1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
28.05.2009 N 313
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 червня 2009 р.
за N 536/16552
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національного банку N 129 від 01.03.2016 )
Про затвердження Змін до Правил організації статистичної звітності, що подається до Національного банку України
Відповідно до статті 67 Закону України "Про Національний банк України" та з метою забезпечення виконання регулятивних та наглядових функцій, складання грошової і банківської статистики та статистики платіжного балансу Правління Національного банку України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Зміни до Правил організації статистичної звітності, що подається до Національного банку України, затверджених постановою Правління Національного банку України від 19.03.2003 N 124, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.05.2003 за N 353/7674 (зі змінами), що додаються.
2. Департаменту статистики та звітності (В.М.Галь) після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України довести зміст цієї постанови до відома територіальних управлінь Національного банку України, банків України, а також інших фінансових установ, національного оператора поштового зв'язку України, яким надано генеральну ліцензію Національного банку України на здійснення валютних операцій, для використання в роботі.
3. Департаменту інформатизації (А.С.Савченко) унести потрібні зміни до програмного забезпечення.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на виконавчого директора з економічних питань І.А.Шумила.
5. Постанова набирає чинності з 1 липня 2009 року.
В.о. Голови
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
статистики України
А.В.Шаповалов


О.Г.Осауленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Правління
Національного банку України
28.05.2009 N 313
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 червня 2009 р.
за N 536/16552
ЗМІНИ
до Правил організації статистичної звітності, що подається до Національного банку України ( z0353-03, za353-03 )
1. У додатку 1 "Зразки та пояснення щодо заповнення форм статистичної звітності, що подається до Національного банку України" до Правил організації статистичної звітності, що подається до Національного банку України:
1.1. У розділі 1 "Форми статистичної звітності територіальних управлінь і установ Національного банку України":
1.1.1. У формі N 551 "Звіт про кількість виявлених порушень валютного законодавства та вжиті до порушників заходи" і поясненні щодо її заповнення:
у таблиці форми:
після рядка 6.1 доповнити новим рядком такого змісту:
"--------------------------------------
| 1 | 2 |
|-----+------------------------------|
| 7 |Застосовано адміністративних |
| |штрафів за порушення чинного |
| |законодавства під час |
| |здійснення валютних операцій |
| |(у копійках), - усього |
--------------------------------------".
У зв'язку з цим рядки 7 - 10.2 уважати відповідно рядками 8 - 11.2;
після рядка 8.1 доповнити новим рядком такого змісту:
"--------------------------------------
| 1 | 2 |
|-----+------------------------------|
| 9 |Сплачено адміністративних |
| |штрафів за порушення чинного |
| |законодавства під час |
| |здійснення валютних операцій |
| |(у копійках), - усього |
--------------------------------------".
У зв'язку з цим рядки 9 - 11.2 уважати відповідно рядками 10 - 12.2;
у поясненні:
після абзацу двадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:
"Рядок 7 - загальна сума адміністративних штрафів, які було застосовано ТУ до керівників банків (фінансових установ), національного оператора поштового зв'язку за порушення чинного законодавства під час здійснення валютних операцій протягом звітного періоду (у копійках), - усього - до 16 знаків".
У зв'язку з цим абзаци двадцять перший - тридцять четвертий уважати відповідно абзацами двадцять другим - тридцять п'ятим;
в абзацах двадцять другому, двадцять третьому цифру "7" замінити цифрою "8";
після абзацу двадцять третього доповнити новим абзацом такого змісту:
"Рядок 9 - загальна сума сплачених протягом звітного періоду адміністративних штрафів, які було застосовано ТУ до керівників банків (фінансових установ), національного оператора поштового зв'язку за порушення чинного законодавства під час здійснення валютних операцій (у копійках), - усього - до 16 знаків".
У зв'язку з цим абзаци двадцять четвертий - тридцять п'ятий уважати відповідно абзацами двадцять п'ятим - тридцять шостим;
в абзацах двадцять п'ятому - тридцятому цифру "8" замінити цифрами "10";
в абзацах тридцять першому - тридцять третьому цифру "9" замінити цифрами "11";
в абзацах тридцять четвертому - тридцять шостому цифри "10" замінити цифрами "12".
1.1.2. Форму N 560 "Перелік банків, що мають право здійснювати операції з валютними цінностями" і пояснення щодо її заповнення виключити.
1.1.3. У формі N 682 "Звіт про застосування Національним банком України до банків заходів впливу" і поясненні щодо її заповнення:
у формі:
доповнити після слів "Головний бухгалтер" словами:
"/начальник підрозділу*";
доповнити виноскою такого змісту:
"
---------------
* Форму підписує начальник підрозділу центрального апарату Національного банку України, який відповідальний за складання статистичної звітності щодо банків Київського регіону";
доповнити пояснення після абзацу сорок сьомого новим абзацом такого змісту:
"170 - обмеження щодо діяльності банку шляхом призначення куратора банку".
У зв'язку з цим абзаци сорок восьмий - сто п'ятдесят третій уважати відповідно абзацами сорок дев'ятим - сто п'ятдесят четвертим.
1.1.4. Форми N 747-Н, N 748-Н "Звіт про касові обороти" викласти в такій редакції:
"Форма N 747-Н (декадна)
Подається електронною поштою
територіальними управліннями
Національного банку України
через Центральну
розрахункову палату
Департаменту
готівково-грошового обігу
2, 12, 22 числа до 10 години
ЗВІТ
про касові обороти
за___________ 20___ року
_________________________________________________________________
(назва територіального управління/установи
Національного банку України)
(копійки)
------------------------------------------------------------------
|Символи| Статті надходжень і видатків | Сума |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 1 | 2 | 3 |
|----------------------------------------------------------------|
| Надходження готівки |
|----------------------------------------------------------------|
| 02 |Надходження торговельної виручки | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 05 |Надходження виручки від усіх видів послуг | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 12 |Надходження податків та зборів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 14 |Надходження готівки в погашення кредитів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 16 |Надходження на рахунки за вкладами фізичних осіб| |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 17 |Надходження від підприємств поштового зв'язку | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 29 |Надходження за платіжними картками | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 30 |Надходження від продажу іноземної валюти | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 31 |Надходження від продажу акцій та | |
| |інших цінних паперів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 32 |Інші надходження | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Усього надходжень - символи 02 - 32 | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 34 |Залишок оборотної каси в установах | |
| |Національного банку України | |
| |на початок звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 35 |Залишок операційної каси в банках | |
| |на початок звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 36 |Надходження готівки в оборотну касу | |
| |установ Національного банку України | |
| |від інших банків | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 37 |Надходження готівки в операційну | |
| |касу банків з оборотної каси установ | |
| |Національного банку України, | |
| |з кас інших банків | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 38 |Перерахування готівки із сховища | |
| |цінностей до оборотної каси | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 39 |Переміщення готівки в оборотній касі | |
| |установи Національного банку України, | |
| |операційній касі банку та надходження | |
| |в операційну касу банку від його | |
| |відділень і до його відділень | |
| |з операційної каси | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Баланс (підсумок символів 02 - 39 = підсумку | |
| |символів 40 - 73) | |
|----------------------------------------------------------------|
| Видача готівки |
|----------------------------------------------------------------|
| 40 |Видача на виплати, пов'язані | |
| |з оплатою праці та стипендій | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 45 |Видача кредитів готівкою | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 46 |Видача на закупівлю | |
| |сільськогосподарської продукції | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 50 |Видача на виплату пенсій, допомоги | |
| |та страхових відшкодувань | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 53 |Видача на купівлю товарів, оплату | |
| |послуг і за виконані роботи | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 55 |Видача з рахунків | |
| |за вкладами фізичних осіб | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 56 |Видача за придбану іноземну валюту | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 58 |Видача за платіжними картками | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 59 |Видача підкріплень | |
| |підприємствам поштового зв'язку | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 60 |Видача на придбання | |
| |та погашення цінних паперів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 61 |Видача на інші цілі | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Усього видач - символи 40 - 61 | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 66 |Переміщення готівки в оборотній касі | |
| |установи Національного банку України, | |
| |операційній касі банку та пересилання | |
| |з операційної каси банку до його | |
| |відділень і з його відділень | |
| |до операційної каси | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 69 |Залишок оборотної каси в установах | |
| |Національного банку України | |
| |на кінець звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 70 |Залишок операційної каси в банках | |
| |на кінець звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 71 |Пересилання готівки з оборотної каси | |
| |установ Національного банку України | |
| |іншим банкам | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 72 |Пересилання готівки банками | |
| |до оборотної каси установ Національного | |
| |банку України, до кас інших банків | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 73 |Перерахування готівки з оборотної | |
| |каси до сховища цінностей | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Баланс (підсумок символів 40 - 73 = підсумку | |
| |символів 02 - 39) | |
------------------------------------------------------------------
"___" __________ 20 __ р. Керівник _________ ___________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
____________________________________
(прізвище виконавця, номер телефону)
Начальник відділу
готівкового обігу
та касових операцій ___________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали) ;
Форма N 748-Н (місячна)
Подається електронною поштою
територіальними управліннями
Національного банку України
через Центральну
розрахункову палату
готівково-грошового обігу
10 числа після звітного
періоду до 16 години
ЗВІТ
про касові обороти
за___________ 20___ року
_________________________________________________________________
(назва територіального управління/установи
Національного банку України)
(копійки)
------------------------------------------------------------------
|Символи| Статті надходжень і видатків | Сума |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 1 | 2 | 3 |
|----------------------------------------------------------------|
| Надходження готівки |
|----------------------------------------------------------------|
| 02 |Надходження торговельної виручки | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 05 |Надходження виручки від усіх видів послуг | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 12 |Надходження податків та зборів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 14 |Надходження готівки в погашення кредитів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 16 |Надходження на рахунки за вкладами фізичних осіб| |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 17 |Надходження від підприємств поштового зв'язку | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 29 |Надходження за платіжними картками | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 30 |Надходження від продажу іноземної валюти | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 31 |Надходження від продажу акцій та інших цінних | |
| |паперів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 32 |Інші надходження | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Усього надходжень - символи 02 - 32 | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 34 |Залишок оборотної каси в установах Національного| |
| |банку України на початок звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 35 |Залишок операційної каси в банках на початок | |
| |звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 36 |Надходження готівки в оборотну касу | |
| |установ Національного банку | |
| |України від інших банків | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 37 |Надходження готівки в операційну касу | |
| |банків з оборотної каси установ | |
| |Національного банку України, | |
| |з кас інших банків | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 38 |Перерахування готівки із сховища | |
| |цінностей до оборотної каси | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 39 |Переміщення готівки в оборотній касі | |
| |установи Національного банку України, | |
| |операційній касі банку та надходження | |
| |в операційну касу банку від його | |
| |відділень і до його відділень | |
| |з операційної каси | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Баланс (підсумок символів 02 - 39 = підсумку | |
| |символів 40 - 73) | |
|----------------------------------------------------------------|
| Видача готівки |
|----------------------------------------------------------------|
| 40 |Видача на виплати, пов'язані з | |
| |оплатою праці та стипендій | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 45 |Видача кредитів готівкою | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 46 |Видача на закупівлю сільськогосподарської | |
| |продукції | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 50 |Видача на виплату пенсій, допомоги та страхових | |
| |відшкодувань | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 53 |Видача на купівлю товарів, оплату послуг і | |
| |за виконані роботи | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 55 |Видача з рахунків за вкладами фізичних осіб | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 56 |Видача за придбану іноземну валюту | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 58 |Видача за платіжними картками | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 59 |Видача підкріплень підприємствам | |
| |поштового зв'язку | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 60 |Видача на придбання та погашення цінних паперів | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 61 |Видача на інші цілі | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Усього видач - символи 40 - 61 | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 66 |Переміщення готівки в оборотній касі | |
| |установ Національного банку України, | |
| |операційній касі банку та пересилання | |
| |з операційної каси банку до його | |
| |відділень і з його відділень | |
| |до операційної каси | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 69 |Залишок оборотної каси в установах | |
| |Національного банку України | |
| |на кінець звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 70 |Залишок операційної каси в банках | |
| |на кінець звітного періоду | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 71 |Пересилання готівки з оборотної каси | |
| |установ Національного банку України | |
| |іншим банкам | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 72 |Пересилання готівки банками до оборотної | |
| |каси установ Національного банку України, | |
| |до кас інших банків | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 73 |Перерахування готівки з оборотної | |
| |каси до сховища цінностей | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Баланс (підсумок символів 40 - 73 = підсумку | |
| |символів 02 - 39) | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| |Безготівкові зарахування грошових | |
| |коштів на рахунки за вкладами | |
| |фізичних осіб у банках: | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 84 |заробітної плати, інших видів оплати | |
| |праці робітників і службовців, доходів | |
| |підприємців, приватних нотаріусів та | |
| |адвокатів, стипендій | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 86 |доходів від зданої сільськогосподарської | |
| |продукції та продуктів її перероблення | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 87 |пенсій та допомоги | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 88 |інших сум | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 93 |Безготівкові розрахунки | |
| |з використанням платіжних карток | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 94 |Безготівкові розрахунки | |
| |фізичних осіб за цінні папери | |
|-------+------------------------------------------------+-------|
| 95 |Безготівкові розрахунки фізичних осіб | |
| |за товари, послуги та інші перерахування | |
------------------------------------------------------------------
"___" _________ 20 __ р. Керівник _________ ___________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
____________________________________
(прізвище виконавця, номер телефону)
Начальник відділу
готівкового обігу
та касових операцій ___________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали) ".
1.2. У розділі 2 "Форми статистичної звітності банків та підприємств":
1.2.1. Порядок подання форми N 321 "Звіт про вимоги за наданими кредитами (за класифікаціями контрагентів і рахунків)" після слів "в обласному розрізі" доповнити словами "за філії, що розташовані на території інших держав, у розрізі країн".
1.2.2. У частині 1 "Загальні положення щодо складання звіту за формою N 381" пояснення щодо заповнення форм N 381, N 381А "Довідка про залучені кошти та їх залишки на кореспондентському рахунку банку або стан перерахування коштів обов'язкових резервів на окремий рахунок у Національному банку України":
у пункті 4:
абзац четвертий після цифр та слів "(1524* плюс 1525/2* мінус 1526/2*) - (пасивне сальдо)" доповнити цифрами та словами "1627* мінус 1527* - (пасивне сальдо)";
доповнити пункт після абзацу п'ятого новим абзацом такого змісту:
"Розрахунок запозичень та зобов'язань банку за групами балансових рахунків 151, 161 здійснюється в розрізі аналітичних рахунків окремо за коштами, залученими від банків-резидентів, і коштами, залученими від банків-нерезидентів".
У зв'язку з цим абзаци шостий - восьмий уважати відповідно абзацами сьомим - дев'ятим.
1.2.3. У формі N 403 "Дані про кількість емітованих (розповсюджених) платіжних карток для клієнтів банку та технічні засоби, що використовуються під час здійснення операцій з їх застосуванням" і поясненні щодо її заповнення:
рядок 2.12 таблиці форми викласти в такій редакції:
"-----------------
| 1 | 2 |
|----+----------|
|2.12|з них |
| |з функцією|
| |електрон- |
| |них грошей|
-----------------";
у поясненні:
в абзаці тридцять першому цифри "2.12" та слова "картки з функцією електронних грошей" виключити;
після абзацу тридцять першого доповнити новим абзацом такого змісту:
"Рядок 2.12 - зазначається кількість емітованих банком платіжних карток з функцією електронних грошей, за якими була здійснена хоча б одна видаткова операція за останні дванадцять місяців, і не зазначаються платіжні картки, які вийшли з ладу, термін дії яких закінчився, а також утрачені платіжні картки".
У зв'язку з цим абзаци тридцять другий - сороковий уважати відповідно абзацами тридцять третім - сорок першим.
1.2.4. Пояснення щодо заповнення форми N 405 "Звіт про перекази, що здійснені з використанням міжнародних систем переказу коштів" після абзацу тридцятого доповнити двома новими абзацами такого змісту:
"23 - MEEST;
24 - "Блиц".
У зв'язку з цим абзаци тридцять перший - тридцять шостий уважати відповідно абзацами тридцять третім - тридцять восьмим.
1.2.5. У формі N 406 "Звіт про кількість програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС), що належать банку на праві власності або інших речових правах, та обсяги переказів коштів, що здійснюються за їх допомогою" і поясненні щодо її заповнення:
порядок подання викласти в такій редакції:
"Форма N 406 (за півріччя)
Подається електронною поштою
банками - юридичними особами
в розрізі областей через
Центральну розрахункову
палату Департаменту
платіжних систем до 10 числа
після звітного періоду";
пояснення після абзацу другого доповнити чотирма новими абзацами такого змісту:
"У звітності не зазначаються показники щодо кількості ПТКС і сум переказів коштів через них під час здійснення:
операцій з видачі готівки;
торговельних операцій з продажу попередньо оплачених послуг [(карток поповнення рахунків мобільного зв'язку (ваучерів)] і продажу товарів (кави, напоїв тощо), здійснених за допомогою ПТКС (у тому числі платіжних терміналів, які розташовані в пунктах продажу товарів та інших торгових точках).
Банки подають звітність з нульовим показником, якщо за будь-якими показниками немає звітних даних".
У зв'язку з цим абзаци третій - шістнадцятий уважати відповідно абзацами сьомим - двадцятим.
1.2.6. У формі N 407 "Звіт про кількість програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС), що належать суб'єктам господарювання, які уклали агентські договори з банком, та обсяги переказів коштів, що здійснюються за їх допомогою" і поясненні щодо її заповнення:
порядок подання викласти в такій редакції:
"Форма N 407 (за півріччя)
Подається електронною поштою
банками - юридичними особами
в розрізі областей через
Центральну розрахункову
палату Департаменту
платіжних систем до 10 числа
після звітного періоду";
пояснення після абзацу другого доповнити чотирма новими абзацами такого змісту:
"У звітності не зазначаються показники щодо кількості ПТКС і сум переказів коштів через них під час здійснення:
операцій з видачі готівки;
торговельних операцій з продажу попередньо оплачених послуг [(карток поповнення рахунків мобільного зв'язку (ваучерів)] і продажу товарів (кави, напоїв тощо), здійснених за допомогою ПТКС (у тому числі платіжних терміналів, які розташовані в пунктах продажу товарів та інших торгових точках).
Банки подають звітність з нульовим показником, якщо за будь-якими показниками немає звітних даних".
У зв'язку з цим абзаци третій - двадцятий уважати відповідно абзацами сьомим - двадцять четвертим.
1.2.7. Абзац чотирнадцятий пояснення щодо заповнення форми N 527 "Звіт про оборот готівкової іноземної валюти" викласти в такій редакції:
"Рядок 1.5.2 - обсяг готівкової валюти, що надійшла від фізичних осіб для переказу за межі України відповідно до Правил здійснення за межі України та в Україну переказів фізичних осіб за поточними валютними неторговельними операціями та їх виплати в Україні, затверджених постановою Правління Національного банку України від 29.12.2007 N 496, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 01.02.2008 за N 74/14765".
1.2.8. У формі N 531 "Звіт про резидентів - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, які перевищили встановлені законодавством терміни розрахунків за експортними, імпортними операціями" і поясненні щодо її заповнення:
у назві форми слово "терміни" замінити словом "строки";
у поясненні:
у назві пояснення слово "терміни" замінити словом "строки";
у пункті 1 слова "і отримання ліцензій", "та лізинговими" виключити.
1.2.9. У поясненні щодо заповнення форми N 538 "Інформація про купівлю безготівкової іноземної валюти за дорученням клієнтів банку, інших банків та уповноваженими банками":
в абзаці третьому пункту 7 слова та цифри "Правил торгівлі іноземною валютою, затверджених постановою Правління Національного банку України від 10.08.2005 N 281 і зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29.08.2005 за N 950/11230" замінити словами та цифрами "Положення про порядок та умови торгівлі іноземною валютою, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 10.08.2005 N 281, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.08.2005 за N 950/11230 (зі змінами)";
в абзацах двадцять третьому, двадцять дев'ятому пункту 8 слова та цифри "Правилами торгівлі іноземною валютою, затвердженими постановою Правління Національного банку України від 10.08.2005 N 281 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 29.08.2005 за N 950/11230" в усіх відмінках замінити словами та цифрами "Положенням про порядок та умови торгівлі іноземною валютою, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 10.08.2005 N 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.08.2005 за N 950/11230 (зі змінами)" у відповідних відмінках.
1.2.10. У формі N 604 "Звіт про формування резерву на відшкодування можливих втрат за кредитними операціями":
у таблиці форми:
у розділі I "Категорії кредитних операцій за ступенем ризику":
у колонці 17 у рядках 1.1.3, 1.1.4, 1.2.3, 1.2.4, 1.3.3, 1.3.4, 1.4.3, 1.4.4, 1.5.3, 1.5.4 цифри "2", "10", "40", "80", "100" замінити знаком "х";
у колонці 2 рядок 1.1.3 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.1.3 доповнити двома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.1. |за | 2 |
|3.1 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.1. |за | 50 |
|3.2 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
рядок 1.1.4 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.1.4 доповнити трьома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.1. |за | 2 |
|4.1 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами | |
| |в гривнях | |
|-----+------------+----------|
|1.1. |за | 2 |
|4.2 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.1. |за | 50 |
|4.3 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонках 4 - 14 рядки 1.1.4.1, 1.1.4.2, 1.1.4.3 доповнити знаком "х";
у колонці 2 рядок 1.2.3 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.2.3 доповнити двома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.2. |за | 10 |
|3.1 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.2. |за | 100 |
|3.2 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонці 2 рядок 1.2.4 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.2.4 доповнити трьома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.2. |за | 10 |
|4.1 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами | |
| |в гривнях | |
|-----+------------+----------|
|1.2. |за | 10 |
|4.2 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.2. |за | 100 |
|4.3 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами | |
| |в іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонках 4 - 14 рядки 1.2.4.1, 1.2.4.2, 1.2.4.3 доповнити знаком "х";
у колонці 2 рядок 1.3.3 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.3.3 доповнити двома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.3. |за | 40 |
|3.1 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.3. |за | 100 |
|3.2 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонці 2 рядок 1.3.4 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.3.4 доповнити трьома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.3. |за | 40 |
|4.1 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами | |
| |в гривнях | |
|-----+------------+----------|
|1.3. |за | 40 |
|4.2 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами | |
| |в іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.3. |за | 100 |
|4.3 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонках 4 - 14 рядки 1.3.4.1, 1.3.4.2, 1.3.4.3 доповнити знаком "х";
у колонці 2 рядок 1.4.3 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.4.3 доповнити двома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.4. |за | 80 |
|3.1 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.4. |за | 100 |
|3.2 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонці 2 рядок 1.4.4 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.4.4 доповнити трьома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.4. |за | 80 |
|4.1 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами | |
| |в гривнях | |
|-----+------------+----------|
|1.4. |за | 80 |
|4.2 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.4. |за | 100 |
|4.3 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонках 4 - 14 рядки 1.4.4.1, 1.4.4.2, 1.4.4.3 доповнити знаком "х";
у колонці 2 рядок 1.5.3 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.5.3 доповнити двома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.5. |за | 100 |
|3.1 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.5. |за | 100 |
|3.2 |кредитами, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонці 2 рядок 1.5.4 доповнити словами "з них";
розділ після рядка 1.5.4 доповнити трьома новими рядками такого змісту:
"-------------------------------
| 1 | 2 | 17 |
|-----+------------+----------|
|1.5. |за | 100 |
|4.1 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами | |
| |в гривнях | |
|-----+------------+----------|
|1.5. |за | 100 |
|4.2 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |до | |
| |27.12.2008 | |
|-----+------------+----------|
|1.5. |за | 100 |
|4.3 |однорідними | |
| |споживчими | |
| |кредитами в | |
| |іноземній | |
| |валюті, | |
| |наданими | |
| |з 28.12.2008| |
-------------------------------";
у колонках 4 - 14 рядки 1.5.4.1, 1.5.4.2, 1.5.4.3 доповнити знаком "х".
1.2.11. У формі N 611 "Звіт про дотримання економічних нормативів" і поясненні щодо її заповнення:
назву форми доповнити словами "та лімітів відкритої валютної позиції";
у таблиці форми:
загальну назву колонок 3 - 23 після слова "діяльності" доповнити словами "та ліміти відкритої валютної позиції";
після колонки 12 доповнити новими колонками такого змісту:
"------------------------------------
|Сума перевищення|Фактичне значення|
| сукупної | нормативу Н7 з |
|заборгованості, |урахуванням курсу|
| що спричинено | іноземних валют |
|зростанням курсу| |
|іноземних валют | |
|----------------+-----------------|
| 12-1 | 12-2 |
------------------------------------";
після колонки 15 доповнити новими колонками такого змісту:
"------------------------------------
|Сума перевищення|Фактичне значення|
| сукупної | нормативу Н9 з |
|заборгованості, |урахуванням курсу|
| що спричинено | іноземних валют |
|зростанням курсу| |
|іноземних валют | |
|----------------+-----------------|
| 15-1 | 15-2 |
------------------------------------";
у колонках 21 - 23 літеру "Н" замінити літерою "Л";
після колонки 21 доповнити новою колонкою такого змісту:
"----------------
| Кількість |
| порушень |
|на звітну дату|
|--------------|
| 21-1 |
----------------";
після колонки 22 доповнити новою колонкою такого змісту:
"----------------
| Кількість |
| порушень |
|на звітну дату|
|--------------|
| 22-1 |
----------------";
після колонки 23 доповнити новою колонкою такого змісту:
"----------------
| Кількість |
| порушень |
|на звітну дату|
|--------------|
| 23-1 |
----------------";
у поясненні:
назву пояснення доповнити словами "та лімітів відкритої валютної позиції";
абзац перший доповнити словами та цифрами "та Методичними рекомендаціями до Положення про порядок встановлення Національним банком України лімітів відкритої валютної позиції в безготівковій та готівковій формах та контроль за їх дотриманням уповноваженими банками, схваленими постановою Правління Національного банку України від 28.02.2009 N 109 (далі - Методичні рекомендації)", а після слів "економічних нормативів" - словами "та лімітів відкритої валютної позиції";
абзац другий після слів "економічного нормативу" доповнити словами "та ліміту відкритої валютної позиції";
в абзаці третьому цифри та літери "21, 22, 23, Н13, Н13-1, Н13-2" виключити;
абзац четвертий після цифр "19" доповнити цифрами "21-1, 22-1, 23-1", а після літери та цифр "Н11" - літерами та цифрами "Л13, Л13-1, Л13-2";
у першому реченні абзацу п'ятого цифри "21, 22, 23" виключити;
перше речення абзацу шостого після цифр "19" доповнити цифрами та знаками "21-1, 22-1, 23-1";
після абзацу двадцять третього доповнити чотирма новими абзацами такого змісту:
"Колонка 12-1 - сума перевищення сукупної заборгованості, що спричинено зростанням курсу іноземних валют.
У колонці зазначається сума перевищення сукупної заборгованості за одним контрагентом (групою пов'язаних контрагентів), що спричинено зростанням курсу іноземних валют за кредитами, наданими до 10.10.2008 (зазначаються суми тільки за кредитними договорами, до яких після 10.10.2008 не вносилися зміни щодо продовження терміну їх дії та/або збільшення суми заборгованості).
Колонка 12-2 - фактичне значення нормативу Н7 з урахуванням курсу іноземних валют.
У колонці зазначається фактичне значення нормативу Н7 з урахуванням перевищення нормативу, що спричинено зростанням курсу іноземних валют за кредитами, наданими до 10.10.2008".
У зв'язку з цим абзаци двадцять четвертий - сорок восьмий уважати відповідно абзацами двадцять восьмим - п'ятдесят другим;
після абзацу тридцять третього доповнити чотирма новими абзацами такого змісту:
"Колонка 15-1 - сума перевищення сукупної заборгованості, що спричинено зростанням курсу іноземних валют.
У колонці зазначається сума перевищення сукупної заборгованості за одним інсайдером (групою пов'язаних інсайдерів), що спричинено зростанням курсу іноземних валют за кредитами, наданими до 10.10.2008 (зазначаються суми тільки за кредитними договорами, до яких після 10.10.2008 не вносилися зміни щодо продовження терміну їх дії та/або збільшення суми заборгованості).
Колонка 15-2 - фактичне значення нормативу Н9 з урахуванням курсу іноземних валют.
У колонці зазначається фактичне значення нормативу Н9 з урахуванням перевищення нормативу, що спричинено зростанням курсу іноземних валют за кредитами, наданими до 10.10.2008".
У зв'язку з цим абзаци тридцять четвертий - п'ятдесят другий уважати відповідно абзацами тридцять восьмим - п'ятдесят шостим;
абзаци п'ятдесят п'ятий, п'ятдесят шостий викласти в такій редакції:
"Колонки 21, 22, 23 - ліміти відкритої валютної позиції (Л13, Л13-1, Л13-2), що розраховуються відповідно до Методичних рекомендацій. Розрахунок лімітів відкритої валютної позиції здійснюється за даними файла 01.
Колонки 21-1, 22-1, 23-1 - кількість порушень лімітів відкритої валютної позиції (Л13, Л13-1, Л13-2) на звітну дату".
1.2.12. У формі N 631 "Звіт про структуру активів та пасивів за строками" і поясненні щодо її заповнення:
у таблиці форми:
після рядка 17.11 доповнити новими рядками такого змісту:
"------------------------
| 1 | 2 |
|-----+----------------|
|17.12|прострочена |
| |заборгованість |
| |за строковими |
| |вкладами |
| |(депозитами) |
| |інших банків |
|-----+----------------|
|17.13|прострочена |
| |заборгованість |
| |за кредитами, |
| |що отримані |
| |від інших |
| |банків |
------------------------";
після рядка 19.1 доповнити новим рядком такого змісту:
"------------------------
| 1 | 2 |
|-----+----------------|
|19. |кошти в |
|1.1 |розрахунках |
------------------------";
у таблиці пояснення:
у колонці 3 рядка 15.1 знак, літеру та цифри "+ п. 6.4" виключити та доповнити знаком, літерою та цифрами "+ п. 6.8";
у колонці 4 рядків 4.12, 17.7 слова "за аналітичним обліком" замінити словами "на вимогу";
після рядка 17.11 доповнити новими рядками такого змісту:
"----------------------------------
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|-----+----------------+---+-----|
|17.12|прострочена |161|на |
| |заборгованість |7 |вимо-|
| |за строковими | |гу |
| |вкладами | | |
| |(депозитами) | | |
| |інших банків | | |
|-----+----------------+---+-----|
|17.13|прострочена |162|на |
| |заборгованість |7 |вимо-|
| |за кредитами, | |гу |
| |що отримані | | |
| |від інших банків| | |
----------------------------------";
у колонці 3 рядка 19.1 цифри "2602" виключити;
після рядка 19.1 доповнити новим рядком такого змісту:
----------------------------------
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|-----+----------------+---+-----|
|19. |кошти |260|за |
|1.1 |в розрахунках |2 |ана- |
| | | |літи-|
| | | |чним |
| | | |облі-|
| | | |ком |
----------------------------------
1.2.13. Доповнити розділ після форми N 645 "Інформація про суб'єкти господарської діяльності, у яких власник істотної участі в банку має участь, що перевищує 10 відсотків" трьома новими формами і поясненнями щодо їх заповнення такого змісту:
"Форма N 650 (місячна)
Подається електронною
поштою:
- банками - юридичними
особами (зведені
дані - з урахуванням філій,
що розташовані в Україні
та за її межами)
територіальним управлінням
Національного банку України
до 10 числа після звітного
періоду;
- територіальними
управліннями Національного
банку України через
Центральну розрахункову
палату Департаменту
нормативно-методологічного
забезпечення банківського
регулювання та нагляду
до 12 числа після звітного
періоду
ЗВІТ
про операції довірчого управління
за станом на ___________20__ року
____________________ ________________________
(найменування банку) (місцезнаходження банку)
____________ ________________
(код валюти) (назва валюти)
(копійки)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Об'єкти, що| Кількість | Усього коштів, | Структура | Кредиторська |Доходи від| Напрями розміщення коштів, |Невикористані кошти |Витрати за|Нараховані |
|з/п|перебувають| установників/ | залучених | активів, |заборгованість|операцій | залучених у довірче управління | |операціями| доходи за |
| |у довірчому| довірителів | у довірче | залучених у |за операціями |довірчого | | |довірчого |активами, що|
| |управлінні | | управління від: | довірче | довірчого |управління| | |управління|залучені або|
| | банку | | | управління: | управління | | | | | придбані |
| | | | |--------------| | |--------------------------------------------------------+--------------------| |управителем |
| | | | |грошові|цінні | | |усього| у тому числі: |усього| з них | | |
| | |----------------+------------------| кошти |папери| | | |-------------------------------------------------| |-------------| | |
| | |фізичні|юридичні|фізичних|юридичних| | | | | |цінні |банківські| інші активи | | сума | | |
| | | особи | особи | осіб | осіб | | | | | |папери| метали |-------------------------------| |оперативного | | |
| | | | | | | | | | | | | |усього| з них | |резерву | | |
| | | | | | | | | | | | | | |------------------------| | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | об'єкти |інші об'єкти| | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |нерухомості|нерухомості | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | житлового | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |призначення| | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| I. Фонди, що перебувають у довірчому управлінні банку |
|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|1.1| 01 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
|1.n| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| |Усього за | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |01 видом | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |об'єктів, | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |що | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |перебувають| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |у довірчому| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управлінні | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |банку | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| | 02 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| | 03 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| | 04 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
|5.1| 05 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
|5.n| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| |Усього за | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |05 видом | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |об'єктів, | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |що | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |перебувають| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |у довірчому| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управлінні | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |банку | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| |Усього за | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |фондами, | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |що | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |перебувають| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |у довірчому| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управлінні | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |банку | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| II. Індивідуальні договори про довірче управління |
|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1 | 06 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| 2 | 07 | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
| 3 |Усього за | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |індиві- | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |дуальними | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |договорами | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |про довірче| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управління | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------+-------+--------+--------+---------+-------+------+--------------+----------+------+------+----------+------+-----------+------------+------+-------------+----------+------------|
|Усього за | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|операціями | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|довірчого | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|управління | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"___" _________ 20__ р. Керівник _________ ___________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
_______________________ Головний бухгалтер ________ ____________
(прізвище виконавця, (підпис) (прізвище,
номер телефону) ініціали)
Пояснення щодо заповнення форми N 650
ЗВІТ
про операції довірчого управління
1. Форма звіту розроблена на виконання вимог статей 24 та 36 Закону України "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю", статті 44 Закону України "Про іпотечне кредитування, операції з консолідованим іпотечним боргом та іпотечні сертифікати", Закону України "Про проведення експерименту у житловому будівництві на базі холдингової компанії "Київміськбуд", статті 47 Закону України "Про банки і банківську діяльність" і вводиться з метою контролю за діяльністю банків з довірчого управління залученими активами.
2. Звіт подається банками - юридичними особами, які здійснюють операції довірчого управління.
3. Звіт про операції довірчого управління подається в національній валюті окремо за кожним об'єктом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Інформація про активи в іноземній валюті, які надані в довірче управління, надається в гривневому еквіваленті з урахуванням офіційного курсу гривні до іноземних валют за кожним кодом валют на звітну дату.
4. Звіт складається на підставі інформації щодо аналітичного обліку операцій довірчого управління за кожним індивідуальним договором про довірче управління, за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку, в розрізі установників/довірителів.
5. Опис загальних параметрів заповнення розділу I "Фонди, що перебувають у довірчому управлінні банку" та розділу II "Індивідуальні договори про довірче управління" форми звіту.
Колонка 2 - кожен об'єкт, що перебуває в довірчому управлінні банку, зазначається в окремому рядку шляхом проставляння виду об'єкта - 2 знаки.
Види об'єктів, що перебувають у довірчому управлінні банку, можуть мати такі значення:
01 - фонд фінансування будівництва виду А;
02 - фонд фінансування будівництва виду Б;
03 - фонд операції з нерухомістю;
04 - пенсійний фонд банківського управління;
05 - дитячий фонд банківського управління;
06 - індивідуальний договір про довірче управління, укладений з фізичною особою;
07 - індивідуальний договір про довірче управління, укладений з юридичною особою.
6. Опис параметрів заповнення розділу I "Фонди, що перебувають у довірчому управлінні банку" форми звіту.
Колонка 3 - зазначається кількість установників/довірителів - фізичних осіб окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку.
Колонка 4 - зазначається кількість установників/довірителів - юридичних осіб окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку.
Колонка 5 - зазначається загальний обсяг коштів, залучених у довірче управління від установників/довірителів - фізичних осіб, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку.
Колонка 6 - зазначається загальний обсяг коштів, залучених у довірче управління від установників/довірителів - юридичних осіб, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку.
Загальна сума значень колонок 5, 6 має дорівнювати сумі значень колонок 7, 8.
Колонка 7 - зазначаються суми грошових коштів, залучених згідно з договорами про довірче управління, за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9790.
Колонка 8 - зазначаються суми вартості цінних паперів, залучених згідно з договорами про довірче управління, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9790.
Колонка 9 - зазначаються суми кредиторської заборгованості за операціями довірчого управління з урахуванням сум переоцінки цінних паперів, іноземної валюти, банківських металів та інших активів, що перебувають у довірчому управлінні, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9792.
Колонки 10 - зазначаються суми доходів за операціями довірчого управління з урахуванням результатів переоцінки цінних паперів, іноземної валюти, банківських металів та інших активів, що перебувають у довірчому управлінні, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9797.
Колонка 11 - зазначається загальний обсяг вартості активів, придбаних згідно з договорами довірчого управління, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Сума колонки 11 має дорівнювати сумі значень колонок 12, 13, 14.
Колонка 12 - зазначаються суми вартості придбаних цінних паперів згідно з договорами про довірче управління з урахуванням сум дебіторської заборгованості за розрахунками з придбання цінних паперів, суми їх переоцінки окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9783.
Колонка 13 - зазначаються суми вартості придбаних банківських металів згідно з договорами про довірче управління з урахуванням сум дебіторської заборгованості за розрахунками з придбання банківських металів, суми їх переоцінки за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9784.
Колонка 14 - зазначаються загальні суми вартості придбаних інших активів, суми їх переоцінки, у тому числі суми коштів, спрямованих на фінансування об'єктів будівництва, суми дебіторської заборгованості за розрахунками з придбання інших активів та фінансування об'єктів будівництва окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9786.
Колонка 15 - зазначається вартість об'єктів нерухомості житлового призначення з урахуванням сум дебіторської заборгованості за розрахунками з фінансування будівництва об'єктів нерухомості житлового призначення окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9786.
Колонка 16 - зазначається вартість інших об'єктів нерухомості з урахуванням сум дебіторської заборгованості за розрахунками з фінансування будівництва інших об'єктів нерухомості окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9786.
Колонка 17 - зазначаються загальні суми невикористаних коштів, залучених у довірче управління, у тому числі за продані активи, згідно з договорами про довірче управління з урахуванням сум сформованих оперативних резервів окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9780, 9781.
Колонка 18 - зазначаються суми сформованого оперативного резерву окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9790, 9791.
Колонка 19 - зазначаються суми витрат за операціями довірчого управління, що відшкодовуються за рахунок коштів установника/довірителя згідно з договорами про довірче управління, суми результатів переоцінки цінних паперів, іноземної валюти, банківських металів та інших активів, що перебувають у довірчому управлінні, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9787.
Колонка 20 - зазначаються суми нарахованих доходів за активами, що залучені або придбані управителем, окремо за кожним фондом, що перебуває в довірчому управлінні банку. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9788.
Рядок "Усього за видом об'єктів, що перебувають у довірчому управлінні банку" - зазначається сума за підсумками показників за рядками одного виду об'єктів, що перебувають у довірчому управлінні банку, колонок 3 - 20.
Рядок "Усього за фондами, що перебувають у довірчому управлінні банку" - зазначається сума за підсумками показників за рядками "Усього за видом об'єктів, що перебувають у довірчому управлінні банку" колонок 3 - 20.
7. Опис параметрів заповнення розділу II "Індивідуальні договори про довірче управління" форми звіту.
Колонка 3, рядок 1 - зазначається кількість довірителів - фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори довірчого управління.
Колонка 4, рядок 2 - зазначається кількість довірителів - юридичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори довірчого управління.
Колонка 5, рядок 1 - зазначається загальний обсяг коштів, залучених у довірче управління від довірителів - фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління.
Колонка 6, рядок 2 - зазначається загальний обсяг коштів, залучених у довірче управління від довірителів - юридичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління.
Загальна сума значень колонок 5, 6 має дорівнювати сумі значень колонок 7, 8.
Колонка 7 - зазначаються суми грошових коштів, залучених у довірче управління, за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9791.
Колонка 8 - зазначаються суми вартості цінних паперів, залучених у довірче управління, за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9791.
Колонка 9 - зазначаються суми кредиторської заборгованості за розрахунками за операціями довірчого управління з урахуванням сум переоцінки цінних паперів, іноземної валюти, банківських металів та інших активів, що перебувають у довірчому управлінні, за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9792.
Колонка 10 - зазначаються суми доходів за операціями довірчого управління з урахуванням результатів переоцінки цінних паперів, іноземної валюти, банківських металів та інших активів, що перебувають у довірчому управлінні, за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9797.
Колонка 11 - зазначається загальний обсяг вартості придбаних активів за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Сума колонки 11 має дорівнювати сумі значень колонок 12, 13, 14.
Колонка 12 - зазначаються суми вартості придбаних цінних паперів, суми дебіторської заборгованості за розрахунками з придбання цінних паперів і суми переоцінки цінних паперів за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9783.
Колонка 13 - зазначаються суми вартості придбаних банківських металів, суми дебіторської заборгованості за розрахунками з придбання банківських металів і суми переоцінки банківських металів за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9784.
Колонка 14 - зазначаються загальні суми вартості придбаних інших активів, сума їх переоцінки, у тому числі суми коштів, спрямованих на фінансування об'єктів будівництва, суми дебіторської заборгованості за розрахунками з придбання інших активів і фінансування об'єктів будівництва за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9786.
Колонка 15 - зазначається вартість об'єктів нерухомості житлового призначення з урахуванням сум дебіторської заборгованості за розрахунками з фінансування будівництва об'єктів нерухомості житлового призначення відповідно за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9786.
Колонка 16 - зазначається вартість інших об'єктів нерухомості з урахуванням сум дебіторської заборгованості за розрахунками з фінансування будівництва інших об'єктів нерухомості відповідно за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9782, 9786.
Колонка 17 - зазначаються загальні суми невикористаних коштів, залучених у довірче управління, у тому числі за продані активи, суми сформованого оперативного резерву за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9780, 9781.
Колонка 18 - зазначаються суми сформованого оперативного резерву за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансових рахунків 9790, 9791.
Колонка 19 - зазначаються суми витрат за операціями довірчого управління, що відшкодовуються за рахунок коштів довірителя, суми результатів переоцінки цінних паперів, іноземної валюти, банківських металів та інших активів, що перебувають у довірчому управлінні, за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9787.
Колонка 20 - зазначаються суми нарахованих доходів за активами, що залучені або придбані управителем, за всіма довірителями та в розрізі довірителів юридичних і фізичних осіб, з якими укладено індивідуальні договори про довірче управління. Дані зазначаються за аналітичними рахунками позабалансового рахунку 9788.
Рядок 3 - зазначається сума за підсумками показників за рядками 1 та 2 колонок 3 - 20.
8. Рядок "Усього за операціями довірчого управління" - зазначається сума за підсумками показників за рядком "Усього за фондами, що перебувають у довірчому управлінні банку" розділу I "Фонди, що перебувають у довірчому управлінні банку" та рядком 3 розділу II "Індивідуальні договори про довірче управління" колонок 3 - 20.
Форма N 653 (місячна)
Подається електронною
поштою:
- банками - юридичними
особами (зведені
дані - з урахуванням філій,
що розташовані в Україні
та за її межами)
територіальним управлінням
Національного банку України
до 13 числа після звітного
періоду;
- територіальними
управліннями Національного
банку України через
Центральну розрахункову
палату Департаменту
нормативно-методологічного
забезпечення банківського
регулювання та нагляду
до 14 числа після звітного
періоду
ЗВІТ
про кількість кредитних договорів
та обсяги заборгованості
за станом на ___________ 20____ року
____________________ ________________________
(найменування банку) (місцезнаходження банку)
____________________ ________________________
(код валюти) (назва валюти)
(копійки)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Назва показника |Кількість|Обсяг заборгованості за| Зміна в кількості кредитних договорів | Зміна в обсягах заборгованості за кредитними договорами |
| з/п | |кредитних|кредитними договорами | за звітний період | за звітний період |
| | |договорів| на звітну дату | | |
| | |на звітну|-----------------------+-----------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------------------------------------|
| | |дату | за | за |усього| у зв'язку з: |усього| у зв'язку з: |
| | | |основним|нарахованими | |----------------------------------------------------| | |
| | | | боргом | доходами | |укладанням|припиненням| продажем | придбанням | |------------------------------------------------------------------------------|
| | | | | | |нових |чинних |заборгованості|заборгованості| |укладанням| видачею|припиненням|погашенням| продажем/ | придбанням |інше|
| | | | | | |кредитних |кредитних |за кредитними |за кредитними | | нових |кредитів | чинних |кредитів у| передаванням|заборгованості| |
| | | | | | |договорів |договорів |договорами |договорами | |кредитних | у рамках| кредитних | рамках |заборгованості| за кредитними| |
| | | | | | | | | | | |договорів | чинних | договорів | чинних | за кредитними| договорами | |
| | | | | | | | | | | | |договорів| |договорів | договорами | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 1 |Операції на | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |міжбанківському | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |ринку (кредити, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |фінансовий | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |лізинг, депозити,| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виконані | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |гарантії) | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 2 |Кредити, що | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |надані органам | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |державної влади | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3 |Кредити, що | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |надані суб'єктам | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарювання за| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |видами їх | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |економічної | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |діяльності | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| |з них: | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3.1 |Сільське | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарство, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |мисливство, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |лісове | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |господарство | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3.2 |Рибальство, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |рибництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3.3 |Добувна | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |промисловість | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3.4 |Переробна | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |промисловість, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |усього: | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| |у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.1 |Виробництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |харчових | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |продуктів, напоїв| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |та тютюнових | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробів | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.2 |Текстильне | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.3 |Виробництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |одягу; | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробництво хутра| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |та виробів з | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |хутра | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.4 |Виробництво шкіри, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробів зі шкіри | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |та інших | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |матеріалів | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.5 |Виробництво коксу, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |продуктів | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |нафтоперероблення| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |та ядерних | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |матеріалів | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.6 |Хімічне | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.7 |Металургійне | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробництво та | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |готових металевих| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробів | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.8 |Виробництво машин| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |та устаткування | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.9 |Виробництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |автомобілів, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |причепів та | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |напівпричепів | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.10|Виробництво інших| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |транспортних | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |засобів | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.4.11|Інші галузі | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |переробної | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |промисловості | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3.5 |Виробництво та | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |розподілення | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |електроенергії, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |газу та води | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3.6 |Будівництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
| 3.7 |Торгівля; ремонт | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |автомобілів, | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |побутових | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виробів та | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |предметів | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |особистого вжитку| | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.7.1 |Торгівля | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |автомобілями та | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |мотоциклами, їх | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |технічне | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |обслуговування і | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |ремонт | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|
|3.7.2 |Оптова торгівля і| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |посередництво в | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |оптовій торгівлі | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------+-----------------+---------+--------+--------------+------+----------+-----------+--------------+--------------+------+----------+---------+-----------+----------+--------------+--------------+----|

................
Перейти до повного тексту