1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ
НАКАЗ
06.04.2011 № 181
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури № 210 від 26.03.2019 )
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо процедури сертифікації та нагляду за організаціями з ТО
На виконання Програми інтеграції України до Європейського Союзу, відповідно до статті 5 Повітряного кодексу України, з метою удосконалення та приведення нормативно-правової бази, що регулює діяльність цивільної авіації України, на виконання вимог пп. 2.3.1 (145.B.01), 2.3.2 (145.B.10) Правил схвалення організацій з технічного обслуговування (Part-145), затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.04.2010 р. за № 209, та Правил сертифікації організацій з технічного обслуговування авіаційної техніки, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 29.05.98 р. за № 205,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації щодо процедури сертифікації та нагляду за організаціями з технічного обслуговування, що додаються.
2. Рекомендувати виконання вимог Правил схвалення організацій з технічного обслуговування (Part-145):
а) вимоги статей 145.A.30 (g), 145-A.30 (h), 145.A.30 (i), 145.A.30 (j) (1) та (2) виконуються, за умови дотримання вимог пунктів 1 (a) та 1 (b), а також пункту 2 додатка 4 до Правил схвалення організацій і технічного обслуговування (Part-145);
б) для цілей статті 145.A.30 (f) "еквівалентним стандартом" вважати чинну редакцію ДСТУ EN 473, до моменту набрання чинності в Україні стандартом ДСТУ EN 4179;
в) вимоги статей 145.A.42 (a) (1) та (d) виконуються, за умови дотримання вимог АПУ-21 чинної редакції, до моменту набрання чинності в Україні Правил Part-21;
г) положення статті 145.B.60 в Україні не застосовується до моменту набрання чинності в Україні базового Регламенту (ЕС № 216/2008).
3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Державіаслужби від 08.02.2005 р. № 94 "Про затвердження Інструкції з проходження сертифікаційних справ організацій з технічного обслуговування в Державіаслужбі".
4. Довести цей наказ до відома підприємств та організацій, зареєстрованих на території України, які здійснюють експлуатацію та технічне обслуговування цивільних повітряних суден, підготовку авіаційних фахівців.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник
Міністра транспорту
та зв'язку України -
голова Державіаадміністрації



А.А. Колісник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державіаадміністрації
06.04.2011 № 181
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо процедури сертифікації та нагляду за організаціями з технічного обслуговування
(на виконання вимог Правил схвалення організацій з ТО (PART-145) , введених в дію наказом МТУ за № 209, Правил сертифікації організацій з ТО АТ , введених в дію наказом МТУ за № 205)
1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Ці Методичні рекомендації щодо процедури сертифікації та нагляду за організаціями з технічного обслуговування (далі - Процедури), поширюються і є рекомендованими для співробітників уповноваженого органу з питань цивільної авіації, що приймають участь в сертифікації організацій з технічного обслуговування.
1.2 Ці Процедури розроблені на виконання вимог пунктів 2.3.1 (145.B.01), 2.3.2 (145.B.10) Правил схвалення організацій з технічного обслуговування (Part-145), затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.04.2010 р. за № 209 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.08.2010 р. за № 591/17886 (далі Правил), та визначають порядок видачі, постійного нагляду (підтримання чинності), зміни, продовження (для Правил № 205, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 29.05.98 р. за № 205, та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.09.98 р. за № 574/2987), призупинення дії та анулювання Сертифікатів схвалень організацій з ТО.
1.3 Ці Процедури рекомендують порядок дій співробітникам уповноваженого органу з питань цивільної авіації, визначених пунктом 1.2 цих Процедур.
2 ТЕРМІНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ТА СКОРОЧЕННЯ
2.1 У цих Процедурах вживаються терміни в такому значенні:
2.1.1 Аудит - означає систематичне і незалежне дослідження, яке повинно встановити, чи діяльність та її результати відповідають прийнятим положенням, а також чи такі положення ефективно втілюються в життя і дозволяють досягти закладених цілей.
2.1.2 Аудит схвалення - означає перевірку, яка здійснюється у зв'язку з першим схваленням організації, розширенням або відновленням дії (після призупинення) Сертифіката схвалення організації.
2.1.3 Аудит плановий - означає перевірку, яку здійснює уповноважений орган в межах постійного нагляду за діяльністю організації з ТО.
2.1.4 Аудит позаплановий - означає перевірку, яка здійснюється згідно з наказом голови уповноваженого органу.
2.1.5 Аудитор - державний інспектор з авіаційного нагляду або особа, яка призначена уповноваженим органом для виконання процедури аудиту.
2.1.6 Ведучий аудитор - державний інспектор з авіаційного нагляду, закріплений за організацією начальником відділу сертифікації організацій з технічного обслуговування, призначений (як правило) керувати роботою групи схвалення (див. визначення "Група схвалення") та несе відповідальність за повноту та якість виконання процедур схвалення та нагляду.
2.1.7 Відповідальний керівник - посадова особа організації, яка має корпоративне повноваження представляти інтереси організації в державних органах влади та гарантувати, щоб все ТО, необхідне замовнику, буде профінансоване та виконане відповідно до процедур викладених в Керівництві організації з технічного обслуговування.
2.1.8 Головний аудитор - державний інспектор з авіаційного нагляду, призначений керувати роботою групи аудиторів (див. визначення "Група аудиторів") та несе відповідальність за повноту та якість виконання процедур аудиту.
2.1.9 Група аудиторів (ГА) - означає групу аудиторів, склад якої формується окремо для кожного випадку для проведення аудиту. Роботу ГА координує головний аудитор.
2.1.10 Група схвалення (ГС) - означає групу аудиторів, склад якої формується окремо для кожного випадку для проведення сертифікаційних робіт за поданою заявкою. Роботу ГС координує ведучий аудитор.
2.1.11 Клас - означає визначення виробу АТ (повітряне судно, двигун, компонент повітряного судна) та/чи спеціальні дії.
2.1.12 Підтримання дії Сертифіката схвалення (поточний нагляд) - означає сукупність контрольних дій, які здійснюються уповноваженим органом для того, щоб переконатися, що організації, які мають чинний Сертифікат ТО, систематично та безперервно виконують взяті на себе обов'язки. Цей термін є відповідником визначення "supervision", який використовується у міжнародній авіаційній номенклатурі.
2.1.13 Уповноважений орган - уповноважений орган з питань цивільної авіації.
2.2 У цих Процедурах використані такі скорочення:
2.2.1 АТ - авіаційна техніка;
2.2.2 ТО - технічне обслуговування;
2.2.3 ПС - повітряне судно;
2.2.4 Part-145 - Правила схвалення організацій з технічного обслуговування (Part-145), затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.04.2010 р. за № 209 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 02.08.2010 р. за № 591/17886;
2.2.5 Правила № 205 - Правила сертифікації організацій з технічного обслуговування авіаційної техніки, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 29.05.98 р. за № 205 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 02.09.98 р. за № 574/2987;
2.2.6 КВ - комплектувальний виріб;
2.2.7 МОЕ - Керівництво організації з ТО.
3 НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ
У цих Процедурах є посилання на такі нормативно-правові акти:
1. Правила схвалення організацій з технічного обслуговування (Part-145), затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.04.2010 р. № 209, зареєстровані у МЮУ 02.08.2010 № 591/17886;
2. Правила сертифікації організацій з технічного обслуговування авіаційної техніки, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 29.05.98 р. № 205, зареєстровані у МЮУ 02.09.98 № 547/2989;
3. "Руководство по летной годности" ICAO Doc 9760 (затверджено Генеральним секретарем ІКАО та опубліковано з його санкції);
4. "Руководство по организации контроля за обеспечением безопасности полетов" Doc 9734 (затверджено Генеральним секретарем ІКАО та опубліковано з його санкції);
5. "Руководство по процедурам эксплуатационной инспекции, сертификации и постоянного надзора" Doc 8335 (затверджено Генеральним секретарем ІКАО та опубліковано з його санкції).
4 СЕРТИФІКАЦІЯ (СХВАЛЕННЯ) ОРГАНІЗАЦІЇ
4.1 Проведення сертифікації та нагляд за діяльністю, що стосуються сертифікаційних робіт організації з технічного обслуговування, здійснює уповноважений орган на підставі Правил Part-145 та Правил № 205.
Рекомендується сертифікаційні роботи схвалення організацій з технічного обслуговування проводити за п'яти фазами:
- попередня зустріч;
- офіційна подача заявки;
- оцінка поданої документації;
- проведення аудиту(ів);
- видача Сертифіката.
Для того, щоб продовжити сертифікаційний процес, попередня фаза повинна бути завершена. Тобто сертифікаційний процес може бути припинено на будь-якій фазі в разі, якщо при попередній фазі залишилися нерозглянуті документи чи не усунені невідповідності. У разі припинення сертифікаційного процесу уповноважений орган письмово повідомляє про це заявника. Припинення сертифікаційних робіт (схвалення) наступає за умови:
1. Відмови заявника від подальших сертифікаційних робіт;
2. В разі не усунення виявлених невідповідностей протягом 3 (трьох) місяців з дати їх отримання на будь-якій фазі схвалення.
4.2 Фаза попередньої зустрічі
4.2.1 Після детального ознайомлення заявника з відповідними правилами та допоміжними матеріалами, які описують вимоги, що стосуються персоналу, бази, обладнання та документації, визначення відповідності вимогам діючих Правил (бажано шляхом оформлення листа самооцінки за всіма пунктами вимог Правил, форма наведена в додатку 1) позитивним результатом якого є письмове звернення організації до уповноваженого органу про намір отримати Сертифікат організації з ТО за конкретними Правилами, з визначенням класів, рейтингів АТ та видів ТО. До звернення організації з ТО бажано отримати лист самооцінки.
4.2.2 Начальник відділу після аналізу наданих матеріалів, визначених у пункті 4.2.1, готує пропозиції щодо узгодження з організацією, яка має намір отримати Сертифікат організації з ТО, терміну вступної зустрічі, та призначає ведучого аудитора. На попередній зустрічі організацію представляє відповідальний керівник за участю керівника(ів) ТО та керівника служби якості. Зустріч проводиться в уповноваженому органі. Метою попередньої зустрічі є:
а) представлення організації ведучого аудитора;
б) отримання підтвердження, що посадовці організації володіють вимогами Правил (в необхідному об'ємі), та в змозі практично їх реалізувати при розробці необхідних процедур, щоб забезпечити діяльність організації відповідно до вимог Правил;
в) отримання підтвердження, що організація має реальні можливості виконувати вимоги Правил ( Part-145 та Правил № 205) у повному обсязі.
г) отримання підтвердження, що відповідальний керівник організації, у повній мірі розуміє свою відповідальність щодо забезпечення організації фінансами на заплановану діяльність та забезпечення функціонування організації вимогам діючих Правил при фактичному виконанні ТО. В першу чергу, це формування дієвої структури організації та наявності кваліфікованих керівників нижчого рівня (спеціалістів), які на робочому рівні розуміють вимоги Правил та здатні їх практично реалізувати.
4.2.4 Під час проведення зустрічі:
а) визначається технічний досвід ТО АТ керівних посадовців організації, аналізується запропонована організаційна структурна схема;
б) встановлюються загальні принципи функціонування запровадженої в організації системи якості;
в) наявність достатньої кількості керівного, виконавчого персоналу та персоналу, що засвідчує ТО, для реалізації річної програми виконання ТО відповідно до Правил;
г) реалізація вимог, що стосуються матеріально-технічного забезпечення ТО, що планується;
д) відповідно до Правил визначається механізм забезпечення необхідними даними для ТО (технічна документація, авіаційні правила, Директиви льотної придатності (AD) і таке інше) для типів повітряних суден, технічне обслуговування яких заявляється, і таке інше.
4.2.5 Ведучий аудитор оформлює протокол зустрічі (додаток 2). Протокол обов'язково повинен містити:
а) дату проведення;
б) перелік присутніх;
в) перелік та зміст розглянутих питань;
г) чітко сформульовані висновки щодо результатів зустрічі (можливості/неможливості продовження процедур схвалення (сертифікації)).
За результатами аналізу протоколу зустрічі начальник відділу приймає рішення (шляхом підпису протоколу) щодо можливості продовження сертифікаційних дій.
Копія оформленого протоколу передається відповідальному керівнику. Оригінал протокола залишається у справі організації.
4.2.6 На підставі позитивних висновків, зазначених в протоколі (дивись пункт 4.2.4) відповідальному керівнику пропонується надати до уповноваженого органу:
а) заповнені бланки "Заявка на отримання схвалення" згідно EASA Form 2 Part-145 (додаток 3) або згідно з додатком 1 до Правил № 205 та "Послужні дані осіб керівного складу" згідно з EASA Form 4 Part-145 (додаток 4);
б) Керівництво організації з ТО (МОЕ) на магнітному та/або паперовому носії;
в) установчі документи (статут, довідка про реєстрацію, установчий договір);
4.3 Фаза офіційної подачі заявки
Організація, яка отримала позитивний результат за пунктом 4.2.5 може подати передбачені пунктом 4.2.6 документи до уповноваженого органу.
Заявка подається на ім'я Голови уповноваженого органу. Форма заявки наведена в додатку 2 цих Процедур.
4.3.1 Заявка та всі документи, що додаються до неї (пункт 4.2.6), повинні бути оформлені і подані в оригіналі або нотаріально завірених копіях. Посилання на назви документів наводяться мовою оригіналу документа.
4.3.2 Повідомлення про прийняття або відхилення (якщо не виконуються вимоги цих Процедур) заявки направляються ведучим аудитором електронною поштою за підписом начальника відділу згідно з процедурою реєстрації вихідної кореспонденції в відділі, у термін не пізніше 15 днів. Оригінали повідомлень залишаються в справі організації
4.3.3 У разі прийняття заявки до розгляду ведучий аудитор оформлює довідку для сплати організацією державного збору за офіційні дії з сертифікації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.09.93 р. № 819 "Про створення Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях" (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998 р. № 889) та надає її до відділу бюджетного фінансування уповноваженого органу.
Відділ бюджетного фінансування розраховує розмір державного збору відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.09.93 р. № 819 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998 р. № 889) та надсилає її до організації відповідно до реквізитів, зазначених у EASA Form 2.
Після сплати держзборів заявка реєструється в Журналі реєстрації заявок. Реєстраційний номер заявки присвоюється за формою та в послідовності, як передбачено в додатку 5.
Заявка, за якою протягом 3 місяців організацією не сплачено державний збір, анулюється.
4.4 Фаза оцінки поданої документації
4.4.1 Заявка розглядається з моменту присвоєння реєстраційного номера в відділі, що безпосередньо виконує сертифікаційні роботи.
Підставою для реєстрації заявки в відділі є:
а) повне та правильне заповнення заявки (EASA Form 2 згідно Part-145 або додаток 2 до пункту 5.1.2 Правил № 205);
б) наявність всіх комплектних додатків до заявки оформлених відповідно до вимог, визначених у пункті 4.3.2 цих Процедур;
в) підтвердження про сплату державного збору за офіційні дії з сертифікації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.09.93 р. № 819 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998 р. № 889).
Ведучий аудитор вносить заявку до комп'ютерної системи авіаційної адміністрації, оформлює частину 1 "Основні дані" форми 6 "Звіт схвалення організації згідно Part-145, Правил № 205" (додаток 6), створює файл даної організації, (далі "Папка організації") та присвоює номер справі (до видачі сертифіката справа має номер ідентичний номеру заявки). Форма 6 "Звіт схвалення організації згідно Part-145, Правил № 205" - далі форма 6.
4.4.2 Ведучий аудитор складає "План-графік схвалення" (додаток 7), який направляється заявнику для погодження. План-графік схвалення визначає терміни виконання фаз сертифікаційного процесу, а також вказує спосіб виконання аудитів (хто, коли і що підлягатиме аудиту). Тобто чи то буде один аудит, який виконуватиме група схвалення, чи кілька тематичних аудитів, які проводитиме один аудитор. Встановлює також орієнтовні дати виконання кожної з фаз.
4.4.3 Під час попередньої оцінки заявки організації встановлюється, чи має заявник:
а) відповідні документи для виконання заявленої діяльності;
б) необхідні площі і споруди, персонал, засоби виконання робіт та документацію для виконання заявлених видів робіт;
в) дієві процедури згідно вимог, визначених у пункті 2.2.15 (145.A.70) правил Part-145, розділу 7.14 Правил № 205 та відповідних АМС 145.A.70;
г) засоби для забезпечення зв'язку з авіаційною адміністрацією;
ґ) права та обов'язки керівних працівників організації, їх відповідальність та взаємозв'язки структурних підрозділів.
4.4.4 Під час фази оцінки документації організації ведучий аудитор визначає відповідність кандидатур керівного складу організації кваліфікаційним вимогам та відсутності у цих працівників порушень, які мають (мали) вплив на безпеку польотів. Оцінка та погодження кандидатур виконується у відповідності до Інструкції з погодження керівного складу організацій з ТО.
Уповноважений орган має право відхилити кандидатуру відповідального керівника, якщо є чіткі докази того, що ця особа, яка раніше займала вищу керівну посаду в будь-якій організації з ТО АТ, була звільнена через невідповідність основним вимогам авіаційних правил, як визначено АМС 145.B.20 (1) (3).
4.4.5 За винятком відповідального керівника, для кожної особи, призначеної на посаду, що зазначено в пункті 2.2.5 (145.A.30 (b)) Part-145, а також в підпункті 7.2.1 Правил № 205, повинна бути заповнена EASA Form 4, яка наведена у додатку 3 цих Процедур. Виняток становить посада відповідального керівника. Оскільки заповнений бланк EASA Form 4 містить персональну інформацію, то він має статус конфіденційного.
4.4.6 На підставі проведеного аналізу наданої документації, ведучий аудитор:
а) в разі позитивного результату оформлює частину 2 "Перевірка відповідності організації вимогам правил" та частину 3 "Відповідність МОЕ вимогам правил" Форми 6. Складає План-графік аудиту на бланку (додаток 8) та електронною поштою інформує відповідального керівника про початок фази аудитів;
б) у випадку виявлення невідповідностей в будь-якому із поданих на розгляд документів, вони фіксуються в частині 4 "Невідповідності вимогам правил" форми 6. Документ(и) повертається організації листом, з долученням копії частини 4 "Невідповідності вимогам правил" форми 6. Оригінал частини 4 "Невідповідності вимогам правил" форми 6 зберігається в Папці організації.
Повідомлення направляються ведучим аудитором електронною поштою за підписом начальника відділу згідно з процедурою реєстрації вихідної кореспонденції в відділі. Оригінали повідомлень залишаються в справі організації.
4.4.7 Якщо невідповідності за п. 4.4.6 не усунені протягом трьох місяців з дати надання листа, процес схвалення припиняється. Заявка анулюється та кошти, сплачені на державні збори, не повертаються.
Повторний процес схвалення може бути проведений за пунктом 4.1 цих процедур на загальних підставах.
4.5 Фаза аудитів
4.5.1 Ведучий аудитор залежно від складеного та схваленого плану-графіку визначає спосіб виконання аудитів (хто, коли і що підлягатиме аудиту) тобто чи то буде один аудит, який виконуватиме група схвалення, чи кілька тематичних аудитів, які проводитиме один аудитор, а також сферу аудитів.
4.5.2 Аудит(и) організації проводиться у відповідності з планом-графіком.
4.5.3 Всі виявлені невідповідності класифікуються на рівень 1 та рівень 2. Остаточне рішення щодо класифікації виявлених невідповідностей завжди приймає головний аудитор під час проведення аудиту, або, якщо є сумніви щодо категоризації, під час оформлення матеріалів аудиту після його проведення.
4.5.4 У випадку виявлення невідповідностей уповноваженим органом, згідно вимог 2.3.11 (145.B.50) Part-145, повинні бути виконані наступні адміністративні заходи:
а) для невідповідностей рівня 1 - на протязі трьох робочих днів повинні бути прийняті невідкладні заходи щодо анулювання, обмеження чи призупинення дії повністю чи частково Сертифіката організації з ТО, в залежності від характеру невідповідності рівня 1, до того часу, поки дана невідповідність не буде усунена організацією з ТО;
б) для невідповідностей рівня 2 - визначається період впровадження коригуючих заходів, тривалість якого залежить від характеру невідповідності, але у будь-якому випадку не може перевищувати трьох місяців.
4.5.5 У разі неможливості усунення організацією невідповідності за три місяці уповноважений орган може продовжити термін усунення невідповідності ще на три місяці за умови письмового звернення організації до уповноваженого органу з клопотанням про подовження терміну представлення на схвалення реального плану-графіка усунення невідповідностей.
4.5.6 В разі неспроможності організації з ТО забезпечити відповідність вимогам в установлені строки, що встановлені підпунктами 4.5.4 та 4.5.5 цих Процедур, уповноважений орган вживає заходи щодо часткового або повного призупинення чинності діючого сертифіката (схвалення).
4.5.7 На підставі проведеного (проведених) аудиту (аудитів) ведучий аудитор встановлює відповідність організації вимогам Правил шляхом оцінки виконання процедур затвердженого МОЕ.
4.5.8 Результати кожного проведеного (проведених) аудиту (аудитів) оформлюються на бланку "Рапорт з аудиту" (форма бланку рапорта наведена в додатку 9). Організація повідомляється про результати аудиту (аудитів) протягом 2 тижнів (АМС 145.B.20 (6) Part-145).
4.5.9 Під час проведення аудитів аудиторів повинен супроводжувати представник організації (як правило, це керівник з якості заявника (АМС 145.B.20 (3)). Присутність такої особи є необхідною, щоб організація мала повне розуміння виявлених під час аудиту невідповідностей.
4.5.10 Головний аудитор після усунення всіх виявлених невідповідностей передає ведучому аудитору матеріали аудиту.
4.5.11 Відповідальний керівник для розуміння реального стану справ щодо сертифікації (схвалення), як особа відповідальна за реалізацію заяви в частині 1.1 МОЕ, безпосередньо приймає участь на заключному засіданні після проведення аудиту організації.
4.5.12 Виявлені невідповідності всіх проведених аудитів, що зафіксовані в рапортах з аудиту, визначених в підпункті 4.5.8 цих Процедур, переносяться ведучим аудитором до частини 4 "Невідповідності вимогам правил" форми 6, яка підшивається до справи організації та в якій контролюються терміни та факти усунення виявлених невідповідностей.
4.5.13 Начальник відділу розглядає результати проведеного (проведених) аудиту (аудитів) і після аналізу матеріалів з усунення виявлених невідповідностей приймає рішення щодо необхідності проведення повторного аудиту. Про прийняте рішення письмово інформує відповідального керівника (в повідомленні зазначається підстава для прийняття рішення; об'єм повторного аудиту та порядок взаємодії під час її проведення). За результатами повторного аудиту складається окремий рапорт з аудиту за підпунктом 4.5.8 та долучається до справи організації.
4.5.14 Заявка, за якою не прийнято рішення про видачу Сертифіката протягом трьох місяців з дня проведення останнього аудиту (у разі не усунення), анулюється, кошти із сплати державних зборів не повертаються. Відповідальному керівнику надається письмове повідомлення про застосовані уповноваженим органом дії та причину їх застосування. Справа організації, заявка на схвалення якої анульована, передається до архіву з відміткою в Журналі реєстрації заявки.
4.6 Фаза видачі Сертифіката
4.6.1 Сертифікат організації з ТО видається на необмежений термін відповідно до Part-145; на термін, передбачений у підпункті 4.4.2 за Правилами № 205.

................
Перейти до повного тексту