадок її недоступності та форс-мажору
1. Установи контролю та органи контролю, які видають сертифікат інспекції відповідно до статті 4, мають у наявності шаблон цього сертифіката з можливістю його заповнення за зразком, встановленим у додатку, та всіх документів, що вимагаються Регламентом (ЄС) 2018/848 , які можна завантажити в систему TRACES.
2. Якщо система TRACES або одна з її функцій постійно недоступна протягом понад 24 годин, її користувачам дозволено використовувати друкований або електронний шаблон з можливістю заповнення, згаданий у параграфі 1, для запису інформації та обміну нею.
Установа контролю або орган контролю, зазначені у параграфі 1, призначають кожному виданому сертифікату реєстраційний код і ведуть реєстр виданих сертифікатів у хронологічному порядку, щоб забезпечити відповідність буквено-цифровим реєстраційним кодам, призначеним системою TRACES, після відновлення її роботи.
У випадку використання паперового сертифіката інспекції незасвідчені виправлення або стирання призводять до його недійсності.
3. Після відновлення роботи системи TRACES або її функцій її користувачі використовують інформацію, записану відповідно до параграфа 2, для оформлення електронного сертифіката інспекції та для завантаження документів, зазначених у параграфі 1.
4. У сертифікати й документи, оформлені відповідно до параграфа 2, додають текст "оформлено під час напередбачуваної ситуації".
5. У випадку форс-мажорих обставин застосовуються параграфи 1-4. Крім цього, компетентні органи, установи контролю або органи контролю негайно інформують Комісію про такі обставини, і установи контролю або органи контролю надають усю необхідну інформацію в системі TRACES протягом десяти календарних днів після завершення таких обставин.
6. Стаття 5(4) і (5) застосовується mutatis mutandis до сертифікатів і документів, оформлених відповідно до параграфа 2 цієї статті.
Стаття 9. Використання сертифіката інспекції та витягу з сертифіката інспекції митними органами
Для продуктів, які підлягають офіційному контролю в пунктах випуску для вільного обігу відповідно до статті 4 Делегованого Регламенту (ЄС) 2021/2305, митні органи дозволяють випуск відправлення для вільного обігу тільки після представлення сертифіката інспекції, в якому в графі 30 зазначено, що відправлення можна випустити для вільного обігу.
Якщо відправлення розділяють на окремі партії, митні органи вимагають представити витяг із сертифіката інспекції відповідно до Імплементаційного Регламенту (ЄС) 2021/2307 , у графі 12 якого зазначено, що партію можна випустити для вільного обігу.
Стаття 10. Інформація, яку надає компетентний орган, установа контролю або орган контролю у третій країні щодо підозрюваної або виявленої невідповідності відправлень
1. Якщо компетентний орган, установа контролю або орган контролю у третій країні отримали повідомлення від Комісії після того, як Комісія отримала повідомлення від держави-члена відповідно до статті 7 Імплементаційного Регламенту (ЄС) 2021/2307 щодо підозрюваної або виявленої невідповідності, яка впливає на справжність органічних або вироблених у перехідний період продуктів у відправленні, вони проводять розслідування. Компетентний орган, установа контролю або орган контролю відповідає Комісії та державі-члену, яка надіслала первинне повідомлення (держава-член, яка повідомляє) протягом 30 календарних днів з дати отримання такого повідомлення та інформує про вчинені дії та вжиті заходи, в тому числі про результати розслідування, а також надає будь-яку іншу інформацію, наявну або таку, надання якої вимагає держава-член, яка повідомляє, використовуючи шаблон, встановлений у секції X додатка II до Імплементаційного Регламенту Комісії (ЄС) 2021/279 (- 5).
2. Компетентний орган, установа контролю або орган контролю надає будь-яку додаткову інформацію на запит держави-члена щодо додаткових вчинених дій або вжитих заходів.
Комісія або держава-член може звернутися до компетентного органу, установи контролю або органу контролю з запитом щодо негайного надання переліку всіх операторів або груп операторів у ланцюгу органічного виробництва, частиною якого є це відправлення, і їхніх установ контролю або органів контролю.
3. Якщо установа контролю або орган контролю визнані згідно зі статтею 46 Регламенту (ЄС) 2018/848, застосовується стаття 21(2) та (3) Делегованого Регламенту (ЄС) 2021/1698.
Стаття 11. Перехідні положення щодо паперових сертифікатів інспекції і витягів з них
1. Як відступ від першого підпараграфа статті 5(3), до 30 червня 2022 року сертифікат інспекції дозволено видавати в паперовій формі після того, як його заповнили в системі TRACES і роздрукували. Такий паперовий сертифікат повинен відповідати таким вимогам:
(a) у графі 18 він містить власноручний підпис уповноваженої особи установи контролю або органу контролю, які видають сертифікат, і офіційний штамп;
(b) він має бути виданий, перш ніж відправлення залишить третю країну експорту або походження.
1a. Як відступ від першого підпараграфа статті 5(3), до 30 червня 2022 уповноважена особа, розташована в Україні, установи контролю або органу контролю, не обладнана кваліфікованою електронною печаткою, може оформлювати і подавати до TRACES сертифікат інспекції в електронному форматі без застосування кваліфікованого електронного підпису у графі 18. Такий сертифікат має бути виданий, перш ніж відправлення залишить третю країну експорту або походження.
2. Як відступ від статті 6(3) до 30 червня 2022 року застосовується таке:
(a) якщо сертифікат інспекції видають на папері відповідно до параграфа 1 цієї статті, такий сертифікат засвідчують на папері власноручним підписом уповноваженої особи компетентного органу в пункті прикордонного контролю або в пункті випуску для вільного обігу, відповідно у графах 23, 25 і 30, після того як його заповнили в системі TRACES і роздрукували;
(b) якщо сертифікат інспекції видають у системі TRACES і засвідчують кваліфікованою електронною печаткою відповідно до першого підпараграфа статті 5(3), такий сертифікат можна засвідчувати на папері власноручним підписом уповноваженої особи компетентного органу в пункті прикордонного контролю або в пункті випуску для вільного обігу, відповідно у полях 23, 25 і 30, після того як його заповнили в системі TRACES і роздрукували.
(c) якщо сертифікат інспекції оформлюють і подають у TRACES в електронному форматі відповідно до параграфа 1а, такий сертифікат засвідчують у TRACES кваліфікованим електронним підписом або на папері власноручним підписом уповноваженої особи компетентного органу в пункті прикордонного контролю або в пункті випуску для вільного обігу, відповідно у полях 23, 25 і 30, після того як його заповнили в системі TRACES і роздрукували.
3. Установи контролю, органи контролю та компетентні органи, відповідно, на кожному етапі видання та засвідчення сертифіката інспекції верифікують відповідність інформації в паперовому сертифікаті інспекції інформації в сертифікаті, заповненому в системі TRACES.
Якщо інформація щодо кількості паковань, зазначена у графі 13 сертифіката інспекції, або інформація в графі 16 і 17 згаданого сертифіката не внесена в паперовий сертифікат інспекції, або якщо така інформація відрізняється від інформації, внесеної в сертифікат у системі TRACES, компетентні органи беруть до уваги для цілей верифікації відправлення та засвідчення сертифіката тільки інформацію, заповнену в системі TRACES.
4. Паперовий сертифікат інспекції, зазначений у параграфі 1, представляють компетентному органу, відповідно, в пункті прикордонного контролю ввезення до Союзу, де відправлення підлягає офіційному контролю, або компетентному органу в пункті випуску для вільного обігу. Такий компетентний орган повертає цей паперовий сертифікат імпортеру.

................
Перейти до повного тексту