1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
14.08.2009 № 908
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА № 1652 від 14.09.2011 ) ( Розпорядження втратило чинність згідно з Розпорядженням КМДА № 109 від 02.03.2010 )
Про внесення змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.07.2007 № 852
Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про рекламу", постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами" та з метою забезпечення стабільних надходжень до спеціального фонду міського бюджету, збереження та підтримки ринку зовнішньої реклами в умовах економічної кризи, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Внести зміни та доповнення до Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва , затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.07.2007 № 852 , зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у місті Києві 22.08.2007 за № 19/754, виклавши його в редакції, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність:
- розпорядженнявиконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.10.2008 № 1426 "Про затвердження змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.07.2007 № 852".
3. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від09.07.2007 № 852
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 14.08.2009 № 908)
ПОРЯДОК
визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва
1. Плата за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва (далі - плата), складається з базових тарифів (таблиця 1) та коефіцієнтів диференціації плати залежно від зони розміщення засобу зовнішньої реклами (далі - коригуючі коефіцієнти) (таблиця 2), на які послідовно перемножується базова плата.
Таблиця1
№ п/п Вид засобу зовнішньої реклами Одиниця виміру Базова плата за місяць, грн.
1. Щит, що стоїть окремо за 1 м2 площі поверхні реклами 29,0
2. Щит на фасаді будинку за 1 м2 площі поверхні реклами 52,0
3. Щит на тимчасовій споруді, паркані, на території
будмайданчика
за 1 м2 площі поверхні реклами 25,0
4. Лайт постер, що стоїть окремо за 1 м2 площі поверхні реклами 31,0
5. Лайт постер, що є складовою частиною павільйону,
кіоску
за 1 м2 площі поверхні реклами 24,0
6. Графічна (лазерна) проекційна установка за одиницю 2568,0
7. Телевізійний екран за 1 м2 площі поверхні реклами 140,0
8. Тимчасова виносна спеціальна конструкція з площею
поверхні:
за одиницю
- до 1 м2, 28,0
- від 1 м2до 3 м2, 42,0
- 3 м2і більше 168,0
9. Банер, панно: за 1 м2 площі поверхні реклами
- на фасаді будинку до 40 м2, 41,0
- кожний наступний м2на фасаді будинку понад 40
м2,
20,0
- на захисній будівельній сітці до 100 м2, 10,0
- кожний наступний м2на захисній будівельній сітці
понад 100 м2
5,0
10. Конструкції на даху будинку (будівлі), споруди за 1 м2 площі поверхні реклами 72,0
11. Кронштейн: за 1 м2 площі поверхні реклами
- на стіні будівлі, 41,0
- на стовпі, опорі освітлення, 37,0
- на кіоску 41,0
12. Конструкції на естакаді, мості, шляхопроводі за 1 м2 площі поверхні реклами 52,0
13. конструкції у підземному переході, тунелі за 1 м2 площі поверхні реклами 62,0
14. Тумба, об'ємно-просторова конструкція, що стоять
окремо
за 1 м2 площі поверхні реклами 37,0
15. Рекламна вивіска, напис на будинку (будівлі),
споруді
за 1 м2 площі поверхні реклами 70,0
16. Електронне табло, "рядок, що біжить", світлова
газета, які розташовані на фасаді
за 1 м2 площі поверхні реклами 84,0
17. Пневмостенд, повітряна куля, які використовуються
як рекламоносії, з площею поверхні:
за одиницю
- до 20 м2, 308,0
- до 30 м2, 412,0
- понад 30 м2 616,0
18. Торговельний павільйон, кіоск, які використовуються
як рекламоносії, з площею поверхні:
за одиницю
- до 50 м2, 140,0
- понад 50 м2 280,0
19. Телефонна кабіна, урна, лава, інші елементи
зовнішнього благоустрою, які використовуються як рекламоносії
за одиницю 70,0
20. Прапор, прапорець, парасоля, намет, які
використовуються як рекламоносії, з площею поверхні:
за одиницю
- до 5 м2, 70,0
- понад 5 м2 140,0
21. Художньо-просторова композиція (зелені насадження,
фітокомпозиції тощо), які використовуються як рекламоносії
за 1 м2 площі поверхні реклами 70,0
22. Транспарант-перетяжка над вулицею за 1 м2 площі поверхні реклами 27,0
23. Холдер за одиницю 25,0

................
Перейти до повного тексту