1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
29.12.2007 N 884
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 143 від 25.02.2014 )
Про затвердження Регламенту роботи МОЗ України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я N 907 від 20.10.2010 N 70 від 07.02.2011 N 329 від 01.06.2011 N 511 від 15.08.2011 N 661 від 29.07.2013 )
З метою встановлення порядку організації діяльності МОЗ України, підвищення особистої відповідальності працівників за виконання покладених на них завдань та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 року N 1143 "Про затвердження типового регламенту центрального органу виконавчої влади"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент роботи МОЗ України (додається).
2. Першим заступникам, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів Міністерства:
2.1. взяти до неухильного виконання Регламент роботи МОЗ України;
2.2. привести у відповідність до Регламенту положення про структурні підрозділи Міністерства.
3. Визнати таким, що втратив чинність наказ МОЗ України від 14 січня 2004 року N 8 "Про затвердження Регламенту роботи апарату МОЗ України".
Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Міністра Орду О.М.
Міністр В.М.Князевич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
29.12.2007 N 884
РЕГЛАМЕНТ
роботи апарату МОЗ України
Затвердження Регламенту роботи апарату МОЗ України (далі - Міністерство) спрямовано на забезпечення чіткої організації його діяльності, підвищення особистої відповідальності працівників за доручену ділянку роботи.
Регламент роботи апарату Міністерства визначає організацію діяльності Міністерства, його структурних підрозділів, урядових органів державного управління в складі МОЗ України, створюваних при ньому дорадчих органів (колегія, громадська колегія, вчена медична рада, комісії, робочі групи тощо), а також взаємодію всіх цих структур з реалізації функцій, покладених на Міністерство в цілому.
До Регламенту включено розділи, що регулюють процеси підготовки та прийняття рішень, здійснення контролю за їх виконанням, процедуру розроблення й узгодження проектів законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, визначають роль тих чи інших посадових осіб Міністерства, розмежування та узгодження їхньої діяльності з метою уникнення дублювання функцій.
1. Загальні положення
1.1. Регламент роботи апарату МОЗ України встановлює порядок організації діяльності пов'язаної із здійсненням його повноважень.
1.2. Міністерство спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
1.3. МОЗ України в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
1.4. Міністерство охорони здоров'я України під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
1.5. Діяльність МОЗ України є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Міністерства.
Інформація про діяльність МОЗ України надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
2. Організація роботи МОЗ України
2.1. Планування роботи
2.1.1. Міністерство охорони здоров'я України розробляє та затверджує річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план).
2.1.2. Заходи, передбачені у річному плані, повинні відповідати напрямам робіт, визначених бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
2.1.3. У річному плані визначаються:
- перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
- відповідальні за виконання завдань (робіт);
- строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
- результативні показники виконання плану.
2.1.4. Річний план розробляється структурним підрозділом Міністерства, на який покладено функцію стратегічного планування, на основі пропозицій самостійних підрозділів Міністерства та урядових органів державного управління в складі МОЗ України.
2.1.5. Для розроблення річного плану може бути утворена робоча група з представників структурних підрозділів, науковців, інших фахівців.
2.1.6. Після прийняття Закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк коригується і затверджується наказом МОЗ України та розміщується на веб-сайті Міністерства.
2.1.7. Структурні підрозділи провадять свою діяльність згідно з квартальним або місячним планами, що розробляються на підставі річного плану та затверджуються першим заступником або заступником Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться структурний підрозділ.
2.1.8. Моніторинг виконання річного плану проводиться щокварталу структурним підрозділом Міністерства, на який покладено функцію стратегічного планування.
2.1.9. По закінченні строку дії річного плану структурний підрозділ Міністерства, на який покладено функцію стратегічного планування, на основі пропозицій самостійних підрозділів Міністерства та урядових органів державного управління в складі МОЗ України, готує звіт про його виконання, який підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.
2.2. Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату МОЗ України
2.2.1. Повноваження Міністра охорони здоров'я України визначаються законом.
2.2.2. Розмежування функціональних повноважень заступників Міністра визначається Положенням про МОЗ України та відповідним наказом Міністерства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Міністерства, в якому визначаються:
- перелік закріплених за відповідним заступником Міністра обов'язків, що випливають з покладених на Міністерство завдань та функцій;
- перелік структурних підрозділів, урядових органів державного управління в складі МОЗ України, територіальних органів, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником, а також підпорядкованих закладів, установ та організацій.
2.2.3. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу у двотижневий строк при реорганізації Міністерства, погоджується із заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується Міністром.
2.2.4. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків).
2.3. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
2.3.1. МОЗ України для забезпечення здійснення своїх повноважень може утворювати за наказом Міністерства постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
2.3.2. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції МОЗ України, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається положенням про колегію МОЗ України, затвердженим наказом Міністерства.
2.3.3. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджує Міністр охорони здоров'я України.
2.4. Управління персоналом та проходження державної служби
2.4.1. Організація кадрової роботи МОЗ України здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
2.4.2. Прийняття на державну службу в МОЗ України здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до МОЗ України на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
2.4.3. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу".
2.4.4. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва МОЗ України встановлюється в разі потреби чергування працівників структурних підрозділів (згідно з графіком, затвердженим Міністром).
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Міністерства з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів та вноситься відмітка до журналу тимчасової відсутності на робочому місці. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Міністра, які здійснюють керівництво відповідними підрозділами.
2.4.5. У МОЗ України формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду у грудні та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
2.4.6. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за доручену справу проводиться один раз на три роки атестація державних службовців, порядок проведення якої визначається Положенням про проведення атестації державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. N 1922.
У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків відповідно до Порядку та регламенту проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями МОЗ України покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого наказом МОЗ України від 16.01.2006 р. N 11-к.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та самостійним структурним підрозділом, на який покладено функцію кадрової політики, під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
2.4.7. Самостійний структурний підрозділ, на який покладено функцію кадрової політики, розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників апарату МОЗ України та територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
3. Нормотворча діяльність
3.1. Нормотворча діяльність МОЗ України провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Міністерства.
3.2. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. N 950, іншими актами законодавства.
3.3. Розроблення проекту нормативно-правового акта у МОЗ України покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
3.4. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися за наказом Міністерства робоча група.
3.5. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
- проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
- визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
- перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis cornmunautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
- забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;
- вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
3.6. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Міністру обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, урядовими органами державного управління в складі МОЗ України, юридичною службою, підрозділом з питань запобігання та протидії корупції та заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків).
( Пункт 3.6 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 907 від 20.10.2010 )
3.7. Нормативно-правові акти МОЗ України, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають в установленому порядку реєстрації в Мін'юсті.
4. Організація роботи з документами
4.1. Реєстрація, розгляд та проходження документів у Міністерстві здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України (далі - Інструкція з діловодства), затвердженої наказом МОЗ України від 05.02.98 р. N 20 із змінами і доповненнями, внесеними наказами Міністерства охорони здоров'я України від 29.05.1998 р. N 140, від 06.11.2000 р. N 287, від 08.05.2001 р. N 177, від 04.06.2003 р. N 252, від 30.10.2003 р. N 501, від 10.09.2004 р. N 453 та Інструкції з організації та здійснення контролю за виконанням завдань визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України в Міністерстві охорони здоров'я України, затвердженої наказом МОЗ України від 30.08.2005 р. N 433.
4.2. Порядок організації роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, визначається законодавством.
4.3. До основних видів роботи з документами належать:
- реєстрація вхідної кореспонденції;
- робота з документами у структурних підрозділах;
- підготовка документів для доповіді керівництву;
- підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів та актів організаційно-розпорядчого характеру;
- організація виконання рішень Кабінету Міністрів України;
- підготовка та оформлення документів до засідань колегії;
- оформлення копій та додатків до документів;
- реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
- організація та здійснення контролю за виконанням документів;
- складення номенклатури та формування справ;
- підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;
- ведення обліку, зберігання та використання бланків, печаток і штампів МОЗ України.
4.4. Проходження документів
4.4.1. Всі документи, що надходять до МОЗ України, приймаються централізовано в відділі документозабезпечення Управління адміністративного забезпечення. У разі надходження документів у неробочий час вони приймаються черговим Української станції екстреної консультативної медичної допомоги.
4.4.2. Після попереднього розгляду документів начальником Управління адміністративного забезпечення чи іншою особою, яка його заміщає, або спеціально виділеною для цього особою відповідно до розподілу обов'язків між працівниками, Міністру подаються на розгляд найбільш важливі документи, які надходять від Президента України, Голови Верховної Ради України та його заступників, Прем'єр-міністра та Віце-прем'єр-міністрів України, Глави Секретаріату Президента України, членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади, запити та звернення народних депутатів України тощо.

................
Перейти до повного тексту