- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА МИТНИЦЯ
Н А К А З
Про затвердження Технологічної схеми взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при прийнятті погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів
На виконання вимог статті
71 Митного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 р.
N 584 "Про затвердження Порядку визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України", наказу Держмитслужби України від 12.09.2005 р.
N 846 "Про внесення змін до наказу Даржмитслужби України від 09.11.2004 N 801", яким затверджено Порядок прийняття митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Технологічну схему взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при прийнятті погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів.
2. Начальникам відділів митного оформлення:
2.1. Ознайомити особовий склад з вимогами наказу.
2.2. Забезпечити інформування суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності про введення в дію даного наказу.
3. Вважати такими, що втратили чинність:
- наказ Київської регіональної митниці від 24.12.2004 р.
N 1250;
- наказ Київської регіональної митниці від 05.08.2005 р.
N 735.
4. Начальнику загального відділу (Балкова Н.В.) довести даний наказ до відділів митного оформлення.
5. Контроль за виконанням даного наказу прокласти на першого заступника начальника Київської регіональної митниці Іванченка Е.П.
Начальник митниці | А.В.Макаренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Київської
регіональної митниці
07.02.2006 N 119
ТЕХНОЛОГІЧНА СХЕМА
взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при прийнятті погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів (далі - Схема)
1. Загальні положення
1.1. Ця Схема визначає механізм взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при прийнятті погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів і спрямована на реалізацію права суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (далі - суб'єкт ЗЕД) пред'являти товари до митного оформлення іншому митному органу, ніж митний орган, у зоні діяльності якого розташований цей суб'єкт ЗЕД.
1.2. У цій Схемі терміни вживаються в такому значенні:
посадова особа Сектору оформлення погоджених рішень про місце митного оформлення відділу організації митного контролю (далі - посадова особа Сектору) - посадова особа, яка вповноважена на проведення оформлення листів про погодження;
начальник Сектору оформлення погоджених рішень про місце митного оформлення відділу організації митного контролю (далі - начальник Сектору) - посадова особа, яка відповідає за роботу Сектору згідно своїх функціональних обов'язків та вповноважена на проведення оформлення листів про погодження;
керівництво митного підрозділу (далі - керівництво МП) - начальник відділу організації митного контролю, його заступники або начальник Сектору;
посадова особа відділу митного оформлення (далі - посадова особа ВМО) - посадова особа, яка вповноважена на проведення митного оформлення за листом про погодження ;
керівництво відділу митного оформлення (далі - керівництво ВМО) - начальник відділу митного оформлення або вповноважена ним особа;
посадова особа загального відділу - посадова особа загального відділу, яка проводить облік листів про погодження наданих іншою митницею;
керівництво митниці - начальник митниці або його заступники;
інша митниця - для посадових осіб Сектору та митниці обліку це митниця оформлення, для посадових осіб відділу митного оформлення та митниці оформлення це митниця обліку.
Інші терміни, що використовуються в цьому Порядку, визначені у
Митному кодексі України, пункті 1.2 наказу Держмитслужби України від 12.09.2005 р.
N 846 та інших нормативно-правових актах.
1.3. Лист про погодження (далі - ЛПП) застосовується у випадках, передбачених Порядком визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003
N 584.
1.4. Оформлення ЛПП проводиться виключно посадовими особами Сектору, крім випадків оформлення ЛПП на товари, експорт чи імпорт яких підлягає експортному контролю.
1.5. Оформлення, анулювання або припинення дії ЛПП на товари, експорт чи імпорт яких підлягає експортному контролю проводиться виключно вповноваженими посадовими особами відділу митного оформлення N 8 КРМ у відповідності до розділу 2 та розділу 4 цієї Схеми.
1.6. ЛПП заповнюється декларантом за допомогою персональної електронної обчислювальної машини (далі - ПЕОМ) на аркушах паперу формату А4 за формою, яка наведена в Додатку до Порядку прийняття митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів, затвердженого наказом Держмитслужби України від 12.09.2005 р.
N 846. Виправлення, внесення змін та підчистки в ньому не допускаються.
1.7. ЛПП оформлюється або на одну партію товарів, або на поставки товарів у межах одного зовнішньоекономічного договору (контракту), або за погодженням з Держмитслужбою України на товари, що переміщуються протягом певного періоду в межах декількох зовнішньоекономічних договорів (контрактів).
1.8. Строк дії ЛПП не може перевищувати одного року з дати його реєстрації. Якщо строк дії зовнішньоекономічного договору (контракту) перевищує один рік, то ЛПП повинен бути переоформлений після закінчення строку його дії шляхом оформлення в КРМ нового ЛПП.
2. Оформлення ЛПП в Київській регіональній митниці
2.1. Декларант, який має намір оформити у митному відношенні товари в зоні діяльності іншої митниці, ніж митниця обліку, подає до Сектору ЛПП лист про погодження в двох примірниках, до яких долучається магнітний носій інформації, з електронною копією ЛПП, в установленому форматі та два комплекти документів. Комплекти документів разом з ЛПП прошиваються суб'єктом ЗЕД і завіряються підписом уповноваженої особи підприємства (суб'єкта підприємницької діяльності) та печаткою цього підприємства. На зворотному боці останнього аркуша кожного комплекту документів учиняється запис
"Прошито та пронумеровано _______________________________ аркушів.
(цифрами та прописом кількість)
Декларант _______________________________________________".
(посада, підпис, ініціали, прізвище)
До комплекту документів додаються завірені в установленому порядку копії таких документів:
- зовнішньоекономічний договір (контракт) з додатками до нього;
- договір комісії, доручення тощо (при потребі);
- картка реєстрації-обліку контракту або ліцензії (при потребі);
- інші документи (при потребі);
Крім перерахованого вище, посадовій особі Сектору окремо надаються засвідчені в установленому порядку копії документів, які вказують на необхідність проведення митного оформлення у визначеній митниці, копія облікової картки суб'єкта ЗЕД, копія довідки про декларування валютних коштів або довідка про їх відсутність.
Для проведення ідентифікації посадовою особою Сектору перерахованих вище документів, декларантом мають надаватися їх оригінали та специфікація до ЛПП.
В специфікації до ЛПП зазначаються дані про код товару згідно
УКТЗЕД (десять знаків), найменування товару, кількість товару, фактурна вартість товару. Специфікація до ЛПП завіряється підписом та печаткою керівника підприємства.
У разі подання документів представником підприємства, яке здійснює декларування на підставі договору, посадовій особі Сектору додатково подаються копії та оригінали документів, які засвідчують повноваження представника такого підприємства.
2.2. Посадова особа Сектору перевіряє повноваження декларанта, реквізити суб'єкта ЗЕД, відсутність порушень суб'єкта ЗЕД за місцем державної реєстрації (тимчасове ввезення/вивезення, інформація від ВКДВ про недоставлення вантажів та інше), можливе введення режиму індивідуального ліцензування та тимчасового призупинення зовнішньоекономічної діяльності, відповідність даних електронної копії ЛПП даним, зазначеним у паперовій копії ЛПП, надані комплекти документів. За відсутності зауважень посадова особа Сектору реєструє ЛПП, присвоюючи йому за журналом обліку листів про погодження реєстраційний номер, який формується за такою схемою:
ххххххххх/х/хххххх,
1 2 3
де:
1 - код структурного підрозділу КРМ згідно з Класифікатором митних органів України та їх структурних підрозділів, затвердженим наказом Держмитслужби України від 02.04.2004
N 233 (зі змінами та доповненнями);
2 - остання цифра поточного року;
3 - 6-значний порядковий номер (у порядку зростання протягом поточного року) ЛПП, оформленого митницею обліку. По закінченні року нумерація поновлюється.
2.3. У графі "Посадова особа Сектору" на обох екземплярах ЛПП посадовою особою Сектору проставляється підпис, прізвище та відбиток особистої номерної печатки (далі - ОНП). Відбиток ОНП проставляється також на зворотному боці останнього аркуша комплекта документів у місці прошивання.
Подальше оформлення ЛПП до моменту його видачі декларанту проводиться без участі декларанта.
2.4. У строк, що не перевищує 4 годин з моменту присвоєння реєстраційного номера ЛПП, посадова особа Сектору направляє електронну копію ЛПП до Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби України (далі - ЄАІС).
................Перейти до повного тексту