- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Конституційне подання
ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ
КОНСТИТУЦІЙНЕ ПОДАННЯ
( У відкритті конституційного провадження відмовлено
згідно з Ухвалою Конституційного Суду
N 50-у/2009 від 14.10.2009 )
З мотивів невідповідності
Конституції України Указом Президента України від 17 вересня 2009 року
N 747 "Про зупинення дії положення розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року N 1517-р" згідно з пунктом 15 частини першої статті
106 Конституції України зупинено дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року
N 1517-р "Про затвердження переліків господарських товариств і холдингових компаній, державні пакети акцій (частки) яких підлягають продажу, державних підприємств, холдингових компаній і відкритих акціонерних товариств, що підлягають підготовці до продажу в 2009 році" в частині визначення таким, що підлягає продажу в 2009 році, державного пакета акцій відкритого акціонерного товариства "Одеський припортовий завод".
Як визначив Конституційний Суд України у Рішенні від 25 лютого 2009 року
N 5-рп/2009, "національна безпека як захищеність життєво-важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якої забезпечується сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізація реальних та потенційних загроз національним інтересам (абзац другий статті
1 Закону України
"Про основи національної безпеки України") , і оборона України як система політичних, економічних, соціальних, воєнних, наукових, науково-технічних, інформаційних, правових, організаційних, інших заходів держави щодо підготовки до збройного захисту та її захист у разі збройної агресії або збройного конфлікту (абзац другий статті
1 Закону України
"Про оборону України") є важливими сферами діяльності держави, ефективність якої потребує координації та узгодженості дій органів влади".
Рада національної безпеки і оборони України, на яку статтею
107 Конституції України покладено, зокрема, координацію діяльності органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони, своїм рішенням від 15 лютого 2008 року
"Про забезпечення національних інтересів і національної безпеки у сфері приватизації та концептуальні засади їх реалізації", введеним у дію Указом Президента України від 6 березня 2008 року
N 200, визнала рівень нормативно-правового регулювання засад приватизації державного майна таким, що призводить до ослаблення системи державного регулювання і контролю у сфері приватизації, зниження інвестиційної та інноваційної активності, зростання частки іноземного капіталу у стратегічних галузях економіки, ускладнює створення конкурентного середовища в економіці, а відтак створює загрозу національним інтересам і економічній безпеці держави (
пункт 1) . Виявивши таку загрозу національній безпеці, Рада національної безпеки і оборони України зобов'язала Кабінет Міністрів України не допускати до затвердження нової Державної програми приватизації приватизацію підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, якщо це матиме наслідком монополізацію відповідного ринку товарів (підпункт 4
пункту 4) .
................Перейти до повного тексту