1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
30.08.2005 N 433
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 913 від 26.10.2010 )
Щодо вдосконалення моніторингу за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Кабінету Міністрів України, актами та дорученнями Президента України
На виконання Указу Президента України від 26 липня 2005 р. N 1132/2005 "Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України" та доручення Кабінету Міністрів України від 11.08.2005 N 42364/1/1-05
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити: Інструкцію з організації та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України в Міністерстві охорони здоров'я України (додається).
2. Вважати Інструкцію по організації та здійсненню контролю за виконанням контрольних доручень в апараті Міністерства охорони здоров'я України, яка затверджена пунктом 1 наказу МОЗ України від 14.05.2003 N 214 "Щодо вдосконалення моніторингу за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Кабінету Міністрів України, актами та дорученнями Президента України", пункти 3 та 4 зазначеного наказу такими, що втратили чинність.
3. Першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів Міністерства:
3.1. Забезпечити виконання Інструкції з організації та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України в Міністерстві охорони здоров'я України.
3.2. Взяти до уваги, що діяльність Сектору контролю апарату не звільняє керівників структурних підрозділів від здійснення контролю за якістю та своєчасністю виконання контрольних доручень.
3.3. Постійно сприяти удосконаленню системи контролю у підпорядкованих підрозділах.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Ханенко С.М.
Міністр М.Є.Поліщук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
30.08.2005 N 433
ІНСТРУКЦІЯ
з організації та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України в Міністерстві охорони здоров'я України
1. Загальні положення
1.1. Мета контролю:
забезпечення високої ефективності, якості та чіткого виконання завдань, визначеними актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, особистих рішень та доручень керівництва.
1.2. Завдання контролю:
забезпечення високого рівня виконавської дисципліни в Міністерстві охорони здоров'я України (далі - Міністерство) шляхом підвищення якості та своєчасного виконання встановлених завдань;
своєчасне виявлення відхилень у строках та якості виконання документів, а також винних у порушенні строків та якості виконання.
1.3. Функції контролю:
облік завдань, що підлягають контролю, розробка, затвердження та впровадження системи контролю;
призначення та підготовка відповідальних за контроль виконання документів в усіх підрозділах Міністерства;
взяття на контроль, систематичний моніторинг за фактичним виконанням завдань, що потребують контролю; впровадження заходів щодо своєчасного та якісного виконання доручень, розгляд пропозицій щодо зняття з контролю;
періодичний аналіз стану та результату виконання взятих на облік контрольних завдань; впровадження заходів щодо удосконалення системи контролю та поліпшення виконавської дисципліни.
1.4. Контроль за виконанням завдань здійснюється згідно з законодавством України, рішеннями Уряду України, наказами МОЗ України, Інструкції з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України, а також цією Інструкцією.
1.5. Відповідальність щодо організації контролю в Міністерстві несуть: Міністр, перший заступник, заступники, начальники департаментів, управлінь та самостійних відділів та секторів, начальник сектору контролю апарату.
1.6. Обов'язковому контролю за своєчасним та якісним виконанням підлягають завдання, що визначені такими документами:
законами та постановами Верховної Ради України, у запитах та зверненнях народних депутатів України, указами, розпорядженнями Президента України;
дорученнями Президента України;
актами та дорученнями Кабінету Міністрів України. Крім цього, контролю підлягають інші завдання згідно з дорученням керівництва.
1.7. Вимоги до документів, які підлягають контролю:
1.7.1. Документ, який підлягає контролю (далі - документ), має реєстраційну відмітку на правому нижньому полі документа та відмітку щодо контролю на лівому полі ("КОНТРОЛЬ").
1.7.2. У документі резолюцією керівництва повинні бути визначені завдання, які підлягають виконанню, строки їх виконання, відповідальні.
1.8. Відповідальність за виконання несуть особи, які визначені у дорученні керівництва (резолюція).
У тих випадках, коли документ виконується кількома особами, відповідальним за організацію виконання є перший, вказаний у дорученні (резолюції).
1.9. Строки виконання завдань у документі:
1.9.1. Строки виконання завдань у документі і строки надання інформації про виконання вказуються в тексті документа або у дорученні згідно з резолюцією керівника. На ряд документів згідно з переліком (додатки N 1, 2) встановлено типові строки їх виконання.
Якщо вказаний у резолюції строк виконання документа відрізняється від типового, приймається вказаний строк.
1.9.2. Строк виконання завдань у документі обчислюється з дня його реєстрації, а для вхідних документів - з дня надходження до Міністерства.
1.9.3. Встановлення нового строку виконання подовжується виконавцем не менш як за 10 днів до встановленого раніше строку виконання лише за згодою органу чи особи, яка його встановила, після пред'явлення виконавцем підстав для подовження строку виконання (додаток N 3).
Про зміни строку виконання подається інформація у той же день до Сектору контролю апарату.
1.10. Для здійснення контролю за виконанням завдань застосовується реєстраційно-контрольна картка для кожного завдання документа.
Оперативний моніторинг виконання завдань у документі здійснюється із застосуванням комп'ютерної техніки.
1.11. Документ вважається виконаним і знімається з контролю тоді, коли фактично виконано передбачені в ньому завдання, підготовлено письмову відповідь і про виконання оперативно повідомлено Сектор контролю апарату.
Рішення про зняття з контролю приймається керівником після оцінки виконання завдання у термін - не більше тижня (документ візується).
Про зняття документа з контролю з обгрунтованими пропозиціями до керівництва виходять відповідальні виконавці.
На виконаному документі та реєстраційно-контрольній картці відзначається виконання документа та зняття з контролю.
1.12. На підставі аналізу даних контролю виконання при необхідності розробляються заходи щодо підвищення виконавської дисципліни.
2. Система контролю
2.1. До системи контролю входять:
2.1.1. Міністр, перший заступник, заступники, які організовують роботу щодо виконання законів України, постанов та доручень Верховної Ради України, указів, розпоряджень, доручень Президента України, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України та відповідних документів в міністерстві; приймають рішення про взяття на контроль та зняття з контролю виконаних документів (доручень).
2.1.2. Начальники департаментів, управлінь та самостійних відділів та секторів, які несуть особисту відповідальність за виконання документів, організовують контроль за виконанням в підрозділах.
Для здійснення контролю за виконанням завдань, передбачених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України та Уряду, строк виконання яких перевищує один місяць, керівниками розробляється План контролю.
План контролю містить:
1) назву структурного підрозділу міністерства або посадової особи, яка здійснюватиме організацію виконання завдання, яке визначене у документі;
2) перелік відповідних заходів і строки їх здійснення;
3) узагальнення та аналіз відповідних заходів з підготовкою відповіді про виконання завдання.
2.1.3. Завідуючий Сектором контролю, який здійснює свої функції згідно з Положенням про сектор.
2.1.4. Відповідальний виконавець, який особисто чи із залученням інших виконавців організує вчасне виконання завдання.
2.1.5. Комп'ютерна техніка забезпечує накопичення інформації щодо обліку та виконання контрольних доручень.
3. Організація контролю за виконанням контрольних доручень
3.1. Взяття на контроль:
документи, що підлягають контролю, надходять для реєстрації та попереднього розгляду до загального відділу Управління справами згідно з інструкцією з діловодства міністерства (наказ N):
3.1.1. Кожен документ ставиться на облік у загальному відділі Управління справами.
3.1.2. Після реєстрації документи у день надходження направляються на розгляд керівництву міністерства загальним відділом Управління справами.
3.1.3. Розглянуті (з резолюцією) керівництвом документи повертаються до загального відділу Управління справами, де відбираються для контролю і направляються до Сектору контролю апарату.
3.1.4. Сектор контролю апарату заводить на контрольні завдання у документах контрольну картку та ставить її на автоматизований облік згідно з резолюцією керівництва та типовими строками виконання.
3.1.5. Сектор контролю протягом доби доводить інформацію до структурних підрозділів щодо отримання відповідних завдань у секторі контролю для подальшого їх виконання.
3.1.6. Сектор контролю апарату здійснює моніторинг організації контролю за виконанням із застосуванням комп'ютерної техніки.
3.2. Контроль за виконанням завдань у документах:
3.2.1. Своєчасність виконання завдань у документах забезпечується направленням щотижня робочих планів по виконанню контрольних завдань з перспективою на тиждень до керівництва та підрозділів міністерства.
3.2.2. Для попередження порушення строків виконання (моніторинг) у структурні підрозділи за 7 або 5 днів надходять письмові нагадування (реєстраційні картки) щодо закінчення терміну виконання завдань (в оперативному порядку нагадується по телефону).
3.2.3. Виконавець повинен інформувати за запитом спеціалістів Сектору контролю апарату про хід та стан виконання контрольних завдань документів.
3.2.4. Завідуючий сектором контролю апарату інформує Міністра, першого заступника та його заступників щодо порушення виконавської дисципліни шляхом подання щотижневих оперативних інформацій, виконує інші функції з організації контролю за виконанням контрольних доручень згідно з Положенням про сектор контролю апарату.
3.3. Зняття документів з контролю:
3.3.1. Зняття з контролю здійснюється після подання до сектору контролю апарату листів та матеріалів з інформацією щодо виконаних завдань, які завізовані керівництвом.
3.3.2. Спеціаліст сектору контролю апарату заносить в контрольну картку інформацію, що характеризує документ (номер документа, дату, адресу направлення, хто завізував документ), дані про виконавця (прізвище, телефон) та короткий зміст.
3.3.3. Після зняття з контролю завдання реєстраційно-контрольна картка передається до облікової картотеки у загальний відділ Управління справами.
3.4. Аналіз виконання документів:
Сектор контролю апарату щоквартально (або за дорученням керівництва):
3.4.1. Аналізує навантаження структурних підрозділів міністерства щодо кількості та обсягу виконаних контрольних доручень.
3.4.2. Порівнює структурні підрозділи щодо питомої ваги виконаних та виконаних з порушенням установлених термінів контрольних завдань та доручень.
3.4.3. Аналізує за встановленою формою та узагальнює результати ходу виконання контрольних завдань та доручень.
3.4.4. Аналізує ефективність діючої системи контролю за виконанням та дає пропозиції щодо її поліпшення.
Додаток N 1
ПЕРЕЛІК
актів законодавства, якими встановлені терміни розгляду і опрацювання документів
Назва, дата прийняття
і номер акта
законодавства
Які терміни визначено
1. "Про статус
народного депутата
України"
(нова редакція від
22.01.2001 р.)
Депутатське звернення є обов'язковим для
розгляду посадовими особами, яким воно
адресовано, протягом не більше десяти
днів з моменту одержання. Максимальний
час розгляду депутатського звернення з
урахуванням продовження, не може
перевищувати тридцяти днів з моменту його
одержання
Термін розгляду депутатського запиту - у
15-денний строк з дня його одержання або
в інший, встановлений Верховною Радою,
строк; максимальний час розгляду
депутатського звернення з урахуванням
продовження, не може перевищувати
тридцяти днів
2. "Про затвердження
Тимчасового регламенту
Кабінету Міністрів
України"
Постанова Кабінету
Міністрів України
від 05.06.2000 N 915
із змінами
VI п. 18. Проекти постанов Кабінету
Міністрів, які готуються на підставі
законів України, актів або доручень
Президента України, актів Кабінету
Міністрів, рішень урядових комітетів,
доручень Прем'єр-міністра, Першого
Віце-прем'єр-міністра,
Віце-прем'єр-міністрів, подаються
Кабінетові Міністрів у терміни,
передбачені цими актами та дорученнями.
У виняткових випадках, якщо проект
постанови з поважних причин неможливо
подати Кабінетові Міністрів вчасно,
встановлений термін подання може бути
перенесено Прем'єр-міністром (якщо термін
визначено Кабінетом Міністрів) або
особою, яка його встановила, на письмове
мотивоване прохання головного розробника,
яке подається не пізніше ніж за 5 днів до
закінчення встановленого терміну.
VI п. 21. Якщо поданий до Кабінету
Міністрів проект постанови внесено з
порушенням установлених пунктами 14-16
цього розділу (IV розділ Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України
вимог, він разом із
супровідним листом за підписом Міністра
Кабінету Міністрів або його першого
заступника повертається не пізніше двох
днів після надходження головному
розробникові для приведення у
відповідність з вимогами (без доповіді
Прем'єр-міністрові, Першому
Віце-прем'єр-міністрові,
Віце-прем'єр-міністрові (відповідно до
розподілу функціональних повноважень).
У цьому разі головний розробник
зобов'язаний повторно подати Кабінетові
Міністрів проект постанови не пізніше ніж
у 5-денний термін.
VIII п. 7. На запит Верховної Ради
Кабінет Міністрів подає до законопроекту
свій висновок. Висновок подається до
Верховної Ради не пізніше ніж у 30-денний
термін після його надходження... Проект
цього висновку у 10-денний термін
готується відповідним центральним органом
виконавчої влади за дорученням
Прем'єр-міністра
VIII п. 14 г) Завізована відповідним
міністром, керівником іншого центрального
органу виконавчої влади копія закону
разом з пропозиціями щодо доцільності
його підписання Президентом України або
застосування Президентом України права
вето щодо цього закону подаються
міністерству, іншому центральному органу
виконавчої влади, визначеному у
супровідному листі Секретаріату Кабінету
Міністрів першим (далі - відповідальне
міністерство або інший центральний орган
виконавчої влади) не пізніше ніж протягом
48 годин з часу отримання копії закону
(якщо інший термін не визначено у
супровідному листі Секретаріату Кабінету
Міністрів)
X п. 3. Інформацію, довідкові та
аналітичні матеріали до проведення Дня
Уряду України готують за визначеною
Верховною Радою тематикою міністерства,
інші центральні органи виконавчої влади,
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська і Севастопольська
міські держадміністрації, інші підвідомчі
Кабінетові Міністрів органи, установи і
організації за дорученням
Прем'єр-міністра та подають Кабінетові
Міністрів не пізніше ніж за 6 днів до
його проведення
3. "Питання підготовки
та проведення робочих
поїздок Президента
України"
Указ Президента
України від 09.12.95 N 1144/95
Матеріали для робочих поїздок Президента
України подаються не пізніше як за десять
днів до початку поїздки. Глава
Адміністрації Президента України в разі
потреби може визначити інший строк
подання таких матеріалів
4. "Про звернення
громадян"
Закон України
від 02.10.96 N 393/96-ВР
Звернення розглядаються і вирішуються у
термін не більше одного місяця від дня їх
надходження, а ті, які не потребують
додаткового вивчення невідкладно, але не
пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх
отримання (термін можна продовжити, але
він не може перевищувати сорока п'яти
днів) (ст. 20
5. "Питання контролю
за виконанням указів,
розпоряджень і
доручень Президента
України"
Указ Президента
України від
26.07.2005 N 1132/2005
7. Завдання, визначені в актах,
дорученнях, виконуються у строки,
встановлені Президентом України. Якщо в
акті Президента України строк виконання
завдання не визначено, його виконання
здійснюється протягом 30 календарних днів
з дати набрання чинності актом Президента
України.
8. Інформацію про стан виконання
конкретних завдань виконавці не пізніше
наступного дня після строку, визначеного
пунктом 7 цього Положення, подають до
Секретаріату Президента України, а у
випадку, коли відповідальним за контроль
є орган або посадова особа, зазначені в
абзаці другому пункту 4 цього
Положення, - такому органу чи посадовій
особі, а копію - Секретаріату Президента
України.
Інформація про стан виконання
конкретного завдання подається органом,
особою, яким воно адресовано. Якщо
виконання такого завдання актом,
дорученням покладено на кілька
виконавців, його виконання та подання
інформації організовується органом,
особою, зазначеною першою (зразок подання
інформації - додаток N 3).
9. У разі неможливості виконання
завдання в установлений строк виконавець
до закінчення визначеного для виконання
завдання строку вносить до Секретаріату
Президента України подання про
перенесення в установленому порядку
строку виконання завдання з
обгрунтуванням такої неможливості.
10. Продовження строку виконання акта
Президента України здійснюється шляхом
внесення до нього змін.
Рішення про продовження строків
виконання доручення, окремих його
положень за погодженням з Президентом
України приймає Державний секретар
України, про що повідомляється виконавцю
доручення.
11. Рішення про зняття з контролю
акта, доручення чи окремих його положень
приймає за погодженням з Президентом
України Державний секретар України.
За наявності інформації, що
підтверджує повне виконання акта,
доручення, відповідний структурний
підрозділ Секретаріату Президента
України, орган або посадова особа, яка
здійснює контроль, за погодженням
зі Службою контролю подає Державному
секретареві України пропозиції щодо
зняття акта, доручення з контролю.
Про прийняте рішення про зняття з
контролю акта, доручення письмово
інформуються виконавці.
12. Виконавці акта, доручення,
структурні підрозділи Секретаріату
Президента України, орган або посадова
особа, яка здійснювала контроль,
через 10 днів після закінчення кварталу
подають до Служби контролю щоквартальну
інформацію щодо виконання актів і
доручень, які перебували на контролі
протягом звітного періоду, для
узагальнення і доповіді Державному
секретареві України
6. "Про затвердження
Примірної інструкції з
діловодства у
міністерствах, інших
центральних органах
виконавчої влади, Раді
міністрів Автономної
Республіки Крим,
місцевих органах
виконавчої влади"
Постанова Кабінету
Міністрів України
від 17.10.97 N 1153
Документи без зазначення строку виконання
повинні бути виконані не пізніше як за
тридцять календарних днів, а документи з
позначкою "терміново" - протягом семи
робочих днів від дати підписання
документа (п. 6.2.2 Примірної інструкції з діловодства
.
У разі потреби строк може бути продовжено
за обгрунтованим проханням виконавця, яке
подається не пізніше як за три робочих
дні до закінчення встановленого строку, а
щодо документа без зазначеного строку -
до закінчення 30-денного строку від дати
його одержання (п. 6.2.3 Примірної
інструкції з діловодства).
Телеграми, в яких порушуються питання,
що потребують термінового вирішення,
розглядаються протягом двох днів, решта -
протягом десяти днів (додаток 17
Примірної інструкції з діловодства)

................
Перейти до повного тексту