1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2003 N 467
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 188 від 25.04.2005 )
Про затвердження складу Постійного тендерного комітету МОЗ України та Положення про Постійний тендерний комітет МОЗ України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я N 154 від 25.03.2004 N 38 від 25.01.2005 )
З метою забезпечення реалізації Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", на виконання Постанови Кабінету Міністрів від 27 вересня 2000 року N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель", наказу Міністерства економіки України від 26 грудня 2000 року N 280 "Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", з метою покращення роботи Постійного тендерного комітету МОЗ України та забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити склад Постійного тендерного комітету МОЗ України згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про Постійний тендерний комітет МОЗ України, що додається.
3. Заступнику Міністра охорони здоров'я України, голові Постійного тендерного комітету МОЗ України Загородньому В.В. забезпечити роботу Постійного тендерного комітету МОЗ України відповідно до затвердженого Положення.
4. Директору Департаменту економіки та фінансів (Карамушка Л.І.) здійснювати фінансування загальних витрат, пов'язаних з проведенням тендерів, за рахунок коштів, виділених в межах кошторису для проведення запланованих закупівель.
5. Визнати такими, що втратили чинність накази МОЗ України від 05.03.2001 р. N 87 "Про створення Постійного тендерного комітету МОЗ України", від 01.04.2003 р. N 148 "Про затвердження складу Постійного тендерного комітету МОЗ України та Положення про Постійний тендерний комітет МОЗ України" зі всіма внесеними змінами.
Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Загороднього В.В.
Міністр А.В.Підаєв
( Склад Постійного тендерного комітету МОЗ України втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 38 від 25.01.2005 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
03.10.2003 N 467
ПОЛОЖЕННЯ
про Постійний тендерний комітет МОЗ України
1. Загальні положення
1.1. Постійний тендерний комітет МОЗ України створюється наказом МОЗ.
1.2. Постійний тендерний комітет у своїй діяльності керується чинним законодавством, наказами МОЗ України, цим Положенням та рішеннями, які приймаються самим Постійним тендерним комітетом.
1.3. Склад Постійного тендерного комітету, положення про Постійний тендерний комітет затверджується наказом МОЗ. Членами Постійного тендерного комітету можуть бути як працівники МОЗ в кількості не менше 5 осіб так і, в разі потреби, представники відповідних центральних органів державної влади, інших зацікавлених організацій, зокрема особи, які працюють на громадських засадах (за їх згодою). Склад тендерного комітету формується з урахуванням частини другої статті 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти". Зміни до складу Постійного тендерного комітету вносяться за поданням голови Постійного тендерного комітету та оформляються наказом керівника МОЗ.
1.4. Керівництво роботою Постійного тендерного комітету здійснює його голова, на посаду якого призначається один із заступників керівника МОЗ або інша посадова особа, яка призначається керівництвом МОЗ.
Голова Постійного тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
Голова Постійного тендерного комітету визначає функції кожного члена Постійного тендерного комітету.
За рішенням голови Постійного тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи з числа членів Постійного тендерного комітету для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, залучатись у ролі консультантів чи експертів спеціалісти структурних підрозділів замовника та інші незалежні експерти або експертні організації, рекомендації яких можуть бути використані під час визначення переможця торгів.
1.5. Робоча група з представників Постійного тендерного комітету в складі не менше трьох осіб призначається для розкриття тендерних пропозицій постачальників (виконавців).
Робоча група повинна провести процедуру розкриття тендерних пропозицій постачальників (виконавців) відповідно до вимог тендерної документації та оформити протокол про результати розкриття тендерних пропозицій.
1.6. Формою роботи Постійного тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Постійного тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Постійного тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів голос Голови Постійного тендерного комітету є ухвальним.
Рішення Постійного тендерного комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами Постійного тендерного комітету, які брали участь у голосуванні.
1.7. З метою забезпечення прозорості процедури закупівлі за рішенням Голови Постійного тендерного комітету на засідання Постійного тендерного комітету можуть запрошуватися без права голосу представники органів державної влади та управління, правоохоронних органів, громадських організацій, рекомендації яких можуть враховуватися під час проведення процедури закупівлі.
1.8. Звіт про результати проведення процедур закупівлі підписується Головою Постійного тендерного комітету та його заступниками.
2. Головні функції Постійного тендерного комітету МОЗ України
2.1. Тендерний комітет у процесі роботи забезпечує реалізацію таких функцій:
- планування здійснення процедур закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель;
- вибір процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель;
- прийняття рішення про надання оголошення про здійснення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг, процедури попередньої кваліфікації у бюлетені "Вісник державних закупівель" та, у разі потреби, в інших друкованих засобах масової інформації, у тому числі в міжнародних, на радіо, телебаченні, у мережі електронного зв'язку або розсилання запрошень постачальникам (виконавцям) щодо участі в них та інформування учасників процедур закупівлі про їх результати;
- розгляд та затвердження необхідної для проведення процедур закупівлі чи процедури попередньої кваліфікації постачальників (виконавців) документації;

................
Перейти до повного тексту