1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1426 від 15.10.2008
Зареєстровано в Головному
управлінні юстиції
у м. Києві
від 5 листопада 2008 р.
за N 30/796
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1651 ( ra1651017-11 ) від 14.09.2011 ) ( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 908 ( ra0908017-09 ) від 14.08.2009 )
Про затвердження змін та доповнень до розпорядження
виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації) від 09.07.2007 N 852
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ), постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067 ( 2067-2003-п ) "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами", з метою ефективного використання майна територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва шляхом застосування плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), що знаходяться в комунальній власності, на економічно- обґрунтованому рівні з урахуванням інфляційних процесів:
1. Затвердити зміни та доповнення до Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.07.2007 N 852 ( ra_019017-07 ), зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у місті Києві 22.08.2007 за N 19/754, виклавши його в редакції, що додається.
2. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 09.07.2007 N 852
( ra_019017-07 )
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 15.10.2008 N 1426)
ПОРЯДОК
визначення розміру плати за право тимчасового
користування місцями (для розміщення рекламних
засобів), які перебувають у комунальній власності
територіальної громади м. Києва, його районів або
повноваження щодо розпорядження якими здійснюють
органи місцевого самоврядування м. Києва
1. Плата за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва (далі - плата), складається з базових тарифів (таблиця 1) та коефіцієнтів диференціації плати в залежності від зони розміщення засобу зовнішньої реклами (далі - коригуючи коефіцієнти) (таблиця 2), на які послідовно перемножується базова плата. Розмір плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування розміру такої плати за попередній місяць на індекс інфляції за попередній місяць.
Таблиця 1
----------------------------------------------------------------------
| N | Вид засобу зовнішньої реклами | Одиниця виміру | Базова плата |
|п/п | | | за місяць, |
| | | | грн. |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|1. |Щит, що стоїть окремо | за 1 м2 площі| 41,0 |
| | | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|2. |Щит на фасаді будинку | за 1 м2 площі| 74,0 |
| | | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|3. |Щит на тимчасовій споруді, | за 1 м2 площі| 36,0 |
| |паркані, на території | поверхні | |
| |будмайданчика | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|4. |Лайтпостер, що стоїть окремо | за 1 м2 площі| 44,0 |
| | | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|5. |Лайтпостер, що є складовою | за 1 м2 площі| 34,0 |
| |частиною павільйону, кіоску | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|6. |Графічна (лазерна) проекційна | за одиницю | 3669,0 |
| |установка | | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|7. |Телевізійний екран | за 1 м2 площі| 200,0 |
| | | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|8. |Тимчасова виносна спеціальна | за одиницю | |
| |конструкція з площею поверхні | | |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- до 1 м2 | | 40,0 |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- від 1 м2 до 3 м2 | | 60,0 |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- 3 м2 і більше | | 240,0 |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|9. |Банер, панно | за 1 м2 площі| |
| | | поверхні | |
| | | реклами | |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- на фасаді будинку до 40 м2 | | 59,0 |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- кожний наступний м2 на фасаді | | 29,0 |
| |будинку понад 40 м2 | | |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- на захисній будівельній сітці | | 15,0 |
| |до 100 м2 | | |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- кожний наступний м2 на | | 7,0 |
| |захисній будівельній сітці понад| | |
| |100 м2 | | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|10. |Конструкції на даху будинку | за 1 м2 площі| 103,0 |
| |(будівлі), споруди | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|11. |Кронштейн | за 1 м2 площі| |
| | | поверхні | |
| | | реклами | |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- на стіні будівлі | | 58,0 |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- на стовпі, опорі освітлення | | 53,0 |
| |--------------------------------+---------------+--------------|
| |- на кіоску | | 58,0 |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|12. |Конструкції на естакаді, мосту, | за 1 м2 площі| 74,0 |
| |шляхопроводі | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|13. |Конструкції у підземному | за 1 м2 площі| 88,0 |
| |переході, тунелі | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|14. |Тумба, об'ємно-просторова | за 1 м2 площі| 53,0 |
| |конструкція, що стоять окремо | поверхні | |
| | | реклами | |
|----+--------------------------------+---------------+--------------|
|15. |Рекламна вивіска, напис на | за 1 м2 площі| 100,0 |
| |будинку (будівлі), споруді | поверхні | |

................
Перейти до повного тексту