- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Агентством Координації міжнародної технічної допомоги України і Федеральним управлінням зовнішніх економічних справ Уряду Швейцарської Конфедерації і компанією "Дніпрогідроенерго" про надання консультативних послуг для реалізації швейцарської допомоги в рамках проекту реабілітації гідроенергетики України
Дата підписання: 15 січня 1996 р.
Дата набуття чинності: 24 травня 1996 р.
Агентство координації міжнародної технічної допомоги України (надалі Агентство), Федеральне управління зовнішніх економічних справ Уряду Швейцарської Конфедерації (надалі ФУЗЕС) і гідроенергетична компанія "Дніпрогідроенерго" (надалі Дніпрогідроенерго) - Договірні Сторони за цією Угодою,
Беручи до уваги дружні відносини, що існують між Україною і Швейцарською Конфедерацією та маючи намір посилити плідну співпрацю між двома країнами,
Бажаючи заохотити та сприяти переходові до ринкової економіки в Україні,
З огляду на рішення Уряду Швейцарської Конфедерації надати у вигляді фінансування, паралельно до позики Світового банку, безповоротну фінансову допомогу розміром до 14 млн швейцарських франків, призначену для реконструкції та модернізації гідроенергетичного сектору України ("Швейцарська допомога"),
домовились про таке:
СТАТТЯ 1
Зміст консультативних послуг
Зміст, умови і порядок виконання консультативних послуг, необхідних для здійснення Швейцарської допомоги, визначаються в Додатку, що погоджується між Договірними сторонами і складе частину цієї Угоди.
На початку кожного року детальна програма роботи Консультанта буде обговорюватись і погоджуватись між Договірними сторонами цієї Угоди.
СТАТТЯ 2
Надання мандату на консультативні послуги
Договірні Сторони погодились, що мандат на консультативні послуги надається фірмі "Стаккі Енженьер є Консей СА", м. Лозанна. Відповідний контракт укладається безпосередньо між ФУЗЕС та фірмою, про яку йдеться, зі зворотною силою на 1 квітня 1995 р., дату початку робіт.
СТАТТЯ 3
Обов'язки ФУЗЕС
ФУЗЕС бере зобов'язання:
3.1. Здійснювати всі заходи щодо відбору Консультанта, укладання з ним відповідного контракту та нагляду за мандатом на консультативні послуги.
3.2. Вживати всіх можливих заходів, в рамках його компетенції, для забезпечення нормального виконання мандату Консультанта.
3.3. Забезпечити за поданням Агентства відкликання та заміну експертів Консультанта у разі визнання Договірними сторонами незадовільного виконання експертами покладених на них обов'язків.
3.4. Офіційно повідомляти Агентство про осіб, уповноважених Консультантом діяти як експерти, виконувати консультативні послуги.
3.5. Вживати всіх можливих в рамках його компетенції заходів щодо дотримання експертами Консультанта таких обов'язків:
- додержуватись законів, відповідних правил та положень України, рівно як її звичаїв;
- не займатися будь-якою підприємницькою чи професійною діяльністю, крім тієї, що має виконуватись ними за цією Угодою;
- не розголошувати конфіденційну інформацію.
СТАТТЯ 4
Обов'язки Агентства
4.1. З боку України координація заходів, за цією Угодою, необхідних для здійснення Швейцарської допомоги, та спостереження за ходом її втілення здійснюється Агентством.
СТАТТЯ 5
Обов'язки Дніпрогідроенерго
Дніпрогідроенерго бере зобов'язання:
5.1. Вжити всіх заходів, необхідних для створення сприятливих умов для нормального перебігу Швейцарської Допомоги та забезпечення нормального використання послуг Консультанта, а саме, надаючи у розпорядження й полегшуючи доступ Консультанта до необхідної технічної документації та інформації;
5.2. Розглядати та здійснювати підбір та призначення за згодою Консультанта персоналу Дніпрогідроенерго, який буде співробітничати з Консультантом;
5.3. Полегшувати співпрацю Консультанта з іншими учасниками проекту, зокрема з канадським консультантом, який відповідає за виконання частини проекту, що фінансується з позики Світового банку.
СТАТТЯ 6
Оплата консультативних послуг
СТАТТЯ 7
Консультації, обмін інформацією, звіти
7.1. Договірні Сторони тісно співпрацюють для забезпечення нормального перебігу Швейцарської допомоги за цією Угодою. Для цього кожна із Договірних Сторін надаватиме всю інформацію, яку може запросити інша сторона на розумній підставі і яка буде торкатися виконання цієї Угоди.
7.2. Періодично Договірні Сторони, на прохання однієї з них, проводять обмін думками через посередництво своїх відповідних представників з питань, що стосуються досягнень і послуг Консультанта, а також обов'язків кожної з Договірних Сторін, що випливають з цієї Угоди. Вони приймають рішення про вжиття можливих заходів.
7.3. Дніпрогідроенерго інформує дві інші сторони про ефективність надання консультативних послуг, про умови, що перешкоджають їх виконанню та пропонує необхідні заходи щодо їх усунення.
7.4. Консультант щоквартально подає звіти Агентству, Дніпрогідроенерго (українською), ФУЗЕС, Світовому банку (англійською) і канадському консультантові (англійською).
СТАТТЯ 8
Зміни - Призупинення - Припинення
8.1. Положення цієї Угоди можуть бути змінені за письмовою домовленістю між усіма Договірними Сторонами.
СТАТТЯ 9
Органи, відповідальні за виконання Угоди
Підрозділи, що відповідають за виконання цієї Угоди:
Від Агентства:
Управління співробітництва з міжнародними організаціями та окремими країнами.
252018, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 19-А, телефакс (044) 224-82-39
Від Федерального управління зовнішніх економічних справ:
Відділ Фінансової допомоги країнам СНД Еффінгерстрассе, 1 - Схід 3003 Берн - тел. (31)324.08.05 телефакс - (41.31)324.09.65
Від Дніпрогідроенерго:
Група реалізації проекту - м. Вишгород, Київської області тел. (044)431-43-17 (044)226-28-38 факс (044)431-41-90
СТАТТЯ 10
Набуття чинності і завершення дії Угоди
10.2. Ця Угода завершить свою дію 30 червня 2000 року, в день, передбачений для завершення виконання Швейцарської допомоги. Цю дату може бути пролонговано, у разі необхідності, шляхом спільної домовленості між Договірними Сторонами.
Вчинено в м. Києві 15 січня 1996 року у трьох примірниках кожний українською і французькою мовами для Угоди і українською та англійською для Додатка.
За Агентство координації За Федеральне Управління
міжнародної технічної зовнішніх економічних справ
допомоги Уряду Швейцарської Конфедерації
(підпис) (підпис)
За компанію
"Дніпрогідроенерго"
(підпис)
ПРОЕКТ РЕАБІЛІТАЦІЇ ГІДРОЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ ТА СИСТЕМНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ
Технічна допомога Дніпрогідроенерго в підготовці й реалізації складових частин проекту, що фінансуються урядом Швейцарії
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
А. ДОПОМОГА УРЯДУ ШВЕЙЦАРІЇ
1. Уряд Швейцарії надає грант на суму максимум 14 мільйонів швейцарських франків Уряду України на реабілітацію й модернізацію гідроелектростанцій. Уряд України перепозичає засоби гранту на комерційних умовах компанії Дніпрогідроенерго для фінансування валютних складових частин проекту реабілітації гідроелектростанцій на умовах паралельного фінансування з позикою
Світового банку. Товари й послуги, що фінансуються з коштів гранту будуть придбані в Швейцарії на основі конкурсних заявок відповідних швейцарських компаній.
2. Грант уряду Швейцарії покриває послуги швейцарської консалтингової фірми (Swiss Consultant), яка надасть допомогу Дніпрогідроенерго в: а) визначенні обладнання, закупка якого фінансуватиметься з коштів гранту й яке буде поставлятися швейцарськими постачальниками; б) підготовці документів для проведення конкурсу по закупці обладнання, щоб згодом використовувати їх при відборі постачальника(ків) через процедуру конкурентних торгів в Швейцарії; в) наданні допомоги підрозділу з реалізації Проекту Дніпрогідроенерго (ПРП ДГЕ) в оцінці заявок й підготовці контрактів на поставку; г) наданні допомоги ПРП ДГЕ у здійсненні проекту щодо складових частин, що фінансуються з коштів гранту Уряду Швейцарії протягом всього строку реалізації проекту; більша частка допомоги необхідна до кінця 1996 р. В даному Технічному завданні описується обсяг робіт, які будуть виконувати швейцарські консультанти.
Б. ПРОЕКТ
3. Попередня інформація з проекту. Дніпрогідроенерго, українська гідроенергетична компанія, яка управляє гідроелектростанціями, що знаходяться на Дніпрі, готує Проект реабілітації гідроелектростанцій. Він спрямований на підвищення ефективності й корисності, на збільшення їх виробничої потужності, на продовження строку їх експлуатації, на підвищення їх безпеки й зменшення шкідливого впливу на довкілля. Проект є частиною ширшого проекту реабілітації гідроелектростанцій і системного контролю (ПРГСК), який окрім компоненту реабілітації гідроенергетики включає реабілітацію й удосконалення розподільчої системи, комунікацій, контролю навантаження-частоти й захисного обладнання.
4. Гідроелектростанції мають особливе значення для енергосистеми України (ЕСУ) завдяки важливій ролі, яку вони відіграють в регулюванні частоти й максимальних (пікових) навантажень току в системі. Нездатність даної системи регулювати належним чином перетоки потужності й частоти привела в листопаді 1993 р. до відділення усіх сусідніх енергосистем, що стало однією з причин погіршення експлуатаційних якостей системи й зниження експортних потужностей. Старіння існуючих гідроелектростанцій може привести до погіршення структури потужностей й зменшити без того недостатні регулюючі можливості системи. На найстаріших станціях існують труднощі, пов'язані з колесами й регуляторами гідротурбін, відтоком масла, контролем навантаження, а також з системами контролю й посадки за приладами. Низький рівень автоматизації усієї системи, застаріле й невідповідне обчислювальне обладнання, устаткування контролю, виміру й зв'язку - ці фактори також піддають небезпеці функціонування системи.
5. В Україні є дев'ять головних гідроелектростанцій, які розміщені на двох найбільших ріках - Дніпро й Дністер, з загальним об'ємом резервуарів більш ніж 25 куб. км. І тільки одна Київська гідроакумуляційна електростанція (ГАЕС) має можливість для гідроакумуляції. Сумарний середньорічний стік цих рік рівний 63,4 куб. км, енергопотужність зв'язаних між собою станцій складає 4535 МгВ, а сумарне виробництво електроенергії-біля 10750 ГВт/год. В основному водосховища - це будівлі з низькими головними спорудами, максимальна висота яких коливається в діапазоні від 12 до 38,7 метрів. Каскад з восьми станцій розміщений по Дніпру, а одна станція знаходиться на Дністрі (ще дві споруджуються). Водосховища були спроектовані для багатоцільового використання. Таким чином, функціонування водосховищ підлягає багатьом, часто конкуруючим між собою, вимогам, однак, в основному визначається потребами виробництва електроенергії. Нище наведені найважливіші дані в узагальненому виді:
Назва станції |
Рівень водо- сховищ (над рівнем моря) м |
Макси- мальна висота греблі м |
Об'єм водо- схо- вища млн куб.м |
Актив- ний об'єм водо- сховища млн куб.м |
Макси- мальний водоскид турбіни куб.м/с |
Сумарне вироб- ництво ГВт/ч |
Макси- мальна потуж- ність МгВ |
Строк служ- би |
Київська |
103 |
12 |
3730 |
1175 |
20х289 |
635 |
361 |
30 |
Київська ГАЕС |
74,5 |
73,1 |
|
3,7 |
|
112 |
235 |
24 |
Кремен- чуцька |
81 |
17 |
13500 |
8970 |
12х480 |
1506 |
625 |
36 |
Дніпро- дзержин- ська |
64 |
15,7 |
2460 |
500 |
8х552 |
1250 |
352 |
33 |
Дніпро- вська I і II |
51,4 |
38,7 |
3330 |
865 |
4600 |
4140 |
1516 |
46,19 |
Кахов- ська |
16 |
16,5 |
18200 |
6780 |
6х485 |
1420 |
300 |
40 |
Дністро- вська |
125 |
40 |
|
6800 |
6х327 |
800 |
702 |
13 |
................Перейти до повного тексту