1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
09.07.2007 № 852
Зареєстровано в Головному
управлінні юстиції
у місті Києві
22 серпня 2007 р.
за № 19/754
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА № 1651 від 14.09.2011 )
Про затвердження Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА № 1426 від 15.10.2008 № 908 від 14.08.2009)
Відповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про рекламу", постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами", рішення Київської міської ради від 27.01.2005 № 11/2587 "Про Правила забудови міста Києва", рішення Київської міської ради від 28.09.2006 № 7/64 "Про створення Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)"та з метою впорядкування розміщення зовнішньої реклами у місті Києві:
1. Затвердити:
1.1. Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність:
- розпорядженняКиївської міської державної адміністрації від 31.05.2005 № 895 "Про затвердження змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 02.12.2002 № 2159", зареєстроване в Київському міському управлінні юстиції 21.06.2005 за № 36/678.
3. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Журавського В.С.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської міської
державної адміністрації
від 09.07.2007 № 852
(в редакції розпорядженнявиконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 14.08.2009 № 908 ( ra0908017-09 ))
ПОРЯДОК
визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва
1. Плата за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва (далі - плата), складається з базових тарифів (таблиця 1) та коефіцієнтів диференціації плати залежно від зони розміщення засобу зовнішньої реклами (далі - коригуючі коефіцієнти) (таблиця 2), на які послідовно перемножується базова плата.
Таблиця 1
№ п/п Вид засобу зовнішньої реклами Одиниця виміру Базова плата за місяць, грн.
1. Щит, що стоїть окремо за 1 м2 площі поверхні реклами 29,0
2. Щит на фасаді будинку за 1 м2 площі поверхні реклами 52,0
3. Щит на тимчасовій споруді, паркані, на території
будмайданчика
за 1 м2 площі поверхні реклами 25,0
4. Лайтпостер, що стоїть окремо за 1 м2 площі поверхні реклами 31,0
5. Лайтпостер, що є складовою частиною павільйону,
кіоску
за 1 м2 площі поверхні реклами 24,0
6. Графічна(лазерна) проекційна установка за одиницю 2568,0
7. Телевізійний екран за 1 м2 площі поверхні реклами 140,0
8. Тимчасова виносна спеціальна конструкція з площею
поверхні:
за одиницю
- до 1 м2, 28,0
- від 1 м2 до 3 м2, 42,0
- 3 м2 і більше 168,0
9. Банер, панно: за 1 м2 площі поверхні реклами
- на фасаді будинку до 40 м2, 41,0
- кожний наступний м2на фасаді будинку понад 40
м2,
20,0
- на захисній будівельній сітці до 100 м2, 10,0
- кожний наступний м2на захисній будівельній сітці
понад 100 м2
5,0
10. Конструкції на даху будинку (будівлі), споруди за 1 м2 площі поверхні реклами 72,0
11. Кронштейн: за 1 м2 площі поверхні реклами
- на стіні будівлі, 41,0
- на стовпі, опорі освітлення, 37,0
- на кіоску 41,0
12. Конструкції на естакаді, мості, шляхопроводі за 1 м2 площі поверхні реклами 52,0
13. конструкції у підземному переході, тунелі за 1 м2 площі поверхні реклами 62,0
14. Тумба, об'ємно-просторова конструкція, що стоять
окремо
за 1 м2 площі поверхні реклами 37,0
15. Рекламна вивіска, напис на будинку (будівлі),
споруді
за 1 м2 площі поверхні реклами 70,0
16. Електронне табло, "рядок, що біжить", світлова
газета, які розташовані на фасаді
за 1 м2 площі поверхні реклами 84,0
17. Пневмостенд, повітряна куля, які використовуються
як рекламоносії, з площею поверхні:
за одиницю
- до 20 м2, 308,0
- до 30 м2, 412,0
- понад 30 м2 616,0
18. Торговельний павільйон, кіоск, які використовуються
як рекламоносії, з площею поверхні:
за одиницю
- до 50 м2, 140,0
- понад 50 м2 280,0
19. Телефонна кабіна, урна, лава, інші елементи
зовнішнього благоустрою, які використовуються як рекламоносії
за одиницю 70,0
20. Прапор, прапорець, парасоля, намет, які
використовуються як рекламоносії, з площею поверхні:
за одиницю
- до 5 м2, 70,0
- понад 5 м2 140,0
21. Художньо-просторовакомпозиція (зелені насадження,
фітокомпозиції тощо), які використовуються як рекламоносії
за 1 м2 площі поверхні реклами 70,0
22. Транспарант-перетяжка над вулицею за 1 м2 площі поверхні реклами 27,0
23. Холдер за одиницю 25,0

................
Перейти до повного тексту