- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія VI скликання
РІШЕННЯ
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради
N 63/9120 від 28.02.2013 )
Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 15.07.2004 № 457/1867 "Про врегулювання процедури передачі в користування земельних ділянок в м. Києві"
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради
№ 906/4344 від 27.05.2010 )
1. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 15.07.2004
№ 457/1867 "Про врегулювання процедури передачі в користування земельних ділянок в м. Києві" (із змінами і доповненнями, внесеними рішенням Київської міської ради від 28.09.2006
№ 36/93 ), виклавши його в такій редакції:
"РІШЕННЯ
Про порядок передачі (надання) земельних ділянок в користування або у власність у місті Києві
Відповідно до
Земельного кодексу України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", "Про оренду землі", "Про землеустрій", "Про державну експертизу землевпорядної документації", з метою забезпечення вирішення питань землекористування Київська міська рада вирішила:
1. Затвердити Тимчасовий порядок передачі (надання) земельних ділянок в користування або у власність у місті Києві згідно з додатком № 1 до цього рішення.
2. Затвердити:
- тимчасову форму клопотання про погодження місця розташування об'єкта (чинна до затвердження відповідної форми Кабінетом Міністрів України) згідно з додатком № 2 до цього рішення;
- форму клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою згідно з додатком № 3 до цього рішення;
- форму дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою згідно з додатком № 4 до цього рішення.
3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення Київської міської ради від 26.06.2003
№ 512/672 "Про порядок надання земельних ділянок у користування в м. Києві" та від 14.03.2002
№ 313/1747 "Про затвердження Порядку набуття права на землю юридичними особами та громадянами в м. Києві".
4. Внести зміни до пункту 2 рішення Київської міської ради від 28.11.2002
№ 118/278 "Про припинення управлінню капітального будівництва Київської міської державної адміністрації права користування земельними ділянками", а саме: слова "зарахувати до земель запасу відповідних категорій" замінити словами "вважати міськими землями, не наданими у власність чи користування".
5. Доручити виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) утворити постійно діючу комісію з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.
6. Виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити участь своїх уповноважених представників у роботі постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.
7. На виконання статті
1861 Земельного кодексу України покласти організацію роботи постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, матеріально-технічне забезпечення її діяльності та контроль за дотриманням нею термінів і порядку розгляду документації із землеустрою на Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
8. Покласти контроль за виконанням цього рішення та дотриманням законодавства у сфері земельних відносин у зв'язку з функціонуванням постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою в м. Києві, на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури (далі - Комісія).
Додаток № 1
до рішення
Київської міської ради
15.07.2004 № 457/1867 ( ra0457023-04 )
(в редакції рішення
Київської міської ради
від 24.12.2009 № 930/2999)
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність у місті Києві
Розділ 1.
Загальні положення
Стаття 1. Завдання та сфера дії Тимчасового порядку передачі (надання) земельних ділянок у користування або у власність у місті Києві
1. Тимчасовий порядок передачі (надання) земельних ділянок в користування або у власність у місті Києві (далі - Порядок) визначає загальні положення і встановлює особливості та процедуру надання в постійне користування, передачі в оренду та у власність земельних ділянок в м. Києві, оформлення права користування землею та посвідчення права власності на землю на підставі прийнятих Київською міською радою рішень.
3. Чинність цього Порядку поширюється на випадки надання (передачі) Київською міською радою земельних ділянок:
а) в постійне користування:
- підприємствам, установам та організаціям, що належать до державної та комунальної власності;
- громадським організаціям інвалідів України, їх підприємствам (об'єднанням), установам та організаціям;
- релігійним організаціям України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, виключно для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення їхньої діяльності;
- підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління багатоквартирними житловими будинками державної або комунальної власності та будівлями і спорудами, що належать їм;
б) в оренду або в постійне користування у разі:
- розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд), що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб;
- використання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, та спеціального водокористування відповідно до отриманих спеціальних дозволів (ліцензій);
- використання релігійними організаціями, легалізованими в Україні, земельних ділянок під культовими будівлями;
- будівництва об'єктів, що в повному обсязі здійснюється за кошти державного та місцевих бюджетів;
- надання земельних ділянок державним та комунальним підприємствам, бюджетним установам;
- надання земельних ділянок підприємствам, установам і громадським організаціям у сфері культури і мистецтв (у тому числі національним творчим спілкам та їх членам) під творчі майстерні;
- надання земельних ділянок в оренду для реконструкції кварталів застарілої забудови, для будівництва соціального та доступного житла, якщо конкурс на його будівництво вже проведено;
- розміщення іноземних дипломатичних представництв та консульських установ, представництв міжнародних організацій згідно з міжнародними договорами України;
- надання земельної ділянки, викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності для забезпечення таких потреб;
- надання земельної ділянки замість викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності та повернення такої земельної ділянки колишньому власнику чи його спадкоємцю (правонаступнику), у разі якщо така потреба відпала;
- будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об'єктів зв'язку та дорожнього господарства (крім об'єктів дорожнього сервісу);
- створення озеленених територій загального користування;
- будівництва об'єктів забезпечення життєдіяльності населених пунктів (сміттєпереробних об'єктів, очисних споруд, котелень, кладовищ, протиерозійних, протизсувних і протиселевих споруд);
- передачі громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів, для сінокосіння і випасання худоби, для городництва;
- надання земельних ділянок особам взамін тих, що були викуплені (примусово відчужені) для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності за рішенням органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
- розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції;
- поновлення договорів оренди землі, зміни цільового призначення земельних ділянок;
- надання земельних ділянок в інших випадках, визначених законом;
( Підпункт б) пункту 3 статті 1 в редакції Рішення Київміськради
№ 906/4344 від 27.05.2010 )
в) безоплатно у власність громадянам із земель державної або комунальної власності, а також у разі приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян, для:
- будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки);
- будівництва індивідуальних гаражів;
- індивідуального дачного будівництва;
- ведення садівництва;
г) безоплатно у власність юридичним особам:
- житлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооперативам для житлового і гаражного будівництва;
- садівницьким товариствам (земель загального користування, зайнятих захисними смугами, дорогами, проїздами, будівлями і спорудами та іншими об'єктами загального користування);
- об'єднанням співвласників багатоквартирних будинків для експлуатації і обслуговування розташованих на земельних ділянках багатоквартирних житлових будинків, а також будівель, споруд та прибудинкової території, що належать їм.
4. Клопотання про погодження місця розташування об'єкта, про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою (крім клопотань громадян про передачу земельних ділянок безоплатно у власність в межах визначених законодавством норм безоплатної передачі земельних ділянок громадянам) подаються до Київської міської ради через приймальню Київської міської ради з земельних питань (далі - приймальня Київради з земельних питань).
5. Реєстрацію клопотань, зазначених в частині четвертій цієї статті, формування відповідних справ-клопотань та передачу їх до Київської міської ради здійснює приймальня Київради з земельних питань.
6. Матеріально-технічне забезпечення приймальні Київради з земельних питань покладається на Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління земельних ресурсів).
Стаття 2. Терміни та визначення
У цьому Порядку наведені далі терміни і визначення вживаються в такому значенні:
зацікавлена особа - фізична або юридична особа, яка має намір одержати земельну ділянку в користування або безоплатно у власність і має на це право згідно з законодавством України;
земельна ділянка - частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами;
землевпорядна організація - суб'єкт господарювання, який відповідно до вимог законодавства України має ліцензію на виконання робіт із землеустрою;
справа-клопотання - зареєстрована приймальнею Київради з земельних питань справа, яка сформована на підставі клопотань зацікавлених осіб про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, містить дозвіл Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою, реєстраційний номер якої є одночасно її реєстраційним номером в Головному управлінні земельних ресурсів;
кадастрова справа - зареєстрована приймальнею Київради з земельних питань справа, яка сформована на підставі клопотань зацікавлених осіб про передачу (надання) земельної ділянки та доданих зацікавленими особами до клопотань документів, містить дозвіл Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та/або технічну документацію із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою, реєстраційний номер якої є одночасно її реєстраційним номером в Головному управлінні земельних ресурсів;
право постійного користування землею - це набуте у встановленому законодавством порядку право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення терміну;
право оренди земельної ділянки - це набуте у встановленому законодавством порядку та засноване на договорі строкове платне володіння, користування земельною ділянкою;
право власності на землю - це набуте у встановленому законодавством порядку право володіння, користування і розпоряджання земельною ділянкою;
вихідні дані - текстово-графічна інформація щодо умов розроблення документації із землеустрою;
проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки - вид документації із землеустрою, яка розробляється у випадках, передбачених законодавством та цим Порядком, і затверджується рішенням Київської міської ради та визначає місце розташування земельної ділянки, її розмір, площу, цільове призначення, правовий режим, обмеження та обтяження землекористування і складається з текстової та графічної частин;
технічна документація із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою - вид документації із землеустрою, яка розробляється у випадку надання (передачі) земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення та коли законодавством не вимагається розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;
документи, що посвідчують право на земельну ділянку - державний акт на право власності на земельну ділянку, державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, договір оренди землі, договір на право тимчасового користування землею, договір на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди);
цільове призначення земельної ділянки - віднесення земельної ділянки відповідно до вимог
Земельного кодексу України до земель тієї чи іншої категорії.
Стаття 3. Підстави для передачі (надання) земельних ділянок у користування
1. Передача земельних ділянок в оренду або надання їх в постійне користування здійснюється відповідно до рішення Київської міської ради, яке приймається на підставі документації із землеустрою.
2. Передача земельних ділянок в оренду або надання їх в постійне користування на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки здійснюється у разі зміни цільового призначення земельної ділянки та/або надання в користування земельної ділянки, межі якої не встановлені в натурі (на місцевості), в інших випадках, передбачених законодавством.
3. Передача земельних ділянок в оренду або надання їх в постійне користування на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою, здійснюється у разі передачі (надання) в користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості) відповідно до документів, що посвідчують право користування (власності) земельною ділянкою, або матеріалів земельно-кадастрової інвентаризації, без зміни її цільового призначення і якщо така земельна ділянка не потребує вилучення (викупу) у землекористувачів (власників) для суспільних потреб та з мотивів суспільної необхідності.
4. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, технічна документація із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою, у разі надання (передачі) земельної ділянки в користування, коли законодавством не вимагається розроблення проекту відведення земельної ділянки, розробляються на підставі дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою.
Стаття 4. Підстави для безоплатної передачі земельних ділянок у власність юридичним особам або громадянам
1. Передача земельних ділянок із земель державної і комунальної власності безоплатно у власність юридичним особам або громадянам здійснюється на підставі рішення Київської міської ради за результатами розгляду документації із землеустрою, а у разі приватизації громадянами земельних ділянок, які перебувають у їх користуванні, - за результатами розгляду технічних матеріалів та документів, що підтверджують розмір земельної ділянки.
2. Передача земельних ділянок безоплатно у власність здійснюється у разі:
- приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян;
- безоплатної передачі громадянам земельної ділянки із земель державної і комунальної власності в межах визначених законодавством норм безоплатної передачі земельних ділянок громадянам;
- безоплатної передачі житлово-будівельним (житловим) та гаражно-будівельним кооперативам, садівницьким товариствам та об'єднанням співвласників багатоквартирного житлового будинку у передбачених законодавством випадках;
- в інших випадках, передбачених законодавством.
3. Передача земельних ділянок безоплатно у власність на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки здійснюється у випадках, передбачених частиною другою статті 3 цього Порядку.
4. Передача земельних ділянок безоплатно у власність на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право на земельну ділянку, здійснюється у випадках, передбачених частиною третьою статті 3 цього Порядку.
Розділ 2.
Порядок отримання дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою
Стаття 5. Подання клопотання щодо надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки
1. Зацікавлена особа, яка має намір одержати земельну ділянку в користування або у власність (крім громадян, які подають клопотання про передачу земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва) звертається до Київської міської ради з клопотанням про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою через приймальню Київради з земельних питань.
2. До клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки додаються:
- викопіювання з кадастрового плану міста;
- графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки;
- письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі наявності землекористувача);
- документи щодо правового статусу будівель та споруд, якщо такі розташовані на земельній ділянці;
- копії документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою (за наявності);
- копії рішень уповноважених органів про передачу (надання) земельної ділянки в користування або довідка Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про відсутність у архіві документів щодо відведення відповідної земельної ділянки;
- засвідчені нотаріально копії установчих документів та свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, копії свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця і довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, а для громадянина - копія документа, що посвідчує особу, та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія довіреності, на підставі якої інтереси заявника представлятиме його уповноважена особа (у разі якщо клопотання подається представником).
3. Склад та вимоги до графічних матеріалів, які додаються до клопотання, визначає Головне управління земельних ресурсів на підставі
Закону України "Про землеустрій".
4. Приймальня Київради із земельних питань приймає клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою з доданими до нього документами, реєструє його у день надходження, протягом доби або наступного дня після вихідних днів, формує відповідну справу-клопотання за умови відповідності клопотання вимогам частин першої та другої цієї статті.
Клопотання та додані до нього документи, оформлені без дотримання вимог частин першої та другої цієї статті, не приймаються.
5. Реєстраційний номер клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою є одночасно його реєстраційним номером у Головному управлінні земельних ресурсів.
6. Зареєстроване клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою протягом одного робочого дня після прийняття та його реєстрації передається приймальнею Київради з земельних питань Київському міському голові або заступнику міського голови - секретарю Київради для накладення відповідної резолюції.
7. Клопотання про надання дозволу на розроблення документації землеустрою з дорученням (резолюцією) Київського міського голови або заступника міського голови - секретаря Київради протягом двох робочих днів передається в установленому порядку до Головного управління земельних ресурсів для опрацювання.
Одночасно приймальнею Київради з земельних питань разом з дорученням (резолюцією) на розгляд клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою до Головного управління земельних ресурсів передається сформована справа-клопотання.
Стаття 6. Надання дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою
1. За результатами опрацювання клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою Головне управління земельних ресурсів готує проект дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою згідно з додатком № 4 до цього рішення (або проект відмови у наданні такого дозволу) та проект відповідного висновку Комісії.
2. Комісія розглядає проект висновку та клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою разом з доданими до нього документами.
3. Якщо Комісія погоджується з проектами документів, підготовленими Головним управлінням земельних ресурсів, то за результатами розгляду головою та секретарем комісії підписується висновок і передається до приймальні Київради із земельних питань.
4. Приймальня Київради із земельних питань не пізніше наступного робочого дня після отримання підписаного висновку Комісії передає його разом із клопотанням та проектом дозволу на розроблення документації із землеустрою (або відмову в наданні дозволу) на розгляд Київському міському голові або заступнику міського голови - секретарю Київради.
5. Якщо Комісія не погоджується з проектами документів, підготовленими Головним управлінням земельних ресурсів, то за результатами розгляду Комісія надає витяг з протоколу засідання Комісії, підписаний головою та секретарем Комісії, до Головного управління земельних ресурсів для підготовки проекту дозволу на розроблення документації із землеустрою або відмови у наданні дозволу, - відповідно до витягу з протоколу.
6. На підставі витягу із протоколу засідання Комісії Головне управління земельних ресурсів подає через приймальню Київради із земельних питань на розгляд Київського міського голови або заступника міського голови - секретаря Київради проект дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою або відмови у наданні дозволу.
7. Київський міський голова або заступник міського голови - секретар Київради на підставі висновку або витягу з протоколу засідання Комісії підписує дозвіл Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою або відмову у наданні такого дозволу.
8. Підставою для відмови у наданні дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку документації із землеустрою щодо земельних ділянок, місце розташування об'єктів на яких погоджено згідно із статтею
151 Земельного кодексу України.
9. Київський міський голова, заступник міського голови - секретар Київради у разі незгоди з висновком (витягом з протоколу) Комісії повертає його зі своїми зауваженнями для повторного розгляду.
10. Дозвіл Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою або відмова в наданні такого дозволу передається до приймальні Київради із земельних питань для видачі зацікавленій особі або її уповноваженому представнику.
11. Копія дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою або відмови в наданні такого дозволу разом із відповідною справою-клопотанням передається до Головного управління земельних ресурсів.
12. Видача дозволів Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою та відмов в наданні таких дозволів здійснюється кожного робочого дня.
13. Дозвіл Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою не гарантує позитивного рішення Київської міської ради з питання передачі (надання) земельної ділянки. В дозволі відповідно до вимог законодавства України можуть бути зазначені попередні умови передачі (надання) земельної ділянки.
14. Дозвіл Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки (у тому числі вільної від забудови) надається фізичним та юридичним особам, що оформили у встановленому законодавством України порядку право користування цією земельною ділянкою та отримали документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою.
( Статтю 6 Розділу 2 доповнено пунктом 14 на підставі Рішення Київміськради
№ 906/4344 від 27.05.2010 )
Розділ 3.
Погодження місця розташування об'єкта на земельній ділянці
Стаття 7. Подання клопотання про погодження місця розташування об'єкта
1. Юридичні особи, зацікавлені у вилученні земельних ділянок, наданих у постійне користування із земель державної чи комунальної власності, для суспільних потреб та у викупі земельних ділянок, що перебувають у власності громадян чи юридичних осіб, для суспільних потреб та з мотивів суспільної необхідності, звертаються з клопотанням про погодження місця розташування об'єкта до Київської міської ради за встановленою формою.
2. До клопотання додаються:
- матеріали обгрунтування необхідності вилучення (викупу) та/або відведення земельної ділянки;
- позначене на відповідному графічному матеріалі (в масштабі 1:2000) бажане місце розташування об'єкта з орієнтовними розмірами земельної ділянки;
- нотаріально засвідчена письмова згода землевласника (землекористувача) на вилучення (викуп) земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів передбаченої для вилучення (викупу) земельної ділянки та умов її вилучення (викупу);
- нотаріально засвідчена письмова згода землевласника (землекористувача) на вилучення (викуп) земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів передбаченої для вилучення (викупу) земельної ділянки та умов її вилучення (викупу);
- засвідчені нотаріально копії установчих документів та свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, копії свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця і довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, а для громадянина - копія документа, що посвідчує особу, та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія довіреності, на підставі якої інтереси заявника представлятиме його уповноважена особа (у разі якщо клопотання подається представником).
3. Клопотання про погодження місця розташування об'єкта подається до Київської міської ради через приймальню Київради з земельних питань.
4. У разі вилучення (викупу) земельних ділянок під об'єкти містобудування, розміщення яких визначено містобудівною або землевпорядною документацією (генеральні плани населених пунктів, проекти детального планування, інша містобудівна документація, техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проекти землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів тощо), погодження місця розташування об'єкта не проводиться.
Стаття 8. Розгляд клопотань про погодження місця розташування об'єкта
1. Приймальня Київради з земельних питань приймає клопотання про погодження місця розташування об'єкта з доданими до нього документами, реєструє його у день надходження і протягом доби або наступного дня після вихідних днів, формує відповідну справу-клопотання.
У разі невідповідності клопотання про погодження місця розташування об'єкта та складу доданих до нього документів вимогам цього Порядку клопотання не приймається.
2. Зареєстроване клопотання про погодження місця розташування об'єкта протягом одного робочого дня після прийняття та реєстрації передається Київському міському голові або заступнику міського голови - секретарю Київради для накладення відповідної резолюції (доручення).
3. Клопотання про погодження місця розташування об'єкта з резолюцією (дорученням) Київського міського голови або заступника міського голови - секретаря Київради протягом двох робочих днів передається в установленому порядку до Головного управління земельних ресурсів для винесення на розгляд постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.
4. Постійно діюча комісія з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, розглядає клопотання відповідно до наданих повноважень протягом трьох тижнів і надає висновок про погодження місця розташування об'єкта або відмову в такому погодженні.
5. На підставі висновку постійно діючої комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, Головне управління земельних ресурсів готує проект рішення Київської міської ради про погодження місця розташування об'єкта або про відмову в такому погодженні.
6. Підготовлений Головним управлінням земельних ресурсів проект рішення про погодження місця розташування об'єкта або про відмову в такому погодженні подається на розгляд Київської міської ради та в двотижневий термін розглядається нею в порядку, встановленому Регламентом Київської міської ради.
7. Рішення Київської міської ради про погодження місця розташування об'єкта є дозволом на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Розділ 4.
Порядок розроблення та погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Стаття 9. Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
1. Після отримання дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою зацікавлена особа звертається до Головного управління земельних ресурсів для отримання вихідних даних на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
2. На підставі дозволу Київської міської ради на розроблення документації із землеустрою та звернення зацікавленої особи Головне управління земельних ресурсів готує та видає вихідні дані на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
3. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється на підставі дозволу на його розроблення та відповідно до вихідних даних, виданих Головним управлінням земельних ресурсів.
4. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється землевпорядною організацією, яка має ліцензію на виконання робіт із землеустрою, за замовленням зацікавленої особи.
5. Умови і терміни розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки визначаються договором, укладеним між зацікавленою особою і землевпорядною організацією.
6. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється відповідно до вимог, визначених законодавством та цим Порядком.
Стаття 10. Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
1. Розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки разом із дозволом Київської міської ради на його розробку передається до Головного управління земельних ресурсів для організації його погодження постійно діючою комісією з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.
Одночасно до Головного управління земельних ресурсів передається в електронному вигляді земельно-кадастрова інформація для внесення до бази даних земельного кадастру у форматі, визначеному Головним управлінням земельних ресурсів.
................Перейти до повного тексту