1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 7/64 від 28.09.2006
Про створення Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 721/1382 від 24.05.2007 Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 Рішенням Київміськради N 198/7535 від 15.03.2012 )
Відповідно до статті 10 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", пункту 6 частини першої статті 26, статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 16 Закону України "Про рекламу"
та з метою вдосконалення і врегулювання питань в сфері розміщення та розповсюдження зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити Головне управління з питань реклами у складі виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) загальною штатною чисельністю 25 одиниць.
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації):
2.1. Здійснити організаційно-правові заходи щодо створення Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
2.2. В установленому порядку вирішити питання фінансового та матеріально-технічного забезпечення Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), закріплення за ним майна.
2.3. Привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим рішенням.
2.4. Розробити та затвердити Порядок розміщення рекламних засобів в місті Києві.
3. Затвердити Положення про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) згідно з додатком.
4. Головному управлінню контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном міста Києва виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), комунальному підприємству "Київреклама" виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) після виконання пункту першого цього рішення передати за реєстром Головному управлінню з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) всі бази даних, інформацію та документацію (у тому числі справи на видачу дозвільної документації) на електронних та паперових носіях, що були створені в процесі виконання повноважень робочого органу та інших повноважень, пов'язаних з оформленням та видачею дозволів на розміщення об'єктів зовнішньої реклами.
( Пункт 5 втратив чинність на підставі Рішення Київміськради N 198/7535 від 15.03.2012 )
6. Вважати таким, що втратив чинність, пункт 5.16 додатка до рішення Київради від 23.12.2004 N 870/2280 "Про затвердження Положення про Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
7. Встановити, що розпорядження Київської міської державної адміністрації від 02.12.2002 N 2159 "Про Порядок розміщення об'єктів зовнішньої реклами в місті Києві", розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.12.2005 N 2430 "Про розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва" до затвердження Порядку розміщення рекламних засобів в місті Києві застосовуються в тій частині, що не суперечить цьому рішенню.
8. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київської міської
ради
від 28.09.2006 N 7/64
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові.
2. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків та органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки, інші реквізити.
Місцезнаходження (юридична адреса) Головного управління: 01044, м. Київ-44, вулиця Хрещатик, 36.
3. Головне управління в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4. Основними завданнями Головного управління є:
4.1. Регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами.
( Пункт 4.1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
4.2. Контроль та облік зовнішньої реклами згідно з встановленим порядком її розміщення.
( Пункт 4.2 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
4.3. Координація заходів щодо впорядкування рекламної діяльності в галузі реклами та впровадження системного підходу до формування високоякісного зовнішнього дизайну м. Києва.
5. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:
5.1. Розробляє нормативно-правові акти, направлені на регулювання діяльності в сфері реклами, з питань, що відносяться до компетенції Головного управління.
5.2. Координує діяльність міських структур з питань реклами, реалізації міських програм щодо поліпшення зовнішнього вигляду міста елементами зовнішнього благоустрою.
5.3. Удосконалює галузеву систему управління у сфері зовнішньої реклами та забезпечує формування єдиного міського рекламно-інформаційного простору.
( Пункт 5.3 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
5.4. Готує та подає до Київської міської ради фінансовий звіт про формування і використання грошових коштів, що надходять до місцевого бюджету міста Києва від здійснення діяльності у сфері зовнішньої реклами.
( Пункт 5.4 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
5.5. Аналізує стан і потреби ринку зовнішньої реклами і готує рекомендації щодо його впорядкування та вдосконалення.
( Пункт 5.5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
5.6. Розробляє та подає на затвердження в установленому порядку економічно обґрунтовані диференційовані тарифи оплати за тимчасове використання місць для розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів, або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва.
( Пункт 5.6 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
5.7. Здійснює контроль за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами і вносить пропозиції щодо їх зміни та/або доповнення в установленому порядку.
( Пункт 5.7 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
5.8. Взаємодіє з усіма органами виконавчої влади міста Києва та забезпечує постійну співпрацю органів виконавчої влади з громадськими організаціями.
5.9. Здійснює контроль за станом рекламних засобів, організовує їх інвентаризацію та в разі необхідності надає виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) пропозиції щодо демонтажу рекламних засобів у встановленому порядку.
5.10. Спільно з Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головкиївархітектура) розробляє методичні положення, направлені на створення єдиного стилю художнього оздоблення міста рекламними засобами.
5.11. Вживає необхідних заходів щодо впровадження нових технологій і матеріалів в оснащенні рекламних засобів.
5.12. Проводить в межах своєї компетенції контроль за дотриманням встановленого нормативними актами порядку експлуатації та утримання підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, рекламних засобів. Вимагає від юридичних і фізичних осіб усунення виявлених порушень.
6. До повноважень Головного управління належить:
6.1. Розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу на розміщення рекламних засобів, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії.
( Пункт 6.1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
6.2. Надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами, архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних рекламних засобів.
( Пункт 6.2 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 209 від 19.02.2008 )
6.3. Прийняття рішень про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламних засобів, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету.

................
Перейти до повного тексту