1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


КИЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА МИТНИЦЯ
Н А К А З
24.12.2004 N 1250
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Київської регіональної митниці N 119 від 07.02.2006 )
Про затвердження Тимчасового порядку взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями
На виконання вимог статті 71 Митного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 N 584 "Про затвердження Порядку визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України", наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 N 801 "Про затвердження Порядку взаємодії митних органів при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями", з метою вдосконалення порядку митного оформлення товарів за листами-узгодженнями
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тимчасовий порядок взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при митному оформлені товарів за листами-узгодженнями (додається).
2. Начальникам підрозділів митного оформлення:
2.1. Забезпечити митне оформлення до 15.01.2005 включно за листами-узгодженнями, які були оформлені до введення в дію наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 N 801.
2.2. Ознайомити особовий склад з вимогами наказу.
2.3. Забезпечити інформування суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності про введення в дію даного наказу.
3. Вважати такими, що втратили чинність:
- наказ Київської регіональної митниці від 16.01.2004 N 21;
- наказ Київської регіональної митниці від 17.05.2004 N 507;
- наказ Київської регіональної митниці від 20.03.2000 N 236 (крім розділу 4, "Порядок оформлення листа-узгодження суб'єкта ЗЕД для пропуску вантажу, який підлягає обов'язковій сертифікації, через митний кордон України до зони діяльності КРМ"), додатки 1-7 та блок-схеми до нього.
4. Начальнику загального відділу (Балкова Н.В.) довести даний наказ до підрозділів митного оформлення.
5. Контроль за виконанням даного наказу покладаю на заступника начальника Київської регіональної митниці Дворака Ю.М.
Загальний контроль залишаю за собою.
Заступник Голови Служби -
начальник митниці

А.Є.Гутник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Київської регіональної
митниці
24.12.2004 N 1250
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями (далі - Порядок)
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії Київської регіональної митниці (далі - КРМ) з іншими митними органами при здійсненні митного оформлення товарів за листами-узгодженнями і спрямований на запобігання ухиленням суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності (далі - суб'єкти ЗЕД) від сплати податків і зборів.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
черговий - посадова особа митного підрозділу, яка здійснює перевірку повноважень декларанта, реквізити суб'єкта ЗЕД, відсутність порушень суб'єкта ЗЕД в митному підрозділі (тимчасове ввезення/вивезення, інформація від ВКДВ про недоставлення вантажів та інше), можливе введення режиму індивідуального ліцензування та тимчасового призупинення зовнішньоекономічної діяльності суб'єкта ЗЕД;
посадова особа митного підрозділу (далі - посадова особа МП) - посадова особа, яка вповноважена на проведення оформлення листів-узгоджень;
керівництво митного підрозділу (далі - керівництво МП) - начальник митного підрозділу або вповноважена ним особа;
посадова особа підрозділу митного оформлення (далі - посадова особа ПМО) - посадова особа, яка вповноважена на проведення митного оформлення за листом-узгодженням;
керівництво підрозділу митного оформлення (далі - керівництво ПМО) - начальник підрозділу митного оформлення або вповноважена ним особа;
посадова особа загального відділу (далі - посадова особа ЗВ) - посадова особа загального відділу, яка проводить облік листів-узгоджень;
керівництво митниці - начальник митниці або вповноважена ним особа;
інша митниця - для посадових осіб митного підрозділу та митниці обліку це митниця оформлення, для посадових осіб підрозділу митного оформлення та митниці оформлення це митниця обліку.
Інші терміни, що використовуються в цьому Порядку, уживаються в значеннях, наведених у п. 1.2 наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 N 801, Митному кодексі України та інших нормативно-правових актах.
1.3. Лист-узгодження застосовується у випадках, передбачених Порядком визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 N 584.
1.4. Лист-узгодження заповнюється декларантом за допомогою персональної електронної обчислювальної машини (далі - ПЕОМ) на аркушах паперу формату А4 за формою, яка наведена в додатку 1 до цього Порядку. Виправлення та підчистки в ньому не допускаються.
1.5. Лист-узгодження оформлюється на одну партію товарів або на весь обсяг контракту.
1.6. Оформлені листи-узгодження формуються в справи згідно з Номенклатурою справ, зберігаються в митному підрозділі на протязі 1 року та передаються до архіву митниці. Порядок передачі та термін зберігання в архіві митниці визначається Інструкцією щодо формування та передачі справ до архіву Київської регіональної митниці, затвердженою начальником КРМ 10.06.97.
1.7. Для здійснення контролю за результатами митного оформлення товарів на підставі листа-узгодження використовується електронний реєстр листів-узгоджень в Єдиній автоматизованій інформаційній системі Держмитслужби України (далі - Реєстр). Реєстр формується у вигляді таблиці. Форма Реєстру наведена у додатку 2 наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 N 801.
1.8. Доступ до Реєстру каналами електронного зв'язку забезпечується посадовим особам МП та ПМО у межах їх службових повноважень з метою здійснення контролю за результатами митного оформлення, а також для актуалізації Реєстру.
2. Порядок заповнення граф Реєстру
Заповнення граф Реєстру проводиться посадовою особою МП у відповідності до вимог розділу 2 наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 N 801.
В графі 13 під поняттям "код характеру договору" розуміти "код характеру угоди".
При формуванні номера листа-узгодження в частині "3" замість семи знаків слід зазначати шість знаків.
Графи Реєстру 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 18 заповнюються митницею обліку.
Графи Реєстру 9, 11, 12, 13, 15, 16, 17 заповнюються митницею оформлення.
Графа 19 Реєстру заповнюються як митницею обліку так і митницею оформлення.
3. Оформлення листа-узгодження в Київській регіональній митниці
3.1. Декларант, який має намір оформити товари в іншій митниці ніж митниця обліку, подає до митного підрозділу за місцем обліку у митниці заяву про необхідність надання листа-узгодження в двох примірниках на ім'я начальника митниці обліку та митниці оформлення. Заява повинна містити відомості, необхідні для заповнення Реєстру (розділ 2 Тимчасового порядку), та причину проведення митного оформлення у визначеній митниці. Декларантом подається лист-узгодження в трьох примірниках, до яких долучається магнітний носій інформації з електронною копією листа-узгодження в установленому форматі та два пакети документів. Пакети документів разом з листом-узгодженням та заявою прошиваються суб'єктом ЗЕД і завіряються підписом уповноваженої особи підприємства (суб'єкта підприємницької діяльності) та печаткою цього підприємства. На зворотному боці останнього аркуша кожного пакета документів учиняється запис:
"Прошито та пронумеровано _______________________________ аркушів.
(цифрами та прописом кількість)
Декларант _____________________________________________________".
(посада, підпис, ініціали, прізвище)
До пакета документів додаються завірені в установленому порядку копії таких документів:
зовнішньоекономічний договір (контракт) з додатками до нього;
договір комісії, доручення тощо (при потребі);
картка реєстрації-обліку контракту або ліцензії (при потребі).
3.2. Черговий перевіряє повноваження декларанта, реквізити суб'єкта ЗЕД, відсутність порушень суб'єкта ЗЕД в митному підрозділі (тимчасове ввезення/вивезення, інформація від ВКДВ про недоставлення вантажів та інше), можливе введення режиму індивідуального ліцензування та тимчасового призупинення зовнішньоекономічної діяльності. При відсутності зауважень здійснює запис "Перевірено", у графі "Черговий", проставляє дату й особистий підпис, після чого суб'єкт ЗЕД звертається до посадової особи МП.
3.3. Посадова особа МП перевіряє відповідність даних електронної копії листа-узгодження даним, зазначеним у листі-узгодженні, надані комплекти документів, за відсутності зауважень у графі "Посадова особа митного підрозділу" на всіх екземплярах листа-узгодження проставляє підпис та своє прізвище.
При порушенні декларантом вимог, наведених у п. 3.1, виявленні невідповідності даних електронної копії листа-узгодження даним, зазначеним у листі-узгодженні, лист-узгодження до розгляду не приймається. Такий лист-узгодження повертається декларанту для доопрацювання з накладенням резолюції посадової особи МП на зворотному боці одного з екземплярів листа-узгодження та завіренням такої резолюції відбитком особистої номерної печатки (далі - ОНП) посадової особи МП. При повторному зверненні до митного підрозділу з метою оформлення доопрацьованого листа-узгодження декларантом може надаватись екземпляр такого листа-узгодження з метою скорочення часу розгляду документів при повторному зверненні.
3.4. Після проставлення відміток посадової особи МП всі екземпляри листа-узгодження надаються декларанту з метою візування у керівництва МП, яке при відсутності зауважень у графі "Начальник митного підрозділу" на всіх примірниках листа-узгодження проставляє особистий підпис та прізвище і повертає надані документи для повторного звернення до посадової особи МП.
3.5. Посадова особа МП у графі "Посадова особа митного підрозділу" на всіх екземплярах листа-узгодження - проставляє відбиток ОНП. Відбиток ОНП проставляється також на зворотному боці останнього аркуша пакета документів у місці прошивання. Всі документи, які зазначені в п. 3.1, повертаються декларанту для звернення до посадової особи ЗВ.
3.6. Якщо товари, зазначені в листі-узгодженні, належать до окремих видів товарів, митне оформлення яких здійснюється в митних органах, перелік яких визначається Держмитслужбою України, лист-узгодження оформлюється лише для митного органу, зазначеного в такому переліку.
3.7. Якщо лист-узгодження оформлюється на товари, експорт чи імпорт яких підлягає ліцензуванню і квотуванню або які переміщуються за зовнішньоекономічними договорами (контрактами), що підлягають реєстрації в установленому порядку, то посадовій особі МП надаються оригінали карток реєстрації-обліку контракту чи оригінал ліцензії.
На оригіналах карток-реєстрації контракту та ліцензії посадова особа МП вчиняє запис "Ураховано при оформленні в __________________ митниці товарів за кодом _________ згідно з УКТЗЕД у кількості _______________ на суму ___________________" і завіряє його відбитком ОНП, а на їх копіях, крім зазначеного вище, вчиняється запис "Копія. Згідно з оригіналом". Оригінал ліцензії та один з оригіналів картки-реєстрації контракту реєструється в Журналі реєстрації ліцензій (карток-реєстрації контракту) та залишається в митному підрозділі на контролі.
3.8. При намірі декларанта оформити лист-узгодження на:
- проведення митного оформлення імпортних вантажів у зоні діяльності іншої митниці;
- експортні вантажі, фактурна вартість яких більша 500000 грн., товари "критеріїв ризику" (фактурна вартість 1 кг товару рівна або більша 3000 грн., інше);
- на повний обсяг контракту (більше товарної партії або разової відправки) в обов'язковому порядку необхідно мати окремий дозвіл керівництва митниці на оформлення листа-узгодження для митного оформлення вантажу поза зоною діяльності митниці.
Для отримання такого дозволу декларант звертається до посадової особи МП за місцем обліку у митниці з заявою про необхідність надання листа-узгодження (п. 3.1). Таке звернення проводиться до моменту оформлення листа-узгодження. На зворотній стороні заяви посадова особа МП надає пропозиції стосовно можливості або неможливості надання листа-узгодження за погодженням з керівництвом МП.
Оформлена заява повертається декларанту для звернення до посадової особи ЗВ для реєстрації (за допомогою ПЕОМ) та розгляду керівництвом митниці для прийняття рішення.
3.9. При отриманні позитивного рішення керівництва митниці посадова особа ЗВ повертає декларанту заяву для подальшого звернення в митний підрозділ для оформлення листа-узгодження. При цьому до одного з комплектів документів долучається оригінал заяви а до іншого її копія.
3.10. Посадова особа ЗВ не приймає до розгляду листи-узгодження, оформлені у митному підрозділі неналежним чином. Такі листи-узгодження повертаються посадою особу ЗВ декларанту для звернення у митний підрозділ з метою доопрацювання.
3.11. У разі прийняття керівництвом митниці рішення про відмову в оформленні листа-узгодження на всіх примірниках листа-узгодження накладається відповідна резолюції, яка засвідчується відбитком гербової печатки митниці. Всі екземпляри листа-узгодження через посадову особу ЗВ повертаються декларанту.
3.12. При позитивному рішенні та за наявності відміток керівництва митниці у графі "Начальник митниці обліку" листа-узгодження посадова особа ЗВ заносить необхідні дані в ПЕОМ. На всіх примірниках листа-узгодження особистий підпис керівництва митниці засвідчується відбитком гербової печатки митниці. Всі екземпляри листа-узгодження разом з пакетами документів передаються декларанту для звернення до митного підрозділу за місцем обліку у митниці.

................
Перейти до повного тексту