- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про взяття за основу проекту Стандарту надання адміністративних послуг з видачі та переоформлення дозволів на використання номерного ресурсу
Відповідно до статей
18,
69,
70 Закону України
"Про телекомунікації" та розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.02.2006
N 90 Національна комісія з питань регулювання зв'язку України
ВИРІШИЛА:
1. Взяти за основу проект Стандарту надання адміністративних послуг з видачі та переоформлення дозволів на використання номерного ресурсу, що додається.
2. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити рішення на веб-сайті НКРЗ для громадського обговорення.
Додаток
до рішення НКРЗ
25.11.2010 N 542
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з видачі та переоформлення дозволів на використання номерного ресурсу
1. Загальні положення.
1.1. Стандарт надання адміністративної послуги з видачі та переоформлення дозволів на використання номерного ресурсу (далі - Стандарт) розроблений відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.02.2006
N 90 "Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади" та наказу Міністерства економіки України від 12.07.2007
N 219 "Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення стандартів адміністративних послуг" з метою забезпечення розвитку системи надання адміністративних послуг та належної якості їх надання при видачі дозволів на використання номерного ресурсу, відповідно до повноважень Національної комісії з питань регулювання зв'язку України (далі - НКРЗ).
1.2. Забезпечення реалізації цього Стандарту здійснюється із застосуванням таких законодавчих актів:
Закону України "Про телекомунікації" від 18 листопада 2003 р.
N 1280-IV (далі - Закон);
Положення про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007
N 971;
наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 23.11.2006
N 1105 "Про затвердження Національного плану нумерації України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.12.2006 за N 1284/13158 із змінами (далі - Національний план нумерації);
Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2008
N 1147 "Про затвердження розміру плати за виділення номерного ресурсу і порядок її внесення";
рішення НКРЗ від 01.06.2007
N 769 "Про затвердження Положення про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.06.2007 за N 679/13946 із змінами (далі - Положення).
1.3. Наведені в Стандарті терміни вживаються в такому значенні:
адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень НКРЗ, з питань розподілу, присвоєння та обліку номерного ресурсу відповідно до Закону України
"Про телекомунікації" та
Положення;
дозвіл на використання номерного ресурсу (далі - дозвіл) - документ, оформлений на бланку з використанням елементів захисту його від підробки, виданий НКРЗ, що засвідчує право оператора використовувати виділений рішенням НКРЗ номерний ресурс за призначенням у визначеній телекомунікаційній мережі та/або території;
одержувач адміністративної послуги (далі - одержувач) - оператор телекомунікацій, що звернувся за адміністративною послугою безпосередньо або через уповноважений ним орган чи особу до НКРЗ з відповідною заявою про видачу дозволу на використання номерного ресурсу;
інші терміни які вживаються в цьому Стандарті визначаються згідно чинного законодавства України.
1.4. Недотримання або неналежне дотримання працівником НКРЗ Стандарту, встановлення непередбачених Стандартом обов'язків одержувача щодо здійснення дій та надання документів у зв'язку з одержанням адміністративної послуги, порушення встановлених строків надання адміністративної послуги тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством.
1.5. Контроль за повнотою та ефективністю застосування Стандарту здійснюється НКРЗ.
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги.
Вимоги до категорій одержувачів адміністративної послуги не встановлюються.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги.
Адміністративна послуга надається в результаті здійснення владних повноважень НКРЗ при виділенні номерного ресурсу та переоформленні відповідних дозволів за заявами операторів. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги наведений в пунктах 2.1-2.4, 5.3, 5.4, 6.3, 7.1 та 7.3
Положення.
3.1. Для отримання дозволу на використання номерного ресурсу оператор подає до НКРЗ із супровідним листом заяву про виділення номерного ресурсу, до якої додаються:
3.1.1. Завірена копія ліцензії на відповідний вид діяльності з надання послуг у сфері телекомунікацій.
3.1.2. Пояснювальна записка з обґрунтуванням потреби у виділенні заявленого обсягу номерного ресурсу (до заяви на виділення кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 не додається).
3.1.3. Оригінал чинного висновку спеціалізованої установи щодо виділення номерного ресурсу. При зверненні оператора із заявою на виділення номерного ресурсу, вилученого в нього рішенням НКРЗ відповідно до підстав, викладених у підпунктах 11.1.1, 11.1.4
Положення, висновок до комплекту документів не додається. При цьому строк подання заяви з відповідним комплектом документів не може перевищувати 30 днів з дати прийняття рішення.
3.1.4. Звіт про використання виділеного номерного ресурсу (додаток 6) на тій території, де заявник планує отримати номерний ресурс, станом на перше число місяця, у якому подається заява. При первинному зверненні заявника на отримання номерного ресурсу та до заяви про виділення кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 звіт не додається.
3.1.5. Для отримання дозволу на використання кодів мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7 чи кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 додається завірена копія схеми приєднання до мережі СКС-7, погоджена з оператором, до якого запроектоване приєднання.
3.1.6. Для отримання дозволу на використання національного ідентифікаційного коду мережі призначення фіксованого зв'язку (КІД), оператор подає до НКРЗ із супровідним листом заяву про виділення коду КІД, до якої додаються документи, зазначені в пунктах 2.1.1, 2.1.2 пункту 2.1 з урахуванням вимог пункту 6.2
Положення.
3.1.7. Заявник може додати до заяви про виділення номерного ресурсу інші інформаційні матеріали, що містять додаткові пояснення щодо мети звернення.
3.1.8. Заява і комплект документів, які заявник подає НКРЗ, повинні містити повну та достовірну інформацію і складаються українською мовою.
3.1.9. Не допускається надання одного комплекту документів по різних типах заяв та видах номерного ресурсу.
3.2. Для отримання дозволу на використання скорочених номерів оператор, до телекомунікаційної мережі якого приєднаний, або має намір приєднатися, замовник інформаційно-довідкової служби або замовної послуги, подає до НКРЗ із супровідним листом заяву про виділення скороченого номера, до якої додаються документи, зазначені в підпунктах 3.1.1, 3.1.2, 3.1.3 цього Стандарту (2.1.1, 2.1.2, 2.1.3
Положення) . Разом із заявою оператора надається звернення замовника інформаційно-довідкової служби або замовної послуги з обґрунтуванням необхідності створення такої служби або надання послуги.
3.3. Для переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу оператор подає до НКРЗ із супровідним листом заяву про переоформлення номерного ресурсу, до якої додаються документи, зазначені в підпунктах 7.3.1-7.3.7
Положення:
3.3.1. Завірена копія ліцензії на відповідний вид діяльності з надання послуг у сфері телекомунікацій. У разі подання заяви на переоформлення за підпунктом 7.2.2
Положення завірена копія ліцензії додається оператором після її отримання у разі прийняття рішення НКРЗ про переоформлення, продовження строку дії або видачі нової ліцензії. При цьому дія вимог пункту 7.6 Положення не припиняється.
3.3.2. Пояснювальна записка з обґрунтуванням підстави переоформлення дозволу.
3.3.3. Оригінал чинного висновку спеціалізованої установи щодо переоформлення номерного ресурсу при переході з аналогового фрагменту нумерації в цифровий.
3.3.4. Звіт про використання виділеного оператору номерного ресурсу на території, де заявлене переоформлення, станом на перше число місяця, у якому подається заява.
................Перейти до повного тексту