1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
Н А К А З
10.09.2010 N 163
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної служби фінансового моніторингу N 48 від 04.04.2011 )
Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу N 32 від 16.03.2011 )
У зв'язку з прийняттям Міністерством економіки України наказу від 26.07.2010 N 916 "Про затвердження Типового положення про комітет з конкурсних торгів", а також з метою організації та проведення Держфінмоніторингом процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу, що додається.
2. Наказ Державного комітету фінансового моніторингу України від 20.07.2010 N 119 "Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу" вважати таким, що втратив чинність.
3. Управлінню контролю та адміністративно-господарської роботи (Хоменко А.П.) ознайомити з цим наказом членів комітету з конкурсних торгів Держфінмоніторингу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державного комітету фінансового моніторингу України Зубрія В.П.
Голова С.Г.Гуржій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держфінмоніторингу
10.09.2010 N 163
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
I. Загальні положення
1. Комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу (далі - Комітет) - службові (посадові) та інші особи Держфінмоніторингу, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель згідно з вимогами законодавства у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - законодавство).
2. Метою створення Комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів Комітету та їх неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується законодавством у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, а також цим Положенням.
II. Порядок створення та організація діяльності Комітету
4. Склад Комітету та Положення про нього затверджуються наказами Держфінмоніторингу.
Членами Комітету є працівники Держфінмоніторингу в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
Зміни до складу Комітету вносяться за поданням голови Комітету та затверджуються наказами Держфінмоніторингу.
6. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова, який призначається наказом Держфінмоніторингу та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг.
7. Голова Комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій.
Голова Комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів Комітету та визначає функції кожного члена Комітету.
У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує заступник голови Комітету (якщо призначено кількох заступників голови Комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови Комітету на період своєї відсутності).
8. За рішенням Комітету можуть залучатись службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів Держфінмоніторингу для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів.
9. Формою роботи Комітету є засідання, які скликаються головою Комітету.
10. Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні Комітету, та порядок денний доводяться до членів Комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
11. На засіданнях Комітету підлягають розгляду такі питання:
планування здійснення процедур закупівель;
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
вибір процедури закупівлі;
інші питання відповідно до законодавства.
12. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови Комітету є вирішальним.
13. Рішення Комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами Комітету, присутніми на засіданні Комітету. У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції Комітету
14. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
14.1. планує протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, плану асигнувань;
14.2. складає та затверджує річний план державних закупівель;
14.3. здійснює вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
14.4. проводить процедури закупівель, попередню кваліфікацію учасників;
14.5. забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених законодавством;
14.6. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
14.7. готує, затверджує та надає особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
14.8. надає роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту документації конкурсних торгів у разі отримання від останніх відповідних запитів;
14.9. визначає необхідність застосування та проведення попередньої кваліфікації;
14.10. організовує приймання, зберігання, розкриття пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації конкурсних торгів;
14.11. проводить переговори з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника; оформлює документи, необхідні для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника у встановленому законодавством порядку;
14.12. розглядає звернення з вимогами щодо усунення порушення під час проведення закупівлі;
14.13. сприяє органам, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створює належні умови для проведення перевірок, надає у встановлений строк необхідні документи і відповідні пояснення;

................
Перейти до повного тексту