1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 280 від 26.12.2000


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2001 р.
за N 20/5211
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 139 від 17.04.2006 )
Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінекономіки, європ. інтеграції N 286 від 26.11.2001 N 53 від 19.02.2002 N 182 від 18.06.2002 N 141 від 02.06.2003 N 346 від 28.11.2003 Наказом Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та на виконання пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, що додається.
2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування створити постійно діючі тендерні комітети для здійснення на засадах міжвідомчої координації закупівель товарів, робіт і послуг у межах бюджету району міста, району області, бюджету міста та області (районний, міський та обласний тендерний комітет), склад і положення про які затверджуються відповідною радою.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 286 від 26.11.2001, в редакції Наказу Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003, із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
3. У разі створення тендерного комітету для проведення процедур закупівлі за кошти відповідного місцевого бюджету на засадах міжвідомчої координації замовником визнається рада або місцевий орган виконавчої влади. Перелік продукції, щодо якої закупівля здійснюватиметься на засадах міжвідомчої координації, порядок міжвідомчої координації із визначенням компетенції і складу тендерного комітету замовника, на базі якого працюватиме комітет, визначаються відповідною радою.
З урахуванням зазначеного замовник силами тендерного комітету для проведення процедур закупівлі за кошти відповідного місцевого бюджету на засадах міжвідомчої координації може:
проводити процедуру закупівлі та брати бюджетні зобов'язання і здійснювати видатки в межах бюджетних асигнувань, визначених у рішенні відповідної ради про місцевий бюджет для проведення замовником закупівель на засадах міжвідомчої координації. При цьому поставка товарів може здійснюватися згідно з умовами, у тому числі щодо місця поставки, зазначеними в тендерній документації та договорі про закупівлю, або проводити процедуру закупівлі на засадах міжвідомчої координації з урахуванням потреби в певному предметі закупівлі для кількох розпорядників (одержувачів) коштів відповідного місцевого бюджету (у разі, якщо на момент цієї закупівлі в них не створено власних тендерних комітетів), що визначається у багатосторонньому договорі про закупівлю, сторонами якого є замовник - відповідний орган, на базі якого працюватиме комітет, платник (платники) - розпорядник або розпорядники (одержувач або одержувачі) бюджетних коштів та учасник - переможець (учасники-переможці) процедури закупівлі, обраний за її результатами.
( Пункт 3 в редакції Наказу Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003, в редакції Наказу Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
4. Визнати такими, що втратили чинність, наказ Мінекономіки від 14.04.99 N 55 "Про затвердження Зразкового положення про порядок створення та основні функції Тендерних комітетів (комісій) щодо організації та проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів" та наказ Мінекономіки від 10.01.2000 N 3 "Про внесення змін до наказу Мінекономіки від 14.04.99 N 55 "Про затвердження Зразкового положення про порядок створення та основні функції Тендерних комітетів (комісій) щодо організації та проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів".
5. Цей наказ набирає чинності через 10 днів після реєстрації у Мін'юсті.
Виконуючий обов'язки
Міністра економіки

В.Кальник
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
26.12.2000 N 280
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 січня 2001 р.
за N 20/5211
Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
( У тексті Положення слова "постачальники (виконавці)" в усіх відмінках замінено словами "учасники процедур державних закупівель" у відповідному відмінку згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003 )
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель".
1.2. Положення визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерних комітетів, а також права, обов'язки та відповідальність їх членів.
2. Типи тендерних комітетів. Порядок їх створення та організація діяльності
2.1. Тендерний комітет утворюється в організації (установі, підприємстві), яка визнається замовником закупівлі відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти":
( Підпункт 2.1 пункту 2 в редакції Наказу Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
а) в організаціях-розпорядниках коштів нижчого рівня;
б) в організаціях-одержувачах коштів.
( Пункт 2.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 286 від 26.11.2001; в редакції Наказу Мінекономіки, європ. інтеграції N 182 від 18.06.2002 )
2.2. За потреби може бути створено більше ніж один тендерний комітет для організації і проведення процедур закупівель визначених окремих категорій предметів закупівлі.
( Підпункт 2.2 пункту 2 в редакції Наказу Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003, із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
2.3. Тендерний комітет створюється керівництвом організації-замовника для організації та проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.
( Пункт 2.3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 286 від 26.11.2001 )
2.4. Тендерний комітет у своїй діяльності керується чинним законодавством, цим Положенням, внутрішніми нормативними документами замовника та рішеннями, які приймаються самим тендерним комітетом.
2.5. Склад тендерного комітету, положення про тендерний комітет затверджуються рішенням у вигляді відповідного розпорядчого акта.
( Абзац перший підпункту 2.5 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003 )
Членами тендерного комітету можуть бути як представники організації-замовника в кількості не менше 5 осіб, так і в разі потреби відповідних органів державної влади, особи, що працюють на громадських засадах (за їх згодою). Склад тендерного комітету повинен формуватися з урахуванням частин другої і восьмої статті 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
( Абзац другий підпункту 2.5 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003, Наказом Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
Членами тендерного комітету рекомендується призначати посадових осіб з економічного, юридичного, фінансового підрозділів, а також підрозділу, що займається питаннями матеріально-технічного та інформаційного забезпечення організації-замовника.
Зміни до складу тендерного комітету вносяться за поданням голови тендерного комітету та оформляються рішенням керівника організації-замовника.
( Абзац четвертий підпункту 2.5 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
2.6. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення торгів на закупівлю товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти, крім тих, що є заінтересованими особами стосовно виконавців цієї процедури закупівлі з урахуванням вимог частини другої статті 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
( Пункт 2.6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 286 від 26.11.2001 )
У разі здійснення закупівлі засобів електронно-обчислювальної техніки, у тому числі телекомунікаційного обладнання, послуги у сфері технічного захисту інформації і програмних продуктів тендерний комітет уключає в тендерну документацію вимоги щодо захисту інформації, передбачені законодавством, а також залучає до роботи комітету починаючи з етапу підготовки тендерної документації представників Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем і захисту інформації Служби безпеки України, які погоджують тендерну документацію в частині захисту інформації.
( Пункт 2.6 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 53 від 19.02.2002, із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
У разі здійснення закупівлі засобів програмного забезпечення тендерний комітет в обов'язковому порядку включає в тендерну документацію вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі копії довідки Державного департаменту інтелектуальної власності про внесення учасника процедури закупівлі до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення і дійсності прав цього суб'єкта реєстрації (учасника процедури закупівлі) на період проведення тендера.
( Пункт 2.6 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003 )
2.7. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням у вигляді відповідного розпорядчого акта та є посадовою особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
( Пункт 2.7 в редакції Наказу Мінекономіки, європ. інтеграції N 141 від 02.06.2003 )
2.8. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету. У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, то він має визначити серед них виконуючого обов'язки голови тендерного комітету на період своєї відсутності). За рішенням голови тендерного комітету його заступник може одночасно бути секретарем тендерного комітету.
( Абзац другий пункту 2.8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 346 від 28.11.2003, Наказом Міністерства економіки N 384 від 27.10.2005 )
За рішенням голови тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, залучатись у ролі консультантів чи експертів спеціалісти структурних підрозділів замовника.
2.9. Робоча група з представників тендерного комітету в складі не менше трьох осіб призначається для розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель.
Робоча група повинна провести процедуру розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель відповідно до вимог тендерної документації та оформити протокол про результати розкриття тендерних пропозицій.
2.10. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
2.11. Розгляду на засіданнях тендерного комітету підлягають такі питання:
планування роботи тендерного комітету, розподіл функцій членів тендерного комітету, окремих його комісій та груп;
здійснення процедур закупівлі відповідно до чинного законодавства;

................
Перейти до повного тексту