- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
РІШЕННЯ
від 22 грудня 2023 року N 1444
Про затвердження Вимог до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку
Відповідно до пункту 37-26 частини другої статті 7 Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки", Закону України "Про адміністративну процедуру", Порядку надання адміністративних послуг Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням НКЦПФР від 17 листопада 2021 року N 1124, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2022 року за
N 147/37483, рішення НКЦПФР від 05 жовтня 2021 N 931 "Про затвердження Порядку функціонування комплексної інформаційної системи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2021 року за
N 1548/37170 та інших нормативно-правових актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, в яких передбачено застосування засобів комплексної інформаційної системи (КІС) в якості офіційного каналу зв'язку в частині надання Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку адміністративних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку вирішила:
1. Затвердити Вимоги до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку, що додаються.
2. Департаменту інформаційних технологій (Заїка А. Л.) забезпечити: оприлюднення цього рішення на офіційному вебсайті НКЦПФР.
3. Це рішення набирає чинності з дня наступного за днем його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Члена Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Юрія Шаповала.
Голова Комісії |
Руслан МАГОМЕДОВ |
Протокол засідання Комісії
від 22 грудня 2023 р. N 230
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
22 грудня 2023 року N 1444
Вимоги
до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку
1. Ці Вимоги встановлюють порядок та технічні параметри щодо застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі комплексної інформаційної системи НКЦПФР (далі - КІС, підсистема АП КІС) у якості офіційного каналу зв'язку відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки", Закону України "Про адміністративну процедуру" (далі - Закон), Закону України "Про електронні довірчі послуги", Порядку надання адміністративних послуг Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням НКЦПФР від 17 листопада 2021 року N 1124, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2022 року за N 147/37483, та інших нормативно-правових актів НКЦПФР, а також здійснення обміну документами в яких передбачено застосування засобів офіційного каналу зв'язку в частині забезпечення обміну електронними документами між заявником (особою) та НКЦПФР для організації можливості подання до НКЦПФР заяв та документів, передбачених нормативно-правовими актами НКЦПФР та Законом, отримання документів, повідомлень з питань надання адміністративних послуг зокрема.
2. Приймання НКЦПФР від заявника/емітента або ліцензіата (далі - Заявник) та відправлення НКЦПФР Заявнику електронних документів та повідомлень, передбачених нормативно-правовими актами НКЦПФР, здійснюється у порядку, передбаченому пунктами 3 - 28.
3. Документи, що стосуються отримання адміністративних послуг і подаються відповідно до нормативно-правових актів НКЦПФР, подаються у вигляді електронних документів з урахуванням вимог законодавства у сфері електронного документообігу за допомогою засобів КІС:
https://services.nssmc.gov.ua
4. Для забезпечення можливості подання документів Заявник повинен пройти процедуру ідентифікації, використовуючи засоби електронного підпису, сформовані у відповідності до вимог
законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". При формуванні електронного документа застосовується електронний підпис автора, який створюється з використанням засобу електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (далі - ЕП), зокрема:
для юридичної особи - ЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані юридичної особи - заявника, представником якого є уповноважена особа (повне або офіційне скорочення найменування та ідентифікаційний код юридичної особи);
для фізичної особи - ЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані фізичної особи.
Поля із зазначенням коду ЄДРПОУ Заявника, найменування та місцезнаходження заповнюються автоматично з даних, які містяться у ЕП.
У полі "Контактний номер телефону" зазначаються контактні номери телефонів для пришвидшення процесу комунікації при наданні адміністративної послуги.
У полі "Адреса електронної пошти" зазначається контактна офіційна електронна адреса Заявника, на яку в подальшому будуть направлятись повідомлення щодо розгляду заяви та документів, вимоги щодо направлення додаткових документів, а також результат розгляду звернення (статус).
Поля "Контактний номер телефону" та "Адреса електронної пошти" є обов'язковими до заповнення.
5. За результатом ідентифікації Заявник отримує доступ до власного кабінету у середовищі КІС (далі - Кабінет), який забезпечує:
1) ведення особової картки Заявника;
2) подання Заявником документів до НКЦПФР, для отримання адміністративної послуги;
3) отримання Заявником від НКЦПФР повідомлень щодо обробки документів, поданих для отримання адміністративної послуги або листів та інших звернень;
4) отримання Заявником інформації, запитів на надання інформації, що подаються НКЦПФР до Заявника або його посадових осіб;
5) надання відповідей на запити НКЦПФР;
6) подання скарг на дії посадових осіб НКЦПФР;
7) отримання інформації від НКЦПФР щодо заходів правозастосування до Заявника або його посадових осіб;
8) фіксацію номерів та дат обміну листами, повідомленнями, документами між НКЦПФР та Заявником.
6. При поданні звернення (документів на отримання адміністративної послуги) Кабінет забезпечує доступ до наступних розділів:
1) "Нове звернення" (дозволяє сформувати та подати документи до НКЦПФР для отримання адміністративної послуги);
2) "Подані" (містить перелік поданих звернень) (далі - Журнал поданих звернень);
3) "Завершені" (містить перелік звернень, по яким було прийнято рішення НКЦПФР щодо надання адміністративних послуг) (далі - Журнал завершених звернень);
4) "Чернетки" (містить сформовані звернення, але не повністю заповнені звернення та відповідно не подані).
7. Для подання звернення (заяви та документів для отримання адміністративної послуги) необхідно обрати розділ "Нове звернення" та відповідно обирає вид адміністративної послуги.
Документи, які завантажуються у Кабінет, можуть мати наступні формати: *.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf, *.xls,*.xlsx, або *.xml (у випадку структурованих даних).
Для отримання адміністративної послуги у відповідні поля завантажуються:
заява, у форматі *.doc або*.docx з розміром, який не повинен перевищувати 10 Мб;
документи, які необхідні для отримання відповідної адміністративної послуги. Перелік документів для отримання певної послуги передбачений відповідним нормативно-правовим актом НКЦПФР. Заявник завантажує заяву та документи (далі - Пакет документів) у вигляді архіву (формату ZIP або RAR). Кожний окремий документ повинен бути підписаний ЕП, при цьому розмір архіву не повинен перевищувати 100 Мб.
8. Після завантаження у Кабінеті Заявника Пакету документів в Журнал поданих звернень присвоюється реєстраційний номер та дату реєстрації звернення.
За сформованим реєстраційним номером у Кабінеті є можливість відслідковувати результати розгляду звернення (статус) надання адміністративної послуги, які приймають наступні значення:
................Перейти до повного тексту