- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 липня 2013 р.
за № 1230/23762
Про затвердження Порядку оформлення приходу суден у морський порт, надання дозволу на вихід суден у море та оформлення виходу суден із морського порту
1. Затвердити Порядок оформлення приходу суден у морський порт, надання дозволу на вихід суден у море та оформлення виходу суден із морського порту, що додається.
2. Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті забезпечити:
2.1. Подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
2.2. Оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Демидовича Д.В.
ПОГОДЖЕНО: Міністр доходів і зборів України Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Голова Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті Голова Державної прикордонної служби України Міністр внутрішніх справ України Перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України |
О.В. Клименко М.Ю. Бродський Г. Соболевський М.М. Литвин В.Ю. Захарченко І.Ю. Бісюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
27.06.2013 № 430
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 липня 2013 р.
за № 1230/23762
ПОРЯДОК
оформлення приходу суден у морський порт, надання дозволу на вихід суден у море та оформлення виходу суден із морського порту
І. Загальні положення
( Пункт 1.1 розділу I доповнено новим абзацом першим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
Дія цього Порядку поширюється на судна, які заходять у морські порти України (крім морських рибних портів), капітанів морських портів, служби капітанів морських портів (далі - Служби) під час виконання ними процедур з оформлення приходу суден у морський порт, надання дозволу на вихід суден із морського порту та оформлення виходу суден із морського порту.
1.2. У цьому Порядку терміни та скорочення вживаються у таких значеннях:
вік - вік судна, виражений кількістю років з дати його поставлення;
( Пункт 1.2 розділу I доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
вихід судна – відправлення судна від причалу, розташованого в акваторії порту, або з якірної стоянки в акваторії порту;
контролюючі органи – державні органи, які уповноважені контролювати в портах та їх акваторіях дотримання вимог законодавства;
( Пункт 1.2 розділу I доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
нафтовий танкер - нафтовий танкер відповідно до визначення, наведеного у правилі 1 Додатка I до MARPOL;
( Пункт 1.2 розділу I доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
нафтовий танкер з одинарним корпусом - нафтоналивне судно, яке не відповідає вимогам щодо подвійного корпусу чи еквівалентної конструкції, установленим правилами 19 і 28.6 Додатка I до MARPOL;
( Пункт 1.2 розділу I доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
прихід судна – постановка судна на якір в акваторії порту або швартування судна до причалу, розташованого в акваторії порту, у визначеному адміністрацією морського порту місці;
портові власті – адміністрація порту, що є відповідальною за ефективну експлуатацію порту, ведення господарської діяльності, організацію та забезпечення безпеки мореплавства в акваторії порту, та капітан морського порту (служба капітана морського порту), що здійснює нагляд (контроль) за безпекою мореплавства;
танкер для ШРР (шкідливих рідких речовин) - судно, відповідно до визначення, наведеного у правилі 1 Додатка II до MARPOL;
( Пункт 1.2 розділу I доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
танкер-хімовоз - судно, відповідно до визначення, наведеного у правилі 1 Додатка II до MARPOL;
( Пункт 1.2 розділу I доповнено новим терміном згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
термінал призначення – розташований у межах морського порту або на внутрішніх річкових водних шляхах єдиний майновий комплекс, що включає технологічно пов’язані об’єкти портової інфраструктури, у тому числі причали, підйомно-транспортне та інше устаткування, які забезпечують навантаження-розвантаження та зберігання вантажів, безпечну стоянку та обслуговування суден і пасажирів;
яхта – палубне, вітрильне, вітрильно-моторне або моторне судно, що використовується для індивідуального чи колективного відпочинку та спорту;
DWT – дедвейт судна в тоннах;
Loa та Lbp – найбільша довжина судна та довжина судна між перпендикулярами (в метрах);
Boa – найбільша (габаритна) ширина судна (в метрах);
Dmd – висота борту (в метрах);
dsum, dwin, dreal, dfore та daft – літня осадка судна до вантажної марки (dsum ), зимова осадка до вантажної марки (dwin ), фактична осадка на міделі (dreal ), осадки судна носом (dfore ) і кормою (daft ) (в метрах);
dл та dз – літня та зимова осадки (в метрах) для внесення до журналів реєстрації приходу/виходу суден;
ГМЗЛБ – Глобальна морська система зв’язку у разі лиха та для забезпечення безпеки;
ІМО – Міжнародна морська організація.
Терміни "забруднюючі вантажі", "нафта та нафтопродукти", "отруйні рідкі речовини", "шкідливі речовини" вживаються у значеннях, наведених у Додатках I – ІІІ до
Міжнародної конвенції про запобігання забрудненню з суден (далі – Конвенція MARPOL); "небезпечні вантажі" вживається у значенні, наведеному в Міжнародному кодексі з перевезення небезпечних вантажів морем 2012 року (Кодекс IMDG); "небезпечні рідкі речовини" вживається у значенні, наведеному в главі 17 Міжнародного кодексу по конструкції та обладнанню для суден, що перевозять небезпечні хімічні вантажні навалом (Кодекс IBC); "зріджені гази" вживається у значенні, наведеному в главі 19 Міжнародного кодексу по конструкції та обладнанню для суден, що перевозять зріджені гази навалом (Кодекс IGC); "сухі речовини" вживається у значенні, наведеному у Доповненні B Кодексу безпечної практики перевезення навалочних вантажів (Кодекс BC).
1.3 Не допускається заходження в порт і вихід з порту однокорпусних нафтових танкерів дедвейтом 600 тонн та більше, що перевозять важкі сорти нафти, а також однокорпусних нафтових танкерів дедвейтом 600 тонн та більше й віком 25 років та більше після дати поставлення судна, яка визначається пунктами 28.1-28.6 правила 1 Додатка I до MARPOL. Заходження таких суден в порт може бути здійснено за розпорядженням капітана морського порту, що погоджене з Адміністрацією судноплавства та начальником морського порту лише у випадках, якщо судно перебуває у скрутному становищі та шукає порт-притулок. Вихід таких суден з порту може бути здійснено за розпорядженням капітана морського порту, що погоджене з Адміністрацією судноплавства, лише у випадку, якщо судно без вантажу прямує до іншого порту на ремонт. Про заборону заходження в порт і виходу з порту капітанів і морських агентів таких суден інформує начальник морського порту, служби регулювання руху суден - капітан морського порту.
Не допускається заходження в порт і вихід з порту нафтових танкерів, які досягнули віку 25 років та більше після дати їх поставлення, дедвейтом 5000 або більше, але менше 20000 тонн або дедвейтом 20000 тонн або більше, які перевозять сиру нафту, нафтове паливо, важке дизельне паливо або мастильну олію як вантаж або 30000 тонн або більше, які перевозять інші види нафти і які відповідають вимогам Правил 18.1-18.9, 18.12-18.15, 30.4, 33.1, 33.2, 33.3, 35.1, 35.2 і 35.3 Додатка I до MARPOL обладнаних лише подвійним дном або подвійними бортами, які не використовуються для перевезення нафти і розміщені по всій довжині вантажного танку або обладнані відсіками подвійного корпусу, які не використовуються для перевезення нафти і розміщені по всій довжині вантажного танку, але не відповідають умовам для надання звільнення від вимог Правила 20.1.3 Додатка I до MARPOL.
Нафтоналивним суднам, зазначеним у абзацах першому та другому цього пункту дозволяється заходження в порт і вихід з порту за умови наявності у таких суден діючих документів, що видаються класифікаційним товариством (визнаною організацією), якому (якій) делеговано повноваження відповідно до чинного законодавства, а також відповідності вимогам схеми оцінювання їх стану, ухваленою резолюцією Міжнародної морської організації від 27 квітня 2001 року MEPC 94(46) зі змінами і доповненнями, внесеними резолюцією Міжнародної морської організації від 11 жовтня 2002 року MEPC 99(48) та резолюцією Міжнародної морської організації від 04 грудня 2003 року MEPC 112(50), що проводиться класифікаційним товариством (визнаною організацією), якому (якій) делеговано повноваження відповідно до чинного законодавства.
Не допускається заходження в порт і вихід з порту танкерів-хімовозів, танкерів для ШРР, у тому числі змішаного "ріка-море" плавання дедвейтом 600 тонн та більше, що не мають документів, які підтверджують їх відповідність вимогам, що встановлені Додатком II до MARPOL (Міжнародного свідоцтва про запобігання забрудненню при перевезенні шкідливих рідких речовин наливом або Міжнародного свідоцтва про придатність судна до перевезення небезпечних хімічних вантажів наливом або Свідоцтва про придатність судна до перевезення небезпечних хімічних вантажів наливом).
( Розділ I доповнено пунктом 1.3 згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
ІІ. Прихід судна в порт
2.1. Інформування про прихід судна в порт здійснюється таким чином:
1) капітан судна, що прямує в порт, зобов’язаний надавати портовим властям безпосередньо або через морського агента інформацію про підхід судна, яка містить такі дані:
назву, позивний сигнал і прапор судна;
тип і рік побудови судна, ідентифікаційний номер ІМО та номер ідентифікатора Морської Рухомої Служби (MMSI) (далі – номер MMSI);
( Абзац третій підпункту 1 пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
найменування/прізвище, ім’я та по батькові судновласника;
порт виходу (попередній порт заходу);
назви 10 останніх портів, до яких заходило судно;
термінал призначення;
найбільшу довжину та ширину судна;
висоту борту судна;
фактичну осадку судна носом і кормою;
вантаж та його кількість;
кількість на борту пасажирів і членів екіпажу;
вантажопідйомність судна, дедвейт, кількість і об’єм трюмів, наявність і кількість твіндеків;
( Абзац чотирнадцятий підпункту 1 пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
найменування/прізвище, ім’я та по батькові морського агента;
потребу в бункері, прісній воді, постачанні тощо;
заявку на портові послуги;
очікуваний час прибуття до порту призначення або лоцманської станції (ETA – estimated time of arrival), як вимагається портовими властями порту заходу судна, та очікуваний час відправлення з порту (ETD – estimated time of departure);
заходи, передбачені в порту призначення або на якірній стоянці призначення (навантаження, розвантаження тощо);
заплановані обов’язкові перевірки, а також основні роботи з технічного обслуговування та ремонту, що мають здійснитися під час перебування у порту;
дату останньої перевірки інспекцією контролю держави прапора (для суден під Державним прапором України);
морські протести (за наявності);
2) судноплавна компанія, морський агент або капітан судна, що перевозить небезпечні або забруднюючі вантажі та прямує до морського порту України або до якірної стоянки, розташованої в територіальних водах України, повідомляють не пізніше ніж при відправці з порту завантаження або як тільки порт призначення або розташування якірної стоянки стануть відомими (якщо ця інформація не є наявною в момент відправлення) портовим властям морського порту України таку інформацію:
рік побудови судна, відомості про те, чи є судно нафтовим танкером з одинарним корпусом, танкером-хімовозом, танкером для ШРР та про наявність вантажу нафти важких сортів (для нафтових танкерів);
( Підпункт 2 пункту 2.1 розділу II доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 767 від 10.10.2022 )
правильні транспортні назви небезпечних та забруднюючих вантажів, номер ООН, клас небезпеки та в разі наявності додаткової небезпеки;
кількість таких вантажів та їх розташування на борту, якщо вони перевозяться в одиницях перевезення вантажу, які відрізняються від цистерн, їх ідентифікаційний номер;
підтвердження, що інформація про небезпечні та забруднюючі вантажі, які перевозяться, та про їх розташування на судні знаходиться на борту;
контактні відомості судноплавної компанії, морського агента, адміністрації порту, іншої особи, яка володіє інформацією про фізико-хімічні властивості вантажу, а також про заходи, які необхідно вжити у випадку надзвичайної ситуації;
3) судна, на які розповсюджуються вимоги правила 2 глави XI-2 додатка до
Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року (з поправками) (далі – Конвенція СОЛАС-74), додатково подають портовим властям інформацію стосовно заходів з морської охорони (у разі невідповідності рівня охорони на судні рівню охорони, встановленому на терміналі призначення);
4) капітан судна або морський агент інформує портові власті про наявність:
несправності суднових вантажних пристроїв (механізмів) і відсутність електроосвітлення, необхідного для забезпечення навантажувально-розвантажувальних робіт;
серйозних пошкоджень корпусу, механізмів або обладнання, недостатню керованість, що може істотно вплинути на безпеку плавання в порту;
5) інформація, зазначена у підпунктах 1 - 4 цього пункту, подається:
щонайменше за 24 години до очікуваного часу прибуття судна до морського порту України; або
не пізніше часу, коли судно залишає попередній порт, якщо час плавання менше ніж 24 години;
або якщо порт заходу невідомий або змінюється протягом плавання, як тільки ця інформація стане доступною;
6) капітани суден, які входять чи рухаються зоною обов’язкової системи суднових повідомлень, повинні забезпечити достовірне передавання такої інформації про судно:
позначення судна (назва, позивний сигнал, номер ІМО або номер MMSI);
дата та час;
положення по широті та довготі або дійсний пеленг та відстань в морських милях від чітко визначеного морського орієнтиру;
курс;
швидкість;
порт призначення та розрахунковий час прибуття;
вантаж та, якщо на борту присутній небезпечний вантаж, кількість та клас ІМО;
контактні відомості для отримання інформації про вантаж;
загальна кількість осіб на борту;
характеристика та підрахована кількість бункерного палива (для суден валовою місткістю більше 1000 одиниць);
навігаційний статус;
7) капітан судна повинен негайно інформувати портові власті про будь-яку зміну в інформації, повідомленій відповідно до цього пункту;
8) капітан судна відповідає за несвоєчасне подання інформації та подання недостовірної інформації.
2.2. Оформлення приходу судна в морський порт здійснюється таким чином:
1) до початку навантажувально-розвантажувальних операцій усі судна, що прибули до порту, оглядаються уповноваженими особами Служби (крім суден, відносно яких застосовується вільна практика) для встановлення факту відсутності в останньому рейсі таких порушень:
( Абзац перший підпункту 1 пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
завантаження судна понад вантажну марку;
перевищення кількості людей на борту порівняно з кількістю людей, для яких передбачено рятувальні засоби;
перевищення кількості пасажирів на борту порівняно з кількістю, що зазначена у пасажирському свідоцтві;
крену судна (понад 5 градусів), а також диференту на ніс, якщо цей диферент не передбачений конструкцією судна або якщо варіант завантаження судна з диферентом на ніс не міститься в інформації з остійності судна;
ускладнення вільного доступу до рятувальних засобів, шляхів евакуації, мірильних трубок, пожежних кранів та водостічних отворів, а також засобів боротьби за живучість судна і місць посадки людей у рятувальні засоби, з причин неправильного розміщення палубного вантажу, тари, предметів суднового постачання та іншого майна;
невиконання вимог попередніх актів перевірки судна інспекторами контролю державою порту та Службою;
обставин, що перешкоджають безпечному руху суден у портових водах або діям в умовах аварійного забруднення чи загрози аварійного забруднення нафтою;
2) у разі виявлення порушень правил безпеки руху, перевезення пасажирів і вантажів, експлуатації судна та інших правопорушень з боку екіпажу судна, капітаном морського порту та Адміністрацією судноплавства в межах компетенції вживаються заходи, передбачені чинним законодавством;
3) прихід судна в порт оформлюється капітаном морського порту не більше ніж через 6 годин з моменту приходу судна за умови виконання прикордонних, митних, санітарних і карантинних процедур в установленому законодавством порядку та відвідування судна уповноваженою особою Служби;
4) портовим властям подається капітаном судна (або морським агентом) Загальна декларація (General Declaration) (додаток 1) з поміткою "Прихід/Arrival", декларація про суднові припаси (IMO Ship’s Stores Declaration) (додаток 8), декларація про особисті речі екіпажу (IMO Crew’s Effects Declaration) (додаток 9), суднова роль (ІМО Crew List) (додаток 10), список пасажирів (ІМО Passenger List) (додаток 11).
Для суден, які здійснюють судноплавство по р. Дунай портовим властям подається капітаном судна (або морським агентом) декларація про суднові припаси (IMO Ship’s Stores Declaration) (додаток 8), декларація про особисті речі екіпажу (IMO Crew’s Effects Declaration) (додаток 9), Звіт про прихід/вихід (Arrival and departure report Danube Navigation Standard Form (DAVID) (додаток 14) з поміткою "Прихід/Arrival", суднова роль (Crew List Danube Navigation Standard Form (DAVID) (додаток 15), список пасажирів (Passenger List Danube Navigation Standard Form (DAVID) (додаток 16);
5) прихід судна, що прибуло в порт на буксирі, якщо на ньому є екіпаж, який очолює капітан, оформляється капітаном цього судна (або агентом). У всіх інших випадках прихід буксирного каравану оформлюється капітаном судна, що буксирує;
6) прихід у порт судна місцевого сполучення або маломірного (малого) судна оформляється у порядку, встановленому в обов’язкових постановах по порту.
Вихід та прихід гідрографічних (лоцмейстерських) суден у межах акваторії і підхідних каналах порту для відновлення роботи засобів навігаційного обладнання в штатному режимі здійснюється з дозволу капітана морського порту без оформлення виходу судна.
Прихід суден внутрішнього або змішаного плавання (за винятком пасажирських суден та суден, що перевозять небезпечні вантажі), які здійснюють каботажні перевезення водами акваторій Миколаївського та Херсонського морських портів, Херсонського морського каналу, Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу, першого і другого колін каналу акваторії порту Миколаїв і Спаського каналу, оформлюється відповідно до вимог цього Порядку один раз за календарний рік під час першого заходу судна в акваторію морського порту.
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
Під час заходів цим судном до акваторій морських портів у подальшому протягом календарного року капітан судна безпосередньо або через морського агента завчасно (за 6 годин або в разі переходу менше ніж 6 годин негайно після виходу з попереднього порту) надає капітану морського порту електронною поштою таку інформацію:
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
назва і прапор судна;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
тип судна, номер ІМО;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
найменування/прізвище, ім’я, по батькові та місцезнаходження/місце реєстрації судновласника;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
порт виходу (попередній порт заходу);
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
очікуваний час приходу на акваторію порту;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
назви морських або річкових терміналів, до яких заходило судно під час рейсу;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
найбільша довжина та ширина судна;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
висота борту судна;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
фактична осадка судна на прихід носом і кормою;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
суднова роль (додаток 10) та список пасажирів (додаток 11) (для суден, які здійснюють судноплавство по р. Дунай, суднова роль (додаток 15) та список пасажирів (додаток 16) (у разі наявності);
вантажопідйомність судна, кількість і об’єм трюмів;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
найменування/прізвище, ім’я, по батькові та місцезнаходження/місце реєстрації морського агента;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
потреба в бункері, прісній воді, постачанні тощо;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
заявка на портові послуги (у разі наявності);
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
морські протести (у разі наявності).
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
У разі відсутності встановлених законодавством підстав для відмови у видачі дозволу на захід до порту капітан морського порту підтверджує дозвіл на захід цього судна засобами зв’язку;
( Підпункт 6 пункту 2.2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
7) капітан судна (або морський агент) після приходу судна в порт подає капітану морського порту або уповноваженій особі Служби разом із документами, зазначеними у підпункті 4 цього пункту, завірені його особистим підписом і судновою печаткою (за наявності) копії таких документів:
класифікаційне свідоцтво (Classification Certificate);
свідоцтво про реєстрацію (Ship's Registry Certificate);
міжнародне обмірне свідоцтво (Tonnage Certificate);
міжнародне свідоцтво про вантажну марку (Load Line Certificate).
Капітан морського порту або уповноважена особа Служби у випадках, передбачених законодавством, залежно від типу судна, наявності обмежень, установлених класифікаційним товариством, характеру вантажу має право отримувати копії інших документів, не зазначених у цьому підпункті.
Копії наданих документів зберігаються в Службі протягом 2 років.
У разі якщо судно експлуатується на зареєстрованій лінії закордонного плавання та здійснює регулярні заходи до морського порту України, то для такого судна Службою може бути заведена окрема справа.
Якщо з дати попереднього заходу в морський порт на цьому судні були змінені документи, зазначені у цьому підпункті, капітан судна (або морський агент) після приходу судна в порт подає капітану морського порту або уповноваженій особі Служби завірені його особистим підписом і судновою печаткою (за наявності) копії нових документів.
Строк зберігання справи в Службі становить 2 роки з дати останнього заходу такого судна в цей морський порт;
( Підпункт 7 пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
8) капітан судна повинен письмово повідомити капітана морського порту про будь-які несправності пристроїв чи вузлів і механізмів під час попереднього рейсу, що виникли на судні;
9) уповноважена особа Служби реєструє прихід кожного судна в Журналі реєстрації приходу суден (додаток 2).
Чергові працівники Служби, які уповноважені вносити записи до зазначеного Журналу, забезпечують достовірність і своєчасність таких записів, ведення та зберігання цього Журналу. Прихід суден, що плавають під Державним Прапором України, підтверджується штампом приходу (додаток 3), який проставляється на судновій ролі, що повертається капітану судна.
Журнали реєстрації приходу суден мають бути прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою капітана морського порту.
Після внесення останнього запису Журнали реєстрації приходу суден зберігаються в Службі протягом 5 років;
10) капітани суден незалежно від їх прапора, що мають обмеження району плавання, встановлені класифікаційними свідоцтвами, додатково пред’являють план попереднього рейсу, судновий журнал, інші документи, що підтверджують факт прямування судна установленим районом плавання;
( Підпункт 10 пункту 2.2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури
№ 387 від 25.09.2015 )
11) судна, щодо яких застосовується глава XI-2 додатка до
Конвенція СОЛАС-74, підлягають контролю з боку портових властей, відповідно до правила 9 глави ХІ-2 додатка до Конвенції СОЛАС-74;
12) у разі заходу яхти з іншої держави до морського порту України, в якому не відкрито пункт пропуску через державний кордон, капітан порту інформує про це відповідні портові власті та контролюючі органи, у зоні відповідальності яких знаходиться найближчий пункт пропуску через державний кордон.
2.3. Капітан судна відповідає за достовірність наданих документів та інформації.
2.4. Перелік документів, зазначених у підпункті 7 пункту 2.2 цього розділу, може змінюватися залежно від району плавання судна, технічних параметрів судна, характеру вантажу та чинного законодавства держави прапора судна.
2.5. До початку вантажних операцій капітан судна зобов’язаний пред’явити Службі такі документи:
попередній вантажний план судна;
вантажну декларацію;
попередній розрахунок остійності та подовжньої міцності корпусу судна.
Відомості про вантаж і стан вантажу на дату завантаження, які надаються капітану судна як інформація про вантаж з метою його безпечного морського перевезення, щонайменше повинні містити такі відомості:
правильна транспортна назва небезпечних та забруднюючих вантажів, номер ООН та в разі наявності додаткової небезпеки;
................Перейти до повного тексту