1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


ЗАКОН УКРАЇНИ
Про поводження з радіоактивними відходами
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 27, ст.198) ( Вводиться в дію Постановою ВР № 256/95-ВР від 30.06.95, ВВР, 1995, № 27, ст.199 ) ( Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1673-III від 20.04.2000, ВВР, 2000, № 30, ст.236 № 747-IV від 15.05.2003, ВВР, 2003, № 29, ст.236 № 2637-IV від 02.06.2005, ВВР, 2005, № 27, ст.362 № 515-VI від 17.09.2008, ВВР, 2008, № 52, ст.394 № 516-VI від 17.09.2008, ВВР, 2009, № 5, ст. 8 № 2592-VI від 07.10.2010, ВВР, 2011, № 10, ст.63 № 2756-VI від 02.12.2010, ВВР, 2011, № 23, ст.160 № 124-IX від 20.09.2019, ВВР, 2019, № 46, ст.295 № 2856-VI від 23.12.2010, ВВР, 2011, № 29, ст.272 ) ( Щодо втрати чинності Закону № 2592-VI від 07.10.2010 додатково див. Закон № 763-VII від 23.02.2014, ВВР, 2014, № 12, ст.189 ) ( Із змінами, внесеними згідно із Законами № 901-VIII від 23.12.2015, ВВР, 2016, № 4, ст.44 № 1472-VIII від 14.07.2016, ВВР, 2016, № 34, ст.592 № 1801-VIII від 21.12.2016, ВВР, 2017, № 3, ст.31 № 2059-VIII від 23.05.2017, ВВР, 2017, № 29, ст.315 № 2124-VIII від 11.07.2017, ВВР, 2017, № 34, ст.372 № 124-IX від 20.09.2019, ВВР, 2019, № 46, ст.295 № 208-IX від 17.10.2019, ВВР, 2019, № 50, ст.359 № 554-IX від 13.04.2020, ВВР, 2020, № 37, ст.277 - вводиться в дію з 1 січня 2021 року № 1909-IX від 18.11.2021 ) ( У тексті Закону слова "Державної програми поводження з радіоактивними відходами" та "Державної програми по поводженню з радіоактивними відходами" замінено словами "Загальнодержавної цільової екологічної програми поводження з радіоактивними відходами" згідно із Законом № 516-VI від 17.09.2008 ) ( У тексті Закону слова слова "норми, правила і стандарти" та "норми, правила, стандарти" у всіх відмінках замінено словами "норми та правила" у відповідному відмінку згідно із Законом № 124-IX від 20.09.2019 )
Цей Закон спрямований на забезпечення захисту людини та навколишнього природного середовища від шкідливого впливу радіоактивних відходів на сучасному етапі та в майбутньому.
Закон поширюється на всі види діяльності з радіоактивними відходами.
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Основні терміни та їх визначення
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
виробники радіоактивних відходів - юридичні або фізичні особи, в результаті діяльності яких утворюються радіоактивні відходи або передбачається їх утворення, крім спеціалізованих підприємств по поводженню з радіоактивними відходами;
відпрацьовані закриті джерела іонізуючого випромінювання - закриті джерела іонізуючого випромінювання, строк служби яких закінчився та не був продовжений, подальше використання яких не передбачається та які підлягають передачі до спеціалізованого підприємства по поводженню з радіоактивними відходами або поверненню підприємству, що їх виготовило;
геологічне сховище для захоронення радіоактивних відходів - споруда, облаштована в глибоких геологічних формаціях, у прогнозованих геологічних умовах (зазвичай на глибині більше 100 метрів) з метою забезпечення довготривалих утримання та ізоляції радіоактивних відходів від біосфери;
Державний кадастр сховищ радіоактивних відходів - зведення систематизованих відомостей про об’єкти для зберігання чи захоронення радіоактивних відходів;
Державний реєстр радіоактивних відходів - послідовний поточний запис про утворення, фізико-хімічний склад, обсяги, властивості, а також перевезення, зберігання та захоронення радіоактивних відходів;
захоронення радіоактивних відходів - розміщення радіоактивних відходів у сховищі, без наміру їх вилучення, з метою утримання та ізоляції радіоактивних відходів від біосфери;
зберігання радіоактивних відходів - розміщення радіоактивних відходів на об’єкті, на якому забезпечуються їх ізоляція від навколишнього природного середовища, фізичний захист і радіаційний моніторинг, а також можливість подальшого вилучення, переробки, перевезення та захоронення;
іммобілізація радіоактивних відходів - переведення радіоактивних відходів в іншу форму шляхом ствердіння, включення в будь-яку матрицю або вміщення в герметичну оболонку;
кондиціонування радіоактивних відходів - операції з підготовки радіоактивних відходів для перевезення, зберігання та захоронення. Кондиціонування може здійснюватися шляхом поміщення радіоактивних відходів у контейнер або шляхом їх іммобілізації;
критерії приймання радіоактивних відходів на захоронення - кількісні параметри (характеристики) радіоактивних відходів або якісні вимоги, визначені експлуатуючою організацією (оператором) сховища для захоронення радіоактивних відходів і узгоджені органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки, згідно з якими радіоактивні відходи приймаються на захоронення;
об’єкт, призначений для поводження з радіоактивними відходами, - споруда, приміщення або обладнання, призначене для збирання, перевезення, переробки, зберігання або захоронення радіоактивних відходів, а також ядерна установка у процесі зняття з експлуатації після визнання її установкою для поводження з радіоактивними відходами;
обробка радіоактивних відходів - операції, пов’язані із забезпеченням безпеки або економії коштів шляхом зміни характеристик радіоактивних відходів;
переробка радіоактивних відходів - будь-яка операція, яка змінює характеристики радіоактивних відходів, зокрема попередня обробка та кондиціонування;
поверхневе сховище для захоронення радіоактивних відходів - сховище, облаштоване у споруді, траншеях або на поверхні землі, з простими інженерними бар’єрами, що забезпечують утримання та ізоляцію радіоактивних відходів від біосфери;
поводження з радіоактивними відходами - всі види діяльності (включаючи діяльність, пов’язану із зняттям з експлуатації), що стосуються оперування, попередньої обробки, обробки, кондиціонування, перевезення, зберігання чи захоронення радіоактивних відходів;
попередня обробка радіоактивних відходів - дезактивація, збирання, сортування радіоактивних відходів;
приповерхневе сховище для захоронення радіоактивних відходів - споруда, розташована на поверхні чи у приповерхневому шарі землі (на глибині до декількох десятків метрів), обладнана системою інженерних бар’єрів з метою забезпечення утримання та ізоляції радіоактивних відходів від біосфери;
радіаційна безпека під час поводження з радіоактивними відходами - неперевищення допустимих меж радіаційного впливу на персонал, населення та навколишнє природне середовище, встановлених нормами та правилами з безпеки, а також обмеження міграції радіонуклідів у навколишнє природне середовище;
радіоактивні відходи - матеріальні об’єкти та субстанції, активність радіонуклідів або радіоактивне забруднення яких перевищує межі, встановлені нормами, за умови що використання цих об’єктів та субстанцій не передбачається в будь-якому технологічному процесі або виробництві. До радіоактивних відходів належать також відпрацьовані закриті джерела іонізуючого випромінювання після внесення відповідної інформації до Державного реєстру радіоактивних відходів;
рівень звільнення - встановлена органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки межа активності або радіоактивного забруднення, за якої або нижче якої радіоактивні відходи можуть бути звільнені від контролю, що здійснюється органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки;
спеціалізоване підприємство по поводженню з радіоактивними відходами - підприємство (об’єднання), яке здійснює на основі ліцензії збирання, переробку, перевезення, зберігання та/або захоронення радіоактивних відходів, переданих у власність держави;
сховище для захоронення радіоактивних відходів на середніх глибинах - споруда, облаштована на глибині від декількох десятків до сотень метрів від поверхні землі з метою забезпечення утримання та ізоляції радіоактивних відходів від біосфери;
сховище радіоактивних відходів - споруда для зберігання або захоронення радіоактивних відходів з обов’язковим забезпеченням інженерних, геологічних, фізичних та інших бар’єрів, що перешкоджають міграції радіонуклідів;
утримання радіоактивних відходів - обмеження виходу радіонуклідів за межі бар’єрів сховища протягом визначеного проектом сховища часу;
фізичний захист під час поводження з радіоактивними відходами - комплекс організаційних і технічних заходів, спрямованих на недопущення несанкціонованого доступу до радіоактивних відходів та їх використання, на своєчасне виявлення та припинення дій, спрямованих на порушення недоторканності радіоактивних відходів.
( Стаття 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1673-III від 20.04.2000; в редакції Закону № 208-IX від 17.10.2019 )
Стаття 1-1. Класи радіоактивних відходів
Радіоактивні відходи поділяються на такі класи:
дуже низькоактивні;
низькоактивні;
середньоактивні;
високоактивні.
Віднесення радіоактивних відходів до відповідного класу визначається згідно з нормами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
( Закон доповнено статтею 1-1 згідно із Законом № 208-IX від 17.10.2019 )
Стаття 2. Законодавство, що регулює відносини у сфері поводження з радіоактивними відходами
Правовідносини у сфері поводження з радіоактивними відходами регулюються цим Законом, Законом України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку", іншими актами законодавства.
Стаття 3. Основні принципи державної політики у сфері поводження з радіоактивними відходами
Основними принципами державної політики у сфері поводження з радіоактивними відходами є:
пріоритет захисту життя та здоров’я персоналу, населення та навколишнього природного середовища від впливу радіоактивних відходів згідно з державними нормами радіаційної безпеки;
розмежування функцій державного контролю та управління у сфері поводження з радіоактивними відходами;
реалізація державної політики у сфері поводження з радіоактивними відходами шляхом розробки та виконання довгострокової Загальнодержавної цільової екологічної програми поводження з радіоактивними відходами;
( Абзац п’ятий статті 3 виключено на підставі Закону № 516-VI від 17.09.2008 )
забезпечення мінімального рівня утворення радіоактивних відходів, якого можна досягти на практиці;
( Статтю 3 доповнено абзацом шостим згідно із Законом № 1673-III від 20.04.2000 )
недопущення неконтрольованого накопичення радіоактивних відходів;
забезпечення державного нагляду за поводженням з радіоактивними відходами;
прийняття рішень щодо розміщення нових сховищ радіоактивних відходів з участю громадян, їх об’єднань, а також місцевих органів державної виконавчої влади і органів місцевого самоврядування;
гарантування надійної ізоляції радіоактивних відходів від навколишнього природного середовища при обгрунтуванні безпеки сховищ радіоактивних відходів;
зберігання радіоактивних відходів у виробників відходів обмежений час з наступною передачею спеціалізованим підприємствам по поводженню з радіоактивними відходами;
відповідальність виробників радіоактивних відходів за безпеку під час поводження з радіоактивними відходами до передачі їх спеціалізованим підприємствам по поводженню з радіоактивними відходами;
заборона проведення робіт по захороненню радіоактивних відходів юридичним і фізичним особам, внаслідок діяльності яких утворюються радіоактивні відходи та які поставляють і використовують радіоактивні речовини, ядерні установки;
міжнародне співробітництво у сфері поводження з радіоактивними відходами;
активна науково-дослідницька діяльність у сфері поводження з радіоактивними відходами.
Стаття 4. Фінансове забезпечення діяльності у сфері поводження з радіоактивними відходами
Видатки на фінансове забезпечення діяльності у сфері поводження з радіоактивними відходами щороку передбачаються у Державному бюджеті України.
У складі спеціального фонду Державного бюджету України створюється Державний фонд поводження з радіоактивними відходами (далі - Фонд).
Дохідна частина Фонду формується за рахунок коштів, які надходять від екологічного податку, що справляється за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) та/або тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк, а також інших надходжень, не заборонених законодавством.
Кошти Фонду спрямовуються на реалізацію бюджетних програм, у межах яких виконуються роботи та здійснюються заходи з проектування, будівництва, введення в експлуатацію, експлуатації, зняття з експлуатації або закриття об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, які передані ліцензіатами у власність держави, включаючи сховища для довготривалого зберігання чи захоронення радіоактивних відходів, які утворилися після переробки відпрацьованого ядерного палива українських атомних електростанцій, та здійснюються інші заходи, пов’язані з поводженням з радіоактивними відходами, які передані ліцензіатами у власність держави. Спрямування коштів Фонду на реалізацію таких бюджетних програм здійснюється за поданням Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і погодженням Комітету Верховної Ради України з питань бюджету.
Ставки та порядок обчислення екологічного податку, що справляється за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) та/або тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад визначений особливими умовами ліцензії строк, встановлюються Податковим кодексом України. Порядок використання коштів Фонду встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Головним розпорядником коштів Фонду є центральний орган виконавчої влади, що здійснює державне управління у сфері поводження з радіоактивними відходами.
Держава в установленому Кабінетом Міністрів України порядку надає суб’єктам діяльності у сфері використання ядерної енергії, які сплачують екологічний податок, що справляється за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) та/або тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк, гарантії щодо прийняття без додаткової оплати на зберігання чи захоронення всього обсягу радіоактивних відходів, утворених під час провадження діяльності таких суб’єктів.
( Стаття 4 в редакції Закону № 515-VI від 17.09.2008; із змінами, внесеними згідно із Законами № 2756-VI від 02.12.2010, № 2856-VI від 23.12.2010; в редакції Закону № 2124-VIII від 11.07.2017 )
Розділ II
КОМПЕТЕНЦІЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ У СФЕРІ ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ ВІДХОДАМИ
Стаття 5. Компетенція Верховної Ради України у сфері поводження з радіоактивними відходами
До виключної компетенції Верховної Ради України у сфері поводження з радіоактивними відходами належить:
визначення основ державної політики у сфері поводження з радіоактивними відходами;
визначення правових основ регулювання відносин у сфері поводження з радіоактивними відходами;
встановлення правового режиму територій навколо підприємств по переробці радіоактивних відходів та статусу громадян, які проживають на них;
прийняття рішень щодо розміщення, проектування, будівництва геологічного сховища для захоронення радіоактивних відходів та/або відпрацьованого ядерного палива.
( Абзац п'ятий статті 5 в редакції Закону № 208-IX від 17.10.2019 )
Стаття 6. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері поводження з радіоактивними відходами
До компетенції Кабінету Міністрів України у сфері поводження з радіоактивними відходами належить:
забезпечення реалізації державної політики у сфері поводження з радіоактивними відходами;
( Абзац третій статті 6 виключено на підставі Закону № 2592-VI від 07.10.2010 )
забезпечення розробки і реалізації державних програм у сфері поводження з радіоактивними відходами;
прийняття рішень щодо розміщення, проектування, будівництва, експлуатації та зняття з експлуатації об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та закриття сховищ для захоронення, крім тих, які визначає Верховна Рада України;
( Абзац п’ятий статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1673-III від 20.04.2000 )
визначення порядку переміщення радіоактивних відходів через державний кордон;
встановлення розміру відрахувань коштів до Державного фонду поводження з радіоактивними відходами та порядку їх використання;
( Абзац сьомий частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 515-VI від 17.09.2008 )
визначення порядку розробки та затвердження норм та правил щодо поводження з радіоактивними відходами;
здійснення міжнародного співробітництва у сфері поводження з радіоактивними відходами.
Стаття 7. Компетенція Автономної Республіки Крим у сфері поводження з радіоактивними відходами
До відання Автономної Республіки Крим у сфері поводження з радіоактивними відходами належить:
участь у формуванні та здійсненні державної політики України у сфері поводження з радіоактивними відходами з питань, що стосуються інтересів Автономної Республіки Крим;
здійснення державного управління і державного регулювання під час поводження з радіоактивними відходами згідно з законодавством України та законодавством Автономної Республіки Крим.
Стаття 8. Повноваження місцевих органів державної виконавчої влади і органів місцевого самоврядування у сфері поводження з радіоактивними відходами
Місцеві органи державної виконавчої влади і органи місцевого самоврядування у сфері поводження з радіоактивними відходами в межах своєї компетенції:
погоджують питання розміщення на своїй території об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, виходячи з інтересів громадян, які проживають на цій території, та соціально-економічного розвитку територій у порядку, визначеному законом;
( Абзац другий статті 8 в редакції Закону № 2637-IV від 02.06.2005 )
беруть участь в оцінці впливу на довкілля проектів розміщення, будівництва і зняття з експлуатації об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та закриття сховищ для захоронення, розташованих на їх територіях;
( Абзац третій статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1673-III від 20.04.2000, № 2059-VIII від 23.05.2017 )
укладають угоди із спеціалізованими підприємствами по поводженню з радіоактивними відходами про співробітництво та взаємовідносини з питань, що стосуються об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, всієї технічної та господарської діяльності, спільного розгляду проектів для усунення розбіжностей на будь-якому етапі проектування, вибору майданчика для будівництва, експлуатації, зняття з експлуатації чи закриття такого об’єкта на підпорядкованій їм території;
( Абзац четвертий статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1673-III від 20.04.2000 )
організовують громадські слухання з питань захисту проектів щодо розміщення, будівництва, зняття з експлуатації об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та закриття сховищ для захоронення;
( Абзац п’ятий статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1673-III від 20.04.2000 )
організовують, у разі необхідності, радіологічне обстеження територій навколо місць розташування об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами;
забезпечують інформування населення про радіаційну обстановку;
здійснюють контроль за радіаційним станом відповідних територій після зняття з експлуатації об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, або закриття сховищ для захоронення;
( Абзац восьмий статті 8 в редакції Закону № 1673-III від 20.04.2000 )
здійснюють контроль за забезпеченням безпеки населення та охороною навколишнього природного середовища на своїй території, за готовністю підприємств, установ, організацій та громадян до дій на випадок радіаційної аварії;
беруть участь у ліквідації наслідків радіаційних аварій;
забезпечують готовність до евакуації населення і у разі необхідності здійснюють її.
Стосовно зони відчуження та зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, повноваження, визначені частиною першою цієї статті, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері управління зоною відчуження та зоною безумовного (обов’язкового) відселення.
( Статтю 8 доповнено частиною другою згідно із Законом № 1472-VIII від 14.07.2016 )
Розділ III
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ БЕЗПЕКИ У СФЕРІ ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ ВІДХОДАМИ
Стаття 9. Державне регулювання безпеки у сфері поводження з радіоактивними відходами
Державному регулюванню безпеки у сфері поводження з радіоактивними відходами підлягають такі види діяльності:
ведення державного обліку радіоактивних відходів, Державного кадастру сховищ радіоактивних відходів, місць їх захоронення, а також місць їх тимчасового зберігання;
проектно-пошукові роботи по вибору майданчиків для розміщення об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами;
проектування об’єктів та транспортних засобів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, їх випробування, виготовлення або будівництво;
( Абзац четвертий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1673-III від 20.04.2000 )
введення в експлуатацію, експлуатація, зняття з експлуатації об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, закриття сховищ для захоронення та проведення регламентних робіт по забезпеченню безпеки на сховищах для захоронення після їх закриття;
( Абзац п’ятий частини першої статті 9 в редакції Закону № 1673-III від 20.04.2000 )
перевезення та складування радіоактивних відходів.
Державне регулювання безпеки під час поводження з радіоактивними відходами здійснюють:
Міністерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України;
Міністерство охорони здоров’я України;
Міністерство внутрішніх справ України;
інші органи державної виконавчої влади згідно з законодавством.
На здійснення діяльності у сфері поводження з радіоактивними відходами видаються дозволи (ліцензії) в порядку, встановленому законодавством.
Розділ IV
ОРГАНИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ ВІДХОДАМИ
Стаття 10. Органи державного управління у сфері поводження з радіоактивними відходами
Державне управління у сфері поводження з радіоактивними відходами здійснюється міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, визначеними Президентом України.
( Частина перша статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2592-VI від 07.10.2010 )
Державне управління у сфері використання ядерної енергії та державне управління у сфері поводження з радіоактивними відходами здійснюється за принципом розмежування цих сфер діяльності.
На орган державної виконавчої влади у сфері поводження з радіоактивними відходами покладаються такі функції:
розробка та реалізація єдиної технічної політики у сфері поводження з радіоактивними відходами в Україні;
реалізація Загальнодержавної цільової екологічної програми поводження з радіоактивними відходами;
координація робіт по збиранню, переробці, перевезенню, зберіганню та захороненню радіоактивних відходів промисловості, ядерної енергетики, медицини, науково-дослідних установ та радіоактивних відходів, що утворюються під час проведення робіт по ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;
організація діяльності спеціалізованих підприємств по поводженню з радіоактивними відходами;
створення та забезпечення функціонування державної системи обліку радіоактивних відходів;
координація робіт по будівництву, експлуатації, реконструкції, зняттю з експлуатації об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та закриттю сховищ для захоронення;
( Абзац сьомий частини третьої статті 10 в редакції Закону № 1673-III від 20.04.2000 )
координація робіт по створенню нових сховищ радіоактивних відходів та відпрацьованого ядерного палива;
координація науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт у сфері поводження з радіоактивними відходами;
розробка порядку створення та використання коштів Державного фонду поводження з радіоактивними відходами;
( Абзац десятий частини третьої статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом № 515-VI від 17.09.2008 )
організація діяльності щодо визначення, створення та підтримки безперервного функціонування системи фізичного захисту радіоактивних відходів, а також контроль за її забезпеченням під час збирання, переробки, перевезення, зберігання та захоронення.
( Частину третю статті 10 доповнено абзацом згідно із Законом № 747-IV від 15.05.2003 )
Орган державної виконавчої влади у сфері використання ядерної енергії несе відповідальність за організацію поводження з радіоактивними відходами (збирання, переробку, перевезення, зберігання в межах технологічного циклу) до моменту передачі відходів спеціалізованим підприємствам по поводженню з радіоактивними відходами.
Права, обов’язки та відповідальність зазначених органів державного управління визначаються законодавством.
Розділ V
ОБОВ’ЯЗКИ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ ПІД ЧАС ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ ВІДХОДАМИ
Стаття 11. Обов’язки юридичних та фізичних осіб під час поводження з радіоактивними відходами

................
Перейти до повного тексту