28.07.2014 № 522 |
Голова Державіаслужби України |
Д.Ю. Антонюк |
№п/п | Процедури, які підлягають перевірці | Нормативний документ | Відмітка про наявність |
Підтверджуючі документи (дата, номер) |
Примітка | |
так | ні | |||||
1 | Спільне використання аеродрому (копія наказу або договору, про спільне використання аеродрому) |
Наказ Державіаслужби від 25.10.2005 № 795 "Про затвердження Правил реєстрації цивільних аеродромів України" |
||||
2 | Наявність договору з провайдерами, що надають послуги експлуатанту аеродрому | Ст. 65 Повітряного кодексу України | ||||
3 | Наявність сертифікатів відповідності суб'єктів авіаційної діяльності, що надають послуги з наземного обслуговування | Ст. 77 Повітряного кодексу України | ||||
4 | Наявність свідоцтва про реєстрацію аеродрому та відповідність даних |
Наказ Державіаслужби від 25.10.2005 № 795 "Про затвердження Правил реєстрації цивільних аеродромів України" |
||||
5 | Наявність сертифіката аеродрому, термін дії та відповідність даних |
Наказ Державіаслужби від 25.10.2005 № 796 "Правила сертифікації цивільних аеродромів України" |
||||
6 |
Перевірка наявності нормативно-правових документів та інструкцій, що регламентують діяльність аеродромної служби та проведення: - щоденного огляду стану аеродрому; - підготовку аеродрому до ОЗП та ВЛП; - узгодження будівництва на приаеродромній території (в тому числі наявність наказу на призначення комісії для узгодження на авіапідприємстві); - попередження місцевих органів влади про розміри приаеродромної території і умови проведення будівництва на ній |
|||||
7 | Наявність журналу огляду стану льотного поля (де зберігається) |
№ п/п | Процедури, які підлягають перевірці | Нормативний документ |
Відмітка про відповідність фактичних даних інформації в ІВП та АІР (відповідає / не відповідає) |
Результати перевірки | Підтверджуючий документ / еквівалент | Примітка | |
6. Робоча площа аеродрому 6.1. Льотні смуги |
|||||||
Льотна смуга повинна простиратися за кожним кінцем ЗПС або кінцем смуги гальмування, якщо вона передбачена, на відстань не менш ніж 150 м для ЗПС класів А, Б, В, Г, Д і 120 м для ЗПС класу Е | 6.1.1 | ||||||
Льотна смуга, що включає обладнану ЗПС, повинна простиратися в поперечному напрямку по обидва боки від осі ЗПС (на всьому протязі ЛС) на відстань не менш ніж: 150 м - для ЗПС класів А, Б, В, Г 75 м - для ЗПС класів Д і Е |
6.1.2 | ||||||
Льотна смуга, що включає необладнану ЗПС, повинна простиратися в поперечному напрямку по обидва боки від осі ЗПС (на всьому протязі ЛС) на відстань не менш ніж: 80 м - для ЗПС класів А і Б, 70 м - для ЗПС класу В, 65 м - для ЗПС класу Г, 54 м - для ЗПС класу Д, 40 м - для ЗПС класу Е |
6.1.3 | ||||||
Спланована частина ЛС повинна простиратися від осі ЗПС на відстань не менш ніж: 80 м - для ЗПС класів А і Б, 70 м - для ЗПС класу В, 65 м - для ЗПС класу Г, 54 м - для ЗПС класу Д, 40 м - для ЗПС класу Е |
6.1.4 | ||||||
Ґрунтова поверхня спланованої частини ЛС у місцях сполучення зі штучними покриттями (ЗПС, узбіччями, руліжними доріжками, КСГ та ін.) повинна розташовуватися на одному рівні з ними | 6.1.5 | ||||||
Частина ЛС, яка розташована перед порогом ЗПС, повинна бути відповідним чином укріплена на відстань не менш ніж: 75 м - для ЗПС класу А, 50 м - для ЗПС класів Б і В, 30 м - для ЗПС класів Г і Д |
6.1.6 | ||||||
Ширина укріплення для ЗПС повинна бути постійною по всій довжині й дорівнювати ширині ЗПС або дорівнювати ширині ЗПС у місці примикання і може зменшуватися до 2/3 останньої з протилежного кінця укріпленої ділянки |
6.1.6 | ||||||
У межах спланованої частини ЛС не повинно бути об'єктів, за винятком тих, що по своєму функціональному призначенню повинні там знаходитися і мати легку та ламку конструкцію (наприклад, контрольна антена курсового радіомаяка, кутові відбивачі ПРЛ і ін.) | 6.1.7 | ||||||
На льотних смугах, що містять ЗПС точного заходу на посадку I, II, і III категорій, у межах 60 м у кожну сторону від осьової лінії ЗПС не повинні знаходитися об'єкти, крім візуальних засобів і кутових відбивачів ПРЛ, що мають легку і ламку конструкцію | 6.1.8 | ||||||
В межах від границі спланованої частини до границі ЛС не повинні розміщуватися нові або збільшуватись у розмірах існуючі об'єкти, за винятком тих випадків, коли розміщення нового або збільшення в розмірах існуючого об'єкта: а) необхідно для забезпечення зльотів і посадок повітряних суден; або б) не буде несприятливо впливати на безпеку або ефективність польотів повітряних суден |
6.1.9 | ||||||
6.2. Злітно-посадкові смуги | |||||||
Ширина ЗПС, що використовується (підготовлена для польотів), повинна бути однакова на протязі всієї її довжини та мати ширину для класу ЗПС не менше: | 6.2.1 | ||||||
Клас ЗПС | Ширина ЗПС | ||||||
А | 60 м | ||||||
Б | 45 м | ||||||
В | 42 м | ||||||
Г | 35 м | ||||||
Д | 28 м | ||||||
Е | 21 м | ||||||
При відсутності РД, що примикають до кінцевих ділянок ЗПС, для розвороту ПС повинно бути передбачене поширення ЗПС. Ширина ЗПС в місці поширення повинна бути не менше для ЗПС класу А, Б, В - 75 м, класу Г, Д - 45 м | 6.2.2 | ||||||
На ЗПС зі штучним покриттям необхідно: а) вимірювати, реєструвати й повідомляти диспетчеру АДВ характеристики зчеплення на ЗПС, з використанням засобів та методик вимірювання згідно з експлуатаційними вимогами відповідно до розроблених технологій в аеропорту (на аеродромі); б) при наявності опадів проводити оцінку шару опадів на ЗПС, реєструвати й повідомляти службу ОПР |
6.2.3 | ||||||
На ґрунтовій ЗПС повинен бути забезпечений контроль міцності ґрунтової поверхні ЗПС, з використанням засобів та методик вимірювання згідно з експлуатаційними вимогами | 6.2.4 | ||||||
6.3. Вільні зони | |||||||
Довжина вільної зони | 6.3.2 | ||||||
Об'єкти, розташовані у вільній зоні, які можуть являти загрозу для безпеки повітряних суден у повітрі, повинні бути усунуті | 6.3.6 | ||||||
Вільна зона повинна простиратися на відстань не менше 75 м у кожну сторону від продовження осьової лінії ЗПС | 6.3.3 | ||||||
6.4. Кінцеві смуги гальмування | |||||||
КСГ повинна мати ту ж ширину, що й ЗПС, до якої вона примикає | 6.4.1 | ||||||
КСГ повинна бути підготовлена, таким чином, щоб вона могла у випадку перерваного зльоту витримати навантаження від літака і забезпечити неушкодження його конструкції (при наявності) | 6.4.2 | ||||||
6.5. Наявні дистанції для зльоту і посадки | |||||||
На аеродромі для кожного напрямку зльоту й посадки повинні бути встановлені наступні злітні і посадкові дистанції: - наявна дистанція розбігу; - наявна дистанція зльоту; - наявна дистанція перерваного зльоту; - наявна посадкова дистанція |
СВЦАУ п. 6.5.1 |
МК _____ РДР-_____ м, РДВ-_____ м РДПВ-_____ м, РПД-_____ м МК _____ РДР-_____ м, РДВ-_____ м РДПВ-_____ м, РПД-_____ м |
|||||
6.6. Руліжні доріжки | |||||||
Для оцінки параметрів РД при визначенні можливості прийому літака заданого типу на даному аеродромі необхідно встановити мінімальні значення: - ширини РД; - загальної ширини РД і двох укріплених узбіч; - відстані від осі РД до нерухомої перешкоди; - радіуса заокруглення РД; - відстані між осями паралельних РД |
6.6.1 | ||||||
Значення ширини РД для заявленого індексу (коду ПС) |
6.6.2 табл. 6.5 |
||||||
Індекс ПС | Ширина РД | ||||||
1 | 7,0 | ||||||
2 | 10,0 | ||||||
3 | 13,0 | ||||||
4 | 17,0 | ||||||
5 | 19,0 | ||||||
6 | 22,5 | ||||||
7 | 25,0 | ||||||
Примітка. Для літаків індексу 4 при колії шасі по зовнішніх авіашинах до 7,5 м допускається ширина РД рівна 14 м. Для літаків індексу 6 при колії шасі по зовнішніх авіашинах до 9,5 м допускається ширина РД рівна 18 м, а при колії шасі по зовнішніх авіашинах до 12,5 м допускається ширина РД рівна 21 м | |||||||
Значення загальної ширини РД та двох укріплених узбіч для заявленого індексу (коду ПС) |
6.6.2 табл. 6.6 |
||||||
Індекс ПС | Загальна ширина РД та двох укріплених узбіч | ||||||
4 | 27,0 | ||||||
5 | 29,0 | ||||||
6 | 40,5 | ||||||
7 | 60,0 | ||||||
Примітки: 1. Для літаків з індексом 6 при відстані між осями зовнішніх двигунів до 27 м допускається загальна ширина РД і двох укріплених узбіч, рівна 31 м. 2. Для літаків з індексом 6 при колії шасі по зовнішніх авіашинах до 12,5 допускається загальна ширина РД і двох укріплених узбіч, рівна 39 м |
|||||||
Значення радіусу заокруглення |
6.6.2 табл. 6.7 |
||||||
Індекс ПС | Радіус заокруглення РД | ||||||
1 | 10,0 | ||||||
2 | 20,0 | ||||||
3 | 30,0 | ||||||
4, 5, 6 | 50,0 | ||||||
7 | 60,0 | ||||||
Примітка. У випадку, якщо поворот літака з РД виконується тільки в одну сторону, то заокруглення з іншої сторони РД може не передбачатися | |||||||
Відстань від осі РД до нерухомої перешкоди |
6.6.2 табл. 6.8 |
||||||
Індекс ПС | Відстань між осьовою лінією РД і нерухомо перешкодою | ||||||
1 | 25,0 | ||||||
2, 3 | 29,5 | ||||||
4, 5 | 38,0 | ||||||
6 | 47,5* | ||||||
7 | 57,5 | ||||||
__________ * 55 м для літаків із розмахом крила від 65 до 75 м і колією шасі по зовнішніх авіашинах до 10,5 м. |
|||||||
Відстань між паралельними РД |
6.6.2 табл. 6.9 |
||||||
Індекс ПС | Відстань між осьовою лінією РД і нерухомо перешкодою | ||||||
1 | 38,0 | ||||||
2, 3 | 47,0 | ||||||
4, 5 | 61,0 | ||||||
6 | 80,0* | ||||||
7 | 97,5 | ||||||
__________ * 95 м для літаків із розмахом крила від 65 до 75 м і колією шасі по зовнішніх авіашинах до 10,5 м. |
|||||||
6.7. Перони та МС | |||||||
Відповідність розмірів МС індексу (коду) ПС, що на них розміщені |
6.7.1 Табл. 6.10 |
||||||
Відстань від ПС, що маневрує, до перешкод або нерухомого ПС |
6.7.1 Табл. 6.10 |
||||||
6.8. Несуча спроможність штучних покриттів | |||||||
Для кожного елементу аеродрому повинна бути визначена та заявлена в ІВП та документах аеронавігаційної інформації несуча спроможність штучних покриттів | 6.8.2 | ||||||
При впроваджувані на аеродромі обмежень по масі та/або інтенсивності руху ПС необхідно занести ці обмеження до ІВП та збірника аеронавігаційної інформації (місцеві правила руху в ІВП та АІР) | 6.8.6 | ||||||
Розрахунок міцності штучних покриттів елементів аеродрому проводиться при вводі в експлуатацію нових аеродромів та/або окремих його елементів або після реконструкції (посилення) аеродромних покриттів, але не рідше одного разу у шість років | 6.8.7 | ||||||
6.9. Стан покриттів аеродрому | |||||||
Відсутність на покритті ШЗПС: - перевищення між сусідніми плитами й кромками тріщин висотою більш 25 мм; - оголені стрижні арматури; - сторонні предмети або продукти руйнування покриття; - вибоїни та раковини глибиною більше 25 мм з найменшим розміром в плані більш ніж 50 мм, не залиті мастикою; - напливи мастики заввишки більше ніж 15 мм; - сколи кромок плит завширшки більш ніж 30 мм та глибиною більш ніж 25 мм, не залиті мастикою; - хвилеутворення, що утворюють просвіт під триметровою рейкою більше 25 мм (крім вершин двосхилого профілю та водоприймальних лотків); |
6.9.1 | ||||||
Відсутність на ґрунтовій ЗПС: - колії від повітряних суден, ділянки з розпушеним, не ущільненим ґрунтом; - не сплановані ділянки, на яких збирається вода після опадів або танення снігу; - вибоїни і западини ґрунту, що можуть уплинути на керованість повітряного судна або привести до поломки шасі; - сторонні предмети, що можуть привести до поломки шасі, ушкодити фюзеляж або гвинт або потрапити в двигуни повітряних суден; - нерівності поверхні просвітом більш 100 мм під триметровою рейкою. |
6.9.1 | ||||||
На РД, пероні та МС зі штучним покриттям повинні бути відсутні: - перевищення між сусідніми плитами або кромками тріщин більше 30 мм; - оголені стрижні арматури; - сторонні предмети, продукти руйнування покриття; - вибоїни та раковини глибиною більше 30 мм, не залиті мастикою; - напливи мастики заввишки більш ніж 15 мм; - сколи кромок плит завширшки більш ніж 30 мм та глибиною більш ніж 25 мм, не залитих мастикою; |
6.9.2 | ||||||
без штучного покриття повинні бути відсутні: - колії від повітряних суден, ділянки з розпушеним, не ущільненим ґрунтом; - не сплановані ділянки, на яких збирається вода після опадів або танення снігу; - сторонні предмети, що можуть привести до поломки шасі, ушкодити фюзеляж, або гвинт в двигуні повітряних суден. |
6.9.2 | ||||||
Наявність спланованого узбіччя ШЗПС та РД, що підготовлено та утримується, таким чином, щоб вони: - запобігали потраплянню сторонніх предметів у двигуни повітряних суден; - зводили до мінімуму ризик ушкодження повітряного судна при викочуванні його за межі ЗПС. |
6.9.3 | ||||||
На узбіччі ЗПС та РД із штучним покриттям повинні бути відсутні: - сторонні предмети й продукти руйнування покриття; - оголені стрижні арматури; - уступи поверхні висотою більше 50 мм. |
6.9.3 | ||||||
Обстеження фактичного стану поверхні штучних покриттів аеродрому проводиться два рази на рік з оформленням відповідного Акта обстеження аеродрому та його елементів | 6.9.4 | ||||||
6.10. Орнітологічне забезпечення польотів на аеродромі | |||||||
На аеродромі повинен проводитися комплекс заходів відносно орнітологічного забезпечення безпеки польотів, що включає, принаймні: а) візуальний і радіолокаційний контроль за орнітологічною обстановкою; б) оперативне оповіщення екіпажів ПС при виникненні небезпеки зіткнення з птахами; в) відлякування скупчень птахів; г) облік і розслідування випадків зіткнення з птахами; д) запобігання створенню умов, що сприяють концентрації птахів; е) прийняття інструкції, що визначає порядок орнітологічного забезпечення. |
6.10.1 | ||||||
Затвердження плану управління небезпеками, що створюються представниками дикої природи |
Авіаційні правила України Аеродроми Система управління небезпеками, що створюються представниками дикої природи Наказ ДАСУ від 22.07.2011 № 118 |
||||||
Наказ про призначення відповідального та створення робочої групи на підприємстві |
Авіаційні правила України Аеродроми Система управління небезпеками, що створюються представниками дикої природи Наказ ДАСУ від 22.07.2011 № 118 |
||||||
Наявність техніки та устаткування для розлякування птахів | |||||||
6.11. Забезпечення безпеки руху у межах робочої площі аеродрому | |||||||
Всі засоби спецавтотранспорту, що рухаються в робочій площі аеродрому, повинні бути: а) обладнані засобами внутрішньоаеропортового радіозв'язку з керівником польотів і диспетчерами ОПР; б) пофарбовані з використанням одного переважного кольору: - червоного - для аварійних транспортних засобів; - жовтого - для обслуговуючих транспортних засобів; в) обладнані проблисковими вогнями жовтого кольору з ефективною силою світла не менше 40 і не більше 400 кд із частотою спалахів від 60 до 90 на хвилину; г) обладнані передніми і задніми габаритними вогнями, якщо вони використовуються в умовах обмеженої видимості та у нічний час; д) оснащені буксирувальними пристроями. |
6.11.2 | ||||||
Експлуатантом аеродрому повинна бути розроблена і затверджена технологія взаємодії служб для забезпечення польотів при проведенні робіт на робочій площі аеродрому | 6.11.5 | ||||||
У випадку експлуатації аеродрому в умовах обмеженої видимості (менше 400 м) повинні бути розроблені і внесені до ІВП додаткові заходи по забезпеченню безпеки руху ПС у межах його робочої площі, а також використання додаткових технічних засобів. | 6.11.6 |
№ п/п | Процедури, які підлягають перевірці | Нормативний документ |
Відмітка про відповідність фактичних даних інформації в ІВП та АІР (відповідає / не відповідає) |
Результати перевірки | Підтверджуючий документ / еквівалент | Примітка |
7.1. Виявлення перешкод | ||||||
На аеродромі повинні бути отримані дані про розташування і висоту перешкод, що можуть становити небезпеку для виконання польотів для класів А, Б, В, Г в радіусі 50 км від КТА для класів Д, Е та некласифікованих в радіусі 25 км від КТА | 7.1.1 | |||||
Наявність Акта огляду приаеродромної території |
НАСГА-86 п. 1.5.20 |
|||||
Наявність перешкод на ЛС та інформація про них в ІВП |
СВЦАУ п. 6.1.8 |
|||||
Наявність розрахунків щодо визначення ОСН/ОСА критичних перешкод та інформація про них в ІВП |
СВЦАУ п. 7.3 |
|||||
Наявність карти типу "А" в АІР та доказовій справі |
СВЦАУ п. 7.3 |
|||||
Ведення контролю та узгодження будівництва на приаеродромній території | Ст. 66 ПКУ | |||||
Наявність попередження експлуатантом аеродрому місцевих органів влади стосовно розмірів приаеродромної території |
Ст. 69 ПКУ |
|||||
Маркування та світлове огородження об'єктів в межах аеродрому та на приаеродромній території |
СВЦАУ п. 8.2.11, п. 8.3.6 |
[2] 8.2.2.19 - 8.2.2.21 | Відповідність осьових вогнів ЗПС | ||||
[2] дод. 9 | Відповідність схеми розташування вогнів | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Система вогнів зони приземлення | |||||
[2] 8.2.2.22 - 8.2.2.25 | Відповідність вогнів зони приземлення | ||||
[2] дод. 9 | Відповідність схеми розташування вогнів | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Система бічних руліжних вогнів | |||||
[2] 8.2.3.1 - 8.2.3.3 | Відповідність бічних руліжних вогнів | ||||
[2] мал. 8.1 | Відповідність схеми розташування вогнів | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Система осьових вогнів руліжних доріжок | |||||
[2] 8.2.3.4 - 8.2.3.10 | Відповідність осьових вогнів руліжних доріжок | ||||
[2] мал. 8.1 | Відповідність схеми розташування вогнів | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Система вогнів захисту ЗПС | |||||
[2] 8.2.3.9 - 8.2.3.10 | Відповідність вогнів захисту ЗПС | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Система вогнів лінії "стоп" | |||||
[2] 8.2.3.11 - 8.2.3.16 | Відповідність вогнів лінії "стоп" | ||||
[2] мал. 8.1 | Відповідність схеми розташування вогнів | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Система вогнів проміжних місць очікувань | |||||
[2] 8.2.3.17 - 8.2.3.20 | Відповідність вогнів проміжних місць очікувань | ||||
[2] мал. 8.1 | Відповідність схеми розташування вогнів | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Система вогнів розширення ЗПС | |||||
[2] 8.2.3.21 - 8.2.3.22 | Відповідність вогнів розширення ЗПС | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Аеродромні знаки | |||||
[2] 8.2.3.23 - 8.2.3.25 | Відповідність знаків магнітних курсів | ||||
[2] 8.2.3.23 - 8.2.3.25 | Відповідність знаків місць очікувань на ЗПС | ||||
[2] 8.2.3.23 - 8.2.3.25 | Відповідність знаків місць очікувань на маршруті руху | ||||
[2] 8.2.3.23 - 8.2.3.25 | Відповідність знаків "Стоп" і "В'їзд заборонений" | ||||
[2] 8.2.3.23 - 8.2.3.25 | Відповідність знаків позначення РД | ||||
[2] мал. 8.2 | Відповідність схеми розташування знаків | ||||
Система візуальної індикації глісади | |||||
[2] 8.2.4 | Відповідність глісадних вогнів | ||||
[2] мал. 8.1 | Відповідність схеми розташування вогнів | ||||
[4] прил. 2 | Наявність непрацездатних вогнів | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність електроживлення системи | ||||
[2] 8.2.9.2 | Відповідність опору ізоляції | ||||
Регулювання сили світла вогнів | |||||
[2] 8.2.6; дод. 11 | Відповідність регулювання сили світла вогнів | ||||
[2] дод. 11 | Наявність окремого регулювання сили світла вогнів для різних систем | ||||
[2] 8.2.7 | Відповідність характеристик регуляторів яскравості | ||||
Дистанційне керування світлосигнальним обладнанням | |||||
[2] 8.2.8 | Відповідність дистанційного керування світлосигнальним обладнанням | ||||
[2] 8.2.8 | Наявність окремого дистанційного керування різних систем світлосигнального обладнання | ||||
Технічне обслуговування світлосигнального обладнання аеродрому | |||||
[2] 8.2.9; дод. 12 | Наявність експлуатаційно-технічної документації | ||||
[2] дод. 12 | Наявність вимірювального обладнання | ||||
[2] дод. 12 | Наявність плану-графіка з технічного обслуговування світлосигнальної системи | ||||
[7] дод. 1 № 34 | Наявність інструкції по використанню ССО при відмовах окремих її елементів у складних та простих МУ | ||||
Прожекторне освітлення перонів та МС | |||||
[2] 8.2.10 | Відповідність прожекторного освітлення перонів | ||||
[2] дод. 13 | Відповідність середнього рівня освітленості на місцях стоянки ПС нормованим значенням | ||||
[2] дод. 13 | Відповідність середнього рівня освітленості на інших ділянках перону нормованим значенням | ||||
Світлове огородження об'єктів | |||||
[2] 8.2.11 | Відповідність світлового огородження об'єктів | ||||
[2] 8.2.11; мал. 8.6 | Відповідність кількості і розташування загороджувальних вогнів | ||||
AIP | |||||
[6] 2.5 | Відповідність стану світлосигнальної системи інформації, заявленої в АІР | ||||
РОЗДІЛ 7. Електрозабезпечення та електротехнічне обладнання аеродрому | |||||
[1] дод. 2 п. 7.1 | Наявність акта перевірки електропостачання та електротехнічного обладнання аеродрому | ||||
[1] дод. 2 п. 7.2 | Наявність схем електрозабезпечення аеродрому, об'єктів засобів ОПР, посадки, радіонавігації, зв'язку, метеообладнання, аварійно-рятувальних станцій | ||||
[2] 11.1 | Відповідність електропостачання аеродрому в залежності від його категорії | ||||
Світлосигнальне обладнання (ССО) | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ССО для забезпечення посадки і зльоту в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ССО для забезпечення руління по аеродрому в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ССО | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ССО | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ССО | ||||
Обладнання систем и посадки (ОСП) | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання БПРМ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання БПРМ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення БПРМ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення БПРМ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення БПРМ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ДПРМ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ДПРМ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ДПРМ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ДПРМ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ДПРМ | ||||
Радіомаячна система (РМС) | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання КРМ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання КРМ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення КРМ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення КРМ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення КРМ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ГРМ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ГРМ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ГРМ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ГРМ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ГРМ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання БМРМ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання БМРМ | ||||
[2] 11.2; 11.3. | Наявність автономного джерела живлення БМРМ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення БМРМ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення БМРМ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ДМРМ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ДМРМ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ДМРМ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ДМРМ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ДМРМ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ВМРМ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ВМРМ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ВМРМ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ВМРМ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ВМРМ | ||||
Органи обслуговування повітряного руху (ОПР) | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання засобів авіаційного повітряного зв'язку в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання засобів авіаційного повітряного зв'язку | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення засобів авіаційного повітряного зв'язку | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення засобів авіаційного повітряного зв'язку | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення засобів авіаційного повітряного зв'язку | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання диспетчерських пультів і засобів наземного авіаційного зв'язку в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання диспетчерських пультів і засобів наземного авіаційного зв'язку | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення диспетчерських пультів і засобів наземного авіаційного зв'язку | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення диспетчерських пультів і засобів наземного авіаційного зв'язку | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення диспетчерських пультів і засобів наземного авіаційного зв'язку | ||||
Метеообладнання | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання метеообладнання в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення метеообладнання | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення метеообладнання | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення метеообладнання | ||||
Об'єкти радіолокаційного контролю і радіонавігації | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ОРЛ-А в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ОРЛ-А | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ОРЛ-А | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ОРЛ-А | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ОРЛ-А | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ПРЛ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ПРЛ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ПРЛ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ПРЛ | ||||
[2] 11.2. | Наявність хімічного джерела живлення ПРЛ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання РЛС ОЛП в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання РЛС ОЛП | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення РЛС ОЛП | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення РЛС ОЛП | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення РЛС ОЛП | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання АРП в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання АРП | ||||
[2] 11.2; 11.3. | Наявність автономного джерела живлення АРП | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення АРП | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення АРП | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання МРЛ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання МРЛ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення МРЛ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення МРЛ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення МРЛ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ОПРС в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ОПРС | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ОПРС | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ОПРС | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ОПРС | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання VOR в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання VOR | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення VOR | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення VOR | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення VOR | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання DME в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання DME | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення DME | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення DME | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення DME | ||||
Обчислювальний центр аеродромної автоматизованої системи керування повітряним рухом (АС КПР) | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання АС КПР в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання АС КПР | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення АС КПР | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення АС КПР | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення АС КПР | ||||
Радіоцентри | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ПРЦ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ПРЦ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ПРЦ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ПРЦ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ПРЦ | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання ПмРЦ в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання ПмРЦ | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність автономного джерела живлення ПмРЦ | ||||
[2] 11.3; табл. 11.1 | Відповідність часу перемикання автономного джерела живлення ПмРЦ | ||||
[2] 11.2 | Наявність хімічного джерела живлення ПмРЦ | ||||
Загороджувальні вогні аеродромних перешкод | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання загороджувальних вогнів в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність резервного джерела живлення загороджувальних вогнів | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання загороджувальних вогнів | ||||
Охоронне освітлення, освітлення зон перонів, на яких здійснюється обслуговування пасажирів | |||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання охоронного освітлення в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність резервного джерела живлення охоронного освітлення | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання охоронного освітлення | ||||
[2] 11.2; табл. 11.1 | Відповідність електропостачання освітлення зон перонів в залежності від категорії аеродрому | ||||
[2] 11.2; 11.3 | Наявність резервного джерела живлення освітлення зон перонів | ||||
[2] 11.2; дод. 16 | Наявність АВР електропостачання освітлення зон перонів | ||||
ЛІТЕРАТУРА | |||||
[1] | Правила сертифікації цивільних аеродромів України відповідно наказу Державіаслужби України від 25.10.2005 № 796 | ||||
[2] | СВЦАУ | ||||
[3] |
Приложение 14 к Конвенции о международной гражданской авиации , том 1. |
||||
[4] | НАЭСТОП ГА-86 | ||||
[5] |
Правила організації наземних та льотних перевірок відповідно наказу Державіаслужби України від 23.03.2005 № 210 |
||||
[6] |
Методичні рекомендації щодо розроблення Інструкцій з виконання польотів (використання повітряного простору) в районі аеродромів, злітно-посадкових майданчиків відповідно наказу Державіаслужби України від 22.10.2013 № 797 |
||||
[7] | Наказ Державіаслужби України від 17.03.2006 № 200 "Про стан безпеки польотів у 2005 році та заходи щодо підвищення рівня безпеки польотів у 2006 році" |