- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про внесення змін до Положення про Науково-методичну раду Міністерства освіти і науки України та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства освіти і науки України
1. Внести зміни до Положення про Науково-методичну раду Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 11 вересня 2015 року № 922 "Про Науково-методичну раду Міністерства освіти і науки України", виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 25 листопада 2011 року № 1364 "Про Науково-методичну раду з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України";
наказ Міністерства освіти і науки України від 27 жовтня 2020 року № 1115 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.09.2015 № 922";
наказ Міністерства освіти і науки України від 25 березня 2016 року № 332 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.09.2015 № 922";
наказ Міністерства освіти і науки України від 30 січня 2020 року № 110 "Про унесення змін до Положення про Науково-методичну раду Міністерства освіти і науки України";
наказ Міністерства освіти і науки України від 18 травня 2020 року № 641 "Про внесення змін до наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 25.11.2011 № 1364 та Міністерства освіти і науки України від 11.09.2015 № 922".
3. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) зробити відповідну відмітку у справах архіву.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
11 вересня 2015 року № 922
(у редакції наказу Міністерства освіти і науки України
від 05 січня 2021 року № 18)
Положення
про Науково-методичну раду Міністерства освіти і науки України
1. Загальні положення
1.3. Діяльність Науково-методичної ради є однією з форм спільної участі представників держави, роботодавців та їх об'єднань, закладів освіти, наукових установ, академій, професійних асоціацій та експертів у розробці методології та змісту освіти, формуванні стандартів для різних складників освіти, впровадженні інноваційної освітньої діяльності, сучасних педагогічних та інформаційних технологій, поширенні кращих практик освітньої діяльності.
2. Структура Науково-методичної ради
2.1. Науково-методична рада утворюється в складі 15 осіб.
2.2. При Науково-методичній раді формується три сектори:
сектор дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти та виховання - до 15 осіб;
сектор фахової передвищої освіти - до 15 осіб;
сектор вищої освіти - до 15 осіб.
2.3. При секторах Науково-методичної ради (далі - сектори) формуються науково-методичні комісії (підкомісії) за складниками освіти та/або галузями знань (в окремих випадках - міжгалузеві) (для фахової передвищої та вищої освіти).
2.4. У складі науково-методичних комісій можуть формуватись підкомісії за окремими складниками освіти (для дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти), спеціальностями для фахової передвищої та вищої освіти. Підкомісії (комісії без поділу на підкомісії) формуються в складі до 15 осіб, якщо інше не передбачено законодавством.
2.5. Структура науково-методичних комісій (підкомісій) затверджується наказом Міністерства освіти і науки України.
3. Формування Науково-методичної ради, секторів та науково-методичних комісій (підкомісій)
3.1. До персонального складу Науково-методичної ради входять Міністр, перший заступник Міністра, профільні заступники Міністра та інші члени, обрані за конкурсом.
3.2. Головою Науково-методичної ради є Міністр освіти і науки України.
3.3. Заступниками голови Науково-методичної ради за посадами є перший заступник Міністра та профільні заступники Міністра.
3.4. До персонального складу секторів за посадами входять генеральні директори відповідних директоратів (управлінь) Міністерства освіти і науки України та інші члени, обрані за конкурсом.
3.5. Персональний склад Науково-методичної ради, секторів та науково-методичних комісій (підкомісій) формується з представників центральних органів виконавчої влади, роботодавців та їх об'єднань, закладів освіти усіх форм власності, наукових установ, Національної академії наук України та галузевих національних академій наук, професійних асоціацій, міжнародних експертів, які мають науковий ступінь у відповідній галузі знань або досвід фахової роботи в галузі не менше 10 років, на строк не більше ніж три роки.
3.6. До складу Науково-методичної ради, секторів та науково-методичних комісій (підкомісій) не можуть входити керівники та заступники керівників закладів вищої освіти (наукових установ), більше одного представника від закладу освіти (наукової установи) та члени галузевих експертних рад Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
3.7. З числа членів Науково-методичної ради обирається вчений секретар.
3.8. З числа членів сектору обираються куратори кожної науково-методичної комісії.
3.9. З числа членів науково-методичної комісії (підкомісії) обираються голова його заступник і секретар.
3.10. Персональний склад Науково-методичної ради, секторів та науково-методичних комісій (підкомісій) затверджується наказами Міністерства освіти і науки України на строк не більше, ніж три роки.
4. Завдання Науково-методичної ради
4.1. Основними завданнями Науково-методичної ради є:
1) науково-методичний аналіз та вироблення пропозицій щодо перспективних напрямів розвитку змісту освіти;
2) організація взаємодії науково-методичних комісій (підкомісій) у питаннях міжпредметних зв'язків, порівняльних досліджень, інноваційних освітніх технологій та удосконалення навчально-методичного забезпечення;
3) розгляд пропозицій міністерств, відомств, роботодавців та їх об'єднань, закладів освіти, наукових установ, академій, професійних асоціацій та міжнародних експертів щодо удосконалення та розвитку змісту освіти, впровадження інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти;
................Перейти до повного тексту