- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2023 р.
за № 324/39380
Про затвердження Порядку ведення Реєстру декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, в електронній системі охорони здоров’я
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Порядок ведення Реєстру декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, в електронній системі охорони здоров’я;
2. Внести зміни до:
3. Встановити, що
декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, подані до набрання чинності цим наказом за формою декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 березня 2018 року № 503, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 347/31799 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29 травня 2018 року № 1023), є чинними.
4. Департаменту цифрових трансформацій в охороні здоров’я (Олені Савічевій) забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Міністерства охорони здоров’я України після здійснення державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Марію Карчевич.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної регуляторної служби України Перший заступник Голови Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Голова Національної служби здоров’я України Перший заступник Голови Спільного представницького органу об’єднань профспілок Керівник Секретаріату Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні Уповноважений Верховної Ради України з прав людини |
О. Кучер Д. Маковський О. Вискуб Н. Гусак О. Шубін Р. Іллічов Д. Лубінець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров’я України
04 січня 2023 року № 16
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2023 р.
за № 324/39380
ПОРЯДОК
ведення Реєстру декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу, в електронній системі охорони здоров’я
1. Цей Порядок визначає особливості ведення Реєстру декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу (далі - Реєстр), в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я (далі - Система), перелік відомостей, що вносяться до Реєстру, та права доступу до них.
2. Дія цього Порядку поширюється на надавачів медичних послуг, які надають медичні послуги, пов’язані з первинною медичною допомогою за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення (далі - надавач медичних послуг), та інших користувачів, які зареєстровані в Системі та мають права доступу відповідно до
Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 411.
3. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
інформація про декларацію про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу (далі — Декларація),— сукупність відомостей, визначених підпунктами 1–7 пункту 11 цього Порядку, в електронній формі, на які пацієнтом та/або лікарем, який надає первинну медичну допомогу (далі — лікар ПМД), накладено кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі — електронний підпис);
запис про Декларацію в Реєстрі - інформація про подану пацієнтом (його законним представником) Декларацію та відомості, внесені до Реєстру.
( Абзац третій пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я
№ 711 від 25.04.2025 )
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України
"Основи законодавства України про охорону здоров’я",
"Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення",
"Про публічні електронні реєстри",
"Про інформацію",
"Про захист персональних даних",
"Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах",
"Про електронні документи та електронний документообіг",
"Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги",
Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 року № 411,
Положенні про систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта", затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 08 вересня 2016 року № 606 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2023 року № 38),
Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 березня 2018 року № 503, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 347/31799 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 04 січня 2023 року № 16), інших нормативно-правових актах у сфері охорони здоров’я, спеціальних словниках понять і термінів Всесвітньої організації охорони здоров’я.
4. Реєстр ведеться з метою реалізації права пацієнта (його законного представника) на вільний вибір лікаря ПМД.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я
№ 711 від 25.04.2025 )
5. Держателем Реєстру є НСЗУ.
Держатель Реєстру є розпорядником Реєстру, володільцем його відомостей та здійснює повноваження адміністратора Реєстру.
6. Обробка персональних даних у Реєстрі здійснюється з метою забезпечення виконання завдань та функцій у сфері охорони здоров’я, у тому числі реалізації права пацієнта (його законного представника) на вільний вибір лікаря ПМД, забезпечення функціонування та використання функціональних можливостей Системи користувачами, з метою забезпечення реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення, з дотриманням вимог
Закону України "Про захист персональних даних".
( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я
№ 711 від 25.04.2025 )
Система забезпечує фіксацію та збереження інформації про усі операції, пов’язані з обробкою персональних даних і доступом до них.
Персональні дані, які містяться в Реєстрі у формі посилань на записи в інших реєстрах Системи, обробляються протягом строку, визначеного порядками ведення відповідних реєстрів.
Після закінчення визначеного строку обробки персональних даних запис в Реєстрі зберігається у Системі в знеособленому вигляді безстроково.
7. Об’єктом Реєстру є інформація про Декларації.
Реєстр формується із записів про Декларації в Реєстрі.
8. Реєстр ведеться державною мовою.
До Реєстру можуть вноситися дані, що потребують використання літер латинської абетки та спеціальних символів (серія документа, адреса електронної пошти).
9. Єдиним джерелом інформації Реєстру є електронні документи та відомості, створення яких передбачено цим Порядком.
10. Створювачами реєстрової інформації Реєстру є пацієнти, медичні працівники та уповноважені особи надавачів медичних послуг, уповноважені особи НСЗУ, які вносять відомості до Реєстру згідно з пунктом 17 цього Порядку.
Реєстрація об’єктів Реєстру здійснюється автоматично на підставі створених електронних документів.
11. Запис про Декларацію в Реєстрі містить:
1) унікальний ідентифікатор Декларації в Реєстрі;
2) номер Декларації;
3) посилання на запис про надавача медичних послуг у Реєстрі суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я та відомості про нього, визначені підпунктом 1 пункту 9 Порядку ведення Реєстру суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я в електронній системі охорони здоров’я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 жовтня 2021 року № 2243,
зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2021 року за № 1632/37254;
................Перейти до повного тексту