- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 грудня 2003 р.
за № 1252/8573
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
№ 4368 від 28.11.2013 )
Про затвердження Положення про внесення інформації щодо фінансових компаній до Державного реєстру фінансових установ та встановлення вимог до облікової та реєструючої системи фінансових компаній
1. Затвердити Положення про внесення інформації щодо фінансових компаній до Державного реєстру фінансових установ та встановлення вимог до облікової та реєструючої системи фінансових компаній (додається).
2. Юридичному управлінню (Ткаченко Д.В.) разом з департаментом нагляду за фінансовими компаніями (Отченаш К.Г.) забезпечити подання цього розпорядження до Міністерства юстиції України для його державної реєстрації.
3. Відділу взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю (Нагорняк М.В.) забезпечити опублікування цього розпорядження в засобах масової інформації після його державної реєстрації.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на члена Комісії - директора департаменту нагляду за фінансовими компаніями Отченаш К.Г.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання ринків
фінансових послуг України
05.12.2003 № 152
(у редакції розпорядження
Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сфері
ринків фінансових послуг
від 11.07.2013 № 2265 ( z1316-13 ))
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 грудня 2003 р.
за № 1252/8573
ПОЛОЖЕННЯ
про внесення інформації щодо фінансових компаній до Державного реєстру фінансових установ та встановлення вимог до облікової та реєструючої системи фінансових компаній
I. Загальні положення
1. У цьому Положенні терміни вживаються в таких значеннях:
місцезнаходження - фактичне місце ведення діяльності чи розташування офіса, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (знаходиться керівництво юридичної особи) та здійснюються управління і облік;
недостовірна інформація - дані про наявність розбіжностей у інформації, що міститься в документах, поданих заявником для набуття статусу фінансової установи, та/або дані про невідповідність цих документів інформації, наявній в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (далі - Нацкомфінпослуг), за результатами виконання функцій і завдань, визначених законодавством;
новостворений заявник - юридична особа, яка подала заяву для внесення інформації до Державного реєстру фінансових установ (далі - Реєстр) не пізніше тридцяти календарних днів з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про проведення державної реєстрації цієї юридичної особи;
систематичне невиконання заходів впливу - невиконання або часткове невиконання протягом року двох або більше заходів впливу, застосованих Нацкомфінпослуг до фінансової компанії.
Терміни "Державний реєстр фінансових установ", "відокремлений підрозділ", "заявник", "реєстраційна картка" вживаються у значеннях, наведених у
Положенні про Державний реєстр фінансових установ , затвердженому розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28 серпня 2003 року № 41 (у редакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 16 січня 2007 року № 6640), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2003 року за № 797/8118 (далі - Положення про реєстр).
2. Для цілей цього Положення фінансовими компаніями слід вважати фінансові установи (крім банків, професійних учасників фондового ринку, інститутів спільного інвестування, фінансових установ, які мають статус міжурядових міжнародних організацій, Державної казначейської служби України та державних цільових фондів, фінансових установ, що здійснюють діяльність з переказу коштів, установ, які надають послуги у страховій діяльності, діяльності з надання послуг накопичувального пенсійного забезпечення, а також фінансових установ - юридичних осіб публічного права, кредитних установ, у тому числі кредитних спілок та ломбардів), які надають фінансові послуги, державне регулювання яких відповідно до чинного законодавства віднесено до компетенції Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
Дія цього Положення поширюється на фінансові установи - юридичні особи публічного права, визначені в главі 8
Господарського кодексу України , крім тих, виключним видом діяльності яких є надання фінансових кредитів за рахунок власних та/або залучених коштів.
Дія пункту 1 розділу II, пунктів 1, 5 розділу ІІІ та пунктів 1 - 9 розділу IV цього Положення не поширюється на фінансові компанії, які можуть надавати фінансові послуги за умови отримання відповідної ліцензії Нацкомфінпослуг (далі - фінансові компанії - ліцензіати).
3. Набуття заявником статусу фінансової установи, видача свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (далі - Свідоцтво), переоформлення та видача дубліката Свідоцтва, виключення інформації про фінансову компанію з Реєстру та анулювання Свідоцтва, унесення інформації про відокремлений підрозділ фінансової компанії, а також учинення інших реєстраційних дій здійснюються відповідно до
Положення про реєстр з урахуванням особливостей, установлених цим Положенням.
4. Після отримання Свідоцтва та додатка до нього фінансова компанія має право надавати виключно ті фінансові послуги, які зазначені в додатку до Свідоцтва встановленої форми згідно з додатком 1 до цього Положення та надання яких не потребує отримання відповідного дозволу/ліцензії.
Якщо відповідно до законодавства для надання певної фінансової послуги необхідно мати ліцензію/дозвіл, фінансова компанія може надавати такі послуги лише після отримання відповідної(го) ліцензії/дозволу в порядку, встановленому законодавством. Такій фінансовій компанії додаток до Свідоцтва не видається.
У додаток до Свідоцтва, з урахуванням встановлених законодавством обмежень на суміщення діяльності з надання певних видів фінансових послуг, Нацкомфінпослуг вносить такі види послуг:
надання фінансових кредитів за рахунок власних коштів;
фінансовий лізинг;
факторинг;
надання поручительств;
надання гарантій;
надання позик;
залучення фінансових активів юридичних осіб із зобов’язанням щодо наступного їх повернення.
5. Свідоцтво та додаток до нього видаються Нацкомфінпослуг, підписуються Головою Нацкомфінпослуг або членом Нацкомфінпослуг, який виконує обов’язки та повноваження Голови Нацкомфінпослуг. Свідоцтво та додаток до нього видаються без зазначення строку дії та діють до прийняття Нацкомфінпослуг рішення про виключення фінансової компанії з Реєстру та анулювання Свідоцтва.
II. Умови, яким повинен відповідати заявник при внесенні інформації до Реєстру
1. Нацкомфінпослуг уносить інформацію про заявника до Реєстру, видає йому Свідоцтво разом із додатком до нього у разі, якщо заявник відповідає таким вимогам:
1) в установчих документах заявника зазначений вичерпний перелік видів фінансових послуг, які буде надавати заявник як виключний вид його діяльності з урахуванням вимог законодавства, у тому числі з урахуванням можливості суміщення окремих видів фінансових послуг. Установчими документами заявника може передбачатися надання заявником послуг (операцій), пов’язаних з наданням фінансових послуг, виключно у випадках, коли право надання таких послуг (операцій) прямо визначене законом;
2) наявність у заявника внутрішніх правил з надання фінансових послуг та примірних договорів з клієнтами, які мають відповідати вимогам законодавства та затверджуватись уповноваженим органом заявника відповідно до його установчих документів;
3) наявність системи бухгалтерського обліку, що відповідає вимогам законодавства і передбачає ведення обліку операцій з надання фінансових послуг своїм клієнтам;
4) наявність облікової та реєструючої системи, яка має відповідати вимогам, установленим цим Положенням;
5) наявність у заявника на дату подання заяви власного капіталу в розмірі:
не менше ніж 3 млн грн для заявників, які планують надавати один вид фінансових послуг, визначений у пункті 4 розділу I цього Положення;
не менше ніж 5 млн грн для заявників, які планують надавати два та більше видів фінансових послуг, визначених у пункті 4 розділу I цього Положення;
7) наявність технічних умов, необхідних для надання фінансових послуг своїм клієнтам, та забезпечення належного та своєчасного обліку фінансово-господарських операцій відповідно до законодавства України, а саме:
власного або орендованого приміщення за місцезнаходженням заявника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
відповідної комп’ютерної техніки, яка дає змогу забезпечити виконання вимог щодо подання до Нацкомфінпослуг інформації, встановленої законодавством, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, та комунікаційних засобів (телефону, Інтернету);
відповідного програмного забезпечення, необхідного для надання фінансових послуг своїм клієнтам, забезпечення належного та своєчасного обліку фінансово-господарських операцій відповідно до законодавства та подання звітності до Нацкомфінпослуг;
8) відсутність порушень законодавства, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, протягом року, що передує поданню заяви заявником до Нацкомфінпослуг.
2. Нацкомфінпослуг уносить інформацію про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру у разі, якщо заявник та його відокремлений підрозділ відповідають таким вимогам:
1) інформація про заявника внесена до Реєстру в порядку, встановленому Нацкомфінпослуг;
2) наявність у заявника власного капіталу в розмірі не менше ніж 7 млн грн на дату подання заяви та відсутність у заявника невиконаних рішень Нацкомфінпослуг щодо застосованих до нього заходів впливу;
3) наявність у відокремленого підрозділу керівника, який повинен:
мати повну вищу освіту (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, магістра);
мати не менше ніж трирічний загальний стаж трудової діяльності, з якого стаж роботи на керівних посадах не менше двох років, зокрема, не менше одного року на ринках фінансових послуг;
протягом останніх п’яти років не бути керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи, визнаної банкрутом, підданої процедурі примусової ліквідації або до якої було застосовано захід впливу за порушення законодавства, що регулює діяльність з надання фінансових послуг, у вигляді відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації;
не мати не погашеної або не знятої в установленому законом порядку судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також не бути позбавленим права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю;
4) наявність у відокремленого підрозділу технічних умов, необхідних для надання фінансових послуг своїм клієнтам та забезпечення внутрішнього обліку надання фінансових послуг, а саме:
власного або орендованого приміщення за місцезнаходженням відокремленого підрозділу;
комп’ютерної техніки та комунікаційних засобів (телефону, Інтернету);
відповідного програмного забезпечення, необхідного для надання фінансових послуг своїм клієнтам та здійснення внутрішнього обліку надання фінансових послуг.
3. Вимоги, зазначені в підпунктах 1 - 7 пункту 1 та пункті 2 цього розділу, мають виконуватися фінансовою компанією протягом усього строку дії Свідоцтва.
III. Документи, які додаються заявником для внесення інформації до Реєстру
1.Для внесення інформації до Реєстру та набуття статусу фінансової установи заявник подає до Нацкомфінпослуг такі документи:
1) заяву про внесення інформації до Реєстру (далі - заява) згідно з додатком 2 до цього Положення;
2) оригінал або засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника копію чинної на дату подання заяви редакції установчих документів;
3) підтверджені аудитором (аудиторською фірмою):
Новостворені заявники подають до Нацкомфінпослуг тільки підтверджений аудитором (аудиторською фірмою) баланс станом на будь-яку дату, що передує поданню заяви;
4) аудиторський висновок щодо власного капіталу заявника, який має включати підтвердження фактичного виконання зобов’язань з формування статутного (пайового) капіталу та відповідності власного капіталу заявника вимогам законодавства станом на останній день місяця, що передує поданню заяви (крім новостворених заявників).
Новостворені заявники подають аудиторський висновок щодо власного капіталу заявника, який має включати підтвердження фактичного виконання зобов’язань з формування статутного (пайового) капіталу та відповідності власного капіталу заявника вимогам законодавства станом на будь-яку дату, що передує поданню заяви;
5) засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника довідку, складену в довільній формі, про відсутність взаємовідносин щодо права власності, заборгованості або іншого конфлікту інтересів з аудитором (аудиторською фірмою), який здійснив аудиторську перевірку заявника;
6) засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника довідку, складену в довільній формі, про наявність та відповідність вимогам законодавства системи бухгалтерського обліку, облікової та реєструючої системи;
7) затверджені уповноваженим органом заявника відповідно до його установчих документів копії внутрішніх правил з надання фінансових послуг, які повинні відповідати вимогам законодавства та встановлювати:
умови та порядок укладання договорів з клієнтами;
порядок зберігання договорів та інших документів, пов’язаних з наданням фінансових послуг;
порядок доступу споживачів фінансових послуг до документів та іншої інформації, пов’язаної з наданням фінансових послуг фінансовою установою;
порядок проведення внутрішнього контролю щодо дотримання законодавства та внутрішніх регламентуючих документів при здійсненні операцій з надання фінансових послуг;
відповідальність посадових осіб, до посадових обов’язків яких належать безпосередньо робота з клієнтами, укладання та виконання договорів;
опис завдань, які підлягають виконанню кожним підрозділом фінансової установи;
8) засвідчені підписом керівника та скріплені печаткою заявника копії документів про освіту, у тому числі документів, що підтверджують складання екзамену на відповідність професійним вимогам за програмою підвищення кваліфікації керівником та головним бухгалтером заявника або особою, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку, відповідно до
Професійних вимог до керівників та головних бухгалтерів фінансових установ , затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг від 13 липня 2004 року № 1590, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 2 серпня 2004 року за № 955/9554 (із змінами);
9) засвідчені підписом керівника та печаткою заявника копії трудових книжок керівника та головного бухгалтера заявника.
У разі призначення керівника та/або головного бухгалтера за сумісництвом заявник додатково подає засвідчені підписом керівника та печаткою заявника копії відповідних документів, що підтверджують призначення особи на посаду за сумісництвом.
У разі обрання заявником такої форми ведення бухгалтерського обліку, як користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як фізична особа - підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, або ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією чи аудиторською фірмою заявник подає засвідчені підписом керівника та печаткою заявника копії документів, що підтверджують наявність таких договірних відносин;
10) довідку за підписом керівника та головного бухгалтера заявника про їх відповідність вимогам підпунктів "г" та "ґ" пункту 2.1 розділу 2 та підпунктів "г" та "ґ" пункту 3.1 розділу 3
Професійних вимог до керівників та головних бухгалтерів фінансових установ , затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг від 13 липня 2004 року № 1590, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 02 серпня 2004 року за № 955/9554 (із змінами), засвідчену печаткою заявника. Довідка повинна містити згоду на перевірку цієї інформації у відповідних органах державної влади;
11) засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника довідку, складену у довільній формі, про наявність у заявника власного або орендованого приміщення, спеціального технічного обладнання (комп’ютерної техніки, комунікаційних засобів, телефону, Інтернету), відповідного програмного забезпечення, необхідного для надання фінансових послуг своїм клієнтам та надання звітності до Нацкомфінпослуг;
2. Вимоги до оформлення документів, що подаються заявником для внесення інформації до Реєстру та набуття статусу фінансової установи:
1) документи повинні бути викладені державною мовою;
2) документи мають бути засвідчені підписом керівника та скріплені печаткою заявника, подаватися з внутрішнім описом із зазначенням кількості аркушів кожного документа.
Документи на двох і більше аркушах повинні бути пронумеровані, прошиті та містити напис "Усього в цьому документі пронумеровано, прошито, скріплено печаткою та підписом ___ аркушів", найменування посади керівника, прізвище, ініціали та підпис керівника заявника, відбиток печатки заявника. На копіях документів також робиться відмітка про засвідчення копії документа, що складається зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади керівника, особистого підпису керівника, його прізвища та ініціалів, дати засвідчення копії;
3) довідки, які подаються заявником, повинні містити дату їх складання;
4) документи мають бути придатними для прочитання, без зрізаних і затемнених сторінок, не повинні містити підчисток та виправлень;
5) строк, що минув з дати підписання всіх документів, що подаються заявником (крім документів, зазначених у підпунктах 2 - 4, 7, 8, 12 пункту 1 цього розділу), не повинен перевищувати тридцяти календарних днів.
3. Заявник забезпечує достовірність інформації, вказаної в усіх документах, поданих до Нацкомфінпослуг.
У разі якщо документи підписані особою, яка виконує обов’язки керівника заявника (крім випадків, установлених законами), заявник повинен надати засвідчену у встановленому порядку копію документа, який підтверджує повноваження цієї особи.
4. Фінансова компанія має право надавати певні види фінансових послуг через її відокремлені підрозділи за умови внесення інформації про них до Реєстру.
Фінансова компанія кожному відокремленому підрозділу присвоює внутрішній реєстраційний код згідно з внутрішньою системою реєстраційної кодифікації, при цьому код повинен мати 13 знаків, перші вісім знаків мають відповідати коду фінансової компанії за ЄДРПОУ, 9-й знак - крапка, 10 - 12-й знаки - порядковий номер відокремленого підрозділу компанії, 13-й знак - крапка.
5. Фінансова компанія зобов’язана надати до Нацкомфінпослуг протягом п'ятнадцяти робочих днів після:
1) виникнення змін та/або доповнень до інформації, яка міститься у документах, поданих згідно з підпунктами 2, 7, 12 пункту 1 цього розділу, -
письмове повідомлення про зміни в інформації, яка надавалася для внесення інформації щодо фінансової компанії та/або її відокремлених підрозділів до Державного реєстру фінансових установ, згідно з додатком 3 до цього Положення із зазначенням переліку змін;
документи, які підтверджують такі зміни та/або доповнення;
2) виникнення змін та/або доповнень до інформації, яка міститься у документах, поданих згідно з підпунктом 2 пункту 6 цього розділу та/або пунктом 9 розділу IV цього Положення, -
письмове повідомлення про зміни в інформації, яка надавалася для внесення інформації щодо фінансової компанії та/або її відокремлених підрозділів до Державного реєстру фінансових установ, згідно з додатком 3 до цього Положення із зазначенням переліку змін;
документи, які підтверджують такі зміни та/або доповнення;
відповідну(і) реєстраційну(і) картку(и) (у паперовій та електронній формах).
Повідомлення та всі документи, що додаються до повідомлення, повинні бути засвідчені підписом керівника та скріплені печаткою заявника, подаватися з внутрішнім описом із зазначенням кількості аркушів кожного документа.
Документи на двох і більше аркушах повинні бути пронумеровані, прошиті та містити напис "Усього в цьому документі пронумеровано, прошито, скріплено печаткою та підписом ___ аркушів", найменування посади керівника, прізвище, ініціали та підпис керівника заявника, відбиток печатки заявника. На копіях документів також робиться відмітка про засвідчення копії документа, що складається зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади керівника, особистого підпису керівника, його прізвища та ініціалів, дати засвідчення копії.
Реєстраційна картка в електронній формі подається через веб-інтерфейс на офіційному веб-сайті Нацкомфінпослуг в мережі Інтернет у режимі он-лайн.
6. Для внесення інформації про відокремлений підрозділ до Реєстру заявник подає до Нацкомфінпослуг такі документи:
1) заяву про внесення до Реєстру інформації про відокремлений підрозділ фінансової компанії згідно з додатком 4 до цього Положення;
2) реєстраційну картку з інформацією про відокремлений підрозділ юридичної особи згідно з додатком 5 до цього Положення у паперовій та електронній формах. Реєстраційна картка в електронній формі подається через веб-інтерфейс на офіційному веб-сайті Нацкомфінпослуг в мережі Інтернет у режимі он-лайн;
3) копію документа, що засвідчує рішення заявника про створення відокремленого підрозділу, засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника;
4) засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника копію документа, що підтверджує призначення особи на посаду керівника відокремленого підрозділу;
5) засвідчені підписом керівника та скріплені печаткою заявника копії документів про освіту керівника відокремленого підрозділу;
6) засвідчені підписом керівника та скріплені печаткою заявника копії трудових книжок керівника відокремленого підрозділу;
7) довідку за підписом керівника відокремленого підрозділу про відсутність у керівника відокремленого підрозділу не погашеної або не знятої в установленому законом порядку судимості за умисні злочини, злочини у сфері господарської та службової діяльності, а також про те, що він протягом останніх п’яти років не був керівником, фінансовим директором або головним бухгалтером фінансової установи, визнаної банкрутом, підданої процедурі примусової ліквідації або до якої було застосовано захід впливу відповідним органом, який здійснює регулювання ринків фінансових послуг, у вигляді відсторонення керівництва від управління фінансовою установою та призначення тимчасової адміністрації. Довідка повинна містити згоду на перевірку цієї інформації у відповідних органах державної влади;
8) засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника довідку, складену у довільній формі, про наявність у відокремленого підрозділу власного або орендованого приміщення, комп’ютерної техніки та комунікаційних засобів (телефону, Інтернету), відповідного програмного забезпечення, необхідного для надання фінансових послуг своїм клієнтам та здійснення внутрішнього обліку надання фінансових послуг;
9) копію положення про відокремлений підрозділ, затвердженого в установленому порядку, засвідчену підписом керівника та скріплену печаткою заявника;
10) підтверджений аудитором (аудиторською фірмою) баланс станом на останній день місяця, що передує поданню заяви.
7. Документи, що подаються заявником для внесення інформації про відокремлений підрозділ до Реєстру, повинні бути оформлені з дотриманням вимог, визначених у підпунктах 1 - 4 пункту 2 цього розділу.
Реєстраційна картка з інформацією про відокремлений підрозділ повинна містити всі дані, передбачені додатком 5 до цього Положення.
Дані, які містяться в реєстраційних картках, повинні співпадати з даними, що містяться у поданих заявником паперових документах, у тому числі дані в електронній формі повинні співпадати з даними паперової форми реєстраційної картки.
Строк, що минув з дати підписання всіх документів, що подаються заявником для внесення інформації про відокремлений підрозділ до Реєстру, не повинен перевищувати тридцяти календарних днів.
IV. Розгляд документів та внесення інформації щодо фінансових компаній до Реєстру
1. Заява про внесення інформації до Реєстру залишається без розгляду, якщо:
1) заява підписана особою, яка не має на це повноважень, або особою, посада та/або прізвище та ініціали якої не вказані;
2) документи оформлені з порушенням вимог цього Положення;
3) документи подані не в повному обсязі.
2. За наявності однієї або декількох підстав, зазначених у пункті 1 цього розділу, не пізніше 30 календарних днів з дати надходження заяви про внесення інформації до Реєстру Нацкомфінпослуг приймає рішення про залишення заяви без розгляду, про що протягом п’яти робочих днів з дати прийняття такого рішення повідомляє в письмовій формі заявника із зазначенням підстав залишення заяви без розгляду. До письмового повідомлення додається копія рішення Нацкомфінпослуг про залишення без розгляду заяви про внесення інформації до Реєстру.
3. Після усунення причин, що були підставою для прийняття Нацкомфінпослуг рішення про залишення заяви без розгляду, заявник може подати до Нацкомфінпослуг нову заяву та документи, що додаються до неї. Нова заява та документи, що додаються до неї, розглядаються в порядку, установленому цим Положенням.
4. За відсутності підстав для залишення заяви про внесення інформації до Реєстру без розгляду Нацкомфінпослуг не пізніше 30 календарних днів з дати її надходження приймає рішення про внесення інформації про заявника до Реєстру або про відмову в унесенні інформації про заявника до Реєстру.
5. Підставами для прийняття рішення про відмову в унесенні інформації про заявника до Реєстру є:
1) недостовірність інформації в документах, поданих заявником для внесення інформації про неї до Реєстру;
2) невідповідність заявника згідно з поданими документами вимогам цього Положення.
6. Якщо протягом строку розгляду Нацкомфінпослуг заяви про внесення інформації до Реєстру та документів, що додаються до неї, у заявника сталися зміни в будь-яких відомостях, що надавались у цих документах, то він зобов’язаний не пізніше наступного робочого дня повідомити Нацкомфінпослуг про ці зміни та надати документи, які підтверджують відповідні зміни.
У цьому разі рішення про внесення інформації про заявника до Реєстру приймається Нацкомфінпослуг з урахуванням змін, що надані заявником у період розгляду відповідних документів.
7. За письмовим зверненням заявника, поданим до Нацкомфінпослуг до прийняття нею рішення, визначеного в пунктах 2 або 4 цього розділу, Нацкомфінпослуг може повернути заявнику на доопрацювання всі документи, подані ним для внесення інформації до Реєстру.
8. Повідомлення про прийняття рішення про внесення інформації про заявника до Реєстру або про відмову в унесенні інформації про заявника до Реєстру видається заявникові в письмовій формі разом з копією відповідного рішення протягом п’яти робочих днів з дати його прийняття Нацкомфінпослуг. У рішенні про відмову в унесенні інформації про заявника до Реєстру зазначаються підстави такої відмови.
9. Заявник протягом тридцяти календарних днів з дня направлення йому повідомлення про прийняття рішення про внесення інформації про заявника до Реєстру подає до Нацкомфінпослуг в паперовій та електронній формах реєстраційну картку юридичної особи згідно з додатком 6 до цього Положення.
10 Реєстраційні карки юридичної особи повинні бути оформлені з дотриманням таких вимог:
викладені державною мовою;
містити всі дані, визначені додатком 6 до цього Положення;
реєстраційна картка в паперовій формі має бути засвідчена підписом керівника, скріплена печаткою заявника, пронумерована, прошита та містити напис "Усього в цьому документі пронумеровано, прошито, скріплено печаткою та підписом ___ аркушів";
дані, які містяться в реєстраційних картках, повинні співпадати з даними, що містяться у поданих заявником паперових документах, у тому числі дані в електронній формі повинні співпадати з даними паперової форми реєстраційних карток;
реєстраційна картка в паперовій формі має бути придатною для прочитання, без зрізаних і затемнених сторінок, не повинна містити підчисток та виправлень.
11. Реєстраційні картки юридичної особи подаються:
у паперовій формі разом із супровідним листом;
в електронній формі через веб-інтерфейс на офіційному веб-сайті Нацкомфінпослуг у мережі Інтернет у режимі он-лайн.
Датою надходження до Нацкомфінпослуг реєстраційної картки є:
для реєстраційної картки в паперовій формі - дата реєстрації супровідного листа структурним підрозділом Нацкомфінпослуг, на який покладено обов’язок здійснювати реєстрацію вхідної кореспонденції;
для реєстраційної картки в електронній формі - дата відправлення реєстраційних карток через веб-сторінку Реєстру, яка розміщена на офіційному веб-сайті Нацкомфінполуг в мережі Інтернет.
12. У разі подання заявником до Нацкомфінпослуг реєстраційних карток, оформлених з порушенням вимог пункту 10 цього розділу, Нацкомфінпослуг протягом п’яти робочих днів з дати їх надходження направляє заявнику письмове повідомлення із зазначенням виявлених порушень щодо оформлення реєстраційних карток.
13. Заявник зобов’язаний усунути виявлені порушення щодо оформлення реєстраційних карток та повторно подати до Нацкомфінпослуг реєстраційні картки із загальною інформацією про юридичну особу в паперовій та електронній формах з дотриманням вимог пункту 11 цього розділу протягом тридцяти календарних днів з дати направлення йому відповідного письмового повідомлення від Нацкомфінпослуг.
14. У разі відсутності зауважень щодо оформлення реєстраційних карток Нацкомфінпослуг оформлює заявнику Свідоцтво не пізніше п’яти робочих днів з дати надходження реєстраційних карток до Нацкомфінпослуг.
15. Нацкомфінпослуг скасовує рішення про внесення інформації про заявника до Реєстру, якщо:
заявник протягом тридцяти календарних днів з дня направлення йому повідомлення про прийняття рішення про внесення інформації про заявника до Реєстру не подав до Нацкомфінпослуг документа, визначеного в пункті 9 цього розділу, або не звернувся за отриманням оформленого Свідоцтва;
заявник протягом тридцяти календарних днів з дати направлення йому повідомлення про виявлені порушення щодо оформлення реєстраційних карток не виконав вимоги пункту 13 цього розділу.
................Перейти до повного тексту