- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 218 від 31.07.2002 м. Київ |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства аграрної політики
N 381 від 27.10.2004 )
Про порядок заміщення вакантних посад державних службовців Міністерства аграрної політики України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства аграрної політики
N 189 від 26.05.2004 )
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року
N 169 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" та розробленого і затвердженого спільним наказом Головного управління державної служби та Української Академії державного управління при Президентові України від 10 травня 2002 року
N 30/84 Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців
НАКАЗУЮ:
1. Департаменту кадрової політики, аграрної освіти та науки (Бойко), Державному департаменту продовольства (Жихарєв), Державному департаменту рибного господарства (Алимов), Державному департаменту ветеринарної медицини (Вербицький), Державній службі з охорони прав на сорти рослин (Волкодав):
1.1. Запровадити з 1 серпня 2002 року Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців та Загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців Міністерства аграрної політики України (додатки 1, 2);
1.2. Сформувати екзаменаційні білети для складання іспитів кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців за встановленою формою (додаток 4).
2. Затвердити перелік питань для перевірки знання чинного законодавства кандидатами на зайняття посад державних службовців з урахуванням специфіки функціональних повноважень структурних підрозділів міністерства (додаток 3).
3. Затвердити форму екзаменаційної відомості проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців (додаток 5).
4. Затвердити склад конкурсної комісії міністерства (додаток 6).
5. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Мінагрополітики України від 07.03.2000 N 74-к "Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в апараті управління Міністерства аграрної політики України".
6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра - керівника апарату Лузана Ю.Я.
( Пункт в редакції Наказу Міністерства аграрної політики
N 189 від 26.05.2004 )
Додаток 1
до наказу Мінагрополітики
України
від 31 липня 2002 року N 218
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету
Міністрів України
від 15 лютого 2002 року
N 169 ( 169-2002-п )
ПОРЯДОК
проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців
Загальні положення
1. Відповідно до цього Порядку проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державних службовців третьої-сьомої категорій (далі-конкурс), крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
2. Конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до державної служби громадян України.
3. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців наказом (розпорядженням) керівника відповідного державного органу, який здійснює призначення на посаду державного службовця, утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.
Очолює конкурсну комісію, як правило, заступник керівника державного органу. До складу конкурсної комісії входять представники кадрової та юридичної служб, а також окремих структурних підрозділів апарату державного органу.
4. У державному органі з нечисленним апаратом (до п'яти осіб) конкурс може проводитися керівником цього органу або конкурсною комісією органу вищого рівня.
5. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду в одному державному органі, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, може здійснюватися без конкурсного відбору.
Умови проведення конкурсу
6. Умови проведення конкурсу в окремому державному органі відповідно до цього Порядку визначаються його керівником, який призначає на посади та звільняє з посад державних службовців.
Рішення про проведення конкурсу приймається керівником органу за наявності вакантної посади державного службовця.
7. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на державній службі;
визнані в установленому порядку недієздатними;
мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державного службовця;
у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі особам, які є їх близькими родичами чи свояками;
позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
в інших випадках, установлених законами.
8. Особи, які подали необхідні документи до державного органу для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади державного службовця (далі-кандидати).
9. Конкурс проводиться поетапно:
1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу у пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
3) проведення іспиту та відбір кандидатів.
Оголошення про конкурс
10. Державний орган, у якому проводиться конкурс, зобов'язаний опублікувати оголошення про проведення конкурсу в пресі або поширити його через інші офіційні засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та довести його до відома працівників органу, в якому оголошується конкурс.
11. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:
1) найменування державного органу із зазначенням його місце-знаходження, адреси та номерів телефонів;
2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою;
3) основні вимоги до кандидатів, визначені державним органом згідно з типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад державних службовців;
4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про державну службу.
12. При заміщенні вакантних посад, призначення на які відповідно до законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття керівником рішення про призначення осіб згідно з пунктом 5 цього Порядку в межах одного державного органу конкурс не оголошується.
Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі
13. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
дві фотокартки розміром 4х6 см;
копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї;
копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену кадровою службою.
Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
14. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
15. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.
16. Кадрова служба державного органу перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посаду державного службовця.
17. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обгрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
18. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у кадровій службі.
Проведення іспиту та відбір кандидатів
19. Іспит проводиться конкурсною комісією державного органу, в якому оголошено конкурс, з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду державних службовців.
20. Кадрова служба за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
22. Загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців розробляється Головдержслужбою разом з Українською Академією державного управління при Президентові України.
23. Порядок проведення іспиту у державному органі та перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень цього державного органу та його структурних підрозділів затверджується керівником органу, в якому проводиться конкурс, відповідно до цього Порядку та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.
24. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
25. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців.
26. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву в цьому державному органі і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.
Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.
27. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади державного службовця, оголошується повторний конкурс.
28. Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні 2/3 складу.
29. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
У рішенні комісії, що подається керівнику державного органу, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду державного службовця та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.
30. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається керівникові не пізніше ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.
31. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.
32. Рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає керівник державного органу на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.
33. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене керівнику відповідного державного органу протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.
34. Рішення керівника державного органу може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.
Додаток 2
до наказу Мінагрополітики
України
від 31 липня 2002 року N 218
Загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців
Цей Порядок визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців міністерства (далі - Порядок проведення конкурсу).
Загальні положення
1. Мета проведення іспиту - об'єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.
2. Іспит проводиться конкурсною комісією міністерства.
3. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.
Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обгрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
4. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.
5. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань
Конституції України, законів України
"Про державну службу" та
"Про боротьбу з корупцією", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Мінагрополітики України та структурного підрозділу, згідно із переліком питань, затвердженим цим наказом (додаток 3).
Питання мають бути актуальними, грунтуватися на нормах чинного законодавства України. Питання, що грунтуються на правових нормах, які втратили чинність, мають бути своєчасно замінені в установленому порядку.
6. Переліки питань можуть публікуватися у відповідних друкованих засобах масової інформації та обов'язково надаватися для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.
7. Екзаменаційні білети складаються за формою, наведеною у додатку 4 до цього наказу, та затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання
Конституції України, законів України
"Про державну службу",
"Про боротьбу з корупцією" та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням функціональних повноважень Мінагрополітики України та його структурного підрозділу - всього 5 питань, які відбираються із затвердженого переліку (додаток 3).
8. Кількість білетів має бути не менше 15.
9. З урахуванням специфіки функціональних повноважень міністерства та його структурного підрозділу можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів у залежності від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.
10. Проведення іспиту можливе і шляхом комп'ютерного тестування з урахуванням положень Порядку проведення конкурсу (додаток 1) та цього Порядку.
Процедура іспиту складається з 3 етапів:
1) організаційна підготовка до іспиту;
2) складання іспиту;
3) оцінювання та підбиття підсумків іспиту.
12. Кадрова служба за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
Організаційна підготовка до іспиту
13. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.
14. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.
15. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань, вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.
Складання іспиту
16. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.
17. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 18 цього Порядку, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.
18. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.
19. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.
20. Іспит складається державною мовою.
21. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом міністерства. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по-батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті.
Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.
22. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.
Оцінювання та підбиття підсумків іспиту
23. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.
Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.
Два бали виставляється кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.
Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.
24. По закінченні часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання. Оцінка проводиться всіма членами комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.
25. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість, форма якої наведена в додатку 5. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється.
26. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у кадровій службі.
27. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.
28. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.
29. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.
30. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.
Начальник Департаменту кадрової політики, аграрної освіти та науки |
М.Ф. Бойко |
Додаток 3
до наказу Мінагрополітики
України
від 31 липня 2002 року N 218
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про державну службу" ( 3723-12 ) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР )
I. Питання на перевірку знання Конституції України ( 254к/96-ВР ).
3. Форма правління в Україні (ст.5).
4. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (ст.10).
5. Найважливіші функції держави (ст.17).
6. Державні символи України (ст.20).
7. Конституційне право на працю (ст.43).
8. Конституційне право на освіту (ст.53).
9. Обов'язки громадянина України (ст.65-68).
10. Повноваження Верховної Ради України (ст.85).
11. Державний бюджет України (ст.96).
12. Порядок обрання Президента України (ст.103).
13. Склад Кабінету Міністрів України (ст.114).
14. Повноваження Кабінету Міністрів України (ст.116, 117).
15. Система адміністративно-територіального устрою України (ст.133).
II. Питання на перевірку знання Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ).
1. Поняття державної служби, державного службовця і посади за Законом України
"Про державну службу" (ст.1,2).
2. Право на державну службу (ст.4).
3. Основні напрями державної політики у сфері державної служби (ст.6).
4. Основні обов'язки державних службовців (ст.10).
5. Основні права державних службовців (ст.11).
6. Обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням (ст.12,16).
7. Особливості дисциплінарної відповідальності державних службовців (ст.14).
8. Присяга державних службовців (ст.17).
9. Класифікація посад та ранги державних службовців (ст.25, 26).
10. Прийняття на посаду державного службовця: випробування при прийнятті на державну службу; стажування державних службовців (ст.15, 18, 19).
11. Просування по службі державного службовця (ст.27).
12. Підстави припинення державної служби (ст.30).
13. Щорічні та додаткові відпустки державних службовців; соціально-побутове забезпечення державних службовців (ст.35, 36).
14. Пенсійне забезпечення державних службовців (ст.37).
15. Етика поведінки державного службовця (ст.5).
III. Питання на перевірку знання Закону України "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ).
1. Поняття корупції та корупційних діянь (ст.1).
3. Органи, які ведуть боротьбу з корупцією (ст.4).
4. Спеціальні обмеження щодо державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави, спрямовані на попередження корупції (ст.5).
5. Декларування доходів осіб, уповноважених на виконання функцій держави (ст.
6, ст.
13 Закону України
"Про державну службу").
6. Відповідальність за вчинення корупційних діянь (ст.7).
7. Відповідальність за порушення спеціальних обмежень, встановлених для осіб, уповноважених на виконання функцій держави (ст.8).
8. Відповідальність за порушення вимог фінансового контролю (ст.9).
9. Підстави і порядок адміністративного провадження у справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов'язані з корупцією (ст.12)
10. Відшкодування збитків, заподіяних державі, підприємству, установі, організації (ст.13).
IV. Питання, що стосуються функціональних повноважень Міністерства аграрної політики України.
1. Основні завдання Мінагрополітики України як центрального органу виконавчої влади.
2. Основні напрямки державної аграрної політики, стратегії та механізмів її реалізації.
3. Розробка та реалізація в галузях агропромислового виробництва бюджетної, податкової та митної політики.
4. Державна програма соціального і економічного розвитку агропромислового комплексу України.
5. Інвестиційна політика в галузі агропромислового виробництва.
6. Державний контроль за якістю сільськогосподарської продукції та сировини.
7. Вдосконалення системи управління агропромисловим комплексом.
8. Реформування економічних, соціальних та правових відносин у сфері агропромислового виробництва.
9. Забезпечення сприятливих умов діяльності підприємств агропромислового комплексу всіх форм власності.
10. Залучення міжнародної технічної допомоги з питань реформування галузей агропромислового виробництва.
11. Проведення земельної реформи, моніторингу земель сільськогосподарського призначення та відновлення їх продуктивності.
12. Розробка системи галузевих стандартів, норм і нормативів та контроль за їх додержанням.
13. Розробка і здійснення заходів щодо формування інфраструктури та активізації функціонування аграрного ринку.
14. Галузеве співробітництво України з Європейським Союзом.
15. Організаційне та методичне забезпечення підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників.
16. Повноваження Мінагрополітики України в галузі освіти та науки, що витікають із Закону України
"Про вищу освіту".
V. Питання, що стосуються функціональних повноважень структурних підрозділів Мінагрополітики України. Департамент стратегії розвитку аграрної економіки
1. Відповідно до якого Закону України розробляються проекти Державної програми соціального і економічного розвитку України?
2. Які напрямки розвитку аграрного сектору є пріоритетними на сучасному етапі?
3. Яку планову документацію використовують у своїй діяльності сільськогосподарські підприємства?
4. Що стримує розвиток аграрного сектору економіки?
5. Які основні завдання Департаменту стратегії розвитку аграрної економіки?
6. Поняття стратегії розвитку економіки, аграрної економіки.
8. Шляхи реалізації положень стратегії розвитку аграрної економіки до 2004 року (Програма діяльності Кабінету Міністрів України).
9. Що таке інновації, інноваційний розвиток економіки?
10. Які основні показники характеризують роботу АПК?
11. Фінансовий сервіс аграрного сектору економіки. Його особливості. Проблеми з його розвитком в Україні.
12. Інвестиційна політика в аграрному секторі. Загальні поняття. Проблеми.
13. Аграрна політика в ЄС, Росії, інших країнах.
Департамент фінансово-кредитної та податкової політики
4. Особливості кредитування сільськогосподарських товаровиробників.
5. Проблеми іпотечного кредитування.
9. Постанова Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2001 року
N 98 "Про затвердження Програми розвитку страхового ринку України на 2001-2004 роки".
10. Основні напрямки державної податкової політики в агропромисловому комплексі.
11. Податок - його суть і призначення.
12. Фіксований сільськогосподарський податок:
- платники ФСП;
- об'єкти оподаткування ФСП.
13. Спеціальні режими оподаткування сільгоспвиробників податком на додану вартість.
14. Які податки і податкові платежі сплачують сільськогосподарські підприємства?
15. Податки, що сплачують фізичні особи.
16. Збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства. Його економічна суть.
17. Державні цільові фонди і мета їх створення.
18. Податкова санкція.
Департамент міжнародної інтеграції, інвестиційної політики та розвитку аграрного бізнесу
1. Світова організація торгівлі та процес вступу до неї України (Укази Президента України від 05.09.2001
N 797 "Про прискорення вступу України до Світової організації торгівлі" та від 05.02.2002
N 104 "Про програму заходів щодо завершення вступу України до Світової організації торгівлі").
2. Основні напрями інтеграційного процесу України до ЄС (Указ Президента України від 11.06.1998
N 615/98 "Про затвердження Стратегії інтеграції України до Європейського Союзу").
3. Поняття зовнішньоторговельного балансу сільськогосподарської продукції (Закон України від 16.04.1991
N 959 "Про зовнішньоекономічну діяльність").
4. Класифікація ввізного (імпортного) мита (Закон України від 05.04.2001
N 2371 "Про митний тариф України").
5. Організація підготовки проектів з розвитку експортного потенціалу сільськогосподарської продукції (розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2001
N 498).
6. Існування міжурядових комісій та питання, що розглядаються на засіданнях цих комісій (постанова Кабінету Міністрів України від 13.06.2000
N 943 "Про українську частину Спільної міжурядової комісії з питань співробітництва").
7. Поняття міжнародної технічної допомоги (постанова Кабінету Міністрів України від 15.02.2002
N 153 "Про створення системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги").
8. Основні фінансові організації, які діють в Україні (Закон України від 03.06.1992
N 2402 "Про вступ України до Міжнародного валютного фонду, Міжнародного банку реконструкції та розвитку, Міжнародної фінансової корпорації, Міжнародної асоціації розвитку та Багатостороннього агентства по гарантіях інвестицій").
9. Найбільші країни інвестори в аграрний сектор економіки України (Статистичний бюлетень Державного комітету статистики України, Моніторинг економічного і соціального розвитку підприємств і організацій АПК Мінагрополітики України).
10. Види іноземних інвестицій (Закон України від 19.03.1996
N 93/96 "Про режим іноземного інвестування").
11. Особливості функціонування спеціальних економічних зон та територій пріоритетного розвитку в Україні (Закон України від 13.10.1992
N 2673 "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон").
Департамент кадрової політики, аграрної освіти та науки
1. Основні функції кадрової служби центрального органу виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.1996
N 912 "Про затвердження Типового Положення про кадрову службу органів виконавчої влади").
2. Прийняття, проходження, просування та звільнення з державної служби (Закон України від 16.12.1993
"Про державну службу").
3. Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців (постанова Кабінету Міністрів України від 15.02.2002
N 169 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" та наказ Мінагрополітики України від 31 липня 2002 N 218).
4. Обчислення стажу державної служби (постанова Кабінету Міністрів України від 03.05.1994
N 283 "Про Порядок обчислення стажу державної служби").
5. Підвищення кваліфікації державних службовців (постанова Кабінету Міністрів України від 28.07.95
N 560 "Про заходи щодо підвищення кваліфікації державних службовців органів державної виконавчої влади").
6. Заключення контрактів з керівниками підприємств загальнодержавної власності (постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.1995
N 597 "Про типову форму контракту з керівником підприємства, що у загальнодержавній власності").
7. Основні нормативні документи в галузі освіти (Положення "Про організацію навчального процесу", затверджене наказом Міносвіти України від 02.06.1993
N 161).
9. Вимоги до організації навчального процесу у навчальних закладах професійно-технічної, вищої та післядипломної освіти (Закон
"Про вищу освіту", розділ VII).
10. Ліцензування освітньої діяльності, акредитація напрямів, спеціальностей та вищих навчальних закладів (Закон України
"Про вищу освіту", розділ V, стаття 28, постанови Кабінету Міністрів України від 09.08.2001
N 978 та від 12.02.1996
N 200.
................Перейти до повного тексту