- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 жовтня 2015 р.
за № 1260/27705
Про затвердження Змін до Порядку оформлення приходу суден у морський порт, надання дозволу на вихід суден у море та оформлення виходу суден із морського порту
Відповідно до
Конвенції про полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року (з поправками), Директиви 2010/65/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 20 жовтня 2010 року про формальності з надання відомостей про судна, які прибувають та/або відбувають з портів держав-членів, яка скасовує Директиву 2002/6/ЄС,
Директиви Європейського Парламенту та Ради 2002/59/ЄС від 27 червня 2002 року, що засновує систему Співтовариства нагляду за рухом суден та інформування і скасовує Директиву Ради 93/75/ЄEC,
статей 78,
90,
91 Кодексу торговельного мореплавства України,
статті 14 Закону України "Про морські порти України" та з метою вдосконалення законодавства України у сфері безпеки на морському та річковому транспорті НАКАЗУЮ:
2. Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті забезпечити:
подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Шульмейстера В.Ю.
ПОГОДЖЕНО: Заступник Міністра внутрішніх справ України - керівник апарату Міністр аграрної політики та продовольства України Голова Державної фіскальної служби України Голова Державної прикордонної служби України Голова комісії з проведення реорганізації Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті Голова Державної регуляторної служби України |
О.В. Тахтай О.М. Павленко Р.М. Насіров В.О. Назаренко М. Горбаха К.М. Ляпіна |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
25.09.2015 № 387
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 жовтня 2015 р.
за № 1260/27705
ЗМІНИ
до Порядку оформлення приходу суден у морський порт, надання дозволу на вихід суден у море та оформлення виходу суден із морського порту
1. У розділі І:
1) доповнити пункт 1.1 новим абзацом першим такого змісту:
У зв’язку з цим абзац перший вважати абзацом другим;
2) пункт 1.2 викласти в такій редакції:
"1.2. У цьому Порядку терміни та скорочення вживаються у таких значеннях:
вихід судна – відправлення судна від причалу, розташованого в акваторії порту, або з якірної стоянки в акваторії порту;
контролюючі органи – державні органи, які уповноважені контролювати в портах та їх акваторіях дотримання вимог законодавства;
прихід судна – постановка судна на якір в акваторії порту або швартування судна до причалу, розташованого в акваторії порту, у визначеному адміністрацією морського порту місці;
портові власті – адміністрація порту, що є відповідальною за ефективну експлуатацію порту, ведення господарської діяльності, організацію та забезпечення безпеки мореплавства в акваторії порту, та капітан морського порту (служба капітана морського порту), що здійснює нагляд (контроль) за безпекою мореплавства;
термінал призначення – розташований у межах морського порту або на внутрішніх річкових водних шляхах єдиний майновий комплекс, що включає технологічно пов’язані об’єкти портової інфраструктури, у тому числі причали, підйомно-транспортне та інше устаткування, які забезпечують навантаження-розвантаження та зберігання вантажів, безпечну стоянку та обслуговування суден і пасажирів;
яхта – палубне, вітрильне, вітрильно-моторне або моторне судно, що використовується для індивідуального чи колективного відпочинку та спорту;
DWT – дедвейт судна в тоннах;
Loa та Lbp – найбільша довжина судна та довжина судна між перпендикулярами (в метрах);
Boa – найбільша (габаритна) ширина судна (в метрах);
Dmd – висота борту (в метрах);
dsum, dwin, dreal, dfore та daft – літня осадка судна до вантажної марки (dsum ), зимова осадка до вантажної марки (dwin ), фактична осадка на міделі (dreal ), осадки судна носом (dfore ) і кормою (daft ) (в метрах);
dл та dз – літня та зимова осадки (в метрах) для внесення до журналів реєстрації приходу/виходу суден;
ГМЗЛБ – Глобальна морська система зв’язку у разі лиха та для забезпечення безпеки;
ІМО – Міжнародна морська організація.
Терміни "забруднюючі вантажі", "нафта та нафтопродукти", "отруйні рідкі речовини", "шкідливі речовини" вживаються у значеннях, наведених у Додатках I – ІІІ до
Міжнародної конвенції про запобігання забрудненню з суден (далі – Конвенція MARPOL); "небезпечні вантажі" вживається у значенні, наведеному в Міжнародному кодексі з перевезення небезпечних вантажів морем 2012 року (Кодекс IMDG); "небезпечні рідкі речовини" вживається у значенні, наведеному в главі 17 Міжнародного кодексу по конструкції та обладнанню для суден, що перевозять небезпечні хімічні вантажні навалом (Кодекс IBC); "зріджені гази" вживається у значенні, наведеному в главі 19 Міжнародного кодексу по конструкції та обладнанню для суден, що перевозять зріджені гази навалом (Кодекс IGC); "сухі речовини" вживається у значенні, наведеному у Доповненні B Кодексу безпечної практики перевезення навалочних вантажів (Кодекс BC).
2. У розділі ІІ:
1) пункт 2.1 викласти в такій редакції:
"2.1. Інформування про прихід судна в порт здійснюється таким чином:
1) капітан судна, що прямує в порт, зобов’язаний надавати портовим властям безпосередньо або через морського агента інформацію про підхід судна, яка містить такі дані:
назву, позивний сигнал і прапор судна;
тип судна, ідентифікаційний номер ІМО та номер ідентифікатора Морської Рухомої Служби (MMSI) (далі – номер MMSI);
найменування/прізвище, ім’я та по батькові судновласника;
порт виходу (попередній порт заходу);
назви 10 останніх портів, до яких заходило судно;
термінал призначення;
найбільшу довжину та ширину судна;
висоту борту судна;
фактичну осадку судна носом і кормою;
вантаж та його кількість;
кількість на борту пасажирів і членів екіпажу;
вантажопідйомність судна, кількість і об’єм трюмів, наявність і кількість твіндеків;
найменування/прізвище, ім’я та по батькові морського агента;
потребу в бункері, прісній воді, постачанні тощо;
заявку на портові послуги;
очікуваний час прибуття до порту призначення або лоцманської станції (ETA – estimated time of arrival), як вимагається портовими властями порту заходу судна, та очікуваний час відправлення з порту (ETD – estimated time of departure);
заходи, передбачені в порту призначення або на якірній стоянці призначення (навантаження, розвантаження тощо);
заплановані обов’язкові перевірки, а також основні роботи з технічного обслуговування та ремонту, що мають здійснитися під час перебування у порту;
дату останньої перевірки інспекцією контролю держави прапора (для суден під Державним прапором України);
морські протести (за наявності);
2) судноплавна компанія, морський агент або капітан судна, що перевозить небезпечні або забруднюючі вантажі та прямує до морського порту України або до якірної стоянки, розташованої в територіальних водах України, повідомляють не пізніше ніж при відправці з порту завантаження або як тільки порт призначення або розташування якірної стоянки стануть відомими (якщо ця інформація не є наявною в момент відправлення) портовим властям морського порту України таку інформацію:
правильні транспортні назви небезпечних та забруднюючих вантажів, номер ООН, клас небезпеки та в разі наявності додаткової небезпеки;
кількість таких вантажів та їх розташування на борту, якщо вони перевозяться в одиницях перевезення вантажу, які відрізняються від цистерн, їх ідентифікаційний номер;
підтвердження, що інформація про небезпечні та забруднюючі вантажі, які перевозяться, та про їх розташування на судні знаходиться на борту;
контактні відомості судноплавної компанії, морського агента, адміністрації порту, іншої особи, яка володіє інформацією про фізико-хімічні властивості вантажу, а також про заходи, які необхідно вжити у випадку надзвичайної ситуації;
3) судна, на які розповсюджуються вимоги правила 2 глави XI-2 додатка до
Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року (з поправками) (далі – Конвенція СОЛАС-74), додатково подають портовим властям інформацію стосовно заходів з морської охорони (у разі невідповідності рівня охорони на судні рівню охорони, встановленому на терміналі призначення);
4) капітан судна або морський агент інформує портові власті про наявність:
несправності суднових вантажних пристроїв (механізмів) і відсутність електроосвітлення, необхідного для забезпечення навантажувально-розвантажувальних робіт;
серйозних пошкоджень корпусу, механізмів або обладнання, недостатню керованість, що може істотно вплинути на безпеку плавання в порту;
5) інформація, зазначена у підпунктах 1 - 4 цього пункту, подається:
щонайменше за 24 години до очікуваного часу прибуття судна до морського порту України; або
................Перейти до повного тексту