1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.11.2006 N 240/718/1158/755
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 грудня 2006 р.
за N 1312/13186
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 1026/1184/739/484 від 02.12.2013 )
Про затвердження Порядку надання та розгляду узагальнених матеріалів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного комітету фінансового моніторингу N 11/33/24/53 від 29.01.2009 N 131/595/367/439 від 10.08.2010 )
Відповідно до статті 13 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом", Законів України "Про державну податкову службу в Україні", "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю" та "Про боротьбу з тероризмом"
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок надання та розгляду узагальнених матеріалів (далі - Порядок), що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність, спільні накази:
Державного департаменту фінансового моніторингу Міністерства фінансів України, Державної податкової адміністрації України від 12.08.2003 N 94/387 "Про затвердження Порядку надання Держфінмоніторингом ДПА України узагальнених матеріалів щодо фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, та отримання інформації про хід їх опрацювання", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.08.2003 за N 740/8061 (із змінами);
Державного департаменту фінансового моніторингу Міністерства фінансів України, Міністерства внутрішніх справ України від 30.07.2003 N 83/787 "Про затвердження Порядку надання Держфінмоніторингом МВС України узагальнених матеріалів щодо фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів або фінансуванням тероризму, та отримання інформації про хід їх опрацювання", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.08.2003 за N 686/8007 (із змінами);
Державного департаменту фінансового моніторингу Міністерства фінансів України, Служби безпеки України від 22.12.2003 N 163/557 "Про затвердження Порядку надання Державним департаментом фінансового моніторингу Службі безпеки України узагальнених матеріалів щодо фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів або фінансуванням тероризму", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14.01.2004 за N 38/8637 (із змінами).
3. Департаменту аналітичної роботи (Твердохліб І.П.) спільно з Юридичним управлінням (Чебан І.М.) Держфінмоніторингу України забезпечити подання цього наказу до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
4. Начальникам відповідних структурних підрозділів Державного комітету фінансового моніторингу України, Державної податкової адміністрації України, Міністерства внутрішніх справ України та Служби безпеки України організувати вивчення Порядку особовим складом.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти: у Державному комітеті фінансового моніторингу України - на Голову Державного комітету фінансового моніторингу України С.Г.Гуржія, у Міністерстві внутрішніх справ України - на першого заступника Міністра внутрішніх справ України - начальника Головного управління по боротьбі з організованою злочинністю І.Д.Білозуба, у Державній податковій адміністрації України - на першого заступника Голови Державної податкової адміністрації України - начальника податкової міліції В.І.Корячкіна, у Службі безпеки України - на заступника Голови Служби безпеки України - начальника Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю В.Ф.Підболячного.
Голова Державного комітету
фінансового моніторингу України
Голова Державної податкової
адміністрації України
Міністр внутрішніх справ України
Голова Служби безпеки України
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Міністра
фінансів України

С.Г.Гуржій

А.І.Брезвін
Ю.В.Луценко
І.В.Дріжчаний


В.А.Копилов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
фінансового моніторингу
України,
Державної податкової
адміністрації України,
Міністерства внутрішніх
справ України,
Служби безпеки України
28.11.2006
N 240/718/1158/755
(у редакції наказу
Державного комітету
фінансового моніторингу
України,
Державної податкової
адміністрації України,
Міністерства внутрішніх
справ України,
Служби безпеки України
10.08.2010
N 131/595/367/439)
( z0910-10 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 грудня 2006 р.
за N 1312/13186
ПОРЯДОК
надання та розгляду узагальнених матеріалів
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає єдиний механізм та систему:
форми, структури та змісту узагальнених матеріалів Державного комітету фінансового моніторингу України (далі - Держфінмоніторинг);
надання Держфінмоніторингом узагальнених матеріалів до Державної податкової адміністрації України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України (далі - правоохоронні органи), їх територіальних підрозділів;
реєстрації та розгляду узагальнених матеріалів правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами;
отримання Держфінмоніторингом інформації/документів про хід опрацювання узагальнених матеріалів правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами;
запобігання розголошенню інформації, що міститься в узагальнених матеріалах.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
додатки до узагальнених матеріалів - копії документів, які стосуються відомостей про фінансові операції, та інша інформація, пов'язана з узагальненими матеріалами, у письмовій та/або електронній формі (за наявності);
експертна комісія - комісія Держфінмоніторингу з розгляду узагальнених матеріалів, підготовлених до передачі правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам, склад і повноваження якої затверджуються окремим наказом Держфінмоніторингу;
надання узагальнених матеріалів - дії посадових осіб Держфінмоніторингу, спрямовані на передачу у встановленому порядку правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам узагальнених матеріалів у письмовій та/або електронній формі;
предикатний злочин - суспільно небезпечне протиправне діяння, що передувало легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
реєстрація (облік) узагальнених матеріалів - присвоєння Держфінмоніторингом кожному узагальненому матеріалу реєстраційного номера, а також реєстрація, взяття на облік та фіксація в облікових журналах, книгах і введення в статистичну звітність виявлених злочинів правоохоронними органами та їх територіальними підрозділами;
розгляд узагальнених матеріалів - перевірка правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами відомостей, викладених в узагальнених матеріалах, та прийняття рішення згідно з кримінально-процесуальним законодавством;
супроводження узагальнених матеріалів - підготовка і направлення Держфінмоніторингом запитів до правоохоронних органів про хід розгляду узагальнених матеріалів, а також отримання інформації від правоохоронних органів, судових органів про прийняті рішення за результатами їх розгляду, у тому числі щодо кримінальних, оперативно-розшукових або контррозвідувальних, судових справ, у яких використовувалися відомості узагальнених матеріалів; узагальнення інформації щодо стану і результатів розгляду узагальнених матеріалів; надання консультативної допомоги правоохоронним органам; організація та проведення спільних робочих нарад тощо;
територіальні підрозділи правоохоронних органів - головні управління, управління МВС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі та на залізницях, регіональні управління Служби безпеки України, підрозділи податкової міліції у складі державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Інші терміни та поняття, які вживаються у цьому Порядку, застосовуються у значеннях, визначених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" (далі - Закон).
II. Підготовка узагальнених матеріалів до передачі правоохоронним органам
1. Інформація про фінансову операцію або сукупність пов'язаних між собою фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, а також про клієнта, одержана Держфінмоніторингом у встановленому законодавством порядку, обробляється та аналізується на предмет наявності достатніх підстав:
вважати, що операція або сукупність пов'язаних між собою операцій можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму;
підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов'язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
У разі встановлення вищезазначених підстав Держфінмоніторинг у встановлені цим Порядком строки надає до правоохоронних органів відповідні узагальнені матеріали.
2. Узагальнені матеріали готуються Держфінмоніторингом у письмовій та/або електронній формі.
3. Узагальненим матеріалам відповідно до вимог Закону надається гриф обмеження доступу "Для службового користування".
У разі якщо узагальнені матеріали мають додатки, які містять банківську, комерційну, професійну таємницю та таємницю страхування, в узагальнених матеріалах робиться відповідний запис.
4. Структура узагальнених матеріалів:
зміст;
преамбула;
описові розділи;
резюме;
мотивований висновок;
додатки (за наявності).
5. Узагальнені матеріали мають містити такі відомості:
5.1. В обов'язковому порядку:
5.1.1. Реєстраційний номер, дату, умовне найменування, підпис уповноваженої особи Держфінмоніторингу.
5.1.2. Опис суті фінансової операції або сукупності пов'язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв'язків між особами, які їх вчинили, або:
опис суті фінансової операції або сукупності пов'язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з суспільно небезпечним діянням, що передувало легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв'язків між особами, які їх вчинили;
опис суті фінансової операції або сукупності пов'язаних між собою фінансових операцій, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов'язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв'язків між особами, які їх вчинили.
5.1.3. Опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов'язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, або:
опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов'язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов'язані з суспільно небезпечним діянням, що передує легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
опис достатніх підстав, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов'язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
5.1.4. Схему фінансових операцій.
5.1.5. Мотивований висновок, що фінансові операції можуть здійснюватися з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму або можуть здійснюватися з метою вчинення діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
5.2. У разі наявності:
5.2.1. Опис ознак, за якими суб'єкт фінансового моніторингу виявив фінансові операції, що підлягали фінансовому моніторингу.
5.2.2. Код банку (МФО - BIC), найменування банку та номери рахунків, через які здійснювалася фінансова операція.
5.2.3. Інформацію щодо ідентифікації резидентів:
а) для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові, дату народження, серію і номер паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав, місце проживання або місцеперебування фізичної особи, ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів або серію та номер паспорта, в якому проставлено відмітку органів державної податкової служби про відмову від одержання ідентифікаційного номера;
б) для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, дату народження, серію і номер паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав, місце проживання або місцеперебування фізичної особи - підприємця, реквізити свідоцтва про державну реєстрацію та орган, що його видав;
в) для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження; реквізити свідоцтва про державну реєстрацію та орган, що його видав, відомості про органи управління та їх склад; дані, що ідентифікують осіб, які мають право розпоряджатися рахунками і майном, відомості про власників істотної участі в юридичній особі; відомості про контролерів юридичної особи; ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України.
5.2.4. Інформацію щодо ідентифікації нерезидентів:
а) для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності), дату народження, серію і номер паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав, громадянство, місце проживання або місце тимчасового перебування фізичної особи в Україні;
б) для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження та реквізити банку, в якому відкрито рахунок, номер банківського рахунку, відомості про органи управління та їх склад; дані, що ідентифікують осіб, які мають право розпоряджатися рахунками та майном; відомості про власників істотної участі в юридичній особі; відомості про контролерів юридичної особи, копія легалізованого витягу з торгового, банківського чи судового реєстру або нотаріально засвідчене реєстраційне посвідчення уповноваженого органу іноземної держави про реєстрацію відповідної юридичної особи.
5.2.5. Інформацію про стан учасника фінансових операцій (діючий, відновлення платоспроможності, банкрут, ліквідований тощо).
5.2.6. Копії первинних документів, на підставі яких проведені фінансові операції, що стали об'єктом фінансового моніторингу, у тому числі такі, що містять банківську та комерційну таємницю.
Копії заяв та інших документів, на підставі яких відкриті рахунки, через які здійснювалися фінансові операції.
5.2.7. Копії паспорта особи, картки із зразками підписів та довіреності, на підставі якої цей учасник брав участь у проведенні фінансової операції, що стала об'єктом фінансового моніторингу.
Копії установчих документів юридичних осіб, задіяних у здійсненні фінансових операцій.
5.2.8. Відомості та копії документів щодо відстеження (моніторингу) обігу активів, що можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму.
5.2.9. Інформацію, одержану від правоохоронних, розвідувальних та інших державних органів.
5.2.10. Інформацію, одержану від підрозділів фінансових розвідок інших держав (за наявності дозволу підрозділів фінансових розвідок інших держав на передачу такої інформації до правоохоронних органів).
5.2.11. Відомості, одержані з відкритих джерел (засобів масової інформації тощо).
5.2.12. Інформацію про раніше передані узагальнені матеріали, пов'язані з цим матеріалом.
5.2.13. Схему засновницьких зв'язків.
5.3. У разі двох і більше ознак фінансових операцій, клієнтів їх опис формується як узагальнення (загальна кількість операцій, загальна сума, найбільш суттєвий характер операцій та основні контрагенти). Детальніша інформація додається в табличній електронній формі, що є невід'ємним додатком до узагальнених матеріалів.
6. При формуванні узагальнених матеріалів для здійснення аналізу фінансових операцій та/або у разі необхідності отримання інформації від підрозділу фінансової розвідки іншої держави Держфінмоніторингом використовується інформація, надана правоохоронними або іншими державними органами про фінансові операції, стосовно яких є підозра, що вони пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму та/або пов'язані з особами, стосовно яких застосовано міжнародні санкції.
6.1. Територіальні підрозділи правоохоронних органів надають таку інформацію Держфінмоніторингу через відповідні структурні підрозділи центральних апаратів правоохоронних органів.
6.2. Інформація, яка надається відповідно до цього пункту, повинна містити відомості та реквізити осіб, перелік яких визначено в додатку 1 до цього Порядку.
6.3. У разі відсутності в інформації правоохоронного органу відомостей та реквізитів осіб, зазначених у додатку 1 до цього Порядку, така інформація не розглядається.
6.4. Надання зазначеної інформації Держфінмоніторингу здійснюється правоохоронними органами з дотриманням вимог, передбачених статтею 121 Кримінально-процесуального кодексу України, та вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці, зокрема щодо відомостей, передбачених статтею 4.4.9 Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 N 440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.08.2005 за N 902/11182.
6.5. Держфінмоніторинг у разі необхідності звернення до підрозділу фінансової розвідки іншої держави використовує інформацію, надану правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами щодо фінансових операцій, стану розгляду узагальнених матеріалів, кримінальних справ, у тому числі якій надано гриф обмеження доступу "Для службового користування", якщо інше не зазначено правоохоронним органом.
6.6. У разі наявності в узагальненому матеріалі інформації підрозділу фінансової розвідки іншої держави, яким надано дозвіл на передачу цієї інформації конкретному правоохоронному органу, такі узагальнені матеріали передаються в інший правоохоронний орган за наявності відповідного дозволу підрозділу фінансової розвідки іншої держави.
7. У разі наявності у Держфінмоніторингу додаткової інформації, що стосується раніше направлених правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам узагальнених матеріалів, Держфінмоніторинг формує та подає відповідному правоохоронному органу, його територіальному підрозділу додаткові узагальнені матеріали.
Додаткові узагальнені матеріали (за наявності) надаються правоохоронному органу, його територіальному підрозділу, на розгляді якого перебувають узагальнені матеріали.
Додаткові узагальнені матеріали є невід'ємною частиною узагальнених матеріалів.
8. У разі наявності у Держфінмоніторингу додаткової інформації, що стосується раніше направлених правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам узагальнених матеріалів, за результатами перевірки яких відмовлено в порушенні кримінальної справи або кримінальну справу направлено для розгляду до суду, Держфінмоніторинг може формувати узагальнені матеріали, які подаються на розгляд експертної комісії, для прийняття рішення щодо їх направлення до правоохоронних органів, їх територіальних підрозділів.
Якщо за результатами перевірки раніше наданого узагальненого матеріалу порушено кримінальну справу або узагальнений матеріал перевіряється (використовується) під час досудового слідства, додаткові узагальнені матеріали надаються безпосередньо слідчому підрозділу правоохоронного органу, його територіального підрозділу, у провадженні якого перебуває така справа, якщо інше не зазначено слідчим підрозділом.
9. У разі надходження запиту правоохоронного органу, його територіального підрозділу до Держфінмоніторингу щодо надання інформації, отриманої від суб'єктів первинного фінансового моніторингу, Держфінмоніторинг повертає запит без розгляду, за винятком випадку, якщо він надійшов у межах перевірки раніше направленого узагальненого матеріалу.
III. Надання Держфінмоніторингом узагальнених матеріалів
1. Рішення про наявність достатніх підстав для передачі узагальнених матеріалів до правоохоронних органів приймається експертною комісією.
2. До участі в засіданнях експертної комісії можуть запрошуватися представники структурних підрозділів правоохоронних органів, завданням яких є запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, склад яких затверджується окремим розпорядчим документом відповідного структурного підрозділу правоохоронного органу.
Представники структурних підрозділів правоохоронних органів, які залучаються до участі в засіданнях експертної комісії, наділені консультативно-дорадчими функціями та мають право:
знайомитися з короткими описами проектів узагальнених матеріалів (у табличній формі) та схемами фінансових операцій;
вносити пропозиції щодо наявності або відсутності достатніх підстав для передачі узагальнених матеріалів до правоохоронного органу, його територіального підрозділу;
вносити пропозиції щодо обсягу і терміну доопрацювання узагальнених матеріалів;
вносити пропозиції щодо визначення правоохоронного органу, його територіального підрозділу, до якого рекомендується передати узагальнені матеріали;
інформувати про стан розгляду раніше переданих до правоохоронних органів узагальнених матеріалів;
вносити пропозиції щодо надання копій узагальнених матеріалів;
вносити пропозиції щодо доцільності інформування правоохоронного органу щодо направлення узагальнених матеріалів до іншого правоохоронного органу, його територіального підрозділу тощо.
3. За наявності достатніх підстав вважати, що фінансова операція може бути пов'язана з фінансуванням тероризму, узагальнений матеріал негайно передається Службі безпеки України.
4. У разі наявності інформації, що в провадженні територіального підрозділу правоохоронного органу перебуває кримінальна справа, порушена за ознаками предикатного злочину та/або фінансування тероризму, експертна комісія може прийняти рішення про надання узагальненого матеріалу, пов'язаного з такою справою, безпосередньо до цього підрозділу.
5. У разі наявності інформації, що територіальним підрозділом правоохоронного органу проводиться оперативно-розшукова діяльність у межах оперативно-розшукової або контррозвідувальної справи відповідно до Законів України "Про оперативно-розшукову діяльність" та "Про контррозвідувальну діяльність", експертна комісія може прийняти рішення про надання узагальненого матеріалу, пов'язаного з такою справою, безпосередньо до цього підрозділу.
6. У разі наявності інформації, що фінансові операції, які відображені в узагальненому матеріалі, здійснюються або здійснювалися у конкретній територіально-адміністративній одиниці (Автономній Республіці Крим, області, містах Києві або Севастополі), експертна комісія може прийняти рішення щодо направлення такого узагальненого матеріалу безпосередньо до територіального підрозділу правоохоронного органу цієї територіально-адміністративної одиниці.
7. У разі наявності інформації, що територіальному підрозділу правоохоронного органу (органу дізнання) відповідно до доручення слідчого або у складі слідчої групи необхідно здійснити ряд слідчих чи розшукових дій у межах розслідування кримінальної справи, порушеної за ознаками предикатного злочину, експертна комісія може прийняти рішення щодо направлення таких матеріалів безпосередньо до територіального підрозділу правоохоронного органу.
8. До правоохоронного органу, його територіального підрозділу направляється лише один примірник узагальненого матеріалу.
Направлення декількох примірників одного і того самого узагальненого матеріалу або його копії структурним підрозділам одного правоохоронного органу, його територіальним підрозділам чи декільком правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам не допускається.
Слідчим підрозділам правоохоронних органів у разі розслідування кримінальних справ, порушених за ознаками предикатного злочину, за фінансовими операціями, які безпосередньо пов'язані з операціями, відображеними в узагальненому матеріалі, наданому іншому правоохоронному органу, його територіальному підрозділу, надається копія такого узагальненого матеріалу відповідно до рішення експертної комісії.
Документ на отримання копії узагальненого матеріалу повинен:
бути викладений на офіційному бланку відповідного правоохоронного органу встановленої форми;
бути наданий за підписом керівника слідчого підрозділу правоохоронного органу (чи його заступника), скріпленим гербовою печаткою.
9. Термін передачі узагальнених матеріалів до правоохоронних органів, їх територіальних підрозділів не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня прийняття експертною комісією рішення.
У разі прийняття Держфінмоніторингом рішення щодо подальшого зупинення фінансової операції відповідно до частини другої статті 17 Закону та/або зупинення видаткових операцій відповідно до частини третьої статті 17 Закону передача узагальнених матеріалів до правоохоронних органів здійснюється у терміни, встановлені пунктом 3 розділу VII цього Порядку.
10. Узагальнені матеріали, додаткові узагальнені матеріали (за наявності) та додатки до них (за наявності) надаються правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам на паперових, та/або магнітних, та/або інших матеріальних носіях інформації разом з відповідним супровідним листом за підписом Голови Держфінмоніторингу або його заступника.
11. У супровідному листі зазначаються коротке умовне найменування узагальненого матеріалу, підозри щодо відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, його реєстраційний номер, наявність додатків, а також інформація про день закінчення строку зупинення фінансової та/або видаткової операції, у разі якщо таке рішення прийнято Держфінмоніторингом відповідно до частин другої, третьої статті 17 Закону, а також інформація щодо раніше направлених узагальнених матеріалів.
12. Копії документів, які надійшли до Держфінмоніторингу після надання узагальненого матеріалу до правоохоронного органу, його територіального підрозділу та не містять відомостей щодо проведення нових фінансових операцій, можуть надаватися правоохоронному органу, його територіальному підрозділу окремим супровідним листом як додатки до узагальненого матеріалу або до додаткового узагальненого матеріалу.
Додатки (за наявності) до узагальненого матеріалу або до додаткового узагальненого матеріалу є його невід'ємною частиною.
13. Примірник (копія) супровідного листа про направлення узагальнених матеріалів або додаткових узагальнених матеріалів до територіального підрозділу правоохоронного органу в обов'язковому порядку надається відповідному структурному підрозділу правоохоронного органу.
IV. Реєстрація (облік) узагальнених матеріалів
1. Реєстрація узагальнених матеріалів і додаткових узагальнених матеріалів, отриманих від Держфінмоніторингу, здійснюється правоохоронним органом, його територіальним підрозділом відповідно до чинного законодавства з дотриманням вимог Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.98 N 1893.
2. Правоохоронний орган, його територіальний підрозділ, який отримав узагальнений матеріал або додатковий узагальнений матеріал, не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з моменту їх реєстрації та обліку надає Держфінмоніторингу відомості щодо дати і номера їх реєстрації.
3. При направленні структурним підрозділом правоохоронного органу узагальненого матеріалу, та/або додаткового узагальненого матеріалу, або матеріалу їх перевірки до свого територіального підрозділу або якщо територіальний підрозділ направив його до структурного підрозділу правоохоронного органу, один примірник супровідного листа та/або повідомлення надсилається на адресу Держфінмоніторингу.
4. Якщо відповідно до законодавства узагальнений матеріал, та/або додатковий узагальнений матеріал, або матеріал його перевірки передається з одного правоохоронного органу до іншого або до їх територіальних підрозділів, правоохоронний орган (його територіальний підрозділ), який передає такі документи, один примірник супровідного листа та/або повідомлення надсилає на адресу Держфінмоніторингу та з врахуванням компетенції до:
Головного управління податкової міліції Державної податкової адміністрації України;
Головного управління по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України;
Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю або Департаменту контррозвідувального захисту економіки держави Служби безпеки України.
5. У всіх випадках передачі матеріалів перевірки за результатами розгляду узагальнених матеріалів у супровідному листі в обов'язковому порядку зазначається інформація щодо узагальненого матеріалу, у тому числі його реєстраційний номер у Держфінмоніторингу.
V. Розгляд узагальнених матеріалів
1. Перевірка узагальнених матеріалів здійснюється з дотриманням вимог кримінально-процесуального законодавства.
2. Організація та/або проведення перевірки узагальнених матеріалів здійснюється правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами, на які покладено виконання завдань із запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а саме:

................
Перейти до повного тексту