- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА РЕГУЛЯТОРНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 липня 2015 р.
за № 847/27292
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства
№ 164/12 від 03.02.2020 )
Про затвердження Регламенту Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування
1. Затвердити Регламент Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування, що додається.
2. Юридичному департаменту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Перевезенцев О.Ю.) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаємо за собою.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Виконувач обов'язків Міністра економічного розвитку і торгівлі України |
Юлія Ковалів |
Голова Державної регуляторної служби України |
Ксенія Ляпіна |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України,
Державної регуляторної
служби України
14.07.2015 № 783/40
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 липня 2015 р.
за № 847/27292
РЕГЛАМЕНТ
Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування
І. Загальні положення
2. Державна регуляторна служба України утворює Експертно-апеляційну раду з питань ліцензування та забезпечує її діяльність.
3. Регламент установлює порядок підготовки та проведення засідань Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування (далі - Рада), підготовки та оформлення матеріалів до них і за їх результатом за участю працівників відповідних структурних підрозділів Державної регуляторної служби України (ДРС), членів Ради в роботі Ради.
II. Організаційні основи діяльності Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування
1. Рада є постійно діючим колегіальним органом при спеціально уповноваженому органі з питань ліцензування та діє за цим Регламентом.
2. Повноваження Ради поширюються на сферу ліцензування всіх видів господарської діяльності, визначаються виключно
Законом і не можуть бути обмежені іншими законами.
3. Раду очолює голова, який за посадою є керівником спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування.
Голова Ради має першого заступника та заступника. У разі відсутності голови його обов'язки виконує перший заступник, а в разі відсутності першого заступника - заступник голови.
Перший заступник голови призначається з представників громадськості, науковців, суб'єктів господарювання або їх об'єднань за результатами обрання його членами Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування. Заступник голови призначається головою Ради з числа державних службовців.
4. Склад Ради формується за пропозиціями громадських організацій, суб'єктів господарювання та їх об'єднань, посадових осіб органів ліцензування та наукових установ і затверджується спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування.
Представники громадських організацій, суб'єктів господарювання, їх об'єднань та науковці залучаються до складу Ради в кількості не менш як п'ятдесят відсотків її складу.
5. Зміни до складу Ради вносяться наказом спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування, про що оголошується головуючим на черговому засіданні Ради.
6. Із числа членів Ради головою призначається секретар Ради.
7. Права та обов'язки Ради визначені
Законом.
ІІІ. Підготовка до проведення засідання Ради
1. Формою роботи Ради є засідання, що проводяться за потреби, але не рідше одного разу на місяць, та є правомочними за присутності не менше половини членів Ради.
2. У разі надходження апеляції до спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування вона реєструється відповідним структурним підрозділом ДРС та надходить безпосередньо до відділу, відповідального за забезпечення діяльності Експертно-апеляційної ради (далі - відділ). Посадова особа відділу протягом трьох робочих днів з дня одержання ним апеляції:
повідомляє здобувача ліцензії чи ліцензіата і орган ліцензування про прийняття апеляції до розгляду;
запрошує відповідного здобувача ліцензії чи ліцензіата і орган ліцензування до участі в засіданні Ради;
запитує в органу ліцензування копії (фотокопії) документів, що стосуються прийняття оскаржуваного рішення;
передає заяву (скаргу) до Ради.
3. Апеляції розглядаються на засіданні Ради у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дня одержання від органу ліцензування запитуваних документів стосовно оскаржуваного рішення.
4. У разі неподання органом ліцензування запитуваних документів у встановлений строк Рада розглядає апеляцію по суті або може відкласти розгляд цієї апеляції з обґрунтуванням причин відкладення розгляду такої справи.
5. У разі недостатньої обґрунтованості в поданих органом ліцензування матеріалах у нього можуть запитуватися додаткові документи, що стосуються прийняття органом ліцензування оскаржуваного рішення. З метою оперативного опрацювання відповідні запити можуть передаватися за допомогою телекомунікаційних засобів.
6. Апеляція, подана з перевищенням установленого
Законом строку набрання чинності рішенням відповідного органу ліцензування, Радою не розглядається.
7. У разі надходження до Ради звернень органів ліцензування або спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування щодо проведення позапланових перевірок додержання ліцензіатами вимог ліцензійних умов на підставах, передбачених пунктами 2, 4 і 5 частини дев'ятої статті
19 Закону , такі звернення реєструються відповідним структурним підрозділом ДРС та надходять безпосередньо до відділу. Такі звернення опрацьовуються відділом та вносяться до порядку денного засідання Ради, що відбудеться найближчим часом.
8. Доведення доцільності проведення органом ліцензування позапланової перевірки ліцензіата на підставах, передбачених пунктами 4 і 5 частини дев'ятої статті
19 Закону , покладається на юридичну або фізичну особу, яка подала відповідне звернення (повідомлення), для чого такі особи або їхні представники запрошуються на засідання Ради.
9. Звернення про розгляд пропозицій щодо запровадження ліцензування нового чи скасування ліцензування чинного виду господарської діяльності (частини виду господарської діяльності); розроблення рекомендацій стосовно вдосконалення державної політики у сфері ліцензування; про експертизу проектів нормативно-правових актів або пропозицій у сфері ліцензування реєструються відповідним структурним підрозділом ДРС та надходять безпосередньо до відділу (у разі якщо таке звернення адресовано Раді) або до іншого підрозділу ДРС за дорученням голови Служби.
................Перейти до повного тексту