1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2004 N 366
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної митної служби N 664 від 06.08.2007 )
Про затвердження Порядку закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях
Відповідно до Закону України від 22.02.00 N 1490-III "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.00 N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель" та Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.12.00 N 280 (із змінами й доповненнями),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях, що додається.
2. Накази Державної митної служби України від 15.04.03 N 241 "Про затвердження Положення про Тендерний комітет Держмитслужби та Порядку закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в митних органах України", від 02.03.04 N 155 "Про внесення змін та доповнень до Положення про Тендерний комітет Держмитслужби та Порядку закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в митних органах України" у частині затвердження Порядку закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в митних органах України вважати такими, що втратили чинність.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Педешка А.І.
Голова Служби М.М.Каленський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держмитслужби України
19.05.2004 N 366
ПОРЯДОК
закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в митних органах, спеціалізованих митних установах і організаціях
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до Закону України від 22.02.00 N 1490-III "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", зі змінами й доповненнями, постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.00 N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель" з метою підвищення ефективності закупівель товарів, робіт і послуг для потреб митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій, ефективного використання бюджетних коштів, визначення найкращої пропозиції, а також створення конкуренції на відповідному ринку товарів, робіт і послуг.
1.2. Цей Порядок регулює механізм здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для потреб Держмитслужби України, інших митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій і застосовується при централізованій закупівлі товарів Держмитслужбою України, утому числі форменого одягу, транспортних засобів, спеціальної та комп'ютерної техніки, необхідних для проведення митного контролю, житла для працівників митних органів і їх сімей та інших товарів;
- закупівлі послуг, у тому числі на побутове обслуговування, проведення ремонту службових приміщень, забезпечення транспортом (крім залізничного), на здійснення наукових досліджень, експериментів, розробок та створення науково-технічної продукції згідно з Багатогалузевою науково-технічною програмою розвитку Державної митної служби України для потреб Держмитслужби України й інших митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій;
- закупівлі робіт, у тому числі будівельних.
Також цей Порядок застосовується для закупівлі товарів, робіт і послуг іншими митними органами, спеціалізованими митними установами і організаціями для їхніх потреб.
1.3. Цей Порядок застосовується до всіх закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість закупівлі товарів, послуг дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 2000 євро, а робіт - 100000 євро.
1.4. Цей Порядок не застосовується у випадках, якщо предметом закупівлі є:
- водо-, тепло- та енергопостачання;
- водовідведення та обслуговування каналізаційних систем;
- поштові послуги;
- телекомунікаційні послуги, в т.ч. послуги електрозв'язку (за винятком мобільного);
- послуги щодо перевезення залізничним транспортом.
При укладенні договорів про закупівлю зазначених послуг, а також товарів, послуг, вартість яких не перевищує суму 2000 євро, робіт - 100000 євро, застосовуються пункти 3.2, 3.3, 3.5-3.7 глави 3, та глави 4, 5 цього Порядку.
2. Порядок організації та проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг
2.1. Організація та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів в централізованому порядку та для потреб центрального апарату здійснюються Тендерним комітетом Державної митної служби України.
2.2. При закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів для потреб окремого митного органу, спеціалізованої митної установи або організації організація та проведення процедур закупівлі здійснюються Тендерним комітетом відповідного митного органу, спеціалізованої митної установи або організації.
2.3. Для вирішення конкретних питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, створюються робочі групи з членів Тендерного комітету та залучаються до роботи в Тендерному комітеті (без права голосу) працівники відповідних структурних підрозділів і на договірних засадах сторонні експерти та консультанти.
2.4. Закупівля товарів, робіт і послуг може здійснюватися шляхом проведення таких процедур:
- відкритих торгів;
- торгів з обмеженою участю;
- двоступеневих торгів;
- запиту цінових пропозицій (котирувань);
- закупівлі в одного постачальника (учасника).
2.5. При закупівлі товарів і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 2000 євро (для робіт - 100000 євро), Держмитслужба України (інший митний орган, спеціалізована митна установа й організація) здійснює процедури закупівлі відповідно до пункту 2.4 цього Порядку. Під час оплати за договором, укладеним з постачальником (виконавцем), Держмитслужба України (інший митний орган, спеціалізована митна установа й організація) подає до Державного казначейства України (органу Державного казначейства України) звіт про результати здійснення процедури закупівлі товарів і послуг (вартість яких дорівнює або перевищує суму еквівалентну 5000 євро, для робіт - 100000 євро),
а в разі застосування процедур торгів з обмеженою участю, двоступеневих торгів, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100000 євро, або процедури закупівлі в одного виконавця - також лист погодження цих процедур Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України.
2.6. Не допускається поділ закупівлі товару, роботи, послуги на частини з метою уникнення проведення торгів (тендера).
2.7. Для здійснення централізованої закупівлі товарів, робіт і послуг керівник відповідного структурного підрозділу Держмитслужби України (іншого митного органу, спеціалізованої митної установи або організації), на який положенням про цей підрозділ покладено функції централізованої закупівлі товарів, робіт і послуг для потреб митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій, подає до Департаменту фінансового забезпечення Держмитслужби України (іншого митного органу, спеціалізованої митної установи або організації) (у строк, що не перевищує 15 календарних днів з дня затвердження кошторису витрат) план закупівлі відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель.
2.8. Вибір процедури закупівлі, терміни її проведення та питання визначення члена Тендерного комітету, чи посадової особи структурного підрозділу Держмитслужби України, відповідального за проведення закупівлі, розглядаються на засіданні Тендерного комітету та вносяться до плану-графіку проведення процедур державних закупівель, який затверджується головою Тендерного комітету.
2.9. Відповідальний за проведення торгів забезпечує:
- розроблення тендерної документації, узгодження її членами Тендерного комітету Держмитслужби України (іншого митного органу, спеціалізованої митної установи й організації) та затвердження головою Тендерного комітету;
- розміщення оголошення про здійснення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг, процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель у бюлетені "Вісник державних закупівель", у відповідних міжнародних виданнях чи міжнародній мережі електронного зв'язку у разі, якщо очікувана вартість предмета закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів - 200 тисячам євро; для послуг - 300 тисячам євро; для робіт - 4 мільйонам євро, або розсилання запрошень учасникам щодо участі в цих процедурах, а також інформування учасників процедур державних закупівель про їх результати;
- надання тендерної документації на запит учасників для проведення процедур закупівлі чи процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель;
- надання роз'яснень учасникам процедур державних закупівель щодо змісту тендерної документації в разі отримання від останніх відповідних запитів;
- організацію приймання, зберігання та подання робочій групі тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель для проведення процедури розкриття цих пропозицій відповідно до вимог тендерної документації;
- підготовку листа-звернення на адресу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України та необхідної документації щодо погодження застосування процедури закупівлі в одного виконавця у разі, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 5 тисячам євро для товарів і послуг, та 100 тисячам євро для робіт, а також процедури торгів з обмеженою участю для закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тисячам євро, крім випадку, коли процедура торгів з обмеженою участю застосовується після проведення попередньої кваліфікації учасників;
- оформлення протоколу розкриття тендерних пропозицій, протоколу проведення процедури попередньої кваліфікації учасників процедур державних закупівель, матеріалів розгляду, порівняння та оцінки тендерних пропозицій (у довільній формі або у вигляді таблиць) та звіту про результати здійснення процедури закупівлі.
2.10. Вимоги тендерної документації повинні бути однаковими для всіх учасників процедури державних закупівель, однозначними в трактуванні та містити всю потрібну інформацію. Обсяг і склад тендерної документації, порядок її розроблення визначаються залежно від особливостей предмета закупівлі.
2.11. При проведенні відкритих торгів, двоступеневих торгів та торгів з обмеженою участю визначається переможець торгів із числа учасників, тендерні пропозиції яких не були відхилені, на основі критеріїв і методики оцінки тендерних пропозицій, зазначених у тендерній документації.
При проведенні процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) переможцем визначається той учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації Держмитслужби України (іншого митного органу, спеціалізованої митної установи й організації) та має найнижчу ціну.
2.12. Рішення Тендерного комітету Держмитслужби України (інших митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій) приймаються на закритих засіданнях у присутності не менш як двох третин його складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів та оформлюються протоколами.
2.13. Тендерний комітет Держмитслужби України (іншого митного органу, спеціалізованої митної установи й організації) акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки.
Протягом п'яти календарних днів з дня акцепту Тендерний комітет Держмитслужби України (іншого митного органу, спеціалізованої митної установи й організації) надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт тендерної пропозиції, строк дії якої не закінчений, а також надсилає всім учасникам процедур відкритих торгів, двоступеневих торгів і торгів з обмеженою участю письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням назви та місцезнаходження учасника-переможця, тендерна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.

................
Перейти до повного тексту