18.02.2006 N 153 |
Міністр | В.Бондар |
Директор Департаменту координації систем транспорту та зв'язку Начальник Юридичного управління | Г.М.Легенький Л.О.Тарасова |
Положення законодавства ЄС, яке підлягає імплементації |
Нормативно-правовий акт України щодо приведення у відповідність до законодавства ЄС |
Розвиток залізниць, відповідність стандартам та безпека | |
Регламент 1191/69/ЕЕС від 28.06.69 щодо дій держав-членів у зв'язку з відношеннями по зобов'язаннях, які виникають у сфері громадських послуг, що надаються залізничним, автомобільним та річним транспортом |
- удосконалювати тарифно-цінову та податкову політику - держава повинна компенсувати фінансові навантаження, що виникають в сфері пасажирського транспорту внаслідок застосування транспортних тарифів та умов, встановлених в інтересах однієї чи декількох окремих категорій осіб шляхом: 1. Укладення контрактів між місцевими органами виконавчої влади (обладміністраціями) та залізницею. Контракт на суспільні послуги повинен містити наступні пункти: (а) інформацію про послугу, яка буде надаватися, а саме стандар- ти тривалості, регулярності, потужності та якості; (б) ціну послуг, що на них поширюється контракт, яка буде додана до тарифних надходжень чи включатиме надходження, а також фінансові відносини між двома сторонами; (в) правила внесення поправок та змін до контракту, зокрема, враховуючи не передбачувані зміни; (г) термін дії контракту; (д) штрафи, які сплачуються в разі невиконання умов контракту 2. Розділення поточних рахунків залізничниць по кожному виду діяльності 3. Законодавчо унеможливити переміщення коштів з одного до іншого виду діяльності залізничного підприємства. |
Регламент Ради 1192/69/ЕЕС від 26.06.69 щодо загальних правил нормалізації розрахунків підприємств залізниці |
- вдосконалювати систему розрахунків між підприємства залізниці та іншими суб'єктами підприємницької діяльності |
Регламент Ради 1107/70/ЕЕС від 04.06.70 стосовно державної допомоги, що забезпечує заходи з координації функціонування транспорту |
- розробити Державні стандарти з вимогами до рухомого складу щодо додержання екологічних нормативів, методики визначення шкоди, технології утилізації та очищення води після миття вагонів; - розробити заходи, що передбачають надання державної допомоги розвитку сфери транспортних послуг |
Директива Ради 91/440/ЕЕС від 29 липня 1991 про розвиток залізниць Співтовариства. Мета Директиви - сприяти адаптації залізниць Співтовариства до потреб єдиного ринку та підвищити їхню ефективність. Ця Директива застосовується до управління залізничною інфраструктурою та до діяльності, що пов'язана із перевезеннями залізничних підприємств, які вже засновані або будуть засновані в державі-члені |
- забезпечити рівний та недискримінаційний доступ до залізничної мережі для залізничних підприємств. Розробити постанову Кабінету Міністрів України "Про Правила недискримінаційного доступу до інфраструктури залізничного транспорту загального користування"; - забезпечити управління залізничними підприємствами згідно з принципами, які застосовуються у комерційних компаніях - створити залізничне підприємство, яке управляє залізничною інфраструктурою та яке б встановлювало плату за користування об'єктами інфраструктури залізниць, в межах своєї відповідальності причому плата, яка вноситься користувачами об'єктів інфраструктури, повинна бути визначена наступним чином: а) забезпечити відсутність будь-яких дискримінаційних обмежень для залізничних підприємств любої форми власності; б) визначатись з врахуванням пробігу, складу поїздів та таких показників, як швидкість, навантаження на вісь, а також період часу використання виробничих потужностей інфраструктури |
Директива Європарламенту та Ради 2001/12/ЕС від 26 лютого 2001 року, що внесла зміни до Директиви Ради 91/440/ЕЕС від 29 липня 1991 року про розвиток залізниць Співтовариства. Директива визначає істотні елементи систем безпеки для обслуговуючого персоналу та підприємств залізничного транспорту. |
- прийняти доповнення до Закону України "Про залізничний транспорт" відповідно до вимог зазначених директив |
Директива Європарламенту та Ради 2001/26/ЕС, якою було внесено зміни та доповнення до Директиви Ради 96/50/ЕС щодо уніфікації вимог та перевірки небезпечних вантажів, що перевозяться сухопутними шляхами. |
- запровадити спеціальну систему перевірки перевезення небезпечних вантажів відповідно до нормативних вимог ЄС |
Директива Європарламенту та Ради 2004/51/ЕС від 29 квітня 2004 року, що вносить зміни в Директиву Ради 91/440/ЕЕС від 29 липня 1991 року про розвиток залізниць Співтовариства. Директива і зміни, що в ній викладені, викликані появою Директив про безпеку на залізницях та у зв'язку зі створенням Європейського залізничного агентства. |
Цей третій крок стосується питань ліцензування машиністів поїздів, якості послуг при вантажних залізничних перевезеннях, прав пасажирів на поїздах міжнародного сполучення і відкриття ринку міжнародних пасажирських перевезень можна розглядати виключно тільки після реалізації попередніх кроків по адаптації законодавства і розрахований до 2006 року |
Регламент Європарламенту та Ради 881/2004/ЕС від 29 квітня 2004 року про створення Європейського залізничного агентства. Регламент передбачає створення Європейського залізничного агентства з метою нагляду за імплантацією державами-членами технічних стандартів на залізницях, які можуть впливати на конкурентне середовище у даному секторі транспорту. |
Прямого впровадження технічних стандартів розроблених Європейським Агентством в Україні добиватись не потрібно оскільки це чисто європейська проблематика, де на ділянці 200 км. можуть використовуватись до чотирьох різних стандартів по енергопостачанню тощо. В межах колії 1520 мм. (країни бувшого СРСР) використовуються єдині приписи та стандарти, які регулюються Радою по залізничному транспорту країн СНД. |
Інфраструктура та плата за користування | |
Директива Ради 95/19/ЕС від 29 червня 1995 року про розпо- діл потужностей залізничної інфраструктури та стягнення плати за користування інфраструктурою. Директиву замінено Директивою Ради 2001/13/ЕС від 26 лютого 2001 року. |
створити систему розподілу потужностей інфраструктури та плати за користування інфраструктурою, яка буде однаковою та недискримінаційною на всій території Європейського Співтовариства. Кожна Держава повинна призначити орган з питань розподілу виробничих потужностей інфраструктури. Зокрема, орган з питань розподілу потужностей інфраструктури, який повинен мати інформацію про всі наявні залізничні шляхи, повинен забезпечити наступне: - розподіл потужностей залізнич- ної інфраструктури на чесних та рівних засадах та; - процедура розподілу виробничих потужностей інфраструктури повинна забезпечувати максимально ефективне використання інфраструктури. З метою надання безпечних послуг Держава повинна забезпечити видачу залізничним підприємствам сертифікату про безпеку, в якому викладені вимоги щодо безпеки на вказаних маршрутах. |
Директива Ради Європейського Співтовариства 2001/14/ЕС від 26 лютого 2001 року про розподіл пропускної спроможності залізничної інфраструктури, стягнення зборів за користування залізничною інфраструктурою та сертифікації на відповідність вимогам безпеки. |
- для наближення українського законодавства у цьому аспекті доцільно розробити нормативно-правові засади, які будуть базуватися на принципах, викладених у Директиві |
Міжнародна конвенція про спрощення та гармонізацію митних процедур (Кіото, у редакції 2000 року); |
Закон України "Про приєднання до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур (Кіото, у редакції 2000 року)" |
Сумісність продукції та підсистем залізничної системи | |
Постанова Ради 93/465/ЕЕС від 22 липня 1993 року про модулі методів оцінювання сумісності, використовувані в технічних директивах з гармонізації та правила нанесення і використання маркування сумісності СЕ (тут і далі - загальноєвропейське маркування, що означає відповідність виробу вимогам Співтовариства. Це є декларацією того, що виріб відповідає всім застосованим положенням Співтовариства). |
Розробити відповідний Державний стандарт України |
Директива Ради 96/48/ЕС від 23 липня 1996 року про експлуатаційну сумісність транс'європейської високошвидкісної залізничної мережі. В основу Директиви покладено правила для удосконалення відповідності СЕ-маркувань, передбачених законодавством Співтовариства, які стосуються розробки, виробництва, розміщення на ринку, введення в експлуатацію або використання промислових продуктів. Комісія періодично повідомляє про функціонування цього рішення та/або відповідності оподаткування і процедури СЕ-маркування, що працює задовільно або потребує змін. |
Враховувати при проектуванні та будівництві нових швидкісних залізниць (залізниці європейської колії) та при впровадженні швидкісного руху на існуючій мережі залізниць Розробити серію Державних стандартів України щодо проектування, будівництва та експлуатації високошвидкісних залізниць |
Рішення Комісії 2002/730/ЕС від 30 травня 2002 року, що стосується технічних умов взаємодії відносно підсистеми обслуговування транс'європейської системи високошвидкісних залізниць. |
Розробити серію Державних стандартів України щодо проектування, будівництва та експлуатації високошвидкісних залізниць |
Ліцензування залізничних підприємств | |
Директива Ради 95/18/ЕС від 19 червня 1995 року про ліцензування підприємств залізниці із змінами, внесеними Директивою Європарламенту та Ради 2001/13/ЕС від 26 лютого 2001 року . Директива встановлює критерії надання, поновлення і внесення змін до ліцензій, що надаються державами-членами залізничним підприємствам. Підприємство має відповідати поставленим вимогам до репутації, фінансового стану і компетентності. Ліцензія діє протягом всього часу надання послуг, але може переглядатися кожні п'ять років. |
- розробити нормативні доповнення згідно з вимогами права ЄС до закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" із змінами та доповненнями від 22.05.2003 Згідно до вимог закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" із змінами та доповненнями в Міністерстві транспорту та зв'язку України створена і діє Ліцензійна рада, яка керується Положенням про Ліцензійну раду, затвердженим наказом Міністерством транспорту України від 21.08.2003 р. N 667, Ліцензійними умовами, що введені в дію спільним наказом Міністерства транспорту України та Держпідприємництва від 08.06.2001 р. N 85/363 та зареєстрованими в Мінюсті 23.06.2001 р. N 540/5731. |
Директива Ради 2001/13/ЕС від 26 лютого 2001 року, вносить зміни в Директиву Ради 95/18/EC року про ліцензування залізничних обслуговуючих підприємств і заміняє Директиву Ради 95/19/EC від 29 червня 1995 року про розподіл потужностей залізничної інфраструктури та стягнення плати за користування інфраструктурою. |
- розробити нормативні доповнення згідно з вимогами права ЄС до закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" із змінами та доповненнями від 22.05.2003 |
Статистика та облік | |
Регламент Ради 1192/69/EЕС від 26 червня 1969 року про загальні правила нормалізації обліку (звітності) залізничних підприємств. |
Внести зміни до Інструкції щодо збирання статистичної інформації про перевезення вантажів на залізничному транспорті |
Регламент Європарламенту і Ради 91/2003/ЕС від 16 грудня 2002 року про статистику на залізничному транспорті. Цей Регламент потребує статис- тики з перевезень вантажів та пасажирів залізницею для забезпечення моніторингу і розвитку загальної транспортної політики та підготування заходів у галузі безпеки транспорту. Компетенція цього Регламенту стосується всіх залізничних підприємств в ЄС. |
Внести зміни до Інструкції щодо збирання статистичної інформації про перевезення вантажів на залізничному транспорті |
Положення законодавства ЄС, яке підлягає імплементації |
Нормативно-правовий акт України щодо приведення у відповідність до законодавства ЄС |
|
Автомобільні дороги | ||
Директива Ради ЕС N 2236/95 від 18.09.95 стосовно правил надання фінансової допомоги у сфері Транс'європейських мереж Регламент N 1655/99 Європарламенту та Ради від 19.07.99 щодо внесення змін до Директиви N 2236/95 від 18.09.95 |
Розробити Закон України "Про державно-приватне партнерство в галузі будівництва автомобільних доріг" Внести зміни до законів України "Про концесії" та "Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг" , де визначити механізм розподілу ризиків між державою та інвестором. |
|
Затвердити постанову КМУ "Про прийняття Програми розвитку мережі міжнародних транспортних коридорів в Україні на 2006-2010 рр.", де визначити пріоритети розвитку мережі МТК України |
||
Директива Ради 1999/62 від 17.06.99 р. про збори з транспортних засобів для перевезення товарів великої ваги за використання певних інфраструктур |
Розробити постанову КМУ "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування", де зкорегувати розміри зборів за перевезення великовагових та великогабаритних вантажів згідно з європейським рівнем |
|
Директива Ради 1999/62/ЕС Європейського парламенту і Ради від 17 червня 1999 р. про стягнення платні з вантажних транспортних засобів за використання певних інфраструктур ("Євровіньєтки") |
Розробити постанову КМУ "Про затвердження порядку платні з вантажних транспортних засобів на автомобільних дорогах України", де запровадити плату за користування автодорогами |
|
Регламент Ради N 1108/70 від 4.06.70 р. щодо впровадження фінансо- вої звітності стосовно витрат на інфраструктуру в сфері автодорожнього, залізничного та внутрішнього водного транспорту |
Розробити постанову КМУ "Про впровадження форм фінансової звітності щодо витрат на автомобільні дороги відповідно вимогам ЄС", яким привести форми звітності до європейських |
|
Перевезення | ||
Регламент Ради 4060/89/ЕЕС від 21.12.89 щодо усунення контролю на кордонах держав-членів у галузі автомобільного та внутрішнього водного транспорту Регламент Ради ЄЕС N 3912/92 від 17.12.92 р. про контроль, що здійснюється в межах Співтовариства в області автомобільно- го та внутрішнього водного транспорту та стосується транспортних засобів, зареєстрованих та допущених до експлуатації у третіх країнах |
Розробити Закон України "Про зміни та доповнення до Закону України "Про автомобільний транспорт", де передбачити чітку регламентацію вимог до перевізників згідно з цим Регламентом. |
|
Міжнародна конвенція про спрощення та гармонізацію митних процедур (Кіото, у редакції 2000 року); |
Розробити Закон України "Про приєднання до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур" Внесення змін до Митного кодексу України щодо спрощення митних процедур на кордонах |
|
Конвенція про договір міжнародного дорожнього перевезення вантажів (КДПВ) від 19 травня 1956 р. |
Розробити Закон України "Про приєднання до Конвенції про договір міжнародного дорожнього перевезення вантажів (КДПВ)" Розробити Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні з метою уніфікації перевізних документів, які застосовуються для перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні. |
|
Митна Конвенція, що стосується тимчасового ввезення дорожніх перевізних засобів, що слугують для комерційних цілей від 18 травня 1956 р. Рішення Ради 95/285/ЕС від 24.07.95 р. Про прийняття Резолюції N 49 про короткотривалі заходи забезпечення безпеки та ефективного функціонування транзитного режиму МДП. |
Розробити Закон України "Про приєднання до Митної Конвенції, що стосується тимчасового ввезення дорожніх перевізних засобів, що слугують для комерційних цілей" Розробити зміни і доповнення до Закону України "Про єдиний митний тариф" щодо допущення до тимчасового безмитного ввезення перевізних засобів. |
|
Угода про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів і про спеціальні транспортні засоби, що призначені для цих перевезень (УПШ) від 1 вересня 1970 р. |
Розробити Закон України "Про приєднання до Угоди про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів і про спеціальні транспортні засоби, що призначені для цих перевезень (УПШ)" Розробити "Правила перевезення швидкопсувних вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні". Розробити ДСТУ "Технічні вимоги, методи та засоби контролю ізотермічних властивостей обладнання спеціальних транспортних засобів". |
|
Угода про міжнародні перевезення пасажирів автомобільним транспортом шляхом надання нерегулярних послуг з перевезення автобусами (АСОР/ASOR) від 26 травня 1982 року. Регламент Ради (ЄЕС) N 56/83 від 16.12.91 р., щодо імплементації Угоди про міжнародні перевезення пасажирів автомобільним транспортом шляхом надання нерегулярних послуг з перевезення автобусами (АСОР/ASOR) |
Розробити Закон України "Про приєднання до Угоди про міжнародні перевезення пасажирів автомобільним транспортом шляхом надання шляхом надання нерегулярних послуг з перевезення автобусами (АСОР/ASOR)" |
|
Митна конвенція про тимчасове ввезення приватних дорожніх перевізних транспортних засобів від 4 червня 1954 р. |
Розробити Закон України "Про приєднання до Митної конвенції про тимчасове ввезення приватних дорожніх перевізних транспортних засобів від 4 червня 1954" Внесення змін у Митний кодекс щодо безмитного тимчасового ввезення приватних автомобілів |
|
Конвенція про митні пільги для туристів від 4 червня 1954 р. |
Розробити Закон України "Про приєднання до Конвенції про митні пільги для туристів від 4 червня 1954 р." |
Угода про міжнародні нерегулярні перевезення пасажирів автобусами (INTERBUS) від 14 квітня 2000 року |
Розробити Закон України "Про приєднання до Угоди про міжнародні нерегулярні перевезення пасажирів автобусами (INTERBUS) від 14 квітня 2000 року" |
|
Митна конвенція про Карнет АТА для тимчасового ввезення товарів (Карнет АТА) від 6 грудня 1961 р. |
Розробити Закон України "Про приєднання до Митної конвенції про Карнет АТА для тимчасового ввезення товарів (Карнет АТА) від 6 грудня 1961 р." |
|
Регламент Комісії ЕС N 6/2003 від 30.12.2003 р. щодо розповсюдження статистичної інформації про перевезення вантажів автомобільним транспортом Регламент Ради ЕС N 1172/98 від 25.05.98 про статистичну звітність у сфері перевезень автомобільним транспортом Рекомендації Комісії, адресована державам-членам щодо впровадження уніфікованої номенклатури товарів для цілей транспортної політики Рішення Комісії від 22.02.93 р. про встановлення стандартної форми звітності, визначеною статтею 6 Директиви Ради 88/599/ЄЕС щодо автомобільного транспорту |
Розробити постанову КМУ "Про внесення змін до форм статистичної звітності на автомобільному транспорті", яка відповідала б європейській методології статистики |
|
Регламент Комісії ЕС N 2163/2001 від 7.11.2001 щодо технічних заходів передачі статистичних даних про перевезення вантажів автомобільним транспортом |
Внести зміни до Інструкції щодо збирання статистичної інформації про перевезення вантажів на автомобільному транспорті |
|
Резолюція Ради від 24.10.94 р. про найманий автомобільний транспорт на єдиному європейському ринку Резолюція Ради від 19.06.95 р. про соціальну гармонізацію в сфері найманого автомобільного транспорту на внутрішньому ринку |
Розробити Технічний регламент з підтвердження відповідності та експлуатування обладнання експлуатування обладнання для реєстрації параметрів руху транспортних засобів (тахографів) |
|
Директива Ради 94/55/ЕС від 21.11.94 р. Про наближення законодавс- тва держав-членів в сфері перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Директива Ради 95/50/ЕС про уніфіковані процедури перевірок при перевезенні небезпечних вантажів автомобільним транспортом |
Внесення до змін до "Правил перевезення небезпечних вантажів автотранспортом" щодо процедур видачі дозволу на перевезення небезпечних вантажів |
|
Директива Ради 96/53/ЕС від 25 07.96 щодо встановлення максимально дозволених розмірів та маси в національному та міжнародному автомобільному перевезенні |
Розробити Правила перевезення великовагових та великогабаритних вантажів |
|
Резолюція Ради від 17.06.97 р. про розвиток телематики на автомобільному транспорті, зокрема щодо електронної сплати зборів |
Внесення змін до Закону України "Про електронний документообіг" щодо електронної сплати зборів на автодорогах |
|
Тарифна політика та оподаткування | ||
Конвенція про оподаткування дорожніх перевізних засобів, що викоритовуються для міжнародного перевезення пасажирів від 14 грудня 1956 р. |
Розробити Закон України "Про приєднання до Конвенції про оподаткування дорожніх перевізних засобів, що використовуються для міжнародного перевезення пасажирів" Внести зміни до Митних правил щодо допущення до тимчасового безмитного ввезення перевізних засобів. Зміни і доповнення до Закону України "Про єдиний митний тариф" щодо безмитного ввезення перевізних засобів |
|
Директива 72/166/ЕЕС від 24.04.72 про зближення законодавства держав-членів щодо страхування цивільної відповідальності при використанні автотранспортних засобів і розвитку страхування у цій галузі. |
Розробити зміни до Законів України "Про страхування" , "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власності наземних транспортних засобів" щодо розвитку страхування на автомобільному транспорті |
|
Директива Ради 68/297/ЕЕС від 19 липня 1968 про стандартизацію положень стосовно дозволів на ввезення палива в баках комерційних транспортних засобів, що не підлягає оподаткуванню. |
Враховувати при укладанні двосторонніх договорів України на виконання міжнародних автомобільних перевезень |
|
Резолюція Ради від 24.10.94 р. про найманий автомобільний транспорт на спільному європейському ринку |
Внесення змін до Митного кодексу та митних правил щодо допущення до тимчасового безмитного ввезення перевізних засобів |
|
Безпека дорожнього руху | ||
Рішення Ради 93/704/ЕЕС від 30.11.1993 про створення бази даних ДТП |
Внесення змін до постанови КМУ N 538 від 30.06.2005 р. "Про затвердження порядку обліку ДТП" щодо розширення числа показників ДТП |
|
Директива Ради 91/671/ЕЕС від 16.12.91 щодо обов'язкового використання ременів безпеки та систем, які стримують дітей у транспортних засобах. |
Внесення змін до Правил дорожнього руху та до Адміністративного кодексу України щодо штрафу за відсутність ременів безпеки чи їх невикористання |
|
Директива Комісії 2001/92/ЕЕС від 30 жовтня 2001 року стосовно зміни вимог відповідно до науково-технічного прогресу, викладених в Директиві Ради 92/22/ЕЕС від 31 березня 1992 року щодо безпеки плівок та захисних плівок на транспортних засобах та їх причепах. |
Розробити Технічний регламент щодо використання захисних плівок на транспортних засобах |
|
Директива Ради 92/6/ЕЕС від 10 лютого 1992 про встановлення та використання засобів контролю швидкості для визначених категорій транспортних засобів Директива Ради 92/24/ЕЕС від 31 березня 1992 щодо пристроїв обмеження швидкості або подібних бортових (вбудованих) систем обмеження швидкості для певних категорій транспортних засобів. |
Розробити Технічний регламент щодо встановлення на КТЗ пристроїв для обмеження швидкості для визначених категорій транспортних засобів |
|
Пропозиція щодо прийняття Директиви Європарламенту і Ради стосовно захисту пішоходів та інших уразливих користувачів доріг у разі зіткнення з КТЗ та внесення змін до Директиви 70/156/ЕЕС |
Розробити зміни до Громадського кодексу та до Адміністративного кодексу щодо захисту прав пішоходів |
|
Резолюція Ради від 26.06.2000 р. про покращення безпеки на дорогах |
Розробити постанову КМУ "Про затвердження Загальнодержавної програми безпеки дорожнього руху" |
|
Директива Ради 96/35/ЕЕС від 3 червня 1996 щодо призначення та професійної кваліфікації радників з безпеки для транспортування небезпечних вантажів автодорожнім, залізничним та внутрішнім водним транспортом Директива ради 2000/18/ЕС від 17.04.2000 р. Про мінімальні вимоги щодо екзаменування радників з безпеки транспортування небезпечних вантажів автодорожнім, залізничним та внутрішнім водним транспортом |
Розробити Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про автомобільний транспорт" щодо введення радників з безпеки транспортування небезпечних вантажів |
|
Директива Європарламенту та Ради 2003/59/ЕС 15.07.2003 про початкову кваліфікацію та періодичну підготовку водіїв певних транспортних засобів для перевезення вантажів або пасажирів. Директива Ради 76/914/ЕЕС від 16 грудня 1976 про мінімальний рівень навчання для водіїв деяких видів автомобільного транспорту. Резолюція Ради та представників урядів держав-членів, що зібралися в рамках Ради, від 16.12.93 р. про молодих водіїв |
Розробити Технічний регламент стосовно підтвердження відповідності персоналу автомобільного транспорту |
|
Директива N 2003/59/ЕС від 15.07.2003 про базову кваліфікацію і періодичну перепідготовку водіїв деяких автотранспортних засобів, задіяних в перевезеннях товарів і пасажирів. Директива N 96/26/ЕС від 29.04.1996 про допуск до роботи компаній, задіяних в автомобільних вантажних і пасажирських перевезеннях, а також про взаємне визнання дипломів, сертифікатів і інших посвідок професійної кваліфікації для надання підтримки таким підприємствам в реалізації їхніх прав на свободу здійснення національних і міжнародних перевезень. Директива N 98/76/ЕС від 01.10.1998 стосовно доповнень директиви N 96/26/ЕС) |
Розробити Технічний регламент стосовно підтвердження відповідності персоналу автомобільного транспорту |
|
Європейська угода стосовно праці екіпажів транспортних засобів, що виконують міжнародні автомобільні перевезення (AETR). Регламент Ради N 3821/85 від 20.12.1985 про записуюче устаткування на автомобільному транспорті Регламент Комісії N 3688/92, N 2135/98 від 24.09.1998 3160/2002 від 13.06.2002. Директива 88/ 599/EEC. Директива Ради 85/599 ЕЕС від 23.11.88 про стандартні процедури перевірок для імплементації Регламенту ЕЕС N 3820/85 щодо гармонізації певних актів законодавства про соціальний захист, що стосуються автотранспорту Рішення Комісії 93/173/ЄЕС від 22.02.93 р., яким встановлюється стандартна форма, визначена Статтею 16 Регламенту 3820/85 |
Розробити Технічний регламент з підтвердження відповідності та експлуатування обладнання для реєстрації параметрів руху транспортних засобів (тахографів). |
|
Рекомендації Ради 98/376ЕС від 4.06.98 р. про парковочну картку для осіб з фізичними вадами |
Внесення змін до Правил дорожнього руху та до Закону України "Про автомобільний транспорт" щодо введення паркової картки для осіб з фізичними вадами |
|
Екологія | ||
Директива 99/96 ЕС що норм викидів забруднюючих речовин Декологічно чистими" КТЗ |
Розробка та прийняття Законів України "Про ввезення на митну територію України транспортних засобів", які відповідають стандартам Введено Євро-2 Законом N 2739-VI від 6.07.2005 Євро-3 в 2007-2008 рр. Євро-4 в 2008-2009 рр. Євро- 5 в 2010-2012 рр. |
|
Пропозиція щодо прийняття директиви Європарламенту і Ради про якість бензину та дизельного пального та внесення змін до Директиви 98/70/ЕС Європейські стандарти EN 228, EN 590, EN 589 (визначено три марки високооктанових палив із детонаційною стійкістю за дослідним методом 91, 95 та 98 октанових одиниць) |
Розробити Технічний регламент щодо вимог до якості палива для тарснпорту Внести зміни в ДСТУ 4063: октанове число для марки А-92 привести у відповідність з А-91 або підвищити його за моторним методом до 83 о.о. і зазначити марку А-76 |
|
Директива 2003/30 ЕС від 8.05.2003 про підтримку використання біопалива для транспорту |
Розробити Закон України "Про розширення виробництва та використання біопалива" Постанова КМУ "Про затвердження Програми виробництва та використання біопалива для транспорту" |
|
Технічні вимоги до транспортних засобів | ||
Угода про прийняття єдиних умов періодичного технічного контролю колісних транспортних засобів і про взаємне визнання результатів такого контролю (Відень 13 листопада 1997 року). Директива Ради 96/96/ЕС від 20 грудня 1996 року про приведен- ня у відповідність положень законів держав-членів ЄС стосовно допуску до експлуатації дорожніх транспортних засобів та їхніх причепів. Директива 2000/30/ЕС Європейсько- го Парламенту та Ради від 6 червня 2000 року про технічний контроль придатності до експлуатації на дорогах комерційних транспортних засобів, що пересуваються по дорогах Співдружності) |
Розробити Технічний регламент щодо періодичного контролю безпеки та допуску до експлуатації та використання колісних транспортних засобів |
|
Угода про Міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, які призначені для цих перевезень, підписана в м. Женеві 1 вересня 1970 р. |
Розробити Технічний регламент підтвердження відповідності транспортних засобів, призначених для міжнародних перевезень швидкопсувних харчових продуктів. |
|
Європейська угода про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) від 30 вересня 1957 року . Правило ЄЕК ООН N 105. Директива 98/91/EC стосовно автомобілів та їхніх причепів, призначених для перевезення небезпечних вантажів. |
Розробити Технічний регламент з підтвердження відповідності конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, призначених для засобів, призначених для перевезення небезпечних вантажів |
|
Договір про Європейський Союз від 01.11.1992 р. , стаття 75. Конвенція про договір міжнародного автомобільного перевезення пасажирів і багажу (КАПП)) |
Розробити Технічний регламент з підтвердження відповідності послуг з перевезення пасажирів послуг з перевезення пасажирів та багажу автомобільним транспортом |
|
Договір про Європейський союз від 07.02.1992 року, стаття 75. Конвенція про договір міжнародного дорожнього перевезення вантажів (КДПВ-CMR) від 19.05.1956 р.) |
Технічний регламент з підтвердження відповідності послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом |
|
Угода про прийняття єдиних умов періодичного технічного контролю колісних транспортних засобів і про взаємне визнання результатів такого контролю (Відень 13 листопада 1997 року . Директива Ради 96/96/ЕС від 20 грудня 1996 року про приведення у відповідність положень законів держав-членів ЄС стосовно допуску до експлуатації дорожніх транспортних засобів та їхніх причепів. Директива 2000/30/ЕС Європейського Парламенту та Ради від 6 червня 2000 року про технічний контроль придатності до експлуатації на дорогах комерційних транспортних засобів, що пересуваються по дорогах Співдружності. |
Розробити Технічний регламент з підтвердження відповідності виконавця технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та їхніх складових вимогам законодавства |
|
Директива 2000/53/ ЕС Європейського Парламенту та Ради від 18.09.2000 про транспортні засоби, термін експлуатації яких вичерпано. Директива Ради 87/217/ЕЕС від 19 березня 1987 року про запобігання та зниження забруднення навколишнього середовища азбестом. |
Розробити Технічний регламент стосовно утилізації колісних транспортних засобів, їхніх складників та експлуатаційних матеріалів |
|
Директива Ради 92/23/ЕЕС від 31 березня 1992 року щодо шин для транспортних засобів та їхніх причепів та їх встановлення. Директива Ради 89/459/ЕЕС від 18 липня 1989 про взаємне набли- ження законів держав-членів щодо глибини протектору шин певних категорій транспортних засобів та їхніх причепів. |
Розробити Технічний регламент з експлуатації пневматичних шин колісних транспортних засобів |
|
Директива Ради 91/157/ЕЕС від 18 березня 1991 року про батареї та акумулятори, які містять певні небезпечні речовини. |
Розробити Технічний регламент з експлуатації стартерних акумуляторних батарей колісних транспортних засобів |
|
Директива 70/156/ЕЕС від 6 лютого 1970 року про зближення законів держав-членів щодо затвердження типу транспортних засобів та їхніх причепів. Директива 89/459/ЕЕС, Директива Ради 92/23/ЕЕС від 31 березня 1992 року щодо шин для транспортних засобів, їхніх причепів та їх встановлення Директива 78/549/ЕЕС про зближення законів держав-членів щодо захисних пристроїв коліс транспортних засобів. Директива Ради 91/157/ЕЕС від 18 березня 1991 року про батареї та акумулятори, які містять певні небезпечні речовини. |
Розробити Технічний регламент з безпеки експлуатації колісних транспортних засобів |
|
Директива Ради 70/156/ЕЕС від 6 лютого 1970 року про зближення законів держав-членів щодо затвердження типу транспортних засобів та їхніх причепів. Зведена резолюція про конструкцію транспортних засобів - перегляд 1 (документ ЄЕК ООН Trans/WP.29/78/ Rev.1 від 11 серпня 1997 року). |
Розробити Технічний регламент щодо узгодження нормативної документації та поставлення на виробництво колісних транспортних засобів та їхніх складових частин Врегулювання питання виробництва безпечних колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин до них |
|
Директива 70/156/ЕЕС від 6 лютого 1970 року про зближення законів держав-членів щодо затвердження типу транспортних засобів та їхніх причепів. Директива 96/96/ЕС від 20 грудня 1996 року про приведення у відповідність положень законів держав-членів ЄС стосовно допуску до експлуатації дорожніх транспортних засобів та їхніх причепів. Пояснювальне повідомлення Комісії щодо затвердження конструкції та реєстрації транспортних засобів, які були раніше зареєстровані в інших державах - членах ЄС (OJ C 143/4 15.05.96). |
Розробити Технічний регламент щодо переобладнання колісних транспортних засобів і підтвердження відповідності їхньої конструкції та технічного стану вимогам безпеки Правове регулювання діяльності з переобладнання транспортних засобів згідно з вимогами ст. 29-32 Закону України "Про дорожній рух" з урахуванням положень законодавства ЄС. |
|
92/21/EEC Маси та розміри КТЗ категорії М1 |
Розробити Державний стандарт України щодо маси та розмірів КТЗ категорії М1 |
|
97/27/EC Маси та розміри КТЗ інших категорій ніж М1 |
Розробити Державний стандарт України щодо маси та розміри КТЗ інших категорій ніж М1 |
|
78/316/EEC Ідентифікація органів управління |
Розробити Державний стандарт України щодо ідентифікації органів управління |
|
78/549/EEC Системи захисту від викидів бруду з-під коліс для КТЗ категорії М1 |
Розробити Державний стандарт України щодо системи захисту від викидів бруду з-під коліс для КТЗ категорії М1 |
|
91/226/EEC Системи захисту від викидів бруду з під коліс для КТЗ категорії N2, N3, O3, O4 |
Розробити Державний стандарт України щодо системи захисту від викидів бруду з під коліс для КТЗ категорії N2, N3, O3, O4 |
|
2003/102/ЕС Захист пішоходів |
Розробити Державний стандарт України щодо захисту пішоходів |
|
77/389/EEC Буксирні провушини |
Розробити Державний стандарт України щодо буксирних провушин |
|
70/222/EEC Місце установки заднього номерного знака |
Розробити Державний стандарт України щодо місця установки заднього номерного знака |
|
76/114/EEC Ідентифікаційні таблички |
Розробити Державний стандарт України щодо ідентифікаційних табличок |
|
77/649/EEC Поле оглядовості |
Розробити Державний стандарт України щодо поля оглядовості |
|
78/317/EEC Системи запобігання обмерзанню та запотіванню скла |
Розробити Державний стандарт України щодо системи запобігання обмерзанню та запотіванню скла |
|
78/318/EEC Системи омивання та очищення скла |
Розробити Державний стандарт України щодо системи омивання та очищення скла |
|
2001/56/EC Вентиляція та опалення |
Розробити Державний стандарт України щодо вентиляції та опалення |
|
95/28/EC Протипожежні властивості |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R34-01(*) щодо протипожежних властивостей |
|
92/114/EEC Зовнішні виступи КТЗ неіндивідуального користування |
Прийняття Правила ЄЕК ООН R61-00(*) щодо зовнішніх виступів КТЗ неіндивідуального користування |
|
94/20/EC Зчіпні пристрої КТЗ |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R55-01(*) щодо зчіпних пристроїв КТЗ |
|
2001/85/EC Безпечність конструкції автобусів |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R36-03(*), R52-01(*), R66-00(*), R107-00(*) щодо безпечності конструкції автобусів |
|
96/79/EC Безпечність конструкції при фронтальному ударі |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R94-00(*) щодо безпечності конструкції при фронтальному ударі |
|
96/27/EC Безпечність конструкції при боковому ударі |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R95-00(*) щодо безпечності конструкції при боковому ударі |
|
98/91/EC КТЗ для перевезення небезпечних вантажів |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R105-00(*) щодо вимог до КТЗ для перевезення небезпечних вантажів |
|
74/60/EEC Травмобезпечність внутрішнього обладнання |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R21-01(**) щодо травмобезпечності внутрішнього обладнання |
|
77/541/EEC Дитячі утримувальні системи |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R44-03(**) щодо дитячих утримуючих систем |
|
92/23/EEC Змінні колеса/шини для тимчасового використання |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R64-00(**) щодо змінних коліс/шин для тимчасового використання |
|
77/540/EEC Стоянкові вогні |
Прийняття Правила ЄЕК ООН R77-00(**) щодо стоянкових вогнів |
|
76/758/EEC Денні ходові вогні |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R87-00(**) щодо денних ходових вогнів |
|
92/24/EEC Обмежувачі швидкості |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R89-00(**) щодо обмежувачів швидкості |
|
76/758/EEC Бокові габаритні вогні |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R91-00(**) щодо бокових габаритних вогнів |
|
74/61/EEC Системи сигналізації для запобігання крадіжці |
Прийняття Правила ЄЕК ООНR97-00(**) щодо систем сигналізації для запобігання крадіжці |
|
80/1268/ EEC Викиди двоокису вуглецю, витрати палива |
Прийняти Правила ЄЕК ООН R101-00(**) щодо норм викидів двоокису вуглецю, витрат палива |