- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА РЕГУЛЯТОРНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 лютого 2020 р.
за № 170/34453
Про затвердження Положення про Експертно-апеляційну раду з питань ліцензування
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Державної регуляторної служби України
№ 2773/136 від 28.12.2020 )
1. Затвердити Положення про Експертно-апеляційну раду з питань ліцензування, що додається.
3. Департаменту регуляторної політики та підприємництва Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаємо за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Т. Милованов |
Т.в.о. Голови Державної регуляторної служби України |
О. Мірошніченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського
господарства України,
Державної регуляторної
служби України
03 лютого 2020 року № 164/12
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 лютого 2020 р.
за № 170/34453
ПОЛОЖЕННЯ
про Експертно-апеляційну раду з питань ліцензування
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає організаційні та процедурні засади діяльності Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування (далі - Рада).
2. Рада є постійно діючим колегіальним органом при спеціально уповноваженому органі з питань ліцензування (далі - ДРС).
3. Рада у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
II. Організаційні засади діяльності Ради
4. ДРС утворює Раду та забезпечує її діяльність.
6. Раду очолює голова, який за посадою є керівником спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування.
Голова Ради має першого заступника та заступника. У разі відсутності голови його обов’язки виконує перший заступник, а в разі відсутності і першого заступника - заступник голови.
Перший заступник голови призначається з представників громадськості, науковців, суб’єктів господарювання або їх об’єднань за результатами обрання його членами Ради. Заступник голови призначається головою Ради з числа державних службовців.
7. Склад Ради формується за пропозиціями громадських організацій, суб’єктів господарювання та їх об’єднань, посадових осіб органів ліцензування та наукових установ і затверджується спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування.
Представники громадських організацій, суб’єктів господарювання, їх об’єднань та науковців залучаються до складу Ради у кількості не менше, ніж 50 відсотків її складу.
Представники органів державної влади, які забезпечують формування, реалізацію державної політики у сфері ліцензування господарської діяльності та органів ліцензування становлять 50 відсотків складу Ради.
8. Зміни до складу Ради вносяться наказом ДРС, про що оголошується головуючим на черговому засіданні Ради.
9. Головою Ради з числа її членів призначається секретар Ради.
У разі відсутності секретаря Ради, його обов’язки виконує один з членів Ради відповідно до наказу ДРС.
10. Обов’язками Ради є:
1) розгляд скарг здобувачів ліцензії, ліцензіатів на дії (бездіяльність) органу ліцензування щодо порушення законодавства у сфері ліцензування;
2) розгляд звернень органів ліцензування щодо проведення позапланових перевірок додержання ліцензіатами вимог ліцензійних умов на підставах, передбачених пунктами 2, 4 і 5 частини третьої статті
19 Закону .
11. Рада відповідно до покладених на неї повноважень має право:
1) розглядати пропозиції щодо запровадження ліцензування нового чи скасування чинного виду господарської діяльності (частини (частин) виду господарської діяльності) та запитувати необхідні матеріали для їх розгляду;
2) розробляти рекомендації стосовно вдосконалення державної політики у сфері ліцензування;
3) проводити експертизу проектів нормативно-правових актів або пропозицій у сфері ліцензування.
12. У засіданнях Ради можуть брати участь запрошені на громадських засадах державні службовці, науковці та інші фахівці (за згодою їх керівників) для одержання консультацій та проведення експертизи документів у сфері ліцензування.
III. Підготовка до проведення засідання Ради
13. Формою роботи Ради є засідання, що проводяться за потреби, але не рідше одного разу на місяць, та є правомочними за присутності не менше, ніж половини членів Ради.
У період дії карантину та встановлення обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, що унеможливлюють проведення засідання Ради, таке засідання може бути проведено в режимі відеоконференції з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, про що зазначається в порядку денному такого засідання.
Технічне забезпечення проведення засідання Ради в режимі відеоконференції здійснюється ДРС.
Підготовка до проведення засідання, проведення та оформлення результатів засідання Ради в режимі відеоконференції здійснюються в загальному порядку.
( Пункт 13 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Державної регуляторної служби України
№ 2773/136 від 28.12.2020 )
14. Скарга на дії (бездіяльність) органу ліцензування щодо порушення законодавства у сфері ліцензування у день її надходження реєструється відповідним структурним підрозділом ДРС та передається безпосередньо до відділу, відповідального за забезпечення діяльності Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування (далі - Відділ). Посадова особа Відділу протягом трьох робочих днів з дня одержання скарги ДРС:
1) повідомляє рекомендованим листом або за допомогою засобів телекомунікацій здобувача ліцензії чи ліцензіата, а також орган ліцензування про прийняття скарги до розгляду або про залишення скарги без розгляду;
2) запрошує відповідного здобувача ліцензії чи ліцензіата та орган ліцензування до участі в засіданні Ради (у разі якщо на дату отримання скарги не визначено дату проведення чергового засідання Ради, здобувач ліцензії, ліцензіат та орган ліцензування повідомляється додатково);
3) запитує в органу ліцензування копії документів, що стосуються оскаржуваних рішень (крім відомостей, які містяться у відкритих реєстрах), у межах матеріалів ліцензійної справи ліцензіата;
4) передає скаргу та інші документи (в міру надходження) до Ради.
Вимоги щодо скарги та підстави для залишення без розгляду встановлені статтею
5 Закону.
15. Звернення органів ліцензування щодо проведення позапланових перевірок додержання ліцензіатами вимог ліцензійних умов на підставах, передбачених пунктами 2, 4 і 5 частини третьої статті
19 Закону у день їх надходження реєструються відповідним структурним підрозділом ДРС відповідно до вимог законодавства з організації діловодства у державних органах та передаються до Відділу. Такі звернення опрацьовуються Відділом та вносяться до порядку денного засідання Ради.
................Перейти до повного тексту