1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.12.2013 № 1026/1184/739/484
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 грудня 2013 р.
за № 2170/24702
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 103/162/384 від 11.03.2019 )
Про затвердження Порядку надання та розгляду узагальнених матеріалів
Відповідно до Законів України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" , "Про міліцію" , "Про Службу безпеки України" , "Про оперативно-розшукову діяльність" , "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю" , "Про контррозвідувальну діяльність" , "Про боротьбу з тероризмом" , Податкового кодексу України та Кримінального процесуального кодексу України
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок надання та розгляду узагальнених матеріалів, що додається.
2. Керівникам відповідних структурних та територіальних підрозділів Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства доходів і зборів України, Служби безпеки України та Державної служби фінансового моніторингу України довести цей наказ до відома співробітників (працівників) та встановити контроль за його виконанням відповідно до вимог законодавства України.
3. Міністерству внутрішніх справ України, Міністерству доходів і зборів України, Службі безпеки України призначити уповноважених співробітників (працівників) для організації на постійній основі взаємодії з Державною службою фінансового моніторингу України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму.
4. Департаменту місцевих бюджетів, взаємодії з ЦОВВ та регіонами Міністерства фінансів України (Кузькін Є.Ю.) та Департаменту фінансових розслідувань Державної служби фінансового моніторингу України (Хилюк В.П.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Визнати такими, що втратили чинність, накази Державного комітету фінансового моніторингу України, Державної податкової адміністрації України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України:
від 28 листопада 2006 року № 240/718/1158/755 "Про затвердження Порядку надання та розгляду узагальнених матеріалів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2006 року за № 1312/13186;
від 29 січня 2009 року № 11/33/24/53 "Про затвердження Змін до Порядку надання та розгляду узагальнених матеріалів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 березня 2009 року за № 258/16274;
від 10 серпня 2010 року № 131/595 /367/439 "Про внесення змін до Порядку надання та розгляду узагальнених матеріалів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 жовтня 2010 року за № 910/18205.
Міністр фінансів УкраїниЮ. Колобов
Міністр внутрішніх
справ України

В. Захарченко
Міністр доходів і зборів
України

О. Клименко
Голова Служби безпеки
України

О. Якименко
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби
фінансового моніторингу України



С.Г. Гуржій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України,
Міністерства внутрішніх
справ України,
Міністерства доходів
і зборів України,
Служби безпеки України
02.12.2013 № 1026/1184/739/484
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 грудня 2013 р.
за № 2170/24702
ПОРЯДОК
надання та розгляду узагальнених матеріалів
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає форму, структуру, зміст узагальнених матеріалів Державної служби фінансового моніторингу України (далі - Держфінмоніторинг України), а також механізми та систему:
надання Держфінмоніторингом України узагальнених матеріалів органам, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність та досудове розслідування (слідчі підрозділи), та оперативним підрозділам центральних апаратів, їх структурним підрозділам, органам внутрішніх справ, органам безпеки, органам, що здійснюють контроль за додержанням податкового законодавства (далі - правоохоронні органи), їх територіальним підрозділам;
реєстрації, отримання та розгляду узагальнених матеріалів правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами;
отримання Держфінмоніторингом України інформації/документів про хід опрацювання узагальнених матеріалів правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами;
запобігання розголошенню інформації, що міститься в узагальнених матеріалах.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
додатки до узагальнених матеріалів - копії документів, які стосуються відомостей про фінансові операції, та інша інформація, пов’язана з узагальненими матеріалами, у письмовій та/або електронній формі (за наявності);
експертна комісія - комісія Держфінмоніторингу України з розгляду узагальнених матеріалів і додаткових узагальнених матеріалів, підготовлених для подання правоохоронним та розвідувальним органам, склад і повноваження якої затверджуються окремим наказом Держфінмоніторингу України;
надання узагальнених матеріалів - дії посадових осіб Держфінмоніторингу України, спрямовані на виконання рішення експертної комісії щодо передачі в установленому порядку правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам узагальнених матеріалів у письмовій та/або електронній формі;
предикатний злочин - суспільно небезпечне протиправне діяння, що передувало легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
реєстрація (облік) узагальнених матеріалів - присвоєння Держфінмоніторингом України кожному узагальненому матеріалу реєстраційного номера, а також реєстрація, взяття на облік та фіксація в облікових журналах, книгах та Єдиному реєстрі досудових розслідувань правоохоронними органами та їх територіальними підрозділами;
розгляд узагальнених матеріалів - перевірка шляхом здійснення оперативно-розшукової діяльності та/або розслідування правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами відомостей, викладених в узагальнених матеріалах, та прийняття рішення згідно з кримінальним процесуальним законодавством або іншими законодавчими актами;
територіальні підрозділи правоохоронних органів - слідчі та оперативні підрозділи головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на транспорті, регіональних органів Служби безпеки України, органів, що здійснюють контроль за додержанням податкового законодавства в Автономній Республіці Крим, областях, округах, містах Києві та Севастополі.
Інші терміни та поняття, які вживаються у цьому Порядку, застосовуються у значеннях, визначених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" (далі - Закон).
II. Підготовка узагальнених матеріалів до передачі правоохоронним органам
2.1. Інформація про фінансову операцію або сукупність пов’язаних між собою фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, а також про клієнта, одержана Держфінмоніторингом України у встановленому законодавством порядку, обробляється та аналізується на предмет наявності достатніх підстав:
вважати, що операція або сукупність пов’язаних між собою операцій можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму;
підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов’язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України , що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
У разі встановлення вищезазначених підстав Держфінмоніторинг України у встановлені цим Порядком строки надає до правоохоронних органів відповідні узагальнені матеріали.
2.2. Узагальнені матеріали готуються Держфінмоніторингом України у письмовій та/або електронній формі.
2.3. Узагальнені матеріали відповідно до вимог Закону містять інформацію з обмеженим доступом.
У разі якщо узагальнені матеріали мають додатки, які містять банківську, комерційну, професійну таємницю та таємницю страхування, в узагальнених матеріалах робиться відповідний запис.
2.4. Структура узагальнених матеріалів:
зміст;
преамбула;
описові розділи, до яких можуть включатися:
опис фінансових операцій (для узагальненого матеріалу);
інформація щодо раніше переданого узагальненого матеріалу (для додаткового узагальненого матеріалу);
інформація про стан розгляду правоохоронними органами або розвідувальними органами узагальненого матеріалу (для додаткового узагальненого матеріалу);
додаткова інформація про проведення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, отримана від суб’єктів первинного фінансового моніторингу (для додаткового узагальненого матеріалу);
інформація щодо зупинення фінансових операцій;
перелік документів та додатково отримана інформація від суб’єктів первинного фінансового моніторингу;
інформація щодо пов’язаних узагальнених матеріалів;
додатково отримана інформація;
інформація щодо учасників фінансових операцій;
резюме;
мотивований висновок;
додатки (за наявності).
2.5. Узагальнені матеріали мають містити такі відомості:
1) в обов’язковому порядку:
реєстраційний номер, дату, умовне найменування, підпис уповноваженої особи Держфінмоніторингу України;
опис суті фінансової операції або сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв’язків між особами, які їх вчинили, або:
опис суті фінансової операції або сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з предикатним злочином, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв’язків між особами, які їх вчинили;
опис суті фінансової операції або сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов’язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України , що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв’язків між особами, які їх вчинили;
опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов’язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, або:
опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов’язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов’язані з предикатним злочином;
опис достатніх підстав, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов’язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України , що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму;
схему фінансових операцій;
мотивований висновок, що фінансові операції можуть здійснюватися з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму або можуть здійснюватися з метою вчинення діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму;
2) у разі наявності:
опис ознак, за якими суб’єкт фінансового моніторингу виявив фінансові операції, що підлягали фінансовому моніторингу;
код банку (МФО - BIC), найменування банку та номери рахунків, через які здійснювалася фінансова операція;
інформацію щодо ідентифікації резидентів:
для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, номер паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та найменування органу, що його видав, місце проживання або місцеперебування фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків / номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті);
для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, номер паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та найменування органу, що його видав, місце проживання або місцеперебування фізичної особи - підприємця, реквізити банку, в якому відкрито рахунок, і номер банківського рахунку (за наявності);
для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження; відомості про органи управління та їх склад; дані, що ідентифікують осіб, які мають право розпоряджатися рахунками і майном, відомості про власників істотної участі в юридичній особі; відомості про контролерів юридичної особи; код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України;
інформацію щодо ідентифікації нерезидентів:
для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, номер паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та найменування органу, що його видав, громадянство, місце проживання або місце тимчасового перебування фізичної особи в Україні;
б) для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження та реквізити банку, в якому відкрито рахунок, номер банківського рахунку, відомості про органи управління та їх склад; дані, що ідентифікують осіб, які мають право розпоряджатися рахунками та майном; відомості про власників істотної участі в юридичній особі; відомості про контролерів юридичної особи, копії легалізованого витягу з торгового, банківського чи судового реєстру або нотаріально засвідченого реєстраційного посвідчення уповноваженого органу іноземної держави про реєстрацію відповідної юридичної особи;
інформацію про стан учасника фінансових операцій (діючий, відновлення платоспроможності, банкрут, ліквідований тощо);
копії первинних документів, на підставі яких проведені фінансові операції, що стали об’єктом фінансового моніторингу, у тому числі таких, що містять банківську та комерційну таємницю;
копії заяв та інших документів, на підставі яких відкриті рахунки, через які здійснювалися фінансові операції;
копії паспорта особи, карток із зразками підписів та довіреності, на підставі якої цей учасник брав участь у проведенні фінансової операції, що стала об’єктом фінансового моніторингу;
копії установчих документів юридичних осіб, задіяних у здійсненні фінансових операцій;
відомості та копії документів щодо відстеження (моніторингу) обігу активів, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму;
інформацію, одержану від правоохоронних, розвідувальних та інших органів державної влади;
інформацію, одержану від підрозділів фінансових розвідок інших держав (за наявності дозволу підрозділів фінансових розвідок інших держав на передачу такої інформації до правоохоронних органів та/або розвідувальних органів);
відомості, одержані з відкритих джерел (засобів масової інформації тощо);
інформацію про раніше передані узагальнені матеріали, пов’язані з цим матеріалом;
інформацію щодо зупинення фінансових операцій;
схеми засновницьких зв’язків;
3) у разі наявності двох і більше ознак фінансових операцій, клієнтів їх опис формується як узагальнення (загальна кількість операцій, загальна сума, найбільш суттєвий характер операцій та основні контрагенти). Детальніша інформація додається в табличній електронній формі, що є невід’ємним додатком до узагальнених матеріалів.
2.6. При формуванні узагальнених матеріалів для здійснення аналізу фінансових операцій та/або у разі необхідності отримання інформації від підрозділу фінансової розвідки іншої держави або надання такої інформації Держфінмоніторингом України використовується інформація, надана правоохоронними або іншими органами державної влади (їх територіальними підрозділами), про фінансові операції, стосовно яких є підозра, що вони пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму та/або пов’язані з особами, стосовно яких застосовано міжнародні санкції.
Територіальні підрозділи правоохоронних органів надають таку інформацію безпосередньо Держфінмоніторингу України або через відповідні структурні підрозділи центральних апаратів правоохоронних органів.
Інформація, яка надається відповідно до цього пункту, повинна містити відомості та реквізити осіб, перелік яких визначено в додатку 1 до цього Порядку.
У разі відсутності в інформації правоохоронного органу відомостей та реквізитів осіб, зазначених у додатку 1 до цього Порядку, така інформація не розглядається.
Надання інформації Держфінмоніторингу України здійснюється правоохоронними органами з дотриманням вимог законодавства щодо розголошення відомостей досудового розслідування та вимог законодавства у сфері охорони інформації з обмеженим доступом.
Держфінмоніторинг України у разі необхідності звернення (запиту) до підрозділу фінансової розвідки іншої держави використовує інформацію, надану правоохоронними органами, їх територіальними підрозділами, щодо фінансових операцій, стану розгляду узагальнених матеріалів, кримінальних проваджень, у тому числі з обмеженим доступом, якщо наявний дозвіл правоохоронного органу, його територіального підрозділу.
У разі відсутності такого дозволу інформація правоохоронного органу не може бути використана під час звернення (запиту) до підрозділу фінансової розвідки іншої держави.
У разі наявності в узагальненому матеріалі інформації підрозділу фінансової розвідки іншої держави, яким надано дозвіл на передачу цієї інформації конкретному правоохоронному органу, такі узагальнені матеріали передаються в інший правоохоронний орган за наявності відповідного дозволу підрозділу фінансової розвідки іншої держави.
2.7. У разі наявності у Держфінмоніторингу України додаткової інформації, що стосується раніше направлених правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам узагальнених матеріалів, Держфінмоніторинг України формує та надає відповідному правоохоронному органу, його територіальному підрозділу додаткові узагальнені матеріали.
Додаткові узагальнені матеріали (за наявності) надаються правоохоронному органу, його територіальному підрозділу, на розгляді в якому перебувають узагальнені матеріали.
Додаткові узагальнені матеріали є невід’ємною частиною узагальнених матеріалів.
2.8. У разі наявності у Держфінмоніторингу України додаткової інформації, що стосується раніше направлених правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам узагальнених матеріалів, за результатами розгляду яких оперативно-розшукові, контррозвідувальні справи закриті або досудове розслідування закінчено, Держфінмоніторинг України може формувати узагальнені матеріали, які подаються на розгляд до експертної комісії, для прийняття рішення щодо їх направлення до правоохоронних органів, їх територіальних підрозділів.
Якщо за результатами розгляду раніше наданого узагальненого матеріалу розпочато кримінальне провадження або узагальнений матеріал розглядається (використовується) у ході досудового розслідування, додаткові узагальнені матеріали надаються безпосередньо підрозділу правоохоронного органу, його територіальному підрозділу, що здійснює кримінальне провадження, якщо інше не зазначено цим підрозділом.
III. Надання Держфінмоніторингом України узагальнених матеріалів
3.1. Рішення про наявність достатніх підстав для передачі узагальнених матеріалів до правоохоронних органів приймається експертною комісією.
3.2. До участі в засіданнях експертної комісії можуть запрошуватися представники структурних підрозділів правоохоронних органів, завданням яких є запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, які затверджуються окремим розпорядчим документом відповідного структурного підрозділу правоохоронного органу.
Представники структурних підрозділів правоохоронних органів, які залучаються до участі в засіданнях експертної комісії, наділені консультативно-дорадчими функціями та мають право:
знайомитися з короткими описами проектів узагальнених матеріалів (у табличній формі) та схемами фінансових операцій;
вносити пропозиції щодо наявності або відсутності достатніх підстав для передачі узагальнених матеріалів до правоохоронного органу, його територіального підрозділу;
вносити пропозиції щодо обсягу і терміну доопрацювання узагальнених матеріалів;
вносити пропозиції щодо визначення правоохоронного органу, його територіального підрозділу, до якого рекомендується передати узагальнені матеріали;
інформувати про стан розгляду раніше переданих до правоохоронних органів узагальнених матеріалів;
вносити пропозиції щодо надання копій узагальнених матеріалів;
вносити пропозиції щодо доцільності інформування правоохоронного органу щодо направлення узагальнених матеріалів до іншого правоохоронного органу, його територіального підрозділу тощо.
3.3. За наявності достатніх підстав вважати, що фінансова операція може бути пов’язана з фінансуванням тероризму, узагальнений матеріал негайно передається Службі безпеки України.
3.4. У разі наявності інформації, що територіальним підрозділом правоохоронного органу розпочато кримінальне провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, та/або фінансування тероризму, експертна комісія може прийняти рішення про надання узагальненого матеріалу, пов’язаного з таким провадженням, безпосередньо до цього підрозділу.
3.5. У разі наявності інформації, що територіальним підрозділом правоохоронного органу проводиться оперативно-розшукова діяльність у межах оперативно-розшукової або контррозвідувальної справи відповідно до Законів України "Про оперативно-розшукову діяльність" та "Про контррозвідувальну діяльність" , експертна комісія може прийняти рішення про надання узагальненого матеріалу, пов’язаного з такою справою, безпосередньо до цього підрозділу.
3.6. У разі наявності інформації, що фінансові операції, які відображені в узагальненому матеріалі, здійснюються або здійснювалися у конкретній адміністративно-територіальній одиниці (Автономній Республіці Крим, області, містах Києві або Севастополі), експертна комісія може прийняти рішення щодо направлення такого узагальненого матеріалу безпосередньо до територіального підрозділу правоохоронного органу цієї адміністративно-територіальної одиниці.
3.7. У разі наявності інформації, що територіальному підрозділу правоохоронного органу відповідно до доручення слідчого, прокурора, слідчого судді або у складі слідчої групи необхідно здійснити ряд слідчих (розшукових) дій чи негласних слідчих (розшукових) дій у межах кримінального провадження, розпочатого за ознаками предикатного злочину та/або легалізації (відмивання) доходів, експертна комісія може прийняти рішення щодо направлення узагальненого матеріалу безпосередньо до територіального підрозділу правоохоронного органу.
3.8. До правоохоронного органу, його територіального підрозділу направляється лише один примірник узагальненого матеріалу.
Направлення декількох примірників одного і того самого узагальненого матеріалу або його копії структурним підрозділам одного правоохоронного органу, його територіальним підрозділам чи декільком правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам не допускається.
Слідчим підрозділам правоохоронних органів у разі здійснення кримінального провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалізації (відмивання) доходів, та/або фінансування тероризму за фінансовими операціями, які безпосередньо або опосередковано пов’язані з операціями, відображеними в узагальненому матеріалі, наданому іншому правоохоронному органу, його територіальному підрозділу, за наявності їх згоди надається копія такого узагальненого матеріалу відповідно до рішення експертної комісії.
Копії узагальнених матеріалів надаються без згоди іншого правоохоронного органу, його територіального підрозділу у разі закриття кримінального провадження, наявності рішення суду або закриття оперативно-розшукової або контррозвідувальної справи за реабілітуючими підставами відповідно до рішення експертної комісії.
Надання іншому правоохоронному органу копії узагальненого матеріалу, який містить інформацію підрозділу фінансової розвідки іншої держави, яка надала дозвіл на передачу інформації конкретному правоохоронному органу, не допускається без згоди підрозділу фінансової розвідки іншої держави.
Документ на отримання копії узагальненого матеріалу повинен:
бути викладений на офіційному бланку відповідного правоохоронного органу встановленої форми;
бути наданий за підписом керівника слідчого підрозділу правоохоронного органу (чи його заступника), скріпленим гербовою печаткою.
3.9. Термін передачі узагальнених матеріалів до правоохоронних органів, їх територіальних підрозділів не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня прийняття експертною комісією рішення.
У разі прийняття Держфінмоніторингом України рішення щодо подальшого зупинення фінансової операції відповідно до частини другої статті 17 Закону та/або зупинення видаткових операцій відповідно до частини третьої статті 17 Закону передача узагальнених матеріалів до правоохоронних органів здійснюється у терміни, встановлені пунктом 7.3 розділу VII цього Порядку.
3.10. Узагальнені матеріали, додаткові узагальнені матеріали (за наявності) та додатки до них (за наявності) надаються правоохоронним органам, їх територіальним підрозділам на паперових, та/або магнітних, та/або інших матеріальних носіях інформації разом з відповідним супровідним листом за підписом Голови Держфінмоніторингу України або його заступника.
3.11. У супровідному листі зазначаються коротке умовне найменування узагальненого матеріалу, підозри щодо відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, його реєстраційний номер, наявність додатків, а також інформація про день закінчення строку зупинення фінансової та/або видаткової операції, у разі якщо таке рішення прийнято Держфінмоніторингом України відповідно до частин другої, третьої статті 17 Закону, а також інформація щодо раніше направлених узагальнених матеріалів.
3.12. Копії документів, які надійшли до Держфінмоніторингу України після надання узагальненого матеріалу до правоохоронного органу, його територіального підрозділу та не містять відомостей щодо проведення нових фінансових операцій, можуть надаватися правоохоронному органу, його територіальному підрозділу окремим супровідним листом як додатки до узагальненого матеріалу або до додаткового узагальненого матеріалу.
Додатки (за наявності) до узагальненого матеріалу або до додаткового узагальненого матеріалу є його невід’ємною частиною.
3.13. Примірник (копія) супровідного листа про направлення узагальнених матеріалів або додаткових узагальнених матеріалів до територіального підрозділу правоохоронного органу в обов’язковому порядку надається відповідному структурному підрозділу правоохоронного органу.
IV. Реєстрація (облік) узагальнених матеріалів
4.1. Реєстрація узагальнених матеріалів і додаткових узагальнених матеріалів, отриманих від Держфінмоніторингу України, здійснюється правоохоронним органом, його територіальним підрозділом відповідно до законодавства України, у тому числі яке регламентує порядок використання інформації з обмеженим доступом.
4.2. Правоохоронний орган, його територіальний підрозділ, який отримав узагальнений матеріал або додатковий узагальнений матеріал, не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з моменту його реєстрації (обліку) надає Держфінмоніторингу України відомості щодо дати і номера їх реєстрації, у тому числі в Єдиному реєстрі досудових розслідувань (дата внесення інформації, номер кримінального провадження та попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) Кримінального кодексу України ).
4.3. При направленні структурним підрозділом правоохоронного органу узагальненого матеріалу, та/або додаткового узагальненого матеріалу, або матеріалів досудового розслідування, проведеного його територіальним підрозділом, або якщо територіальний підрозділ направив його до структурного підрозділу правоохоронного органу, один примірник супровідного листа та/або повідомлення (із зазначенням реквізитів супровідного листа та/або узагальненого або додаткового узагальненого матеріалу) надсилається на адресу Держфінмоніторингу України.
4.4. Якщо відповідно до законодавства узагальнений матеріал, та/або додатковий узагальнений матеріал, або матеріали розгляду узагальненого матеріалу передаються з одного правоохоронного органу до іншого або до їх територіальних підрозділів, правоохоронний орган (його територіальний підрозділ), який передає такі документи, один примірник супровідного листа та/або повідомлення (із зазначенням реквізитів супровідного листа та узагальненого та/або додаткового узагальненого матеріалу) надсилає на адресу Держфінмоніторингу України та до відповідних підрозділів правоохоронних органів.
4.5. У всіх випадках передачі правоохоронними органами інформації та/або документів про результати розгляду узагальненого матеріалу у супровідному листі в обов’язковому порядку зазначається інформація щодо узагальненого матеріалу, у тому числі його реєстраційний номер у Держфінмоніторингу України.
V. Розгляд узагальнених матеріалів

................
Перейти до повного тексту