1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.01.2006 № 14
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 лютого 2006 р.
за № 130/12004
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 1660 від 12.09.2023 )
Про затвердження Порядку оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 № 170 від 03.04.2017 )
Відповідно до вимог Кодексу торговельного мореплавства України, наказу Державного комітету рибного господарства від 24.09.98 № 130 "Про затвердження Положення про капітана морського рибного порту" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.10.98 за № 654/3094), наказу Міністерства аграрної політики України від 08.01.2002 № 2 "Про затвердження Положення про Державну інспекцію з безпеки мореплавства флоту рибного господарства" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.01.2002 за № 63/6351) та з метою дотримання вимог щодо морської охорони, безпеки мореплавства, збереження людського життя та майна на морі, попередження забруднення, правил риболовства на суднах флоту рибної промисловості НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України, що додається.
2. Державному департаменту рибного господарства (Качний О.С.) у встановленому порядку подати наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Вважати таким, що не застосовується на території України, наказ Міністерства рибного господарства СРСР від 04.01.87 № 2 "Про затвердження Інструкції про порядок оформлення приходу і випуску суден в море капітанами морських рибних портів".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Пабата В.О.

Міністр

О.П. Баранівський

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державного комітету України
з питань регуляторної політики та підприємництва




А. Дашкевич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
21.01.2006 № 14
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 лютого 2006 р.
за № 130/12004
ПОРЯДОК
оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості капітанами морських рибних портів України
( У тексті Порядку слова "черговий капітан ІДПН", "ІДПН", "в ІДПН" "ІДПН порту", "в ІДПН порту", "черговий капітан ІДПН морського рибного порту", "ІДПН морського рибного порту", "Інспекція державного портового нагляду" та "адміністрація морського рибного порту" у всіх відмінках замінено словами "капітан порту" у відповідних відмінках; слова "Державний департамент рибного господарства" у всіх відмінках замінено словами "Державне агентство рибного господарства України" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблений з метою підвищення рівня та забезпечення дотримання вимог безпеки мореплавства, морської безпеки, охорони людського життя на морі і запобігання забрудненню довкілля, правил рибальства, виконання зобов'язань держави прапора та уніфікації процедур щодо оформлення приходу з рейсу і виходу в рейс суден флоту рибної промисловості України (далі - судна) у морських рибних портах (портопунктах) України (далі - порти).
1.2. Порядок поширюється на:
1.2.1. Морські рибні порти України і їх портопункти.
1.2.2. Капітанів морських рибних портів України і їх портопунктів.
( Підпункт 1.2.3 пункту 1.2 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
1.2.3. Морські і річкові судна флоту рибної промисловості незалежно від форми власності, що прибувають, виходять або перебувають у морських рибних портах України.
( Підпункт 1.2.4 пункту 1.2 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
1.2.4. Державне агентство рибного господарства України.
( Підпункт 1.2.4 пункту 1.2 глави 1 в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
1.3. Порядок розроблений на підставі таких нормативно-правових актів:
конвенції та резолюції Міжнародної організації праці, що стосуються риболовних суден та рибалок;
конвенція Організації Об'єднаних Націй з морського права;
конвенція про полегшення міжнародного морського судноплавства 1965 року (з поправками 1998 р.);
Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі 1974 року (з поправками);
Міжнародна конвенція про вантажну марку 1966 року (з поправками);
Міжнародна конвенція про запобігання забрудненню з суден 1973 року (із змінами в протоколі 1978 року до неї (МАРПОЛ 73/78);
Міжнародна конвенція про підготовку і дипломування моряків та несення вахти 1978 року (з поправками);
Міжнародна конвенція про стандарти підготовки, сертифікації персоналу риболовних суден та несення вахти 1995 року;
Міжнародний кодекс з управління безпечною експлуатацією суден та попередження забрудненню (з поправками);
Міжнародний кодекс з охорони суден та портових засобів;
Конвенція про міжнародні правила запобігання зіткненню суден на морі 1972 року (з поправками);
резолюція IMO А.787 (19) - процедури контролю суден державою порту;
резолюція IMO А.882 (21) - поправки до процедур контролю суден державою порту;
резолюція IMO А.890 (21) - принципи визначення безпечного складу екіпажу;
резолюція IMO А.955 (23) - поправки до принципів визначення безпечного складу екіпажу;
Кодекс торговельного мореплавства України (статті 1, 3, 7, 10, 88-90);
Закон України "Про міжнародні договори України";
Указ Президента України від 07.06.2000 № 772 "Питання Міністерства аграрної політики України";
( Абзац двадцятий пункту 1.3 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
постанова Кабінету Міністрів України від 28.07.2004 № 963 "Про створення системи моніторингу риболовних суден";
наказ Державного комітету рибного господарства України від 24.09.98 № 130 "Про затвердження Положення про капітана морського рибного порту" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.10.98 за № 654/3094);
( Абзац двадцять другий пункту 1.3 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 ) ( Абзац двадцять третій пункту 1.3 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
наказ Міністерства аграрної політики України від 25.12.2003 № 466 "Про утворення системи дистанційного контролю риболовних суден" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30.12.2003 за № 1258/8579) (із змінами і доповненнями);
наказ Міністерства аграрної політики України від 12.01.2005 № 7 "Про затвердження Положення про сертифікацію персоналу суден флоту рибної промисловості" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.01.2005 за № 101/10381);
( Абзац двадцять четвертий пункту 1.3 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
наказ Державного департаменту рибного господарства Міністерства аграрної політики України від 25.05.2004 № 118 "Про затвердження Положення про застосування Міжнародного кодексу з охорони суден і портових засобів на підприємствах та суднах Укрдержрибгоспу";
наказ Міністерства транспорту України від 17.07.2003 № 545 "Про затвердження Правил контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства" (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.03.2004 за № 353/8952).
( Абзац двадцять шостий пункту 1.3 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 ) ( Абзац двадцять сьомий пункту 1.3 глави 1 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
2. Терміни та їх визначення
У цьому Порядку наведені нижче терміни використовуються в такому значенні:
адміністрація держави прапора - уряд держави країни, під прапором якої плаває судно, або уповноважений урядовий орган;
адміністрація держави порту - уряд держави країни або уповноважений урядовий орган країни, на території якої розташовано порт і під юрисдикцією якої цей порт перебуває;
капітан порту - капітан морського рибного порту та його служба;
( Абзац четвертий глави 2 в редакції Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
вихід судна в рейс - відправлення судна від причалу або з якірної стоянки на рейді порту (його портопункту) у каботажне або закордонне плавання;
ГМЗЛБ - Глобальна морська система зв'язку під час лиха та для забезпечення безпеки мореплавства;
( Абзац сьомий глави 2 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 ) ( Абзац восьмий глави 2 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
екіпаж риболовного судна - особи, зайняті виконанням будь-яких обов'язків на борту судна, пов'язаних з його призначенням;
( Абзац восьмий глави 2 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
IMO - Міжнародна Морська Організація;
керівництво ФАО/ІЛО/IMO - документ про Керівництво з підготовки, сертифікації і несення вахти персоналу флоту рибної промисловості;
кодекс ОСПЗ - Міжнародний кодекс з охорони суден і портових засобів;
компанія - власник судна або будь-яка інша організація, або особа (керівник або фрахтувальник з бербоут-чартеру), яка прийняла на себе відповідальність за експлуатацію судна від власника судна і яка при цьому погодилася прийняти на себе всі обов'язки і всю відповідальність, що покладаються Міжнародним кодексом з управління безпекою (МКУБ);
мале судно - судно валовою місткістю менше 80 регістрових тонн або самохідне судно з потужністю головного двигуна менше 55 кВт, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства;
міжнародний рейс - це рейс судна з морського рибного порту України в порт або район промислу за межами (кордонами) України;
МКУБ - Міжнародний кодекс з управління безпечною експлуатацією суден та запобігання забрудненню (з поправками);
пасажир - будь-яка особа на борту судна, крім капітана і членів екіпажу або інших осіб, що працюють або виконують обов'язки, пов'язані з діяльністю цього судна (спеціальний персонал);
прихід судна - зупинка судна на рейді порту у визначеному портом місці якірної стоянки або пришвартування судна біля причалу порту;
риболовне судно - будь-яке судно, яке використовується на комерційній основі для промислу риби, китів, тюленів, моржів та інших водних біоресурсів і транспортування улову з району промислу до морського рибного порту;
( Абзац сімнадцятий глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
SOLAS-74 (з поправками) - Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі 1974 року (з поправками);
спеціальний персонал - усі особи, які не є пасажирами, членами екіпажу і перебувають на борту судна у зв'язку із виконанням спеціальних робіт, що здійснюються на борту судна;
судно закордонного плавання - судно, яке під час здійснення своєї діяльності перетинає державний кордон України для виходу в порти інших держав чи райони рибного промислу, або для прибуття з портів інших держав чи районів рибного промислу в морські рибні порти України;
судно каботажного плавання - судно, яке здійснює каботажні перевезення між портами України без заходу в порти інших держав. До суден каботажного плавання належать також судна флоту рибної промисловості України, які здійснюють свою діяльність в межах Азово-Чорноморського басейну в територіальному морі і винятковій економічній зоні України;
субстандартне судно - судно, відносно якого документально встановлено відхилення від міжнародних або національних норм, стандартів, правил;
судна флоту рибної промисловості - риболовні, науково-дослідні, навчальні, постачальні чи інші спеціалізовані судна, що безпосередньо використовуються для рибогосподарської діяльності, у тому числі для промислу, охорони рибних та інших водних біоресурсів і транспортування улову до морського рибного порту;
( Абзац двадцять третій глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
час приходу (прибуття) - час, коли судно стало на якір у певному порту, або пришвартувалось до причалу цього порту, або ввійшло до доку.
3. Оформлення приходу з рейсу суден у морські рибні порти України
3.1. Оформлення приходу з рейсу суден, що прибувають із закордонного плавання
3.1.1. Капітан судна (у тому числі під іноземним прапором), що прямує в порт, повинен передати інформацію капітану порту безпосередньо або через агентську організацію про своє прибуття.
( Підпункт 3.1.1 пункту 3.1 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
3.1.2. Інформація повинна містити такі дані про:
заявки на портові послуги і лоцманські послуги;
назву судна;
назву останнього порту заходу;
найбільшу довжину судна, ширину і висоту борту;
наявність вантажу на борту, його категорію і розташування (у тому числі наявність і розташування небезпечного вантажу);
наявність на судні Міжнародного свідоцтва про охорону судна;
наявність на судні хворих та інформацію для санітарно-карантинного відділу (далі - СКВ) порту;
кількість членів екіпажу та пасажирів (за наявності);
перелік планованих операцій в порту (мета заходу);
планові дату і час прибуття на зовнішній рейд (до лоцманської станції, якірної стоянки, підхідного буя, каналу);
потребу в бункері, прісній воді, продуктах харчування і т.ін.;
рівні охорони, з якими судно експлуатувалося в будь-якому попередньому порту, де воно здійснювало взаємодію судно/порт за останні 10 заходів у портові засоби;
рівень охорони, установлений на судні;
розпізнавальний номер (номер IMO);
справність і вантажопідйомність вантажних пристроїв судна;
тоннаж судна (брутто і нетто, довжину для риболовних суден);
фактичну осадку судна носом і кормою на час заходу.
3.1.3. Вищезазначена інформація повинна передаватися доступними засобами зв'язку (радіо, телекс, факс, електронна пошта).
3.1.4. Інформацію капітани суден повинні подавати за 48 годин до прибуття, а для танкерів - за 72 години; повторне повідомлення - для всіх суден - не пізніше ніж за 24 години, з уточненням - за 12 годин. При тривалості переходу менше 48 годин (для танкерів - менше 72 годин) інформація передається не пізніше ніж через 1 годину після виходу в рейс з попереднього порту (зняття з промислу).
3.1.5. За 4 години до підходу судна до місця приймання лоцмана його капітан повинен повідомити капітану порту уточнений час прибуття, указавши в повідомленні передбачувану на момент прибуття осадку судна носом і кормою.
3.1.6. Капітан порту інформує капітана судна про місце його якірної стоянки або швартування і про спосіб виконання навантажувально-розвантажувальних або інших робіт не пізніше ніж за 2 години до приходу судна в порт.
3.1.7. Капітан порту спільно з агентською організацією організовує заходи щодо оформлення судна в порту.
3.1.8. Будь-яке судно, що прибуває в порт, піднімає на видному місці карантинний прапор згідно з вимогами Міжнародного зводу сигналів.
3.1.9. Прихід з рейсу судна під українським прапором оформляє капітан судна у капітана порту у приміщенні портового нагляду.
3.1.10. Капітани суден під іноземним прапором оформляють прихід у капітана порту через агентську організацією після виконання всіх передбачених законодавством України процедур.
3.1.11. Судно, яке прибуло в порт з рейсу на буксирі з екіпажем, очолюваним капітаном, оформляє свій прихід капітан порту самостійно. У всіх інших випадках прихід буксирного каравану оформляється капітаном судна, яке буксирує.
3.1.12. Прихід з рейсу судна в порт оформляється капітаном порту на підставі наданих капітаном судна або агентською організацією таких документів:
загальна декларація згідно з додатком 1;
заява про аварійну морську подію (якщо мала місце);
інформація капітана судна про прихід у порт (тільки для суден під українським прапором) згідно з додатком 2;
список пасажирів згідно з додатком 3 (за наявністю);
суднова роль згідно з додатком 4.
3.1.13. Капітан порту повинен отримати інформацію у письмовій формі від капітана судна, що підлягає нагляду класифікаційного товариства, під час оформлення приходу, чи мали місце в попередньому рейсі будь-які аварійні морські події, вихід з ладу, поломки піднаглядних класифікаційному товариству пристроїв, вузлів і механізмів та пошкодження корпусу.
3.1.14. Капітан порту повинен зареєструвати у вхідному журналі всі документи, що були надані для оформлення приходу з рейсу судна.
3.1.15. Реєстрація приходу з рейсу суден у порт здійснюється капітаном порту у журналі реєстрації приходу з рейсу суден (додаток 5) з проставленням штампа про прихід на судновій ролі, який повинен мати розмір 50х70 мм і єдину для всіх портів форму штампа капітана порту та такий вигляд:
Державне агентство рибного
господарства України
_____________________________________________
назва, морський рибний порт (портопункт)
ПРИХІД № _______
Звідки ______________________________________
Екіпаж ________ чол., пасажирів _____________ чол.
Представник капітана порту
_________________________
_________________________
"___" ____________ 200_ р.
( Підпункт 3.1.16 пункту 3.1 глави 3 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 ) ( Підпункт 3.1.17 пункту 3.1 глави 3 виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
3.2. Оформлення приходу з рейсу суден під українським прапором, що прибувають з каботажного плавання
3.2.1. Капітан порту повинен отримати в капітана судна, що прибуває до порту, інформацію, яка містить такі дані про:
заявки на портові послуги і лоцмана;
кількість членів екіпажу і пасажирів;
назву судна;
найбільшу довжину судна, ширину і розрахункову висоту борту;
наявність вантажу на борту та його розміщення (у тому числі наявність небезпечного вантажу);
наявність на судні хворих та іншу інформацію для санітарно-карантинного відділу (СКВ) порту;
останній порт заходу або район промислу;
перелік планованих операцій в порту (мета заходу);
пізнавальний номер (номер IMO);
планову дату і час прибуття на зовнішній рейд (до лоцманської станції);
потребу в бункері, прісній воді, продовольстві і т.ін.;
справність та вантажопідйомність вантажних пристроїв судна;
тоннаж судна (брутто і нетто, довжина для риболовних суден);
фактичну осадку судна носом і кормою.
3.2.2. Вищезазначена інформація повинна бути передана на адресу порту доступними засобами зв'язку (радіо, телекс, факс, електронна пошта) за 48 годин до прибуття, а для танкерів - за 72 години; повторне повідомлення для всіх суден - не пізніше ніж за 24 години, з уточненням - за 12 годин. При тривалості переходу менше 48 годин (для танкерів - менше 72 годин) інформація передається не пізніше ніж через 1 годину після виходу в рейс з попереднього порту (зняття з промислу).
3.2.3. За 4 години до підходу судна до місця приймання лоцмана капітан зобов'язаний повідомити уточнений час прибуття, указавши в повідомленні передбачувану на момент прибуття осадку судна носом і кормою.
3.2.4. Капітан порту повинен інформувати капітана судна про місце його якірної стоянки або швартування і про спосіб виконання навантажувально-розвантажувальних та інших робіт не пізніше ніж за 2 години до приходу судна в порт.
3.2.5. Прихід судна в морський рибний порт (портопункт) оформлюється капітаном порту у приміщенні портового нагляду не пізніше ніж через 3 години після прибуття судна в порт.
3.2.6. Судно, яке прибуло в порт на буксирі з екіпажем, очолюваним капітаном, оформляє свій прихід капітан порту самостійно. У всіх інших випадках прихід буксирного каравану оформляється капітаном судна, яке буксирує.
3.2.7. Прихід судна в порт оформляється капітаном порту на підставі наданих капітаном судна таких документів:
інформація капітана судна про прихід у порт з підписом і судновою печаткою;
суднова роль на членів екіпажу (додаток 6) та список пасажирів з штампом виходу, проставленого капітаном порту останнього українського порту виходу.
3.2.8. Реєстрація приходу з рейсу суден під українським прапором у порт, що прибувають з каботажного плавання, здійснюється відповідно до пунктів 3.1.14, 3.1.15, 3.1.16 даного Порядку.
3.2.9. Після прибуття судна в порт капітан порту повинен зобов'язати капітана судна, протягом 30 хвилин після закінчення швартувальних операцій, оформити прихід судна в прикордонних властей.
3.2.10. Якщо рейс судна закінчується не в порту приписки судна, а в іншому порту України, додатково до документів, указаних вище, капітан судна повинен надати капітану порту другий примірник суднової ролі (додаткової суднової ролі на членів екіпажу і пасажирів, якщо вони були прийняті на борт у рейсі/районі промислу), який після завірення штампом приходу капітаном порту пересилається капітаном судна в порт приписки для перевірки правильності видачі довідок про плавання.
3.3. Оформлення приходу з рейсу малих суден, суден портового флоту здійснюється капітаном порту, з урахуванням типу судна та його призначення, відповідно до п. 3.2цього Порядку.
4. Оформлення виходу в рейс суден з морських рибних портів України
4.1. Оформлення виходу в рейс суден для закордонного плавання
4.1.1. За підготовку судна до виходу в рейс відповідає компанія і капітан судна. Хід підготовки і готовність до виходу в рейс судна рибної промисловості України контролюються капітаном порту.
( Підпункт 4.1.1 пункту 4.1 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
4.1.2. На підставі зареєстрованої письмової заяви капітана судна капітан порту перевіряє готовність судна до виходу в море з морського рибного порту (портопункту), а саме:
вибірково опитує персонал судна з метою перевірки його компетентності, готовності до виконання обов'язків;
здійснює огляд судна;
на борту судна практично відпрацьовує з екіпажем заходи боротьби за живучість судна;
перевіряє надані суднові документи і документи екіпажу, у т.ч. кваліфікаційні;
узгоджує дату і час перевірки судна;
перевіряє безпечну укомплектованість судна кваліфікаційним персоналом відповідно до призначення судна.
4.1.3. Не менше ніж за 6 годин до планового терміну виходу з порту капітан судна (безпосередньо або через агентську організацію) зобов'язаний подати такі документи для розгляду капітаном порту:
загальна (генеральна) декларація;
заява про право виходу в рейс судна згідно з додатком 7 (надається тільки суднами, що плавають під прапором України);
оформлена суднова роль;
рейсове завдання (надається тільки суднами флоту рибної промисловості України);
повідомлення про включення судна в систему дистанційного контролю (тільки для риболовних суден).
( Абзац шостий підпункту 4.1.3 пункту 4.1 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
4.1.4. Одержані від капітана судна (агентської організації) документи капітан порту реєструє в журналі вхідних документів.
4.1.5. Для перевірки готовності судна до виходу в море і оформлення його виходу з порту капітан порту повинен прибути на судно не пізніше ніж за 3 години до часу виходу, указаного в заяві на право відходу судна.
4.1.6. Перевірка готовності судна перед оформленням його виходу в рейс з морського рибного порту капітаном порту повинна виконуватися за такою процедурою:
вибірково перевірити у дії справність сигнальних засобів, навігаційного радіоустаткування та наявність договору про обслуговування устаткування ГМЗЛБ з уповноваженою береговою сервісною компанією;
перевірити наявність у членів екіпажу судна сертифікатів компетенції та підтверджень до них, кваліфікаційних свідоцтв;
( Абзац третій підпункту 4.1.6 пункту 4.1 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
здійснити контрольний обхід судна для вибіркової перевірки справності механізмів, устаткування і систем;
ознайомитися із записами:
- у судновому журналі;
- у журналі зауважень і розпоряджень осіб, що інспектують;
- у журналі технічного стану судна;
- у журналі нафтових операцій;
- у журналі операцій зі сміттям;
перевірити відповідність розрахунків фактичного завантаження судна до вимог інформації про остійність судна для капітана;
перевірити журнал підготовки екіпажу до боротьби за живучість судна з планами суднових учбових тривог і навчань;
перевірити наявність і терміни дії суднових документів та документів екіпажу відповідно до переліку суднових документів згідно з додатком 8, з урахуванням типу та призначення судна;
перевірити наявність на судні відкоригованих навігаційних карт і посібників на майбутній рейс, а також план рейсу;
перевірити наявність на судні нормативних і керівних документів, що стосуються безпеки мореплавства, охорони довкілля, ведення промислу і технічної експлуатації, обов'язкових для суден, що виходять в рейс;
перевірити наявність, укомплектованість і справність аварійного, рятувального, протипожежного та інших видів устаткування і постачання відповідно до табеля постачання;
перевірити правильність завантаження судна (за наявності вантажу);
перевірити правильність кріплення вантажу відповідно до керівництва з кріплення вантажів;
перевірити укомплектованість судна сигнальними засобами і навігаційним устаткуванням;
перевірити усунення зауважень за попередніми актами контрольних органів;
провести зовнішній огляд судна з берега/причалу.
4.1.7. За результатами розгляду документів і контрольної перевірки судна капітаном порту складається акт перевірки судна за формою "А" - при відсутності зауважень або за формою "В" - при наявності зауважень (додатки 2 і 3 до Правил контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 17.07.2003 № 545 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 23.03.2004 за № 353/8952).
4.1.8. Виявлені в ході перевірки судна недоліки капітан порту повинен відзначити в судновому журналі зауважень і розпоряджень осіб, що інспектують, з визначенням строків їх усунення.
4.1.9. Капітан морського рибного порту може затримати судно в разі загрози безпеці мореплавства, людському життю на морі, забруднення морського середовища, охороні на морі. При цьому капітаном порту оформляється акт про затримання судна в порту згідно з додатком 9.
4.1.10. Копії акта про затримання судна направляються Державному агентству рибного господарства України, керівництву компанії і капітану затриманого судна.
( Підпункт 4.1.10 пункту 4.1 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 16 від 16.01.2014 )
4.1.11. За відсутності недоліків або після їх усунення (на підтвердження усунення зауважень капітаном судна на адресу капітана порту повинна бути надана письмова заява) капітан порту повинен здійснити перевірку усунень недоліків, про що скласти акт та оформити вихід в рейс судна з порту. Остаточне оформлення виходу судна проводиться в приміщенні капітана порту. Штамп капітана порту проставляється на трьох примірниках суднової ролі, у тому числі на примірнику з відміткою санітарно-карантинного відділу порту.

................
Перейти до повного тексту