- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ’ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
РІШЕННЯ
14.07.2020 № 269
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 вересня 2020 р.
за № 866/35149
( Рішення втратило чинність на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку
№ 218 від 31.05.2023 )
Про затвердження Порядку визначення ринків певних телекомунікаційних послуг
Відповідно до пункту 10-1 частини першої
статті 18 Закону України "Про телекомунікації", підпункту 18 пункту 4 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, затвердженого
Указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1067, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок визначення ринків певних телекомунікаційних послуг, що додається.
2. Департаменту економічного аналізу спільно з Департаментом правового забезпечення в установленому законодавством порядку подати це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Голова НКРЗІ | О. Животовський |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України В.о. Голови Антимонопольного комітету України | В. Петров О. Піщанська |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії,
що здійснює
державне регулювання
у сфері зв’язку та інформатизації
14 липня 2020 року № 269
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 вересня 2020 р.
за № 866/35149
ПОРЯДОК
визначення ринків певних телекомунікаційних послуг
I. Загальні положення
2. Цей Порядок використовується Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (далі - НКРЗІ), в межах визначених Законом повноважень, для визначення ринків певних телекомунікаційних послуг (далі - ринки послуг), на яких попереднє регулювання може бути виправдане.
3. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
постачальники - юридичні та фізичні особи, відомості про яких внесені до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, та надають відповідні послуги;
отримувачі - юридичні та фізичні особи, які потребують, замовляють та/або отримують відповідні послуги для надання ними телекомунікаційних послуг споживачам.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених в Законах України
"Про телекомунікації",
"Про захист економічної конкуренції",
Порядку проведення аналізу ринків певних телекомунікаційних послуг та визначення операторів, провайдерів телекомунікацій з істотною ринковою перевагою на ринках таких послуг, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 11 грудня 2018 року № 640, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 січня 2019 року за № 54/33025,
Методиці визначення монопольного (домінуючого) становища суб’єктів господарювання на ринку, затвердженій розпорядженням Антимонопольного комітету України від 05 березня 2002 року № 49-p, зареєстрованій в Міністерстві юстиції України 01 квітня 2002 року за № 317/6605,
Порядку надання операторами, провайдерами телекомунікацій звітності та інформації, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, від 05 квітня 2016 року № 180, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 травня 2016 року за № 739/28869.
II. Етапи визначення ринків послуг
1. Визначення ринків послуг проводиться на підставі рішення НКРЗІ за її власною ініціативою, за зверненням операторів, провайдерів телекомунікацій, органів державної влади, інших заінтересованих осіб.
Звернення має бути обґрунтованим та містити назву послуг(и), опис послуг(и) та іншу інформацію, яка може бути використана при визначенні ринку послуг.
2. Ринки послуг, визначені в установленому НКРЗІ порядку, не обмежують визначення ринків послуг в конкретних випадках згідно із законодавством про захист економічної конкуренції.
III. Збір даних для проведення визначення ринку послуг
1. Для визначення ринку послуг НКРЗІ може використовувати такі дані:
звітність операторів, провайдерів телекомунікацій подана в установленому законодавством порядку до НКРЗІ;
інформація операторів, провайдерів телекомунікацій, отримана в установленому законодавством порядку на запит(и) НКРЗІ;
інформація, отримана за результатом аналізу звернень споживачів до НКРЗІ;
дані державного статистичного спостереження;
дані, отримані під час проведення заходів державного нагляду за здійсненням діяльності у сфері телекомунікацій;
інші джерела офіційної (публічної) інформації щодо стану і розвитку ринку послуг;
дані, отримані НКРЗІ від консалтингових підприємств, що займаються проведенням досліджень, збором інформації, інтерв’юванням;
інформація, отримана зі звернень операторів, провайдерів телекомунікацій до НКРЗІ.
2. Форми для збору даних для проведення визначення ринку послуг, надсилаються разом з роз’ясненнями щодо їх заповнення.
IV. Встановлення основних споживчих характеристик послуг (послуги) та визначення товарних меж ринку послуг
1. Споживчі характеристики послуги складають:
опис та функціональне призначення послуги;
ціна послуги;
диференціація послуги (за наявністю);
основні властивості послуги, на підставі яких споживач обирає послугу;
тип мережі.
................Перейти до повного тексту