- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства охорони здоров'я
N 884 від 29.12.2007 )
Про затвердження Регламенту роботи апарату МОЗ України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
охорони здоров'я
N 100 від 02.03.2006 )
З метою встановлення порядку організації діяльності апарату міністерства, підвищення особистої відповідальності працівників за виконання покладених на них завдань
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент роботи апарату МОЗ України (додається).
2. Першим заступникам, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів Міністерства:
2.1. Взяти до неухильного виконання Регламент роботи апарату МОЗ України;
2.2. Привести у відповідність до Регламенту положення про структурні підрозділи Міністерства.
Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Міністра.
В.о. Міністра | В.В.Загородній |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
14.01.2004 N 8
РЕГЛАМЕНТ
роботи апарату МОЗ України
Затвердження Регламенту роботи апарату МОЗ України (далі - Міністерство) спрямовано на забезпечення чіткої організації його діяльності, підвищення особистої відповідальності працівників за доручену ділянку роботи.
Регламент роботи апарату Міністерства визначає організацію діяльності Міністерства, його структурних підрозділів, створюваних при ньому дорадчих органів (колегія, вчена медична рада, комісії, робочі групи тощо), а також взаємодію всіх цих структур з реалізації функцій, покладених на Міністерство в цілому.
До Регламенту включено розділи, що регулюють процеси підготовки та прийняття рішень, здійснення контролю за їх виконанням, процедуру розроблення й узгодження проектів законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, визначають роль тих чи інших посадових осіб Міністерства, розмежування та узгодження їхньої діяльності з метою уникнення дублювання функцій.
1. Загальні положення
1.1. Зміст діяльності апарату Міністерства визначається основними завданнями та функціями Міністерства як центрального органу державної виконавчої влади, діяльність якого спрямовується й координується Кабінетом Міністрів України.
1.2. Реалізація функцій Міністерства здійснюється через прийняття ним управлінських рішень в межах своїх повноважень, або через внесення пропозицій щодо прийняття таких рішень іншими відповідними державними органами.
2. Розподіл обов'язків та узгодження діяльності
2.1. Розмежування функціональних повноважень керівництва Міністерства визначається Положенням про МОЗ України та відповідним наказом Міністерства.
2.2. Перший заступник Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться управління апаратом Міністерства, організовує та несе відповідальність за роботу працівників апарату Міністерства.
2.3. Доручення першого заступника Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться управління апаратом Міністерства, є обов'язковими для першого заступника Міністра - Головного державного санітарного лікаря України, першого заступника Міністра у зв'язках з Верховною Радою України та заступників Міністра, працівників апарату Міністерства.
2.4. Перший заступник Міністра - Головний державний санітарний лікар України, перший заступник Міністра у зв'язках з Верховною Радою України та заступники Міністра несуть повну відповідальність за роботу структурних підрозділів, що знаходяться у сфері їх функціональних повноважень та не втручаються без відома і згоди іншого керівника у сферу його діяльності.
2.5. В разі виникнення розбіжностей у позиціях щодо подальшого розвитку охорони здоров'я, санітарного та епідемічного благополуччя населення, створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів і виробів медичного призначення, перші заступники та заступники Міністра свою особисту думку доводять до відома Міністра, який приймає остаточне рішення.
2.6. Основні завдання та функції, покладені на самостійні структурні підрозділи Міністерства, створювані при ньому дорадчі органи визначаються структурою апарату Міністерства, положеннями про структурні підрозділи та відповідні дорадчі органи.
2.7. В разі виникнення розбіжностей у позиціях щодо механізмів реалізації державної політики у сфері охорони здоров'я між керівником самостійного структурного підрозділу та першим заступником або заступником Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться структурний підрозділ, керівник такого підрозділу доводить свою особисту думку до відома Міністра, який і приймає остаточне рішення.
2.8. Копія доповідної записки з викладенням особистої думки керівника самостійного структурного підрозділу, що надається Міністру, одночасно надається керівникові, з яким виникли розбіжності.
2.9. В разі виникнення розбіжностей у позиціях щодо механізмів реалізації державної політики у сфері охорони здоров'я між керівниками самостійних структурних підрозділів, керівник такого підрозділу доводить свою особисту думку до відома першого заступника або заступника Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться підрозділ, котрий і приймає остаточне рішення.
2.10. Копія доповідної записки з викладенням особистої думки керівника самостійного структурного підрозділу, що надається першому заступнику або заступнику Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться підрозділ, одночасно надається керівникові самостійного структурного підрозділу, з котрим виникли розбіжності.
2.11. При виконанні спільної роботи керівник самостійного структурного підрозділу має право безпосередньо звернутися до колег - керівників інших самостійних структурних підрозділів щодо надання необхідних матеріалів та інформації. Такі звернення виконуються безумовно й вчасно.
2.12. Розподіл обов'язків між підрозділами в складі самостійних структурних підрозділів здійснюється керівниками відповідних структурних підрозділів і закріплюється в положеннях про них.
2.13. Координація роботи підрозділів з питань, вирішення яких потребує комплексного підходу, здійснюється працівниками структурних підрозділів під керівництвом та безпосереднім контролем їхніх керівників. Узгодження діяльності структурних підрозділів Міністерства є обов'язковим:
- при плануванні роботи, виконанні наказів;
- під час розроблення проектів спільних документів (наказів, рішень колегії, інформаційних листів, пам'яток, методичних посібників, інших документів) та підготовці завдань підпорядкованим організаціям, закладам, установам та підприємства;
- при організації та проведенні виїздів у підпорядковані організації, заклади, установи та підприємства з метою перевірки та з інших питань;
- при вивченні та узагальненні роботи галузі в цілому та з окремих напрямів діяльності;
- з інших питань, які потребують взаємодії при їх вирішенні.
3. Планування роботи
3.1. Робота Міністерства на поточний рік визначається планом основних організаційних заходів, у який включаються загальнодержавні, регіональні, міжгалузеві, галузеві, міжнародні заходи та заходи за участю міжнародних організацій, що випливають із стратегічних документів розвитку держави та галузі охорони здоров'я.
3.2. Пропозиції до плану основних організаційних заходів Міністерства на наступний рік розробляються самостійними структурними підрозділами на основі аналізу діяльності Міністерства з врахуванням послань, указів, розпоряджень та доручень Президента України, Програми діяльності, постанов, розпоряджень та доручень Уряду, національних, державних цільових програм тощо і затверджуються першим заступником або заступником Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться підрозділ.
3.3. Після затвердження першим заступником або заступником Міністра, пропозиції до 1 листопада поточного року подаються до відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, взаємодії з Верховною Радою України та зв'язків з громадськістю для узагальнення.
3.4. Підготовлений відділом інформаційно-аналітичного забезпечення, взаємодії з Верховною Радою України та зв'язків з громадськістю проект плану основних організаційних заходів Міністерства на наступний рік подається для розгляду на засідання колегії Міністерства, після чого затверджується наказом Міністерства.
3.5. Робота самостійних структурних підрозділів на поточний рік визначається планом основних організаційних заходів підрозділу на рік, планами роботи на квартал та місяць.
3.6. Плани роботи на квартал та місяць розробляються самостійними структурними підрозділами з урахування плану основних організаційних заходів Міністерства та підрозділу на рік, наказів, рішень колегії, вченої медичної ради, комісій, робочих груп, нарад тощо.
3.7. Плани роботи самостійних структурних підрозділів затверджуються першим заступником або заступником Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться структурний підрозділ.
3.8. Плани роботи самостійних структурних підрозділів на наступний місяць, затверджені першим заступником або заступником Міністра, якому підпорядкований структурний підрозділ, подаються до 20 числа кожного поточного місяця до відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, взаємодії з Верховною Радою України та зв'язків з громадськістю для узагальнення.
3.9. Підготовлений відділом інформаційно-аналітичного забезпечення, взаємодії з Верховною Радою України та зв'язків з громадськістю проект плану роботи Міністерства на наступний місяць, який розробляється на основі планів роботи самостійних структурних підрозділів на наступний місяць, подається для розгляд першому заступнику Міністра у сфері функціональних повноважень якого знаходиться управління апаратом Міністерства.
3.10. Затверджений першим заступником Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться управління апаратом Міністерства, план роботи Міністерства на наступний місяць направляється відділом інформаційно-аналітичного забезпечення, взаємодії з Верховною Радою України та зв'язків з громадськістю до прес-центру Адміністрації Президента України.
3.12. Перший заступники Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться управління апаратом Міністерства, здійснює контроль виконання плану основних організаційних заходів Міністерства та плану роботи Міністерства на місяць у цілому.
3.13. Перші заступники та заступники Міністра здійснюють контроль виконання плану основних організаційних заходів Міністерства та плану роботи Міністерства на місяць у межах своїх функціональних повноважень.
4. Організація розгляду та проходження документів
4.1. Реєстрація, розгляд та проходження документів у Міністерстві здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України (далі - Інструкція з діловодства), затвердженої наказом МОЗ України від 05.02.98 р.
N 20 із змінами та доповненнями відповідно до наказів МОЗ України від 06.11.2000 р.
N 287, від 08.05.2001 р.
N 177 та від 30.10.2003 р.
N 501.
4.2. На розгляд Міністру подаються найбільш важливі документи, які надходять від Президента України, Голови Верховної Ради України та його заступників, Прем'єр-міністра та Віце-прем'єр-міністрів України, Глави Адміністрації Президента України, членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади, запити та звернення народних депутатів України тощо.
4.3. У разі відсутності Міністра найбільш важливі документи подаються на розгляд першому заступнику Міністра, у сфері функціональних повноважень якого знаходиться управління апаратом Міністерства.
4.4. Перші заступники та заступники Міністра розглядають інші документи відповідно до розподілу функціональних обов'язків і доручають їх виконання керівникам структурних підрозділів, які знаходяться у сфері їх функціональних повноважень.
4.5. У випадках, коли для виконання доручення виникає необхідність в участі фахівців інших підрозділів Міністерства або інших органів виконавчої влади - залучення їх погоджується з відповідними керівниками.
4.6. Визначення виконавців серед працівників структурних підрозділів, що знаходяться у сфері функціональних повноважень іншого керівника, без погодження з відповідним керівником не допускається.
4.7. Розгляд документів керівництвом Міністерства здійснюється, як правило, в день надходження. На документи накладаються резолюції з конкретними вказівками, визначаються виконавці, зміст доручення, термін виконання та ставиться дата й підпис керівника.
4.8. Завдання, що містить резолюція, повинно бути реальним та зрозумілим для виконавця, а термін, що встановлюється, достатнім для якісного виконання.
4.9. Вторинні резолюції інших посадових осіб, що накладаються у процесі виконання доручення, повинні узгоджуватись з першою резолюцією керівництва Міністерства.
4.10. В разі необхідності внесення змін до доручення питання узгоджується з керівником, який наклав першу резолюцію, про що робиться примітка на документі не пізніше ніж у триденний строк із дня отримання документа.
4.12. Начальник структурного підрозділу, визначений головним виконавцем, після отримання доручення доводить його до відома співвиконавців та ставить перед ними чіткі завдання (службовою запискою, нагадуванням тощо) із визначенням змісту, форми та термінів подання матеріалів.
................Перейти до повного тексту