- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
РІШЕННЯ
Про затвердження Вимог до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку
Відповідно до пункту 37-26 частини другої
статті 7 Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки",
Закону України "Про адміністративну процедуру",
Порядку надання адміністративних послуг Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням НКЦПФР від 17 листопада 2021 року № 1124, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2022 року за № 147/37483, рішення НКЦПФР від 05 жовтня 2021
№ 931 "Про затвердження Порядку функціонування комплексної інформаційної системи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2021 року за № 1548/37170 та інших нормативно-правових актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, в яких передбачено застосування засобів комплексної інформаційної системи (КІС) в якості офіційного каналу зв'язку в частині надання Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку адміністративних послуг на ринках капіталу та організованих товарних ринках Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Вимоги до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку, що додаються.
2. Департаменту інформаційних технологій (Заїка А.Л.) забезпечити: оприлюднення цього рішення на офіційному вебсайті НКЦПФР.
3. Це рішення набирає чинності з дня наступного за днем його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Члена Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Юрія Шаповала.
Голова Комісії |
Р. Магомедов |
Протокол засідання Комісії
від 22 грудня 2023 р. № 230
Рішення Національної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
22 грудня 2023 року № 1444
(у редакції рішення
Національної комісії з цінних
паперів та фондового ринку
від 31 липня 2024 року
)
ВИМОГИ
до застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі КІС у якості офіційного каналу зв'язку
I. Загальні засади
1. Ці Вимоги встановлюють порядок та технічні параметри щодо застосування засобів інтегрованої підсистеми надання адміністративних послуг в електронній формі комплексної інформаційно-комунікаційної системи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - КІС, підсистема АП КІС) у якості офіційного каналу зв'язку відповідно до
Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки",
Закону України "Про адміністративну процедуру" (далі - Закон),
Закону України "Про електронні довірчі послуги",
Порядку надання адміністративних послуг Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням НКЦПФР від 17 листопада 2021 року № 1124, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2022 року за № 147/37483, та інших нормативно-правових актів НКЦПФР, а також здійснення обміну документами, в яких передбачено застосування засобів офіційного каналу зв'язку, в частині забезпечення обміну електронними документами між заявником (особою) та НКЦПФР для організації можливості подання до НКЦПФР заяв, повідомлень та документів, передбачених нормативно-правовими актами НКЦПФР,
Законом України "Про акціонерні товариства" та
Законом, отримання документів, повідомлень з питань надання адміністративних послуг зокрема.
2. Приймання НКЦПФР від заявника/емітента або ліцензіата, або посадової особи ліцензіата/емітента або іншої юридичної/фізичної особи (далі - Заявник) заяви та документів для надання адміністративної послуги, передбачених нормативно-правовими актами НКЦПФР та відправлення НКЦПФР Заявнику повідомлень, листів, адміністративних актів НКЦПФР у ході надання адміністративної послуги (здійснення адміністративного провадження), здійснюється у порядку, передбаченому пунктами 9 - 28 цих Вимог.
3. Здійснення листування (надсилання листів, листів-запитів, відповідей, повідомлень, іншої інформації) між НКЦПФР та Заявником здійснюється в порядку, передбаченому пунктами 29 - 34 цих Вимог.
4. Здійснення обміну інформацією в ході здійснення правозастосування відповідно до рішення НКЦПФР від 21 травня 2024 року
№ 627 "Про затвердження Порядку фіксації факту вчинення порушення профільного законодавства та розгляду справ про порушення профільного законодавства в умовах воєнного стану" та рішення НКЦПФР від 06 квітня 2021 року
№ 227 "Про затвердження Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення та застосування заходів впливу", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 травня 2021 року за № 637/36259 (далі - обмін інформацією в ході правозастосування), здійснюється в порядку, передбаченому пунктами 35-37 цих Вимог.
5. Документи, що стосуються отримання адміністративних послуг, надання листів, повідомлень, інформації, у т. ч. на запити НКЦПФР, подання документів та інформації в ході правозастосування, подаються Заявником відповідно до нормативно-правових актів НКЦПФР у вигляді електронних документів з урахуванням вимог законодавства у сфері електронного документообігу за допомогою засобів КІС за посиланням: https://services.nssmc.gov.ua
6. Для забезпечення можливості подання документів Заявник повинен пройти процедуру ідентифікації, використовуючи засоби електронного підпису, сформовані у відповідності до вимог законів України
"Про електронні документи та електронний документообіг" та
"Про електронні довірчі послуги". При формуванні електронного документу застосовується електронний підпис автора, який створюється з використанням засобу електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (далі - ЕП), зокрема:
для юридичної особи - ЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані юридичної особи - Заявника, представником якого є уповноважена особа (повне або офіційне скорочення найменування та ідентифікаційний код юридичної особи);
для фізичної особи - ЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані фізичної особи.
Поля із зазначенням коду ЄДРПОУ Заявника, найменування та місцезнаходження заповнюються автоматично з даних, які містяться у ЕП.
У полі "Контактний номер телефону" містяться контактні номери телефонів для пришвидшення процесу комунікації при наданні адміністративної послуги.
У полі "Адреса електронної пошти" містяться контактна офіційна електронна адреса Заявника, на яку в подальшому будуть направлятись повідомлення щодо розгляду заяви та документів, вимоги щодо направлення додаткових документів, а також результат розгляду звернення (статус).
У разі зміни найменування юридичної особи у зв'язку зі зміною типу акціонерного товариства, місцезнаходження, адреси вебсайту, контактних даних (телефону, адреси електронної пошти) Заявника, йому необхідно подати Заяву про зміну найменування юридичної особи, місцезнаходження, адреси вебсайту, контактних даних (телефону, адреси електронної пошти) Заявника при отриманні адміністративних послуг в електронній формі КІС (додається - Додаток 1).
Заявник дає згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог
Закону України "Про захист персональних даних" з метою здійснення обміну документами, в яких передбачено застосування засобів офіційного каналу зв'язку, в частині забезпечення обміну електронними документами між заявником (особою) та НКЦПФР, та підтверджує що інформація, яка міститься в документах є достовірною та неупередженою.
7. За результатом ідентифікації Заявник отримує доступ до електронного кабінету користувача у середовищі КІС (далі - Кабінет), який забезпечує:
ведення особової картки Заявника;
подання Заявником документів до НКЦПФР, у т. ч. для отримання адміністративної послуги;
( Абзац третій пункту 7 розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
№ 17/21/1077/К03 від 02.09.2024 )
отримання Заявником від НКЦПФР повідомлень щодо обробки документів поданих для отримання адміністративної послуги або листів та інших звернень;
отримання Заявником від НКЦПФР повідомлення щодо призначення представників НКЦПФР для здійснення нагляду за реєстрацією акціонерів, проведенням загальних зборів, голосуванням та підбиттям його підсумків;
( Пункт 7 розділу I доповнено новим абзацацом п'ятим згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
№ 17/21/1077/К03 від 02.09.2024 )
доручення на здійснення нагляду за реєстрацією акціонерів, проведенням загальних зборів, голосуванням та підбиттям його підсумків;
( Пункт 7 розділу I доповнено новим абзацацом шостим згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
№ 17/21/1077/К03 від 02.09.2024 )
отримання Заявником інформації, запитів про вжиття заходів, запитів НКЦПФР до Заявника або його посадових осіб про надання інформації;
надання відповідей на запити, вимоги НКЦПФР та подання іншої інформації та документів, що вимагає НКЦПФР;
подання скарг на дії посадових осіб НКЦПФР;
отримання інформації від НКЦПФР щодо заходів правозастосування до Заявника або його посадових осіб;
фіксацію номерів та дат обміну листами, повідомленнями, документами між НКЦПФР та Заявником;
подання Заявником повідомлень, публічної безвідкличної пропозиції, публічної безвідкличної вимоги, конкуруючої вимоги до НКЦПФР, у відповідності до
статей 91 - 97 Закону України "Про акціонерні товариства".
8. НКЦПФР у відповідності до нормативно-правових актів та
Закону може надсилати Заявнику засобами КІС наступні документи та повідомлення:
копії актів НКЦПФР;
запити на надання додаткових документів, які підтверджують інформацію та дані, наведені в документах, наданих Заявником;
повідомлення про залишення заяви без руху з відповідними обґрунтуваннями;
інші документи передбачені нормативно-правовими актами та
Законом.
Надсилання Заявнику документів та/або повідомлень засобами КІС здійснюється шляхом їх розміщення у Кабінеті, де їх статус відображається у графі "Непрочитані повідомлення" розділу "Подані" та в Журналі обміну повідомленнями.
II. Порядок обробки заяв та документів для надання адміністративної послуги
9. З метою організації взаємодії між Заявником та НКЦПФР у ході надання адміністративної послуги використовується розділ Кабінету - "АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ та ЗВЕРНЕННЯ".
................Перейти до повного тексту