1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
N 87 від 05.03.2001
( Наказ втратив чинність на підставі Наказів Міністерства охорони здоров'я N 148 від 01.04.2003 N 467 від 03.10.2003 )
Про створення Постійного тендерного комітету МОЗ України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я N 432 від 29.10.2001 N 261 від 16.07.2002 N 354 від 23.09.2002 N 61 від 11.02.2003 N 117 від 17.03.2003 )
На виконання Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22 лютого 2000 року, постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель", наказу Міністерства економіки України від 26 грудня 2000 року N 280
"Про затвердження Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", з метою раціонального використання коштів Державного бюджету України та в зв'язку із запланованою кількістю закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Створити Постійний тендерний комітет МОЗ України для організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у складі, що додається.
2. Затвердити Положення про Постійний тендерний комітет МОЗ України для організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, що додається.
3. Заступнику Міністра охорони здоров'я, голові Постійного тендерного комітету Поляченку Ю.В.:
3.1. Забезпечити діяльність щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти згідно із затвердженим Положенням.
3.2. Створити профільні комісії та робочі групи Постійного тендерного комітету, до участі в яких залучити головних штатних та позаштатних спеціалістів відповідних напрямків медицини, а також науковців, фахівців інших міністерств та відомств.
3.3. Залучати для отримання експертної та консультаційної підтримки щодо організації та проведення процедури закупівлі спеціалізовані організації з відповідним досвідом роботи у наданні зазначених послуг.
4. Начальнику Головного управління економіки (Барановій Т.Ф.), начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності (Лузан В.І.):
4.1. Фінансування загальних витрат, пов'язаних з проведенням тендерів, здійснювати за рахунок коштів, виділених в межах кошторису для проведення запланованих закупівель.
4.2. Витрати, безпосередньо пов'язані з підготовкою, друком та розсиланням пакета тендерної документації, відшкодовувати за рахунок платежів виконавців, які виявили бажання брати участь у торгах.
4.3. Подати на затвердження пропозиції щодо переліку підприємств, закладів та установ для здійснення ними централізованої закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до рішень Постійного тендерного комітету.
5. Постійному тендерному комітету здійснювати процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в межах асигнувань, передбачених кошторисом витрат на 2001 бюджетний рік, своєчасно подавати на затвердження відповідні звіти про їх результати.
6. Визнати такими, що втратили чинність, накази МОЗ України від 08.06.2000 р. N 133 "Про створення Тендерного комітету", від 16.06.2000 р. N 140 "Про організацію та проведення торгів (тендерів) на централізовану закупівлю товарів, робіт, послуг".
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Міністр В.Ф.Москаленко
Затверджено
Наказом МОЗ України
від 05.03.2001 N 87
Положення про Постійний тендерний комітет МОЗ України для організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
1. Загальні положення
1.1. Постійний тендерний комітет МОЗ України (далі - Тендерний комітет) створюється наказом МОЗ для організації та проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
1.2. Тендерний комітет у своїй діяльності керується чинним законодавством, наказами МОЗ, цим Положенням та рішеннями, які приймаються самим Тендерним комітетом.
1.3. Склад Тендерного комітету, положення про Тендерний комітет затверджується наказом МОЗ. Членами Тендерного комітету можуть бути як працівники МОЗ в кількості не менше 5 осіб, так і, в разі потреби представники відповідних органів державної влади, інших зацікавлених організацій, зокрема особи, які працюють на громадських засадах (за їх згодою). Склад Тендерного комітету формується з урахуванням частини другої статті 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Зміни до складу Тендерного комітету вносяться за поданням голови Тендерного комітету та оформляються наказом керівника МОЗ.
1.4. Для вирішення конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема, в разі проведення торгів на закупівлю товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи Тендерного комітету на договірних засадах можуть залучатися сторонні експерти та консультанти з урахуванням вимог частини другої статті 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
1.5. Керівництво роботою Тендерного комітету здійснює його голова, на посаду якого призначається один із заступників керівника МОЗ або інша посадова особа, яка призначається керівництвом МОЗ.
1.6. Голова Тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
Голова Тендерного комітету призначає заступника голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена Тендерного комітету.
За рішенням голови Тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, залучатись у ролі консультантів чи експертів спеціалісти структурних підрозділів замовника.
1.7. Робоча група з представників Тендерного комітету в складі не менше трьох осіб призначається для розкриття тендерних пропозицій постачальників (виконавців).
Робоча група повинна провести процедуру розкриття тендерних пропозицій постачальників (виконавців) відповідно до вимог тендерної документації та оформити протокол про результати розкриття тендерних пропозицій.
1.8. Формою роботи Тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби. На засіданнях Тендерного комітету підлягають розгляду питання відповідно до визначених функцій.
1.9. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів голос голови Тендерного комітету є ухвальним.
1.10. Рішення Тендерного комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами Тендерного комітету, які брали участь у голосуванні.
1.11. Для отримання експертної та консультаційної підтримки щодо організації та проведення процедури закупівлі МОЗ може залучати на договірних засадах відповідно до законодавства сторонню організацію, яка має відповідний досвід роботи в наданні зазначених послуг.
1.12. Звіт про результати проведення процедур закупівлі, що здійснювались Тендерним комітетом із залученням сторонньої організації, затверджується керівництвом МОЗ.
2. Головні функції тендерного комітету
2.1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівлі на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель;
розміщення оголошення про здійснення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг, процедури попередньої кваліфікації у бюлетені "Вісник державних закупівель" та, у разі потреби, в інших друкованих засобах масової інформації, у тому числі в міжнародних, на радіо, телебаченні, у мережі електронного зв'язку або розсилання запрошень постачальникам (виконавцям) щодо участі в них та інформування учасників процедур закупівлі про їх результати;
підготовка та розсилання необхідної для проведення процедур закупівлі чи процедури попередньої кваліфікації постачальників (виконавців) документації;
надання роз'яснень постачальникам (виконавцям) щодо змісту тендерної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
проведення процедури попередньої кваліфікації постачальників (виконавців) у разі її застосування;

................
Перейти до повного тексту